Az a ket GT BMW szerintem nagyon durvan el van baltazva. Persze nem vezettem meg egyiket sem igazabol (:D), de az SRW-ben rohadtul sinautonak tunik:/
Ezekkel brutalis idoket mennek, nem is foglalkozom vele. Idiota idok vannak, raadasul elvezhetetlen ilyen stilusban „vezetni”. Ez valoban a SimCade szintet sem eri el, tipikus hatulrol tologatos, talan meg gamepad-del is megy, gagyi.
Ez a GT3-mas BMW rohadtul felidegesít. Képtelen vagyok 1:40 alá menni vele Zandvoortban. Ja meg most nézem, hogy interben valaki 10mp-cel javította az eddigi legjobb idõt... Valaki felvilágosíthatna, hogy milyen technikával kell itt fékezni.:) Nem tudok olyan rövideket, mint amiket a visszajátszásokban látok a toppos emberektõl.
Hát igen, hibák, hiányosságok ebben is vannak. :) De legalább van hátranézés, ha nem látod a tükröt. :D Amúgy miért ne lehetne bajnokság? Simán megoldható, és érdekük is lenne... És akkor nem lenne gamepad meg SRW wheel. :D Mondjuk szerintem tök jó party kormány. :) Csak felkapod elmész haverhoz azt lealázod vele a G25-ösét. :D Partyra tökéletes. :P
A Raptor jo lenne, de el van baltazva a fekroelosztas es a diffi;) Gyorsan keresztbe lehet allni vele;) Teljesitmenyben lazan GT, csak ez az auto sose keszult el, palyan nem volt (max tesztelni). Foleg igy aero nelkul;P
A regi es az utcai autok altalaban jok. Viszonylag gyengek es lassuak, igy be tudjak allitani oket ertelmesebbre.
Sajnos a nagyobb, gyorsabb autok mar kicsit gazosak. A tobbseg miatt (bill., gamepad, SRW-Wheel;P) valszeg konnyebbre allitjak oket, hogy tudjanak menni vele. 84 autom van, szinte mindet probaltam mar:)
Ez a Maserati igazabol nem rossz, talan a gumi es az aero van kicsit eltulozva, plusz a diffi kicsit „merev”. Valszeg ezek miatt van az alulkormanyzott erzes es a majd' padlogazas kigyorsitas. De rendesen hasznalva (botvalto+kuplung) meg belefer az elvezetes kategoriaba.
Ezek meg is latszanak a hotlap idokon, majdnem 5 masodpercet kapok:DDDD Ez mar az a kategoria auto, amit nagyon durvan tudnak tolni, kihasznalva a egyszerusiteseket a beallitasoknal. Raadasul Mid-Ohion mindig durva idoket tolnak, valamit nagyon tudnak:P
Ebben bajnoksag nem lesz, meg egy szerencsetlen tukrot sem tudnak a cockpitbe tenni evek ota:DDDDDD
Raadasul, ami mar a bosszanto kategoriaba tartozik, vannak eleg szar cokpitek. Minimal FOV-on es teljesen elore tolva a nezetet is haterbb van mint kellene:/ Sot van olyan auto, ami fel kormany szelesseggel el van csuszva oldalra:/
Elhiszem hogy sokan nem hasznaljak a cockpitet, csak kreditbol vagy nyeremenybol vasarolnak, de en az autok nagyreszet kifizettem, vagyis ne szopassanak mar meg ilyen gagyizassal:DD Ezzel szamomra lazan hasznalhatatlanna tudjak tenni a progit, azt erik el, hogy naponta fogok levelet kuldeni nekik, hogy rakjak rendbe a belso nezeteket:DDDDDDD
Mondjuk szerintem a street autók nagy többsége hatalmas élmény és igencsak reális. Ezt a Raptor dinoszauruszt leszámítva. :D Ez már bõven elmenne GT katba is. De a többi király, van idõ mindenre, nem lehet csak úgy akármekkora gázt adni, és van idõ lereagálni. Ilyen egy street verda! Sajnos GT-re még nincs pénzem azokat még nem próbáltam.
Mondjuk ez a Maserati így ezzel a setuppal elég összehasonlíthatatlan bármivel is... Amúgy Szabi azon lehet fékerõt állítani. :) De sajna attól még mindig mocskosul alulkormis marad. Így én nem jöttem rá mit is tud igazán.
Egyelõre élvezem SRW-t és várom hogy bajnokságot lehessen indítani. :P Autó és kategória választék már most is szuper. :)
A felhasznalok tobbsege miatt, a legtobb autbol kicsit sin- vagy drift autot csinalnak, ugy jobban tudjak terelgetni;) De meg hataron belul van, nem annyira buta. Persze a hotlap idokon sokszor meglatszik, hogy vannak autok, amelyeken eleg jol ki tudjak hasznalni ezeket a „funkciokat”:)
Korabban sok online-t mentem vele, de altalaban elengedtem a mezonyt, es a vegerol kuzdottem fel magam. Ugy sincs semmi dijazas, a korokert meg ugy is megadja a pontokat. Szandekos lokdosodessel ritkan talalkoztam, inkabb csak NFS-style-ban nyomjak;)
Nem expert a fizika, de vannak jol eltalalt autok benne. Normalis pedal/valto hasznalattal elvezetesek.
ha már a kedvenc autóm kipróbálható ma, akkor mentem pár karikát óra ellen, majd felnéztem multy-ba is, de kár volt.. rajtnál fél mezõny keresztbeáll, majd elsõ kör végén hátulról meglöknek, becsúszok a bokszbejárathoz 200fölött, visszarántottam a kormányt azonnal, de már egybõl jött a stopandgo... -.-"
Veletlen volt, de ha jol lattam, az egyiknel nem hagytad annyiban, ki is csusztam a tutibol;D Ha nehany oraval korabban lett volna a „visszavago”, talan meg beprobalkoztam volna, de igy csak reggel neztem ra, akkor mar mindegy:P
Kicsit nem figyeltem oda Alex és máris mindenhol megelõztél az eventeken :)
kösz a gyors tippet, állítgatom majd a napokban, hogy valami alakuljon. Értem én, hogy mindent lehet a quick race-ben, de az egész mezõny is lerajtol engem, elmennek olyan helyeken, hogy... Alex Zanardi is csettintene pár dugóhúzós elõzés láttán. Gondolom, sokan értetlenkednek, hogy ki ez a béna... 920-as ratinggel. Én is értetlenkedek néha, hogy hoztam ét ennyit a régi rendszerbõl
A versenyek díjazását már figyelik, és nagyon rámennek, hogy mindenki csak egy nehézségi fokon tudjon nyerni egy eseményt
Tegnapi Event zaras, nem volt nehez bekerulni az elso 10-be, 8 indulo volt osszesen, abbol 2 SRW-s, 3-an pedig tegnap este futottuk az idoket;) Az elso 2 embert nem szamolom, mert mindenhol ott vannak, es eleve masodperceket adnak mindenkinek.
Itt is rinyalhatnek, hogy 6 masodpercet kapok, es eselytelen es ertelmetlen a dolog. De leszarom:P Persze nem tudom hogy mennek, hogy kezelik az autot, de szinte biztos vagyok benne, hogy ezt az ~50 eves autot nem ugy hasznaljak (nezet, kormany, valto, pedal) ahogy kellene;P
Lehet hogy amugy is elkalapalna, nem tudom, de nem is erdekel, a lenyeg, hogy en elveztem, es tuti korrekttul mentem az autoval.
Teny, hogy ok valszeg egy fillert nem fizettek a programert soha, en meg folyamatosan csengetek, de ez is lenyegtelen, mert amig erdekel es elvezem, addig leszarom a rendszert;)
Ezzel a resszel ugy sem tudna mint kezdeni az SRW, uzletileg sem eri meg korlatozni es technikailag sem lehetseges (fizika, gumik, kontroller kulonbsegek).
Ugy allitsd be, hogy neked jo legyen, ahogy te szereted, igenytol fuggoen, elvezd a vezetest. Ez az elsodleges.
A 270 biztos gagyi, ezt mar irtam, az inkabb gamepad style, olyan auto eleve nincs:D Minimum 500 fok, ha minimalis realitast is szeretnel. De a realitashoz hozzatartozna az autofuggo pedalozas es valtas is, ami sokszor macerasabb mint a kormanyzas.
En mindent 900 fokon hasznalok, es ahhoz allitom be (ha lehet) a kormanyattetelt. Vannak regi autok/palyak, ahol neha-neha szinte at kell fogjak;) Ami teljesen normalis, de en csak igy elvezem, igy latom ertelmet.
De ugyanigy, nem fogok regi autot pillangoval/2pedallal sem hasznalni. Sot, vannak „uj” autok is, amelyek ugyanigy hpatter/3pedalosak. Pl. a tegnapi 787 Group C Mazda, eleve ~20 eves, h-patternes, kuplungos. Az csak igy elvezetes. De ugyanigy a Maserati MC12 GT1-es is kuplungos, es meg sorolhatnam.
Felesleges hasonlitgatni az idoket, nincs ket egyforma igeny. Raadasul a QuickRace-ben (es az Eventekben is) „minden jatszik, minden nyer”:) Vagyis minden segitseg, nezet es kontroller (sokan mennek gamepad-del). Szinte felesleges a koridoket es a helyezeseket hasonlitani. Max olyanokhoz, akit ismersz, es tudod hogy megy. De meg ott is lehetnek durva elteresek.
En Toyahoz szoktam nezegetni, ot ismerem, sokszor tizedekert harcolok, de sokszor (szo szerint) masodperceket kapok tole is:DDD
Az rF1 is fizetos, most a warez lehetoseg felejtos, maganugy;)
500 fok és 20 fok a kerékelfordulás, én így mentem. De szerintem 500 fokhoz elég a 18-as kerékszög is, attól függ, hogy a kormányzási tengely érzékenysége mennyi.
Hány fokra kellene állítanom a valós élményhez a kormányt, miközben a Mazda 787-est vezetem? Noob vagyok, ha gagyizok és 270-re teszem, mert 500-as elfordulási szöggel alig gyõztem. mi van, ha mindig csak rosszabb lesz, amikor elkezdem variálni a PIT-ben a steering lockot? Akkor maradjak meg a gagyi módszernél? Vagy ha normálisan akarok elõrelépni, akkor a gagyizás baromira nem ajánlott? Próbáljak másik játékot, ami megy normálisan, pl lépjek rfactor 1 felé, ahol nem kell eredeti játék a versenyhez? Vagy csak leszegett fejjel menjek elõre...?
/sokat gyakorolni nem tudok, tényleg 1 óra a max, amit egyhuzamban tudok futni, utána elõrefele akár egy másodpercet laggolok, így nem tudom kitalálni, mi a tuti/
Na de jó hogy említetted a plugint, használ valaki külsõ kijelzõket? Nem tudom hogy lehet életre bírni, pedig elvileg kezeli az SRW. RPM és fokozat kijelzõm van de így csak dísznek sajna. :D Nekem a virtu tükör nem hiányzik, SRW sokkal jobban kezeli a 3 monitort mint az iRacing, és így minden tükröt látok és hatalmas élmény hogy ott látok mindent ahol van. Persze az 1 moncsisoknak biztos szívás. :D Elolvastam az újításokat hát emmá tetszik, ugyan kb csak felét értem de már azok is jó irányzatok. :) FFB-n kéne még alkotniuk, nem rossz nem rossz, de lehetne jobb is. :P
Hébe-hóba, amikor már versenyre nem tudok elindulni, mert megadja magát a gépem, a menü még jó, szoktam kérdezni a fõnököket, mit terveznek, és a 2 bemutatott pályán (Assen és Laguna Seca) kívül Cadwell Park van jó állapotban már. Újítani nagyon szeretnének sokmindent, talán már linkelte is valaki http://community.simraceway.com/simraceway/topics/feedback_and_suggestions_2013 Plusz infó még, hogy a WTCC-t és a V8 Supercarst is szeretnék. Nem én kérdeztem, õk mondták. Valamelyikük :) A privát futamok megoldása is tervben, gondolom még a nyáron. Én is bizakodom, de addig még be kell lépnem néha NFS-be is, meg ide is, egyéb játékom nincs.
Elsosorban a nagykozonseg fele nyitogatnak, abban van az uzlet. Rengetegen jottek at az NFS cuccokbol, meg is latszik a quickrace-eken:) Nekik sok auto kell, rovid, gyors, zuzos versenyekkel.
A tervezett fejleszteseknel is az ehhez kapcsolodo, amugy teljesen felesleges hulyesegek vannak. Pl. ami tervben van, az a gridgirls:) Mi a szarnak?!:) De a virtualis tukor a cockpitben csak eldontes alatt van:P
Addig jo, amig nem gagyizzak el az autokezelest. Allitolag tervezik a plugin-ek bevezeteset is, igy talan lesz valami RealFFB is. Telemetriat nem irom, mert ebbe felesleges:P
Ezek szépek! :P Bár ez a fícsör sem nekünk készül, sokkal inkább a vérpistikéknek. :D De én konkrétan az ütközési modellre gondoltam hogy gagyi. Amikor egymással ütközünk vagy inkább szorongatnak és a hátrébb lévõt sorolja be az elõrébb lévõ mögé, ergo aki elõrébb van és unfair módon letereli a mellette lévõt meg hasonlók, akkor azzal mégis az unfairül vezetõ nyer teret és idõt. Más szimbe háromszor meggondolnák hogy leterelnek-e... mert ha ellentartok õ forog be elém. :D Elõbb utóbb megtanulnák. :P Meg hát azért vannak gagyi ütközések is valljuk be. :D Ennél jóval kifinomultabb bármelyik szim. Azért rinyálok ennyire, mert ha ezeken változtatnának meg kicsit még építenének a rendszeren, akkor lazán vetélytársa lenne bármelyik szimnek. Simbin féléket lazán verné, nyilván azért az AC-vel vagy ilyen szintû hardcore-okal nem venné fel a versenyt, de igen ütõképes lenne. Csak ehhez kell, hogy bajnokságot lehessen rendezni, nem csak a sok õrült ellen quick race-ezni. :S Nem is tudom erre miért nem gondolnak... rengetek embert szereznének ezzel akik szívesen nyomatnák a programot és akár költenének is rá. :) Én nagyon jó átmenetnek érzem a Simbin/rF (vagy akár iR gagyiságait beleértve) féle fizika és a hardcore szim között az SRW-t. Szóval drukkolok nekik, de úgy tûnik ez nem mostanság lesz olyan amire én gondolok... :( Én nagyon szívesen tolnék hosszútávú (1-1,5-2-3 órás)futamokat értelmes ellenfelekkel, vagyis magyar bajnokságot az SRW-vel. :) Tanulniuk kéne iR rendszerbõl kicsit...
szasz, épp a törési modellel kapcsolatban emlegettelek: van ugyanis saját törési modellje az SRW-nek, de annyira bugos, hogy marha régóta nem használjuk.
Az egyik oldskool spíler mondta, hogy baromira bugos, de annyira, hogy ... ki kellett venni a játékból kicsit :)
Alex a napokban kipróbáltam (végre :D) eme kormány setupodat. :) Annyi a különbség hogy nem keményedik olyan hirtelen így a kormány, azaz finomabb az irányítás. Annyit állítottam hogy gázra nem remegjen, mert azt úgy is tudom mikor adok gázt, és rezgett végig, de amúgy minden mást hagytam és sokkal jobban bejön mint a gyári. Az mit számít hogy a fájlban 900 fokra van állítva? A grafikus kormány elfordulását adom meg ott? Kezd komolyabban érdekelni SRW, csak mindig felhúznak az állatok akik bedurrannak a kanyarba akár rajtam fordulnak, de kijönni képtelenek és tök lassú a tempójuk így, és a nagyobb baj az, hogy azt hiszik tudnak vezetni. De reménykedem hogy fizetõs versenyen nem ilyen ostobák. :) iR-re bepöccentem, lehet inkább ide költök SRW-be. :P Bár itt meg nyerek mindig az eventeken, de azért egy húzósabb autóra nincs még zsém, ezért gondolkodom a költésen. :) Van pár autó ami SRW-ben sokkal nagyobb élmény vezetésre és fizikára is mint iR-ben a legtöbb autó. :( Csak hát a gagyi ütközési modell és a sok ostoba... :D Még õrlõdöm... :P
azért kérdeztem , mert sejtettem, hogy nem túl jó, amit használok megint, és fura. A garázsban való beállítgatást is vágom, de azt mindig elfelejtem, azzal az a gond. Inkább ki-be lépek a profilerhez, ha engedi a gépem, és állítok valamit ott.
Az SRW programon belul nem foglalkozik/szamolja a kormanyelfordulas ertekeket. A driverbol megkapott teljes elfordulast szamolja, ahhoz hozzarendelve a beallitott kormanyszoget. Itt minden autot olyan kormanyelfordulassal hasznalsz, ami a driverben van beallitva;) A garazsban kell utana alitani a kormanyszogeket, ami nehany autonal nem az igazi.
Ha eredeti kormanyelfordulason akarod hasznalni az autokat, az itt eleg maceras, mert ki-be kell lepegetni:/
Amugy altalaban a verseny autok (openwheel, GT stb.) 400–650 fokkal mennek, az autcai autok 900–1200. 270-nel semmi sem megy:) Meg az F1 is 500 fok felett van:P
Ha normálisan akarom vezetni a Bentley-t, akkor 900 fokon kell használnom a kormányomat? Mindegyik utcai autónál 900 fokon kell? Honnan tudom, hogy nem annyit fordul a valóságban a kormány, hanem kevesebbet? A versenyautóimat ha használom, 270-t állítok a profilerben: szar beállítás? Amatõr dolog?
+Kerékpárom van, autó nincs, sose volt
Giovanni75 :) De csak ahogy idõm engedi... az meg nem sok :(
nem lenne szar a zászlós megoldás a játékban, hogy lássuk, ki kicsoda, honnan jött... Nem lenne szar akár a skill pontot mutatni a chatben... Egyre több böngészõs funkciót terveznek a játékon belülre tenni, mint most a profil ablak vagy a NEWS, szóval reméljük , könnyebb lesz megtalálni a magyarokat vagy elkerülni a lengyeleket.
Én minden nap összefutok magyarokkal a quick race lobbikban... A fórum azért lehet esetleg kevésbé népszerû, mert sokan ligákból jönnek, és csak a játékot figyelik, sg vagy prohardver fóruma fel se merül. De attól még van - elsõ blikkre - 20-25 spíler, akit kiszúrok, mert magyar. talán több, mint 30 is. A saját környezetemben én népszerûsítettem, mert vannak jó arcok az online NFS-ben, a Worldben, akik megelégelték a sok faszságot és beléptek SRW-be. A szimulátoros tereprõl én nem tudok magyarokat mondani , nemhogy szimes, de online múltam is alig van... /csak az ingyenes játékok vannak meg eredetiben /
En sem ertem, pedig valoban jo. Nem HC szim, de vannak eleg kellemesen vezetheto auto. De osszessegeben sem neveznem butanak, leszamitva 1-2 autot, ertekelhetoen mozognak.
Teny, hogy az online resz eleg arkados es rovid versenyek vannak, sajat szerver lehetoseg nincs, az offline meg „csak van” benne, az egyen AI-k miatt. Valszeg nem szeretnek csak hotlapozni.
Nekem is a regi autok teszenek, bar van az ujak kozott is hasznalhato. Nekem szinte minden auto megvan, kiveve azt a nehany nagyon durva aru cuccot;)
Csak kreditbol nehez epitkezni, de azert nem lehetetlen, de talan egyszer azert erdemes beruhazni valamelyik olcsobb Boundle-ra. Kezdesnek a legjobb a 25 auto 10$-ert (https://www.simraceway.com/bundles/top_25?locale=en).
Az online versenyeket naponta cserelgetik, arra nem lehet alapozni.
Inkabb kezdesnek event legyen vele, azok kozott nezz korbe.
Sajnos ebben nem tudok segíteni. Nekem stílusban a régi kocsik jönnek be. Az általad említettek közül csak a Sierra vsn meg, ami egy jó kis 'munkás' gép. A modernebb kocsik közül csak néhány van meg és azokkal sem tudok rendesen menni :-D
Érdemes várni és 2-3000 creditnél költekezni, akkor már jobb kocsikat is vehetsz vagy 8-10000 creditért csomagokat nézegess inkább. Tudom sokkal több kört kell teljesíteni, de a csomagban vett autók olcsóbbak.
Sziasztok! Sikerült összeszednem 840 creditet, amibõl szeretnék egy autót venni. A következõk tetszenek: Audi RS4, Ford Mustang(ok), Sierra, Jaguar XFR, Lexus IS-F. Ti melyiket javasoljátok? Más típusokat is szívesen fogadok. Eddig az alap Lanceren kívül egy Suprám van. Fontos lenne, hogy a választott autó karaktere valamelyest különbözzön a meglévõ kettõtõl, és legyen rá lehetõleg online verseny is. A Suprára eddig összesen egy drift eventet láttam, azzal se nagyon tudtam mit kezdfeni...
Számomra egy kicsit érthetetlen, hogy a magyar játékosok körében miért nem igazán népszerû a program. A rendszer jó, nyerni is lehet, szimulátornak is szimulátor...szóval számomra érthetetlen miért nem népszerûbb.
Ez igaz, egy ido utan ugy sem tudnak a penzzel mit kezdeni:) Latszik is, hogy a nagyon topposak mar hanyagoljak az egyeb sorozatokat, autokat vagy palyakat. Most mar a Beginner-t sem eroltetik, ahol sokkal kisebb a kifizetes.
Szerintem idejük sincs mindenhol menni, meg lehet vannak autók amelyekkel nem szeretnek menni. De lehet, hogy már a motiváció nem az igazi. Amikor minden megvehetsz, megnyerted a magad kis kormányát és csak versenyezni kell a pénzt pedig el sem tudod költeni, akkor biztosan csökken az érdeklõdés is - legalábbis én tuti elveszteném egy kicsit a motivációmat.
A frissítés igazán korrekt, mondjuk a zene volt az elsõ amit kikapcsoltam :) Vicces volt, hogy este az update után lényegében egy event sem volt elérhetõ jó sokáig.
Improvements -Garage UI improvements. -New in game audio, including music and dialog. -Improved messaging on main menu screen, including new Profile and New Feed tabs. -Improved reliability of the download manager (SRWAgent.exe) -Supports Multi-car racing without ownership of all cars in event. -Able to purchase cars from within a Quick race. -Added support Multi-car all types of events. -Moved the UI at the bottom of the game screen to the top. -Added Texture compression. -Added Color coded car labels. -Allow credits to be used for event entry. -Allow credits to be purchased from within game. -Improved Upgrade messaging. -Different textures supported for different users.
Fixed Issues -Cars in garage are displaying twice (double for each car) -Not all cars mods respond to the "Increase Download priority" button in the client. -Screenshots will not save when running the game in secondary monitor. -Increase Download Priority button should gray out once clicked. -Solve the bounce issue when in cockpit view. -Tracks with single layouts do not display track names in track info/selection screen. -The "LEAVE" button in the race monitor screen will change to "PIT" button. -Giza: fixed ability to pass through some walled tracks barriers.
Eleg durva idok voltak elol – szokas szerint;) Vicces hogy megint a Beginner-ben ragadtam be, pedig azt gondolnam, hogy ott vannak a legdurvabb idok.
Meg szerencse, hogy Panther-nek es a tobbinek nem volt kedve a beginner-hez, valszeg keveset fizet:P Ha osszeszamolod, hogy mar csak ezzel az 1 event-tel (2 nehezsegen, ugy hogy a 3-kat is lazan megnyerhettek volna) mennyit kaszalnak, eleg szep summa. Es akkor ott van meg egy tucat event, ahol mindig ugyanigy elol vannak.
Mai nyeremény 12 dollár a Maseratival :) De neked is becsúszott 3 dollár azért Alex :)
Vagy ha technikailag nem menne nekik vagy a beginner/intermediate miatt szeretnek hogy igy mukodjon (hasonloan az RR-hez), akkor csak az advancedben legyen azonnal bunti. Vagy advancedben ne tizedekkel buntessen, hanem percekkel:) Annyit nem lehet behozni;)
Igen a regi klasszikus autok nekem is jobban teszenek. Pl. ebben az uj BMW-k szurnyu rosszak, totalisan sinautok:/ „Bekesen” vezetni meg ugy ahogy, de hotlapozni nagyon lehangolo es idetlen, a koridok is ez alapjan vannak a listaban:)
Van a forumon auto kivansaglista, oda lehet irogatni. De mivel minden autot Sonomaban scannelnek es valszeg le is tesztelik a palyan, igy korlatozott hogy mikor mit tudnak beszerezni. Bar valszeg Amcsiban minden elerheto, csak szervzes es penz kerdese:)
De a bevetelre is figyelniuk kell, nem mindegy mikor milyen autot es mennyiert tolnak ki. Rengetegen hasznaljak full ingyen a programot, kizarolag csak kreditert vasarolnak. A szokasos 10-20 ember, akik mindenhol nyernek, azok meg abbol megvesznek mindent;)
A bazidraga autokkal sokszor csak 15-20 ember versenyzik, nagyreszt akik a nyeremenyeikbol vettek meg.
Multkor beruhaztam felaron egy Maseratira (Pininfarina), 16 indulo volt osszesen, az elso 10-et fizettek:D A szokasos 2-3 ember verhetetlen, de igy is visszajott az auto aranak a fele:) Persze kockazatos volt:P
Sot, ha mar akkor is lettem volna annyira pofatlan, hogy mindharom szinten megcsinalom, akkor meg kereshettem is volna vele:D
Jó megoldás tényleg az lenne, ha vágásnál érvénytelen lenne a kör.
A rendszer ezen részével nem vagyok kibékülve csa. Mondjuk jó lenne több régi autó is. Citroen DS Pallas és más elérhetõ autók a 60- as évekbõl. Az igazi klasszikusok ;-)
Hali! Nálam a legelsõ nyereményeknél volt egy hónapos kifizetési idõ, utána következõ eventeknél 2 héten belül megjött a lé. Illetve ha jól tudom, régebben átnézték a replay-eket és volt, hogy elõrébb lépett valaki. Én mostanában keveset toltam, az "új" gépemen picit akadós lett a game, de azért játszható :)
Es meg az is vicces, hogy a Bentley-nel az Advanced es az Inter reszbol kihullottam, de a Beginner-ben bent maradtam:D Pedig csak 1-2 tized kulonbsegek voltak az idoimben, es a Beginnerben mentem a leglassabbat:D
Igen, osszejott, talan 7-8-bol sikerult 2 (Benley hotlap es Audi challenge), mar az is valami;) Nalam ~15$ kornyeken van, 18 napos a legregebbi amit meg nem fizettek ki.
Neztem en is, az auto es palya jo, de egy teszt kor alatt kaptam vagy 5-10 masodpercet, igy egyelore nem foglakoztam vele;) Majd kesobb elvezetbol.
Neha beleolvasok a forumukba, sokan panaszkodnak, neha javitanak valamit, de aki nagyon akarja, ugy is megtalalja a trukkot;) Hogy kifizetik-e ezeket, azt nem tudom:) A levagasokat valtozoan bunteti, van ahol fix levonas van, de sokszor folyamatosan szamolja az idot amig kint van az ember a palyarol.
Talan jobb lenne az iR-szeru, azonnal nullazza a kort rendszer:)
De igazabol mindegy, mert aki nagyon akarja, ugy is megtalalja a trukkot:P
Ja es Mid-Ohio-n lattam, mar olyan levagast is, hogy a sikan elott vissza lehet fordulni a hatso egyenesre, es azert nem buntet(ett) a program:D Hogy kifizettek-e neki, azt nem tudom, valszeg azota mar megcsinaltak:D
Csak sikerült néhány dollárt zsebre rakni Alex. Számításaim szerint olyan 8-10 dollárom van jelenleg elszámolás alatt, már csak az a kérdés mikor jelenik meg a számlán.
Más. Nézem a Renault Alpine köröket és bámulok. Olyan szemérmetlenül vágják az elsõ kanyart néhányan. Ahogy figyeltem 0.250 büntetést ad a program, viszont a vágással olyan hat tizedet lehet nyerni. Ez nem tûnik fel senkinek a fejlesztõk közül?
A Mustang eleg gepeszkedos. Kicsit tulkormanyzott, szokas szerint bazi eros a fek, es tulsagosan hatul van a fekero (egyenesben is keresztbe all, kanyarban eselytelen fekezni). Raadasul hideg gumikon tolja az elejet, meleg gumikon meg elcsavarja a segget:D
Valszeg ez a pedalkijelzes is hasonloan bugos/kockas mint a visszajatszas. A Bentley igazi csatahajo, olyan mintha mar gyarialag/segitsegek nelkul is ABS/TC lenne benne (ami elvileg OK lenne), max lesodrodni lehet az ivrol, de azt nagyon:P A Maserati valoban jo, nekem is teszik, lehet vele gepeszkedni rendesen. Csak kar hogy a pilota poziciot nem lehet kozelebb vinni:/
Demostanaban mas autonal is lattam, hogy kicsit tavolabb van mint ahogy jo lenne (nekem). De van olyan is, talan valamelyik Audi, aminel fel kormany szelesseggel el van csuszva oldalra a pocicio:D
A Bentley annyira nem jött be nekem. A Maserati viszont nagyon tetszik, azzal a kocsival tényleg dolgozni kell. Most Longstone-on próbáltam a Sierrát 6 körön, de az se semmi.
Maserati 250F ghost:) Itt nem zavaro a ghost, mivel lazan 2-3 masodperc hatranyban vagyok:))) Alul a pedal kijelzes poen, de kar ho (tipikus) hianyzik a kuplung. A sarga pedalok az enyemek. A pilota pozicioja kicsit gazos, jobb lenne kicsit elorebb:/
Jo ez a ghost, elorebb nem leszek, de legalabb van mihez viszonyitani:P Az SRW-nel hulyet kapnak:)
Latom csak belehuztal az Inter es a Beginner reszbe is:) Amugy most feltunoen keves az Advanced resz, sok csak Inter vagy az alatt van:/ Az F1 nem erdekel, a gokartok szarok, van ami nincs meg, es vannak olyan auto/palya kombok, ahol nagyon durva idoket kapok, meg a tizediktol is (+10 sec):DDD Raadasul, most lattam csak, hogy Interben meg a palya vonalvezetese is mas, Challenge-ben meg a korszam.
Lejött teljesen. Azóta újratettem, ugyan ezt csinálta. Rájöttem a megoldásra: rendszergazdaként kell indítani. (+ még be van kapcsolva a win7 kompatibilitási mód, ez szerintem nem befolyásolja)
Nincs sok idõm és nem is a pénzért játszom. Szórakozom ott ahol kedvem van és Te is mész :) Persze szigorúan csak akkor ha megvan a kocsi.
Akkor nezd meg az Inter-t, azt hiszem ott a Bentley-vel meg 4 masodperccel jobbat megy:DDDDD Ja persze, biztos nem hasznalnak segitseget, mert anelkul gyorsabb:DDDD
Amugy a Maseratival kaszalnal, mert a beginerben 10 masodperccel mennek rosszabb idoket nalad:DD
De amugy is, ha ilyen idoket tudsz menni, es sok idod van, ugy kell csinalni mint „azok”: mind a harom helyen megfutni a top idot, 2-3×-os nyeremeny:DDDDD
Alex ki ez a vanPanther? Még nem találkoztam a nevével, de olyan idõket megy a Maseratival és a Bentleyvel, amit kicsit csodálkozva látok.
Az SRW el mehet a p*cs*ba az Advanced-nek nevezett hulyesegevel:)))
Megneztem nehany Ghost-ot, ott mutatja a pedal allasaikat is, es valszeg jol mukodik, mert a gazpedalnal latszik a csuszkalos, driftes es vagy neha ovatosabb kanyar. De szinte mindenhol padlogaz es padlofek. Tisztan digitalisan hasznaljak a feket, csak 0% es 100%:D Ezekkel eselytelen es foleg ertelmetlen versenyezni, el mehetnek a pocsbe:D
OK, hogy az uj autokban van ABS, de a jatekban nincs normalis, csak a segitseg. Az ugy meg foss.
Pedig jo lenne a hotlap, foleg igy hogy automatan mindig betolti a kovetkezo elerheto ido ghost-jat, vagyis nem csak ido ellen kell menni, van valami latvany is. De ugy, hogy amig en a fekpadel 1/5-nel szarakodok, hogy ne alljak keresztbe, kigyorsitasnal meg hasonlo a helyzet a gazpedalnal, addig ok padlon allnak a pedalokon es meg sem mozdul alattuk az auto, nem sok ertelme van:/
Vagyis van, egy bizonyos szintig elvezetes, de utana dugjak fel maguknak:D
Ilyet meg nem lattam, legalabbis nalam meg nem volt. Mikor toltotted le a programot? Lejott teljesen?
Üdv! Kéne egy kis segítség. Feltettem a játékot, de a Practice-ben bármelyik autót és pályát választom, mindig Gízára rak az Evo-val. Biztos valamit rosszul csinálok. Egy videó róla: videó
DFGT-m van. Mindegy. Ha összejön elég pont megveszem azt a pár gépet, amit szeretek azt utána hagyom ezt a hotlapozást...
Milyen kormannyal tolod? Sokszor segit, ha a pedal erzekenyseget lazabbra allitod, hogy „hosszabb” uton es/vagy a vegen fogjon. Ugyanigy segithet (pedaltol mukodestol fuggoen) ha allitasz neki egy minimalis holtjatekot az elejere, hogy a pedalut otodetol, a mar kemenyebb reszein „mukodjon”, talan kozelebb van az igazihoz, jobban erezni, nem blokkol annyira. Foleg, hogy eleg sok autoban nem lehet fekerot allitani, fekero elosztast meg szinte soha.
De szamithat a fektav ive es a motorfek is, igy a visszavaltas, autotol fuggoen massziv blippel, hogy meg veletlenul se blokkoljon es csusszon meg.
Nem probatam az autokuplungot, nem tudom mi a hatasa, de meg ha nincs is hozza pedalod, erdemes megprobalni kikapcsolni, talan jobb lesz a motorfek(?!).
Nem tudom milyen kormanyod van, de amig nekem csak ketpedalos es botvaltos kormanyom volt, addig a baloldali pillangot hasznaltam kuplungnak (jo kis NR2003 versenyek:P).
Persze ezek igy eleg hulyen hangzanak az SRW-ben, mert bar nem sok visszajatszast es ghost-ot neztem, de amit igen, azokban a toppos emberek nem hiszem hogy ilyesmivel foglalkoznak, mert elnezve minden autoval (1930–2012) ugyanugy mennek, nagyreszt a csuszkalas, farolgatas, drifteles megy mindenhol:P
De azert csinalhatnanak valamit az engine-nel is:P Azzal nem nagyon haladnak, szinte nulla. - bar keveset megyek online versenyen, de bosszanto, hogy nincs vagy nem latni a cockpitben a tukrot - vicc, hogy nincs best lap kijelzes:) - ilyen ebben valszeg nem lesz, ennyire nem tudnak belenyulni az engine-be, es talan felesleges is, de egy realtime pozicio kijelzes sem lenne hatrany (lasd RRRE) - megcsinalhatnak a jatekban a listazast is, mert a kezdetek ota bugos:) - az offline-nal az auto es palya valasztas is gazos/maceras - jo lenne mar a hard coded fizika az autokhoz, hogy kilohessek a segitsegeket az Advancedbol. Valszeg elol senki vagy csak kevesen elnek vele, de azert korrektebb lenne biztosra tudni, hogy nem gagyizik senki;P
Szenvedni en sem szenvedek, csak addig megyek, amig elvezem az autot. Sokszor foleg ezzel van a bajom, hogy egy bizonyos szint utan mar ugy erzem, az auton felul teljesitenek;) De hat ez errol szol, kiaknazni a lehetosegeket;P
De a lenyeg, hogy mostanaban ezt hasznalom a legtobbet, bar meg ez is beta vagy csak felkesz, de megis osszessegeben eleg jol lekoti az embert.
Én nem szenvedésnek fogom fel. Komolyan tetszik, hogy tizedeket vagy századokat javítok. Persze azért vannak apróbb céljaim, így amikor néhányan elém kerülnek az általam figyelt versenyzõk közül, akkor azonnal visszaülök - Ha neki megy, akkor nekem is felkiáltással.
Persze ezek az 1-2. helyek a vegen meg foghato lenne, neha csak 1-1 tized. De egyszeruen nincs kedvem foglalkozni vele, nem eri meg az 1$-t (~220Ft):P Mar vagy 100$-t beletoltam a progiba, igy ettol nem lesz nekem jobb vagy rosszabb.
Eleve ugy szoktam probalkozni, hogy amikor megjelenik az Event a listaban, megyek „normalisan” (autohoz igazodo kezelessel) 1 feloras Event-et. Ha tetszik, maskor is megyek vele, de mivel sok Event van es keves idom, igy ritka. Utana mar csak a 0. napon szoktam probalkozni, ha van valami esely a bent maradasra.
Eleve az elozo vezetesi stilusban mindig van nehany tized vagy 1-1 masdperc. Ilyenkor atmegyek gagyizosba (ket pedal es pillango), ennyi meg belefer:) De sokszor meg ez is keves.
De sokszor H-Pattern es 3 pedallal is ott lehet lenni, pl. a 3Wheller teljesen jo volt, bar azt hiszem vegen ott is kitoltak:P Vagy neha hasonlo tipus es/vagy regebbi autok.
De pl. ez a MacLaren, hiaba regi auto, normalisan vezetve totalisan eselytelen volt a dolog, meg gagyizva is masodperceket kaptam az elsotol (mint altalaban mindig:P).