a dokumentumok almost human grimrock mappájába pakoltam, de nem lát belőle semmit
most épp 2,7 euro gogon
Vannak MAI rajzolt játékok is (lásd PL a grimrock :) ) szóval az úgy nem áll meg hogy a régi rajzolt játékok vs mai 3ds szarok :) Hasonlítsuk a régi rajzolt játékokat a mai rajzolt játékokhoz :) Egyébként én is jobban kedvelem a rajzolt grafikát... pl a Steamworld Dig hangulata is azért fogott meg, DE akkor se sikoltozok ha összefutok vmi fasza 3Ds cuccal...
"az már rég rossz, ha egy retro játéknál a grafikát nézed" Elég nehéz NEM nézni a grafikát? Mit csináljak, hallgassam ? :)
ui: belekezdtem a GRimrockba, tényleg nagyon jó, előjöttek az EOBos reflexek.
Én simán eljátszok mai napig dosbox alatt eob1-2 vel vagy might and magic 4-5 el. Számomra sokkal hangulatosabbak a rajzolt játékok mint a mai 3ds csillivilli 5-10 órás fosok.
ON: Újra nekiugrottam hétvégén a grimrocknak mondom tolok 1-2 órát vele ha már jön a 2. rész...na az lett belőle, hogy a 8. pályán vagyok a 13ból :) 2. végigjátszásra is isteni.
Az a baj, amikor a régi játékokat előveszi az ember, sokszor tönkreteszi az emlékeket ha meglátjuk úristen milywen randa a maiakhoz képest. Szóval az emlékek úgy jók ha nem poroljuk le őket...
Persze, retro feelingem van... az ilyen dungeon crawlereket amigán kezdtem, a Dungeon Masterrel meg a Black Crypttel :)
Mai napig emlékszem hogy szívatott keresztbe-kasul a dungeon master a forgatókkal, teleportokkal meg kapcsolókkal amiket összevissza le kellett súlyozni mindenféle tárgyakkal.
Azért van a listán ez is, csak annyi a gáma, nem érem utól magam sohase.
Én nem vagyok oda nagyon az ilyen fantasy világban játszodó játékokért, de az első rész odaszögezett a székhez. Szóval ha hozza az első rész szintjét, új történettel, helyszínnel, akkor nem lehet csalódni.
nem romlik, de érdemes gyakaran menteni,minden lyukba beugrani, mert sok fontos cuccot találhatsz bennük. Ugyanakkor nagyon köcsög csapdák vannak amiket ha elsõre játszod sok esetbe 90% halál. a kövekeet bizonyos idõközönként használhatod,soha nem merülnek ki.
2 fegyver esetén is csak azzal támad amire kattintasz.
Üdv! Elakadtam, a 4 szintrõl több lyukon keresztûl lehet leesni az 5. szintre, ahol van két ráccsal zárt hely, egyikben egy falikar és kulcs, másikban egy páncél látható. Kijárat nincs, portálon lehet visszajutni. Már mindent végignéztem, de nem tudom a rácsokat kinyitni. Mi a megoldás? Köszi, aki tudja.
Köszi a választ.
Ha meghaegy karakterem és újraélesztem, ettõl romlik valamelyik statisttika véglegesen?
Egy újraélesztõ kõvet végtelenszer használhatok, vagy kimerül?
Legfontosabb kérdés, ha két fegyvert rakok a kari kezébe, akkor mindkettõvel sebez egyszerre, vagy csak amire kattintok?
head hunter az minotaur karaternél választható, ott minden koponya után kapasz +támadó pontot ha minotaurt csinálsz azt mindenképp rakd be hozzá. a skillednek is van értelme mert lényegébe +1 szintet jelent fõleg azoknál jó ahol nem 4-el indulsz. de van tõle jobb bónusz. egyébként mindegyik skillnél írja h x pont után miket kapsz így elõre érdemes tervezni. tolvajjal is lehet malee weaponnal hátulról támadni, asszem az aasasinate skillnél van 12 pont után a reach képesség
mágusnál fõleg a spellek megszerzésére érdemes menni, mert annál tényleg nem az evasion/protection ami hasznos lessz. tolvajnál is attól függ milyet akarsz.
Még egy kérdés, karakter generáláskor ember 4, lizard és rovar 3, minotaurusz 1 skill pontot kapot. Ez minden szintlépésnél igy van? Ha igen mi értelme minotauruszt inditani? Kezdéskor még nem tudom a 3x3-as varázstáblát elõhozni? Hogy lehet?
Sziasztok!
Most kezdenék a játékkal, karaktergenerálásnál gondolkozoba esetem. A Head Hunter, Evasive és Strong Mind konkrétan mit jelent, mely katakternek fontos? Ha Skilled választok az + 3 skill pont, de gondolom csak egyszer az elején, igy sok értelme nincs, ugye?
A tolvajt lehet úgy fejleszteni, hogy a második sorból tudjon kardal, tõrrel harcolni? Lándzsával sem?
Ha unarmedre rakok pontot, attól jobb lesz a tolvaj missile fegyver sebzése? Unarmed mágus varázslására kihat?
Tolvajnak, mágusnak melyik tulajdonság, skill a leghasznosabb?
Mace vagy Axe fegyverbõl lehet erõsebbet találni a játékban?
Köszi.
ja és szerintem minotaurból csinálj késdobálót , mert arra közelre távolra is jár bónusza , közelharcosnak meg csak közelre.
villámból is a nagyobbik verzió...szvsz...
villámos nyílvesszõ, villámvarázs , dobóakármi ami jobb mint a kavicsok
Gondolom nem gond ha ide irom, másokat ugyse érdekelne, találtam egy hasonlo stilusban androidra rpg-t
Swords
Steamen ma 2,74 eur.
Na, a Steam Workshop keretein belül megindultak a usermade dungeonok térhódításai :)
Sziasztok. A 2.ik pályán mikor hátra fele kéne bemenni a teleportba nekem nem csinál semmit. :( Pedig már az egyik kulcsot be is raktam a zárba,és már csak innen kéne az utolsó kulcs. Valami ötlet?
Kva jóó :) Nem hiszem, hogy pepecselek majd vele, de várom a jobbnál jobb mapokat a felhasználóktól :)
Aki még nem tisztelte meg a fejlesztõket a vásárlással, most megteheti akciósan :) Steamen 4,39 eur.
én is abbahagytam vele meg másodszorra már nem nagy kihivás mert tudod a fejtörõket
Én is elkezdtem Toorummal, de abbahagytam, mert nagyon lassan lehetett vele haladni. Mivel több mindenre érdemes gyúrni, ezért igazán semmiben sem erõs és folyamatosan pihenni kell (és emiatt futni az ellenfelek elõl). Inkább indítottam egy új csapatot két harcossal és két varázslóval, akiknél az egyiket csak jégvarázslatra, a másikat csak tûzre gyúrtam. A harcosoknál a heavy armor-ig fejlesztettem, a többi skillpont meg ment a harcra. Így azért eléggé potyognak az ellenfelek :)
Valaki végignyomta már Toorummal? Mert én most kezdtem neki és vegyesek az érzelmeim...
Kösz szépen! Szomorú vagyok, de azért kösz. Komolyabban kell vennem az angol tanulást... de így vén fejjel már lustul az ember :)
Lenne egy kérésem, mert úgy látom te foglalkozol játék magyarításokkal is. Egy régebbi játék a Dungeon Lords nevezetû játék nem jelent meg magyarul és nem tudok róla, hogy lenne hozzá magyarítás. Én viszont örülnék neki :) Elõre is köszönöm, amennyiben eljut hozzád a kérésem.
A magyarítás hogyan áll? Sikerült engedélyt kapni a programozóktól?
Én is vele kezdtem el,elötte végignyomtam a 4 karis kombóval, de késöbb lesz világító gömb õlusz varázslatból is lehet fény..A kérdés, egymaga kapja az xpket?Ergo magasabb szintre tud a végén fejlõdni nem ?:)
Ha egy karakterrel viszem végig akkor gyorsabban lép szintet(akkor nem osztoznak az xp-n nem?),ill van vajon szint limit benne?
Jó gyorsan ... :)
Teljesen jó így a varázslás. Ad a játékhoz egy kis plusz ügyességi/gyorsasági faktort. Egyébként be lehet tárazni egy varázslatot elõre (kiválasztod és nem sütöd el). Ennyi 'nehezítés' kell, különben easy game lenne.
Egyébként az alap, egyébként is szépen sebzõ varázslatokhoz nem kell sok rúnát használni, gyorsan kiválasztható harc közben is. Kihagyni meg felesleges a maget, neki vannak az egyik legerõsebb támadásai.
Már eleve a nyílvesszõk enchantolása rengeteg pluszt ad ... van a rugómnak vagy 20 nyílvesszõje, amit 2mp alatt tüzessé alakít.
az addig oké, hogy így kell varázsolni a játékban, de azt nem vágom hogy amíg a harc során a megfelelõ rúnát (vagy gondolom késõbbiekben rúnákat) választom ki a harcban, addig az elõl álló két karakter fegyverikonjára nincs idõ kattingatni. meg a rúnakiválasztás után vagy elsütõ ikon is, ez is idõt vesz el.
ehhez hasonló varázslás (ezek szerint) a Dungeon Master 2: Legend of Skullkeep-ben volt. abban sem indítottam varázslót, de akkor ebben is kimarad sajnos.. csak az a baj, hogy így meg nem teljes a játék.
megnyitom ugye a varázslónál az opciót a varázsláshoz és vannak bizonyos jelek. de hát ebbõl kell kitalálni a varázslatokat !? találtam pár scrollt amin rajta vannak a jelek, és ha azt választom akkor el is süti a varázslatot. de nem hinném, hogy kell varázsolgatni, mert az elég béna lenne.
segítsetek már pls!
Ja, van is ilyen achi ... ráesés vagy teleportálás segítségével kill :) Én egy csigát 'tapostam' el még az elején :)
thx az infot.megtaláltam a kardot de nem gondoltam erre. nálam is ez a helyzet,másra gyúrtam és csak 6-on van a fire magic és így még két szintlépés kell legalább a 13-as szinthez. vissza kell,h térjek...
chris0000:azt is meg lehet csinálni varázsló nélkül is. Van a kard, amiben van néhány töltet fireball...Ott van a közelben egy rejtett helyen. Bár én ide késõbb tértem vissza, amikor már felfejlesztetem a varázslómat (mivel addig másra gyúrtam). Akkor már nem volt olyan nagy kihívás a fighter challenge sem :)
Normal nehézségen hányadik szintre lehet fejleszteni az embereket? Nekem a végére 14. lett az összes.
a Risen-2 re ne menjetek át... nagyon gyenge lett...
Azért hívják Magus Challange-nek. Anélkül is végigjátszható a játék ha valaki nem indított magust.Bármit nem tudsz kinyitni nem kell kétségbeesni max kis bónuszt vesztesz de elakadni nem fogsz ha lejutsz a következõ szintre. Kivéve a börtön mert oda kulcs kell...
azért a 6-os szinten érdekes az a rész mikor fireballt kell lõni,h átjuss a szakadékon.ha az embernek nincs meg a scroll of fireball tekercs+nincs 13 szinten a fire magic akkor nem is tudja megcsinálni azt a részt.és ráadásul itt van a fighter challenge rész is.ez szerintem elég nagy hiba a játékban.
Most kezdem Toorum-mal a játékot. Tetszik ez az egyszemélyes küldetés is. Itt még jobban meg kell gondolni, hogy mit vigyek magammal és mit fejlesszek. Bár sajnálom, hogy nincs jég varázslat skill, mert azt nagyon szerettem.
Tegnap tovább jutottam a 10 szintre! 3 napot szívtam a 9 szint teleport termével... :) Sajnos én nem jutottam be a Fighters Challange terembe, mert elhagytam a kardot... :D De majd a következõ partyval oda figyelek rá. :)
köszi, azóta már sikerült átjutni a kérdéses ponton, szal nyomatom tovább saját kútfõbõl!
Vki tudna mondani helyeket, ahol találok koponyát? a level 9nél kellen egy darab, már csak ez az egy tárgy hiánzik az ajtó kinyitásához...:(
Akkor viszont neked az 1.1.2 volt fent és most töltötted le az 1.1.4-et. Ezek között volt 150MB különbség. Mondjuk mit számít?:) Frissebb jobb, üdébb. Letölt, telepít, játszik:)
Ez oké, ekkor töltöttem le ezt: setup_legend_of_grimrock_1.0.0.8 . Most meg ez van fent: setup_legend_of_grimrock_1.0.0.12 . de errõl nem találtam infót.
Jól látom, hogy javított verziót lehet letölteni a GOG-ról? Mit javíthat?
thx joshword próbáltam én már a szint elején is mindenfélét berakni a 4 helyre,de itt már nem volt mind1,h mit. a szint végén+a felirat értelmezése miatt meg már totál nem gondoltam erre.
pardon! Spoiler Megoldás: Crimes forgotten - but never forgiven Caverns still echoing - by his call Elernally imprisoned - to depths beyond measure Put to sleep - but still dreaming
Bûnei feledésbe vesztek - de bocsánatot nem nyertek A kazamaták azóta is zengik - rettentõ üvöltését Örökre börtönbe vetve - a legmélyebb mélységekbe Aludni tért csak - de azóta is álmodik
szétkombináltam az agyam a 4es szinten h lehet kinyitni az ajtót a végén.vmi qva kapcsolót kerestem,közbe meg... ha az angol nem megy nem biztos,h tudni fogja az ember h a fal felírásokhoz mit is kapcsoljon...
A játék naon jó,de a 4-es szint logikáját nem naon értettem. Miért kell átugrálni...