Nem látom, hogy hol van a vita tárgya? Itt #19468 ugyanezen gondolatok mentén fejtem ki a nézetemet. A PC esete viszont merőben más, mert sose volt hardcore szim és sose volt árkád, legalábbis ha a két műfajt a helyén kezeljük. Azt figyelmen kívül hagynám, hogy egyesek a szimulátor és az árkád megjelöléseket minősítő jelzőként használják. És ismerve az SMS korábbi munkásságát, akkor bízhatunk benne, hogy a PC3 is ezen a mezsgyén fog haladni. És azt se felejtsük el, hogy SMS-től jön árkád címnek a Fast & Furious játék is idén. De nem kell rakéta tudósnak lenni ahhoz, hogy lássuk a CM szándékait a Madness engine-nel kapcsolatban. Kell nekik VR, kell nekik egy fejlettebbb grafikus motor, mert azért lássuk be, a PC2 mellett az F1 játék max Lolka és Bolka rajzfilmnek tűnik. Bár így is népszerű az F1, de ez leginkább maga a sportágnak köszönhető. Noha igaz az is, hogy a járványnak és a valódi F1 pilótáknak köszönhetően megugrott az F1 2019-re az igény, ami mostanra újra kezd visszaesni a korábbi szintjére, de emellett megjelentek olyan igények is, ez is néhány valódi F1 pilótának köszönhetően, hogy nem ártana egy kicsit jobb, szimulátorosabb F1 játék. És erre a válasz a CM és az SMS összeborulása. Persze a PC3, az F1 2020, Dirt 5 és a Fast&Furious játékokon még nem fog ez az egyesülés látszani. Én azt gondolom, hogy az F1 2021 és majd a következő Dirt Rally, PC4 lesz egy mérföldkő, hogy milyen irányba mennek tovább így együtt. A PC3 most hozni fogja ezt a jól bevált úgynevezett simcade vonalat. Részemről kimondottam örülök, hogy nem erőltetik ezt a száraz rF, AC techdemó jellegű szabad edzés/quali/race vonalat, mert már rohadtul unalmas, hogy mindegyik atósjátékban ezt kapjuk a szinte már unalomig ismert, már-már közhelynek számító pályákkal, mint Spa, Monza, Nürburgring, stb... Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.27. 08:26:14
Sajnos most nincs igazad, az árkád játékok jobban fogynak, a hardcore simek mindig is sokkal szűkebb rétegeknek készültek, vagyis kevesebb haszonnal. Márpedig a kapitalizmus az olyan, hogy ha egy cég hosszú távon kezd el gondolkodni és számol, akkor sajna előbb vagy utóbb eljut ahhoz a ponthoz, hogy azt mondja: Na most üzletileg mi éri meg jobban, keressünk 50 millió dollárt mert egy arkád játékot eladunk nagy darabszámban egyébként sokkal kevesebb munkával, vagy öljünk bele rengeteg munkát és időt, legyen hardcore sim, cserébe pedig egy jóval szűkebb rétegnek tudjuk csak eladni... Sokkalta kevesebb meló egy árkád game és sajnos jóval nagyobb piacot lehet vele megcélozni, nagyobb haszonnal. És ez független attól mit tud a motor, mert ha nagyobb eladást akar, akkor lebutítja a fizikát, és akkor még gipsz jakab is úgy érezheti magát, hogy húú de milyen jól tud vezetni... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2020.06.27. 01:01:46
Kevered itt a dolgokat. A Codemasters egy cégcsoport, ami több stúdióbol áll. Az egyik csinálja az F1-et, a másik a Dirt rally-t, Dirt-öt, stb... És most egy újabb stúdióként csatlakozott az SMS. Gyanítom, hogy a CM-nek szüksége volt egy 21. századi motorra, ami leváltja az ősi EGO motort. Gondolom, leginkább a VR kellett nekik, mert az EGO teljesen alkalmatlan, aztán ott van a fizikai motor, a Live Track, a Seta Tyre és a grafikai motor is magasan veri az EGO-t. Szerintem a traileren kívül más infód neked se igen van a PC3-ról, de idejársz rendszeresen a PC topikba ekézni, vakon. Na ez a trollkodás! Én legfeljebb fanboy vagy, de legalább vállalom. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.25. 08:58:36
Variálnak itt mindig az SG-n megint nem ment a plusz ez volt a hiba alacsony lett a kerítés :)
1 milliárd légy nem tévedhet :D :D :D Én ebben a világban élek ahol a virus járvány alatt égett az F1 mint a reistag hogy mekkora ócska szar a hivatalos játék:) Na oda csatlakoztak ezek :D Hidd el megélnek és nyugodtan alszanak hogy nem egy raklap kaka amit elő állítottak. Nekem az a troll egyébként aki itt több éve mint a saját gyerekét védi ezt csodálatos terméket, ami megjelenéskor szinte használhatatlan, eladásokra verni amikor kb 2 euro :D :D Remélem most a háromra már le tudják annyira butítani hogy működjön :D Nem baj majd bezsákolom ezt is 3 euróért :D
Egy kis érdekesség, hogy Paul Rustchynsky, aki a PC3 játékigazgatója volt 2018 szeptembere óta, idén júniusban menesztve lett vagy önként távozott. Korábban a Driveclub, Onrush, Motostorm, WRC játékoknál töltött be hasonló szerepet. Lehet, nem jött Ian Bell-nek a trailer. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.24. 14:24:04
Hol nincs keresni valója? Te melyik világban élsz? A PC 1-2-ből többet adtak el, mint az úgynevezett hc szimekből, összesen. Csak az AC közelítette meg, az is csak jóval hosszabb idő alatt, de az meg szintén nem nevezhető hc szimnek. Az rF2 kb 100ezres eladott példányának van keresni valója? Ja, legfeljebb az èhezők viadalán, mert abból biztosan nem él meg még az a pár ember se, akik foltozgatják már néhány éve. Az hogy néhány elitista troll még mindig a mi szim, mi nem szimen pörög, még nem piac meghatározó. Ha már itt tartunk, akkor főleg a kis réteget megszólító címeknek nincs sok keresni valója, mert veszteséget termelnek és nem keresnek. Legfeljebb csak keresgélnek. ;)
A ki induló postom valóban félre vezető én az unlimited vonalra gondoltam, csak nem írtam oda. de a lényeg hogy abba az írányba félsimesen lenne keresnivalója így egy viszont nem sok, majd 5 euróért berakom a steambe.. Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2020.06.24. 10:29:49
Miért kellene hasonlítania hozzá? A Shift-ekre hasonlít. A nevében sincs benne, hogy Unlimited. Az Unlimited sem hasonlított a korábbi Test Drive-okhoz.
Az Evolved games volt a kiadó, de volt valami Rombax is kiadóként. Szerintem nincs kivel tárgyalni már a jogdíjakról. Talán már nincs gazdája a játéknak. Én azt sajnálom, hogy pont a Shift 2 alatt is dolgozó Madness Engine 2 került alá, amiben valamit nagyon elszúrtak. Még az is jobb lett volna, ha Shift 1 alatt futó Madness Engin 1-et rakták volna alá. De a legjobb az lett volna ha a mai Madnessre írták volna meg. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.23. 09:00:46
És az az érdekes hogy amíg kb minden autós cucc 7 hónap-1 év 2-év stb idők alatt szénné lesz olcsósítva/bundlezva addig ez a Ferrari sosem került bundleba.Pedig tolnám Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.06.23. 08:47:30
Igazából AMS2-ben csak más felfogás szerint használják. De még nem igazán működik a Live Track 3.0, a Seta Tyre modell is némileg csökkentett módban van még, az AI még ott sem kapta meg ezt a funkciót, és a többi dinamikusan változó dolog se működik még 100%-osan.
Teljesen egyetértek, nem a külsőségek döntenek róla, hogy milyen játék lesz. Ráadásul azon a néhány videón kívül még semmi konkrétum nem érhető el.
Az Automobilista 2-ben kicsereltek a fizikai motort, vagy a Pcars motort hasznaltak?
Az eleg jol sikerult, versenykepes a "nagy" simekkel - szerintem. Ha ugyanaz a motor es ugyanugy ki is hasznaljak, akkor a Pcars3 is jo lehet.
Az engem nem zavar, ha a "csomagolas" nem hardcore sim - arra van egy rakat masik opcio. Konnyedebb jatek rendes / hiteles vezetesi elmennyel nagyon keves van.
Minden játékkészítő ígérget. A kinézettől nem lesz valami árkád vagy full szim. A PC mindig is a kettő között volt. Ráadásul nem lenne logikus, hogy egy jó alapot újra írjanak csak azért, hogy full árkádot csináljanak belőle. Az ugyanannyi vagy több meló lenne, mint tovább fejleszteni. Ráadásul egyáltalán nem jellemző, hogy egy árkád játékba annyi energiát öljenek, mint a SETA gumimodell, vagy a Live Track 3.0 vagy éppen az összes dinamikusan változó tényező. Szerintem csak egy nagyobb szeletet akarnak a piacból és a kinézettel is ezt akarják megmutatni, hogy ez nem csak egy kis rétegnek szól. Gondolom nem a 30+os korosztály van a célkeresztben. És nincs ezzel semmi baj. Ha valakinek nem jön be, akkor továbbra is ott vannak az rF2, iRacing, stb... Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.22. 08:35:39
“While realism and authenticity continue to be at the core of the franchise, we’ve added a host of new options to ensure that Project CARS 3 is also the most accessible game in the franchise’s history. We really couldn’t be more excited to show off our new Project CARS game to both fans of the franchise and those who are ready to experience racing at its very best.” -Ian Bell Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.21. 15:23:48
A saját autódon beállíthatod, az AI-ét nem. Szerintem egyik játékban se tudod az AI-t állítani, pont úgy ahogy valóságban se tudsz belenyúlkálni az ellenfél autójába. Annyit tehetsz, hogy beállítod, legyen kötelező box kiállás. Ha karrierben játszol akkor viszont az autódat kell beállítani, hogy kevesebbet fogyasszon. Az meg már setup kérdése... És vezetéstechnika. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.10. 17:39:38
Ez az hogy nincsen mert a többi nem megy ki végigtolják.
Miért ne lehetne? Arra van a free practice, a quali. Mész 2-3 kört és utána az üzemanyagállításnál kijelzi, hogy az üzemanyag literje, hány körre elég. A verseny taktikánál megadhatod, hogy hány litert tankoljanak box kiállásnál. Így könnyebb autóval indulhatsz, ha például van a meccsen kötelező box kiállás. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.10. 15:59:36
Noha vannak az AMS2-ben bíztató dolgok, de azért ne kezdjük már el túlértékelni. Ezt az állapotot amiben az AMS2 van, a PC1 idejében prealpha-nak hívtuk és igen messze volt a késztől. 12 órát mentem az AMS2-vel eddig és azt elmondhatom, hogy egyelőre visszabutították a Madness engine-t a gMotor1.xx szintjére. Egyértelmű, hogy egyelőre túl nagy falat a Madness engine a Reizanak. Biztosan bele fognak tanulni, de egyelőre se FFB, se gumifizika terén nem tudják kiaknázni a lehetőségeket. Lehet a PC2-őt árkádnak titulálni, de az AMS2 még azt a szintet se éri el. Hangsúlyozom! Egyelőre!
Ossze kellene nezni az ams2-vel, abban is megvan ez a palya. Aztan ha olyan volt a megegyezes (bar ketlem), hogy visszafele is okositottak a dolgokat, vagyis amit ok rendbehoztak, visszacsodogalt a pc-be is. Maris egy jobb jatekot kapnank.
Ui: de ahogy all az ams2, nem tudom abbol mikor lesz valami hasznalhato, mert szep is jo, hogy 10 patchen kersztul barkacsoltak pl az ffb-t, (gondolom minden alkalommal atirtak 2 szamot...) annyi hianyossag van meg benne, hogy egy teljes jateknak nagyon keves. Persze mint pl egy ac, beulsz mesz, korozol, arra mar jo.(egy jo par jargany) Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.06.06. 14:08:08
Nagyon nem érdekel már a téma, de ez a játék egyelőre ultramega gagyinak tűnik ...
Egyelőre semmi köze a két platformnak egymáshoz. Az F1 EGO, a PC3 Madness motorral fut. Csak papíron egyesültek, egyelőre. És mint tudjuk az F1 2020 is EGO lesz...
Most akkor ez jó vagy rossz ? :D :D :D Jó mert PC vagy szar mert CM ? :D
Továbbra is SMS, csak a CM csoport tagja lett. Három éves szerződést kötöttek mialatt a CM kifizeti a teljes vételárat és majd azután kiderül, hogy milyen összeolvadás lesz. A PC3-nak egyelőre semmi köze a CM-hez, mert ez a Bandai Namco szerződés része, ahogy a Fast&Furious játék is, amikkel most letudják a kötelezettségüket. Nem véletlen, hogy egy hónap alatt két játék megjelenését jelentette be az SMS. Szóval, én úgy gondolom, hogy az általad emlegetett hiányosságok nem vagy csak részben lesznek orvosolva, mert ezek a játékok most kizárólag a pénzről szólnak. Mivel a Bandai Namco a távol-keleten érdekelt leginkább, így a játékok is az ottani igényeket tükrözik. Most biztosan veszteni fognak jó pár szimulátor rajongót, viszon nyerhetnek egy csomó casual gamert és az is tudva lévő, hogy az utóbbiak szállítják a nagy bevételt. Ennek ellenére azért reménykedek, hogy marad a PC3-ban valami a PC2-ből, sőt remélem egy kicsit azért még fejlesztették is.
Létezik, hogy így mozog egy valódi ilyen autó mint ebben a videóban? Ha jól rémlik ez még az első rész öröksége. Nem tudom, ne legyen igazam de van egy olyan érzésem, hogy megjelenés után ismét először a patch-ektől később pedig a 4. résztől fogjuk várni a valóbban javított, minden téren elfogadható játékot kapjunk majd az SMS-től vagy hívják most bárminek is :) Persze szurkolok neki, és szeretném hogy jó legyen de ne gagyizzák el nagyon és legalább a 3. résszel azt érjék már legalább el, hogy lehessen az AI-val versenyezni, pályától és időjárástól függetlenül konzisztens módon, az AI-ra ugyanúgy legyenek hatással a környezeti változók (tócsák) mint a játékos autójára, és könyörgöm, storm körülmények között ne legyen már jobb az autó tapadása, stabilitása mint napos száraz körülmények között! Valamint ilyen felmerülő probléma esetén nem egy másik autó/pálya kombó jelentse a megoldást és a teljes megelégedettséget, már feltéve ha ez megoldást jelent :)
Nem feltétlenül tartom nagy bajnak, hogy mertek lépni más irányba, szerintem felismerték, hogy az a mezőny amiben ők indultak már eléggé telített, ahhoz meg nem csináltak elég jó játékot, hogy tömegesen átpártoljanak az ö szoftverükre, mindamellett, hogy voltak kiemelkedő megoldásaik de összességében mégsem ált össze a dolog. Ebben a mezőnyben max a Forza jelenthet konkurenciát, ami sokkal kevesebb cím mint kimondottan a SIM-es mezőnyben, na meg ott van a 2019-es GRID de szerintem azt már mindenki leírta, pedig anno én is vártam, de annyira egy száraz, minden sava borsát nélkülöző játék lett, hogy nem volt méltó a 2008-ashoz és hamar elengedtem én is. Remélem a PC3 okoz majd azért kellemes perceket! Utoljára szerkesztette: Danecay, 2020.06.05. 16:20:36
Én is azért írtam. Ha azzal, amivel pl. Verstappen nem is volt hajlandó játszani, lehet eSport, akkor ezzel biztosan. Az SMS játékai eddig még segítségekkel is szimesebbek voltak, mint a CM bármelyik játéka. Nem véletlenül fizettek SMS-ért ennyit. Kell nekik a Seta Tyre physics, Live Track, stb... stb... Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.06.05. 15:30:02
"...minden autó tuningolható. Fejleszthetjük egyebek mellett a motort, a fékeket, a kasznit, ... Minden fejlesztés növeli a teljesítmény mértékét jelző PIR-pontszámot, így akár több kategórián át is használhatjuk ugyanazt a masinát." Ez nekem nagyon nem tetszik, Forza Horizonban is lekaparom az arcom attól, hogy kis túlzással Trabantba is pakolhatsz Ferrari alkatrészeket. Remélem azért ezzel nem szállnak el nagyon.
Jaja e-sport azt írja :D Tudom mário kartal is lehet . Közben néztem ma egy videot ahol 20 méterre meg a csavó előtt egy másik oda vágja a falhoz leszakad hátsó lökhárítója és oldalról eltalálja a másik autót akinek félig leszakítja a hátsó lökösét :D :D Ami ott lifeg útánna, nem scriptel meg ilyenek hanem fizikai conntaktal :) Más kavéház na.
Nade mi ez a graf? Értem hogy megvette őked a codekokány nade lol visszafele fejlődik a graf... legalább az jó volt meg jó volt a VR support. Legviccesebb az lesz hogy híven a codekokány csapathoz az most kimarad, mint az F1 sorozatból.. egy vicc
Nézem ezeket cuccokat amit a régen nagy simbin robbantott ábrája csinál a RaceRoom is gyalázat nade ez :D Minden fillért mosolyogva tolok bele az iRacingbe azonnal... Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2020.06.04. 21:14:46
Alapvetően jó az írány mert végre rájöttek hogy a sim-et nem tudnak készíteni :D
Ha figyelembe veszem a Gridet, Dirt sorozatot, az NFS játékokat, vagy éppen a WRC sorozatot, stb... stb... Akkor a Project CARS 1 és 2 a legszimesebb árkád játék. Ha ebből nem adnak lejjebb, akkor biztos vétel részemről.