Egy módos iparost, név szerint Oswald Mandust irányítjuk, aki tragikus eseményeket élt át mexikói utján, és most visszatérve hasonló borzalmak várnak rá. Megbetegedett, és álmaiban látott egy \"sötét gépezetet\", és mikor kigyógyult rájött, hogy a gépezet valóra vált. A játék eleinte PC-re, késõbb OS X-re és Linuxra is megjelenik.
Csak nem valami városban leszünk. Szerintem sokkal félelmetesebb ha mondjuk egy utcán mész egyedül és egyszer csak elmennek a fények mint az hogy egy kastélyba bolyongasz. Félre ne értsetek elsõ rész is élveztem minden percét, rég borzongtam ennyit :D . De akkor se leszek csalódott ha megint egy zárt épületbe leszünk.
én nem akarok épületben lenni
Amnesia szerintem a legzseniálisabb horrorjáték EVAR, ennek köszönhetõen nem játszottam vele túl sokat. :DDDD Gyík vagyok hozzá. :DD
A képek és az infók alapján szerintem nem lesz városban járkálás, a házunk alatt lesz valami, tehát gondolom csatornarendszerekben, a föld alatt fogunk mászkálni. A Penumbra sorozat is szinte végig zárt térben játszódott.
Most kezdtük el egy haverral újra,újra alatt értve, még soha nem bírtuk végig vinni, bár most egy nap alatt messzebb jutottunk mint eddig összesen :D Nemtom ki fogom e próbálni :D
Megjelent egy visszaszámláló a hivatalos weboldalon. Valószínûleg további képek, trailer várható, talán demó is, bár az utóbbi nem valószínû szerintem. Ugyanis a megjelenés szeptemberben esedékes.
"My Dearest Piggies, In RECOGNITION of your LOYALTY and PATIENCE, the Mandus Processing Company is delighted to announce that Forms have been FILLED and permissions have been APPROVED to allow Mr Daniel Pinchbeck PhD, Esq, etc, of the INSTITUTION know herewith as The Chinese Room to enter into discourse and discussion with you, the MEMBERS, for a period not exceeding thirty (30) minutes from 7.00pm GREENWICH MEAN TIME, on Wednesday 1st May in this Year of Our Lord 1899. He has been INSTRUCTED to answer, to the best of his ability and within the constraints of the LAWS of GREAT BRITAIN and the COMPANY PROCEDURES, to answer your questions about the forthcoming product, a televisual interactive entertainment experience known colloquially as Amnesia: A Machine for Pigs. No hawkers, beggars, unionists or timewasters. Latecomers will be skinned.
THE SWINE ARE RISING (amen). "
Hello.Mikor jelenik meg az Amnesia 2 ?
Eltolták a nyár végére. Szóval már csak pár hónap és megjelenik. :)
Gyorsan beletoltam 1 órát. Hát remélem lesz benne valami félelmetes is, mert ennyi idõ alatt egy Outlast már elõtte az összes aduászát itt meg kb elalszok.
Az tény hogy ez full más meg ez nem alig 4 órás lesz mert az lesz kb 3 óra mire megtalálom hova kell majd menni :D
Remélem késõbb beindul valami mert eddig ez nudli.
Amúgy kb semmit nem olvastam a játékról így számomra rendkívüli meglepetésként ért, hogy magyar feliratos!
sokan írják hogy 3 óra alatt vitték végig ezt a játékot, max 4, szóval úgy készülj :D nekem olyan problémám van, hogy nem tudok jobbra-balra nézni, csak elõre-hátra menni, tudtok segíteni?
Akkor õk prok nem is kicsit mert nekem ebbõl az 1 óra gameplaybõl 30 perc már csak a keresgélés volt és még mindig nem találom ahova menni kéne :D Szóval nekem bõven lesz ez 8-10 óra is!
Én kiélvezem minden percét, akárcsak az elõzõ résznek szóval nekem sem 3-4 óráig fog tartani, de nem is értem, hogy lehet ennyi idõ alatt végigjátszani... Ennyire nem lehet rövid, az tuti, hogy végigrohantak. Ez a játék megköveteli, hogy az ember türelmesen játsszon vele, beleéléssel. Közel két órát játszottam eddig, a para faktor most is erõs, de azért nem annyira mint a The Dark Descent-ben, azért ott sokkal jobban féltem. Viszont még az elején vagyok és párszor már itt is összecsináltam magam. A hangok és a zene is mestermunka, a grafika kicsit már idejétmúlt, de a hangulat itt sem rossz. Úgy néz ki a számomra abszolút etalon elõzõ rész történetét és hangulatát nem sikerül megugrani, egy picit leegyszerûsödött a játékmenet, amit sajnálok, de azért hamisítatlan Amnesia.
Játszottam vele vagy 3 órát. Tetszik benne,hogy tárgyakat kell keresni okoskodni mint hova tegyek merre tekerjek stb. Az elsõ rész para faktorát közel sem hozza. Mivel most jelent meg az Outlast is inkább azt a játékot emelném ki. Ott az elsõ percben meg mutatta mit tud Amnesiában meg közel egy órát kellet játszanom,hogy lássak egy retardált disznóembert vagy mit. Amúgy nem rossz a hangok kiválóak a kinézete viszont elég gyengére sikeredett ilyet még 2005ben is jobban megcsináltak látszik nem az elsõ számpont volt a kinézet a fejlesztõknél ami nagy kár ellenben az Outlast lenyûgözött ahogyan kinézett. Ott a hangok,para faktor,összkép,játékmenet elsõ rangú volt be kategorizálnám egy AAA kategóriába viszont ezt inkább egy C be amiben benne van a lassú monoton sztori kibontakozása,és a kinézete a játéknak. Sokan biztos azt mondják ki nézet nem számít. Kérem szépen 2013 van,és egy 2005ös játék kinézetét nem hozza ami nagy vissza maradottságra utal viszont ezt ki egyensúlyozza a sztori,és a hang hatások. Ha 100% hoz kell mérnem outlast kapna 94%ot ez meg 80% ot ami lehet,hogy emelkedni fog majd meg írom mikor 100%an a végéhez értem viszont 3 óra játék menettel nem mondanám azt,hogy hozná az Amnesia elsõ részeket közel sem. A grafika,és a hangzás hamisítatlan Amnesia 1,de a para faktor nagyon gyengén indul be,és a hangzás viszi el azt is nem egy szép effekt amitõl be fosnák a gatyába,hogy úr isten mi ragadott meg és vágott a falhoz.
Sokkal ajánlom a kipróbálását :) Mindenféleképpen veri az Amnesia játékot kinézetben,és hangulatban. Ott az elsõ 15 perc után ahogy be lépsz a bolondok házába elõ ugrik a para faktor,és jönnek a nyakadba ugró bolondok,és dobálózó gorillák. A hang hatás ott még szebb,és a sztori is magával sodorja az embert ezért ez az Amnesia nagy csalódás számomra azt hittem ûbereli az elsõ rész persze ritka az olyan termék filmben,vagy játékban ami a második része ütné az elsõ részt,de vannak kellemes csalódások pl Assasin Screed 2,vagy 3 az elsõ monoton volt. Ajánlom a beszerzését én azt mindenféleképpen a polcomon szeretném látni a Magyarítása ha minden jól megy a hónap végén érkezik a kevés szöveg miatt inkább naplók vannak gyorsabb a fordítást. Amúgy jó játék a mostani Amnesia is unalom ûzésnek jó viszont gyászos a hangulatom,mert sokkal többre számítottam. A két játék azonos méretû az Outlast játékban egyszerûbb fejtörõk vannak azért lehet végig szaladni 4 óra alatt ez a játék meg a keresgélések miatt tólja ki a játék idõt.Láda huzigálás,kerék forgatás,kapcsolókkal való babrálás,biztosíték csere,benzin keresés üres tartályok feltöltése. Szóval ajánlani tudom mint horror kedvelõ játékos. :) Jó játékot kíváncsi vagyok a véleményedbe dobhatnál egy privátot amennyiben lesz idõd rá,hogy milyen lett.
Okés várom akkor a kritikát jó játékot viszont lentebb elnézést a magyar nyelvtani hibákért gyorsan gépeltem,és ellenõrzés nélkül elküldtem,de érthetõ amit le írtam szerintem.
Nem végigrohanva minden sarkot és összes papírt megtalálva 5 és fél óra alatt sikerült végigvinni (2 nap alatt, mert belemerültem még meló mellett is :D). Nekem nagyon tetszett! Bár már a Dark Descent is tökéletes volt számomra és az elõzõ Penumbra részek is. Nagyon remélem, hogy folyatják a srácok és a közeljövõben lesznek még játékaik! :)
Amnesia: Machine for Pigs beszámoló : A horror játékok terén számomra etalonnak számító The Dark Descent és a korábbi Penumbra trilógia után úgy éreztem megér egy elõrendelést a Frictional Games új játéka.
És, hogy megérte-e? Az elõd ismeretében ez a rész középszerûre sikerült, ugyanakkor látszik rajta a rengeteg munka és végeredmény még így sem lett rossz. Magasra tették a lécet és ezt most bár nem sikerült megugrani, de azért mégiscsak egy korrekt horror játékot - avagy ebben ez esetben inkább thriller-t - tettek le az asztalra. Szóval a válaszom igen, megérte, bár nem vagyok teljesen elégedett.
A grafika nem sokat változott, bár nekem eddig sem volt vele bajom. Azért örülnék, ha legközelebb már szebb lenne a játék, de a hangulat, a nyomasztó atmoszféra így is megvan. Az effektek, animációk néha gagyi hatást keltenek, szóval van még hova fejlõdni. De a legnagyobb gond, hogy "köd" burkolja be a képet, amire nem jöttem rá, hogy miért kellett. A menüben kikapcsoltam a ragyogást és a szépiát, de nem sokat segített. Ezáltal kevésbé éles a kép, amolyan álomszerûnek hat.
A félhomály szinte állandó lesz a játékban. Még ez elõzõ részben adtak megnyugvást a világított részek, itt szinte végig kell a lámpa. Fura, amikor a játék elején felébredünk és a házunk olyan belülrõl, mint egy kísértetkastély és semmit se lehet látni.
A hangok most is remekül passzolnak a játékhoz, a szinkronhangok is nagyon ott vannak, ahogy mindig. Néhány sikoly, nesz mintha ez elõzõ részbõl lett volna átcsempészve. Alexander hangja az elõzõ részbõl még mindig a fejemben van, azért ekkora hatással ezúttal nem volt rám. A zene szintén erõs pontja a játéknak, sokszor nyugtalanító, máshol ad egy kis reményt, megnyugvást.
Sokat egyszerûsödött a játékmenet, nincs inventory, nincs olajkeresés, semmi. Ezáltal gördülékenyebb lett ugyan a játék, de nekem hiányzott, ahogy a komolyabb feladványok is. A szekrényekben, fiókokban nincs szinte semmi, a legtöbb le is van zárva. Pedig a motorban ott rejlik a lehetõség, ha visszaemlékszünk ez a játék pont egy technikai demóból nõtte ki idáig magát. A tárgyak felemelése, forgatása így teljesen értelmét vesztette.
A fõhõs ezúttal nem retteg nyüszítve a sötétben, csak néha vesz ziháltan levegõt, nincs sötétben látás és õrület. Sajnos ezáltal a játék is kevésbé lett félelmetes és a szörnyek se néznek ki annyira ijesztõnek, mint azt elvárnánk, fõleg miután egyszer-kétszer már összefutottunk velük. Azért a nyomasztó hangulat most is meglesz, szóval fogunk rettegni így is eleget! A gépek különleges hangulatot teremtenek, ez egy más világ, egy másik környezet. A történet elég bizarr és ezúttal többet is fogunk majd olvasni.
Erre a részre különösen igaz, ha nem éljünk bele magunkat csak megyünk elõre, nem fogjuk élvezni. Nappali fénynél egyenesen értelmetlen vele játszani, rá kell hangolódnunk teljesen.
A végigjátszás nekem megközelítõleg 8 óra volt, szóval nem annyira rövid, mint ahogy egyesek állítják, viszont igaz ami igaz, bõven lehetett volna hosszabb - és egyben változatosabb - is.
Én nagyon várom a fejlesztõk következõ játékát, legyen az folytatás vagy egy új projekt!
Pozitív: - Továbbra is félelmetes hangulat/atmoszféra - Hangok, szinkron, zene - Bizarr történet - Magyar felirat
Negatív: - Homály effekt - Inventory hiánya - Viszonylag rövid
Tökéletes a teszt amit írtál szintén ugyan az a véleményem nekem is. Viszont én nem tudom,de szerencsésnek mondhatom magam,hogy tudtam hol mit kell csinálni. Illetve a szörnyeket is megfelelõen kerültem ki szóval nekem jó,ha négy óra volt a végig játszása úgy,hogy minden papírt,és sarkot bejártam. Persze volt olyan rész ahol el akadtam,de az nagyon ritka volt ezért is sikerült gyorsan végig játszanom. Viszont egy amit hozzá tennék az optimalizálás nagyon rossz lett. Mindent a legnagyobb értékre raktam,ha jól emlékszem volt egy beállítás pontosan nem tudom mi a neve 16 volt az érték,és fel toltam 32re. A játék elkezdett akadni mint a fene helyenként. Csak tudnám miért,mert a látvány nem is változott,és a vasam is megvan ahhoz,hogy a Crysis 3 fúl grafikán ki tudtam játszani. Mivel nem volt rá keretem,így kénytelen voltam virágboltin végig játszani szóval nem tudom lehet törés hiba áll a háttérben. Semmi olyan kinézet nincs a játékban ami meg magyarázhatná az akadozást helyenként. Viszont ami nálam vitte a 80%ot az a zene volt ezért annyit adok a játéknak. Amiért nem éri el a 90%ot az a gyenge kinézet,és szörny karakterek nem tudom,de egy kicsit vicces volt a disznó fejû emberek. Viszont az elsõ részben azok a nyúlánk torz lényektõl borsódzott a hátam ijesztõ volt. A zene,szinkronhangok toppon voltak nagyon hangulatosra sikerültek sokszor azt hittem mikor hallottam a megnyugtató zenét,hogy itt a vége,de kellemesen csalódtam,mert csak a 3/4nél tartottam a játékban. Igazából ott kezd felpörögni a játék viszont az elsõ több mint a felében dög unalmas csak feladványokat kell megoldani néha,néha egy röfit látunk elcsoszogni elsprintelni semmi több. Az elsõ részt egyedül a zene múlja felül minden másban csúnya visszalépés mindenben. A grafika az meg maradt talán csiszoltak egy kicsit rajta,de semmi kiemelkedõt nem tapasztaltam a második részben. Ha a mostani horror játékokat veszem figyelembe amik megjelentek akkor az Outlast a befutó ez után jön ez a remek játék ami remélem folytatódni fog a közel jövõben megérdemli a folytatást szeretem az egyediségét.
Ja igen amit el felejtettem mint csúnya warezmatyi amint lesz pénzem mivel egyenlõre munka nélkül vagyok megveszem az Outlast ezzel egyetemben meg érdemli mind két horror játék,hogy a polcomon virítson. Amúgy az outlast játékra 94% adok nagyon tetszett viszont erre csak 80% tudok adni,így is jó szívûen kevesebbet ér mivel vissza lépés lett az elsõ részt ha felhozzuk. Sajnos nem sikerült felül múlnia ezért szomorkodom egy kicsit sokkal többre számítottam,de így is beszippantott a játék szóval vegye,és vigye aki megteheti megérdemli a játék,hogy folytassák kevés horror játék van jó lenne megmaradna ez nekünk harmadik részként is :) És megfelelõ eladást követõen Magyarítva kapjuk meg a következõ részt ritka manapság a magyar feliratos gyári játékok szóval ezért is megérdemli a 70% helyett a 80% ot igényes fordítást kapott bár némi hibát tartalmaz,de el lehet tekinteni felõle.
Nekem ez a homály (amit többször is negatívumként megemlítesz) fel sem tûnt... Szerintem egy horror játékban teljesen normális. (máshol se láttam hogy bárkit is zavarna) Nekem 3 gondom van a szörnyekkel az elõzõ részhez képest: Nincs olyan félelmetes zene, ha a közelben van 1 belõlük. Nem homályosodik el a kép, ha látod õket, és nincs az a fogcsikorgató zene, mikor üldöznek. Ezek tették félelmetessé a szörnyes részeket szerintem.
Engem zavart, de mást tesztben is olvastam, úgyhogy nem csak engem.
Amit a végén írtál az sajnos igaz. Ha ide is beépítik ezeket a dolgokat sokkal nagyobbat ütött volna a játék. Így, hogy a fõhõs nem retteg igazán, nem kell a fényre menni, nem fenyegeti a megõrülés veszélye menekülni és észrevétlennek maradni is könnyebb.
Vagy említhetném a vízi-szörnyet is, azt például áthozták, de minek? Én már az elõzõ részben sem féltem tõle, fõleg, hogy egy nagy semmi, csak bugyog a víz. :)
Vízi szörny szerintem a legparásabb, mert nem látod, csak hallod... (ezt a véleményt mástól is visszahallottam) Igazán csak akkor érzed át, ha 5.1-ben játszol és mögötted is van hangszóró :) Másik dolog még amit elbasztak az a lámpa pislákolása ha arrafelé van 1 szörny... így már lélekben felkészülsz rá és nem ijedsz meg tõle.
Kellemes volt,és akkor pörgött fel a legjobban a játék imádtam mikor a vége fele SPOILER hullott a város a röfik által DD Kellemes volt,hogy egy jó órát tölthettem vele az elsõ részben pont a végén jöttek a zenék gondoltam itt is ez lesz,de kellemeset csalódtam. Sajnos a 3/4nél kezdõdött a parádé akkor indult el az esemény láncolat elõtte meg ásítoztam nem volt semmi ijesztõ csak egy két rohangáló röfi,és kész. Inkább a biztosítékokra,kazán szelepek,gépek elindításával,vagy leállításával kellet tökölni.
Hát nagyjából mindent leírtatok már. Igy a végére érve tetszett, de messze nem hozta az elsõ rész szintjét. Kifejezett horror rész szinte nem is volt benne, mert míg az elsõ részben a szörnyekkel való találkozásokat sikerült tényleg félelmetessé tenni, addig itt teljesen semmitmondóak voltak. Eleve ezek a "medvedisznóemberek" egyáltalán nem voltak rémisztõek. A történet maga mondjuk tényleg bizarr/horrorisztikus volt, de maga a játékmenetben ez már kevésbé látszott. Az meg hogy a játékmenet leegyszerûsödött (amúgy se volt túl bonyolult), megint csak nem vált az elõnyére. Az elsõ részben egy kis "para" faktort hozott az is hogy most gyújtsak lámpát vagy nem, megéri elpazarolni az olajat vagy nem. Itt már ez se volt meg. Na de nem akarom negatívan befejezni, mert azért kellemes pár óra volt. És külön pozitívum az alapból magyar felirata.
Fog ebben a játékban történni valami, mert már a kazánokig eljutottam de nem igazán volt semmi. Elõzõ rész azért jóval mozgalmasabb volt, ez meg csak menj elõre, kapcsolgass aztán kész. Az a disznóember sem félelmetes. Eddig sajnos messze nem hozza az elõzõ rész szintjét, az Outlastot meg már meg sem merem említeni.
Nem értem azt a sok lehúzó kommentet amit itt olvasok. Lehet nem lett olyan félelmetes mint az elsõ része, de attól még félelmetes. Az meg, hogy miért került ki a invetory,lámpaolaj gyûjtögetés elég eggyértelmû szerintem. Míg az elsõ rész eggyértelmûen a túlélõ horror hangulatot kívánta megfogni, itt szimplán csak egy történetet akar a játék elmesélni és nem túlélõhoror akar lenni. Ezt azért tisztán nem nevezném negatívumnak. Más stílust követett, fõleg hogy nem is közvetlen folytatás.
A történet szerintem nagyon ütõs lett és ilyen elemekben szerintem jócskán lehagyja az elsõ részt. Talán a befejezése lehetett volna jobb is kategória, de ez nem ront az egészen. grafika meg lehet nem a legszebb, de a célnak megfelel nálam semmit nem vett el az atmoszférából. + a játék környezete szerintem agyonveri az elsõ rész klisés és unalmas kastélyát.(steampunk gyárkörnyezet ftw) arról nem is beszélve hogy voltak olyan mesterien megkomponált jelenetek amikért már megéri megnézni/játszani.
Pigs-nél ők csak kiadók voltak nem ők alkották, ha jól tudom. Reménykedek én is, hogy rendben lesz mert az eddigi Frictional games játékai nagyon jók voltak.