Jagnikovics újra indított szervert ehhez a játékhoz és megkért rakjam ki a bannert a fejlécbe. A szerver jelszavas, melyet jagnikovics93-tól vagy tőlem is elkérhettek. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2016.03.28. 02:55:44
Emléke szívünkben örökké él. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.11.20. 18:41:59
A szervert érdeklődés hiányában leállítottam. Egyre kevesebben játszanak már rajta és én is másfelé orientálódtam.
Jól van, látom a humorérzék az megvan. Helyes. Amikor rendszeresrn játszottam a NMRiH-el, akkor sok nomális játékossal találkoztam, később ellepték a tizenévesek ezt is. Nem ismerem a Renegade X TheMatrixRen.net szervereket, én mostanában Survival játékokkal játszom általában, mint pl. Rust, 7DtD vagy Empyrion. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2015.09.08. 10:56:58
Na elég hamar labuktam, kiderült, hogy sötétben bújkáló szerver reklámozó ellenforradalmár vagyok. Az persze ne számítson, hogy amely szervert pozitívan említettem az nincs már, azt sem tudom mi van velük, a Jagnikovicson meg magyarok csak elvétve fordulnak elő, ha mégis, akkor inkább a 12 éves pistike táborból, egy NMO_Broadway átvitele komoly eredmény. Bár ez általános gond a játékkal, ha valakiről kiderül hogy kb milyen idős(beírja, megszólal), szinte mindig elkap a frász, hogy a CoD átlagot alig érjük el. A pingre magyarázat a külföldi host, meg akár nálam is lehet gond(FTTH-val ehe, meg akkor miért mennek rendesen a US East Coast szerverek is), kedvencekbe már rég betettem, de vagy megjelenik, vagy nem(HL cuccok csak az elérhetőeket listázzák, bezzeg Killing Floor 1-ben volt rendes statikus lista), ez is lehet bug, de a szerver pop amit nem lehet tagadni, ott fent les a Gametracker banner, az nem épp azt mutatja, hogy tele lenne mindkettő.
Ettől független nagy köszönet hogy biztosítasz egyáltalán szervert a játékhoz, ilyen modoknál a donate gomb az általában dísznek van, saját zsebből úri passzió fenntartani.
ui: Ha reklámozni szeretnék valamit, azt valszeg nem egy döglődő fórumon tenném(szegény SG látott már jobb napokat is), és nem is NMRIH, hanem szintén ingyenes fan made Renegade X témában. Tényleg, próbáltátok már a Renegade X TheMatrixRen.net szervereket? Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.09.08. 10:01:42
Nos, akkor egyenként megcáfolom a megtévesztő állításaidat.
A keresőben természetesen megtalálni, kedvencek közé berakva pedig többé keresni sem kell azokat! Nekem Magyarországról is és Norvégiából is 35-40-es a pingem. Amikor 70-80 volt, akkor is tökéletesen tudtam játszani bármelyik játékszerveremen (akár másik játékban) is játszottam. Amúgy a szerverem külföldön és szerverteremben van elhelyezve, nem úgy mint az általad felsoroltak, melyek házinetről futottak, bár ahogy látom a Jagnikovics már végre átköltözött egy szerverterembe. A szerver oldalon 250 Mbites garantált és Anti-DDoS-al ellátott net van, hogy neked milyen neted van nem tudom, de a panaszodból itélve cserére szorul. A NMRiH szerver instabil Linix alatt, ezért néha kifagy nálam, de ahogy írtad Jagnikovicsnál is. Linux fut nála is. Ezért is és a rengeteg hivatalos szerver megjelenése miatt szokott kiürülni időnként. Persze rengetegen játszanak rajta és a legkeresettebbek között van még most is.
Legközelebb, ha szervert akarsz reklámozni, megteheted azt anélkül is, hogy mást megpróbálsz lejáratni.
Mely szervert vagy, vagy leginkább nem lehet megtalálni a keresőben. Ha mégis, akkor olyan vidámak a pingek, mint ruszki honból, ha az is rendben van, akkor üres. Ami általában elérhető az a [HU] jagnikovics.tk NMRIH szerver #1-#2, néha lefullad, általában alig van magyar, de elérhető, tele van, és alacsony a ping.
Tavaly év elején szerettem a -=[HU]=- Mirage NMRIH <-> www.nihil.hu szervereket, egész jó kis magyar közösség alakult ki ott Vityo középponttal, de elhanyagoltam a játékot, és mire visszatértem már a szerver sem volt meg.
Egy nagyon érdekes projektra bukkantam, ahol a Half Life 2 "Ravenholm" pályát portálják át a NMRiH játékba.
A készítők tervei között szerepelnek: - Az összes fejezet átmentése 2 darab Objective pályába - Érdekes feladatok a HL2 jellemzővel és részleteivel - Több forgatókönyv/elágazás a küldetésekhez - Eredeti zenék
Megjelenési dátuma egyenlőre még nincs, viszont kiadtak egy alfa-trailer videót és 2 darab képet:
Az 1.10-es verzió megint több újdonságot és javítást fog magával hozni, bár igaz nagyon régóta halasztgatják a kiadását.
Idézet a hivatalos oldalról, angolul, hogy mit fog tartalmazni: - Specular Phong support for World Geometry: In english, it means your map can finally have pretty shiny textures that have been in every game since 2011, Battlefield 3 being the most extreme example - Selective Fire: This has been requested for quite some time and we now have unique animations for weapons like the MP5 and M16 - Abrasive Saw: The Chainsaw's smaller cousin, it has a lower range but uses fuel more efficiently - A tutorial map: This was something we wanted to get in for our initial Steam Release but weren't able to, this'll be a single player only map that teaches the basic gameplay elements to any new player in a safe environment - RPD: I can't really say much on that but you can view its recent progress on their ModDB page, needless to say it'll be a challenging objective map to complete - Suzhou: Another new objective map by billionlioe, this is set in mainland China. - Various map updates/fixes: We're looking into some of our older maps and are revamping certain aspects and areas. There are only so many doors you need to blow up with a random gas tank before that objective gets old! - Some new zombie animations: There'll be some new walks for 1.10, and if everything goes well, other things like Hit Reactions will be included - Crawling Zombies: These were barely finished in time for 1.09 but had some animation issues, they'll be hopefully ironed out for 1.10 - Human NPCs: The big news post will elaborate more on them but in short, the code for them is mostly implemented and we're waiting on our artists to touch up their models
A játékot rengeteg magyar játékos játsza, a club27 csapatom pedig lassan 2 éve folyamatosan kínál ehhez a játékhoz állandó dedikált szervert, mely az idő nagy részében látogatottság első is volt. Jelenleg picit visszacsúszott a ranglistán, de jelenleg is rengetegen játszanak mind a kettőn.
2015.03.27. 13:46 megpóbáltam felvenni a kapcsolatot a topik házigazdájával, de mivel lolSL lassan 4 éve nem jelentkezett be a fórumba, így a kapcsolatfelvételt és a topik gatyába rázását ezúton sikertelennek tekintem.
Ezennel szeretném a házigazda kérelmemet nyilvánossá tenni. A kérelmet [email protected] címre elküldtem.
Tisztelettel, club27|rocco
Nos tény sokféle ember játszik ezzel, és a legrosszabb mikor túl sok zöldfülű és bamba kerül össze, a tapasztalt játékos parancsait sem tudják/akarják követni, de emellett rengeteg kíváló játékos is létezi. Nálunk volt olyan hónap mikor a legprofibbak jártak fel és zsinórban minden pályát könnyedén megcsináltunk. Ehhez persze angol nyelvtudás elegendhetetlen.
Adminként ki szoktam rakni azokat, akik nem hallgatnak rám, mit kellene csinálni ahelyett, hogy bambán lesik a zombit egy helyben...Csak egy valós indokot kell adniuk és kispályan találják magukat. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2015.03.27. 13:32:59
szoktam vele játszani(egyre ritkábban) de egyszerűen képtelenség egy értelmes kört letudni mert majd mindegyik szerveren csak retardáltak és trollok vannak.
Hello, látom halott a topik szóval felélesztem, főleg miután nagyon régóta - legalább másfél éve - üzemeltetünk saját dedikált szervereket ehhez a nagyszerű játékhoz és az idő nagyrészében látogatottságban elsők voltunk.
club27 team - https://club27.eu No More Room in Hell szerverei: Objective: 94.23.229.222:30005 Survival: 94.23.229.222:30006
Üdv, club27|rocco
Ui: a játék rengeteget fejlődött az elmúlt évek alatt és most kap nagy frissítés megint. Akinek zombis coopot szereti és kihívásra vagyik annak itt ez az ingyenes játék! Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2015.03.26. 14:18:06
Valaki tudja hogyan lehet szervert csinálni úgy hogy lássák is? Valami csavar biztos van benne.
Tegnap megjelent a végleges steamen.
Elvileg hivatalosan is felkerül majd steamre, persze továbbra is ingyenes mod marad. Lehet akkor majd többen fogják játszani, nem csak ilyen emberek akiket említettél. :)
ahogy nem rég írtad nem vagyunk egyformák,úgy tûnik csak neked uncsi de nincs ezzel gond én meg a sportjátékokat rühellem. :)
esetleg majd késõbb próbálkozz be megint a modnál mikor már kijött 2 vagy 3 javítás, de szerintem a lassú játékmeneten már nem fognak változtatni, inkább a bugok kiirtására és a mozgásanimációk finomítására fognak koncentrálni esetleg leesznek új pályák/karakterek/fegyverek.
pedig egyszerû a helyzet a mod jellege túlélõhorror, ez azzal jár hogy nehéz a célzás és kevés a fegyver/lõszer, az ilyen játékstílushoz lassú ellenfelek kellenek mert máskülönben a feléd nagy tömegben rohanó ellenségekkel szemben gyorsan kifogynál a lõszerbõl és esélyed sem lenne, vagy nem tudnál elég gyorsan reagálni a következõ gyors zombi támadására ezzel a nehéz célzási rendszerrel, ha a nmrih-ben minden zombi gyorsan mozogna akkor felborulna az egész játékegyensúly, lehet hogy pörgõsebb lenne a játék de élvezhetetlen lenne és elvesztené a mod azt az egyedi "küzdjünk az életünkért" hangulatát.
Killing Floorozni szoktam, de mondom számomra az a legfurcsább, hogy miért gyök 2-vel történik minden?? Olyan lassú a játékmenet, hogy elalszom rajta. Na mind1, nem vagyunk egyformák :)
http://www.nomoreroominhell.com/ kijavítottak egy két dolgot.
"Hát az l4d-al ez a játék nem említhetõ egy lapon."
pedig nagyrészt ugyan arra az alapra lett lefektetve mindkét játék lényege, eljutni a pontból b-be figyelni a másik csapatársra együtt kell dolgozni csapatban küldetéstárgyat eljuttatni egy bizonyos helyre, stb, stb, az eltérés csak annyi hogy a l4d-ban nincsen fegyver és lõszer gondjaid továbbá attól sem kell félni hogy megdöglik az ember mert szinte mindig van valakinél egy elsõségéj csomag vagy egy kis pils :)
viszont a NMRiH-ben már keményen meg kell küzdeni a túlélésért kevés lõszer kevés lõfegyver és az életmentés is csak egy fájdalomcsillapítóban merül ki igazi túlélõhorror, aki leáll küzdeni a zombikkal azt vagy felzabálják vagy kifogy a lõszerbõl és csapdába kerül nincs kegyelem.
ha neked nem tetszik ez a túlélõs játékstílus akkor még mindig ott van a zps vagy a zombi mester esetleg l4d1 vagy 2.
Hát az l4d-vel ez a játék nem említhetõ egy lapon. Nagyjából L4d és KF egy kategória, de ez a játék teljesen más stílus. Sokkal lagymatagabb, kevésbé akciódús, ezáltal kevésbé vannak benne parás szituációk. Teccik érteni?
akkor te paráztatós akciógame re vágysz ez coop akció mint a l4d és ott csorbát szenved a horror vonal..
Igazad van, rosszul fogalmaztam, szal egy zombis FPS!!! legyen pörgõs :) Legalábbis én úgy szeretem és az eddigi játékok is azt a vonalat viszik hála égnek...
a jó horror gamek sosem pörgõsek sõõt pár példa:resident evil 1-2-3,siletn hill,the thing,the suffering igaz az már inkább akció horror
hobby project legtöbb srác iskolába jár vagy melózik... elárulom én a half life uplink source projecten dolgozom egyedül 3 hete csinálgatom az elsõ pályát és még nincs berendezve 1-2 script mûködik meg az eleje be van rendezve és kész.. meló mellett csinálom mivel ott az asszony is és kevés idõm van rá
Nekem nem a bugokkal van bajom, hanem úgy az egésszel, de ízlések és ficamok. Szerintem egy zombis játék legyen pörgõs, kellõen izgalmas és félelmetes. Ennél pedig nem éreztem mást mint unalmat, de ez van, nem vagyunk egyformák.
2005-ben kezdték fejleszteni, felhívnám a figyelmedet rá, hogy 2011 van. Azért ha 6 év alatt csak eddig jutottak az nem valami izmos projekt... De sok sikert hozzá a srácoknak, akinek meg ez bejön annak jó játékot.
én játszottam mod korába vele :) és bugos volt mint a szemét,az egy dolog hogy késõbb már teljesen jó mikor megjelent önálló játékként és hidd el minden béta játék egy fos bughalmaz..
Kérlek ne személyeskedjünk, amúgy meg ez egy több éves cucc, nem tegnap álltak neki. KF ennyi idõ után egy szépen játszható UT mod volt, ne nézz már hülyének légy szíves...
Ennyi, ebbe a fórumba mindenki csak áradozzon minden szarról, különben troll... Teljesen normálisan leírtam a véleményem, érvekkel alátámasztva, max neked nem tetszik. Akkor te meg fogd magad aztán írd le miért nincs igazam, neked mi tetszik a játékban és azt meg elolvasom én. Nekem ne trollozz itt, mert nem csak azt írtam hogy ez egy szar, hanem meg is indokoltam miért....
te betegagyú fogd már fel hogy a killing floor is így indult.. ez béta elsõ release..még csak meg sem jelent.. ez teszt verzió az egy dolog hogy oda adták hogy addig is játsz!
Ez nem igaz, írtam, hogy az egyetlen pozitív dolog hogy van belõle ingyenes beta. Csak attól függetlenül, hogy mit gyártottak és hogyan az engem nem érdekel, a végterméket nézem az pedig bõven szint alatt van. Nézd meg a Killing Floort, ugyanezt játszották el a srácok csak unreal engine... Azért felfedezhetõ némi különbség.
1. A content amit legyártatottak hozzá. 2. A szopás amit abba fektettek, hogy plusz funkciókat írjanak source-hoz. 3. Bár nem kifogástalan, de mûködik. Ettõl függetlenül te még mindig úgy beszélsz róla mintha egy AAA game lenne és 10000ft-od bánná... :)
Igen ebben igazad van nekem sem tetszik annyira mint pl.: a Half-Life 2-ben mert az a játék nekem mai napig egyik kedvencem és még mindig szépnek találom pláne a tavalyi kis grafika frissítés után.
Tévedsz, de ha már itt tartunk mondj 3 biztató és pozitív dolgot a játékból. Mi nyújt ebben élményt? Vagy mitõl jó? Agyatlan zombihent gyök 2 tempóval, kb így tudnám jellemezni az egészet, függetlenül attól, hogy szabadidõs project-e vagy sem.
A játékfejlesztéshez... "Egyszerûbb a nulláról egy tök másik játékot készíteni, mint ebbõl bármi használhatót." Mert ezek szerint lövésed sincs az egészrõl... :)
Még mindig önmagamat kell ismételnem. Ez egy szabadidõs project. Ha tudnád mivel jár te is megtapsolnád annak ellenére, hogy játszhatóság szempontjából nálad nem üti meg a mércét...
Eleve hogy lehet egy zombis játék lassú? Csak tötyörgök kettõvel, nem is értem. A másik a mozgás meg a grafika, tényleg 2000-ben néztek ki így a játékok (sose néztem a grafikát, de ez a játék kiverte a biztosítékot még nálam is). Szóval abszolút egy pozitív dolgot nem tudok megemlíteni, amivel találkoztam. Vontatott, unalmas, több év fejlesztés után is totál kezdetleges erõlködésnek hat az egész. Talán az egyetlen apróság ami pozitív, hogy csináltak beta-t és ingyenes :)
Ha értenél hozzá akkor tudnál építõjellegût írni. Hidd el nem egyszerûbb, mert ehhez már egy csomó minden le van kódolva aminek az újrakódolása fölösleges idõpocsékolás lenne. A modellek elég jók, az animációk valóban pocsékok, de azt is kilehet cserélni...
Ehhez szerintem semmi építõt nem lehet hozzászólni, pont ezt mondom, hogy úgy szar ahogy van. Egyszerûbb a nulláról egy tök másik játékot készíteni, mint ebbõl bármi használhatót.
Akkor is #18 és beta... Csoda, hogy idáig is eljutottak. Nem sok TC jutott el odáig(fõleg HL2-höz/source-hoz), hogy bármilyen játszható formája napvilágot lásson. Oké, nem tetszik, szar, stb., de nem úgy kéne ócsárolni mint egy AAA játékot... Nyilván azért csináltak open betat ha valakinek van valami építõjellegû véleménye akkor azt megtudja osztani. Jó nyilván nem olvasnak sg-t, de az itt lévõ kommentek is annyira messze vannak az építõjellegûtõl "mint makó jeruzsálemtõl".
Kipróbáltam, de ez eddig a legrosszabb zombis játék amit valaha láttam. Egyrészt, hogy lehet egy játékmenetet így belassítani, másrészt meg a mozgások a hangok az egész olyan hatást kelt, mint ha 2000-ben megállt volna a tudomány. Szerintem 10/1 a cucc...
Magyar szerót hozzunk már össze azt piríccsuk együtt! Na?
A világos kabátos karakter Christian Bale! Ezt ki kell próbálni! Mik ezek a sztárok benne!?? Kis észrevétel: a zene a trailer 2. felében John Murphy - Surface Of The Sun mixelve.
Ha csak 3 éve fejlesztenék... Még 9-10.-es lehettem gimibe amikor elõször elkezdték hegesztgetni még HL2 modként. Ez volt 2005-2006 környékén, ami azt jelenti, hogy 5-6 éve készül. :)