Probaltak az elmult kozel 15 evben. Nem sikerult. Persze voltak aranylag jo probalkozasok, de valahogy az osszkep mindig santitott. Legyen csak egy jo kis remake eloszor, aztan a folytatasban lehet fejlesztgetni, igy mind a ket oldal jol jar. Ha meg midnig Sid a Firaxis motorja, ahogy volt par eve, akkor lehet akar belerakni par fejlesztest, amit annyira akarsz. De ha nincs mar ott az Oreg, akkor inkabb ne.
És mi értelme lenne? Akkor elõveszem a régit és kész. Ehhez nem kell új. Annyi új érdekes dologgal lehetne balanszírozni és fejleszteni az alapkoncepciót anélkül, hogy eltolnád.
Az év híre ez a bejelentés! :) Várom nagyon. És én is azon a véleményen vagyok, hogy legyen belõle sima remake. Ha valamit változtatnak a játékban, az csak rosszabb lehet.
(amúgy szólok, hogy Steam-en meg van mind az 5, eredeti X-Com rész Windows kompatibilis verzióban ;)
Azért remélem kezdenek valamit a kutatásokkal, mert ha már képben voltál, baromi gyorsan el lehetett jutni Cydoniába.
Én meg nagyon remélem, hogy AZ LESZ. Annyiszor próbálták remakelni, és _minden_egyes_szájbavert_próbálkozás_ egy kalap szar lett. Csinálják meg szolgai módon mai technikai szinten, aztán ha sikerült ez, akkor majd a folytatásban ötleteljenek.
Extraterretrialst én is kipróbáltam, de nem jutottam túl a "hogy a tökömbe kerültem ide, és mi ez az idióta bolygó?" fázison. Ha nem a Földet kell védeni, akkor engem felejtsenek el.
UFO1-et most karácsonykor szedtem elõ újra és játszottam végig... :P
Jo, csak itt most a kreativ garda ugyanaz lesz, akik csinaltak a klasszikus, jatektortenelemben kiemelt helyen kezelt elso reszt 94-ben :) Mig a tobbi "ufo" ami kijott, mas studiok keze munkaja volt, tobb kevesebb sikerrel. Sid apank meg nem csinalt rosszat. Ritkan jelentkezik, de akkor nagyot durran.
A Extraterestrialst anno prbóáltam. Baromi könnyû volt, de a végjáték meg teljesíthetetlen...
Edes jo istenem, 15 eve varom ezt a hirt. Ket jatekot imadok amiota vilag a vilag, az xcom 1-2 es a Pirates!. Amikor Sid apank megcsinalta a remaket a Piratesbol, tudtam, hogy jonni fog a verbeli, igazi XCOM is, nem lehet hogy nem jon. Es ha hozzaveszem, hogy a Jagged Alliance is eledezik, akkor ugy erzem a "mi generacionknak" jo eve lesz.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! AZ ÉVSZÁZAD HÍRE KÖVETKEZIK! MINDENKI KÖSSE BE MAGÁT ÉS TEGYE FEL A LIBERÓT! Jesszus, elõször 2002-ben írtunk róla, hogy a stratégiai játékok egyik nagyhatalma, a Firaxis Games megszerezte az XCOM licenszet. Cáfolták, megerõsítették, elvetették aztán pontosan kilenc évig mély hallgatás övezte a játékot. Ugyanis a GameInformer magazin februári számában bemutatják a
TAKTIKAI,
KÖRÖKRE OSZTOTT,
az eredeti játékhoz teljes mértékben hû folytatást
XCOM: ENEMY UNKNOWN
A szitu ugyanaz, mint a korábbi játékoknál. Adott az XCOM, mint globális UFO hentelõ osztag, melynek minden tõle telhetetõt meg kell tennie, hogy idegen mentes övezet maradjon a Föld nevû bolygónk. Ellenkezõ esetben nem lesz pénzünk zsoldosokra, lézergatlingokra, na meg profi idegen-kínvallatókra.
Steve Martin, a Firaxis Games elnöke szerint nagy rajongói az XCOM játékoknak. Mindent megtettek annak érdekében, hogy a mind controlozásban még avatatlan és hardkór idegen vadászok igényeit egyaránt kielégítsék. Teljesen új sztorival, az eredeti játékhoz hû, ám a kor követelményeinek megfelelõ játékmenettel kívánják feltámasztani minden idõk egyik, ha nem legjobb körökre osztott stratégiai játékát.
Szétlõhetõ, taktikai hentnek kedvezõ környezet, valós idejû stratégiai nézet (ÁÁÁ), körökre osztott harc, egy kis biznisz menedzsment és még sok más finom nyalánkság lesz a játékban.
Megjelenés idén õsszel, PC, X360 és PS3 platformokra!!!!!!!!!!!