Miután kinyitod a kaput, nem mész be, hanem rádobsz egy követ a kapcsolóra, majd egyesével kiengeded a lovagokat a folyosóra ahol könnyedén elbánsz velük.
Túlsúly... erre nem gondoltam... Hátrálni hátráltam... :)
Az árus amúgy maga szabja meg, hogy mit mennyiért vesz meg. Ezt persze random dönti el...
A dm-ben egy fontos "logikai elem" volt a suly, ott is sokszor kuzdottel tulsullyal ami lelassitotta a jatekosokat, igy sok helyen, nem jutottal tul, amig meg nem szuntetted a tulsulyt. Itt a masodik szinten tenyleg eleg csak hatralni, ahogy irjak, mert az is ido amig megfordulsz. -- A random az kesobb talan abban fog kimerulni, ahogy anno, hogy ossze-vissza fog teleportalni, minden jelzes nelkul, vagy csak pl megfordit 180 fokot, te meg azt hiszed vegtelen hosszu folyoson setalsz, bar utobbi a 3d grafika mellett talan nehezebben kivitelezheto. De ha hasznalsz terkepet es ez gondolom kovetni fogja, akkor igy teljesne elvesztette a kihivas ingeret is.
Hát emberek engem beszippantott. Még anno a DM, meg az EoB volt ilyen hatással rám, idén eddig ez a legjobban elköltött $10-m.
Ja, és x szintenként elénk jön, hogy a dungeonban talált cuccokat eladhassuk neki ott, ahonnan soha senki nem tért még vissza, és ahová rabokat dobálnak minden nélkül :) Ennyi erõvel az is csak fantázia kérdése, hogy elképzeld, miért nincs benne árus :D
Valaki tud segíteni? Elakadtam... :( A második szinten a "kék kristály tól jobbra a teleporton hogyan kell átjutni. A falon lévõ gomb megszünteti egy kis idõre, de nincs idõm átmenni.
Nincs benne random dolog. Max a szörnyek mászkálnak..
Ezek a mai fiatalok... :D Boltok egy labirintusban... Annyi tárgyat vigyél magaddal, amennyit használsz. Ne és persze néhányat a súlyérzékelõknek... :)
Ez igaz, de itt szukseges hozza az, hogy meglegyen a megfelelo8(fold, tuz, stb) szinted hozza, amugy nem sikerul neki. Azert kicsit banom, hogy nem dm style nekem az marad a favorit, kello gyakorlassal barki barmi lehet, de mintha a morrovind skyrm stb is igy mukodne, bar azokat nem csipazom, igy nem vagyok biztos benne.
na akkor ez maskepp van, bar nekem nem halt meg senki ezert nem tudtam, akkor azok minden szint vegen vannak gondolom. Engem jobban erdekelne hany szintje van a labirintusnak, nem akarom 1 nap alatt, hogy vege legyen, ha mar ennyit vartunk ra:)
ez 90 %-ban dungeon master, igen meg a kapcsolok elhelyezese is, a beholder mar azt koppintotta, ezen kar filozofalni. Meg egy-ket falon szoveg is gyakorlatilag megegyezett. A dungeon master, amugy van pc-n illetve amiga emulatorral is vegigjatszhato manapsag. Anno tobb hetet kuzdottunk vele, terkep rajzolosdi is volt, de par eve eloveve ket fel delutan alatt vegigrohantam rajta, sokat szamit a tapasztalat :) Mondjuk a chaos strike-s back, az mar eszementebb darab, annak en sem jutottam a vegere. Jo olvasni a felnovekvo ifjusagot, akik boltot stb dolgokat keresnek, nekik ez a fura, nekem meg pont forditva volt furcsa anno amikor megjelentek. Ami cucc nem kell eldobod ennyi, minek penz? Kurvak nincsenek a labirintosokban. -Eletero itokat lehet majd kutyulni, de az max egy-ket elhuzodo harcban jo hasznalni, a sok alvasnak annyi a hatranya, hogy jobban fogy a kaja, vagyis itt a felapritott szornyekbol megmaradt "eheto" cuccokat kell magaddal hordani. Persze kesobb lehet csokkenteni az etvagyukat, de nem titkolja a jatek ezeket, szintlepeskor elore latod, milyen bonuszokat kapsz majd. Ha a kezedben hagyod a faklyat az is gyorsan leeg alvaskor. Ha nincs nalad sok es attol tartsz nem talalsz kesobb (ami kizart) alvas elott tedd be a hatizsakba, akkor nem hasznalodik. Gondolom varazslat is lesz ra.Ami minimalis plusz van a nagy oshoz kepest, hogy a dobo fegyvereket magatol felveszi a kari, akivel dobalod. Ez pozitiv. Viszont a szornyekre nem leht a kaput racsukni ez hianyzik. -A varazslat pont nagyon jol van kitalalva bar ez is dm, igy akinek remeg a keze a sok piatol, vagy az izgalomtol, nem tudja idoben elloni a szukseges dolgokat, nemi ugyesseget vive a jatekba. - Ha az embered megahal, kesobb (meg nem tartok ott) kiindulva a dm-bol ismet, lesznek altarok ahova beteve a csontjaikat felelednek, vagy valami hasonlo. Az elso ket palyan meghal cseszheted, ott tuti nincs feleleszto pont, vagyis ments surun, ha neheznek tunik.
Az a kék kristály ahol menteni lehet feltámasztja a halott társat is.
Én azt szeretném kérdezni ha meghall az egyik hõsöm mi a teendõ?
Van valami hátránya, ha HP visszatöltésre folyamatosan az alvást használom (Zzz)? Eddig semmi extrát nem vettem észre.
Már a játék legelsõ percétõl lehet varázsolni. Nem kötelezõ megtalálni a rúnákat tartalmazó tekercset, Te magad is felfedezheted õket (ha a skill táblában olyan szinten jársz, hogy új spellnek van tanulási lehetõsége - Spell: ???).
Pl ha a legelején kinyitod a mágus rúnatáblázatát, rányomsz a legelsõre majd elsütöd, már meg is tanultad a tûz spellt. Ehhez képest az ezt tanító tekercse jó pár sarokkal odébb találod meg.
Érdemes a fentiek alapján új spell tanulás unlock esetén kipróbálni pár kombinációt, hátha magadtól is megtanulod az újat :)
Nincs memorize spell, csak scrollok vannak, amin lathato az abraja az adott varazslatnak. Aztan mar csak jobb klikk a varazslo kezere es feljon a runatabla amin a megfelelo ikonokra kell klikkelni , majd varazsolni. Ezert idegesito, hogy minden alkalommal, ezt elkell jatszanod varazslat kozben, mert nem jegyzi meg az utolso spellt.
Jobb click a varázsló kéz ikonjára, és akkor feljön egy - ha jól emlékszem 4x4-es tábla, amin rúnák vannak. Fogsz találni a labirintusban tekercseket, amin varázslatok vannak, illetve a hozzájuk tartozó rúnák. Ha el akarod varázsolni, kijelölöd a rúnát, és rányomsz a tábla jobb oldalán lévõ varázslás ikonra. Ha bonyolultnak tûnik, van egy tutorial rész a játékban, nézd majd meg a slide-okat, ott érthetõbben elmutogatják.
Igen, ez egy ilyen mûfaj. A varázslatok erõsebbek, mint egy közelharci támadás, illetve több fajta dolgot lehet velük elérni (mérgezés, fagyasztás, területre támadás stb.) ezért kell valamilyen "büntetés". Ennél a játéknál az, hogy kicsit több kézügyesség kell ahhoz, hogy használd õket.
Engem ket dolog ami idegesit, hogy minden egyesz alkalommal a varazslatot ki kell valasztani, nem jegyzi meg a legutolso hasznaltat, a masik, hogy a cuccokat dobalhatom el, mert eladni azt nem lehet oket.
Igen, hasonlít a Eob-ra is, de a Dungeon Master '87-ben jött ki, míg a Beholder '91-ben. Ezért írtam inkább a DM-et, bár kétségtelen, hogy az EOB-ot is írhattam volna.
Oké oké, régebben láttam a trailert :)
Örölök, hogy végre kijött egy ilyen igazán oldschool rpg játék mint ez, ha hozza a beholderek színvonalát(az majd késõbb derül ki) akkor számomra kötelezõ vétel, a polcon a helye.
Szerintem meg az eye of the beholderhez hasonlít legjobban.
Rengeteg dolog ismerõs onnan(pl a rejtett kapcsolók kialakítása a falon, földön lévõ kapcsolók amikre ha követ raksz ahelyett, hogy ráállnál nyitja az ajtót, mozgó gödrök a talajon stbstb).
Sziasztok! Tegnap éjjel kipróbáltam a játékot, nekem nagyon bejött. Régebben játszottam még Amigán a Dungeon Master-rel, és a Chaos Strikes Back-kel: hozzájuk hasonlít legjobban a LoG. A karaktergenerálás nagyon jó - kellõen egyszerû, de azért változatossá is teszi a játékot. A három kaszt (varázsló, rugó, harcos) elég kevésnek tûnik, de a skillpont osztogatással, és a traitek válogatásával elég különbözõ karaktereket lehet kihozni. Az irányítás jóra sikerült, lehet egérre fordulni, de azért van "fejmozgatásra" is lehetõség, ha alaposan meg akarjuk nézni a falakat. Normál fokozaton is kellõen nehéz, (a harmadik szinten járok) a pókok és a mérgeik jelentik most a legnagyobb gondot :) A mágia egy kicsit nehézkes, de megfelelõ kézügyességgel abszolválható, és elég hatásos, fõleg csoportban mozgó szörnyeken sebez sokat.
ohh a regi szep idok, amikor meg nem tudta az ember, hogy mi a varazslat, de probalkozott es elobb rajott, mint ahogy megszerezte a scrollt, most sem volt maskepp:) Eddig sokkal jobban hasonlit a dungeon masterre, mint a beholderre, ami nekem csak jo.
Ezt akartam ajanlani csak nem ilyen direktben megfogalmazva:) A penzed mar ugyis naluk landolt.
Beszarok, hogy már 19:24 óta fent van FTP-n egy Reloaded release ... Én meg nem kapom meg a Steameset. Azt hiszem leszedem .... úgyis az a lényeg, hogy támogattam a csapatot.
De azert elovetelben par plusz jar hozza.
Posts: 10435
New postPosted: 11 Apr 2012 05:57 pm Post subject:
Ignore User Quote
I see a torrent already for it on a well known site Smile
***** Includes Preorder Bonus Extras! *****
- A beautifully crafted game manual - Legend of Grimrock world map - Custom made grid paper to print out for all your mapping needs - Grimrock theme music - Wallpapers - Art sheets illustrating foul creatures of Mount Grimrock - Team photo
Ja, csak Steam szaródik elfelé nagyban. Ideje lenne már aktiválniuk.
Ahogy neztem vedelem nincs is rajta, es mar fent is van a torrent oldalakon...
hmm, gog-on vettem egybol lejott 1 perc alatt, 460 mega. Ugy erzem jo valasztas volt kihagyni a steamet ebbol:) Van benne freelook is, vagyis siman korbe lehet nezni, bar ugy mozogni nem enged.
Már most felcsesz ez a rendszer ... nem elég, hogy elõvételben 'drágább' (a 20%-os kedvezménnyel!), mint megjelenés után, de még bsszák is aktiválni a Steamen. Persze pont a steam miatt nem szedtem le a telepítõt ... sõt, a Humbles letöltõ paget töröltem is, gondolván nem fog már kelleni :(
Na jol emlekesztem lehet ki-be kapcsolni az "oldscool mode"-ot igy terkepez nekem ha kell, annyira azert nem vagyok elvetemult, hogy firjaljak is papirra kozben:)
Most nézem, hogy Steamen meg lehet már venni, megjelent státuszban van, és ráadásul akciós, 9.89 euro .......... Kb semmi értelme nem volt megvenni elõvételben ...................
Mielott elkezdenem utni a falat, loni a semmibe a varazslatokat, hogy fejlodjek gondolom ez nem a dungeon master altal alkalmazott fejlodest fogja hasznalni, hanem inkabb beholderre hajaz, nem?
Azert ez nem igaz, ugyanis par oraval ezelott valami hiba folytan a gog.comon kitettek par orara es ott az ugyesebbek megtudtak korabban venni.
játszik már vele vki ? mik a benyomások ? mennyire váltja be a hozzá fûzött reményeket ? én most a wizardry 8-ra vagyok rákattanva, ahhoz is vannak jó modok !!!! napok óta tolom, és mivel nem lett túl jó az elsõ csapatösszeállítás, így újrakezdtem az egészet új csapatot építve ! 10 éve nem játszottam ilyen izgalmas szerepjátékkal
látogassátok a : játék-felújítások topicot ! sok új érdekesség lett rajta az utóbbi napokban is
Még 7 óra, váltson már át az a Pre-Order bejegyzés Steamen :D A fordítással kapcsolatban a fejlesztõk egyelõre nem tervezik könnyedén elérhetõvé és módosíthatóvá tenni a szövegeket, mert az esetleges bugokra és térképszerkesztõre koncentrálnak. Nem hinném, hogy Xentax-on ne tudnák ezt is megoldani :D
Várom már... :)
Még 10 óra pedig jöhetne már. :)
Meg steamen sem... "A játék feloldásáig körülbelül 18 óra van hátra"