"How is Project CARS 3 different to Project CARS 2? RallyCross and Go Kart disciplines are not included in Project CARS 3, however more road cars are featured. Vehicle handling is much improved for gamepad users. Your virtual driver appearance can be customised. New gameplay modes: Rivals, Leaderboard challenges, Breakout, Pace Setter (3-lap time trial), Scheduled Events. Online match-making matches players who have similar pace and safety rankings. Register and qualify for scheduled online race events in advance. Receive notifications when the race is ready to start. User-friendly spectator mode with simplified camera options and overlays. Fully revamped competitive racing license system. Authentic penalty system and revised track limits across all circuits.
How is Project CARS 3 similar to Need for Speed Shift? There is a greater focus on single-player career mode and quick races. A larger variety of road cars can be purchased in-game and have performance upgrades applied. Cars become available to purchase by accumulating in-game XP (experience points). Some road cars can be upgraded to full race-spec. Vehicle liveries can be customised. The in-game HUD (head up display) can be hidden. Use your single-player garage (including upgraded cars) in multiplayer events. Pitlanes are closed and inaccessible throughout the game. Tyre-wear is not simulated. Mini-objectives in each race such as 'Perfect corners' provide additional XP. Racing against higher difficulty opponents without assists also increases the amount of XP earned. Optional corner entry, apex, and exit markers can be displayed (similar to cones placed at real-life track days)." Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.12. 08:33:22
Nem is ertem minek adjak ki a pcars3-mat, epp kiadtak ma pcars4-et is sot, ezt is ok fejlesztettek. Mondjuk ranezve eleg csunyacska lett, nem eroltettek meg magukat. De aki unja a korpalyakat itt is korozhet. A fizika ranezesre olyan pcars-os :)
Nem tudom mennyiben fog még változni az autó / pálya kínálat, de így jobban áttanulmányozva, azt kell mondjam nem dobtam magam hanyatt tőle. Azt hittem, hogy a stílusváltással sokkal több Azure Coast szerű(point to point) pályát kapunk majd, erre még azokat se tették bele(egyelőre), amik eddig legalább benne voltak. Nekem teljesen kaotikusnak tűnik a teljes választék, autókat is ideértve.
Hoppá, azt nem vettem észre, hogy a fehér sávban lehet lapozni az országok helyszínei között is... ezt benéztem. Így már mindjárt más a leányzó meg a fekvése.
Nekem 93 jött össze. Ez most még nem végleges vagy a majdani DLC-ket is beleszámoltál. De délután óta belekerült Mugello is pl... Legalábbis azt kiszúrtam, mert hiányoltam.
Tetszik, hogy a pályakínálat nem feltétlen a konvencionális, mindenben megtalálható aszfaltcsíkokra épít, lesz mit bőven megtanulni. Viszont az a "120+ global tracks" az, hogy jött ki nekik? Én ha az alábbi linken található layoutokat összeadom akkor is csak 36 az eredmény (ami meg azért nem olyan sok).
"OWN YOUR JOURNEY • 200+ elite-brand race & road cars • 120+ global tracks • Wide set of race conversion kits • Race to earn Credits & XP • Buy & own 100s of cars • Upgrade cars with realistic performance parts • Customize your car liveries with racing- & community-inspired elements • Personalize your drivers
FEEL EACH MOMENT • Fully scalable assists for all skill levels • Convincing & fun handling • 24-hour cycle, dynamic all-seasons, all-weather racing • Unrivalled Controller Experience • Visceral sense of speed • Intense crash effects & car-contact • Enhanced AI • 12K & best-in-class VR Support
EARN EVERY WIN • New & deeply engaging career mode • Battle your way up from weekend warrior to racing legend • New & compelling Multiplayer and Community Modes • Fun & exciting Daily Challenges" Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.03. 17:08:33
Bell said: “I’ll let you know that pCARS3 will be more ‘focused’… More ‘fun’… We went to insane lengths with variation in pCARS2 and with that comes infinite balancing issues. We’ve learned a lesson here and although we have no intention of reducing content, we know what we need to fix, where we made design decisions that were, let’s call it, ‘sub-optimal’…"
“pCARS3 will be more of a spiritual successor to Shift, but with all of the sim goodness everyone appreciates… The key focus though is on fun and not biting off more than we can properly chew and digest.”
Én is így vagyok vele. Nem tartom magam HC szimesnek, tehát nem okoz gondot a könnyedebb szórakozás se, de mivel autósverseny játék lesz, azért legyen hihető a vezetési modell is. Vagy legyen olyan, mint amilyennek a fast&furious játék készül és akkor úgy ülök le játszani. Nem teljesen biztos az információ, de úgy tudom, hogy a karrierben, minél előrébb jársz, annál hosszabbak lesznek a versenyek, mint ahogy a Shift 2-ben is volt. Karrieren kívül, szerintem, úgy állítjuk be ahogy akarjuk. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.03. 15:56:26
Nem tudom, az öt kör se esik nálam még az értékelhető kategóriába, valahol 10 körül és felette érzem, hogy már érdemes egyáltalán elindulni. Remélem tényleg be lehet állítani, hogy hosszabb versenyeket szeretnék (ez az FM7-ben pl. jól meg van oldva). Árkádosdival semmi bajom, egyformán jól szórakozom az Asettókkal, a PC2-vel, az F1 vagy a Forza sorozattal is. De a Horizon 4-et például azért gyűlöltem meg mert egy verseny kb. 4-5 perc, de annyi hülye animáció meg menü, meg töltögetés van kettő verseny között, hogy ezeket jóval többet kell bámulni mint az aszfaltot.
Azon nyerítettem, de gondolom lesz hosszabb is. Még annyi remény lehet benne hogy az arcade tuning matyi gamékban nincs VR, de amekkora balfacok ezek azt is kiveszik :D
"...amelyik game ben pedig billel nyersz nos az mindent szimulál csak a "valós" vezetési élményt nem.[Ez az saját véleményem]"
Persze kérdés, hogy ki ellen nyertél vagy mi ellen. Mondjuk szívesen megnézném, hogy a top időkhöz képest mennyire is lennél eredményes billel. Mert szerintem azért az kevés, hogy valaki bemond egy ilyet és oszt aztán az így is van. Ez meg, az én saját véleményem. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.03. 09:42:06
Vagy ott van a nerKarPro. Simán űridőket mentek billel és még egérrel is, akárcsak az LFS-ben. De azért érdekes mert PC fórumán és máshol is pont azért panaszkodtak rengetegen, mert szinte csak kormánnyal lehetett jól irányítani a PC2-őt. Na, mindegy. :)) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.03. 09:22:41
Tényleg nem érteszt hozzá vagy nincs tapasztalatod... ;)
Ezerszer elmondtuk, elmondtam már, hogy pl a GP2, GP3 is szim volt a maga idején, sőt a iRacing előd Nascar címek is, mindkettő sorozatot nagyon jól lehetett irányítani billel. Ettől még szimulátorok voltak.
Nem ezen áll vagy bukik. :) Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2020.08.03. 09:13:13
Szerintem egy sim azért sim ,mert a "valós" vezetési élményt illdomos szimulálni..nos ezt pl a Dirt Rally pl hozza mivel billel nem véletlen nem érsz el benne szart se, de mondhatnám a RB Rallyt is (többel nem szenvedtem felesleges bilell)... amelyik game ben pedig billel nyersz nos az mindent szimulál csak a "valós" vezetési élményt nem.[Ez az saját véleményem]
Igazad van... Tényleg nem értesz a szimulátorokhoz. Az LFS-t is lehet billel egérrel játszani mégis az egyik legjobb szim, amivel valaha is találkoztam, de szerintem nem csak nekem. És biztos lehetsz benne, hogy nem ez alapján mondják rá hogy szim.
Én nem értek a szimulátorokhoz. ... nem értem a siánkozást
Ha nem értesz a szimlátorokhoz, akkor logikus, hogy nem érted a siránkozást.
Én nem értek a szimulátorokhoz. Én úgy állok hozzá amit billel tudok játszani és eredményeket elérni az nem sim még véletlenül sem... CARS 1-2 ilyen... A sim pl nekem a Dirt Rally 1-2 pl ahol billel 1 futam után kiléptem mert ott eredményt elérni soha nem lehet.. mondjuk nem értem hogy jöhetett boxra meg psre mivel kontrollerel sem érte el soha semmi értelmes helyezést = nincs értelme vele játszani...
Szóval szerintem ez a Cars 3 is ezt a vonalat viszi tovább szóval ez volt eddig is nem értem a siánkozást Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.08.03. 08:55:12
Erről most az jutott eszembe, hogy hova mennek ezután az úgynevezett HC szimesek okoskodni, hogy ez nem szimulátor. Jó hülyén fog kinézni, ha mégis rákezd némelyik. Egyébként attól még lehet szórakoztató, hogy nem HC szim. Szerintem. De akinek ez derogálna, az nem használja és kész. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.03. 08:51:34
Csak hogy még valami legyen, ami dühítheti a rajongókat. Licensz problémák miatt, a Covid miatt kicsit megnőttek a licensz díjak, nem lesz benne a játékban Spa és a 24 órás Le Mans. Legalább is a megjelenéskor. Talán egy későbbi DLC-ben már igen, de ki tudja?
Nem lenne ezzel semmi baj, hogy ha a PC3 egy új franchise keretein belül jött volna létre, és nem a korábbi két PC szériát követné. Semmi gond, akkor ez egy olyan racing game lenne, amely nem HC sim, nem real, de valamilyen szinten ad ebből is valamit, de könnyebb, mint egy szimulátor. A baj az, hogy most a PC3 ilyen formában mindenkinek vissza esés lesz, aki ismerte, és játszott az előző két résszel. Azok hiányosak voltak, voltak benne hibák, de inkább szimulátorok voltak, mint arcade. Tehát ebből kiindulva én azt gondolom, hogy ez mindenképpen visszalépés, magának a címnek a jövőbeli visszaesését fogja okozni. Innen nehéz lesz egy esetleges valódi HC sim-et ráépíteni erre a brand-re. Bizonyára ennek is megvan, vagy meg lesz a maga piaca, és a játékos közössége, én az eddig látottak alapján nagy valószínűséggel nem leszek köztük. Aztán majd meglátjuk a fejlődést, vagy egy esetleges új címet, de ha nem lesz változás, akkor maradnak a konkurens sim-ek. Meglátjuk.
Oszinten szolva a regiekkel is folyton nappal vezettem, igy nincs osszehasonlitasi alapom, de vizualisan ez eleg rossznak latszik.
Mintha minden felulet vilagitana es nem lennenek arnyekok/sotet. 20 evvel ezelott ilyen volt a legtobb jatek, de mai szemmel furcsa nekem.
Edit: az elso perc a legdurvabb utana mar van valami, de ugy is eleg white washed.
"Special thanks to Bandai Namco for letting me share some early gameplay! :) So what about the physics? It's kinda hard to explain, but I personally think its little bit like a mix between PC2 and DR 2.0 with a sprinkle of AC sort of :)" - HenrikM
Most már csak a vezetési élményre lennék kíváncsi. Mert szerintem, ha valamiben, akkor a vezetési élményben hozhatja fel magát a játék ebben a kategóriában, mert ha külsőre árkádos is lett, egy jó fizika még mindig megmentheti és versenytárssá teheti az FM, GT, NFS, GRID és hasonló címek mellé vagy akár eléjük is kerülhetne. Nem azt mondom, hogy HC fizika, csak egy normális autós érzetre gondolok, mert amit pl. az FM-nél tapasztaltam az minden csak nem fizika. Hiába csodaszép, ha egyszerűen autós szemmel játszhatatlan és dettó ez volt a Gridnél és az NFS-nél is. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.31. 08:02:01
Hát nekem sem tetszik. A fizika még elmenne, de az AI-t sem érzem olyan feszesnek és jónak, de ehhez persze végig kellene nézni mindent percet, meg játszani is kellene, de annyira nem érdekel.
A HUD az még mindig bőszít, totál arcade lett, csak az előtted és a mögötted lévő autótól való eltérést jelzi, de persze ezt a két adatot is sikerült 4 sorba tenniük. Gratulálok...
Eszembe sem jut már megvenni, még akciózva sem.
Szerintem ez a kategórián belül is kevés, értem én, hogy fel lehet oldani eseményeket, meg autókat lehet venni, tuningolni, de erre azt mondom, oszt akkor mi van?
Ott az FM4 meg még elég sok hasonló cucc, amelyek sokkal jobbak, profibbak ennél körítésre, UI-ra, stb, holott lassan már adott esetben 10 éves játékokról beszélünk... És az a gond, hogy pl egy 2011-es FM4-hez képest ez mi pluszt ad játékmechanikailag? Most komolyan...
Az F1 széria és a WRC8 mutatta meg merre lehet és kellene elindulnia egy autós szériának... Értem én, hogy ezek licencelt címek, sorozatok, de egyes elemeit (karrier, autófejlesztés bajnokság során, úgy, hogy közben az AI is fejleszt, stb...stb... vagy az F1 2020-ba bekerült My Team) simán implementálnia kellene már minden valamire való autós cuccnak.
Grafikára nem nagy szám, sőőőt...
Ha ez lett volna a PC1, akkor nem szóltam volna egy szót se. De PC3-nak ez egy vicc, de legalább is visszalépés. Ezt leszámítva az új kategóriájában biztosan megállja a helyét. A Shift 1-2-őt szerettem. Jó lett volna ez Shift 3-nak, de olyan 2012-13 környékén.
És még egy videó. :))) Ezek alapján kijelenthető, hogy PC3 néven megkaptuk ennyi év után a Shift 3-at. Ami alapjában véve nem baj, csak PC3 néven nem teljesen erre számítottam.