kis butus. nem arról beszélek hogy hova fizeted be a szaros 10dollárt havonta, hanem hogy ki viszi a játékot, tudod úgy ahogy az aiont is "menedzselték"
komolyan leszakad a pofám hogy egy ncwest jellegû intézmény a mai idõkben életképes, és nem törlik el a föld színérõl atomrakétákkal. undórító banda! :S
A rajzfilm-szeru grafikaval megaldott sci-fi fantasy jatek betajara mar lehet jelentkezni: BETA JELENTKEZES
Ipon.hu-rol egy osszefoglalo: \" Az ambiciózus projektet a játékosok elvárásaira építették, igyekeztek olyan elemeket belesûríteni, amilyeneket a legtöbb ember elvárna egy MMORPG-tõl. Nem a hagyományos harc általi szintlépkedõs modellt kapjuk ismét az arcunkba, hanem szabadságot, a játék próbál majd hozzánk idomulni, nem nekünk kell hozzá. Legalábbis ezt ígérik, ennek a kulcsa pedig a játékstílus választásban rejlik, de ne szaladjunk ennyire elõre.
A közeg egészen egyedi, bár nekünk egy kicsit Rachet & Clank fílinges a játék. Kalandjaink a Nexus bolygón játszódnak, indításkor 4 faj és számos kaszt közül választhatunk majd karakterünk megalkotásánál. Ez eddig a szokásos képletet látszik követni, lehetünk emberek, nyuszi fülû Aurin macák, vagy szekrény méretû Granok zsoldosok... Kasztok frontján megismerhettük a kardokkal aprító Warriort, a fegyvereit mágiával ellátó Spellsingert, a támogató jellegú Esperst, de idõvel jóval többet is mutatnak majd nekünk. Nem ezeken van a hangsúly, hanem azon, hogy karakteralkotásnál kiválaszthatjuk a játékstílusunkat! Az Explorer, Soldier, Scientist vagy Settler életpályák közül választva egészen más gameplayt tálal nekünk a WildStar. Attól függõen, hogy felfedezni, darálni vagy a világot kiismerni szeretnétek inkább jobban, igazodik hozzánk a játék. Ez persze nem azt jelenti, hogy ha a harcost választjátok, akkor egész nap csak grindelhettek, hanem azt, hogy nagyobb szabású és intenzívebb csatákat kaptok, itt érnek majd nagyobb kihívások és többet harcolhattok. Akinek viszont a csatázás hamar egyhangúvá válik, az inkább kutakodhat titkos zugokban, vagy nyüzsöghet együtt a többiekkel a játék szociális terein.
Az Explorer lokátora segítségével sokszor olyan helyeket fedezhet fel a Nexuson, amiket a többi játékos egyáltalán nem is láthat. A játék ilyenkor azt jutalmazza, ha eljutsz egy nehezen megközelíthetõ desztinációra. A lényeg az, hogy mindenki kap saját kihívásokat, amikbõl tapasztalatot és lootot kaphat. A Collector stílus a maximalista játékosoknak lett dedikálva, míg a telepes különbözõ építményekkel gazdagíthatja a játékbeli településeket, küldetései pedig inkább közösségi irányultságúak. Hogy ez pontosan mit takar, még nem tudjuk, de a játék megjelenéséhez közeledve felfedik majd elõttünk.
Egy fontos funkciót emelnénk még ki. A játék díjazza azt, ha növelitek a kihívások méretét. Ha például egyszerre több ellenfelet hívtok ki magatok ellen vagy bármilyen más módon növelitek a „néhézséget”, számíthattok valami plusz jutalomra. Mindennek tetejében pedig jöhetnek a teljesítményünktõl és a közegtõl függõen felbukkanó kihívások is. Ha például különösen gyorsan öltök meg egy szörnyet, a játék kihívhat titeket, hogy tudtok-e ezen tovább javítani. Így még egy unalmasnak látszó ölõs küldetést is fel lehet kicsit dobni. A lényeg, hogy igyekeztek a játék minden aspektusába extra kihívásokat rejteni, hogy bármilyen irányba mentek is, találjatok valami kedvetekre valót. \"