ugy egyébként be tudtam lépni nem holnaptol lesz CB?
Nehéz pozitívan hozzáállni, és remélni hogy megcsinálják, miközben egyre inkább visszafejlődnek. Például : kicsik és túlzsúfoltak a pályák, és ráadásként lelassítottak minden hajót. Olyan lassan mozognak, hogy az röhej. A lassú hajók életképtelenek így, túl lassúak, iszonyat lassan fordulnak. Gyors hajóval is, nem lehet időben oda érni ahová kell, mert annyira lassú. Ha meg ilyen húzásaik vannak, nehéz remélni a fejlődést.
Egyenlőre nincs. De azért ne éld bele magad, hogy ez így is marad. Most a CBT elején még nem lesz páncélzat, majd később jön az is. Egyszerűen sokáig tart lemodellezni és letesztelni a hajók páncélzatát. De szinte biztos, hogy amikor kijön akkor se lesz tip-top, lesznek benne hibák. A harckocsik sokkal egyszerűbb páncézata is milyen kezdetleges (például sok gépen nem volt külön választva a UFP és a LFP, mindkettő ugyanolyan vastag volt, vagy az íves felületek is elég rosszak voltak) és hiányos volt a WoT bétájában.
Nem csak maga miatt lesz tier 9-es az Iowa és nem tier 10-es, hanem a kisebb csatahajók miatt is. Az Iowa még csak-csak elmenne tier 10-nek. De ez azt jelentené, hogy SoDak, NoCa tier 9, tehát a Bismarck, Vanguard, Richelieu és Littorio is tier 9. Tier 8-ba meg az eggyel kisebbek a Colorado, Nelson, Nagato, Baden stb kerülnek. A tier 8-asok itt is simán össze fognak kerülni tier 10-esekkel, már egy SoDak-nak, Bismarcknak sincs sok esélye egy Yamato ellen, nemhogy egy Coloradonak vagy Nagatonak.
Amúgy a japán tier 9-es BB érdekes lesz. Ha jól tudom egy korai Yamato terv. Csak orrtornyos 3x3 elrendezésű 41 cm-es löveggel. Kapásból meg is tapasztalhatjuk mennyire lesz életképes egy ilyen rusher hajó.
Ez igaz, de a játékban nincs (jelenleg) értelme annak hogy mekkora a páncélzat. Egyik se ad se kisebb se nagyobb védelmet, az egyedüli különbség tényleg a nagyobb vízkiszorítás és a játékban ebből adódóan a hp.
Azért az Iowa standard vízkiszorítása csak ~48000 tonna volt míg a Yamatoé ~63000 tonna. Illetve az Iowa citadella páncélzata a méretéhez képest nem erős, kb olyan védelmet nyújt mint a korábbi 35-37k tonnás SoDak és NoCa, csak a nagyobb mérete miatt nagyobb felületen. A tier 10-es csatahajók mind 55-65k tonnásak lesznek. Ráadásul a Montana lövegei ugyanazok mint az Iowaé, mind átütő erőben mind rombolóerőben. Ez a játékben is így lesz, szóval csak a +1 torony miatt lesz jobb mint az Iowa (meg ugy a +1 tierből származó RoF és pontosság miatt). Amikor kérdeztem, hogy lesz-e lehetőség felszerelni a Montanat dupla tornyos 18"/48-asokkal, azt a választ kaptam, hogy jelenleg nincs tervbe véve de nincs kizárva.
Én rá fogok repülni az amcsi destroyerekre,gondolom amit elértem az alfa teszten az megy a kukába,és nulláról kell megint.Pedig már olyan jó volt az a gyors és távolra lövő kis aranyos.
Azért a Montana nem lesz semmi ha majd elkészül. 12 ágyúval. Mondjuk szerintem felesleges, elég lenne tier X-be az Iowa is.
Nem fognak. Majd a CBT utáni hetekben fognak bekerülni. A Montanat még a szuperteszterek se kapták meg.
Az a baj, létező típusokból nem lehet teljes tech tree-t összerakni az olaszoknak. Ami volt, a maga korában az se versenyképes, mondjuk az Iowa-kal szemben. Jó nem is az ellen készültek persze. De majd lehet találnak valami fantázia hajókat, amik csak terven léteztek. Így lesznek még bent a franciák is.
Nincsenek japán hordozók, sem USA csatahajók. A következő ág orosz lesz. Már az Aurura mint prém hajó bent van. Utána a német. Mondjuk kurvára nem értem, miért nem az az angol. Eleve a dreadnought , és a sok legendás hajójuk( ha még valóságban nem is voltak pont olyanok) hát nem velük kezdeni? Olaszok...talán valamikor, de lehet soha. Belőlük nehéz egy komplett ágat összerakni.
Ütközés az úgy van: ha két ellenséges hajó ütközik, azonnal felrobban mind a kettő. A szokásos WG féle realitás, és logika mentén.
Tetszett ahogyan felnyársalja a másik hajót. Remélem ezt is megoldják majd a játékban :)
Azért ez egy kicsit megtévesztő, ilyeneket nem lehet a játékba. Hacsak nem meglepetés lesz, pl. lerobbanó jég olyan hullámot ver hogy felborítja a hajót. D egyébként hangulatos.
Hát engem csak a destroyer érdekel.És amerikai,később talán ha lesz akkor Britt.
Japán hordozok már benne vannak? Vagy csak az amcsi?
Az január elején volt,szerintem. Január 24-25.Visszakerestem levelet. Congratulations! You have been granted access to the World of Warships Beta Weekend and become a Closed Beta tester. You can now take command of a huge fleet, testing legendary vessels while honing your tactical skills in intense naval comba Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.03.10. 21:09:30
Na igen. Azért egy pozitívumot mondok: szerintem az AP random sebzését feljebb csavarták, nagyobb eséllyel üt be. Persze ettől még szerintem szar ez a sebzés rendszer, mert páncél, meg modulok, meg részletes átütés, ami minimum függ a távolságtól és szögtől, kéne...de most jó indulatú vagyok, és ez lássuk jónak.
Ja,és mondom két nap, és CBT! Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.03.10. 16:12:48
Hoppá. Ha jól olvastam a fórumon, két nap is indul a CBT fázis. Legalább több játékos lesz, ez is valami, mert röhej mennyire üresek a szerverek. Tehát tessék felkészülni!
"De most, egy rakás hajót kiheréltek, aminek a sebessége, és jó fordulékonysága volt az ereje. Nagyon jó irány."
"Megnyugtatlak": a wot-ban sincs ez másként -> azt is erre a "szintre" szeretnék lerombolni, ahogy azt az utóbbi 1-1,5 év változásaiból leszűrhettük!
Azért a játékosállománynál semmi nem lehet durvább. Van A B C pont. Ha egyet elfoglalunk pár másodpercenként pontot kapunk, elsüllyesztett hajóért is, és aki eléri az 1000 pontot, az a csapat nyer. Bonyolult? Nem hinném. Fontos, hogy a háromból minnél hamarább és minél több legyen a minénk. Aha. Hozzánk az A és a B van legközelebb. Hova megy az egész csapat? A rohadt messze C ponthoz. Amit nem foglalnak el mert messze van, az ellenfélhez közelebb van így ők foglalják el. Az A és B pontot szintén nem mi foglaljuk el, mivel oda senki nem megy, így az is az ellenfél csapatáé lesz. Nem értem hogy lehetnek emberek ennyire hülyék.
Én is erre gondoltam. Oké kicsik a pályák, akkor vegyenek ki pár szigetet. Engem annyira nem zavart hogy kicsik. De most, egy rakás hajót kiheréltek, aminek a sebessége, és jó fordulékonysága volt az ereje. Nagyon jó irány.
A 10000 goldos hajohoz csak annyit hogy: money money money! need more!
Szerintem a játék motorjábol adodoan kicsi a pálya és ezzel akarják kompenzálni, de csak tippelek. Ellentétben a WT alatt futo motor ami 25x25km pályát is lemodellez.
Ittonrol irok angol bill.
Annyira nem tudom felfogni. Miért kellet lassítani? Ebben mi a jó?
Olyan tetű lassú lett minden. A 34 csomóval haladó cirkáló, mintha a harmadával menne csak. Gratulálok, Ennek sok értelme van. Nem tudom, nem lehetne még jobban elbaszni?
Na új patch. Vajon mi változott? Szokás szerint még szarabb lett? És....igen!
Volt wipe. Mondjuk mindegy.
Azért valamit nem értek. Be tettek egy rakás új prémium hajót. Minden prém hajó 10. ezer gold. De max 9.500 goldot lehetett szerezni. WTF?! Ennek így mi az értelme? Így ki tudja a prémhajókat megvenni? Nem értem ezt a logikát.
Játékmenet. A hajók sokkal lassabbak lettek, lassabban fordulnak. Elvileg nem, mégis az addig fürge hajó, most mintha melaszban mozogna. Fasza. Így nehezebb manőverezni, torpedót kikerülni, stb. Lövéseket elkerülni, eddig kitudtam fordulni távoli sortűzből, gyors hajóval, most meg se mozdul. Remek húzás.
A hordózókat ami úgy-ahogy működött, valamit elcsesztek. A repülők valahogy hülyébben működnek. Klassz.
A sebzés...érdekes. Most meg mintha mindenhogy sebezne az AP. Eddig az volt a bosszantó, hogy teljesen érthetetlen módón, hol sebzett hol nem. Most meg mintha sebezne. Csatahajóval AP-vel lőttem, alig páncélozott hajóra, nagyon távoli hajóra, nagyon ferde szögben álló hajóra, és mind sebzett. Eddig, ez nem így volt. A HE viszont alig sebzett, jóval kevesebbet mint eddig.
Átdolgozták a gazdaságot. A hordozóval még kevesebb XP-t lehet kapni, eddig is nevetséges volt , most még inkább. Viszont a credit hozamot felemelték jócskán! Igaz minden drágább is lett, de most meg a credit egész sok jön Nem baj, csak nem értem a logikájukat.
De milyen szomorú ez. Most komolyan, ez a sebzés, átütés, páncél értelmezhetetlen káosza? Hogy nem hat ki a hajóra ha betör a víz? Nincsenek modulok, vagyis van..vagy kettő...a WoT-ban is hat külön modulból + legénység áll a tank.
Hát ez ilyen lesz. Olvasgattam a hivatalos fórumot egy srác felvetette sebesség és idő arányát hogy túl gyorsak a hajók ahhoz képest mennyi idő telt el és mennyi úttat tett meg, a válasz egyből az lett hogy ez egy arcade játék ne váj szimulátort. Szóval sok változás nem lesz. De mint mindig most is a remény hal meg utoljára.
Na egy érdekes hír. Több hétvége szerintem nem lesz, de a pletykák szerint hamarosan zárt béta fázisba lép a játék! Szerintem rohadtul korai ,de mindegy. A lényeg nemsokára zárt béta lesz.
Jó hát, aki profi a rombolókkal, az sokkal nagyobb százalékban talál célba. Aki jó játékos, annél kevesebb a szerencse faktor. Ez igaz. De én igazából nem jöttem bele, hogy kell jól rombolóval menni, és mégis sikerült.(nem mondom hogy béna vagyok, de vannak sokkal jobbak nálam. De sokkal rosszabbak is, a csúcs, akik a szigeteket torpedózzák. Vagy egymást) De a probléma az, az ellenfél se látott engem, mivel én se láttam őt. Ki lőttem a torpedót, abba az irányba, amerre sejtettem hogy jönni fog, arra jött, és mivel nem látott, és nem látta a torpedómat se, egyenesen belement. És egy találattal nagyon sok sebzést csináltam.
Szóval az baj, hogy csatahajóval, hordozóval mondjuk nem hagyatkozhatok ennyire a véletlenre és szerencsére, és hiába gürcölök sokat, akkor se ad túl sok XP-t és creditet. Ez velük szemben nem fair. Csak annyit mondok: 4-es szintű rombolóhoz kettő! illetve hat csata kellet hogy kimaxoljam. Kettő...hihetetlen. Cirkálóknál, vagy 16. Csatahajónál vagy 8, hordozónál is 10 körül. Igaz ezeknél biztos több Xp-be kerül minden, de azért ez durva arány.
"véletlenszerűen becéloztam 10km + ügye" Azért kellett játéktapasztalat hogy ezt kivitelezd. Jól kellet megbecsülni a az ellenséges hajó haladását és belekalkulálni a torpedók sebességét. Nyilván kellet szerencse is hogy ne változtasson a sebességén és az irányán. Én nulla tapasztalattal és legalább egy kis ügyesség nélkül tuti elbénáztam volna.
Nahát ilyenek miatt gáz a romboló. Teljesen véletlenül, kilövök egy torpedót. Egy sziget mögött jött egy hajó, jó 10 km+ felett. Nem is láttam hol van, eltűnt, véletlenszerűen becéloztam 10km + ügye, és...találat. És ezzel az egy találattal, én kaptam a csapatban a legtöbb Xp-t. Egy véletlenszerű találattal. Skill? Játékostudás? Kínlódsz csatahajóva, hordozóval, küzdesz? Ugyan, egy véletlen kattintás is elég.
Still will need a bit more patience, but if you were in Weekend tests, then you will have an automatic ticket to Closed Beta when it comes
A zárt beta-ra bejutás nem lesz gond.
Nos még dolgozni kell a yamaton-n. Remélem nem lesz wipe.
Na akkor a rombolókról. A Wot-ban is úgy van, ha egy tank OP, akkor mindig jön valaki és megmagyarázza, miért nem az, meg játssz vele és akkor kiderül hogy nem is az. A rombolókat kirpróbálván: de a rombolók azok. Kicsit olyan ez, mint a WOt-ban az arty. Már persze abszolút nem hasonlít, a hasonlóság az, hogy a WoT-ban az arty, iszonyatosan random függő. Van hogy brutális sebzést lehet összeszedni három kattintással, van hogy akkorákat lő mellé ,hogy öröm nézni. Ebben a tekintetben ilyen a romboló: van hogy brutális, van hogy nagy nulla.
Kicsit bővebben. Például kredit és XP termelésre brutálisan jó egy romboló. Egy hordozóval 75.000 sebzésre alig ad XP-t és kreditet. Csatahajóval, 40-50 ezer sebzés, az semmire se elég. Ugyanis, ezek nagy hp-val rendelkező hajók, és a saját hpj-uk legalább másfél-kétszeresét kellene lesebezni, hogy ne negatív legyen a mérleg, de egy jó körhöz, inkább háromszorosat(hm, Wot-ban sebezd le legalább a hp-d háromszorosát, mondjuk 8-as nehéz tankkal...). Míg a rombolónak kevés hp-je van, ellenben akár 2 torpedó találattal is elérheti a kellő sebzést. Egy repülőgépek torpedói meg sokkal kevesebbet sebeznek, lassaban is lehet újra bevetni őket, és ezzel együtt sokkal többet kéne velük sebezni. ,,apró" gond az egyensúly terén, szerencsére a hordozókat nerfelni fogják...mert ezek Wg-s fiúk. Na a rombolóra. Azért messze nem olyan könnyű ám velük. Pláne, ha mozgékony, gyors tüzelő cirkálókba, fut bele az ember. Ellenben elbambuló csatahajó, hordozó ellen, na ott aztán aratás van. Tele lehet őket torpedózni, és dől a kredit, dől az xp. Maga a harc rombolóval, szintén nagyon szerencse függő. Az a baj, torpedóval célozni, messzire hát én nem tudok. Nem tudom más tud-e, mindenesetre, a netre felkerült videókon, példáiul 3-4 km-ről lő telibe az illető, viszont gyakran 6-8-ról kéne célba találni. Nagy távolságon ez úgy néz ki: szerencse. Legutolsó csatámban: üldöz két cirkáló, füstöt nyomok, nem is látom őket, a vak világba ellövöm a torpedókat, dupla találat. Na mégegyszer: ismét dupla.
Vakon, véletlenszerűen a saját hp-m három és félszeresét sebeztem le! Na ez kicsit durva. Míg máskor elég közelről is úgy el lehet hibázni...emiatt mondom ,hogy ha a szerencse melléd áll, akkor a romboló irgalmatlanul OP. Ha nem...akkor úgy is tök mindegy mi van. És az is biztos, jó pár hajó egyszerűen védekezni sem tud ellened ha rombolóval vagy. Ami szintén nem túl fair. Például a másodlagos tüzérség hatótávja sokkal kissebb mint az én torpedóimnak és ágyúimnak hatótávolsága. Na most ha egy csatahajó fő tüzérsége épp rossz irányba néz, mire megfordulnak a lövegtornyok, mire betölt..új jó másfél percig akadály nélkül célba lőhetek rá, mert a másodlagosokkal meg nem ér el. Hát ez elég vicces.
Viszont azért legalább a rombolók marha sérülékenyek. Hordozóknak például bombázókkal érdemes támadni rájuk.
Nyert. Természetesen új hajók lesznek(Aurora, meg alacsony szintű rombolókon változtatnak) és grafika. Játékmenetbéli problémák, sebzés, modul, páncél, legénység, ezek ismét nem lesznek. Nagyon nem megy ez jó irányba. Hónapok alatt egy olyan fejlesztés se volt ami előre vinné a játékot. Csak új hajók meg grafika.
Új patch közeleg...vajon szerintetek, lehet tippelni, mi lesz majd benne? -játékmechanika rendbetétele, páncél, sebzés, modulok, legénység, stb vagy -új hajók, és grafikai emelek?
Nyugtával a napot. A köv. nyílt hétvégén kiderül merre mennek el a készítők. Utána meg ami belefér.
Ahogy az előttem lévő írta: a wowp után semmi jóra nem kell számítani, mert ezt is abba az irányba "fejlesztik" -> nyomába nem fog érni a valaha volt wot-nak (7-8 szériák)!
Azért valóban nem szabad elfelejteni, hogy a WoWp-t is ez a cég jegyzi. Ha ilyen lesz a hajós játékuk is, nem nagyon kell sorban állni a szerver előtt, hogy beengedjen.
Azt se felejtsd el hogy a német tankokat az első nyáron szarrá nerfelték.Bezzeg WoT és WoWp zárt bétába bekerültem,hajósba meg nem. Repülőssel nem sokat játszottam bétában,nem jött be. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.02.24. 09:08:34
mondjuk azt se felejtsétek el, hogy a WOT béta is tele volt hibákkal, nagyon sokáig: láthatatlan tankok, német tankokon nem volt páncél, minimális hitbox, pontos autoaim, stb. Aztán volt egy év, amikor elég jó volt játszani, leszámítva az artykat, aztán elrontották az egészet a gold lőszerrel, meg a végtelen sok TD-vel, több papír tankkal, mint igazival, stb. Szóval türelem, itt is lesz majd 1-2 jó év, na abban az időablakban kell majd rongyosra játszani :)
Tetszeni tetszett nekem is. Szép volt, hangulatos is. De összetettebb egy hajó mint tank. Ezért ne annyiból álljon már hogy számolom a HP-t. A rombolók nekem annyira nem jöttek be béna voltam velük. :) Inkább a cirkálók.
Én a teszt hétvégén játszottam vele,és nagyon meg tetszett.Mivel a csaták pörgősek a vízbetörés hiánya nem zavart,fel sem tűnt. Általában kis cirkálóval,vagy mittomén mivel rohangáltam.Azzal aminek csak 1-2 ágyúja van sok torpedó és megy mint a mérgezett egér. Utoljára szerkesztette: Plata, 2015.02.23. 08:47:10
Pedig jó lenne ha megcsinálnák rendesen mert már kicsit unom a tankokat. De hiú ábránd marad úgy tűnik.
Ismerősöm szerint hamarosan béta lesz. Hát majd kiderül. Nagyon elszomorító dolgokat írkáltok. Nem tudom örüljek-e neki, ha tényleg béta lesz. Félek csak elmegy ettől is a kedvem.
Valamelyik verzióban egyszer volt már páncélzat a hajókon. Lehet, hogy épp abból a verzióból készült az a videó, amikor a Yamatoval játszik egy játékos. Ott az AP is rendesen sebez. Illetve javítottak már valamennyit a BB-k másodlagos tüzérségén is. Ezekből tapasztaltál valamit? Mondjuk ha CV-vel mentél és nem BB-vel akkor olyan sokat nem vehettél észre belőle.
Ez a vízbetöréses dolog korábban meg volt valósítva valamilyen szinten? Mert állítólag már jó ideje elvetették ezt a dolgot. Nem tudom mennyire kidolgozottak a modulok és a kárelhárítás, de a hsz-ek alapján ebben vannak a leginkább elmaradva. Pedig pont ez lenne a lényeg, mert így tényleg csak a HP számít, míg egy hajón annyi mindent szét lehetett lőni.
Hajókról nem nagyon kérdezgettem. Legalábbis a játékbeliekről nem, csak a valósakról. Amiről tudomást szereztem: - Elvileg nem rég adtak le ship tree javaslatokat a brit ágra. Ismerős a King George V-t csak tier 7-be rakta, mint a Nelson-t. A KGV-ből feltételezem a Vanguard, Lion ág fejleszthető ki, a Nelsonból meg majd a L3, N3 véle korábbi BB-k. - Egyenlőre szerepel az angol ágban a Malta CV is. Ez lehet, hogy csak nekem fontos, mert a brit CV-k a kedvenceim a lapostetejűek közül. - Az US tier 10 CV az Essex lesz. Lehet ez csak nekem meglepetés, mert én eddig abban a hitben éltem, hogy a Midway-osztály lesz a tier 10. De az túl erős. Még nincs teljesen elvetve, de egyenlőre nem kerül be.
Na és többek között ilyenek miatt lesz ez trágyahalom: ma csak hordozóval mentem...siralmas volt. Semmit, az ég világon soha semmit egyetlen egy hajót el nem tudtam találni. A torpedók az egy dolog. De a bombázók, az meglehetősen pontosak, csak keveset sebeznek. Ma soha nem találtak el semmit. A célpont nem is manőverezik, semmit nem csinál, nem találják el. Ez meg csak azért lehet, mert a bombák, a torpedók, mindennek a pontossága: teljesen random. Van amikor minden bomba talál, van amikor egy se. Na és ezért egy szar az egész. Rajtam nem múlik semmi? Csak a random faktor? Akkor minek a játék? Legyen az, meg nyomunk egy gombot, véletlenszerűen nyerek vagy veszítek. Újabb és újabb elkeserítő baromságokat lehet ebben felfedezni.
Csak lehet, hogy addigra már semmiképp nem éri meg, még bottal sem hozzányúlni, ahogy rombolják lefele a maradék játszhatóságát/élménnyújtási képességét is! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2015.02.22. 12:14:22
sziasztok! Na és mikor lehet ezt a csodát végre letölteni hm?:)
Ebben reménykedem én is, hogy alfa, és ezeket kijavítják. Mert ha ez így marad, az vacak. Sokat kellene még ezen dolgozni. Jó prsze, szépek a hajók, meg részletesek, és izgalmasak is tudnak lenni a csaták, de hát na, sok a hiányosság. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2015.02.21. 20:16:01
Hát végül is még csak alpha,nekem nagyon bejött az a teszt hétvége,rengeteget is nyomtam vele,de azt hiszem ez azért van mert bolondulok a hajókért. A WoWp sem teszt sem végleges verzióban nem tudott lekötni 10 percig sem.