kösz, jól tetted hogy leírtad, adok a véleményedre. Sokat gondolkodtam, a Kart Racing Pro-n, és végül azért nem vettem meg mert elégnek éreztem a Kartkraft-t, nem tudom összehasonlítani a kettőt, így nem tudom melyik jobb, de nekem elég a Kartkraft, nagyon üt rajta a lendülettartás és a rövid tengelytáv harca :)) Én nem vagyok benne gyors, de érésre nagyon jó.
Hát majd lesz valami ... Valszeg így-is úgy-is az orosznál kötün ki, azt lehet okosba venni csillióért millió darabszámban mint a lélegeztetőket ... :)
off: maradjon is így Alex. Én sem tudom igazán hogy miért kapott el engem ennyire, pedig úgy hittem magam azért. Tudja a rossebb :)) Hallod leöntöttem magam benzinnel kicsit (bütyköltem a gokartot), semmi,..feleségem szólt hogy brutál benzinszag van a házban, semmit nem éreztem :) ...aztán egy pozitív teszt és full tüdőgyulladás,..ez még tart valamennyire.
A Pfizer jo lenne (amit a media tol): de felvasaroljak a penzes orszagok; az EU-egyezmeny miatt nem sok jut nekunk (ha kulon vasarolgatnank akkor ismet "a genyo Magyarok":D); raadasul meg sohase hasznaltak embereken, ez az elso "ember kiserlet", igy nem tudni mi lesz 3-4 honap mulva (mennyire tartos). A Brit-Orosz es a Kinai "hagyomanyos" cucc, azzal nincs (nem lenne) gond, de hat Oroszo./Kina, az emberek "biznak bennuk" es a (bulvar/hatasvadasz) media is tesz rola, ne akarja senki:D Nekik konnyu, a felso 10-20%-nak (amibe a mediasok is beletartoznak) lesz "rendes", eppen azokat hulyitik, akiknek meg nem.
Egy honapon belul tuti lesz egy csomo Pfizer-mutyis beoltott "fontosember" (a valodi raszorulok helyett): szocialis es egeszsegugyi "munkat" vallalo celebek; mindenfele "kikuldetesbe" utazgato politikusok es penzes emberek (es csaladjuk); stb. :) Majd csordogalnak a hirek;)
En meg mindig megusztam (gyorsan lekopogtam:D), nem voltam home office-ban, egesz evben bejartam, raadasul Bp., belvaros, es metrozom. Pedig 3 kolegam tuti volt (teszt + vervizsgalatok; "persze" feketen ne legyenek a rendszerbe), es 3 valoszinu, szarul voltak 1-2 hetig (se teszt, se semmi). Es mind fiatal (20–30). Ket koleganom azonnal menekult home office-ba (jogosan, egyik gyerekvaros), en maradtam, bar para, de kulon szobam van, talan meguszom.
köszönöm a válaszokat. meglesem mindet. bár nem vagyok otthon a rally-ban, egy pályának sincs most meg fejből a neve, de megnézném azokat is. Tudnál írni egyet-kettőt Suna? ^,^
Van még Rabócsiring is, csak DZ Trackwood v1 néven kell keresni ;)
Drift pálya, Ai és kamerák nélkül. Tavaly nyáron csináltam hozzá egy alap körvonalat, meg egy kameraszettet, így igaz nem a jó startról indulva, de lehet rallycross versenyeket rendezni.
sziasztok, Sok magyar pálya van? Mondanátok egy párat, amiket szerettek? lehet bármilyen jellegű.
Sziasztok!
Versenyzőket keresünk BMW Z4 GT3 és GT Classic bajnokságainkba! Ha szeretnél egy remek kis társaság tagja lenni ahol garantáltan megtalálod a szintednek megfelelő ellenfeleket akikkel fair csatákat vívhatsz akkor nézz szét a weboldalunkon és töltsd ki a "Jelentkezés" menüpontban található űrlapot. Ha van olyan kérdésetek amire a weboldal nem tud választ adni, keressetek bátran a következő e-mail címen: [email protected]
http://hsmg.wezzpage.hu/
Üdv.: HSMG team Utoljára szerkesztette: PolyakIm, 2020.11.23. 11:25:09
megvan valakinek az RSS F1 2020 hybrid? most vettem de valahogy semmifele FFB nincs a G29emen
Itt kezdodik az autokazas :) Eszre sem vettem, hogy mar meg is jelent a 3.0-as hosszu-hosszu ido utan. cikk
tyu hirtelen nem is tudom hol olvastam, de valaki azt irta, ha jon az ac2, akkor dobjak az ue4-et, hala a jo egnek es sajatot irnak, vagy kipofozzak a regit. Bar kerdem en hova, lattak mar, hogyan nez ki manapsaga moddereknek hala az elso resz? Beszaras jol. Nem kell ide uj engine :)
Mármint ingyenessé tették ezeket a szerintem engedély nélküli Rfactor1 konverteket, amiért eddig az elmúlt 1 évben pénzt kértek :S.... No nem baj mostmár ingyenes, húzom is lefele őket.
Igazából nagyot nem hibázott. Az történt, hogy az egyik pályabírói poszton véletlenül kint hagyták a sárga villogó jelzést. Ezt meglátta a Sophia előtt száguldó Daruvala és ösztönösen elemelte a gázról a lábát. Flörschnek nem volt már ideje reagálni, így pont a féktáv kezdetén nekikoccant az indiainak, emiatt elvesztette az irányítást és közel 270-el háttal csúszott be a Lisszabon kanyarba. Ott a kerékvetőkön és az éppen beforduló autón megpattanva emelkedett a levegőbe.
Hát ez esetben, nem értem, hogy lehetett ezt ennyire benézni...
Valóban nem egy kiemelkedő tehetség, így az is lehet, hogy az elmúlt pár évben segített neki a mai PC világ, de ő pont tipikusan formula autós ranglétrát járt be. Sophia Flörsch karrier Utoljára szerkesztette: Tommy77Hun, 2020.10.03. 18:59:50
Sztem a csaj, női vezetőhöz képest nagyon jó. Autóversenyző pilótához képest már kevésbé, de azt akkor se értem, miért egy forma szériába tették be. Gondolom egy jó marketing fogás volt, csak attól hogy valaki ki akarja használni a mai PC világot, még végig járhatna egyfajta ranglétrát. Pld kezdhetett volna akármelyik super 1600-ba vagy bármibe, ahol hasonló marketinget kihasználva megmutathatta volna, hogy tud-e különbséget tenni szimulátor és valóság között. Ezt bármelyikünk eljátszhatta volna, sőt lehet többen jobban abszolváltuk volna a feladatot...
Nagy valasztek nincsen ebben az arszegmensben, thurstmaster t300 pl. Esetleg t150 nekem utobbi nem volt, de sok ember hasznalja, de amugy ha visszaolvasol kb 200x ki lett mar itt is targyalva es van kulon topikja is.
ui:Eg es fold erzesre a ketto. mintha egy trabantbol atulnel egy kenyelmes halk mercibe es foleg, amikor a mercibol vissza kell ulni a trabantba, na az tud nagyon fajni.
Ohh a k. anyjat az sg motornak, leirom a mondokam, aztan idotullepes, es oda a szovegnek... Szoval, akkor roviden matekos fejjel gondolkodva, ha a kormanyt hasznalom max 30%-on, akkor ha a jatek kitol 1000 fele jelet magabol, ezen a 30%-on osztozkodnak a kormany teljes tudasan(erejen osztozkodva). Mig a kormanyt 100%-on hasznalva nem csak joval erosebb lesz, hanem sokkal reszletesebb is. Viszont jatekon belul levele 50%-a, is max a fele jel veszik el, vagy ha maskepp mukodik, akkor az 1000 jel amplitudoja csokken a felere, tehat mindenkepp ezt a megoldast celszeru hasznalni. Ahogy sose tettem. De igazabol erzesre eg es fold a ket beallitas. Aztan, ha mondjuk valakinek tul eros valamelyik "effekt" pl a siman tekerem a kormanyt az uton haladva, azokat mind lehet kulon kulon allitgatni izles szerint, viszont a extra reszletes erzes megmarad cserebe.
ui: mondjuk visszagondolva egy logitech kattogos recsegos istencsapasanal tok mindegy, azon semmi sem segit ami a reszletezettseget erinti. (mint volt g25, g27 tulaj ) :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.09.21. 19:16:52
ertem azt az abrat, es azt is alairom, hogy sok esetben en is bealdoznam a reszletezettseget, egy sima vezetes kozbeni pontosabb erzeshez. Vagyis batran "clippingeljen". Vagyis, sokkal tobb infot adjon vissza (kulonbozo erokkel) amikor az uton vagyok, mint amikor pl megpordulok, mert pont nem erdekel, hogy a kormany maximum erejevel tepi ki a kezembol a az iranyitast, vagy "papiron" a vallamat is leszakitana, ha tudna olyan erot produkalni a kormanyom, amit ker a jatek. Lent csak az allitom, hogy siman hulyeseg amit mutat az ac a pedal appjaval es mint irjak, nem celszeru feltolni 100%-a. Holott itt is hany embert tudok aki meg azon is tul tolja (mert gyenge a kormanya, legalabbis ahhoz kepest amit szeretne erezni) Szoval most a jatekon belul leveve a felere, majd a kormanyon feltolva az erot, sokkal erosebb lett az uton valo iranyitas(nekem mar zavaroan eros) de cserebe, kb 10x annyi reszletezettseget ad vissza ezzel a beallitassal. Sot eloszor eletemben, mig a smooting-ot is feljebb vettem pl rfractornal (ott is alkalmaztam a jatekon beluli le 50%) megoldast, mert mintha vaskereku autoval mennek az uton nagyon durvan erezni meg a cseresznyemagot is az uton. Erdemes kiprobalni.
Ha TLDR a szoveg, nezd a second chart: results abrat.
Tulerositett ffb-vel maxon jarathatod a feedback erot, de erosebb nem lesz a kormany.. a kovetkezmeny, hogy elvesz a dinamika - megkapod a lapos a gorbet. Mikor pl mar csak 70% feedback erot kene erezned, akkor is 100%-t fogsz kapni a clipping miatt.
Sokaknak meg ez is jobban bejon, mint a gyenge ffb, ez szubjektiv valasztas, de nyilvan gond az infoveszteseg - meg hamarabb el is hasznalodhat a cucc.
Az alapveto gond, hogy a kormanyok nagy resze tul gyenge. Erosebb vassal meglehetne a kecske es a kaposzta is.
Ha TLDR a szoveg, nezd a second chart: results abrat.
Tulerositett ffb-vel maxon jarathatod a feedback erot, de erosebb nem lesz a kormany.. a kovetkezmeny, hogy elvesz a dinamika - megkapod a lapos a gorbet. Mikor pl mar csak 70% feedback erot kene erezned, akkor is 100%-t fogsz kapni a clipping miatt.
Sokaknak meg ez is jobban bejon, mint a gyenge ffb, ez szubjektiv valasztas, de nyilvan gond az infoveszteseg - meg hamarabb el is hasznalodik a cucc.
Az alapveto gond, hogy a kormanyok nagy resze tul gyenge. Erosebb vassal meglehetne a kecske es a kaposzta is.
Anno valaki kerdezte, hogy szamit-e, hogy a jatekon beluli ffb clipping mutato mit mutat. Mondtam tok mindegy, a lenyeg, te erezd amit akarsz, ugy allitsd be a kormanyt. Na meg a jatek honnan is tudna mennyi ero van a kormanyba, mert szerintem nincs is visszacsatolas. (mondjuk nem olvastam jobban utana, hogy erre cafolatot talaljak) Nyomtam egy firmware update-t a kormanyon jol kinullazta a beallitasokat, igy szorakozhattam megint. Alapesetben 30 %-on volt a kormny ffb-je, jatekon belul meg a gain 100%. Azert jol meg tudott izzaztani egy oras verseny mar, foleg, ha valami combosabb auto volt, aminek nehez tekergetni a kormanyat. Persze ha kellett ha nem a jatekon beluli mutato folyton pirosban volt egy kisebb bukkano kapcsan. Anno is mondta de hat tudom, hogy ennel sokkal erosebb a kormany, hiszen 100% kb meg sem tudom mozditani.
Egy szo mint szaz, fanatec ajanlasnak eleget teve kivancsisagbol beallitottam ugy, vagyis kormanyon az ero 100%, jatekon belul meg csak nem is 70% ahogy irtak, hanem 60%-ra allitottam. Hat valami boduletesen nehez lett mozgatni, szo szerint kitepi a kezembol, igy saccra, min 2,5 x erosebb lett az ffb erzese minden mozzanatra, ellenben a jatekon beluli mutato szinte soha nem ment pirosba... szoval ennyit errol a clipping hulyesegrol amit mutogat a jatek...Igy tovabbra is azt mondom ne higgyetek neki, csak amit ereztek.
Biztos nem vagyok egyedul aki Kunos felmenoit 5-6 eve szidja, hogy, ha barmilyen mas usb-s eszkozt bedugsz (marmitn amit jatek iranyitonak detektal a windows), akkor a fosom ac meghulyul es nem mukodik, mig ki nem huzod es ujra nem inditod, vagy nem ugy allitod be az iranyitast, hogy az az eszkoz is epp aktiv) egy szo mint szaz a content manager ezt is meg tudja oldani, csak szemetszurt a tobbszaz lehetosege kozul, ha mas is szivna ezzel.
alakuló esőcsep fizika:
Aki nem iratkozott volna fel:
F1/Mugello száraz kör, külső nézet, esős belső:
Assetto Corsa - BTCC 98/99 bajnokság szep.17-től!
A korosodó, ám még mindig népszerű Assetto Corsa-val a 90-es évek végét elevenítjük fel a hamarosan induló BTCC túraautós bajnokságunkban. Két legendás autó, a BMW 320i, és a Nissan Primera csap össze. Két eltérő karakterisztikájú gép között mindenki megtalálja a magának valót. Mindkét ingyenes mod piszokjó, ami PM3DM kezemunkáját dicséri. A pörgős, duplafutamos, rövidpályás bajnokságba már lehet jelentkezni, gyakorolgatni, csapatot alkotni, saját autófestést választani, pingálni, mint a régi szép időkben. Az izgalom, és kihívás garantált!
Versenynaptár: 2020.09.17 @ Road Atlanta 2020.10.01 @ Tor Poznan 2020.10.15 @ Brands Hatch Indy 2020.10.29 @ Bikernieki 2020.11.12 @ Donington National 2020.11.26 @ Croft 2020.12.10 @ Knockhill 2021.01.07 @ Knutstorp
A bajnokságon való indulás feltételeiről, szabályzat, további információk erre: http://gtr-masters.hu/tema/7299 Utoljára szerkesztette: KRi2, 2020.09.04. 20:51:48
egyszerubb lett volna beirnod szerintem, a keresobe es maris megvan a valasz, google-> localbridge.exe Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.08.25. 20:25:48
Mi a pi-.a az a LocalBridge. exe és miért jajgat folyamatosan a netframewrok miatt ??? Valami káértékony cuccot szoptam be ? Vírusírtók sem indulnak el ...
jaja, az ACC-ben is kicsit bálnák az autók, de nem is nagyon várhatok mást, biztos hogy lehetne agilisebb, de java részét gentleman driver veszi, ha a Blancpain mezőnyére rákeresel a driver database oldalán hát igen keveseknek van gokart múltja, a lgtöbb eleve GT-t kezdett. Szóval az hogy arányaiban inkább eltolja az orrát az még mindig biztonságosabb, mint ha megforog. Végül is rá lehet érezni, nem az a kormányroppantóan buta kategória, ha jó a tempó és oké a gumi akkor elfordul, ha nem oké a gumi akkor korábban kell megfékezni. Az ACC-hez képest viszont kevésbé érződik az autó súlya, jobban úgy érzi az ember hogy határon van, itt kb. 30cm, az ACC-ben meg mondjuk a duplája. összességében én már inkább ACC-t vezetek ha ezt a kategóriát akarom vezetni.
Nekem is bejön. Érződik rajta már az ACC-s gumifizika. Gondolom ez középmotoros tulajdonság, hogy kifelé tolja az elejét. Nem csak jó, hanem erőteljesebb az FFB és igen valahogy így képzelem el egy Ferrari vezetését. Rögtön vittem is Mugelloba. A GT4-es KTM is jól sikerült. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.08.08. 21:49:31
"Next step is to get the brand new exclusive Ferrari 488 Challenge Evo specially designed with Kunos for this competition. Here you can find the Steam key that can be used to redeem the Ferrari 488 Challenge Evo in Assetto Corsa: *****************
THE CAR WILL BE RELEASED ON STEAM AS A PRIVATE DLC FROM 7TH AUGUST 18.00 CET (TIME MAY VARY DUE TO STEAM PUBLISHING PROCESS), A DEDICATED COMMUNICATION WITH INSTRUCTIONS WILL FOLLOW AFTER THE CAR RELEASE. You can start training then."
Tomsteel, aki az ACC Hungaroringet csinálta, jár még ide? Mert profil alapján márciusban lépett be utoljára. (Bár sokszor én sem lépek be, csak olvasgatok) Írtam neki pm-et, csak nemtudom egyáltalán olvassa-e.
Kivancsi lennek a sok szimulator kocka kozul melyik ertekelne a belso/kulso ertekeit a holgynek, illetve melyik csak a jatszotere miatt lenne vele elviselve a hulyesegeit :) uhh most nezem csak 20 eves Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.07.22. 14:43:07
Mint irtam, nem hasznalok ilyet, de innen le tudod tolteni. rain
Az igaz, nem néz már ki rosszul az rFActor. Nem létezik olyan mod ami egy visszapillantón fityegő nyünyőkét szimulál? Bár a fejmozgás is modellezi a G erőket de lehet hogy ez hozzáadna az illúzióhoz.
nem en vagyok ezeknek a celkozonsege, magyarul sosem probaltam ki :) De valami emlitest tesznek rola persze gondolom ez csak latvanyban nyilatkozik meg:
Szárazból esősbe váltó és fordítva, tehát felszáradó pálya gondolom nincs, vagy igen? Már csak azért mert a bal oldalon futó ki programocska van, hogy esőt is jelez %-osan, de ha nem tudja a plugin vagy MOD akkor minek?
termeszetesen nem, ez az egyik legnagyobb erenye a jateknak, hogy orrba-szajba, lehet moddolni konnyeden. a racedeparmenen is lathatod tobb mint 13 000 modositas van hozza(bar ebbol 10 000 skin) de akkor sincs semmi kozel tavol hozza.
Konkretan ez az esos cucc, tudtommal meg nem publikus, de hamarosan.(de eselyes, hogy van masik) Addig is tedd fel, ha nem hasznalnad az ingyenes content managert + reshade, maris lesznek repulo fucsomok es ami szem szajnak ingere jatek kozben, a cm-el konnyen lehet allitgatni hangolni ezeket.
es van aki erre gerjed pl f1 sorozat, ilyen is van...
es akkor jon a kerdes, minek van a tobbi "uj" jatek, amikor ez is nez ki ugy, ha akar (kisebb performancia igeny mellett) Mar aki erre gerjed: Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.07.13. 15:10:27
Teljesen felesleges ra hallgatni, ha nem erzel kulonbseget, mert ugye ha lejebb veszed az ffb-t(jatekon belul is tudod autonkent allitani vezetes kozben) es pont egy jo megszokott "erzes" eltunik, vagy tompanak fogod utana erezni, akkor az meg mar zavarni is fog. Gondolom nagyon elmerulni meg nem akarsz benne, mert azert lehet allitani, meg jatszdozni vele, joval reszletesebben is. de alapesetben azt jelenti amit mondasz.