Arra nincsen valami mod, hogy időmérőn vagy gyakorláson a megkezdett körömet be tudjam még fejezni ha letelik az idő? Nem egyszer fordul elő, hogy a legjobb időmet futom épp, de szó nélkül kivág a menübe mert vége az adott szessönnek.
A FB-os ACcarmodding lap bezárása óta a VK-n is látni 1-2 újdonságot, de itt inkább kocsik, de van pár pálya is. (Albumok összes fotóra menjetek ;) ) https://vk.com/album-83865031_247903077
wow. Ezekre magamtól nem biztos hogy rátaláltam volna. Köszönöm. Az omegához csak egy dolog miatt vonzódom. Van kint az udvaron egy belőle. Igaz csak egy 2.5V6 benzin-manual de nekem elég. Nyilván nem versenyre való. De ha már szimulátor akkor próbálok valami hasonlót nyüstölni. Valószínű ezekre a pályákra úgysem jutnék be a sajátommal így most itt élem ki a bakancslistám :) Az eddigi modellekkel csak az volt a gondom, hogy míg a sajátommal autópályán is megyek "lazán" 220-230at és még menne .... ha nyomnám ... addig itt padlógázon se mennek 220-230nál többet a modellek. Pedig még az utcai változat is 260ig van skálázva és mennek is egyes bátrabbak vele annyit autópályán. Tudom, ez csak szim, ami nem olyan mint az életben ... de ha már a valóságban többet tud, akkor itt is jó lenne valami hasonlót legalább végsebességben elérni. Főleg Nordschleif-en a pálya végén lévő hosszú egyenesben lehetne megküldeni 260al ... na mind1. Köszi az oldalakat. Mentettem.
A sok link közül ajánlani tudom a Calibrát, nagyon szép modell és kezes jószág. A Kadett C hegyi, az egy kicsit durvább, az Omegákat nem volt még időm próbálni, a Cavalierek jók (mint szinte minden munkája ShaunClarke-nak), de pl. nekem nagyon tetszett a Corsa S1600 is. Az Astra GSi-t inkább hagyjuk, kétfajta verzió is van belőle, egyik rosszabb konverzió mint a másik.... Pedig az eredetileg RicharBurnsRallyra készült modell a legszebb Astra F amit valaha is láttam virtuálisan lemodellezve.
Köszi. Ismerős jelenség az elbabrálással ... lehetőségként lehet kipróbálom lássam mit hogyan kell, de alapjában egyet értek. A legtöbb esetben kár az időt rápazarolni ... az a fura, hogy R3E-ben találatm Opel Omegát, AC-ben nem ... szinte semmi opel tartalom és még a MODok közt se nagyon láttam működő Omega vagy ahhoz hasonlót (Vauxhall, Lotus) . Kár ... de "talán" túlélem :)
nagyon sok mindent át lehet állítani, de sokszor érdemes jól átgondolni, főleg az alap tartalmaknál. Az alap tartalmak be vannak csomagolva, és sok a moddok közül, ezeket elsőnek ki kell bontani. De van jópár olyan mod ahol meghagyták a fájlokat és szabadon lehet piszkálni. Én nem ajánlom a piszkálást, és azért mert nagyon sokat megpiszkáltam már :)) szeretem mert egyfajta minijáték, de mindig oda jutok hogy teljes akkor lenne a dolog ha a modellt is én poligonoznám össze. ..nagyon sok időt el lehet vele cseszni, főleg ha egy mezőnyt akarsz összeállítani. Sok jó modcucc van, és sok jó gyári tartalom is.
Kipróbáltam ezt a content manager-t . Durva cucc. Az eddig hiányolt real-time eredmények és köridők most végre előkerültek, elmentődtek rendezetten. Pff. El kell majd babrálni vele kicsit de jó lesz.
Kérdés. Az autókba bele lehet piszkálni pl. végsebesség terén ? Egyik autóba beleültem, a pályán maxi gázon egyenesben nem ment annyit mint a saját ilyen típusú autóm közúton. 230nál letiltott és egy 3.0 literes DTM autónak illene 260 felett teljesíteni.
Köszönet a BlackPénteknek, így Kb. 6euróból megvan az alapjáték és a DreamPack1. Sajnos megrögzött Nordschleife idővel versenyző vagyok így ezzel a kombóval én elleszek egy darabig. Sajnos belekóstoltam az R3E-be is és nem volt annyira gáz mint elsőre gondoltam. Sőt ... még ki kell találnom pár dolgot ... azt hiszem súlyos órák fognak eltelni körözéssel Decemberben .... :(
büntetni nem bünteti a steam, de a ki nem fizetett DLC tartalom nem fog elindulni, moddokkal viszont azt csinálsz amit akarsz. Rengeteg lehetőség van, erre magadtól is rá fogsz jönni ha használod az AC-t, ez a része igazán akkor nyílik ki ha content manager-l használod, kicsit kuszának tűnik majd elsőre, de ez főleg az alapjáték egyszerűsége miatt van. Érdemes meg nézni pár videót, hogy milyen modding tartalom érdekel téged.
Hali. Még kezdő vagyok ACben de valamit nem értek. (lehet unalomig magyaráztátok már de nem találtam a megfelelő beszélgetés szálat hozzá) A letölthető tartalmakban AC-DB AC-CLUB helyeken vastagon DLC-s elemek (pálya és autók) is találhatóak. Nem bünteti a Steam ha olyan MODot töltök be ami "véletlen" DLC-s tartalom ? Vagy csak nem indul el és kakukk ... ? Ami meg nem DLC azt gondolom sima MODként elfut. Van valami amire Steam - MOD viszonylatban figyelnem kell esetleg hogy ne legyen gubancom ? Köszi.
Oh, akkor valószínűleg mindegyikkel ez lesz. Nem gondoltam, hogy van ilyen. Gondolom, akkor a #42401 -ben lévővel is ez a baj.
Köszi, jó lesz a hot lap meg a practice :) Utoljára szerkesztette: [HUN]FaTaL, 2019.11.29. 21:08:57
Létezik valamerre működő Hungaroring? Leszedtem a RaceDepartmentről (0.95), illetve egy másikat innen és egy harmadikat is, ami az Assetto Hungary Facebook oldalán volt linkelve (acu_hungaroring_v.1.1.rar), de egyiknél sem tudok Time Trialt indítani, visszarak a menübe. A gyári pályák és más modok (pl. Hockenheimring) rendben vannak.
Esetleg ahhoz, hogy működjön fel kell tenni még valamit? Utoljára szerkesztette: [HUN]FaTaL, 2019.11.29. 13:19:22
Jóak ezek, egyszer én is összerakok valamit, csak hát én nem cirkálok így, és a gépem is kevés. Kijött a shader lights patch, rá is próbáltam tényleg fasza meg minden, ...de egy éjszakai rally-ról mi videót lehet cisnálni...márpedig qva jó arról lenne anyagom, de mire felkerül a youtube-ra addigra betömöríti a sötétet és lófasz feeling jön le.
Ja birom ezeket, ezeket szerintem nagyreszt videos, stb suliba, tanfolyamra jaro emberkek csinaljak, mint hazi feladat/vizsga munka, gondolom szabad kezet kapnak miben valositjak meg
Szerintem egy autós játékban elég lenne csak az autók és pálya számát frissíteni, grafikát fejleszteni, meg a fizikát minél közelebb hozni a valósághoz. Ha egy jó grafikai motort választanak az elején, lehetne 5-10 évig pimppelni egy játékot, ami a végére akkorát ütne, hogy na. Ehelyett 2 évente dobnak ki egy félkész szart, amit még két évig dlc-kel és updatekkel tesznek teljessé. Hát inkább az előbbi... Az AC ezzel jó úton haladt, de úgy látszik itt kifújt Utoljára szerkesztette: mulli1986, 2019.11.06. 11:28:22
Annyira más, hogy talán a legutolsó játék a piacon ami DX9-ről vált DX11-re... irdatlan módon elnyújtanak mindenféle fejlesztést, közben pedig "szarják" a fizetős tartalmakat... egyre nagyobb terület járható be, de a játékmenetben nulla változás van. Mindezt úgy, hogy milliós eladásokat produkálnak és már annyian vannak mint az oroszok...
alapjáték így is jó volt, és ezekkel a módosításokkal még jó sokáig jó is lesz. :) Az a helyzet, hogy szinte egyáltalán nem használom az alap játék autóit-pályáit, nagyon sok idő kellett hozzá hogy a töménytelen moddertartalomból letisztuljon a jelenlegi állapotra. A fiamnak szoktam gyári autót betenni KakucsRing-re gyakorolni, totálisan átalakult a kezdeti AC játék.
Szokás kérdése az egész, aki kormányhoz szokott az évtizedetek alatt, biztos fura lesz neki a bill. Akinek viszont ilyen-olyan okból a bill maradt évekig ő billel biztos hogy gyorsabb lesz egy darabig, mint pl ha elé raksz egy G29-et. Billentyűzetnél az egyik lényeges kérdés hogy a gombnyomást mennyire lehet finommá tenni az adott programban, hogy ne egyből 100%-ig tekerje ki a kormányt vagy padlózza le a gázt/féket. Offline lehet vele érdemben játszani, de csakis egér kormányzással, legalábbis bill-re én nem tudtam sose jól bekalibrálni jóra a kormányzást, mint ahogy anno az rbr és rf1-et belehetett. Azóta ha néha előveszem az RF1- nálam bill+egér kombó amit indítok, jobb mint a potméterhibás kétezer éves logitech wingmanom :D Tesóm az RBR-t is bill+egér kombóval nyomja, de én nem szeretem úgy mert a belső kamerák nagyon "mozognak". Online versenyeken kérdéses mennyi esélyed lehet, de volt anno hogy hiába volt kormányom mások billel meg kontrollerrel is elvertek RBR-be.:D
_szerintem_ ez még esélytelenebb :) (még kontrollerrel is)
de mondjuk én nem vagyok nagy spíler ezekben a szimekben, nagyon nem....
Valaki toltam billentyűzettel az Assetto Corsa-t? Lehet vele játszani érdemben úgy hogy dobogós helyet érjen el az ember vagy billentyűzettel semmi esély erre? (Pl amivel toltam és esélytelen az a Dirt Rally.)
Én ezért megyek csak aszfalton, kipróbáltam több próbálkozást laza talajra de nem jó sztem. Egyszerűen nem jó, ahogy pl. az rF1 sem volt jó. Az RBR jó volt. Én ezért megyek csak aszfalton.
A helyzet az, hogy jelenleg 1 játék sincs olyan élménnyel ami a valóságot visszaadja. RBR az NGP6-al egész kellemes, de nincs dinamikus időjárás, és a grafikai is ezeréves.
AC fizikája köszönő viszonyban sincs a rallye-val.
gondolom :) ..azért az tetszett mikor azt pedzegették hogy technikásabb szakaszon a navi seggből mondja az itinert, mert nincs idő mindig felnézni :))) Én szeretek bemondásra autózni, de már ismerem az összes AC alá megjelent aszfaltos rallye pályát, mivel nekem az RBR moddos része kimaradt, így a bétáknál tudok bajban lenni, de már nem tesztelek pályákat csak néha kapok. ..és hát sajnos statikus a pálya. DE a mai napig az egyik legjobb szimes kikapcsolódás számomra amikor Peklo-n tök sötétben lámpafénynél időre menni, ha mindez dinamikus időjárásban lenne, mondjuk real... pfff..nem tudom, elég sokat szoktam támogatni ide-oda akik sokat hozzátettek az AC-hoz, de egy ilyen szintű élmény az megérné nekem a játék árát még egyszer. :)
Hát nem egyszerű, pláne hogy ha nem vagytok összeszokva. 3 évig voltam navigátor. Ilyen amatőr szinten. GrA-s ladával. Sajnos nem mindegy hogy 50-el vagy 130-al érkezel...féktáv, bukkanó, dobbantó, tő vagy épp gumis, saras az út. Volt hogy 2 gyors között száradt a pálya, a 200 már 150 volt a bal3 tő meg engedd ki és diszkó..
Voltam trackdayen hétvégén(autó nélkül) BMW hegyek , Porsche hegyek, Corvette facom minden amit el tudsz gondolni, svédek jól élnek :D Aztán megjelent ez :DDDDDDDD
amig nem volt szerencsem alaposabban ki/letesztelni egy fanatec csl elite wheel-t, addig sosem gondoltam volna, hogy legalabb akkor az ugras egy t300-hoz kepest, mint egy g2x logitech es egy t300 kozott.
Egyik ismerősömnek volt olyan parája, hogy a Samsung SSD kicsinálta az USB portokat. Sajnos valszleg nem a kormány lesz a ludas. Továbbá windows energiabeállításoknál mindent kapcsolj be állandóra, sose legyen készenlétben.
vidd at egy haverhoz, ha nincs masik gep, amibe bedugnad. Siman latod az usb-s jatekvezerloknel, eltunik-e vagy sem, nem kell ahhoz jatek. aztan ott hamar kiderul, hogy a kormannyal van-e a baj, vagy sem, de nem hinnem. Lehet pl csak a dugoja nem jol erintkezik, az regi usb-k, nem igazan idotalloak ebbol a szempontbol. Bar, ha meg sem mozdul a kabel, akkor azert kicsi az eselye. szoftveres bibi lehet, legalabbis remenykedj :)
Köszi a tippet! Megtettem, sajnos semmi nem segített (rebootok, átdugás más 2.0-s portba, legújabb driver install, nem a régi használata, stb). Remélem nem ezt a pillanatot választotta, hogy összefingja magát, pár hónapja vettem (csak ugye használtan, nincs már gari...) Azért írtam Logi ügyfélszolgálatának, hátha tudnak valami okosat mondani... most eléggé szomorú vagyok :(
esetleg probald meg, hogy kikapcsolod, hogy ne sporoljon usb-n energiat a windows, vagyis ne kapcsolgassa ki-be. Lehet az hulyult be.
Sziasztok! Újrahúztam a rendszert (win10), szépen felraktam mindent ahogy kell elvileg, de mégis AC is meg Wreckfest is pár perc (néha csak pár másodperc) játék után olyan, mintha elvesztené a kormányt (újra-inicializál vagy nemtom: fények világítanak, eltekeri balra-jobbra, stb.) Néha visszaáll használhatóra utána, néha nem. Van, hogy percekig tudok játszani (olyankor teljesen normális, mint volt), de máskor másodpercek után megnyuvad. Lehet hallani olyan hangot is, mint amikor az ember USB-t csatlakoztat, ilyesmik. Nem tudja valaki, hogy mi lehet ez? (Egyelőre csak ezzel a kettővel próbáltam ki, de gyanítom, hogy a többi játékkal is ez lehet) Ja, G29 a páciens. Újrahúzás előtt tökéletes volt... (annyi változott, hogy a régi SSD-m már kezdett szórakozni, vettem helyette másikat, arra toltam fel az új rendszert. A játékokat is oda raktam fel, nem hiszem, hogy ettől rosszabbnak kellene lenniük... :( )
igen, totál más. ..volt ilyen meg olyan tapasztalat is.
Van hozzá Henry féle H-pattenem csak egy kéziféket kell vegyek. Sanziknak meg nekem is Piros MOMO volt:) Sanzikkal már Q3 is együtt toltuk ami nem szim viszont szigoru LAN volt :D Konfliktusok is mások ha van személyes ismertség.
Nekem is T300 van most, ...nem rossz, de annak idején a G25 nagyobb jóság volt, mert volt kéziváltó. Piros Momo-ja Sanzik-nak volt, egyszer voltunk nála, emlékszem körbecsodáltuk (meg jót kajáltunk, valami OB után mentünk ki) Szal én ligapárti vagyok pont a régi élmények miatt, a ligatalálkozók miatt, és hogy utána összejártunk és lett élő kapcsolat...totálisan másként versenyeztünk ezek után. Tudtam hogy ki ül az autóban, nem csak írott formában ismertem meg, hanem motoroztunk együtt, vendégül láttam pár napra, ittunk, ettünk, drukkoltunk. ..és elmentünk egyikünk temetésére. Szal én ligapárti vagyok, és minden ligát támogatok, de versenyezni már nekem sincs időm.
Én alapvetően most kezdtem megint simezgetni, vettem minden szart :) Viszont időm semmi :( Életben nem volt ilyen cuccom, mondjuk amikor indult az LFS stb GTR MOD!! GPL stb piros MOMO elég gyerelejóisten volt :D Most vettem T300-at Sparco 383-om pereccel hmm massziv a G27 útán és plusz VR , iRacing fenomenális vele :)
Sokkal több a szimes, mint régen. Az iRacing tele van magyarral, kb önmagában kiteszi a létszem a ligázás aranykorát. Heti 1 verseny már nem elég senkinek, aki komolyan gondolja. Ezen felül akkor még csapjátok hozzá az Ac, az Rf2 meg a Raceroom játékosokat. Többszöröse a játékosbázis a "hőskorban" megszokottnál, csak kevesen ligáznak. Ez pedig érthető, hiszen sokkal kötöttebb, illetve a házi barkács mrg az XY a vezér, majd ő megmondja mi a jó nekem már nem játszik. A valódi kínálat felé fordult a nép, ami szerintem érthető...
:)) nem is nekünk kell már alkotni a ligákat, de régen tök szívesen kipróbáltam a többiek játékát. Megvettem az LFS-t, talán az NR2003-t is, bár az ha jól emlékszem csak használtan lett meg. ..és ez a szokásom a mai napig megmaradt. Én ugye F1C-s voltam, és tudtam hogy az autó viselkedésében az gyengébb mint az LFS, de több más oldalról meg jóval megfelelőbb volt. Az NR2003 meg ugye igazán oválra való. Bár nagyon imádtam 1-2 road modját.. ..de qva nehéz volt road-ra, hangulatra a legjobb volt, de agyf@szt kaptam attól hogy az első kerék az kb. mint egy tanker annyira volt direkten irányítható :))) ..de benne ülni az maga volt a hangulat.
háát le vagyok maradva :D Egyébként én is azt gondolom hogy lecsengett a szimezés, legalábbis itthon, szerintem is régen sokkal többen voltunk, a sokféle liga tömve volt szimesekkel. Most így a múltba nézve a fejemben kb. úgy van hogy GPL utántól számolva: LFS tábor, nagy létszámban, NR2003 tábor nagy látszámban, és F1C tábor nagylétszámban (moddok+F1), aztán elkezdtünk tagolódni még jobban, de csak még többen lettünk, jött az RBR és GTR (GTL) valamint az rFactor, viszont ez csak az F1C tábort emésztette fel. sztem amikor bejött a RACE kb. ott lehettünk a csúcson, rengeteg liga alakult, ...főleg az rFactor/RACE vonalon, ilyen olyan segítségekkel... mivel sokaknak nem tetszettek a HC hozzáállású nagy bajnokságok, csak cockpit, nulla segítségek. Itt valahol kezdődött a baj sztem. Mindenki ligát akart indítani, a nagy bajnokságoktól 'lopott' szabályzatokkal, de átformálva. Mindenki TOP akart lenni. Az iRacing megjelenése eleinte egyáltalán nem volt zavaró, mivel nem volt megfelelő szintű kihívás a ligáknak. Most már az, de én mégsem itt keresem a problémát ...Nekem ami zavaró volt, és nagyjából ezért is fordultam el a hazai ligázástól, az a tipik magyar széthúzás és egymás játékainak sz@rozása, sőt egymás sz@rozása. Ez a mai napig létező dolog, és ez miatt egész egyszerűen elbaxódott a hangulat. Régen is volt valami, de igazán a GTR megjelenésével jelent meg igazán,..volt néhány nagy vita, hogy mi a 'get real' :)) ...valahol ilyenkor vonultam ki az RBR topikból is itt az SG-n. Ez pár éve megint nagyon fellángolt az iRacing használók miatt, manapság meg a porcicák hajigálása szintre laposodott kb. Ez az egyik része, az emberi része, szerintem(!) hozzátettem hogy szerintem, de ez nem vitatéma mert végignéztem..és a véleményem nem megváltoztatható. Aztán ott van az is hogy ma már páran olyan szinten nyomják a szmies perifériákat hogy az már sokaknál (engem is beleértve) nem fér bele anyagilag. Oyan felbontású rendszerek futnak, akár 3monitoron, akár fejmonitoron, olyan kontrollerek mozognak, olyan cockpit-l hogy nem fér bele. ez is az egyik oka annak hogy 3 év után kiléptem a rally 'ligából' ..nem volt kézifékem, faragtam egyet egy pedálból, de tönkrement. ..kézifék nélkül is sok helyen el lehet fordulni, de zavart annyira a hiánya hogy abbahagytam (jelenleg sincs). Nem akarok TOP lenni már, de a vezetésben, versenyhelyzetben zavar az hogy hátrányban tolom. hülyeségnek tűnik, de a minden szimesben meglévő versenyzői kicsién az már csak ilyen. Régen megvettem a 60ezerbe kerülő G25-t és az volt a magas szint. ..és volt a DFGT mellé. A számítógép annyira nem volt számottevő, egy cockpit azért jó ha volt, az enyém vasból és fából van, asszem talán unrealnoise-tól vettem itt az SG-n nagyon régen. Ma már nem tennék bele annyi pénzt amivel elégedett lenne a versenyzői kicsiénem.
Roadon: Báldi Gergő, Nagy Dávid, Pinczés Ádám, Borsos Miklós, Tassi Attila, Leitner Norbert, Tóth Dávid; Oválon: Lőrinczy Máté, Roós András, Eke Dávid , de van még egy-két RF2-es top srác is, abban nem vagyok otthon sajnos :( Meg biztos kihagytam még egy-két nevet amúgy is :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.09.06. 22:16:31
"az utóbbi időben kevésbé népszerű a simezés" <-- Ez nem igaz. A szimezés népszerűbb, mint valaha, hazai játékos is több van, mint eddig bármikor. Inkább az van, hogy meg van osztva a közösség. Van aki AC-zik, van aki ACC, ott a RaceRoom, az iRacing, az RF2. Régen meg volt egy rFactor, meg esetleg LFS, Race07, előtte meg egy GTR2. A legtöbb magyar AC-ban van, de rengeteg a funolgatós emberke, aki család / gyerek mellett leül megy pár kört, esetleg egy versenyt és ennyi volt a hét. A ligázást meg gyakorlatilag megölte az iRacing. A topok 70-80%-ban ott mennek, mert nem merül ki heti 1-2 versenyben, hanem végig tudják csapatni az egész hetet. Rengeteg a hazai játékos iRacingben és főleg a kompetitív beállítottságúak, szóval valószínű ezért fogyogat minden liga itthon. A RaceRoom rendezi az esport WTCR-t meg egy csomó minden mást, az is elszív egy csomó embert. Én személy szerint azt gondolom, hogy ez a klasszik ligázás lassan halott, valószínű ezért is vagytok ilyen kevesen.
háát valszeg bennem van a hiba, régebben tudtam ki a top itthol, ma már nem. beszűkültem :D Ki most olyan kaliber mint a Norbi volt? (bármelyik, bár GTR-ben nem nagyon voltam otthon, szal inkább Kiss)..az a világverő típus.
Szia A 3 kicsit derogáló, természetesen többen voltak, viszont tény, hogy az utóbbi időben kevésbé népszerű a simezés. Az SRS-nél mindig volt/van egy bizonyos mag, akiknek a többsége képviselteti magát ezeken a rendezvényeken. Természetesen egyikőjük sem tegnap kezdte, ami az évek alatt személyesen is összekovácsolta a csapatot (még bőven az SRS előtt). Ha csak 8-10-en vagyunk a pályán viszont fej-fej melletti csata van tizedekre egymástól, akkor vhol már mellékes a létszám, hiszen az egésznek a lényege, hogy az ember kikapcsolja magát és szórakozzon. Ha ez meg van, addig nincs baj, viszont a létszám növelésen lehet javítani, el kell indulni a bajnokságban . Senkit sem harapunk! Tulajdonképp mi is csak magunk szórakoztatásáért csináljuk még a mai napig, aki pedig csatlakozik, azt meg szívesen várjuk, ahogy eddig is. Utoljára szerkesztette: Gadfly13, 2019.09.06. 21:17:38
Jó hát én nem a rallyról beszélek. Biztos tuti az is, csak más :) Én arra reagáltam, hogy erősek vagyunk szimben, csak nem AC-znak a topjaink, hanem iR, RR néha RF2.
azért 380 nevező az elég szép, és 112. versenyző még pontot kapott a Lengyeleknél AC rally-n. ..ha hamarabb tudtam volna én is indulok, amikor átküldték az elérhetőséget akkor tartott 350-nél, csak pont 3 nap nappalosom jött :( Olaszoknál még mikor mentem 40-60 főig volt a létszám, és az ugye zárt volt már vagy 3 éve. Lengyelekről nem is tudtam hogy így nyomják a rally-t. Utoljára szerkesztette: b-type, 2019.09.06. 20:52:17
vagy csak behullámoztunk, egy időben nagyon erős volt Magyarország a szimesek közt, most pedig máshol van a labda. Oda kell nevezni A rally még mindig nagyon megy, és most a Lengyeleken tökre meglepődtem a 300+ indulón.
Viszont a dirt rally-2-ben indul "online" bajnoksag, (ahol gyakorlatilag keptelenseg nyerni) de az elso harom mindig lepked elore es valamikor ha jol emlekszem januarban, ahol mar csak szigoruan kormannyal es eloben lesz a donto. 10 Dodo-t osztanak szet.
Jo kis auto valasztas, a palyak mar szerintem nem annyira, de nezve az fb-n az elozo szeria is igazabol egy 3 fos bajnoksag volt, igy kevesbe jon meg az embernek az inger, meg ha biztositva is van, hogy a dobogon vegezzen a letszam miatt :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.09.05. 17:00:16
Van köze. Shaun Clark csinálta a Minit is és a Ginettát is. Bár nem hiszem, hogy két kocsi között valami áthivatkozás lenne. Inkább csak nem nevezett át valami modellt/objektumot szerintem.