ugyancsak az, csak látom egy páran mintha arra utalgatnának, hogy már csak azért se fog nekik tetszeni, mert "elárkádosodik" a sorozat. Közben alapból az. TDU meg egy fokkal érdekesebb.
Az egész Dirt sorozat egy nagy rakat "arkád fos" volt ha úgy nézzük, nem értem, hogy ezek után mi a fujjolás alapja, ha azt az árkádosságra építitek.....
Annak idején volt egy még tûrhetõen jó gépem, amin TDU-t is toltam stb, azon 640*480 minimumban 5 FPS volt a Dirt, onnantól kezdve én egy percet nem szántam rá, kipróbáltam egy havernál, okok, de unalmas volt. Igazából mondjuk az összes autós játékot már unom, TDU sorozat nyitott világa az egyedüli, ami visszahozott ebbe a játék kategóriába engem annak idején plusz a 2. rész, de ezzel kifújt.
Szerintem ez kicsit felüdíti az autósjátékok világát ez a DiRT rész talán, mert mostanában nem nagyon láttam hasonló játékot és végül is megvalósítást tekintve azért annyira szart nem adtak ki a kezükbõl CMék.
Nem vágom mit lehet élvezni szaros roncsderbyn,kb óvoda nagycsoportos szint... Én is Grid 2-õt várom inkább már évek óta.
Fényévekkel jobb az F1 2011 mint a 2010. Fizika terén hatalmasat javult, vezetési élmény "páratlan" F1es közeg sosem volt játékban ennyire jól kidolgozott mint a 11ben.
Hibák vannak továbbra is, de nincs is nagyon még egy játék amiben 24 AI dolgozik egyszerre és taktikázniuk kell, változó idõjárásnak, szituációknak megfelelõen... szép számmal lettek ezek a hibák is javítva, de még van min csiszolni. Tökéletes sosem lesz, max ha mesterséges inteligencia lesz alattuk, ami ember fejével fog gondolkozni és szituációkat megoldani, addig meg marad az elõre programozott módi, ami mindig rejt magában sutaságokat. Ezen nem szabad nagyon fennakadni.
Milla felett elment, tehát profitot hozott, de ezek a számok nem teljesen valósak, csak becslések. Amíg a kiadó kiadja a játéksorozatot 2 évente, addig ezen kellõ profit van nekik, ha nem lenne nem csinálnák.
ezt nem veszem meg, max filléres akcióban steamen ... :(
Pfff
fasza :/ Dirt 3 nálam 2 hétig bírta kevés volt a rally pálya, telib.szták amerikai happy boyos roadshow versenyekkel 2 dologért sajnáltam: a Trailblazers versenyek teli találat + Audi S1-nek a hangját naggggggyon eltalálták a fizika all-assist-OFF már jobb volt, mint eddig és akkor most megint elmennek h.lyegyerek irányba.. pfff :/ de hát erre van igény úgy látszik
Amire én célzok, hogy a tavalyihoz képes is gyengébb lett az 11. Az ellenfelek erõssége egy összevisszaság. Legalábbis én ezt tapasztaltam Legenden. N. Rosberg és Vettel a királyok, Force India mindig 23-24be, a McLarenek folyton 10dik helynél topognak, Massa veri Alonsot. A tavalyi újságírós rész semmit nem változott. Vagyis igen kivágták az interjúszobát. Legalább azt látnánk amikor odaadják év végén a VB trófeát. Ja meg van egy kis ugrálás meg mutogatás a kocsin. Vagy hogy mondjak egy példát. Bevittem ToroRossot 4 helyre. 3dik hely kellett volna és egybõl jön az animáció hogy szomorúak én meg magyarázon, hogy mi volt a baj. Szánalom, egy ilyen csapat örülne egy olyan 4dik helynek a valóságban. A verseny utáni élet semmi. Ok van pár sablon mail de ennyi. Akár milyen patchet adnak ki mindig van valami új bug halmaz. Ráadásul a DRS zónákat nem javítják ki, innetõl nem lesz patch. Lényegileg egy gyenge DLC a 2010hez, amire rá van ütve az új játék jelzõ.
A karrier 1000 sebbõl vérzik. De talán ami a legjobban bánt, hogy VBként ülhetek a 4-es számú stb kocsiba és a csapattársak folyton visszaesnek teljesítményben. Sõt ha Vettel, Alonso, Hamilton stb helyére mész akkor az a pilóta egybõl megy a süllyesztõbe, F1be már helye nincs. Röhej. Biztonsági autó egy rossz vicc. És nap hosszat sorolhatnám, milyen lehúzós vacak lett. EA féle politikát érzek mögötte. Vagyis lesz hatalmas PR, a játékot meg felületesen megcsináljuk, minõség és tartalom meg nem fontos, majd a név eladja.
Plusz megemlítem, hogy az F1 online része igazi DiRT Showdown féle roncsderbi. Szóval értem honnan az ötlet.
A DiRT3mat meg nem szidtam. Bár tény kicsit több pályát elviseltem volna.
Folytatódik a DiRT-sorozat, ám tényleges ralis és off-road ömlengés helyett egy könnyedebb vadhajtást kapunk a pénzünkért. A DiRT: Showdown mindinkább az arcade vonal felé hajlik, hiszen elszeparált arénákban, vakuvillogással és a közönség bíztatásával a hátunk mögött kell a roncsderbikben leamortizálni az ellenfél járgányait, sõt a DiRT 3-ban debütált gymkhana-játékmód is visszaköszön. Nyaktörõ helyszínek, elképesztõ kunsztok, pazar látványelemek, igazi pörgõs hangulat vár bennünket a DiRT: Showdownban, a fejlesztõk nyilatkozata szerint a Showndown nagyban hasonlítani fog a kilencvenes években hódító Destruction Derby-re. Úgy látszik elfogyott a Codies fantáziája a DiRT-sorozat jövõjét illetõen, rali kimarad ezúttal - helyette kapunk egy csupasz örjöngést. A gymkhana-játékmódban egyébként kétszer-háromszor nagyobb játszótereket kapunk, mint legutóbb. De lesz még a kalapban az NFS-féle Autolog rendszerhez hasonló közösségi rendszer és végtelenül egyszerû irányítás. A DiRT: Showdown 2012. májusában jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Avagy visszatér a Destruction Derby, vagyis a roncsderbi szerelmesei ismét örülhetnek.
A Codemasters bejelentette az új Dirt játékot, ami viszont nem a Dirt 4. Ennek kihangsúlyozása fontos, ugyanis a Dirt Showdown inkább csak mellékszála a sorozatnak, mintsem folytatása. Ennek bizonyítéka, hogy a ralis játékmenet roncsderbire vált.
A készítõk egy az arcade játékok kedvelõinek jobban tetszõ játékmenettel ellátott Dirt-öt kívánnak fejleszteni, ami bizony a kultikus Destruction Derby elemeit hordozza magán. A játékban pedig visszatér a manapság népszerû gymkhana is, ráadásul nagyobb helyszínekkel.
Megjelenés multiplatform formában 2012. májusában várható.