A gyakorlatban is eltudtak lõni 35-40 km-re. Csak értelme nem volt. Mint ahogy névleges tûzgyorsaságnak se. Az egy dolog hogy ez a valóság, a játékban nem kell így lennie.
Pedig a valóság ez. Eméletben a csatahajók tüzérsége 35-40 km-re is el tudna lõni - csõemelkedés max. értéke a kulcs - csak éppen akkora távolságra tûzvezetés megvalósítani soha nem tudtak...
A CV pont ezeknek a játékosoknak való. A pálya sarkából indítanak x mennyiségû torpedóvetõt vagy zuhanóbombázót. De legelább ezekre lehet majd lõni AA fegyverekkel.
De remélem itt nem lesz fele akkora látótávolsága a BB-knek, mint lõtávolsága. Akkor nem szorulnak majd a lapostetejûek repülõire. Sok anyázás elkerülhetõ lesz, amiatt hogy nincs fény és kinek a dolga is lenne fényt adni.
Már látom elõre...csata elõtt kiválasztod hogy egy szigeten pontosan hova akarod lerakni, és onnan lövöldözhetsz a hajókra :)
Valamilyen játékszer ebben is kell hogy legyen azoknak, akik nem tudnak szemtõl szemben harcolni...Overlord majd személyesen állítja össze a parti üteges tech-fát :D
Nem, mégis miért lennének azok? A WoT-ban a TD-k hátulról operálnak, a tengeralattjáró alapvetõen közelharci egység. Hülyeség a WoT-os egységek szerepköréhez hasonlítgatni hajókat, a CV se felel meg az SPG-nek.
Mert az egy nagyon szuper kis repülõsjáték, már - már szimulációs elemekkel ... Én is nagyon szerettem, a megjelenése óta megvan, de nem egy Il-2 vagy CoD ...
És bár értem mire gondolsz, HIÁBA hasonlítgatják szimulátorhoz ... NEM AZ!
Abban igazad van, hogy a Lego Star Warsos rész inkább a Warplanesre és a az ilyenekre vonatkozott, de ha bemész a World of Planes topikba, és megkeresed az errõl szóló hsz-emet, ott leírtam miért nem életképes egy szimulátor - MMO ...
Leginkább Úgy képzelem, hogy a Gaijin entertainment megcsinálja a World of Planes-t jól, akkor az rettenetesen sok pénzt érhet, ez a warplane cucc meg a farvizen akar sokat érni.
Na itt semmi komoly dologról nem esett eddig szó, ez az egymásra licitálás meg kezd nevetségessé válni ( World of planes vs. World of warplanes ugye), pl World of planes-be be van ígérve szimulátor "jelleg" (röppályák stb) és hajók is a szárazföldi jármûvek mellett!
Persze 65*65km-re kell összezsúfoljanak mindent ,de gondolom majd bõvíthetõvé is válhat ? 130? 200 ? 1000 ? :DD
Én az anyahjókra leszek kíváncsi. Mármint az, hogy fog mûködni? Mondjuk a world of warplanesben lévõ gépemmel fel tudok majd szállni és bombázhatom a hajókat? Vagy mondjuk az anyahajók lesznek a "vizi artyk" és a gépeket majd az ai iranyítja?
Nos, asszem a halálbokrok és halálfelhõk után jönnek majd a halálködök is :)
Érdekes lesz, ez jobban mozgatja a fantáziámat mint a repülõs ...
Kiváncsi vagyok benne, hogy sikerül-e ezt is annyira elb@szni majd mint a WoT-ot ...
Akkor ez kb olyan célzás mint a WoT-ban. Látom a célpont ráközelítek, egérrel kijelölöm hova lõjjenek az ágyúk és ennyi.
Azért a CoD és a BF3 topikban állandóan csak a flém megy, meg hülye CoDosok stb stb. Szinte minden CoD topikban el van az játszva, hogy ez a játék szar meg ilyenek, az nem ugyan az, mint a WoT topikban szerintem. :D
Én még két hónapig játszottam a WoT-al miután a topicot kivettem a kedvencek közül. A flémet meg úgy kell érteni, hogy a WoT topic kb. negyedét kitiltottam volna egy hónapra, mert megérdemelték volna. :)
Sajnos a játék népszerûség átka az, hogy a tömeg vonzás törvénye szerint sok kellemetlen alak is feltûnt, akik képtelenek a fórumozás alapvetõ szabályainak tiszteletben tartására.
Ez persze nem a WoT hibája. Sokszor érez az ember késztetést a büntetõpontesõ kiszórására, ha beleolvas egy BF3 vagy MW3 topicba is, hogy a Való Világ és hasonszõrû csodákról már ne is beszéljek. Viszont nem az a cél, hogy elnéptelenítsük az SG-t. :)
battlestationsben a távolság alapján oldották meg. a nagy hajóágyúk messzire hordanak,így bizonyos távolságig csak azzal lehetett lõni,ahogy közelebb értél úgy csatlakoztak be a kisebb lövegek.
Itt is az lesz a probléma, hogy balancolja ki a dolgokat. És itt is fog elvérezni, ahogy a WoT. Összemossa az 1930-as években készült hajókat majd az 1946-ra elkészült-volna-ha-akarták-volna típusú hajókkal, és a fejlesztõk majd megmagyarázzák, hogy miért nem számít a tûzvezetõ asztal vagy a lokátor úgy, ahogy.
Külön öröm lesz itt is a láthatóságot megoldani, illetve a másodlagos fegyverzetet nagyon kiváncsi leszek, hogy szándékoznak integrálni a játékba. Egy csatahajón uge alapból vannak a nagy hajólövegek, van a másodlagos tüzérség (esetleg DP feladatkörrel) és van a kis kaliberû légvédelem. Namost ha CV van, akkor repülõgép is lesz. Ez lesz a harmadik probléma. Ezt így hogy akarják összehozni? Úgy, mint a Navy Fields-ben, hogy vagy ezzel lõsz, vagy azzal, a kis kaliberû légvédelem meg önmûködõ?
Mondjuk az az igazán szomorú, hogy a Navy Fields 3D sehol sincs ennyi év után se...
Az attól függ, hogy milyen lesz a játék. Olyan FPS/TPS nézetû mint a WoT vagy olyan RTS szerû mint a Navy Field. A Navy Fieldben a felhõk alatt lehet elbujni, de sokszor nem éri meg. Ott többet számít ha manõverezel.
Amúgy változó idõjárási körülményeket is ígérnek. Ezt berakhatnák majd a tankosba is, miután fejlesztettek a fizikán :)
A World of Warplanes bétája õsszel indul, szóval reméljük, hogy õsszel ezt is tesztelhetjük.
USA fölény oké.
A Yamatot simán verte volna az Iowa-osztály, de szerintem még a South Dakota-osztály is. Yamato csak nagy volt, ebbõl következtek az elõnyei. A hasonló méretû Montana, Sovietsky Soyuz, H39 mind jobbak lettek volna nála. A 18"-es ágyúitól nem sokkal maradt el a az Iowa 16"/50 Mark 7 típúsú lövege. A páncélzata jóval gyengébb minõségû volt mint más nemzeteké, ráadásul csavarozták és szegecselték ami még gyengébbé tette, a torpedóvédelem szintén emiatt volt gyenge. A 15,5 cm/60 3rd Year Type tripa lövegeinek a páncélzata kritikán aluli (ott kapta a legsúlyosabb találatot is). A radarjai se érték el az USN/RN színvonalat.
A Bismarck-osztálytól azért nem kell elájulni mert a Bismarck kilõtte a Hoodot (mellesleg nem one shotolta, többször is eltalálta, nekem 5 rémlik, de lehet nem ennyiszer). Volt köztük 15 év. A kedvenc csatahajóm (mert iszonyatosan jól néz ki) és szerintem a legjobb európai csatahajó 1943-ig, de ennek is volt hibája, semmiben nem elõzte meg a korát. Orrnehéz, a 10,5 cm-es AA ágyúk nyitottak tehát rombolók is kilõhetik õket. A fõ lövegtornyok kialakítása ballisztikailag pont hogy nem ideális, "20 fok feletti szögben becsapódó lövedékekkel szemben ..., hogy sebezhetõbbé tette."
A Shinanot nem repülõgép-hordozóvnak szánták, hanem ellátó hajónak. Több száz gépek szállított volna és errõl pótolták volna a repülõgép-hordozók veszteségeit.
A szovjetek megépült hajói összességében nem voltak valami sikeres konstrukciók. A tervként létezõ csatahajóik, csatacirkálóik jók voltak. Felvették volna a versenyt más nemzetekével.
Az olaszoknak nem volt sok modern hajója, de azok nem voltak rosszak. Azokat nem óceánokra tervezték mint a többi nemzet hajóit ezért kicsit mások voltak.
Párszor már linkelted Oli oldalát és most írod hogy olvasod is. Vagy nem értél végig a cikkein vagy alaposabban kéne olvasni.
Az amcsik szép csendben elhúztak a mezõnytõl, bár a tengereken az igazi megalománok a japók voltak a végefelé.
Azt nem tudom, ogy a japókon kívül volt-e más nemzet akit elkapott a gépszíj, de BB-be a Yamatot egyik nemzet sem verte. Aztán ott a Sinano, meg a hasonlóan méretes repülõgép hordozó SS aminek nem jut eszembe a neve. Persze mindegyik nyugodtan pályázhat a legpechesebb vizijármû díjára, de játéktechnikailag borzasztó potensek lesznek, lásd Maus.
Német oldalról a Bismarck osztály, ami ugye oneshotolta a Hoodot (höhö amorack) és megelõzte a korát, Persze megint máskérdés, hogy screenerek nélkül lett kiküldve, szóval a doktrina röhej volt, bár ezekben a játékokban ugye nincsen doktrina, tehát a nyers erõ számít majd.
Gondolom radar vezérlésben a szövik szép csendben elhúztak az Axistól, ami remélhetõleg le lesz modellezve.
Összefoglalva, ahogy én látom: nyers erõben jók lesznek az axis gépek.
És ugye a nagy kérdés: na de hol vannak a szovjetek? Mert lehet, hogy volt pár elavult SS, BB vasuk, meg néhány rombolújuk, na de könyörgöm, ebben a játékban meg csak projekt xy lesz az összes valamit és érõ hajójuk? Az olaszokat meg végkép hadjuk, bár fényéveket vertek a szovjetekre.
A legalsó kép egy brit hajó és egy japán kamikáze csatáját jeleníti meg A 2. 2 db japán hadihajót ábrázol, a 3. képet nem tudom az talán orosz lehet!
Ám elég ígéretesnek tûnik, fõleg ha valahogy egybe tudják gyúrni a 3 játékot (1 nagy hadszintéren melyen a csaták kimenetele befolyással lehet a többi játékra)!
mert voltak szupcsi szovjet tervrajzok, amik nem objekt hanem projekt néven futottak, és remek alkalom, hogy megtudja a világ, hogy milyen szép hajókat tudott rajzolni sztálin pajtás ;)
A Wargaming ma jelentette be, hogy a World of Tanks és a World of Warplanes mintájára egy hadihajós MMO-t készítenek. A játék ingyenesen elérhetõ lesz. (free to play)
A World of Tanks-hoz hasonló könnyû irányítás, felhasználóbarát kezelõfelület és közös gazdasági rendszer lesznek a játék fõ jellemzõi. (a három Wargaming játék, World of Tanks, Word of Warplanes és World of Battleships kap közös gazdasági rendszert, a free xp, credit, stb. átküldhetõ lesz egyik játékból a másikba, ezzel segítve a fejlõdést)