Szerint amúgy itt lesz a legtöbb munka a modellek elkészítésével :D Habár nem tudom, mert a méret az nem igazán számít, hacsaknem a sok részlet miatt, ami a méretébõl adódik.
Ha jót akarnak alkotni, akkor számít, és egy kisebb romboló is többszöröse méret a Mausnak is :) Ich möchte Scharnhorst !! ♥
Persze, de ha belegondolsz akkor egy százméteres hajó alapját sem tart tovább lemodellezni mint a loltraktort, annyi az egész hogy nagyobb darabból formázzák meg. Csak aztán a részletek... :D Ahhoz már türelem kell, csináltam már pár nagyobb modellt (csak ilyen fantáziált ûrhajtók :D), volt ami hetekig tartott, csak a részletek miatt.
Szép :O Tengeralattjáró? Big World engine-el hogy oldják meg a víz alatti grafikát, meg azon is gondolkoztam, hogy a víz milyen lesz, gondolom nem olyan mint a WOT-ban(persze nem csúnya az de egy hajós játékhoz azért.. :D).
off ez az a hely ahol a Navyfieldesek összegyülnek? :) on
szerény véleményem szerint, jót tenne a játéknak, ha a top tier hajok-at a valoban elkeszült hajokbol valogatnak ki, remelem a bissy nem T5-ös lessz
Üdv. :) Az igazi NF fanok még játsszák a NF-et. :)
Biztosan nem az elkészült hajók lesznek a top tier hajók. De remélem nem lesznek olyan fiktív hajók, mint a NF BB6-osai. Szerintem a NF BB5-ösei lesznek a BB vonalon a top hajók, Montana, Lion II, H44, Super Yamato. Oroszoknál Project 24-nek, franciáknak, olaszoknál (már ha egyáltalán lesznek) meg fene tudja, mivel NF-ben az orosz, francia BB tree el van csúszva eggyel felfelé.
A Bismarck tulajdonképpen akárhol lehet, attól függõen mennyi H-osztályú hajót raknak be. Ha feltételezzük hogy tier 10-ig lesznek hajók, akkor talán olyan tier 8-as lesz (felesleges 2-nél több H-osztályú BB nagyon hasonlóak voltak).
Ha a fejlesztõk nagy elõnyt akarnak adni az oroszoknak elég "csupán" minden orosz ágyút blockshottosra csinálni, a német hajók meg valamai olyasmit kapnak mint a PS Deutschland lvl 45-ös gunnerekkel :)
Szerintem ha az élvezetes dolgokat kéne említeni az NF bõl, akkor elsõ helyen említeném a célzást elég jól meg van csinálva, lehetõséget ad egy ügyes játékosnak hogy hogy egy alacsonyabb szintû hajóból a nagyobbakat is kilõhesse.
Ugyan olyan tuti nem lesz. Max valami hasonló,egyszerûsitett verziót tudok elképzelni. Mondjuk az alap,hogy a célzással kell valamit buherkodniuk,mert itt a nagy célpontot nyújtó,nehézkes hajókkal nem lesz csiki-csuki meg fedezék harc mint a tankosban,meg ficánkoló repülõs dog fight sem. Csak az írányzás marad.
Pedig szerintem is az NF sava-borsa a manuális célzás volt, beleértve a blockshotot is. De itt sztem se fog megjelenni.
Speciel a tökéletes blockshot néha visszafelé sült el nálam, mert elég 1-2 fok tévedés, és az egész ment a tengerbe az ellenség mellett. Jobban szerettem a kicsit szellõsebb "esõztetést" :)
Ez szimulátorként lenne érdekes:Be lehetne járni a híres nagy csatahajókat,parancsokat lehetne osztani a legénységnek,át lehetne venni egyes állomások munkáját,gazdálkodni az üzemanyaggal,kommunikálni a parancsnoksággal,hajókkal.Dinamikus idõjárás,napszakváltás,valós ballisztika,összetett sérülésmodell.Ha ilyen lett volna akkor jobban érdekelne.
Igen, egy olyan célzási rendszer kéne mint a NF manuális célzása. Az kiváló volt. Nagy valószínûséggel nem ilyen lesz, egy teljesen 3D-s játékhoz kicsit azért fura lenne, de mûködne. Gondolom kapunk valami gagyit mint a WoT-ban. Félõ, hogy ha túl egyszerû lesz és nem kell hozzá elég ügyesség és tapasztalat, akkor egyszerûen a kisebb hajóban lévõ játékosnak alig lesz esélye. Mert mint ahogy Adjunktus írta, nem lesznek fedezékek, csiki-csuki.
Igen NF-ben tényleg számított az ügyesség és a tapasztalat. Kisebb hajóval is van esélyed a nagyok ellen. Nekem a kedvenc szituációim azok, amikor felderítés nélkül küzd két BB és kb egyszerre veszik észre egymást közepes lõtávról. Az valami hihetetlenül izgalmas.
Ettõl a WoB-tõl én két téren várok elõre lépést a NF-hez képest. 1. Grafika, pontosabban a hajók normális lemodellezése. Ne legyen már jelentõsen különbözõ méretû két azonos osztályba tartozó hajó, csak azért mert az egyik premium hajó. 2. Normális hajó besorolások. Az 1. vh végi teknõk ne legyenek már azonos szinten a '30-as évek második felében készült BB-kkel. Gyalázat, hogy a NF-ben egy kategóriába tartozik a például a Paris, Imperatritsa Mariya, Hood (Nagato még elmegy) és a North Carolina, Bismarck, SoDak, PoW.
Kiváncsi vagyok hogyan oldják meg a hajók sebességét. Illetve lesz-e páncélátütés számítás és ha lesz hogyan csinálják meg az elõtétpáncélzatot és a fedélzeteket.
A harcrendszer és matrózfejlõdés szerintem visszalépés lesz a NF-hez képest, úgyhogy nem várok el tõle sokat, hogy ne kelljen olyan nagyot csalódnom.
még itt el tudnék képzelni olyat hogy a kis rombolók torpedó-vetõcsöveket kapnak,amik halálosak a nagy hajókra,viszont a battleshipeknek meg ott lesz a nagy ágyúk jelentette lõtávelõny és átütés. Ködpamacsokat simán el lehet képzelni a tengeren,vagy szigetek közötti harc ahol simán el lehet bújni egy battleshippel is. Irányítás terén továbbra is a Battlestation midway és Battlestation Pacific rendszere lenne a legjobb. ott is többféle hajóosztályt lehetett irányítani a kis patrol boot-tól kezdve a Yamaton keresztül anyahajókon át a tengeralattjárókig. Ha az ágyúkat irányítottad a légvédelem autómata volt,ha a légvédelmet akkor az ágyúkat irányitotta a gép. torpedóvetõk és mélységi bombákat csak manuálisan lehetett kezelni. továbbá volt egy kis beleszólásod a szervíz munkákba is,nevezetesen torpedó ütötte lékekre koncentráljanak,a tüzekre,fizikai sérülésekre(pl kikõtt ágyú), vagy motorikus elemek(motor kormány stb). ÉS a sérülés rendszer is meg volt oldva még ha alap szinten is,de lehetett célozni motorra,lõszerraktárra vagy üzemanyag tartályra is , találat esetén megáll a hajó vagy egy robbanás és hatalmas füstpamacsok eregetése közben(ami pl a lopakodás végét is jelenthetné hiszen messzirõl kiszúrható)folyamatosan sebzõdik a hajó amíg el nem oltod a tüzeket. így hirtelen ennyi:D
szigetek közötti harc taktikai részébe be lehetne építeni pl kis folyókat amik remek búvóhelyeket illetve hátba támadási pontokat jelenthetnek de csak a kisebb, csekély merülésû hajóknak.
amikor egy 3-4 csövû turretbõl a lövedékek szinte egy pontba csapódnak be.
Ha mondjuk ügyesen keresztezed a célponton a 3-4 turretet és jól becsülöd meg a távolságot, akkor mind egy pontban, a hajón csapódik be. Maximum sebzés :)
A fejlesztõk nyilván tisztában vannak a többi hasonló játék nyújtotta lehetõségekkel.Gondolom tanulmányozzák azért õket.(ha van eszük) Aztán ha ossze ollóznak belõlük egy saját verziót,akkor akár még jó is lehet. Majd kiderül... Rengeteg játék van,amiben vannak marha jó dolgok,de valami mással elszúrják.Soha nem értettem,miért nem lehet,azonos kategóriáju játékok,a játékosok álltal legjobbnak tartott dolgait összeszedni és csinálni belõle egy újat. Lopás vagy sem,nagyot üthetne.
Sajnos nagyon-nagyon elavult grafikájú, és az elején a játékmenet gázos, mert level1-60 hajókat egy csatába rak (hatványozottan kijön a mit csináljak a noobshipemmel a cirkálók meg battleshippek ellen).
Plusz elég sokat kell várni amig egy csatába be tudsz kerülni (emlékeim szerint volt hogy 10-12 percet is vártam, hogy aztán kiderüljön az adott szoba gazdája AFK, és mehettünk keresni új szobát).
nem szeretnék rossz benyomást kelteni a játékról, de mar az is muveszet, hogy elinditsd, szvsz win7-en nem érdemes probalkozni xp-n mar konnyebb, de olyan 3. indításra indul, ha fut más is a háttérbe, pl firefox akkor eselytelen
off: Ha gyorsan hasznalhato hajot szeretnel, nemet CV-re menj, kell 2 AA gunner 1 BO 4 FP meg 2DB, 1 hét alatt felhuzhato 0-rol és akkor a CV-t mar tudod hasznalni localokkal, meg lessz penzed is, szerintem a KM CV-nel nem tudsz gyorsabban hasznalhato hajot szerezni a BB-k azok a bb3-nal kezdodnek, az meg lvl 80, és 2 agat kell huzni, blitzben nem kapsz semmi xp-t fel kell huzni 2 AA gunnert lvl 30-ra felpakolni az emdenre, a 4 FP-t egyutt huzni a felso poziciokban az alsoban meg a 2DB-t cserelgeted,
Frissen telepített XP-n, elindítottam a játékot, és csak a fekete képernyõt láttam, ezután ctr+alt+del és folyamat leallitasa, és 3. ra indult el, ezutan ha kibirtam 5 meccset fagyás nélkül, már boldog voltam, ezekkel együtt márciustól augusztusig fizettem rá a premiumot és játszottam 690 órát :)
pedig de vártam vna hogy a kicsi gyors patrol boot-al megtorpedózzak egy csatahajót...
Remélem ez nem igaz. Kellenek a subok (még ha nem is komálom õket), fontos taktikai elemek lehetnének.
Ha marad a WoT-hoz hasonló besorolás és match making (ami elég valószínû), akkor azzal, hogy nem lesznek tengeralattjárók a rombolóktól is elvesznek egy szerepkört. (Na meg a játéktól jópár játékost akiket fõleg a subok érdekeltek volna.) Így aztán tényleg nem érnek majd szinte semmit szerencsétlen DD-k. Csak olyan epizód szereplõk lesznek mint a WoT-ban a tier 3-4-es harckocsik.
Esetleg nagyok között lehet majd azt csinálni mint a NF-ben: felszerelhetõek lesznek a rombolók AA lövegekkel vagy gyors DP lövegekkel és repülõkre lövöldöznek. Illetve talán marad a torpedózás.
Ez a snpierkedés mekkora barom egy magyarázat. Attól még nem snpierkedik mert vízfelszín alatti. Ha nagyon akarnák megcsinálhatnák úgy hogy fele, vagy harmad akkora legyen a tengeralattjáró torpedók hatásos hatótávolsága mint mondjuk a romboló lövedékeinek. Máris az az egység lenne a sub, ami gyakorlatilag közelharci. Illetve a nyílttengeri egységek közt messze a leglassabb a tengerlattjáró, épp ezért rombolókkal levadászhatóak lennének.
Ez baromság ! Egy jól felszerelt rombolóval szemben (asdic, hedgehog) egy tengeralattjárónak vajmi kevés esélye van . Egy jól körülvett csatahajót meg jó móka (és KÚRVA nehéz) becserkészni U-boottal ... A nagy tankokat a kicsik védik meg az artytól, a nagy hajókat meg a kis hajók a tengóktól . Ez így van rendjén . Totál egysíkú lesz, ha csak az ágyúcsövel puffogtatjuk egymást, ráadásul egy Buckley osztályú ladik mégis mit kezd egy Revenge osztályúval ? Elõre látom: szar balance ! SZAR BALANCE ! :DD
örülök, hogy többen arra a következtetésre jutottak (csak más szavakkal) mint én.
JAAAAJ. Istenem, hogy ezek egyáltalában, hogy a francba tudnak játékot csinálni??? Milyen szar duma ez már??:
"You know and I know and every gamer knows what will happen when players go beyond random battles and begin to put together their own rosters. Everyone will get into a submarine, one poor bastard will get into a boat, the boat will die a horrible death and everyone else will have no one to shoot at. It just makes the game unbalanced, unplayable, and not friendly… If you have a sniper sitting in a tree, killing everyone off, and no one knows where he is, that's not fun. And that's the submarine."
Limitálni kell (ahogy ezt már az artykkal is meg kellett volna régen csinálni a wotban) a tengok számát. oldalanként 1 max 2 és a probléma megoldva. Istenem csak egy picikét kellene gondolkozni, de ezeknek az nem megy. Hülye ruszkik.
"Istenem, hogy ezek egyáltalában, hogy a francba tudnak játékot csinálni???"
hatalmas lehúzó cég az egész. áldom az eget hogy 1 forintot sem költöttem rá. azért örülök hogy a repülõs verzióból lesz versenytárs. kéne még egy másik tankos játék és lehet észbe kapnának.
Amúgy, értelmes ember tud mérlegelni, és annyit fizet amennyit szte vmi megér. Valóban, a WG elhúzott a lehúzás irányába (10k meg 12k HUF egy tankért) de nem kötelezõ megvenni. A havi prémium meg sztem simán megéri, ha vérjózsefet lehúzzák miért zavar az? :)
Más: mindenki kritizál, hogy miért nem lesznek subok. Nemtudom játszottatok a NavyFielddel, mint stílusban legközelebbivel. Ott nagyon sokáig nem voltak subok, az emberek mentek a battleshippek meg carrierek irányába. És akkor megjelentek a subok, akik szarrá tudtak szedni egy hosszú hónapok alatt kigrindelt BB5-t is. Na, ott nagyon keveseknek hiányzott a sub, fújtak is miatta eleget. Szóval: subok nélkül is lehet nagyon jó hajós játékot csinálni. Az érvelés persze hülyeség, de nem ezen áll vagy bukik a játék.
Persze, meg lehet lenni subok nélkül is. Csakhogy azok hozzátartoztak az akkori tengeri hadviseléshez, mégha nem is értek el olyan látványos sikereket hadihajók ellen mint szállítóhajók ellen. Meg lehet csinálni õket úgy, hogy nem lesznek kimagaslóan erõsek vagy egyáltalán nem lesznek erõsebbek a többi hajókategóriához képest. Színesítenék a játékot és a taktikát. Meg aztán egyáltalán nem fontos a BB vagy a CV dominacia.
A NF-ben az elsõ idõkban nagyon OP-k voltak a tengeralattjárók. De aztán balancolták õket és a számíukat is korlátozták. Jól beleolvadtak a játékba, sokszor lehetnek csatadöntõek. Fõleg abban a játékmódban amikor zászlós hajót kell védeni/elsüllyeszteni.
Nem az a pár 3d-s kép, amivel már 5 éve etetik a népet?
Még aktív NF-es koromban (ami vagy 4 éve volt) újra meg újta elõkerült ugyanaz a 2-3 kép egy 3Ds NFrõl. Mindíg nyitott vki topikot rá felizgulva, amíg le nem hûtötték a többiek hogy elég régi...
sziasztok! tudni valamit a játékról? hogy elkezdték e már készíteni? esetleg melyik században lesz Beta teszt? XD
Sztem erre még nagyon kell várni... a world of planes is még nagyon-nagyon alfa, sztem ezen a játékon még csak 2 marketinges dolgozott 1 órát amig megirták a bejelentést hogy egyszer majd lesz...
Valami nagyon kezdetleges alfa már van állítólag... Majd ha indul a publikus alfa akkor írok róla, mert a WoWP alfa teszterek oda automatikusan bekerülnek majd.
Jaj, hogy ezek mekkora lúzerek. Több mint fél év után képesek kiadni egy ilyen semmit. Inkább a játékról írnának valamit. Majd egy év telt el a bejelentése óta és tulajdonképpen semmit nem lehet tudni.