Hát ha normálisan moddolható lesz oly mindegy milyen pálya van benne gyárilag .
hál istennek. így pedig sokkal népszerûbb is lehet, mint egyébként lehetett volna. egyébként fontos megjegyezni, hogy mennyire aktívak, jönnek az infók szinte napra pontosan hetente, aztán olyan apróságok miatt, mint a tök modern és valszeg tök használható felhasználói felület sokat dobhatnak rajta. az rF2 menüje és promója ehhez képest a béka segge alatt sincs.
szeritem az ISI-nél elkezdhetnek kicsit parázni. Pedig ott is baromi jó a fizika szvsz, a régi F1 járgányok brutálisak, és bár nem tudom mennyit veszõdtek a modellenként a fizikával, azért biztos dolgoztak ott is eleget rajta, egyszerûen csak a tálalás nagyon gyenge szvsz, a menüben és a töltõképernyõt elnézve az rF2-ben nekem egyenesen szar lett a közérzetem... XD Pedig ezek apróságok, de nah, barátnõnél sem minden a belsõ.
"Minden fejlesztõ saját filozófia szerint dolgozik! Sokan képesek kiváló fizika elkészítésére, de a befektetõk, és a kiadók általában a leegyszerûsített vezetési modellre esküsznek az eladások miatt. Ezért nem volt soha külsõ befektetõnk!"
Valami biztos van a hatterben (Ferrari, BRD, EvoTech, PTR vagy mas „event”-s szerzodesek), mivel az nKP eladasaibol valszeg nem tudta volna igy felszivni magat, hogy nullarol fejlesszen programot, laserscannnel, csapattal a hatterben;)
Vagyis meg barmi lehet, de egyelore nem irtak semmi infot a lehetseges vagy tervezett online szolgaltatasokrol.
Ha nem lesz, nekik elnezem.
De ha az rF2-nek sem lesz, ugy hogy se szervert se semmit nem biztositanak majd/talan/esetleg az eves online elofizetesert, az mar ciki:))))
Fizikaban, gumiban, FFB-ben es a tobbi lenyeges dologban biztos hogy jo lesz. A latottak alapjan a grafikaval sem lesz gond;P
Ami az elozobol (nKP) hianyzott (AI) vagy nem volt az igazi (netkod), arra kell ragyurni.
Mivel „dobozos” (egyszer kifizetos) verzio lesz, online elofizetes nelkul, igy komoly realtime online szolgaltatast (adatbazis, hotlap-tarolas, statisztikak stb.) nem lehet varni es/vagy nem is lesz.
Sajnos Ok nem SimBin vagy SMS, akik millios eladasokkal buszkelkedhetnek, akik 1–2 evente kitolnak 1–2 dobozos programot kiadoval;) Igy nincs penz szervereket fenntartani. Max 1 feltoltos hotlap-szerver, a gyari tartalmakhoz...
Nekem az autokkal soosem volt bajom, abbol igazabol eleg nehany alaptipus (kis/nagy formula, kis/nagy utcai/gt). Autokban mar a netKar (nem a PRO) is jo volt, de a nKP sem volt rossz, de azt korlatoztak az elejen liszenszek.
A palyak mar erdekesebbek. Lehet majd modolni, az OK. De nagyon remelem, nem olyan barkacs modon mint az nKP-t, mert az nagyon szar;) Valoszinuleg nem;)
Irtak, hog kulsosokkel is dolgoztatnak, remelhetoleg ezek nagyreszt palyakeszitok (valszeg nem programozok), igy ezekbol igenyes, profi modder is lehet. Ha 3–4 havonta erkezne hozza 1–1 normalisabb palya, az mar boven jo. Mar ha csak konvertek lesznek, akkor is jo lehet, mivel ahogy telik az ido, az „alapanyagok” is egyre kiforrotabbak lesznek (rF2, GTR3).
Tényleg csak az a baj, hogy túl olasz lesz. mármint pályák. járgányok tuti lesznek hozzá jók, modderek is tuti beraknak pár ütõset, csak én remélem, hogy majd a DLC csomagokkal (ha lesznek) kicsit nemzetközibb területekre is eveznek. Mert igazán nagy népszerûséghez ilyen lépések is szükségesek lennének. Gondolok itt német, angol, pár amerikai pályára... stbstb... Azért nagyon nem mindegy mi a tartalom. Ennek ellenére várós. :)
És itt legalább tíz mai, modern pálya lesz, azaz ezeken már simán el lehet kocsikázni élbõl, akár bajnokságot is nyomatni, szóval nem olyan mint az rF2, ahol lesz 2 régi, 4 mai, 3 oval, vagy valami ilyesmi. :)
a marketingért meg max respect, nyomatja az infókat rendesen.
Az utobbi infokbol is kiderult, hogy most mar nem egyedul, nem is harman, hanem tobben csinaljak, legalabb 3 eve, teljesen nullarol irjak az egeszet, igy logikus, hogy minnel modernebbet szeretnenek ok is csinalni. Igazabol a CARS-ban sincs semmi hyper-extra, titkos es kulonleges technika, egytszeruen csak kihasznaljak a mar tobbeves lehetosegeket.
Raadasul Kunoseknak nagy elonye, hogy „raernek”, nincs pontos datum bejelentes, nincsenek csuszasban, igy figyelhetik, tesztelhetik a konkurenciat, latjak a felhasznaloktol visszajelzeseket, igy folyamatosan tudnak valtoztatni, boviteni, beepiteni. Az iR/rF2/CARS „kint van”, talan meg a GTR3-at is megerik, abbol is tudnak szemezgetni;)
Raadasul Kunos mindig is otletes ember volt, a nagyon regi, elavult alapokra is tudot barkacsolni valami egesz jot.
Talan meg Fiorano, Mugello es Nurburgring (az FVA-bol). Remelhetoleg meg Imola is;) Ha valoban korretet szeretne, liszenszekkkel, autos-versenyzos iskolaknak, cegeknek (hasonlo felhasznalassal mint az nKP) akkor nem tolhatja tele kamu palyakkal es autokkal;)
De modolhato lesz, es ha normalisan, nem ugy mint az nKP, akkor talan nem lesz gond a palyakkal.
Persze, DE ha már kész van egy pálya mondjuk egy tavalyi vagy azelõtti verzióval (Simbin játékok mondjuk), akkor secperc felhúzni a textúrákat meg lecserélni ezt azt, akkor nem éri meg lézerrel vacakolni. Ha nulláról indul egy pálya, akkor oké.
De ez hogy is van, pályákért egyenként kell majd fizetni? Mert ebben én benne lennék, csak jöjjön a dinamikusság, idõjárás, motec vagy valami profi telemetriás cucc HUD-okkal, szóval legyen fejlesztés ezerrel. Grafika nagyon ígéretes eddig, ez már bõven elég lesz nekem 2012 végén.
De az sem elhanyagolhato, hogy sokkal gyorsabban lehet dolgozni belole. Azert nagyon sokat szamit, hogy modellezesnel vizualisan minden azonnal ott van, lathato 3D-ben, centimeter pontosan. Es ha eleg reszletes az alapanyag, akkor szinte fenykepszeru is tud lenni. De tobb ilyen allo- es mobilscan parhuzamosan panorama fotokat is tud csinalni. Azert az sem semmi;)
A laserscann legnagyobb hozadéka - szerintem -, hogy a pálya pontos dõlését és az egyenletlenségek helyét tudják modellezni. Ezt viszont nem a szimulátor "játékosok" miatt csinálják, hanem a profi szimulátorok miatt.
Nem „ezekbol”, csak ezek alapjan lesz modellezve;)
Nekem nem hiányzik ez a laser scannes mizéria, persze jó ha van, de a legnagyobb öröm, hogy srác végre eljutott eddig, hogy van lehetõség, pénz ilyen szinten dolgozni!!!
Nem Leica, meg nem millimeter pontos, de eleg gyors megoldas;)
Ezek legalabb nem szaroznak az alvanyallitassal, mint az iR;) Amugy a Leica-nak (azt hiszem) van mar full mobil, realtime 3D scan-je is (keresek videot)...
A fulkere azt, hogy olyan igazi, olyan autos;) De a nK-ban mindigis az volt, hiaba volt az atlagnal rosszabb a graf. engine. Az rF-ben neha extra reszletes, hightech cockpit-ot csinaltak, de megis valamiert rajfilmesek voltak. Az rF2 mar jobb, valszeg a shaderek, arnyekok miatt, de pl. a Megane meg mindig eleg gazos;)
Imádom a stílusát ahogy kinéznek a pályák, olyan tiszta valahogy, semmi csicsa, meg sallang ( repülõgép....). Bejön! A fülkére meg mit lehetne mondani ....?! :)
Eddig jo;) Mondjuk az elso kepen, az egyfajta fa helyett lehetne tobb is, de az most mindegy;) Csak ha mar grafikai bemutato...;P
De ami valoban jo lenne, meg ha a tervezettnel 1–2 honappal kesobb is jonne, ha elirigyelne az rF2-bol a dinamikus, mozgo felhoket, az arnyekukkal egyutt;)
Jah, egyszer mellettem is ment a hungárián :)))) Dögös hangja volt :)
Mivel hivatalosan utcan is lehet hasznalni, vannak fent hivatalos XBOW vs. Cop filemk a Youtube-on, ahol utcan szabalyosan kozlekednek, es megallitgatjak oket a rendorok;) De jo sok egyeb promo es reklam van fent.
Ha a RedBull/KTM beindul, akkor mindegyikben hamarosan lesz;))))
De az a lenyeg, hogy az AC-ben lesz, hivatalos, liszenszelt. Attol mert bejelentettek az AC-t, es most mar nem egyedul a Kunos csinalja, hanem legalabb harman (:P), attol meg nem lettek SimBin meretu fejleszto/kiado csapat (millios eladasokkal, szazmillios bevetellel, +szaz fos csapattal);)
Most jutottam el az oldalukig, a Twitter-bejegyzes alapjan az auto lesz liszenszelve (It's low, it's light, it's fast and it's orange…). A palya nem alacsony, nem konnyu, nem gyors, de foleg nem narancs;))) A KTM gyari szine a narancs.
Vagy a Red Bull ring vagy a videón látható autó lesz az elsõ licencelt cucc a játékban:
ezt most magyarul
" First working day of 2012 and a very heavy schedule for the Kunos Simulazioni team. Stefano has compiled a new version the deferred graphics engine, made some modifications on the physics engine and had a new idea on the sound engine particularly nice for all the modding guys out there.
Simone is working on the new deferred graphics engine, updating contents and generally making Marco constantly emitting “ohh” and “ahh” sounds while doing so.
Marco, on the other hand is trying to secure a very important and very secret licensing agreement… I could tell you more but then I’d have to kill you. Patience my friends, patience.
While doing this Marco is also organizing the teams work for the near future, extremely important work for the project. Aris is studying the physics modifications with a strangely satisfying smile, fixed in his face, while at the same time trying to understand the new very modular sound engine… Luciò is going to have some very nice toys to play with.
All of this at the first working day of 2012, without even counting the ongoing content creation… we just started warming up!"
Remélem nem szaroznak és nyílt lesz, de gyors regeltem én is a hírlevélre, hátha számít. :D de adhatnának az összes FB like-olonak is, úgy sincsenek olyan sokan :D kösz, hogy megemlítetted. :D
politika: Igen, mostanság én is többet foglalkozom vele mint kellene, mert érdemben úgysem tudsz mit tenni, hiába hiszed, hogy igen. Lehet alexnak igaza van, és le kéne szarni az egészet.
A lezeres technikanak megvan az az elonye, hogy nagyon gyorsan, egyszeruen, korrekttul lehet vele dolgozni. Penzbe kerul, az teny, de ha van ra tamogato, szponzor, lehetoseg, akkor megeri.
A politikarol annyit mondhatok, hogy annyi ertelme van azzal foglalkozni, mintha: dolgoznal, penzt keresnel, bevasarolnal, egesznap foznel, es az elkeszult eredmenyt azonnal beletolnad a WC-be...
A politikaval az foglalkozzon, aki abbol el, milliokat keres, a tobbieknek teljesen felesleges idopocsekolas.
Az SG egyszeru es fapados, de eppen emiatt attekintheton, egyszeruen hasznalhato. Vannak profi forum programok, de azoknal sokszor az a gondom, hogy a csicsa elveszi a hasznalhatosagot. Neha azt sem latni, melyik hozzaszolas van korabban, milyen sorrendbenm van. Raadasul az a sok felesleges alairas, foto, avatar teljesen szetzilalja az egesz kinezetet.