Szerintem ez egyértelmű válasz a pc-s vásárlóktól, hogy pc-n van jobb alternatíva. Valószínű, hogy le kellene választani a konzolos és a pc-s vásárlókat, mert teljesen eltérőek az igények. Sőt meg merem kockáztatni, hogy a Távol Kelet és a Nyugat között is vannak minőségi eltérések, persze átfedéssel. Remélem egy ilyen pofon, visszatereli a helyes irányba a Project-et. :) Igazából, ha nem próbálják ki, akkor soha nem derült volna ki, hogy az árkád vagy szim hoz-e többet a konyhára... Legalább is ami a pc-s eladásokat illeti, mert a konzolosról semmit se tudok és igazából nem is érdekel.
Ha csak javítottak volna az AI-n, a fizikán, kicsit húztak volna a grafon, a karriert feldobták volna, és lett volna iRacing szerű rendezett verseny, siker is lehetett volna.
De közben azt látom, hogy youtubeon senki sem szereti, akit követek, én sem szertetem, metacriticen már csak 69%, messze a legrosszabb minden PC rész közül, és hát az user score is brutál szar, Steam-en 52% a pozitív értékelések száma, de csak 571-en vették arra a fáradtságot, hogy értékeljék.
Szerintem a jogos felháborodást követően kb kutyát nem érdekli ez a cucc... És ez látszik itt is...
(Nem hittem volna, hogy amikor a PC1-be befizettem én is, 2 résszel később hagyják a fenébe a szimes volanat, és csinálnak egy olyan simcade játékot, ami még annak is brutál gyenge...)
Én csak egy órácskát,de az elején ez a városi need for speed "téma" nem jött be! Gondolom még egy óra és talán lesznek rendes versenyek is.A grafika kicsit olyan "rajzfilmes" az első kettőhöz képest, és annyira nem gáz a játék!Ha ugyanez persze mondjunk kicsit csúnyábban megjelenik úgy tíz évvel ezelőtt akkor tuti szenzáció lett volna,de most el vagyunk kényeztetve szimulátor fronton.Assetto,PC 1-2,Automobilista 1-2,Dirt rallik,Wrc 8 stb stb... Így hát nekem is kevesebb az időm erre,de azért majd még rápróbálok.Örültem volna ha mondjuk ennek a fizikája került volna bele a The Crew 2 be, így viszont szerintem tökéletes játék konzolos "koca casual" kontrolleres szimfanoknak.Egy fárasztó nap után, én sem ülnék be egy Assetto Corsa elé, inkább csak csapatnám évvel,meg lesz ennek a közönsége konzolon!Csak más lenne a neve
Na, ki mennyit tett már bele a PC3-ba? :) Egyébként az előző hozzászólásom óta nem játszottam vele, meg igazából semmi mással sem, de majd még leülök elé, valahogy a maga nemében egyelőre még tud szórakoztató lenni a játék amennyiben a helyén kezeljük a dolgokat.
Na kipróbáltam. Mivel sejtettem, hogy mire lehet számítani kb. úgy is álltam hozzá és egyelőre nem instant uninstall pedig az elején azok a városi pályák amik vagy valósak vagy kitaláltak és nem is ismerem őket nem éppen állnak közel a szívemhez. :) A futásteljesítmény nálam is vegyes és mint kiderült a Supersampling nem véletlenül volt alapértelmezetten kikapcsolva. A hanggal is van gondom, olyan mintha egy csőből jönne, halk, nincs mély, cockpitból nagyon furcsán szól, motorháztető nézetből már jobb valamennyivel, de én nem így játszom. 5.1-es rendszert használok és próbáltam állítani az Ambient-en is a beállítások alatt de nem sokat segített. Hiányolom az üléspozíció módosításának lehetőségét, ha nem futottam át felette és ha jól láttam csak a FOV-ot lehet állítani, pedig ha már egy kedvenc autót majd minden sorozathoz kompatibilissé lehet tenni (nyilván reális korlátok között) igazán lehetne módosítani. Az FFB beállításokkal, mármint mennyiségben a PC1-hez képest, átestek a ló túlsó oldalára de ha van valakinek T300-hoz való használható beállítása az ne tartsa magában, már mintha ebből ki lehet valami értelmeset hozni. Az AI jelentős javulását sem ettől a résztől vártam, így ebben sem csalódtam de így legalább én is ennek szellemében versenyeztem :) Első körben csak Hard-ra állítottam az AI-t de a 2. és 3. versenyre már kevésnek bizonyultak, úgy, hogy számomra ismeretlen volt a pálya, ennek fényében egy ismert pályán feltehetően a very hard sem igazán fog kihívás jelenteni Ha jól sikerült megfigyelnem akkor a kapott üzenetek, felíratok sem felelnek meg minden esetben a valóságnak, ilyen pl. a tiszta előzés miközben volt közben kontakt, stb. Viszonylag gyorsan lehet más kategóriának megfelelőre fejleszteni az autót legalábbis itt az elején, így egy kis figyelmetlenséggel együtt 2 verseny után hamar sikerült ROAD "B" kategóriás autóvá fejleszteni a Honda Civic Type R-emet amivel persze "E" kategóriában nem lehetett versenyezni így a visszafejlesztésért is fizetni kellett, igaz, sokkal kevesebbet. Töltöttem most valami Update-t is a játékhoz, nem tudom, hogy mit változtat rajta, kíváncsi leszek. Egyelőre ennyi.
Le, de amúgy tényleg gatya a netem de még fel sem telepítettem mert közben melóztam is, most hétvégén meg nagy családi összeborulás van, annak az előkészítésén fáradozok most is.
Eddig legalább VR-ben egyik legjobban kinéző cucc volt a 1-2 és nagyon jól is futott, na ezt is sikerült szétbaszni egy raklap fos.... tök mindegy mit állítasz trágyán fut és ganajul néz ki. Azért ehez elég nagy tudás kell hogy vissza fele fejleszt a cuccod...
Hát nem tudom, Dirt, Grid, F1, WRC, Forza, ami Windowsos ki lett próbálva részemről. Ehhez képest mindnek szarabb az irányítása is és a vezetési élmény is szarabb mindegyikben. És az FFB terén is jobb a PC3. Ez alapján számomra ez jobb. Körítés, kinézet terén ez elmarad. De mivel ezek mind autósjátékok, részemről a vezethetőség dönt elsősorban.
Holnap jelenik meg hivatalosan a standard változat is,kiváncsi leszek a steames értékelésekre,de valószínü hogy nagy bukta lesz. Utoljára szerkesztette: komiki, 2020.08.27. 15:06:45
Ez a PC3 még az arcade game-k között is egy f**stalicska. A Forza is jobban kidolgozott nála, pedig még abban sincs nagy kreativítás. Nyomd a kontrollert, néha kanyarodj, fékezni meg nem kell, majd megálsz a pálya szélétől, vagy az ellenféltől. Egybitesek játéka ez, de még azoknak is sekélyes.
Én még csak most töltöm torr..., akarom mondani Steam-ről Kíváncsi leszek :) Utoljára szerkesztette: Danecay, 2020.08.27. 11:34:52
Nincs ezzel baj. Kellenek az ilyen játékok is. De a szimulátorok után ez olyan, mintha újra kellene járnom az általános iskolát felnőtt fejjel a mai tudással. Azt hittem élvezni fogom, mint anno a Shift 2-őt, de az a feeling már nem jön elő. Sorry. :( Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.27. 11:06:33
Lehet velem van a baj,de a csutka arcade gameplayekből mit vártatok én fullra nem értem..
Két nap PC3 után újra elindítottam a PC2-őt...
Kiléptem és töröltem a gépről a PC3-at.
Ez ennyi volt. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.27. 10:26:19
Megnéztem a Vbót verziót, nincs ezzel baj 6-9 éves korosztálynak biztos bejön, egyébként olyan 20 év vissza lépés játékmechanikában... olyan volt érzésre mint a PS1 GT1 :D Ez nem fika volt.. csak iylennek éreztem.. Elképzelésem nicns mi a retket csináltak a graffal de full fröccsöntött gagyi műanyag lett, és fosul fút ahoz képest.. Uninnstall
Ez jobb lenne szerintem :D Mi Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2020.08.27. 08:11:02
"Azt mondod: " számomra a legfontosabb a vezetési élmény, kormánykezelés, FFB. Öszehasonlítva a Griddel, az F1-gyel, Forza 6-tal, WRC-vel ez veri az összeset."
Nagyon jó, csak ebben már az első részben is verte a többséget, oszt akkor mi van? Ez egy hatalmas erény a harmadik résszel kapcsolatban? :D Ne vicceljünk már..."
Igen pont ezt mondtam. Ez az egy erénye van van többi hasonló árkáddal szemben. Jobb benne vezetni. És emiatt ezt választanám, ha mindenképpen választani kellene. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.27. 00:03:28
Szerintem és sokan mások szerint is viszont pont AI ellen lehet jobb csatákat vívni. Én is így vagyok ezzel. Az AI-t magamra tudom szabni, jó futamokat tudok tolni, F1-ben a multi a sok gamepados miatt kb botrány, iRacing meg nagyon szétszakadt, ha erős mezőnybe kerülsz, vért izzadsz az utolsó előtti helyért, aztán ennyi volt...
Stb..stb...
iRacingben pl az ovál online kimondottan halálos... AI-val viszont elég korrekt versenyeket lehet tolni...
Codi F1-ben, Raceroomban is elég jó AI van... bármikor jobbak, mint az átlagos játékosok, ezt bátran állítom...
Ki a fene keresett rF2-t ebben? Maximum azt kerestem benne, ami az első kettőben benne volt...
Az AI meg már az első rész óta olyan amilyen, most is csak véded őket... nincs elég jó AI? Hát azért van egy pár a piacon már... iRacing, Raceroom, RF2, ACC is egész jó lett, F1 szinte zseniális...
Azt mondod: " számomra a legfontosabb a vezetési élmény, kormánykezelés, FFB. Öszehasonlítva a Griddel, az F1-gyel, Forza 6-tal, WRC-vel ez veri az összeset."
Nagyon jó, csak ebben már az első részben is verte a többséget, oszt akkor mi van? Ez egy hatalmas erény a harmadik résszel kapcsolatban? :D Ne vicceljünk már...
A látvány ótvar, még egyszer leírom, komolyan mondom, brutális, hogy helyenként mennyire kidolgozatlan a PC3... AZ FH4 úgy sokkal, sokkal szebb, hogy az open world, és bizony 144 FPS-el szalad vígan...
Érdemes megnézni Jimmy videóját. 5:22-től látható milyen szép is ez a PC3, de önmagában tényleg nagyon kevésnek érzem ezt a játékot, külcsinre is.
AMS2-ben se jobb az AI, mint a PC2-ben... egyelőre.
Valójában melyik szimulátorban van olyan jó AI, hogy az valamire is érdemes lenne?! Nem olyan egyszerű az. Még egy real time stratégiai játékba is "könnyebb" egy jó AI-t implementálni, mint egy szimulátorba. (Vagyis megoldhatóbb.) Itt túl sok a változó, és nagyok az elvárások ahhoz, hogy egy AI "emberszerű" lehessen, valódi ellenfél legyen. Ha kifinomult AI-t akarnának alkotni, akkor azt nem egy játékfejlesztő stúdió fogja szállítani, hanem a DARPA :), vagy egy egyetemi kutatócsapat. De az meg sok-sok évbe kerülne, sok-sok pénzt emésztene fel, és pusztán egy játékba "felesleges pazarlás" lenne.
Ezek a programok inkább az online multi-ra vannak kihegyezve. Ez nem is baj, csak ordítóan nagy hülyeséget ne csináljon az AI, és akkor már lehet velük gyakorolni. Az éles verseny meg mehet humán ellenfelek ellen. ;)
Amiért nem jött még az AMS2-höz semmi, az egyedül csak azért lehet, mert az a progi még kábé egy prealpha verzió. Nagyon igéretes, de mire egy teljesen használható cucc lesz belőle, el fog telni minimum egy év. Sajnos nagyon lassan haladnak és ami tartalom van benne jelenleg az is nagyon vegyes minőségü. Úgy meg nem lehet ráállni egy ilyen játékra, hogy havonta változtatnak a fizikán és mindent törölni kell minden nagyobb patch után. Így volt ez a PC1 fejlesztésének idején is, de az lényegében egy zárt fejlesztés volt és nem egy korai hozzáférésű bétának volt beállítva.
Egyébiránt meg nem nagyon érdemes a Madnesshez modokat használni, mert nem tudsz velük feliratkozni a TT időkre, hogy másokkal össze tudd vetni az időidet vagy online is csak akkor tudsz vele menni, ha mindenki felrakná a saját példányához. Tehát egyedül az offline körözgetés marad vagy az AI elleni futamok, ami az AI miatt nem a legjobb szórakozás. AMS2-ben se jobb az AI, mint a PC2-ben... egyelőre. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.26. 17:36:11
Bár nem értek hozzá de én úgy gondolom, hogy ezek a dolgok inkább finomhangolás, paraméterezés kérdéskörébe tartoznak mintsem, hogy engine függőek lennének. Persze aztán lehet nem így van.
Persze, vágom de az AMS 2-höz nem jött még semmi, pedig elvileg egyszerűbb lenne a PC2-ből portolni a dolgokat mint bármilyen más játékból pl. a PC2 esetén.
A Reiza nem akar 2 évente egy új AMS címmel előhozakodni, így ki fogják idővel javítani az olyan dolgokat amiket az SMS nem tett meg az előző 2 PC játék esetén, AI, tapadási viszonyok, stb.
Már ha megteheti! Nem biztos, hogy a Reiza fejlesztheti a motort, mint platformot, lehetséges, hogy a megállapodás csak arra szólt, hogy Madness engine köré építhetnek egy új programot, de az engine fejlesztése, és javítása továbbra is az SMS-é maradt. De ha nem így van, akkor remélhetőleg lesznek benne Reiza által fejlesztett elemek.
Autókat most is lehet modként hozzáadni a PC1-2-höz, Shift 2-ből, PC1-ből is. Pályákat sajnos nem. Néhány példa:
Ebből az Automobilista 2-ből pedig még jól is kijöhetünk hosszútávon. Feltételezem, hogy A Reiza nem akar 2 évente egy új AMS címmel előhozakodni, így ki fogják idővel javítani az olyan dolgokat amiket az SMS nem tett meg az előző 2 PC játék esetén, AI, tapadási viszonyok, stb. Nálam ezek a dolgok alapjaiban tönkretették a PC1-t és a PC2-t, így nem is játszottam velük túl sokat. A multit pl. a második rész esetében el sem indítottam, és nem azért mert nem eredetiben van meg :) A hab a tortán még az lenne ha a MOD-erek megtalálnák a módját annak, hogy át lehessen ültetni az autókat, netalántán még a pályákat is a PC2-ből :)
A PC3 egy új cím. Az SMS már a Codemastershez tartozik azóta, noha ehhez még a CM-nek még nem sok köze van. Annak idején senki sem mondta, hogy majd a PC3 egy szimulátor lesz. Sőt, mióta kiderült, hogy jön a PC3 azóta lehet tudni, hogy kábé mire lehet számítani. Mindent leírtak a készítők, hogy miket hagytak ki és még hol egyszerűsítettek. Persze volt néhány hivatkozás arra, hogy a motorháztető alatt továbbra is a PC2 fejlesztett fizikája dolgozik, de sajnos csak ők látnak a motorháztető alá.
Ha esetleg te kimaradtál volna a már rengetegszer leírt tényekből, akkor felfrissítem a dolgot, hogy maga az SMS se mondta soha, hogy HC szimulátort készít, amit mise bizonyít jobban, mint a PC1-2. Mindig valami olyasmit szerettek volna, ami az iR, rF2 alatt és a Forza, GT, fölött helyezkedik el, ha úgy tetszik, szimulációban. Nem a játék vagy a készítők hibája ha a rajongók teljesen mást próbáltak belelátni. De pont így az rF2-be, az iR-be, AC-ba is sokkal többet próbálnak belelátni, mint amik valójában. De hát ilyenek a rajongók. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.26. 08:47:01
Mivel ez egy autósjáték, számomra a legfontosabb a vezetési élmény, kormánykezelés, FFB. Öszehasonlítva a Griddel, az F1-gyel, Forza 6-tal, WRC-vel ez veri az összeset. Még úgy is, hogy az eddig próbált autók karakterisztikájában nem sok különbség van, de nem is nagyon kellene elvárni egy árkád játéktól azokat a finomságokat. Persze kormánnyal. Gamepadem nincs. :) Ilyen tekintetben abszolút ez lenne a favorit, még ha vannak szebbek is, meg jobb játékmenettel rendelkezőek is. Vezetésben, versenyzésben ez jobb. Lehet mondani, hogy az AI így meg úgy, de a többi se nagyon jeleskedik akadémiai AI-val. Lehet hangolni az AI-t, ami nem feltétlenül attól lesz jó, hogy tökig feltolom az erejét és az agressziót. Ahány játékos annyi féle készség. Jó, tudom, mindenki Sennának hiszi magát. :D Szóval, elég jól a saját képességeihez állíthatja mindenki az AI-t, de ez a korábbi PC címekben is így volt. Ez a játék, a címén kívül, annyiban hasonlít a PC2-höz, hogy szinte ugyanazok a pályák vannak benne, sajnos arra se nagyon adtak, hogy a fikcionális pályákat kicsit átdolgozzák kibővítsék vagy legalább adjanak hozzájuk néhány új nyomvonalat, de ez pl. a hisztorikus pályákról is elmondható. De azért jött egy kettő új pálya licenszelt és fikcionális is. Az autók nagyrészét is áthozták, de azért megjelent néhány új modell is. Azt nem tudom hogy a motorház tető alatt mi van, ahogy a fejlesztők szokták emlegetni, de bármi is mondjanak ez egy árkád játék, jó futómű érzettel, szinte már azt mondanám, hogy reális vezetési élménnyel. Szerintem kikapcsolódásnak pont megfelel. Multit még nem próbáltam, de ha tényleg a játékban elért teljesítményem alapján, hasonló teljesítményt elért játékosok mellé enged csatlakozni, akkor az is elég szórakoztató lehet. De továbbra is fenntartom, hogy aki rF2-őt keres ebben a játékban az pofára esésben fog részesülni.
Tiszta NDFS....ennek köze nincs már a szimulációhoz....Annak idején evvel kecsegtettek minket ,,én és sokan ezt is vártuk ,,de ez egy határ szar..
Pfúú, ez nem lett jó.
Néhol kifejezetten ocsmán, komolyan azt hittem medium, low beállításokon megy.
Ennél a GRID is jobb szvsz... (még ha az arcadosabb is)
A karrierben pl nem tudtam az első futamok hosszát állítani, 1-3 körös versenyek vannak, az AI botladozik, nem kimondottan jó.
Az UI nekem túl színes, túl sok, pedig aztán funkciókból nincs olyan sok a játékban...
Az irányítás egész jó kontrollerrel, mondom tolnám is, de ez a grafikai visszalépés, meg ezek a sprintfutamok és hát az AI sem fejlődött túl sokat elvették a kedvem az egésztől, szerintem tolom tovább az FH4-et, az minden szinten jobb... (ha már annyira a fun-ra akartak célozni a fejlesztők)
Sőt még folytatnám is az eszmefuttatást. Arra gondoltam, többek közt, hogy a számozott Project Cars elmegy a továbbiakban ebbe az irányba és lesz majd egy szim, ami Project Cars Pro néven fog futni. Ez nem egy teljesen elvadult gondolat, mert valami hasonló kezd kibontakozni a Codemaster címeknél manapság. Dirt -> Dirt Rally 2.0 -> hivatalos WRC Rally. De az is lehet, hogy ez volt az utolsó Project Cars és ezután ezen a vonalon majd felváltja a GRID és lesz egy komolyabb verzió a mondjuk GRID Masters vagy valami ilyesmi. :)))
Nah, bocs, de pár perce keltem, meg közben el is kalandoztam... :D
Az AI-val akartam kezdeni, hogy nincs benne jó AI, mármint a PC2-ben. Elég változó, hogy hol éppen milyen... Kiegyensúlyozottá meg aztán végképp nem tették, hol 40%-ra kell állítani, hol 100+-ra :D
Nyilván nem erre értettem, hogy fejlődött a PC3-ra, hanem vannak normális kihívások, heti események, vannak szervezett multis versenyek, stb. Én már szedem lecsekkolom, ha bejön a fizika, jó lesz a kontrolleres irányítás, meg stb, akkor meglátom, hogy ér-e nekem vásárlást.
Most akartam kérdezni, hogy Te mivel játszol, vagy honnan van meg a játék, valamilyen tesztelésre szánt verzió? Annyira nem keltette fel az érdeklődésemet a játék, hogy most látom ma van a megjelenés napja és már a virágboltban is kapható
Biztos megvan ennek a jateknak is a korosztalya, de ez a tyuha, jol vetted be a kanyart 10 xp, tyuha nem utkoztel ugy elozted az a.i-t kapsz 10 xp-t, , tyuha, szereztel egy poziciot kapsz 10 xp-t, igy 20 ev utan nem tudom kinek izgalmas, aki a vezetesi elmenyt probalja keresni egy autos jatekban (ohh tudom ez a kisebbseg :) ) Hirtelen nem is talaltam, a lehetoseget, hogy barmelyik autot, palyat valasszam a free modban sem, ffb-t kihereltek, a nehezsegi szint azon a 3 palyan amin mentem ultrakonnyu (meg hardon is) lehet kesobb kemenyedik a helyzet. De kapjak be, ha szerintunk megyek meg egy versenyt egy utcai toyotaval, mert nem tudok mast valasztani.
Mindennképen visszalépés a PC2 höz képest.Mind grafikailag(szerintem),mind fizikába.Ez a játék nem sim.Ez egy erőssen arcade játék,de egyetértek sertrexel mert az őáltala említett arkcade cuccoknál jobb.Nagyobb élmény benne vezetni.Nekem nagy csalódás a pc2 után.Ezt félretéve azért tartalom az van benne bőven ,tényleg aki nagyobb fanja ezeknek a dolgoknak tetszeni fog.Nyilván javitják finomítják majd. de eldőlt hogy milyen írányba mentek el
Kb. fél óra után. Ennek a játéknak a legnagyobb baja, hogy elnevezték Project CARS 3-nak. Ha Shift 3 lenne, most fülig érne a szám, mert felidézte a Shift 2-vel eltöltött órákat. Még a grafika is inkább a Shift 2-re hajaz, mint a pCARS szériára. És itt vége is lehetne a monológomnak. De nem. Mert Ian Bell eltévedt mikor azt írta/nyilatkozta, hogy a PC2 frissített fizikája dolgozik ebben a játékban. Szerintem a Shift 2 frissített fizikájára gondolt. És akkor is tévedett, mikor azt mondta, hogy ez egy szim, árkád elemekkel. Nem. Ez egy árkád. Árkád elemekkel. És ez nem is lenne akkora baj, mert ez a fajta játék elfér a pc piacon, de akkor vállalják fel és nevezzék nevén. Főleg mert élvezetesebb vezetni, mint a versenytársait. Értem ez alatt, NFS, Dirt, Grid, Forza, stb... Szóval aki szereti ezt a műfajt, annak mindenképp megér egy próbát. Viszont aki szimulátorozni akar és nem megy az alá, az ki se próbálja, mert így fél óra játék után, úgy érzem, hogy semmilyen szimulátor értéke nincs ennek a játéknak. Dióhéjban ennyi.
Abszolút igaz. Annyit tennék csak hozzá, hogy ha igaz amit mondanak, ami napokon belül úgyis kiderül, hogy fizikában a PC2 javított utódja és ha úgy dönt valaki, hogy mégis megveszi, akkor szerintem nagyon jó kis fun kiegészítője lehet a PC2-nek. Lehet versenyezni online-offline ezzel is, de jóval könnyedebb körülmények között. Persze csak ha tényleg hozza fizikában a PC2 szintet. Ha inkább GRID vagy NFS vagy Forza, akkor sajna kuka. De előtte ajánlott kipróbálni a demót. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.25. 08:35:13
Arra amit leírtál még mindig ott van a PC2 szerintem, és ha már megvan még költeni sem kell rá Nyilván mindenki vágyik az újdonságra de így legalább nem érzi azbember azt a kényszert, hogy megvegye az újat, hiszen mindent amire vágyik megtalál az aktuális részben. Az új, ami se nem szebb, se nem jobb nem lesz a mi értékrendünk szerint szemmel láthatóan nem nekünk készült. Én látom ennek a pozitív oldalát, legalább nem kell megvenni Utoljára szerkesztette: Danecay, 2020.08.25. 07:51:23
Nekem fáj a bokám mostanság, így nem akarok kormánnyal, pedállal játszani egy ideig.
Szívesen játszanék valami szimmel, ami kontrollerrel tök jól irányítható.
A PC3 szinte adná magát, hogy instant vétel legyen. Erre elveszik az egész élét a kiherélésével, meg a förtelmes, mobilos HUD-dal... Komolyan, egyből vettem volna, ha maradt volna, ha van benne gumikopás, benya, és vannak benne normálisabb, hosszabb futamok (bár gondolom testre lehet szabni most is, de ki akar hosszú futamot tolni, ha statikusak bizonyos dolgok?)
Kár volt érte, ahogy nézem itt sem nagy a lelkesedés...
"Én úgy vagyok ezzel, hogy a PC3-t idén a Reiza Studios szállítja az Automobilista 2 formájában." Szintén, így látom. Ha lesz rá keret, AMS2 lesz zsákolva, vagy majd jövőre valamilyen akció formájában.
Én úgy vagyok ezzel, hogy a PC3-t idén a Reiza Studios szállítja az Automobilista 2 formájában. Hülyeség is lett volna 2 hasonszőrű játékkal előhozakodni egy szezonban. Ki tudja, lehet a Reiza-val már korábban leszerződtek mintsem, hogy a felvásárolta volna Codemasters az SMS-t és lehet, hogy úgy van ahogy sertrex is írja, lehet eleget kellett közben tenni egy Bandai Namco-val történő megállapodásnak, szerződésnek, ami egy újabb Project Cars címet jelentett mielőtt végképp elválnak az útjaik és ebből lett ez a a PC3. Feltételezem az SMS-nek olyan szerződése van a Reiza-val amiből ők is akár eladott példányonként is profitálnak, ezért nem lett volna érdekük egy egyenessági folytatást csinálni a PC2-nek, hiszen arra OTT van az AMS2, így ők is talán a könnyebb utat választották miközben megfelelnek a szerződésben foglaltaknak, ugyanakkor 2(3) Madness engine-re épülő játék is piacra kerül egy évben, egy szimulátor és egy árkád is, na meg persze ott van a Fast & Furious Crossroads is de az nagyon nem az én világom Persze ez csak egy eszmefuttatás és lehet, hogy egy feltételezésnek sincs az égvilágon semmilyen valós alapja
Vannak pletykák, hogy jövő év elején vagy első felében jön a PC4. Ha ez igaz, akkor ez alátámaszthatja azt az elméletemet, hogy a PC3 és az F&F játék egy lezárása az SMS és a Bandai Namco együttműködésének. Mivel a CM kiadó is, így le kellett tudni, a gondolom szerződésben kikötött feltételeket, ami nagy valószínűséggel 3 pCars-ról és a menet közben bevállalt F&F-ból állt. Szerintem ezek miatt inkább egy kényszerű irányváltást csináltak, mert esetleg nem jöttek azok a számok, amikben a BN-val megállapodtak, így kicsit nyitni kellett a nagyobb közönség felé. Az hogy ez mennyiben teljesül? Az csak pár hónap múlva fog kiderülni. Félő, ha túl jól sikerül ez a nyitás, akkor megmaradnak ezen a vonalon. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.18. 08:46:44
Szerintem ezért a játékért az egysejtűek sem fognak tolongani. Azok inkább maradnak a NFS-nél, vagy a Grand Tourismo-nál, vagy az ebben a kategóriában nagyobb nevet szerzett más programoknál. A már korábban bejáratott, és ismert játékoknál. A Project Cars sorozatot elsősorban mindenki valamiféle valós szimulátorként tartja nyilván, és akként is kezeli. A probléma alapvetően az, hogy itt menet közben váltottak egy irányt, és ez általában nem szokott bejönni a számítógépes játékoknál. Egyébként elnézve ezeket a gameplay-eket, semmi újat nem nyújt arcade vonalon sem, a szimulátorhoz pedig abszolút nincs köze, így éppen a két játékostábor közé fog beesni. Vagy egy új sorozat első részeként, azaz új brand-el kellett volna ezt kiadni, vagy maradni az eredeti szimulátoros vonalon. De hát ők tudják, mindenesetre a Shift-re építeni, hogy most visszahozzák azt a feeling-et ami akkor volt, kissé ideje múlt próbálkozás. A Shift anno csak azért volt sikeres, mert az akkori NFS sorozatban inkább a szimulátor oldalt célozták meg vele, szemben a sorozat többi, akkori arcade és historikus részeivel szemben. Ez akkor bejött, mert új volt, sok újdonságot hozott, és ez miatt még sok arcade-osnak is tettszett az irány. De aztán már a második rész sem szólt akkorát. Felejtős ez a PC3. Majd tanulnak belőle, vagy mennek a zúzdába. :)