Végülis. :D Ez a gamebooster mi szerkezet? :P Mostanság nem dobált ki RAM hibával, de ez volt az utolsó csepp, a gépfejlesztés elindításához. :) Amúgy múltkor meg kevés CPU hibával dobott ki (1000 Mhz a minimum, nekem volt 931). Produkálok én itt már mindent. :D Valami cthelper igencsak lefoglalta a procit. :D
most engem is kidobált jópárszor kevés memória miatt. Új a system , alig fut a háttérben. ha futna, a gamebooster leállítaná. Ha a gamebooster lenne a szar, akkor anélkül is ledobott a játék. A gyorsítótárat áttettem a másik vinyóra, majd tesztelem valamikor, jobb lesz-e... de nem ma. Egyébként örülök a hibaüzenetnek, mert legalább látok valamit, nem kell gondolkodni, mi történt
nekem befektetés, stratégiai döntés lenne, hogy megvegyem az M3 GT2-t, de lehet, hogy a hosszú távon sincs esélyem valami kis lehulló dollárra... Pedig nagyon kéne az indycar miatt. De így.. el se induljak, elgondolkoztam rajta
De igazabol az egesz rendszer igazsagtalan, igazsagosan kivitelezhetetlen. Foleg ezek a „mindenkinek” (Beginner—Expert) Eventek. Nincs ket egyforma ember, gep, kontroller, igeny, hozzaallas, ido stb.
Hiaba csinaltak meg egerre, billre, tapipadra is a progit, akik azt hasznaljak, vagy csak egyszeruen nem expertek, de attol fuggetlenul szivesen vasarolnanak ok is dragabb (vagy barmilyen) autot, es nem csak kreditet gyujtogetnek ingyert, nekik sose semmi eselyuk nem lesz nyerni egy fillert sem:)
Innentol mar rossz az egesz, amikor ket fizetos jatekos kozul az egyik alapbol ki vanm zarva a lehetosegekbol.
Ezert volt mindig egy kis lelkiismeret furdalasom amikor a Beginnerben indultam. Az elvileg azoknak van fenttartva, akik notebook-kal, billel vagy egerrel probalkoznak vagy sok segitseggel stb.
Semmi gond nem lenne a 30 perces, tavolsag alapu meressel, csak alkalmatlan a rendszeruk (nem csak erre:P), ezt tobbszor le is irtak. Rossz a program, az adatbazis s a tobbi;)
Ha ilyenkor valoban csak 30 percig merne a program, es ha nem szamolna bele azt a kort amikor hibazott es elhagyta a palyat, nem lenne ilyen gazos.
Igazabol akkor is az lenne az egesz lenyege, hogy ki tud a leggyorsabb kort menni, annyi nehezitessel, hogy nem csak 1-1 korbe kell beletalalni, hanem 10-15-be folyamatosan, hiba nelkul.
Vannak akik a folyamatos 24 oras mellett voksolnak, de az a teljes idiotizmus: raeros, kocka, semmittevo, otthon ulo gyerekeknek valo;) Raadasul veszelyes az egeszsegre, multkor volt aki szo szerint 24 orat tolta:)
Most a legujabb felvetes, ami mar egyszer volt, hogy kijelolnek egy fix koridot, es azt kell a legjobban megkozeliteni. Egyreszt alkalmatlan a rendszeruk ra (automatan), masreszt nem sok ertelme van, mert korbemennek a palyan, megallnak a cel elott, aztan begurulnak eppen idoben;) Ha nem is elsore, de nehany probalkozasbol osszejon. Foleg ha olyan idot adnak meg, amit meg sem lehet futni, csak a szokasos elso 5-10 embernek;DDDD
Hát erre már én is gondoltam, sõt mások is a fórumon. Ennek ellenére elindították a kövi (tegnapi) eventet is. :D Bár igazából alapból kizárnám a csalókat... Mert ez az! A 38 perc nem 30 perc. És pont ez volt a fura számomra is, hogy honnan kezdi mérni, mikortól, meddig, és ilyen apró dolgok hiányoztak csak a leírásban. :D
Kozben benyogtek hogy sikerult csalniuk a Cashback-ben, hogy kell 220$ nyerni;) Gyorsan megtalaljak a tutit, ezert irtam, hogy a verseny, az autokezeles az mindig masodlagos.
A versenytavot a 30 perces Eventre ertettek, de az idot nem 30 percig szamolta, hanem addig, amig az utolso versneyzo is befejezi az utolso mert koret. Ez idomeresen OK. Tavolsagnal necces, mert mindig kicsuszott az Event 1-2 pertccel.
De ket ficko kitalalta, hogy az utolso korben az egyik gyokkettovel gurul vegig a palyan, es a masik annyi kort megy meg, amennyit csak tud. Majd' 8 percet sikerult raverni mindenkire;D
Valszeg meg ezekutan is kifizetik nekik az osszeget. Tobb mint egy heti fizetesem;)
Hát engem Silverstone South-ban (beginner Lexus) kizártak amiért jócskán túlmentem a "segéd"vonalon (5. kanyar). De itt Lagunában a Mekivel is sokan bezony jócskán túlcsúsztak, kíváncsi leszek az eredményre... Szabályosan menve ott hagynak 3-4-5 tizedet.
Igazából volt szó errõl a fórumon hogy a vonalak közt kell menni, de volt valami engedmény hogy akkor nem gond ha nem nyer vele idõt. Lol, hát nyilván nem azért szélesít mert idõt veszít vele. :D Szóval még nem tökéletes a dolog, mármint leírva, de eddig úgy látszik az ellenõrzésekkor figyelnek rá. Majd figyelgetem az alakulást csak hát 1 hónapig meg kéne jegyezni amiket most megnéztem, mert nem jegyzeteltem. :D
Nem gond ha majd máskor másik autóval csinálok vidit? Lemerült a kamera. Wáááá. :S Ja meg most látom már nem is lehet törölni az idõimet. A fenébe. :D
Korabban sok visszajatszas es ghost neztem, es igazabol mindenki addig vag ameddig csak tud. Folyamatosan frissitik a palyakat es a levagas vizsgalatot. Elvileg amit a program megad mint szabalyos kort, azt elfogadjak (kiveve, amikor valoban bugos a dolog). Volt amikor a pit-en keresztul mentek, mert nem figyelte a program, de Mid Ohio-ban le lehetett (vagy lehet) vagni a teljes sikant es visszaforditot:) Visszajatszasban lattam korabban, de valszeg azt eszrevettek;DDD
Peppihno es a tobbi toppos nem szokott csalni, addig vagnak ameddig a program engedi. Eddig nem vettem eszre, hogy barmelyiket kizartak volna valahonnan. Korabban sok eventen indultam, sokszor 11–13. hely, mind a 6–8 toppos elottem volt mindig, sose kerultem elorebb;P
De teny, hogy sokat chatelnek es forumoznak, es amit lehet kihasznalnak. Pl. a tegnapi Cashback, amikor kiderult hogy a 30 perces versenybol lehet 33 percet is csinalni, es igazabol mindent szamol a progi, azonnal megugrottak a helyezesek:D Annyi elonyuk azert van, foleg ha Amcsik, hogy naluk az event zaras ejfel korul lehet (idozonatol fuggoen), igy tudnak a vegeig kiserletezni. Nalunk reggel 8-ig korozgetni nem annyira kifizetodo:D
Lagunába Mekivel most hirtelen átnéztem az elõttem lévõket, hogy õk hogy kezelik a fehér vonalas szabályt, és megnyugodtam hogy õk még annyira se tisztelik mint én. :D Ti-tech85, Peppinho, GriVi ideje mind mind vágós, ezek közül többen jócskán szemmel jól láthatóan, akár fél autóval is átlépték a vonalat itt-ott. Már nem tudom kié még aránylag jó volt, de az övé is teljes kerék terjedelemmel (mármint egyel többel mint lehet azaz hárommal) a fehéren túl volt. Ez jó hír mert ezek mind röpülnek elõlünk. :D Elvileg kéne... Én törlöm a körömet, mert egy helyen én is átcsusszantam egy kerékkel a fenébe. :D Na de most tolok egy lassú szabályosat. :D Lehet vidizek is. :)
Szerintem ez nem eri meg nekik, max a reklam miatt:)
Ha olyan sokan megvennek ezeket az autokat (>10$), akkor nem 20 ember indulna el egy olyan Eventen, ahol 770$-t osztanak szet az elso 10 kozott;) Meg en is megprobaltam, pedig mar tapasztalatbol tudom, hogy szinte nulla az eselyem az meg az utolso helyre is;)
Volt olyan Event, ahol talan 5-en indultunk az eventen a draga auto miatt:P Ha csak belepsz es kilepsz, mar nyertel;DDDD
Szerintem jol megy nekik a Driving Center. Mar csak a kepek alapjan is eleg „meno”, raadasul ott all egy csomo versenyauto, sajat festesekkel;)
Szerintem ez nagyon megéri nekik, csak nehéz elhinnünk. :) Lehet hogy ezekkel "eltartanak" 10-30 embert, de akár több százan megveszik miatta az autót, ki tudja... :) Ezzel a realt-time videóval jó ötit adtál igazából már terveztem amúgy is, asszem akkor ezzel kezdem. :) De hidd el hogy semmi irreális rángatás nincs benne. Hamar kavics is lenne. :P Ja amúgy ne aggódj sok helyrõl kizárnak, szóval hiába húztam be. :D Azóta rájöttem hogy bazi komolyan veszik a fehér vonalat, még akkor is kizárnak ha nem mentem át rajta teljes kerékkel, szóval figyelni kell. :P Bár jó lenne ha megtalálnám az errõl szóló szabályzatot. :)
Ez a Cashback is jol sikerult, nem megy az SRW-nek a szervezes es/vagy mindig valami fake a programban;)
Most az volt az alap kiiras, hogy 30 perc alatt a legtobb kilometert/merfoldet menni. Osszessegeben ez is gazos, mivel aki gyorsabban megy, egyertelmuen tobbet hoz ossze. Mivel draga auto, igy nagyreszt csak olyanok voltak, akik osszenyertek ra a penzt, vagyis gyorsak.
22 indulo volt, 20. birtam lenni, laza 4 masodpercet adott az elso:)
Amiben bizni lehetett, hogy tuti gyorsak, de valszeg hibazni fognak egy-egy korben, amit nem szamol a program. Ez mukodott is egy ideig, benne is voltam az elejeben (nem nagyon szoktam hibazni):P
Aztan rajottek a trukkre, foleg hogy a staff is mondogatott ezt-azt. A program minden kort szamolt, hiaba vagas vagy repules, es a belepok szamatol es poziciojatol fuggoen, az event-et kepes volt a progi +30 percig szamolni, igy ismet +2–3 korors irrealis eredmenyek jottek ki;DDDD
Nem azert b*ssz* a csorom a dolog, mert sajnalom azt a 20$0t az autora, amit kifizettem erte, az sem erdekel hogy a tobbi egy fillert sem koltott ra, hanem inkabb az, hogy kepesek ilyen bugos/fake rendszerrel uzemelni, es ezert meg tobb szaz dollart ki fizetni hetente.
Ja, a Beginner mar meg sem neztem, lattam azt is behuztad, plusz meg 1-2 ember a tobbibol, igy teljesen ertelmetlen lett az is;)
A 1:29 vege volt a teszt kor, mert gyanus volt hogy ez sinauto event lesz;) Az Inter-be is beneztem, ott jobban megtoltam, lett egy 1.27 vege;) De mivel az a kor szamomra mar az inger kuszobb (idiota stilus) felett volt, es amugy is teleszortak az Inter-t is top idokkel, hagytam az egeszet a retekbe:)
Ha te ezeket az SRW-s koroket szimnek latod, akkor erosen ketlem, hogy kozeledhetne az allapontunk;DDDD
Csinalj egy 1:24 eleje realtime videot, ugy ahogy menni szoktal vele;)
Én 1:24,2-t megyek én is rángatom? :D Nem már. :) Nem tudom mit érzel/nézel te rángatásnak, szerintem akik gyorsabbak azok biza precízebbek is, és szabályosak is, igazából nekik sincs szükségük csalásra hogy elõl legyenek... Sajnos. :D
Megnéztem a te idõdet a 29-est. Az komoly idõ vagy csak köröztél funból? Csak hogy mennyire mélyedjek bele az elemzésébe. :) Annyit tudok mondani hogy ez ugyanolyan szim mint a többi (vagy a valós autóvezetés), a lényege hogy játszani kell az autó egyensúlyával. Nem arra kell várni hogy majd az elsõ kerekekkel befordítod a verdát, nemnem, szépen úgy meg kell billenteni bejáraton a hátulját, hogy épp ne csússzon de mégis kellõen segítse a befordulást. Ezzel egyrészt gyors is vagy és nem is darálod az elsõ gumikat, ami a szimesek legalább felének problémát okoz. Sajna ha nincs elsõ gumid akkor kámpó... Kicsivel ugyan így jobban kopik a hátsó, de ha nincs hátsó, attól még lehet jót menni. Na szóval így kell játszadozni az egyensúllyal. :) Ez amúgy sem egyszerû dolog, pláne SRW-ben. Pont ez a nehéz itt, azon a határon menni ahol még nem csúszik, de mégis segít fordulni. Más szimekben kisebb a határ, jobban érezhetõ hogy mi a sok. De egy street verda nem sínautó az bezony kenõdik, mászik, pattog, csúszik, blokkol, alulkormányzott. És ezeket bazi jól visszaadja az SRW, én ezért imádom. :P Én sem 2 kört megyek mire rájövök hogyan kell menni egy-egy verdával. :P Sõt általában korábban fékezek mint a többiek, hogy legyen idõm a súlypont áthelyezésre, õk meg befelé erõltetik, ledarálják az elsõ gumijukat, én meg megkajálom õket hosszú távon és a kigyorsokon. :P Na de mondom ezt bazira gyakorolni kell és biza ha már megvan a "rossz" berögzõdés akkor még nehezebb ezt megtanulni. Nézd csak meg a topos idõket milyen szépen, finoman játszanak a verdával. Nem értem hol abba a rángatás. :) Mondjuk a Lexust nézni tényleg borzalom a saját repymen is csodálkoztam hogy úr isten milyen darabos kívülrõl. :D Pedig mit szenvedem azért a precíz, szép finom mozdulatokért, erre a repyben meg milyen csúnya vagyok. :D De pl a Mekit jól visszaadja. Asszem kéne valahol beszélnünk, ne itt írjuk tele, mert így csetelve amúgy is döcögõs és nem érzem hogy közelednének az álláspontjaink. :)
De a lenyeg a lenyeg, hogy kicsit bosszanto, hogy ennyire komolytalan hotlapozasert kepesek ennyi penzt szetszorni, ugy hogy kozben a program alapveto problemakkal kuzd:/
A replay szar, az teny, de a lenyeg benne van. De ha nem lenne replay, az idokbol akkor is meg lehet allapitani hogy kb. meddig „ertelmes”.
Ma van Cashback event. Kepesek 770$-t szetszorni. Es ebbol 220$-t odatolnak majd az egyik szokasos elsonek, aki mar vagy tizszer ennyit haracsolt ossze, ahelyett hogy normalisan elosztanak vagy csinalnanak valami ertelmes dolgot a progival.
Ja hát annyi hogy repyben sajnos gagyinak látszanak a mozgások mert ilyen az rF engine... Asszem ezt egy rutinos rF-esnek nem kell említenem. :)
És bakker jobban kell figyelnem a vágásokra, csípésekre, mert ezek nem tökölnek, ahol egy csöppet is vágtam már törölték az idõmet és ezzel nem jött pénz a házhoz. :D Hétvégén át fogom nézni mindet, aztán törlöm a rosszakat, és megyek egy totál szabályos lassabbat. :P De ha már ennyiért kizárnak akkor az E30-al alapból röpülök, kicsit átröpültem a sikánon. :D Mondjuk örülök hogy ennyire komolyan veszik a fehér vonalakat de pl Silverstone South-on a 5-ösbõl kijõve ott egy "segédvonal", és azt gõzöm sincs hogy komolyan gondolják vagy szerintük is csak segéd. Hmm... Ott nem egyértelmû hogy meddig tart a pálya és hol kezdõdik a "bekötõ út"...
Továbbra sem értelek. Sínautó a Meki, vagy egyáltalán egy street verda? :O Én örülök ha egyenes tudok velük menni, az is ritka. :D Én is néztem replay-t több embertõl és bizony akik gyorsabbak azok nem véletlen gyorsabbak, mert SOKKAL precízebbek! Köze nincs a doboz tologatáshoz/NFS-hez, ezért nem értem hogy mirõl is beszélsz. Mondj egy csávót akit néztél és én is megnézem, had lássam már mit minek gondolsz. :) Vagy nézzük az enyémet? :) Sõt megnézlek téged is :P aztán ha tudok mondani valamit akkor megosztom. :)
Nem mindent vezetek H-patter/3-pedallal, csak azt ami valoban olyan. Vagyis minden autot ugy ahogy kell. A McLaren 2 pedal pillangos.
Teny hogy kiforog es blokkol, de attol fuggetlenul ezeken az autokon idetlenul mukodik a gumi, es idiota a leszoritoero. Normalisan vezetve nincs nagy gond. A problema, hogy tulsagosan sokat enged, es durva idetlen sinautot csinalnak belole.
Igazabol van 1-2 jol beallitott gumi, egyszeru rF1 alaphoz, es azt hasznaljak mindenen. A regebbi autokon meg hasznalhato, bar azoknal nem a sinautozas az elsodleges, inkabb a csuszas, farolas es drifteles.
Ezeknek az idoknek semmi koze a vezetestechnikahoz, az autokezeleshez vagy az autohoz. Lenyegeben ugyanugy csak egy dobozt tologatnak es rangatnak a palyan mint egy NFS-ben, legyen az barmilyen auto.
Megneztem 1-2 toppos visszajatszas, es nevetseges. Az a durva, hogy ezekkel kellene versenyezni, ez lenne a program lenyege. De igy teljesen ertelmetlen. Raadasul ezek komoly penzeket kasznalnak ossze, ugy hogy valszeg egy fillert nem tettek bele soha.
Korabban csak 4-6 ember volt, aki mindenhol behuzott mindent, de sokszor a Beginnert szabadon hagytak. De most mar lassan betelik az ilyennekkel mind a 10 hely, es a Beginnerbe is atszivarognak.
Eddig elvezetbol autokaztam es neha ha volt ertelme, akkor be lehetett prbalni 1-1 eventet. De lassan eler arra a pontra, hogy mar nem is erdemes probalkozni.
De inkabb ilyen legyen a program: alapbol hasznalhato es elvezetes, es ezt gagyizzak el az emberek, mint hogy egyszerun csak gagyi lenne es hasznalhatatlan;))))
:D Nem értem mi a gondod. Kicsit pontosabban magyarázd el légyszi. Szerintem brutál nehéz elvezetni azt a szörnyet, pláne Lagunában. :P Közben egyáltalán nem NFS érzésem van, sokkal inkább hardcore szim érzésem. :P Szóval nem értelek. :) Ha túl nagyot fékezek blokkolnak, ha túl nagy gázt adok kiforog, a huplikra készülni kell, és hát a kanyarban sem árt kicsit irányba úsztatni a seggét (nem csúsztatni, az már drift, hanem csak úsztatni!), hogy ne legyen alulkormis. Na erre mindre figyelni nem egyszerû, köze sincs az NFS stílushoz. :) Na próbáltam többféleképpen leírni, hátha csak vezetéstechnikai a gondod, bár 3 pedállal, H váltóval még brutálabb lehet, próbáltam már (még a Lexus-al) és úgy még inkább kegyetlen nehéz. :P
Mi ez a homoszexuális zene ennek a menüjében?????????????????????
Raneztem ismet erre a McLaren vs. Laguna Seca-ra, de ez egy vicc:)
Szegyen az SRW-nek, hogy McNish-sel reklamozzak a programot, es kozben NFS/GRID stilusban nyomulnak emberek, es ezert meg fizetnek is nekik.
Persze ha a program engedi, hogy „autohoz-kozenincs” stilusban lehessen tologatni, akkor ki is fogjak hasznalni.
Elvileg igen. Jobb es pontosabb a palya nyomvonala, az aszfalt es a kornyek.
Igen, elvileg eleg jol erezni a huplikat es az egyeletlensegeket. Daytona-ra most nem emlekszem, de Mid-Ohio eleg jo. Persze ez kormany erosseg es beallitas kerdese is. Az eredetivel nem biztos hogy annnyira hatarozott.
Tegnap frissitettek a CotA-t. Az eddigi verzio meg a megnyitasra keszult, a mostani mar a 2012-es allapot alapjani scan es build.
Alul a Task Manager-ben „Show processes from all users” nem volt kipipalva;) Azzal nalam is tobb van (15–20). Ott futnak a rendszer cuccok, es iR, az SRW es egyeb task szervizek.
De a lenyeg, hogy mostanaban sok memoriat es eroforrast lehet nyerni, ha kipuclja az ember a felesleget. Szinte minden prgram a hatterben is akar futni, nezelodni, frissiteni, keszenletben lenni.
Hát igazából minden szimben így kell vezetni hogy behibilimbizzük az autó seggét, pont annyira, hogy segítse a fordulást. Fõleg egy nehezebben forduló verdánál, nyilván nem F1-nél. :) Na épp ez a nehéz az SRW-ben, kurva nehéz eltalálni a pont jót! Azért az is tény, hogy te 3 pedálozol! Ha én úgy mennék lazán elvernél. :D Szóval emelem kalapom! ;) Amúgy nehezebb verdát nem találtál? :D Az a Meki tényleg brutál, csinál mindent, de legfõképp egyenesen alig megy. :D Nekem az ilyenek fekszenek igazán. :P Olyan retrós élmény. :D
#812: Miiii? :O Nekem úgy 50 folyamatom fut, de a legtöbbjét be sem merem zárni mert systemet, vagy wint ír hogy használja. De igazából nem is itt a gond hogy "elfogy". Mert a a memória már csak ilyen, ugye ilyenkor kiírja virtuálisra meg mittomén nem nagyon értek hozzá, de az tény, hogy ma is sikerült a használható memóriát levinnem 0-ára és mégsem dobta ki, igaz akkor már be volt töltve teljesen a pálya/emberek (14 db). Szóval nem értem. Eddig is el kellett fogynia mégis bírta. :) Most meg mikor igazán kell 8 emberrel is kidobál. Tehát ez a jelenség nem mindig jön elõ, hanem csak úgy valamikor. Lehet ez a gond, hogy tényleg RAM haldokolna vagy ilyesmi? Eddig erre nem gondoltam, ez nem hangzik bíztatóan. :D Pucolva volt ezt a defrag-et még kipróbálom.
Tutuhawer: A pumpálással nincs gond az ilyen könnyen blokkolós retró szerû autóknál ez nem probléma, sõt megszokott dolog, próbáljuk menteni a menthetõt ha egyszer beblokkolt az egyik oldal:D, és ott van idõ ilyenre. Nyilván egy forma autóba ha már pumpálsz akkor jóval nagyobb lesz a féktávod, ott nincs idõ ilyesmire, és ott mondhatni ritkán fordul elõ hogy csak a belsõ kerék blokkolna (vagy mindkettõ vagy egyik se)... Na jó az se mindegy hogy mekkora pumpák ezek. :D
De most lattam a listakban, eleg sok helyen, minden nehezsegen nyomulsz:) Es az idok alapjan mar lazan ott vagy a topposok kozott
Kiprobaltam a McLaren/Laguna-t, bar elore tudtam hogy semmi ertelme. Laza 6 masodpercet kapot Itt nem arrol van szo, hogy tizedeket kell nyerni a fektavokon es a kanyarokban, hanem ujra kell ertelmezni az auto kezeleset:D
Letoltottem egy visszajatszast, es azt kaptam, amire szamitottam. Siralmas, nem birtam vegignezni: durva motorfekes, allokerekes fekezesek-csuszasok, kanyarba rangatott csusztatott-driftelt „kanyaodas”.
Nekem 4GB van, de meg igy is mindig mindent becsukok a programok futtatasa elott. Heti 1 defrag es rendszeres pucolas:)
Inditas elott igy kellene kineznie a task manager-nek. Osszesen 30Mb hasznalat. A Taskmgr.exe nem szamit, mert azzal nezem a taskokat;) A Creative sem, mert nekem kulon hangkartam van. Csak azok a driverek es szervizek legyenek, ami biztos hogy kell.
Nem fut a hatterben valamilyen felesleges program? Minden szamit. Bongeszo ablak (pl. Chrome rengeteget zabal!), virusirto, tuzfal, egyebek? Ha minden ki van love, 2GB-tal el kellene hogy menjen. Kiveve, ha doglik a RAM es/vagy a memoriavezerlo az alaplapon:/
figyelemmel olvasom az okoskodásaidat, hátha elõre tudok lépni én is, de hát itt is kevés a memória, tudod. A gameboostert tudom esetleg még benyomni. A replayt eddig pl. ki se kapcsoltam, de most ki fogom...
Most kikapcsoltam, de szerintem nem fog segíteni mert betöltéskor már írja a hibát, tehát ott még semmi repy nincs. :) Feladatkezelõben megnézve tényleg elfogy a használható RAM, a gyórsítótárban még van pár száz mega is akár de SRW-t nem érdekli, ahogy a használható vagyis a szabad elfogy, dobja a hibát. Ezt akár el is fogadom így, csak azt nem értem, hogy péntekig miért nem volt ilyen gondja soha? :D Rengeteg QR-en mentem olyanon is ahol 14-en voltunk, és mégsem volt gondja. :) De volt már GPU ram kevés üzi is. :D A vicces az, hogy leokézom, visszalépek a progiba, és megy tovább minden, mint ha mi sem történt volna. :D Mondjuk ezen a hibaüzin a gép restart segít, de a RAM-oson nem. Pedig szó szerint mindent bezárok, az utolsó megát is meghagyom SRW-nek de akkor is megeszi mindet. :P Szombattól éhesebb lett... :D Mindegy veszek bele, kibaxok vele. :D
Nincs azzal gond, ahogy irtam, en is igy voltam vele sokaig;) De felevente (lassan haladnak a dolgokkal:P) erdemes raszanni 1 orat egy-egy uj tesztre, valtozott-e annyit, hogy elerje az ingerkuszobot:P
Nem akarok flémet... uninstall és kész, mindenkinek jobb így! :D Majd késõbb ránézek megint... jelen állapotában nem érdemel egy perccel sem többet az életembõl! :))
Persze, most irhatnam, hogy jobb a helyzet, mert talan a topposok nem tudjak folyamatosan tartani minden korben a csucs idoket es talan hibaznak is. De nem, mert valszeg tudjak tartani, raadasul mar 1-1 koron belul akkora elonyuk van (tobb masodperc), hogy boven belefer.
Megneztem. Ez is egy normal HotLap Event lesz, de a kilometereket/merfoldeket nem 24 oran keresztul szamoljak, hanem csak 1db 30 perces Eventen. A 24 oras az amugy is teljes idiotizmus:D
Vagyis az nyer, aki az eventen a leheto legtobb es leggyorsabb kort tudja osszerakni.
Vagyis aki eddigis 5 masodperccel volt jobb 1 koron, annak most – palyatol fuggoen – 15–20 ufo kort kell osszeraknia:)
Nem értelek. :) Akik elõl vannak azok olyan finoman mennek ahogy én sosem fogok. :D Persze hogy gyorsak is! Aki meg ilyen jó technikailag az default setuppal is jó marad. Aki jó az mindenhogy jó. :D Esetleg aki jó/gyors az hosszútávon lehet boca, de ez is igen ritka hogy valaki UFO idõket tol és sokat hibázik a futamon. :D #797-re: Érdekes vélemény. :P Én pont az ellenkezõjét írtam, hogy izomból bizony itt semmire sem lehet menni. Itt csatlakozik a finom vezetéses fenti pár sorom. Kivéve a vérpistis kilökdösõdõs stílust. :D Izomból hogy tolsz meg egy street verdát, amivel nem lehet csúsztatni mert idõt vesztesz? Pont ezért tetszik nekem, mert ésszel kell menni, teljesen más mint az eddigi szimek, ott tényleg tolni kõ mint barom oszt jóvan. :D Azt kell mondjam fizikában és sok msban az SRW alázza iRacinget... Pl. iRacing "gumimodelljétõl" hányok. :D Szép modell, ami üzemin rosszabbul tapad mitn hidegen. :D De ez is más téma, a lényeg hogy szerintem ésszel és finoman kell SRW-ben menni. :) Na nem az EVO-val ahol a sok paraszt van. :D Sajna futamon még nem tudtam indulni mással, most toltam volna a Mekivel de hétvégén elkezdte a "túl kevés a memória" hibaüzenetet dobálni, így nem tudok belépni ha sokan vannak már bent. 2 Gb van benne és eddig sem volt ilyen, péntek este még minden jó volt, bármennyi emberrel, szombat reggel zsinórban dobálta ezt az üzit. Azóta se frissítés se telepítés semmi sem volt, szóval értelenül állok ez elõtt is. :D RAM-ot kell vennem bakki. :D Látva a Mekis repyt bizony aki erõltette el is szúrta. :) Tény hogy itt is vannak sokkal jobban tapadó verdák azokkal lehet jobb az erõszakosság, de én meg nem tudok úgy menni, mert a gumikímélõs stílusom hosszútávra jó. :) Csak sajna még nincs olyan event ahol lenne gumifogyás. :D (Kivéve expertet.) De idõvel... :)
Azert ez az SRW messze nem szimulator, bar szerencsere azert jobb mint egy simcade;) Es sajnos eppen az engedekeny dolgai miatt (foleg a drift, csuszkalas,sinautozas) lehetnek elol azok a irrealis koridok, amivel mindig ugyanazok nyernek. Persze, ez is egy lehetoseg: raereznek a tutira, aztan mindent visznek;) Ehhez is kell egy tehetseg, az biztos;)
Azokat a toppos idoket meg autoidegen vezetessel sem lehet elerni, sokszor teljesen irrealisak. Sajnos ebben kozelebb all az NFS es Simcade stilushoz.
De ezzel ugy sem tudnak mit kezdeni, az uzleti modell miatt csak igy mukodik.
Az Expert-en is latszik. Hiaba probaltak komolyabbra venni, csak azt ertek el vele, hogy a szokasos emberek megjobban meszedik magukat.
30 percrõl van szó! Egyenletes tempóra ráállni és ennyi az egész. Nem kell ehhez UFO-nak lenni. Ja értem én ezt az összeadós dolgot, de azért érdekes ez így, mert akit már leintettek, hogy lehet több km-je, mint akit csak pár mp múlva intenek le és lesz ugyanannyi km-e? :D Ha beérek nem tudok már menni (mivel onnantól a gép veszi át), hiába van lemaradva a legutolsó fél perccel... Én nem tudok fél perccel tovább körözni. Nem értem. :D
En 2008 ota vagyok SRW tag, tobbszor feltettem, de mindig max 1 orat birt ki, uninstall lett a vege;)
Tavaly ev vegen erte el azt a szintet, hogy erdekelni kezdett a dolog. Mar volt boundle vasarlasi lehetoseg, sokfele auto, tobb event. De sajnos meg mindig alapveto problemakkal kuzd: ffb es kormany allitas, tukrok, AI, best lap kijelzes stb. De mivel mar beruhaztam ra rendesen, igy fent marad;P
Amugy nem olyan rossz, boven el lehet vele szorakozni. Igaz, rF1 style vezetesi elmeny, de ahhoz kepest, hogy „mindenkinek” csinaljak, nagyon jol el szoktak talalni az autok beallitasait. Jol erezni a kulonbsegeket, elvezetes vezetni. Foleg a regi autoknal.
Persze versenyeken es eventeken sajnos ezek a kulonbsegek mar eltunnek, hasznalhatatlanok, eredmenyesen csak izombol lehet tolni, minden autot ugyanugy – bar nagyreszt szinte ugy is eselytelen;D
Más téma: Cashback Thursday. 30 perc alatt aki a legtöbb km-ert vezeti, az nyeri az eventet. Na most ez nem világos, ha 30 perc van rá akkor mindenki (aki hasonló köröket megy) ugyanannyi kört tud megtenni, ergo ugyanannyi km-ert teljesített. :P Most akkor hogy lehet az egyiknek több mint a másiknak? :D Olvasgattam fórumot ott is variálnak ezzel a témával de nem értem teljesen, se a fórumot se az eventet. :D Valaki ha tud valamit világosítson fel. :)
Csalóka nagyon, Az elején én is úgy voltam hogy áhh ez nem az igazi, csúszkálok, driftelek össze-vissza arra jó lesz. :D Aztán ahogy tempót akarnék menni máris rájövök hogy BRUTÁLIS! Igen csúszkál nagyon fõleg a street verdák nagyja, de csak annyit kell úsztatni a verdán ami épp elég! És épp ez a nehéz benne, megtalálni azt a szûk rést ahol még nem csúszik és eléggé tapad. Ha nem figyel ez ember szépeket lehet csúszni, de azzal nem lesz gyors. :D Szóval próbálj tempót menni, és rájössz mit vartyogok. :P RR-ot igaz nem próbáltam nagyon, de az lejött hogy ott aztán van tapadás... nagyon hasonló az eddigi Simbinekhez, jónak jó de nem érzem hogy verda lenne alattam, amit csak nagy koncetrációval tudok az íven/pályán tartani. SRW-be azt is érzem hogy gumi van alattam, amiben levegõ van ezért pattog, billeg, nyikorog, csúszik, kenõdik oldal irányba. Más progikban azt érzem hogy tömör gumi van alattam. :D Fog fog, azt hopp ecce csak nem fog már, semmi átmenet, semmi gumi kenõdés...
Na persze kinek hogy, én azt tudom javasolni, hogy próbáld kihozni magadból a maxot, és rájössz hogy nem is olyan könnyû ez az SRW. :P De egy jó kormány beállítás nem árt, én Alexét használom G25-höz, de a Logiban 30%-os erõvel! Így eltûnik az FFB lyuk középen (már amennyire) és nem keményedik bazi hirtelen a kormány. Elég nehézkes úgy driftelni hogy középen semmi ereje aztán meg hirtelen egy ponton ütésszerûen keményedik... Porsche kormányt pont ezért a jelenségért cseréltem el, de ez más téma. :)
Annyira kusza az egész, meg annyira macerás, hogy egyszerûen nincs türelmem hozzá! :) Nem tetszik az elsõ benyomás egyáltalán... ennél még a RaceRoom is jobb, pedig az sem semmi! :D
Donington, a nyarra beigert nehany palya elso darabja.
Meg ezek lesznek valamikor (rafer, mar kicsit uncsik a palyak;P Igaz, multkor mar valami hasonlot betettem): Assen, Brands Hatch, Cadwell Park, Imola, Istanbul, Magny-Cours, Monza, Nurburgring, Nordschleife, Oulton Park, Snetterton, Valencia, Zolder.
Pedig ha UFO-idoket tudsz menni, 2-3 event alatt begyujthetsz nehany szaz dollart, amibol meg lehet venni mindent;D
A ket Alexease kezdetu a kodolt, amit hasznalok. A masik ketto a kikodolt, szerkesztheto. Ha szerkeszted, masneven mentsd el mindig, mert betoltes utan lekodolja;)
az event sorszáma nálam rendben volt, azt beírva mutatta a korábbi eseményt, igaz, 20. voltam a top10-es díjazás mellett. 1 dollárt ért így is, de hogy kiket zártak ki...? Aki már nyert advanced-ban, szerintem az nem nyerhet lejjebb, vagy valami ilyesmi korlát van. Persze, mér idõt minden szinten az ember, de csak úgy miheztartás végett, mert úgyis ki fogják venni, de azért ment egyet. A könyvjelzõzést én is használom, használnám, ha sok eseményre neveznék be.
Szerintem az a „Refund Entry Fee, event #xxxx” leirasu listaelem csak valami probalkozas volt toluk, nem igazan mukodik. Nalam osszesen csak 2 van belole. Vagy valami special event-hez tartozik.
Sajnos sok dologgal nagyon lassan haladnak: nincs kozossegi resz, nincs rendes event listazas es rendezes, de meg Best lap kijelzes sincs a programban. A visszapillantot mar nem is irom, ugy sem megyek Quick Race-t;P
Egyelore a legegyszerubb megoldas az, hogy azt az event-et, amelyben a 0. napon benne vagy a nyero sorban, beteszed bookmark dir-be (SRW Events). En is ezt szoktam, aztan masnap reggel (8 oras csuszasban vagyuk) megnezem, es ha kitoltak (10-bol 9-szer :P), akkor torlom.
Az elejen meg erdekes volt, es figyeltem, hogy az Acount reszben mikor jelenik meg a kifizetes (kb. 18-25 nap), es ha megjott az Event szama, akkor azt kiszedtem a bookmark-bol.
Na valamire rájöttem, de nem megyek vele semmire. :D Az account részben írja hogy milyen eventre mennyi lóvét kaptam, még akkor is írja ha nullát "kaptam". Pl. Refund Entry Fee, event #3782. Eddig ez oké, de hogyan tudom visszakeresni hogy melyik event volt az? Linkbe hiába írom be ezt a számot nem jön be semmi, mivel ilyen (azaz ez a számú) event még nem is volt. Illetve ha nyertem valamennyit akkor azt a kommentbe írja hogy melyik event volt, azt a linkbe illesztve megnézhetõ a dolog, de nulla nyeremény esetében (nem is kommentbe írja) és jóval nagyobb számot ír mint a legfrissebb eventjük így nem tudom visszakeresni melyik volt az. Erre valami ötlet? :) Azé mégis jó lenne tudni hogy mibõl "zártak ki". :D
Rosszul kérdeztem, a pálya az oké, de miért wreckers balls (vagy mi)? Erre gondoltam hogy van benne valami csavar, mint az árkád játékokban hogy mondjuk el kell kapni a másikat vagy egy zászlót stb. :)
Alex köszi a credit/pálya infót, ha nem is számolgatom, de azért jó tudni a leosztást. :)
Az a Shinjuku mi is? Sose voltam rajta, és nem értem. Csak simán egy fura pálya vagy van benne még valami csavar?
Engem nem izgat, mert nem vagyok kredit gyujtogetos (de az olcso autoknal jol jon;P), de talan van akit erdekel, hogyan valtoztak a kredit kiosztasok. Csak a palyat szamolja, nem figyeli a koridot, az autot vagy a nehezsegi szintet sem.
Credits per lap (unofficial): 7 - CotA 7 - Daytona RC 7 - Giza 7 - Silverstone 7 - Watkins Glen 6 - Brno 6 - Madeenat 6 - Troyton 5 - Indianapolis 5 - Indianapolis RC 5 - Daytona 5 - Longstone 5 - Paradise Bay 5 - Pudsey 5 - Sonoma 5 - Sonoma Long 5 - Troyton Club 5 - Watkins Glen Short 5 - Zandvoort 4 - Laguna Seca 4 - Mid-Ohio 4 - Paradise Bay Short 4 - Silverstone Southern 4 - Sonoma NASCAR 3 - Chicagoland 3 - Lime Rock 3 - Silverstone National 2 - Paradise Bay Kart 2 - Phoenix 2 - Shinjuku 2 - Troyton Kart 1 - Martinsville
En sose kaptam levelet hogy nyertem valamit, pedig mar nehanyszor osszejott.
Sokan jottek NFS-bol, az megalapozza a stilust, a versenyszellemet es a probalkozasi lehetosegeket;)))
A kedvencem az volt (mar tobbszor irtam), nem tudom hogyan csalt a ficko, de rovig ovalon, ami alig 30sec, allo helyzetbol 5 sec-cel volt gyorsabb mint en a gyors koromon;D Ez Challenge volt, vagyis a gyors korei jobbak voltak;D Gondolom teleportalt vagy hasonlo;P Amugy Challenge-en nem szamolja vagy nem olyan szigoru a palya levagas, azt be is huzza mindenki, azert nem szoktam eroltetni;P De versenyen lokdosodesert is kizarhatjak.
Ja az Martinsville-be volt. Amúgy ha "kizárnak" egy eventbõl arról nem kapok infót? Bár múltkor arról se kaptam hogy nyertem. :D Pedig arról szokott mail jönni nem?
Egy ovál pályán hogy lehet szabálytalanul menni? :D Leszámítva a falon fordulást, amit Kentuckyba tapasztaltam tegnap a Gullwing-gal. :D Vicces volt a srác, kívül a falnak támaszkodva úgy ment, hogy esélyem nem volt ellene. :D Mp-ekkel volt gyorsabb. :D
https://www.simraceway.com/online_racing/3056?locale=en innét kaptam 1 dollárt , ha jól olvasom... de hogyan,ha 20. lettem csak? Nem bánom, csak fura. Fura , hogy mentem pár kört a 100 körösön és mintha nem kaptam volna creditet... ez jobban zavar. Nálatok rendben minden???
Toya: jól látom, hogy a google accounttal lehet használni a HSW-t, nem kell külön regi?
Szasz ha még akadnak gondok, finomítanál, új lett a fórum, vannak ITT(LINK) beállítási tippek, sokkal áttekinthetõbb, viszont nem lehet összekötni a google profillal, ez egy fekete pontot ér. Facebookkal és twittrrel lehet könnyen belépni, vagy külön regisztrációval - ha hozzá akarsz szólni