Valójában ott ment el az egész, amikor a Bandai Namco-val szövetkeztek. Olyanok kezdtek el diktálni, akiknek közük nem volt a szimekhez, csak számokat láttak. Meg is lett a böjtje, hogy kikényszerítették a PC3-at. Igazából lehet, hogy az EA csak jót tett azzal, hogy eltemette a Project CARS franchise-t, mert már eleve halott volt, a harmadik résznek köszönhetően. Nem hiszem, hogy ezzel a címmel még vissza lehetett volna hozni az élők sorába.
De ez mit jelent? Licencelni akarja az RF2 fizikai motorját, vagy egy olyat készíteni a nulláról? Még az első esetben is mostantól sok évnek tűnik a fejlesztés. Ha pedig maguk írják nulláról, akkor pedig nagyon-nagyon sok évnek. A Madness Engine-be is mennyi idő ment bele... Kár volt a CM/EA kezére hagyni jutni a Madnesst :( Utoljára szerkesztette: Timbu, 2022.11.11. 18:48:46
Ez mind jól hangzik, külön-külön, Unreal Engine 5 és rFactor2, de reméljük jobban fog elsülni mint az ACC Unreal enine-sítése. Számomra annál a PROJECT CARS és még a mostani állapotú rF2 is jobban néz ki :), arról pedig, hogy mennyivel jobban fut, már ne is beszéljünk. Mondjuk közben tú vagyok egy VGA cserén amivel még nem próbáltam az ACC-t, minek után megváltozik majd a véleményem, de majd meglátjuk. Megíróm ha így lesz :)
jaja, érdekesen hangzik, talán már nagyobb piac a hardcore szimulátor közösség, hátha most lehet jó eladási számokat is csinálni, Assetto Corsa bebizonyította, hogy mód támogatással is lehet, jó bevételeket hozni a dlc-kkel :D
Ian Bell korábban már nyilatkozta, hogy az EA meg akarta szerezni a Madness Engine-t, még a Shift 2 idejében. Most az övék. De valószínüleg már csak a fiók mélyén végzi. Akik megalkották azok már nincsenek az EA kötelékében. Érdemes Ian Bell Twitter oldalát figyelni. Egy újabb nagy dobásra készül. https://twitter.com/bell_sms/status/1572611186130096131/photo/1 Utoljára szerkesztette: sertrex, 2022.11.10. 12:15:53
Azért az kellemetlen, hogy egy jól működő cégnek adott plusz melót az EA, de a feltételeik miatt nem lettek túl maradandóak a termékek, aztán újra saját lábra állás, de kellet pénz, betársulás egy nagy kiadóba, majd az egész kiadót megveszi az EA, hogy aztán megszüntesse őket
"Házon belül jelentette be az Electronic Arts, hogy elkaszálja a Project CARS franchise-t, a kiadó egyik képviselője pedig részletezte a döntés mögött meghúzódó okokat.
Az indoklás szerint felmérték, hogy hosszú távon mennyit fejlődhet a versenyzős széria, ezt követően döntöttek úgy, hogy felhagynak a fejlesztésével és támogatásával. Nem volt könnyű lépés kukázni a Slightly Mad Studios sorozatát, de az EA inkább azokra a területekre szeretne összpontosítani, ahol úgy hiszik, a legjobb esélyük van olyan élményeket teremteni, amelyeket imádnak majd a rajongók. Egészen pontosan a licencelt IP-kra, valamint a nyílt világú élményekre szeretnének fókuszálni a versenyzős játékok terén, és úgy bővíteni a franchise-okat, hogy azok még jobban előtérbe helyezzék a közösségi dolgokat, illetve hosszú távon működhessenek live service-ként. Az EA szerencsére nem hagyja magára az érintetteket, és igyekeznek nekik testhezálló pozíciókat találni többek között az EA Sports és a versenyzős részleg csapatainál.
A legelső Project CARS 2015-ben jelent meg, és kifejezetten jó szimulációs élményt nyújtott. 2017-ben aztán megjött a folytatás, ami szintén remek fogadtatásban részesült, a 2020-as harmadik rész viszont már közel sem szólt ekkorát. Tavaly aztán megjelent mobilokra a Project CARS GO, ami sajnos nem volt sokáig köztünk, viszonylag gyorsan bezárták a szervereit.
A Project CARS-trilógiát egyébként teljes egészében a Bandai Namco Entertainment dobta piacra, de a Slightly Mad Studios a Codemasters tulajdonában van, amit ugyebár nem olyan régen felvásárolt az Electronic Arts."
Cégóriás jelentkezett be az Electronic Arts felvásárlására! A Codemasters felvásárolta az SMS-t. A Codemasterset felvásárolta az EA, az SMS-sel együtt. Az EA-t most felvásárolja az Amazon, Codemasters-szel és SMS-sel együtt. Ez már a végállomás vagy van az Amozonnál is hatalmasabb, aki mindezt felvásárolhatja? Utoljára szerkesztette: sertrex, 2022.08.26. 15:18:26
Reiza fórumon megrezegtettem ezt a vonalat, hogyha nem jönnek a népszerű fizetős tartalmak, akkor nem lesz pénzük a továbbiakra. Rávilágítottam arra is, hogy ezek az Európában noname-nek számító pályák meg autók nem fognak annyi pénzt hozni, hogy a már amúgy is langyos érdeklődést fent tartsák. Erre azt a válasz kaptam, hogy anyagilag stabilak és folyamatos tárgyalásokban vannak sokféle licensz kérdésében. Ez jól hangzik, de azóta se jött ki semmiféle licenszelt tartalom csak az ígéretek.
A PC3 azért lett az arcade vonalra átvezetve, mert a kiadóval korábban erre kötöttek szerződést. Az, hogy ez mennyire volt jó, vagy éppen rossz, azt mindenki maga döntse el. Nekik nyilván ez is hozta a pénzt, az átlag játékosok megvették, játszottak vele, csak a vérbeli szimulátorosok elégedetlenkedtek, persze ők joggal, de nekik meg voltak alternatívák. A Reiza pedig jó irányba vitte el az engige-t (bár szerintem ez is már egy jóval korábban lefixált stratégia volt, hogy a PC3 mellett / után legyen egy Madness engine-re épülő valódi szimulátor is, a Reiza pedig ezt bevállalta az AM2-vel), ott csak a liszenszeléssel vannak problémák, de az meg főleg anyagi természetű, technikai akadálya nincs egy PC2 szintű autó / pálya felhozatalnak. Bár nem hiszem, hogy valaha is lesz annak a brazil csapatnak annyi tőkéje, hogy minden márkához eljussanak.
Szerintem Ő most tömött zsebekkel távozott. Nyelt egy csomó szarságot az úgynevezett szimes társadalomtól. Idősebb is lett a kezdetekhez képest. Neked lenne ezt kedved újra csinálni? A szimulátor játékok történelem könyvébe már beírta a nevét. Ugyanúgy, ahogy Kunos is és most mindketten a szögre akasztották a kormányukat. :)) Amit elértek azt már úgy se veheti el tőlük senki. De azért remélem, Ian Bell a háttérben továbbra is segíteni fogja a Reizát, ha mással nem is, de a kapcsolati tőkéjét megosztja velük. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2021.11.01. 18:27:02
Úgy értettem, hogy furcsállom, hogy vissza akar vonulni és az eredeti szakmájában dolgozni, az általad is felsorolt munkásság után.
Ha a szakmájánál maradt volna, akkor ma nem lenne SimBin, nem lenne GTR, GTR2, nem lenne Madness engine, nem lenne PC 1-2, vagy éppen Shift 1-2, sőt az Automobilista 2 se lenne most, legalábbis ebben a formájában, amit őszintén sajnálnék. Persze voltak negatívumok is, PC3 vagy az új fast & Furious játék vagy éppen a Ferrari legend se lett éppen jó. De csak az nem hibázik, aki nem nem csinál semmit.
Az ember azt gondolná, hogy amennyiben szereti a szakmáját, és ennyire elkötelezett, mint ahogy írod is, eddig is azzal foglalkozott volna, nem pedig szimulátor / játék fejlesztésével. Na mindegy. Számtalan színász és énekes is mondta már, hogy visszavonul, aztán végül mégsem tette :)
Pszichiáter a szakmája, azt folytatja, olyanok számára nyújt segítséget, akik nem tudnak fizetni az ilyen kezelésekért. Legalábbis a Twitteren ezt írta.
Annyira nem szar a game. Ami ilyenkor a legviccesebb hogy ezek elég hamar a "kukába" vannak tolva árilag,de bezzeg az a Fast and Furious nem hogy bundlet de még egy értelmes leárazást se látott. Pedig elmondások szerint az annyira szar ,hogy alig várom ,hogy végre meglegyen és tolhassam
És van helyette a 3..... Láttam róla videókat. Hááááát..... szerintem nem véletlen,hogy sokadik oldalon találtam meg a topicot... Utoljára szerkesztette: SirDannyL, 2021.05.16. 17:11:48
A PC2 fejlesztési támogatását 2018-ban (2019-ben) lezárták. Ezzel végleg befejeződött a program fejlesztése, javítása, tartalom bővítése. Jelenleg már csak a szerver támogatása van meg, de azt nem lehet tudni, hogy meddig. Utoljára szerkesztette: Axtros, 2021.05.16. 16:26:02
Mi a ....? PC2-t leszedtem a gépről mert nem volt hely,és ki akartam próbálni a AM2-t. (megvettem később) Aztán felkerült az AC,és most gondoltam visszarakom a PC2-t,és látom 2018 év vége óta frissítve sincs. Oké,kijött közben a 3,de ennyire le is lett sza..va a 2? Azért remélem még vidáman játszható a 2 így is hogy egy pici frissítést sem kapott!? Utoljára szerkesztette: SirDannyL, 2021.05.15. 20:29:52
nem vészes, időtöltésnek nem rossz, de nagyon furcsa az autólista és túl sok tennivaló sincs a játékban :D
Ez az ígéret csak akkor valósulhat meg, ha az SMS mégse lesz a része ennek az EA/CM fúziónak. Akkor, ha újra indítják a WMD-t és újra a játékosok dobják össze rá a pénzt. Ha folytatták volna a WMD-t ez a PC3 nem az lenne ami most. De persze nem lehet komolyan venni ezt az ígéretet, mert most egyelőre úgy néz ki, hogy nincs is a kezében már az SMS. Így elég nehéz lesz egy ilyen ígéretet betartani. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.12.21. 19:02:54
Nem tudni, hogy az EA pénze mennyire fog játszani ebben. Olyanokat is lehet hallani, pletyka szinten egyelőre, hogy az SMS nem is lesz része ennek a fúziónak és már elkezdtek beszélgetni egy újabb WMD megoldáson. Amíg folynak a tárgyalások, addig nem nyilatkozhat senki az SMS és a pCARS jövőjéről.
Vak vezetné a világtalant Áj dont speak külföldiül Googleba rákerestem egy deka magyar cikk sincs erről
Bing szerint
"Szóval hogyan tovább?
Ian Bell nem lenne Ian Bell nélkül Tweeting néhány ugratások, hogy néhány életet a cirkuszban. Néhány újabb Tweets, amelyek most már törölték, Ian ugratta a fejlesztés a Project CARS 4. Még inkább, ő utalt egy új vagy frissített Madness 2.0 játék motor, amely növeli a lécet még egyszer, és magában foglalja az érdekes funkciók, mint a Live Track 4, ray-tracing képességek, lenyűgöző fizika, és így tovább. Ian saját szavaival élve, a Project CARS 4 esetében a Slightly Mad Studios akár 11-et is tárcsáz, és az eddigi legjobb versenyszimulációt biztosítja. A Tweets kifejti, hogy a fejlesztés jelenleg egy teszt fázisban van, és hogy eltarthat néhány évig, mielőtt látjuk az eredményeket. Ujjak keresztbe. Már érzem a közösségi negativitást, de hagyja, hogy ez ne rontsa el a mókát. Őszintén szólva, nem ez lenne az első alkalom, hogy az SMS mindannyiunkat meglep, valami korábban lehetetlennek ítélt. Nem félnek másképp csinálni a dolgokat, majd kiállni mellette. Ez csak jó dolog lehet azok számára, akik elég nyitottak ahhoz, hogy esélyt adjanak a motivációnak és a kitartásnak. Ki tudja... Lehet, hogy a közelmúltban az Electronic Arts Codemasters átvétele nem hatással van a közeljövőben a Pcars franchise. Ahol van pénz és lehetőség van az EA... , és határozottan van pénz és lehetőség az eSports-ban... Szóval ki tudja.
A lényeg simán kivehető. Ismét nagyot akarnak majd alkotni és lehet ez az EA pénzével sikerül is majd..
Jelenleg, nálam kicsit alábbhagyott a szimulátorozás. Kicsit elment a kedvem a PC3 okozta "sokk" miatt. :))) Meg el is untam kicsit ezt a műfajt. Az élő F1 is igencsak elvette a versenyzés utáni vágyamat, mivel pont a versenyzés hiányzik belőle. A COVID meg tett róla, hogy ne legyen érdemes semmilyen autósportot nézni, mert elvette a hangulatát... igazából az összes sportnak. Az AC/ACC továbbra is a dög unalom kategória számomra. Az rF2 meg a soha se lesz kész kategória és úgy látom tök értelmetlen lenne önteni bele a pénzt. DLC-ket már jó ideje nem veszem meg, ugyanúgy ahogy az ACC-hez se vettem meg a GT4-et és ezt az új pakkot. Az AMS2 meg kb. két év múlva lesz olyan, talán, hogy napi szinten legyen érdemes foglalkozni vele. Viszont frissítésről-frissítésre egyre ígéretesebb. A CM féle játékokhoz meg még bottal se nyúlnék hozzá, amíg ezzel a fos EGO motorral készülnek. Mert a CM ugyan ráállt az autósjátékokra, és a körítést első osztályúan meg is tudják csinálni, de még mindig nem sikerült egy normális kormánykezelést írniuk a játékaikhoz. Ez meg azért gáz. És itt megjegyezném, hogy számomra ez az egy pozitívuma van a PC3-nak, hogy ilyen élvezhető vezetési modellel még egyik autós árkádjátékban sem találkoztam. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.12.15. 08:37:40
Közben sok volt a munka és nem volt időm körözni! Szóval az aktuális rekordhoz képest tudtam hozni a 2mp belüli időt,csak át kellett ülnöm a G25 mögé.Azért írtam ezt mert azért ha "odateszem" magam akkor szokott ez menni!A maradék 1,1.5 másodperc pedig már beállítás és a csúcs vezetés eredménye.Amúgy sem mérvadó ez,mert pl én max 20 kőrös versenyre vagyok hitelesitve, utána durván elfáradok.El tudom képzelni hogy pl az Assetto Corsa competizione élmezőnyét 5mp sem tudnám megközelíteni, mert ott már tényleg olyanok versenyeznek akiknek szinte más "játék" nincs is a gépükön és a szabadidejük jó részét arra áldozzák! Örülök hogy ekkor bőség van mostanában szimulátorokból, talán már túl sok is! Minden esetre jó lenne összehozni egy olyan társaságot itt ,akik néha néha összejönnek egy egy versenyre.Az hogy PC2,AC ,vagy Automobilista 1-2 részemről teljesen mindegy.
...de a világért sem tudok 9 mp belül lenni a világrekordhoz képest...
Azzal tisztában kell lenni, hogy azok a játékosok, akik tartják az egyes pálya / autó kombinációk világrekordjait általában profi felszereléssel, sok játékidővel rendelkező felhasználók. Mondhatni e-sportolók, akik ebből élnek, versenyeznek, nincs más dolguk, mint néhány kitüntetett szimulátorral játszani, és igen magas szinten üzni a versenyt. Elhiszem, hogy fusztráló az, hogy mindig hátrányban vagy egy adott pályán a világcsúcstól (ráadásul sokkal), de ezek az eredmények sem maguktól jöttek, és nem 50, hanem 500, vagy akár 1000 kör után lettek megfutva. Rengeteg gyakorlás után. A 9 másodperc az átlag játékosnak sem biztos, hogy sok, meg kell nézni az adott pálya / autó kombinációban, hogy köridőben a nagy többség átlagban hol helyezkedik el, és első körben az Ő idejüket kell neked is megcéloznod, ott lehet jó időket megfutni. Aztán egyre nehezebb lesz a kissebb időköröket elérni, egyre nehezebb a századokat hozni, de itt az autó beállítása önmagában már nem elégséges. Sajnos a velük történő versenyhez a kontroller-el kevés az esélyed, ha valóban fontos, akkor ilyen szinten erre már sok pénzt kell áldozni. Erős gép, két-három monitor, Fanatec vagy hasonló kaliberő szimulációs hardver, stb. A fentieket egyébként úgy írom le, hogy én is sokáig vezettem egy adott pálya / autó kombinációt, majd engem is megdöntöttek 1,5 - 2 mp-el, aztán beszéltem GT-s fórumokon olyanokkal, akik szintén igen magasan űzték a game-t, és nagyjából amit akkor nekem írtak, azt írtam most le. De ettől függetlenül ne add fel, a gyakorlás teszi a mestert. :)
Nekem Boxon kontrollerrel van olyan 80 órám,munka után fáradtan nem ülök kormány mögé!Amint alant írtam 1:25 ös idő volt gamepaddal amit aztán "átülve" pc (steam) G25 mögé levittem 1;21 valamennyire!Ez a Nissan esetében igen jó időnek számít,a ranglistán most a negyedik hely lenne(az első 1:19 ami beteg) de sajnos privát teszten mentem, ezért nem jelent meg!Ehhez képest a Mercivel slk(G1) 1:19.938 at mentem ami csak a 144 helyhez volt elég.A Nissanhoz képest a Merci egy "sínautó",de pont ezért nekem élvezetesebb.Ahogy időm engedi próbálok még faragni még ezen,addig is ha teheted vegyél fel steamen!Felh nevem (magzoli).De nyugodtan küldj át itt pálya autó köridőt és akkor csellendzselhetünk mi ketten, aztán hátha még beszállnak mások is.Sajnos a munka miatt elég rapszódikus mikor érek rá, ezért az egy héten egy pálya autó kombó pont jó lenne!
Esetleg ha valaki majd érdemben foglalkozik a.PC2 vel és nem "csak" fórumozik az próbáljon már rá!Brand Hatch GP osztály (Gt 1) Nissan és Merci slk(1:21:278,1:19,988)
Sziasztok!Most van egy kis időm körözgetni.Rákattantam egy autó pálya kombóra de a világért sem tudok 9 mp belül lenni a világrekordhoz képest,pedig már állítottam üzemanyagot,fekerőt,guminyomast stb!Kb 50 köröm van benne,igaz kontrollerrel,tudom az nem az igazi de most csak ilyen lehetőségeim vannak! Talán kormánnyal menne még 2-3 másodperc kormánnyal de így még nem jártam soha egyetlen szimben sem!Ha időt öltem bele akkor azért max 2-3 másodperccel közel tudtam kerülni a meglévő rekordhoz!A pálya autó kombó,(Brands Hatch GP, az autó pedig Nissan R390GT1)Ha valaki még játszik evvel a játékkal azt kérem menjen már pár kört ezekkel a "kondíciókkal",nekem most az időm 1:24.890.Ezt vehetitek egy kihívásnak is, és ha valakinek sokkal jobban megy akkor vele konzultálnék a miértekről;
Köszi a segítséget! Úgy látszik tévedhettem és nem online vettem a játékot. Megcsináltam amit mondtál, de nem hozott eredményt. Rákerestem az email fiókomban és semmi. A játékhoz az ingyenes kiegészítők beszerzéséről van levél, de a játék megvásárlásáról nincs. Pedig fogadni mertem volna rá, hogy nem dobozos verziót vettem.
Látom a többi játék között, de nem engedi letölteni és a képen is lakat van. Az összes PS4-es játékomon lakat van, de azok lemezesek voltak. A PC viszont nem.
Ha ugyanazt a psn fiókot használod, amivel megvetted a Project Carst, akkor le tudod tölteni ingyen. Lehet egy másik kiadást nézel éppen storeban. A ps5 libraryben a purchased fül alatt látnod kellene, s onnan el kéne tudnod indítani a letöltést
Úgy 4 éve megvettem a PC-t PS4-re, digitális változatban. A gépet eladtam, de a fiókomat nem. Hogyan tudnám elérhetővé tenni PS5-ön? Csak vételi lehetőségem van.
"PC Update #2 - 3 Nov 2020 Online: Crash during shut down when the game browser is refreshing resolved
Online Reputation: Improvements and various fixes
Inability to lose Online Reputation from the Profile resolved
Fixed crash when simultaneously pressing “Delete” and “Back” keys on a saved Style before selecting “Yes” to the dialogue box
Steam MP breaking when minimising window during load-to-race fixed
Rendering: The replay of the player’s vehicle continuously in ghost form after the user re-spawns and appears in ghost form to view a replay, resolved
Water-spray headlight, opacity, and colour tweaked
Fixed various corruption on console issues after prolonged play
Fixed corrupt-looking start lights when racing
GUI: Fixed players no longer being registered for any Scheduled Event if they choose to play a replay
Game returning to splash screen when accessing EULA after Invite resolved
Added widget to access store in-game to allow acquisition of additional content
Fixed crash when simultaneously pressing “Delete” and “Back” keys on a saved Style before selecting “Yes” to the dialogue box
Added the garage button in Career screens
Players prevented from selling cars while game is generating Thumbnails to avoid a crash and UI disappearing
Fixed crashes when setting passwords in the lobby screen
Fixed various crashes when saving replays on consoles
PS4: Fixed username to show when not online/signed in
Career: Fixed the Jerez Clock Watcher Event difficulty
Vehicles: KTM X-Bow R: Adjusted callipers and suspension to avoid clipping with upgrade rims
Ford GTLM: Re-enabled LODA chassis damage
BMW 2002 Racing: made the driver seat wider to avoid clipping with character
Fixed various broken wheel rim blurs
The boost “200 HP Hybrid Boost” still remaining equipped to the 2016 Ford Fiesta OMSE Supercar Lites in race, even if player has set Boost back to “No Hybrid Boost” within Upgrades resolved
Fixed rain drops not appearing on certain custom liveries
More accurate vehicle windscreen reflections enabled
Wheels: Default wheel deadzones across all platforms now matched.
Steering deadzone removed from consoles to reduce vagueness around centre
Tracks: Added Yas Marina
Nurburgring sponsor updates
Adjusted various pre-race cams to resolve flickering
VR: Numerous tweaks and fixes
Disabled depth of field in main menu when in VR and triple screen
Fixed the in-game special effect audio that vanishes when waking the Oculus Rift after leaving it to enter standby mode during a race
Fixed user being able to access Photo Mode in the garage in VR mode while using a gamepad"
"The Legends Pack DLC for Project CARS 3 is available now ! Own 3 legendary icons from Japan with the street-racing Toyota Supra mkIV Turbo, the always tail-happy Mazda RX-7 R2, and Japan’s greatest-ever supercar, the 1997 Acura NSX.
Each of these legends also comes with its own full Race Conversation Kit : 16 themed events New legends-based achievements and trophies 12 Liveries / 20 Decals / 5 Patterns 5 Rims / 10 Tyres 10 License Plates / 5 Race Numbers 1 new character with 10 outfits and 10 helmets
The challenging Yas Marina Circuit in Abu Dhabi will also be available today, for free, for all owners of Project CARS 3!" Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.11.03. 12:08:24
Nincs ezzel semmi baj, NSF3-ban is kellett tuningolni, hogy jobb idot fuss. Elethu modell nelkul is siman lehet kompetitiv egy jatek, ahol szamitanak a nuanszok is.
"PC Update 1 - 17 Sep 2020 Audio: Fixed double audio when quitting during the 3-2-1 Pre-Race countdown Career: Increased Difficulty for Road E Increased Road D Hot Lap 3 target time Increased Road D Pace Setter 2 target time Increased Difficulty for GT C & GT B Adjusted Race Length for GT C Race 5 Adjusted Race Length for GT B Race 5 Adjusted difficulty for Challenges Championships to match other changes Adjusted number of corners to master in GT A Majors Long Beach from 10 to 9 Fixed invalid lap-time during rolling starts at Havana Capitolio Fixed issue where the car lost all its customisation and appeared red in the 2nd round of the championships in Career Crash Fixes: Fixed a crash when tuning the Jaguar XJ220 and the McLaren F1 Fixed crash when user selected replay from a customisation screen on re-entering from a replay Fixed crash when last “My Style” was removed Fixed customisation rims size crashing if moving between vehicles with different number of available sizes Fixed crash when entering “Deal of the Day” via the career GUI: Fixed Player Label corruption upon restarting a race Improvements to Replay Mode UI Fixed inability to select anyone below P12 in Spectator Mode Tuning button in Pre-Race Menu now shows name of currently-selected tuning setup Tuning button disabled in Rivals Fixed screens not showing “Blizzard” weather type Weather info made consistent throughout all screens in-game Enabled Photo Mode in replay Default colours to be used by patterns (black, white, grey) assigned Added on-screen hint for how to take a photo in Photo Mode Improved player label visuals for online / offline experience. Background now scales with text. Fixed fonts on Player labels on restarting a race Lap counter on point-to-point tracks hidden Subtitles stuck in races fixed Online: Always use player’s choice for gearing when in Quick Play and Scheduled Events assigned Player now returns to lobby when quitting out of Spectator Mode Rivals event participation rewards increased PC Only: Profanity filter for system messages removed Improved performance on high “super sampling” Triplescreen settings UI improvements Fixed triplescreen configuration issues on frontend Peripherals: Logitech wheels issues on PS4 fixed Support added for Thrustmaster T-GT Render: Toned down red crash vignette Fixed clouds popping-in during races Fixed shiny vinyls when using gloss base Fixed random shadow flickering in-game Vehicles: Formula E: GUI logo, vehicle name, and country flag updated DS Techeetah team livery updated Championship livery added, set as new default livery" Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.09.17. 14:27:47
"A PC3-at gőzerővel fejleszthették volna, már a PC2 után is nekiállhattak volna, mindenki tudta, hogy előbb utóbb gen váltás lesz. Idén ősszel, karácsonykor el lehetett volna adni egy csomót ebből, vagyis hát egy ennél jóval optimalizáltabb és szebb és komolyabb cuccból."
Nem tudjuk, hogy mi állt a háttérben. CM megvette az SMS-t. Bandai Namco még szerződésben állt velük. Nem lehet véletlen, hogy kb. egy időben kiadtak két játékot. Mindkettő olyan, amilyen. Összecsapott, gyenge produkció. Lehet, nem értek már rá karácsonyi tervezésre. Nagy valószínűséggel lépéskényszerben voltak. CM-től kapott pénzből sikerült befejezniük még így is ezt a két játékot. Ráadásul ez a Covid éve és Angliát elég keményen érintette. Szóval, tényleg nem tudni mi volt a háttérben. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.09.10. 12:24:11
Azt kellett volna meglépni amit az A PC1-el megléptek, meg amiket korábban mondtam. Az "FM8" késik, idén valszeg nem jön. GT7 is kérdéses.
A PC3-at gőzerővel fejleszthették volna, már a PC2 után is nekiállhattak volna, mindenki tudta, hogy előbb utóbb gen váltás lesz. Idén ősszel, karácsonykor el lehetett volna adni egy csomót ebből, vagyis hát egy ennél jóval optimalizáltabb és szebb és komolyabb cuccból.
Erre volt már példa, most is működött volna.
Erre gen végén kiadnak egy középszerű valamit, ami két szék közé esik... El tudjátok képzelni, hogy ezután a GT7 és FM megjelenés után egy PC cím akár csak hasonló stílusban komolyan szóba jöhetne bárkinél? :D
De még PC-n is kérdőjeles, továbbra is tartom magam ahhoz, hogy a GTR3 nextgen cím lesz - még idén... :D (Ha nem, hát nem) Ezt nagyon nehéz lesz újra feldolgozni, a GRID is bukás szerintem, a PC3 is... A Codi helyében összeereszteném a két csapatot, és csinálnék egy AAA multiplat, komolyabb autós címet, profi kivitelezésben...
Lövöldözős, RPG stb játékokban érdekes, hogy van egy csomó jó multiplat cím, simcade, simek-et illetően meg szinte alig...
Direkt ránéztem a ps4 statra is (xboxosat nem tudom hogy kell keresni vagy hogy van-e ilyen) ps4-en is kemény 26 ezren tolták eddig. Szóval ez most valahogy nagyon gyengén fogy.. Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.09.10. 11:17:23