Jah, bocsánat, én olyan korból származom, hogy a játékok általában az első komplett epizódot tartalmazták...pl. Doom...?
Nehogy már a kis igénytelen, pénzsóvár játék fejlesztőket sajnáljam, akik 4-8 órákért 10 -zen sok ezer forintot akarnak...az anyjuk faszát! Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2014.10.29. 20:11:36
3-4 óra játék? Akkor az egész játékot demónak akarnád? :D Pár év múlva vegyék ki! Mikor már pár hónap múlva sem foglalkoznak az adott játékkal, akkor majd pont pár év múlva fognak? Utoljára szerkesztette: Shep, 2014.10.29. 20:08:59
Pár év múlva vegyék ki a védelmet. Már egy ideje veszem a játékokat, szóval,.. bár elismerem van a wareznek is értelme, kiválóan helyettesíti a demót, viszont ha visszahoznák a normális demókat, min. 3-4 óra játék, akkor viszont, mehet a levesbe a warez!
Egyébként második bossnál már tetszetősebb a nehézség. Talán lesz belőle énekes halott. :) Bár a játék a megfelelő nehézség nélkül is tetszetős összességében, de ezzel a nehézséggel lenne teljes. Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.29. 19:58:11
Nyilván minden cég fenn fog tartani csak azért egy szerverparkot, hogy állandó online védelmet nyújtson, amit majd pár év múlva szépen lelőnek te meg a drága pénzen megvásárolt játékodat nem fogod tudni játszani. Ez szerintem is egy kiváló ötlet.
Csak annak aki megérdemli. :) Aki pl. hivalkodik vele vagy aki megtehetné, hogy legalább azokat megvegye, amik igazán elnyerik tetszését és játszik velük, de nem tiszteli meg a fejlesztőket, hogy támogassa esetleges folytatás vagy új játék eljövetelét tőlük. Mert olyan a gondolkodásuk, hogy minek ha nem muszáj. Na nekik kívánom ő munkájukat se ismerjék el és ne fizessék őket. Megérdemlik. Nagyon tudom tisztelni azokat akik ha megtehetik megveszik vagy ha nem teheti meg, legalább nem ezzel van nagyra, nem hivalkodik vele és csak néha fektet be a számára legjobb játékba. Na előttük viszont le a kalappal.
Akkor szerencsés vagy az ismeröseidel együtt nekem nem egy drm okozott már gondot. Az ilyen védelmek teljesen feleslegesek mert ugy is feltörik öket egy védelemnek van értelme és az a D3 féle folyamatos szerveres védelem a többi csak idöpocsékolás a kiadók részéről.
Bízom benne, hogy nem. És nem... nem okoz gondot a legális vásárlóknak már jó ideje. Legalább is se nekem, se ismerőseimnek nem okozott gondot még. A jó védelem a warezmatyiknak okoz gondot, akik számára szívből kívánom, hogy ne kapjanak fizut a munkájukért és szívják meg. Most soroljam hány játék van amit nem törtek meg? Van néhány.
Ui.: az újabb patch megjavította ugyan azt a néhány grafikai hibát, de rakott bele újakat. Igaz ezek már nem olyan feltűnőek. :D Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.29. 19:06:15
Crashel nálam nincs baj. Egyszer crashelt, utána kilőttem az FPS layert mivel az be szokott tenni játékoknak. Ez megoldotta. A grafikát rontották most el nálam, de ahogy olvasom mindenkinál más-más van. Ezerféle új hiba jött a többi mellé. Főleg grafikai problémák. A védelmet remélem nem veszi ki soha, inkább javítsák ki.
játék kipróbálva. Nem szaggat, nem akad, szépen fut high beállításokkal (azért az élsimítást levettem 4x-esre és van valami nvidia feature azt is érdemes AMD kártyásoknak kinyomni+ én Vsync-et is lelőttem és így már simán fut... alapbeállításban némely tűz effektnél kicsit belassul érezhetően... amúgy intel proci+amd kártya kombóval játszom így full hd-ben). És azt kell mondjam bitang jól néz ki. A fegyverek, páncélok, ellenfelek nagyon kellemesek. Környezetben elhelyezett puhább berendezések rombolhatóak és érdemes is őket feldarabolni némi loot fejében (asztalok, hordók, könyvespolcok csapkodhatók szét és hullanak szép kis darabra kezünk munkája nyomán).
Játékmenet: Tagadhatatlan a Souls hatás ez nem is kérdéses. Itt is ugye paternek vannak az ellenfeleknek (ergó ugyanúgy kiismerhetőek). A kasztok miatt vannak életképesebb egyének. Erősen megnyomták ugyanis a páncélzat és a pajzs védő tulajdonságait, ami miatt egy fullpáncélos warrior pl. tetű lassú lesz (dodge kb használhatatlan vele, de több kiló páncélban te se gurulgatsz kedvedre ugyebár). Aztán vannak itt jóféle attribútumok, amik hatására gyanítom idővel egy full páncélos warriorral is lehet kényelmesen már dodge-olni, ami a játék elején kb lehetetlen vállalkozás (erre van egyébként a rouge alapkarakter, ami gyakorlatilag annyit tesz, hogy más kezdő attribútumokkal és fegyverzettel, páncélzattal vághatsz neki a játéknak. Kedvenc sunnyogós rugó karakterünk a gyorsaságra épít, egyfajta üss és fuss karakter (Vagy ha jobban tetszik menj közel és a háta mögött belezd ki a rosszarcút karakter).
VAn még egyfajta templomos kaszt is, melyet nem próbáltam és ötletem nincs, hogy milyen harcmodorra van kihegyezve.
Amúgy már a játék első 50 percében összeszedtem kedvenc warrioromnak könnyebb páncélzatot, amivel lényegesebben fürgébben szedi a virgácsait. Csatában még nem teszteltem, de valószínűsítem, hogy rosszabbul érinti majd a bekapott ütések erőssége.
Amúgy a Das harcmodor alapelemei megtalálhatóak. Sima és nagy ütés, lock és strafelés az ellenfél körül, Pajzzsal felborítás, támadás megszakítás, ellenfél háta mögé kerülvén kellemetlenül nagyot beleverni a rosszarcúba egy kellemes kis ehhez illő speckió animáció keretében (backstab anyone?)
Ha elpatkolnánk (sikerült az első boss-nál, ami a játék bevezető boss-a és a játék 30. percében toppan be az életünkbe és kellemes 4 részre osztható harcban lehet visszaküldeni a tüzes pokolba ahonnan előmászott), akkor jó Souls szokás szerint ott marad a tapaszatati tócsa a halálunk helyén, amit felszedvén visszanyerhetjük xp mennyiségünket. Vigyázat, ugyanis ha sokat szöszülünk elszökik a felhalmozott tudás a tócsából szépen, lassan.
Jó kis feature továbbá, hogy ugyan checkpointoknál menthetünk, fejlődhetünk és tölthetjük fel gyógyital készletünket, ha ezzel nem óhajtunk élni az nagyon kifizetődő lesz. Minden megölt ellenfélért ugyanúgy jár az XP, de ha sokáig megyünk mentés vagy halál nélkül akkor a killekért egyre jobb szorzó fog járni (ergó ha kihagysz pár mentési pontot és éppségben átviszel jó pár részt, akkor több xp lesz a jutalmad (nyilván nehéz dolog lesz ez, mert azért még warriornál is könnyen be lehet kapni jó pár szép pofont és a rendelkezésre álló 2 db életerő lötyiből nehéz több checkpointon át tűrhető mértékben fenntartani életerőnket.
Amit még ki akarok tapasztalni: Mentéskor újraélednek-e az ellenfelek (gyanúm, hogy nem).
A hangok amúgy nagyon rendben vannak, a történetről egyelőre sokat nem tudok.
Játéktér egyébként elég szabadnak tűnik, de valójában azért csőben járkálunk, legalábbis a játék elején (lesznek helyek ahova érdemes lesz visszalátogatni később...pl. volt egy szoba ahol írta a játék, hogy figyeljek mert secret lehet .... ez egy tutorial rész volt, hogy ügyeljünk a későbbiekben az ilyesmire...szerintetek megtaláltam a titkot? Persze, hogy nem, pedig az egyik fal gyanús volt, de nem jöttem rá, mivel tudok átjutni rajta).
Összességében egész jónak tűnik, de még tesztelgetnem kell, hogy végső véleményt alkothassak. Még nagyon az elején tartok.
Elég volna egy kicsi patch amivel kiveszik a védelmet, mert akik törnék a játékot azt mondják attól crashel, meg fut szarul a játék.
Addig örülj amíg nincs warezmatyi. Erre még 15 gigányi patch jönni fog mire jó lesz. Mai patch úgy elrontotta nálam a játékot, hogy felejtős amíg nem jön új hozzá. Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.29. 18:49:39
Mégis itt vagy és osztod az észt (eddig is tudtam, hogy warez alapján szidod.... amúgy is erre külön nyílik a bicska a zsebemben)...Direkt nem akartam előhozakodni ezzel, de valaki mindig kihozza belőlem a warez alapján történő szarozással.
Miért kéne bármivel is összehasonlítani? Mi vagyunk mi hivatásos játéktesztelő, újságírók? Szerintem két dolgot kell mérlegelni laikus átlag gémernek egy játékban: Szórakoztat vagy nem szórakoztat?
Van ebben Coop és pvp ? :) Néztem videókat, hát ez tényleg gyönyörű játék, a bossok is jól néznek ki, de hülyén vannak megcsinálva: rengeteg életerő, de kicsit ütnek. Néztem egy videót, valami brutál pörgős kombót elnyomott a boss, minden ütése betalált és a srácnak lement a negyed HP-ja :( Azt hittem ott pusztul meg, erre egynegyed HP :D Amúgy vannak dupla vagy tripla bossfightok ? Ugye vannak? :) Azok mindig a legjobbak :P
szarok rá, hagyjuk az egészet, majd ha felfogod amit mondani akartam akkor szólj, értelmetlen vitatkozni egy olyan emberrel aki csak a saját igazát bizonygatja és nem képes felfogni amit a másik mond, én megértettem a te álláspontodat, de te úgy látszik nem érted az enyémet :D
Olvasd el csak szépen még egyszer. Ott írom miről is megy a vita. Nem arról amiről most a 466-ban beszélsz és amiket írogatsz. Terelsz és mellébeszélsz. A vita azon volt és azon kezdődött, hogy Te értetlen az egyik játék alap nehézségét hasonlítottad a másik X alkalommal való végigjátszás nehézségéhez. Nem mellékesen tévhitben élsz azzal kapcsolatban, hogy miket is mondtak a készítők a játékról. Ezt 468-ban Myselor leírta. Feleslegese tovább ismételni olyan embernek aki terel és félrebeszél ha alátámasztják a tévedését és baromságát. Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.29. 14:16:24
Csak feltételezés igazából, de ha feltörik akkor kiderül mi az igaz belőle. Ami példát láttam a másolásvédelem működéséről, ott egy egyszerű 5 soros kódból 100+ soros kódot csinált, szóval elég hihetőnek tűnik a dolog.
Akkor megint csak az eredetiseket szívatták meg, mert aki a warezra vár az úgyis kivárja amíg feltörik de aki meg megveszi/vette az csak bosszantja magát.
Ahogy olvasom az erre szakosodott oldalakon, elég brutális védelmet kapott a játék. Cserébe az original verzió is valószínűleg ezért crash-el, és az erőforrás igénye is ezért jóval magasabb az indokoltnál.
Egyébként, hogyhogy nincs még rendes rls warez verzió?
Jézus, mi megy itt. Eléggé relatív, mi az hogy nehéz. Én csak YT-os végigjátszásba néztem bele, nekem az "ezzel kínozni lehetne" kategóriába esik, ami a nehézséget illeti. Katasztrofális nézni, ahogy a videó elején végtelenül kiegyensúlyozott és nyugodt srác amikor 4-edszer hal meg az utolsó pillanatban az első boss-nál, akkor feláll és fél percre ki kell mennie a képből. Úgy tűnik vannak fakír emberek, de nyilván van az a szűk réteg is, akinek ez egy harmatos habkönnyű esti kikapcsolódás. Ezt elfogadjuk, de akkor próbáljon mindenki toleráns lenni azzal szemben is, akinek ez a játék nehéznek vagy már éppen kihívásnak számít. Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2014.10.29. 13:48:57
nem ds copynak készült és nem is próbálta utánozni?:| oké mindenki hülye csak te nem.a nehézségen kívül mindent onnan emeltek át és ők maguk is mondták ha már ezzel jössz és akár tetszik akár nem mindenki ahhoz hasonlítja csak te a diablo 3hoz.bocs
én nem anyáztam senkit... nem tehetek róla, ha valaki nem képes megérteni azt amit mondok :) ismétlem még1szer hátha eljut yesname agyáig, nem cseszegettem senkit, hogy ne játsszon vele vagy eszem ágában se volt senkit befolyásolni vagy lehordani azért amit gondol, DE az, hogy csak azt bírjátok leírni 500 hozzászóláson keresztül, hogy túl casual (ami igaz) és nem ér fel a DS-hez és, hogy jaj megyek vissza dsezni ez kiborító, ugyanis én csak annyit mondtam el amit mások ráadásul külföldiek mondtak el róla beleértve a játék fejlesztőit, hogy erre nem úgy kell tekinteni mint egy DS copyra, mert nem annak készült és nem is próbálta utánozni. Aminek az eredménye az, hogy nem annyira nehéz és casual irányba megy el, de attól még van benne kihívás. Erre te yesname itt veszekszel és értetlenkedsz, mert nem vagy képes felfogni amit mondok és úgy állítod be, hogy én megpróbálom mindenkire ráerőltetni az igazamat.. :D Utoljára szerkesztette: Ozzyehh, 2014.10.29. 13:36:20
Szerintem a City elérte a célját, egyetlen játékuknál sem volt ekkora a topic népszerűsége, az persze más kérdés, hogy csak egymás anyázása megy.
Így van. Pontosan ez a gond. Nehézségi fokozatot rakhattak volna bele. Ahogy most áll az a kicsit nagyobb kihívást kereső Diabló és grafika fanoknak a legmegfelelőbb.
A kabaré az amit Te művelsz. Ha játszottál volna a DS-ekkel és ezzel is játszol (amit nem hiszek :D:D:D), akkor tudnád hogy nem hozza a DS-ek szintjét és nem mások véleményével dobálóznál. Olyanokkal akik túl nehéznek találták a DS-t. Azokét nézd akik DS-hez mérik, nem önmagukhoz, casualokhoz. LOL Az egész azon megy, hogy azzal védted a játék nehézségének DS-hez viszonyítását, hogy majd sokadszori végigjátszás után lesz olyan nehéz, mint a DS alapból és folyamatosan ezt az égbekiáltó marhaságot üvöltöd. A DS alap nehézségét ennek az alap nehézségéhez mérd, ha erről beszélünk, ne a tizedik NG+-hoz. Miért hiszed azt, hogy a DS emberkék tízszer végig akarják majd játszani. Kihívást akarnak, nem grindelést. Mondom még egyszer, ha neked ez az élvezet gyere el játszd végig nálam 10x amíg nem lesz olyan nehéz és add át nekem, hogy folytassam és ez a része is elégedettséggel töltsön el attól függetlenül, hogy a játék jó összességében. :D:D:D
azt ugye tudjátok , hogy a rettegett Dark Souls I-II = virágszedés a réten a legendához képest . /aki vért akar izzadni , go a Demon's Souls , ami maga a megtestesült gamer pokol./ Ezután fogsz csak gyorsan visszamenekülni a LotF -hoz és örülni hogy casual! Utoljára szerkesztette: titani, 2014.10.29. 12:56:00
Szerintem meg rövid időn belül jön egy patch egy hardcore nehézségi fokozattal.
Tényleg szubjektív, mert a DS-től a játékosok jó része pár óra próbálkozás után menekül. Itt ez biztos nincs, ha már az első boss 8-10 ütését ki lehet bírni. Annyi ütést fél óra alatt nem szabadna bekapni :D Na de aki nem gyakorlott Souls játékos annak szerencséje van, mert talál itt kihívást. De aki nem az, az nem fogja végigvinni 2-3x, hogy az utána következő NG++ már nehéz legyen, ehelyett inkább kezd egy 20. DS végigjátszást :D Akkor inkább lett volna külön nehézségi fokozat, hogy mindenki megtalálja egyből a számítását. Kellett volna a normál nehézség, meg egy "DÁRKSZÓLSZ" difficulty. Kevés loot, gyenge páncél az elején, és ami erősnek néz ki az az is, ha 1-2 hibát vétesz a bossnál akkor temetheted magad, ilyesmi :) Mindenki boldog lenne, bár tuti, hogy mindenhol megy a balhé, hátha lesz direkt erre egy patch :D
Great graphics, great gameplay and more playable than Dark Souls ..it means.. better than DS like more satisfying combat and super graphics. Huge bosses, epic fights, I really enjoyed it. Highly recommended! 10/10 <3
:D érdekes hogy ennyire megoszlanak a vélemények
Gondolom az első mobig. De lehet az első bossig is bírtad. De ha tévedek (3 óra van benn csak) és később hozza a nem NG+ DS szintet nem NG+-on akkor jó. Így legyen! De ne kelljen 4x végigvinni, hogy a DS alap szintjét hozza. Akkor megkérlek gyere el hozzám játszd végig és majd én akkor kezdem, amikor már oké lesz. ;)
de bazdki itt állítgatod, hogy nehézségben sem hozza amikor ez egy szubjektív vélemény a részedről :DDDDD ez a nevetséges, steamen rengetegen írják, hogy marha nehéz :D ezt nem fogod fel ember ezt akarom mondani, hogy 2 tábor van te meg itt bizonygatod, hogy casual az egész és még én vagyok elfogult és én bizonygatok valamit röhej, amikor semmi offenzívet nem csináltam csak mondtam, hogy nehezebb lesz és akkor lesz kihívás ha többször kiviszed... te meg itt fröcsögsz meg hápogsz, hogy na de hát én nem meg mi az, hogy elsőre nem nehéz... kabaré Utoljára szerkesztette: Ozzyehh, 2014.10.29. 11:28:32
Pontosan erről van szó. A játék jó, csak nem hozza amit ígértek (nehézségben sem) és ez lett leírva. Erre jön az ostoba, hogy NG++ majd megmondja. Hát nem lesz ott sem. Alapból könnyű, később sem lesz DS szintet megközelítő sem.
Ismételten sokadszor kérdezem: játszottál a DS-ekkel? Annyira biztosan állítod, hogy NG+-on lesz nehéz. Nehezebb lesz igen, de nehéz lesz-e? Erősen kétlem. :D:D:D Mondják is akik már ott járnak, hogy ez bizony casual NG x+ után is. Szóval marhára nem jön be amivel hadakozol és állítod, hogy állították, hogy majd DS lesz majd NG+-nál. Hát nem. Pont neked való grindelő mesternek, aki a gearért játszik. :D:D:D Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.29. 11:23:06
Én nem írtam le azt, hogy szar lenne a játék, csak valszeg azt nem fogom megkapni tőle amit vártam. Különben meg mit vártok? A Dark Souls tökéletesen működő recept, ez pedig nyilvánvaló koppintása, de ez nem baj, de a szintet nem üti meg. De épp emiatt, ha idetéved egy DS játékos, azonnal kezdeni fogja a rinyát, mert belül reménykedett abban, hogy megközelíti azt. De ettől függetlenül még lehet jó játék, sőt egyáltalán nem néz ki rosszul, de hogy olyan sok kihívást nem fog nyújtani az valószínű. Aki még nem Soulsozott, annak tökéletes bevezető, ez után szinte biztos, hogy azokat is elkezdi :) Ez a topic úgyis egy háborús front lesz kb, majd jönnek a többiek kipróbálni, és jön a sok hozzászólás, hogy könnyű :D A többiek meg ráoltanak, hogy ez nem DS. Valahol mindkét tábornak igaza van.