Szerepjátékon dolgozik a City Interactive a The Witcher 2 producerének segítségével!
A Sniper: Ghost Warror-sorozat, valamint Stuart Black szerzõdtetése után igencsak úgy tûnik, hogy újabb nagy fába vágta a fejszéjét a City Interactive, akik híresen rossz videojátékaik után végre elindultak a fejlõdés létráján.
Hogy ez a fejlõdés milyen mértékû és léptékû lesz, egyáltalán nem tudjuk, de, hogy a cég mindent megtesz, arra mérget vehetünk, lévén legfrissebb információink szerint egy akció-szerepjátékon dolgoznak jelenleg, a The Witcher 2 valamikori producerének, Tomasz Gopnak a segedelmével.
Tomek csatlakozásáról már korábban olvashattunk a sajtóban, hiszen a The Witcher 2 vezetõ producere egy elég zsíros állást hagyott ott a City Interactive kedvéért, a LinkedInre feltöltött információk szerint pedig a fejlesztõ most egy akció-szerepjátékon dolgozik a csapat berkein belül.
A Project Human kódnevet viselõ RPG-rõl természetesen most még semmit sem tudni, csak annyit, hogy készül, méghozzá PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, reményeink szerint, mint a City Interactive elsõ nyolcvan százalék feletti értékeléseket bezsebelõ videojátéka.
info: Gamechannel
"reményeink szerint, mint a City Interactive elsõ nyolcvan százalék feletti értékeléseket bezsebelõ videojátéka."
Eheh, kicsit elõre isznak a medve bõrére, úgy érzem. Vagy ezt most akkor úgy kell érteni, hogy az eddigiek SZÁNDÉKOSAN lettek igénytelen, hulladék szarszemetek, és majd most megmutatják, hogy tudnak, ha akarnak (csak eddig nem akartak)?
itt legalább látni fejlõdést mert a sniper ghost warrior vagy micsoda ha hulladék is jóval komolyabb mint az elõzõ játékaik és a cryengine2es sniper2re is igaz, az asylum folyamatosan tartja a 10 statiszta 5 10 dollár/film színvonalat
Miért zárnák be? 2013-ban jön a játék. Feltéve ha nem csúsztatják. Csak ezt a City ellenes "trollkodást" meg minden offolást be kéne fejezni és akkor semmi gond nem lenne!
Ez már nagyon off be is fejezem ezzel. Az hogy ki hogy alakítja saját életét, mik érdeklik, mi a hobbija az csak rá tartozik.Számodra az én életem szomorú.Számomra meg lehet ,hogy a te életviteled az.(Félreértés ne essen nekem nincs senkivel gondom.) Engem csak a pc (internet,játék,filmnézés,hardware-ek) érdekel.Semmi, de abszolút semmi más. Én volnék a világ legvidámabb embere ha melóba se kéne menni és all time gép elõtt lehetne lenni.De sajnos az élet nem ilyen egyszerû :(
Mondjuk azt azért megvárhattad volna -topiknyitási kényszeres autizmus ide vagy oda- hogy legalább a szájbavert CÍMÉT bejelentsék, mert így olyan, mintha 8000 megnyitott topikod mellett még mindig kevernéd a topik címét és alcímét váró mezõket.
Van benne igazság amit mondasz biztos. Majd ha lesz címe át lesz neveztetve. Meg ha lenne címe ,akkor is csak a fikázok írnának ide azon az 1-2 emberen kívül aki várja is!
Majd kinövöd. Ha nem, roppant mód szar "életed" lesz. Mert ez nem élet amit élsz. Ennyi erõvel a következõ fizudból vegyél egy fegyvert és lõdd fejbe magad. Szerintem olcsóbb és tartósabb "szórakozás", mint naponta leülni gépezni.
Mellesleg nem a te pénzedet költi hanem amiért õ megdolgozik, innentõl végképp semmi közöd ahhoz, hogy mennyire olcsó és tartós szórakozási szokásai vannak...
Neked milyen életed van? Sok embernek abból áll az élete hogy: Reggel elmegy dolgozni egy szar munkahelyre, délután hazaér, utána meg a kevés szabadidejében nézi a tv-ét. Szóval ennyi erõvel õk is megölhetnék magukat..
Önhibájukon kívül ugye? Fejbelövéssel csak azt akartam érzékeltetni, hogy még az is jobb annál, mint az egész életét azzal töltse, hogy játszik-gépezik. Mert az sehova nem vezet. Nagyon hülyének kell lenni ahhoz, hogy valaki ezt ne lássa be.
Amúgy meg persze, azt csinál amit akar. De ha már leírja ide, akkor én is leírhatom mit gondolok errõl.
sublimaze: Nem fáj, csak ott van a bibi, hogy csak EZT csinálja, semmi mást. Szerinted az normális, ha valaki minden idejét erre költi? Mert az, ha van egy hobbija és idõt szán rá, nem probléma. De ez már beteges viselkedés. És nyíltan be is vallja. Sõt, megkockáztatom még büszke is rá. Ez szánalmas.
Mi a szánalmasabb, ha valaki az élete nagy részét a számítógép elõtt tölti és játszik, vagy ha valaki megpróbál belepofázni más életmódjába egy internetes fórumon..?
ahogy látom tommygear, Narxis féle banda újra lecsapott...már megszokhattátok volna, hogy mindenbe beleugatnak
Látom nem csak egy retardált van, akad több is. Jó van gyerekek, gyertek csak. Nem belepofázok, hanem véleményt alkotok egy beteges életformáról.
Vesd össze melyik a szánalmasabb. Nekem a mai napomból ment erre el 10 perc mondjuk, neki meg az egész élete egy szartenger lesz. Lehet fiatalon még kurvára jól hangzik, nyomjuk ezerrel, meg csak ez érdekel és a világon semmi, de ahogy elkezd idõsödni meg marad egyre magányosabb és elveszettebb akkor elkezdi átértékelni, hogy lehet úgy basztam el az életet ahogy van. Abból pedig nincs kettõ.
Nincs mentett állás, nincs örök élet kód. Grebber egy beteg ember. Ezen nincs mit szépíteni. Most még van ideje és gondolom pénze is, hogy kijöjjön belõle. Simán újra lehet kezdeni.
De azért nyomjátok csak alá a lovat, hogy jó van az úgy ahogy Õ elgondolja. Nagy faszt van jól. Idióta bagázs.
Lehet, hogy õ beteg de nálad sincsen minden rendben ha itt próbálsz téríteni, ráadásul ennyire felkapod a cukrot. Egyébként meg lehet, hogy holnap reggel már fel sem ébred, nem lehet tudni kinek mennyi van.
Mi a beteges abba ha neki az ad szórakozást hogy a gép elõtt ül, és eközben érzi jól magát? Had üljön, ha megteheti. Majd ha már nem elégíti ez ki az igényeit akkor keres mást. Nehogy már ez rosszabb legyen mint pl. munka után a kocsmában berúgni, aztán hazavánszorogni.
Az, hogy ez nem úgy megy, hogy ha már nem érdekli abbahagyja. Ez kõ kemény függõség és Grebber szavaiból levéve egy hihetetlen fanatizmus, ami valószínûleg abból adódik, hogy az élet mint olyan (ahol tenni is kell azért, hogy legyél valaki) nem járható út számára.
Hosszú évek óta kántálja, hogy Õ bizony angolul egy dekát nem tud, holott már annyi játékot tolt végig, hogy ezalatt az alapszintnek csak rá kellett volna ragadnia.
Nem arról van szó, hogy csak játszik és elvan. Ez nem errõl szól. Neki ez az ÉLETE. Vágod?
Amúgy leírtam, mindenki úgy bassza el az életét ahogy akarja, semmi közöm hozzá és valóban azt és úgy csinál, ahogy szereti, de amit leírt az rettentõen szomorú dolog.
Többek közt azért is, mert nekem is volt részem ebben, csak kijöttem belõle és ne hidd, hogy ez egy egyszerû dolog. Baromira nem az.
Azért nyomom (bár szerintem ennyi bõven elég volt) a rizsát, mert hátha valami (már ha olvassa egyáltalán) megtapad belõle és kicsit elgondolkozik rajta. Már megérte itt körmölni.
Untatlak = Nem olvasod el. Amúgy befejeztem, de gondoltam szólok mielõtt nem tudsz rendesen aludni.
Ugyan miért szidnám? Sniper Ghost Warrior elég tisztességes volt tõlük. Kezdenek fejlõdni. Simán igaz lehet a cikk, miszerint most nagyot is robbanthatnak.
Azt meg, hogy mikor megyek majd én eldöntöm. Most.
Mi a normális? Teljesen szubjektív... Szerintem az a normális ha az ember azt csinálja ami neki örömet okoz. Ha neki ez az élete akkor ez. Nem lehet mindenki hõs, stb... Dolgozik, termel a világ számára, aztán a pc-vel kapcsolódik ki. Szerintem nem kevésbé hasznos része a társadalom számára mint bárki más. Nem tudom mért szomorkodsz meg szánod ezért. Ne fejtsd ki ugyanazt újra légyszi, mert értettem elsõre is, csak szerintem meg az a nem normális, hogy te itt osztod az észt grebberrõl a játékosok fórumán és ez sem vezet kurvára sehova, szal azokat a 10 perceket másra is fordíthatnád... :)
Mindegy mit csinálsz a végén úgyis meghalsz... ha õt közben a játék/film teszi boldoggá csak irigykedhetünk, mert sokakat a milliók, qrvák, sportkocsik se boldogítanak.
Engem az is boldoggá tesz ha kapálásom után szépen mutat a vetemény, vagy ha az erdõben egy keskeny ösvényt látok, vagy ha a lüke kutyám elõadja az idétlen menését. Apró dolgok ezek de hát na.
A The Witcher atyja, Tomasz Gop jelenleg a lengyel Deck 13 csapatát erõsít, ahol egy igazán ígéretes szerepjátékot készítenek Lords of the Fallen címmel. A stúdió most lerántotta a leplet a játék fõhõsérõl. A rejtélyes fickó Harkyn névre hallgat, képesek leszünk a saját stílusunknak megfelelõen fejleszteni, rengeteg képességet szerezhetünk meg, se ehhez három skillfa lesz a segítségünkre.
Harkyn az egyetlen, aki véget vethet a harcnak, melyet a bukott istenek hívõi robbantottak ki. A Deck 13 célja az, hogy minden játékos számára egyedülálló élményt nyújtson a karakter. A történet mély és titokzatos lesz, a felfedezést pedig külön díjazza a program. Harkynnek saját háttértörténete van, ám krónikájában vannak homályos foltok, amikre a játékban fényt deríthetünk. Gop megígérte, hogy az idei E3-on a Lords of the Fallen harcrendszerét is bemutatják, és az alkotás már játszható lesz. A Deck 13 játéka már két éve készül, mûfaját tekintve stratégiai, TPS-nézetbõl irányítható RPG. - GK
Lords of the Fallen Gamescom 2013 Cinematic Trailer.
Elsõ ingame anyagok epekedve várom.Nagyon kíváncsi vagyok mit hoznak össze!
Valóban, egy csomó infó, meg interjú van, sok helyen az év legjobban várt játéka, de gameplay videók, vagy screenshot-ok még mindig nincsenek a játékról. Mondjuk én is nagyon várom :) fõleg a Dark Souls-os párhuzam miatt. A Deck13-nak volt már egy kellemes Venetica-ja, nekem legalábbis az bejött, viszont annál azért nagyobb mélységeket várok.
Ritka az az õszinteség, amivel a Lords of the Fallen fejlesztõi elõálltak.
Egy friss interjúban Tomasz Gop, a Deck 13 producere arról beszélt, hogy a Lords of the Fallen nem egy olyan program lesz, amit eddig még soha nem láttunk. Helyette inkább azt nyilatkozta, hogy "olyan lesz, amiben tömörítjük a legjobb elemeket az eddig megjelent alkotásokból." Ez azonban teljesen mûfajfüggetlen lesz, így RPG, verekedõs és stratégiai elemeket is kapunk. Ráadásul megjelenik az úgynevezett büntetés nélküli kihívás megoldás, ami annyit takar, hogy halál vagy hiba esetén megmutatja a gép, hol rontottunk.
"Ez egy olyan rendszer lesz, amit nehéz megtanulni, de biztosan minden játékos megbirkózik majd vele. Ennél fontosabb, hogy ez nem egy büntetõ-élmény lesz, sokkal inkább tapasztalati folyamat, hiszen rámutatunk, mit rontott el. Minél több információt adunk a nagyobb harcok elõtt, minél több dolgot rejtünk el útközben annál kevésbé lesz frusztráló az élmény."
Stefano Bernardi: "We understand that people really want to see gameplay and.. we can promise you'll see it *really* soon. All the wait is only to make the game look as good as possible. We know we only have one shot at first impressions with gameplay . To quote a classic 'The board is set, the pieces are moving.' Before next week is over, you will have seen something ."
Felemás érzéseim lettek ezt a gameplayt nézve. A játék szerepjátékos részébõl ugyanis semmit se láttunk és én Goptól a witcheres múltja miatt leginkább ezt vártam volna. Viszont a harcrendszert ugy tünik tényleg egy az egyben lenyulták a Dark Soulstól ami nagyon jó mert nekem mondjuk az nagyon bejön.
A harcoknál nekem is egyböl a DaS ugrott be de mondjuk ezt be is vállalták, hogy onnan fogják lenyulni. A grafika is elég pofásan néz ki és az egész összkép eddig messze a CI szinvonal felettinek tünik.
Hát nekem ez elég tré eddig.Komolyabbra számítottam.Titkon bízok benne (vagy lehet késõ) hogy jobb kalandgame lesz nem csak ilyen szétcsapom aki jön.Elég kihalt/üres minden. Az meg hogy Dark Soulstól loptak nem értem. Mit hol melyik elemet?Nekem semmi nem volt onnan ismerõs, ez egy sima átlagos kaszabjakab rendszer. Ha minden fõboss ilyen lesz akkor semmiféle nehézség nem lesz ebben a játékban.
City eddigi legjobb játéka lesz az már biztos ,de gyenge eresztés.
Már meg is válaszoltad magadnak, kihalt üres minden, egy-egy harcok, stb, nagyoktól lehet lopni a lényeg, hogy jól csinálják. Én is írtam, hogy egy jóval komolyabb rpg-t vártam de ebben a videóban csak a harc volt bemutatva. Mondjuk azért sejthetö milyen erõs lesz benne a szerepjáték ha ök maguk is a DaS/Darksiders párost emlegetik mint forrást...
The basis for Lords of the Fallen‘s presentation and graphics is a new proprietary engine built specifically for next-gen hardware created by CI Games and Deck 13. “We’ve built our own engine for this,” Gop explained, “not just because we want it to look cool, but so we can tweak any gameplay element to our liking.”
Hm érdekes hogy csináltak egy újat amikor ott az UE3 és a Cryengine licenszük is.
Challenge trailer Egy kicsit talán érdekesebb gameplay bemutató, mint a korábbi volt: itt már végre bemosnak egy párat hõsünknek.
Most nézem, hogy a Bandai Namco (DaS sorozat) fogja kiadni a játékot. Így már mindent értek:) Remélem alaposan a CI körmére néznek rendszeresen:) Hálisten a fejlesztés nagy részét nem a CI, hanem a Deck13 végzi (Venetica, Jack Keane, Ankh)
Grafikailag és animációban már most alázza a DaS frencsájzt ez tuti.
Remélem mindenben felfog nöni a DaS szintre és itt most én inkább a DaS1-re gondolok. A például az már pozitiv, hogy minden halállal bukod az összes addigi megszerzett xp-t / lásd DaS / és ng+ alatt felvehetsz egy új classt, valamint megnyilik egy új spell tree is. Egyedül a 15 órás játékidö ami eddig nagyon karcsúnak tünik.
Éppen most néztem meg, tõled teljesen függetlenül... :-) nem tûnik rossznak, a megjelenésrõl van már infónk? Már látom, h. a játék, PS4 vásárlással együtt fog járni... bízom benne, hogy nehezebb lesz, mint a DaS... :-)
15 óra!!!!!!!!!!!!! Micsoda, ez hihetetlen.... :-(
Dark Souls 2 sem hosszabb 10 óránál, ha a fõcsapáson haladsz végig (speedrun-ban 2 óra). Amikor azt mondja a kiadó, hogy 15 órás a játék, akkor az a fõszálra vonatkozik és minimum óraszám. Ahogy a Dark Souls 2-t sem 10 óra alatt játszottam végig elsõre, hanem 80 óra alatt, hiszen rengeteg egyéb tartalom van benne.