Nem tudok lelkesedni a videok alapjan ennyire. Majd egy multi demo / beta utan lehet igazan velemenyt mondani, ahogy mas jatekoknal is.
Ez a falon at latom a katonak alakjat, egy katonai fps-nel eleg gazosan nez ki. A masik dolog a csodasanfantasztikusatomkiraly Frostbite engine, ami hiaba tud mindent, ha a netkodja egy rakat fos. Pont a lenyeg benne a legszarabb. Eddigi tapasztalatok alapjan (BC2, BF3) ketlem, hogy tudnak ezen valtoztatni ebben a jatekban. De hatha.
ha csak megközelíti élményben a Modern Warfare bmelyik részét már elégedett leszek a játékos véleményekrõl meg süt, h fizettek nekik.. ;) csak nehogy megint harmat gyenge legyen az enemy AI mint a 2010-esben
Szia! Ez még viszonylag friss dolog még így lassan egy év után is. Meg gondolom, hogy ami a likvidálással kapcsolatos dolog az legalább 1000 évre titkosítva van. Amúgy jó lenne!
- megfordulunk a Fülöp-szigeteken - felszámoljuk a szomálisai kalózokat (na erre leszekl én kiváncsi mi látványorgia lehet itt, mondjuk a Fólöpös rész meg tájfunos lesz :D)
csak el ne b.sszák megint az enemy AI-t hangulatban, sérülés modellezésben és a küldetések színességében is bõven lehet fejlõdni a 2010-es játék szintjérõl :)
#14 -The multiplayer will include various international tier 1 factions (British, Australian, German, Polish) and some kind of one-shot, one kill hardcore mode. -There will also be a co-op mode, but the game won't have full campaign co-op.
Details: -Developed by Danger Close (both single and multiplayer) -Frostbite 2.0 -Releasing October 2012 -The story continues to be about Tier 1 Operators. -The story is also written by Tier 1 Operators, and loosely follows actual events and operators. -Now working with over 24 operators for information and feedback, since they were quite happy with MoH1 and a lot more volunteered to help. -They're not talking much about multiplayer yet, but we did get a few details. -The multiplayer will include various international tier 1 factions (British, Australian, German, Polish) and some kind of one-shot, one kill hardcore mode. -There will also be a co-op mode, but the game won't have full campaign co-op. -"There are hooks in our multiplayer that are... different." -Besides just the missions, the game's plotline will focus on the personal issues operators face. One example given is about a strained phonecall between an operator and his wife. -The main characters of the previous game return. -One of the missions takes place in Isabela City in the Philippines after it has been flooded by a typhoon, creating a Venice like scenario with knee high water. -Again, as it's based on real events, they don't want the game to feel like a Michael Bay movie, so you won't see things like the Eiffel Tower exploding. -However, since it is Frostbite 2, you will see things like the level chipping apart, papers flying, chandeliers swinging, and other things that are more plausible in a combat situation. -You will sometimes have multiple choices when faced with a situation. One example given is during a hostage rescue, you reach the door to the room the hostages should be in. You can either kick it in, C4 it, throw a grenade in, or use a flashbang. This will presumably change how the next part plays out tactically. -The rest of this section involves trying to escape the city with two hostages in tow and one of your teammates bleeding out. It's implied there's some kind of time pressure here, but not explicitly stated if there's a clock. -OXM notes that the biggest difference between the game's campaign and other modern warfare shooters will again be tonal, so if you're wondering if you will like the game's campaign, ask yourself if you want a more polished/improved version of Medal of Honor 2010. -I imagine this is the mission we'll see at their March 6th conference.
Fülöp-szigeteken dog zajlani az egyik küldetésünk!
én megálltam a MOHAA-nál:D
Pacific Assaultot kipróbáltam töröltem is a fenébe nem tetszett...azóta semmilyen Medal of honort nem toltam
WWII:?
Ez most akkor lehet nem lesz felkesz es rossz, csak meg rosszabb?
Frostbite 2 nagyon szep motor a DICE-tol... De ha a Danger Close sem tudja levinni benne a szaros netkod kesest es nem tudjak engedelyezni az alap lepeshangokat sem, akkor a BF3hoz hasonloan feldughatjak maguknak kb az egeszet. :p
a régi moh:aa, meg moh:pa single része bejött nagyon az airborn nevû hulladéké viszont annál kevésbé eléggé scifi szerû lett a végére, úgyhogy engem azért az is érdekel :D Igaz még az elõzõt se próbáltam ki, de lehet adok neki egy esélyt.
Medal of Honor: Warfighter megjelenése októberben várható PC, Xbox360 és PS3 platformokra, a Danger Close fejlesztésében.
Az egyjátékos rész története továbbra is a Tier 1 nevezetû szakasz körül fog majd forogni, míg a többjátékos módozat alapos vérfrissítésen fog keresztül menni, hiszen ezt a részt már nem a DICE fogja készíteni, viszont a Battlefield 3 címû háborús játék látványvilágáért felelõs Frostbite 2.0 Engine továbbfejlesztett verziója megmarad.
Az elsõ mozgóképanyagot (Debut trailer + Gameplay) a MOH: Wargighter kapcsán az EA a márciusi GDF-en fogja bemutatni, meglehetõsen ünnepélyes keretek között.