Mondjuk csak sajat fejjel kozelitettem meg a dolgot, ha a gyerkocnek nagyobb elmeny a "szimulatorozas" mint pl a gokartozas, akkor valoban igy celszerubb szerintem is a jutalmazast megkozeliteni, de fordul meg a kocka, amikor nem a gep elott akar kockulni, hanem az ures gokart palyan a hotlapozas nagyobb elmeny lesz neki, akkor neked is taktikat kell majd valtanod :)
Tehát több infót próbál a játék a kormányra küldeni mint amit az vissza tud adni. Akkor én most hallgassak az addonra vagy sem? Mondjuk semmi különbséget nem érzek igazából ha úgy teszek ahogy mondja akkor sem.
Ha ugy erzed, hoyg jobban szeretned, ha meg erosebben kellene tartani a kormanyt, meg jobban kirantsa a kezedbol stb. de mar folyton "a hataron tuli" dolgokat kellene reprodukalni a kormanynak es nem tudja, akkor erdemes erosebb kormanyt venned, ami ugye dragabb is.
De igazabol ki mit preferal, en is sok ev alatt kezdtem novelni egyre erosebbre, de csak azert, mert egy bizonyos ero kornyeken, nekem sokkal informativabb mi is tortenik, marmint palyautozasnal, foleg ac-ben. Mig egy pl egy kormanynal maximalizaltam az erot es gyakorlatilag pl 0-30 % kozott hasznaltam, vagy nem is tudta olyan pontosan reprodukalni vagy egyszeruen nekem annal az elleneronel nem tudtam kulonbseget tenni, most hogy 20 vagy 25% ellentartas van. mig pl ugyanezt a mokat 50% 55%-nal mar ereztem. De sose hallgass senkire ahogy neked jo, ugy hasznald, ugyis valtozni fog idovel, mi szamit neked, mi ad extra infot. Pl dirt-nel sokkal jobban jarsz, ha nagyon leveszed, hogy ne rangassa ki a kezedbol a kormanyt feleslegesen, mert az utrol nem sok hasznos info jon vissz, na meg murvan nem is tud annyira amugy sem.
De van aki meg szereti, ha pl hasonloan "nehez" a kormanyt tekergetni mint a valosagban bizonyos autoknal (majd a szakik megmondjak, hol rohadt nehez) ott ilyen logitech thrustmaster-es dolgok szoba sem tudnak jonni.
roviden tomoren valami random steames forumbol. az eleje. De engem igazabol sosem erdekelt, mert, hogy nem erzed minden esetben, nem mindegy mennyit es hogyan mikor eri el ezt a hatart. Illetve, ha jobban belegondol az ember, a program nem tudja milyen eros a kormanyod motorja, ha csak nincs valami visszacsatolas, akkor nem is tudhatja. Na meg ket egyforma kormany sincs. pl ramesz a kerekvetore, kirantja a kezedbol, ott mar majdnem mindegy, hogy a pl 120%-bol 100%-ig tudja reprodukalni (rantani a kezedbol a kormanyt) a jatek vagy jobban. Szerintem nagy altalanossagban erdemes ugy beallitani, hogy amig az uton kavirnyalsz, a leheto legtobb legpontosabb infot adja vissza az autorol, meg a tapadasrol es ott ne akarjon olyat a jatek kozolni, amit a kormany nem tud visszaadni. De pl egy ams 2-nel rohadt mindegy, mert errol nekem semmi infot nem ad vissza, csak mindenfele mas erorol ami annyir anem befolyasolja a vezetest, max elmeny faktor, mint ahogy pl a dirt-nel is.
If we think about the signal that is sent to your wheel, that the electronics and motors can turn into movement that you feel as a representation of what your car is doing. Imagine it on a scale of 0-100.
0 = No force being generated by the game, the minimum signal. 100 = The maximum force the game can generate, full signal." Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.06.06. 21:31:07
Mit jelent az FFB clipping és az miért rossz? Felraktam egy Sidekick nevű addont amiben van egy opció, hogy figyelmeztessen a clippingre, és írja is gyakran, hogy "consider lower ffb gain", de én nem érzem, hogy bármi rossz lenne. El tudná ezt laikusnak valaki magyarázni?
ezen sokat gondolkodtam, és végül arra jutottam hogy igen valós lehetőség az e-sport, logisztikailag, biztonságilag, anyagilag tertmészetesen..úgy gondolom hogy ez lesz a jövő. Viszont ott rengeteget lehet fejlődni nagyon rövid idő alatt, annyi időd van amennyit rászánsz, mind tudjuk. Tehát én inkább a valós dolgokat tolom, aminek bűze-hangja van, és ebben látok most lehetőségeket, motorral egyelőre még lófaszkodunk, az a legolcsóbb, később lapátolunk valami pályát az autópálya mellett ahol senkit nem zavar. A gokart jelenleg nehéz ügy, bár már mehetnénk, de egyedül köröznie nem nagy élmény, ez elég hamar kiderült. oda időt kell szervezni. A szimezésből is kétféle van, az egyik ha odaülhet és ETS2, meg van amikor versenyez. Ez utóbbi van nagyon riktán, bár most pont úgy lesz hogy tegnap is meg ma is lesz, tegnap segített betonozni, ma pedig leírt 20 P betüs szót, és elolvasta amit írtam. Ez most így lett pont. :)
lofaxt :D én sem férek bele a gokartjába,..illetve nem szabad mint kiderült :) Amúgy is, már régen triáloztam rendszeresen, szal mellbevágó hogy mennyi pénz egy technika ha használják, nincs elég pénz mindenre, egyelőre csak segítsen nekem, és erősödjön, a motor van bármikorra, gokart ritkán. szimezés csak akkor ha valami kimagaslót produkál (tanul olvasni).
Nincs mese kell neki egy gyerkoc meretre beallitott, kormany, pedal, monitor kombo, ket het aztan az apjat is elveri majd :) (Szerintem valami full olcso is megteszi.)
nemsokára 6 (aug11), a váltást nem érzi, sem a gokarton sem a motoron nincs váltó, szimben néha megunja és akkor elkezd nekimenni az ellenfeleknek :)) meg RC pályán sztem nem megy elég gyorsan, mert nem éri el a fékpedált normálisan a, nem szoktam átállítani neki, előrehúzom az üllést, felpumpálom magasra, azt ennyi, kap egy dobozt a háta mögé úgy eléri a féket annyira hogy nyomni tudja (load cell és kemény), a kormány is erős marad, de azzal nincs baja, inkább a lábujjas fékkel. Múltkor akartam neki okosoítást tartani, hogy csak pedálozzon majd én kormányozok, akkor jöttem rá hogy nem azért nem megy gyorsan mert nem mer, hanem mert nem tudja elég erősen nyomni a féket....rendben van a tempó, majd ahogy nő jobb lesz ...előrébb nem tud ülni, egyfelől mert lusta vagyok nagyobb dobozt keríteni, másfelől akkor rányomnám a kormányra.
ha mar az elvezetknel jarunk, srs-en most megy vele sorozat. Amugy ki sem probaltam volna, de valami hihetetlen elmeny es moka ezt az autot vezetni, jatszani vele legends cars
:) Nálam most új 'szerelem' van, 3 kompresszoros SS Mercedes megy majd ősszel, két 1928-s és egy 1930-s, az enyém a gyengébb '28-s, de sikerült elérnem hogy az első tengely a laprugó alsó fogatása helyett felső fogatással legyen szerelve, ezért jóval alacsonyabban van az orra, a másik 28'-s SSK az erősebb feltöltéssel megy de alap hátsó futóművel (átvette tőlem az első felfogatást, nekem viszont un. Mille Miglia fantázianevű hátsó laprugós futóművem van (minimális a különbség érzetre, de jobb). A harmadik, az 1930-s SSK az egyszerűen gyorsabb, mint még jópár autó majd gondolom. Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.06.01. 17:39:07
Jún.14-én indul az ingyenes, nyári Summer Cup 2020 bajnoki a Masters-en!
A nyár egyik legszórakoztatóbb, és egyben legférfiasabb kihívása lesz a retro 911-es Singer Porschéval vívott küzdelmünk, hiszen a 6 fordulós nyílt kupa versenyein belűl, egy kellő kihívással rendelkező, mégis kezes verdát fogunk meghajtani, amelyet mindenki számára ugyanakkora feladat lesz az úton tartani, de még meg is kergetjük egymást a buckás pályákon. Várunk minden régi és új versenyzőt sok szeretettel! Részletek: http://gtr-masters.hu/tema/7244
Nem sokat tudtam körözni azóta AC-n, Monacoba próbálgattam néhány retro f1-es gépet, minden évtizedből 1-1-et az elmúlt héten. + Raceroom-ban is megpróbáltam kihozni magamból a maximumot, és még rbr-hez is megjelent az FMOD sound plugin, nagyot kellet az RBR-be. Már csak valamit a grafikával kéne kezdeni és leverné még a dirt rally-t is :D.
Elkészült Assetohoz egy Pólya Ádám BMW E30-as is 2004-ből, akkor köröztem egy-egy 5 körös versenyt ellene az STC-s bmw.-vel a Hungaroringen, meg a Nürburgringen, a többi magyar dekorom ellen(Móczár Mercik és Cserkuti E30). A tesóm gépén próbáltam egy Donningtoni versenyt futni vele AI ellen, de valahogy mindig beforgatott valaki, vagy csak béna vagyok :D.
Letöltött autók AI-jának hogyan lehet agyat adni? Formula RSS 2 V8-al próbáltam versenyezni de pár kivétellel az összes ellenfél ott ragadt a rajtrácson egész verseny alatt, meg sem moccantak. Pedig szabadedzés meg időmérő alatt semmi problémájuk nem volt szóval a pályán végig tudnak menni. Van erre valami trükk/beállítás amit nem ismerek?
Sziasztok! A Lotus Type 49-et szeretném kipróbálni. Az információmorzsák alapján amit a neten találok, az alapcsomag része kéne hogy legyen, de nálam nincs a Lotus-ok között. DLC-k közt sem látom és mod-ot sem igazán találtam eddig. (Vagy benézek valamit.)
Nem tudom az Artisan-nál hogy van, de a pimaxnál álltalában még base station-t is kell venni/szerezni hogy menjen a követés, HTC vive vagy talán az index cuccai is jók hozzá csak az ár már nem ugyan az. Oculus hiány van mindenhol.
Felül kell írnom a véleményem, nagyon jó ez a BMW, HunRing-n nem adta ki, de tegnap voltunk Suzuka-ban, qva jó volt, direkt nem a Primera-val mentem, hanem a bímerrel. Igen is megvannak benne azok a finomságok amik a Primera-ra is jellemző, csak nagyobb tempónál jön ki, szuper volt.
Még nem tudom, minimálisat használom a cuccot, de pl. mikor ésszerűen leirtottam az AC fileokat, a steam később visszapakolt mindent, ha kell, ha nem, na meg a saját működése is egy szükséges teher. Azt sem értem, hogy minden inditasanal letolt magának update-et, ilyet rajta kivul csak a PC-s Vibernél látok. Na meg most éppen az AC nem is tudja inditani a Steamet, mert feltoltam egy demot elotte egy masik meghajtora, persze biztos fél nap melóval meg tudnám javítani :)
Hinnye, köszönöm, azért a végcél a steam mentes gép lenne majd :) Ha már úgysem online-ozok.
Meg tudod osztani saját magaddal a másik fiókod játékát így az bekerül a "FŐ" fiókod játékai mellé így onnan is indíthatod a nélkül, hogy váltogatni kelljen a fiókok között.
Ebayen árulnak steam accountot, ez is érdekes ha veszek egy másik simet steammel egyutt, akkkor mit tudok kezdeni a mostani steammel? egyaltalan elfogadja majd ugyanazt az emailt amit az elsohoz hasznaltam? Vagy egy email az egyikhez masik a masikhoz? Tudok két steam accountot egy gépen, a játék a a saját steamjét inditja? :) Már attol meghulyult, hogy egy sim demot masik HDDre raktam fel, oda is rakott steam konyvtarat, azt megszuntettem, simet kiirtottam, de pl azota az AC nem tudja elinditani a steamet, kézzel kell neki. Online nem nyomom, bár az ACban legendásan fos (volt?) az AI.
Technikailag különben hogy néz ez ki? Ha a játékot adnám el akkor azt hogy? A Steamet még érteném, odaadom a jelszavamat valakinek és aztán ő jelszót meg emailt változtat.
bar nem olvastam utana, de ha az igaz amit latok mar a steamen is volt 5 euro az ara, ami nem meglepo, plane a sok dlc-vel egyutt er valamit igazabol, szerintem tartsd meg, megjon meg az autos kedved, tele tobbszaz ingyenes moddal, ugysincs nala jobb osszessegeben.
Ránéztem az ebay-re, 5,- EUR :) Mondjuk ezek valami szürke kulcsok lehetnek, anno is a drágán megvett AC-m mellett is láttam valahol nagyon olcsókat az oroszoktól, az volt a riogatás, hogy majd a Kunosék ezeket jól letiltják. Utoljára szerkesztette: Thread, 2020.05.13. 18:18:28
Sziasztok, eladnám az alap AC progimat, nem csináltam még ilyet, el lehet ezt adni vagy csak a steam accountot lehet?
Mindig zavart, hogy a visszapillantoba hiaba nezel bele barmilyen szogben, mindig ugyanazt latod. pl a pcarsban ezt ugye megoldottak, hogy mukodjon rendesen VR-ben. Sosem gondoltam volna, hogy content manager+reshade egy kattintassal megoldja ezt a problema es vegre lehet nezelodni is akar mindharom visszapillantoban jobbra balra, nagyon jo! Gondolom nem csak nekem maradt ez ki idaig :)
Le kell tölteni az esős pálya modot (Wet Mod 2.0), és ha esős idő van (CM real időjárást/napszakot ad be), vagy te beállítasz esőt, akkor ezt a pályát kell betölteni. Ne gondolj rF2-es száradó ívre, meg ilyesmi, simán csak leveszi a tapadást. Viszont van vízpermet, meg tükröződés. Funnak tökéletes. Most készülnek az esőcseppek a tócsákba. Komoly lesz.
Sziasztok, beszúrok én is egy videót. Home office mellett jut kis idő a pályákra, így hamarosan elkészül a Visonta melletti gokartpálya (Brezova Gokartland). Pár dolog már szebb, jobb lett mióta a videó készült.
Ez a SOL Weather mod ha esős versenyt állítok be a pályaviszonyokat is módosítja vagy csak a látványt? Mert én nem érzek igazából különbséget. De ez bőven lehet azért is mert egyébként világrekord béna sofőr vagyok és száraz pályán sem tudok egyenesen menni.
mindkettő, reggel állítgatom az autókat, most meg mikor alszik a család, pöcsölök a szerkesztővel :) nagyjábólozva vannak, 2 autó van ami már oké (nekem!)
szerintem pont errol olvastam, bar a legkezenfekvobb helyen nem kerestem ra a jelek szerint. azt hittem ez valami "tudomanyosabb" megoldas, de ha mukodik, akkor miert is ne. Mindenesetre nem latom se a kozeli se a tavoli jovoben, hogy nekem erre szuksegem lenne. de akkor igy mukodhetett az a 24 oras verseny. Koszi.
srs-en, a heten is, meg multheten is vegig van/volt nordschleife-os verseny regi dtm-mel. Ott is amit le tudnak muvelni egyesek, de az elejen igen jo kis harcok vannak, bar csak egy oras versenyek. Ac-ben nincs is megoldva a sofor csere, nem? (bar talatam par eves reddit-es bejegyzest valami fapados megoldasrol)
Hát tény, hogy kihasználja a játék hibáit/lehetőségeit. Mindenesetre ezt még megcsinálta másik 50 ember is, nem nagy cucc úgy gondolom. Viszont nem tudom, hogy marketingből agy egyébként is ekkora arca van-e a srácnak. Ha igen, biztos nem lesz túl széles a rajongó tábora. Egy kis alázatot tanulhatna, mert ha kikerül egy valódi pályára, sokat kell majd tanulnia. Jó a szimulátorozás, meg szűrésnek se utolsó, de egyrészt az életben azért máshogyabban működik az az autó, plusz egy versenyzőnek sok más dolga is van a kocsi vezetésén kívül... Jó példa. Az életben még egy t3-as transporterrel is tudok keresztbe menni vizes úton, az AC-ban meg még a driftre beállított autókkal se tudok. Na ennyit erről...
Csak bill+egérrel próbáltam az első napok valamelyikén "értelmetlen köröket" menni :D, szerintem, ha több kört megtudtam volna tenni 1 másodpercet lehetett volna faragni, vagy másfelet, de sokkal többet nem, ha még jobban ráérzek, honnan hova forduljak, mennyire lehet kirakni.(Láttam azóta Bereznay körét, sok helyen eszem ágába nem lenne rázókőn fékezni, meg rázókő belsejébe beakasztani az autót.....) Időm sem volt túl sok, de amikor próbáltam később kétszer esténként, egyszer sem tudott a raceroom szerverhez csatlakozni..... :( Szóval elengedtem a témát, hogy javítsak valamennyit..... (Nem a döntőbe akartam bejutni, csak egy kicsit fentebb a rangsorba) Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2020.05.01. 16:40:03
Tegnap raceroomos versenyen vett részt valaki Michelisszel? Vagy próbált itt valaki elérni értelmes köridőt a ringen?
Valszeg elfogult vagyok a Primera-val, nekem az egyik etalon az AC-ban. Annak nagyon tetszik az egyensúlyozása olyan helyeket mint pl. a Mansell (ACC verzió).
Nem tudom, a képek a tesóm gépén készültek, nálam főleg egyéni tesztkörökben és hegyi felfutásokban kimerül az AC. :D Kicsit nehezen fordul, pláne kuplung nélkül, trenton a hajtűket nem tudtam venni vele. A Ringen viszont jó volt vezetni. Egy ötkörös versenyt mentem mindössze, egy ugyanilyen STC BMW Cserkuti designos E30 GRA és Móczár Mercedes voltak az ellenfeleim (100%-os AI-val ha nem tévedek). Az E30-ast leléptem simán, a másik STC-s kocsi beragadt az E30 mögé, így nem tudom az ellen mire lettem volna képes. A Merci 190 ellen viszont jó volt látni, hogy pofátlanul gyorsabb vagyok féktávon meg kanyarba is tud azért hozni hozzá képest, viszont egyenesbe meg az lépett el tőlem a nagyobb teljesítményű motorjának köszönhetően. Pólya Miki is sokszor mondta, hogy ennek a kocsinak a kanyarsebességében van az ereje.... A visszafordítókban ő is szenvedett a Rábaringen... Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2020.04.28. 19:00:29
Egy jó kormánybeállítást megosztana velem valaki TH T300-hoz driverben ill. a játékban? A jelenlegi LUT generátoros sem tűnik rossznak de érdekelne, hogy a LUT-on túl Ti hogy állítjátok be az egyes értékeket driverben és a játékban. Köszi!
Ha ilyenek lennenek itt, reszemrol az egesz gt3, tcr es stb szeriat beszuntethetnek, mert ezt meg nezni is jo. srs-en amugy rendszeresen van ezen a palyan historic autokkal verseny. Bar pont a heten induloban nincs emlekeim szerint. Mondjuk nem jartam utana, de gondolom ezek nem replikak, igy aztan duplan batraknak (penzesnek) kell lenni, hogy ezekkel el merjen indulni az ember. Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.04.23. 14:10:13
nagyon jó kamerapozíciók:
jo multkoraban belefuttam valami nagyon regi "autos" filmbe, ha jol emlekszem belmondo jatszott benne. Aminek az elso perceben volt az osszes autos resz igazabol, utana ilyen bena rossz fius film lett. Most meg ebbe futottam bele, ez a resz nagyon meggyozo
Ezt sajnálattal olvasom. Mindig szomorú mikor valaki elhagyja a "gyermekét", de amellett ez várható volt, mikor az 505 Games beolvasztotta magába a Kunos Simulazione-t. Csak remélni lehet, hogy a távozása nem jelenti azt hogy az AC/ACC is másik utat választ.
Sziasztok. Megválnék steam-es account-tól Assetto az alábbi plusszokat tartalmazza. Dream Pack 1,2,3 Japanese Pack, Triple 3 pack, Ready To Race
rég volt 2013:
Nem tudom hogy egyáltalán összehasonlítható-e. Az AC-ban jobban vezeted ezeket a GT3-s autókat?
Az ACC a hangulatával vesz rá hogy foglalkozzak vele, az AC meg na azt már nehéz összefoglalni :)) Az AC-ban mindig van valami, most pl. a drift. különösebben nem érdekel, mert nincs hozzá autóm, és az ismerőseimnek se. Vannak 160-210 lóerőig hátsókerekes, meg van sokkal erősebb is (de azt nem lehet nyúzni), gyenge autóval meg nagyon kell tudni driftelni, és akkor is vannak korlátok...mégha ilyen virsli gumival is mész. Szal a RoC után hívtak drift csatára, és mivel 100+ arc megy, érdekelt is, elkértem ezt az autót. ..azt úgy döntöttem hogy nem megyek, valahogy nem érdekel a turbóval fellőt 6-700+ lóerős driftek extrém kerékelfordulással. ...és sztem nem is korrektek, de mindenki azzal baxa át magát amivel akarja, és tényleg. Itt valahogy megfogott a modell hangulata, és alátettem Kunos alap drift E30 futóművét ...abban legalább van korrekt csapdőlés, mivel azt a futóműből számolja, aztán néha reszelgetem. tehát szinte mindig van valami. Az ACC az más, van ami nem teljesen faxa benne, de mégis jó kihívás menni vele. Az AC-ban is megvannak ezek az autók, de egyáltalán nem élvezem őket, az ACC-ben meg igen. Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.03.14. 11:18:17
Multkor oromkodtem rfactor kapcsan milyen konnyu megfogni a kocsit es vegre azt erzem van nemi "kommunikacio" az ut es az auto kozott. maga az a hatarzona amikor az ut jegge avanzsalodik, oriasi, mar mar zavarba ejtoen sok, gyakorlatilag mindent meg lehet fogni konnyeden egy ac-hoz kepest, nagypapa reflexxel es pontossaggal is. Az elvzet egybol oriasi, mintha a ut kiralya lennel, mindenkit korbekocogsz fellabbal :) Igy par nap rfactor utan, visszaterve a jo oreghez, csak erosodott bennem az erzes ugy dobalom el az autokat, mint meg soha. olyan vekony az a hatarzona ahol ugyeskedni kell, hogy vissza kell szoknom. mintha jegen mennek mindig. Amugy az rfactornak ennek a resze legjobban talan a PC2-hoz hasonlithato, ott ereztem teljesen hasonlot. Ennel kisebb hatarzona meg mar csak iracingben van, ott neha total agyament. Szoval nem irigylem az rfcator iracing-re valtokat legalabbis az elso par probalkozasig biztosan :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.03.05. 14:41:37
Ordos International Circuit: http://gtsupreme.com/ordos-international-circuit-assetto-corsa/
Belefutottam egy olyan gondba ,hogy a VRC modding pl.1988.as m clarenje,,nem megy kormányváltóval.Aut kumplung off ,,de nem megy a váltás....más modoknál okés,,,,de pl van olyan f1 full modom is ami szintén ilyen .....
köszönöm Valakinek van lövése mit kéne átirnom ,,vagy valami,,hogy oké legyen..