Én pár napja kezdtem el a Wasteland 2: The Director's Cut -ot. A vasútépítő indiánoknál járok. Arra gondoltam mi van ha kinyírok mindenkit a pályán?:) Jó, tudom, ez nem az a játék és a történet is csorbulna. De ha úgy az összes karaktert kilövöm a pályán, akkor sincs gond, nem? Mondjuk valószínűleg nehezen menne. A vasútépítésnél az egyik épületben csak úgy előre mentem és máris rámtámadtak, csak néztem, hogy ebből hogy jönnék ki jól.:)
Az alapverzió is elkészült.
alig 3 hét múlva magyarul lehet tolni.
89%-nál járnak a fiúk még az idén elkészül a magyarítás.
Frissült is az állás. Nálam is dettó ugyanezért lett törlés a vége fingom sincsen mit kell csinálni a továbbjutáshoz így hanyagoltam.
Igen, közben megtaláltam. Hát hajrá!!! :)
Andule:
Akkor újra nekiugrok, nekem gyakorlatilag a játék törléséhez vezetett ez a "nem tudom irányitani se átlátni a játékot" dolog... :)
Más problémám pedig, amikor harcra vált a dolog akkor bejön az az idegesitő zene, pedig imádom Mark Morgant, minden elismerésem az eddigi munkáiért, és baromira várom, hogy a W3-ban miket fog összerakni, de akkor is. A "harc" zenétől attól kihullik a nemlétező hajam...
Hála istennek ezek nem befolyásolják a játék atmoszféráját ami nagyon el lett találva, ezek csak a saját hisztijeim... :)
Marha gyorsan. 99%ban legmesszebbre kizoomolva jatszottam es eleg gyorsan raereztem a kozepso gombos forgatasra is. Szvsz a kezelofelulet eleg jo, egyedul a fegyvermodok pakolasanal volt zavaro idovel a sok ablak egymas utan mikor mindig rakerdezett h tenyleg rarakom-e, ill h sikerult leszedni, stb. pont tegnap vittem vegig (elotte ketszer vittem el 85%ig, elosszor a simat majd a DCt csak ott lerakva nem emlkeztem a dolgokra idove igy kezdtem mindig ujat) es elegge tetszett, kifejezetten a legvege. Ami viszont bosszantott, nem kicsit, az h a jatek milyen szinten eroltette ram a savescum-ot. (pl hiaba van maxos skillem, zarnyitas vagy demolition az "ellen" egy lvl12-13as szintu nehezseggel rendelkezik igy aztan van 11% vagy 23% eselyem a 4x%/3x% crit failure mellett). Es ennek tukreben kifejezetten nem volt jo otlet szvsz a random loot sem a ladakban hisz nehezebb fokozaton az elejen szinte kotelezo h legyen rendes sebzesunk. Ezt leszamitva viszont marhara bejott a cucc, alig varom a majusi W3at :)
Szuper hír! Melyik csapat vágott bele? Van valami pontos infód róla?
Illetve más:
Ki hogyan szokta meg ezt a "felülnézetet" a játékban? Én a Fallout 1-2 nevelkedtem, és annyira idegen nekem ez a gyakorlatilag beláthatatlan nézet, hogy sokszor már elveszi a kedvemet a játéktól... :(
Ha kezdéskor is ennyire ismertem volna a rendszert, akkor sokkal szélsőségesebb karaktereket csináltam volna. A luck és charisma értéket mindenkinek simán minimumra lehetett volna húzni. Az intelligenciát meg annyira fel, hogy mindenki legalább 3 skill pontot kapjon szintenként.
Arra a játék végéig nem jöttem rá, hogy mi értelme van a brawler képességnek, nem volt hozzá soha erős fegyver. A bladed és blunt fegyverhez voltak jó dolgok főleg, ha a -1AP-s dolgot rárakta az ember. Iszonyatos henteléseket lehet csinálni vele.
A sniper szokás szerint a legjobb fegyveres ember. A shotgunnak szinte semmi értelme nem volt a legutolsó 3 sorozatos fegyverig nem sok babér termett neki.
Az energy weapons is igen rövid ideig értelmes, mert a magas AP-s assult rifle és sniper mellett nem éri meg sem SP, sem más rájuk pazarolni.
Az viszont durva, hogy mindenki kb. azonos módon használhatja az RPG fegyvereket, csak bónusz járhat a grántádobásra és a robbanásukra is. A shotgunos RPG-zel jellemzően, ha kellett, ha a rádiusz nem számított.
Na, vége. Sikerül megcsinálni sokadik rebootra, ahol el tudtam lőni RPG-ket és az nagyban segített. Nálam Ertan nyomta meg végül a gombot, találkozhatott végre az öröggel. Vargasnak sajnos esélye sem volt túlélni, ahogy egyetlen segítő sem élte túl.
A helyszínek nagy részén a happy befejezés lett. Angel O-t a Robbinsonok uralják, az nem. Az elején Ag Centert választottam, so Highpool ment a levesbe. Damonta, és a vasutas indiánoknál béke honol, ahogy Hollywoodban is.
84 óra volt a végigjátszás. Összességében megérte, de igencsak látszik a pénztelenség és kidolgozatlanság (sok helyen még voice acting sincs) ahhoz képest, ami lehetett volna belőle. Remélem a 3. rész ennél is jobb lesz. Az atmoszféra és a hangulat jó, a harcrendszer X-COM szerűség, semmi extra.
A játék engine katasztrófa, azért 2014-es játéknál is 2006-os NWN2 utánérzés azért valahol vicces. Zommolni és forgatni rendesen nem lehet, ezért a harc előtti amush helyzetek összehozása sokszor elég "vicces".
A játék inventory és egyéb rendszere a 2000-es éveket idézi vicc, hogy vadászni kell a cselekedetek és a tárgyakra, hogy használódjon. Lehet, hogy ez egyeseknek jó feature, engem inkább idegesített.
Összesében a sztori olyan 9/10, kezelés és UI 3/10, grafika 5/10, de úgy alles zusammen egy erős 75%-ot adnék rá metán, de nyugodt szívvel csap poszt apokaliptikus fanoknak tudnám ajánlani.
A segítő karakterek tonnányian vannak, de szar sem érnek. Agyatlanul mennek előre és lemészároltatják magukat. Vargas, mindenki, egyre megy. A gunslingerek kb. egy lövéssel ölnek le mindenkit. Fedezékben is kb. Röhej. Úgy, hogy kritikus találat elleni perkek fent, ahogy a több is.
Arra meg hogy a faszba készüljön fel az ember, hogy a játék legvégén az egyik gyógyító emberét simán elveszik? Köszi, ennyit a jól megtervezett csapatfelépítésről...
Hiába van RPG-m azt sem tudom értelmesen használni.
A játék harcrendszere meg olyan szinten bug featurökkel van tele, hogy az röhejesen. A sebességet csökkentő fegyverek hatása kikerülhető azzal, hogy fegyvert váltasz, aztán vissza....
Azt viszont magyarázza meg már valaki, hogy mi túótól tárazódnak ki csak úgy a fegyverek, ha letszem majd felveszem őket újra? Mi ez az ökörség?
Hagyni kell érvényesülni a segítő karaktereket, akikből remélhetőleg minél több van a pozitív kimenetellel megoldott konfliktusok nyomán. Meg hát save scumming... :)
A végső összecsapásnál vagyok a RC-ben, de ez valami nevetséges. Eddig mindenkit lenyomtam, de ez mission impossible helyzetnek tűnik.
Rose az egyik legtáposabb főhealer nélkül kicsit nehéz...
Ezt a játékot néha pofán tudnám vágni. 1,5 óra szenvedés után jöttem rá, hogy hiába irtottam ki az egész tetves bastiont miért nem fejeződik be a quest. Szét kell lőni azt a rohadt kaput.
Asszem közeledhetek a végéhez, Hollywoodban már új feje van a városnak már csak a másik oldalt kellene helyre rakni. Bár aztán még mindig ott a kérdés, hogy a Synth-ekkel mi lesz. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.02.07. 13:31:53
Hú baszki, Hollywoodban 3 frakció is van. Nekem meg nincs időm 3-szor újrajátszani a végén. Ez így érdekes lesz.
Úgy láttam, hogy szintenként még -5% lesz. Mivel 7 szinten van -35% akkor 10 szinten lesz 20% tája Ertannál. Lásd itt.
Nem akarom elherdálni kevés megmaradt RPG szerű fegyvert, ki tudja mit dob rám a játék még. A snyth roham mondjuk kettővel több emberrel már nem volt nagy szám letudni úgy, hogy az egyik oldalról jövőket gyorsan leirtottam 1 db RPG fegyver felhasználásával és 3-4 lövéssel két halott volt. Utána egy oldalról a fedezék már bőven elég volt a sima győzelemhez. Mondjuk 1 kivételével 30. szint felett van minden karakter... Az a maga feje után menő harcos. Olyan közelharc fegyvere van, hogy befosok. 400 feletti sebzése is volt már.
A skorpió opcionális kihívás, a rádiós nyomozás és a Foxtrot az a későbbi main quest, a 3. repeatert a Hollywood hegyen kell kitenni. Ahhoz pedig Hollywood és az obszervatórium konfliktusát kell lezárni. Ezekhez a helyszínekhez eljutni kell a rad suit. Whittier után elvileg jön a rad suit trigger.
Na most van érdekesség. Angelben minden main quest szerűség lezárult.
A skorpiót és a whitter helyszínt leszámítva minden meg van csinálva, de a rad suit nem készült el, nem triggerelte be eddig semmi. Csak a megérkezéskor kapott 4 quest van meg a kecskés.
A rejtélyes rádiózás nyomozás, a Foxtrot csapat elleni támadás, az adások fenyegetettségének felmérése és Arizonával kapcsolat felvétel. Két repeatert ki tudtam tenni, a 3-hoz nincs semmi helyszín.
A nagy skorpió is megjelent. Feltápolva magam ki lehet nyírni, na de mi értelme...? A reward gyakorlatilag 0 érte...
A játék kicsit kezd átesni a ló túloldalára.
Eddig minden hent kb. nevetséges volt, most meg minden helyszínen őrült emberrablók, vérszomjas álszentek, akik olyan fegyverzettel jönnek, hogy beszarok. Az emberrablásnál mikor elkezdték leölni őket fogtam és belőttem egy 500-as RPG-t és nyasgem, de az elvis imitátor gecinél ez nem megy.
Most meg már a Mannarite idióták esnek nekem...
Azt sem értem, hogy odaadtam a mikroszkópot, a vizet is felhúztam, de még mindig aktív listában van a quest. Oszt miért...?
A main quest továbbmozdítása az arizónai térképhez hasonlóan a nagyobb helyszínek konfliktusainak megoldásával vagy legalábbis valamiféle lezárásával történik, az Angel Oracle is ilyen. Ha mindent meg is teszel majd a legpozitívabb kimenetelhez, az addig megszokottnál lényegesen magasabb ASS skillek szükségesek a konfliktus legelőnyösebb lezárásához. Whittiert érdemes későbbre hagyni, hogy minél jobb felszerelésed legyen. Úgy rémlik hogy Whittier szükséges a sztorit előremozdító triggerhez. Ha a főbb konfliktusokat lezártad és rendelkezel a szükséges mennyiségű cat litterrel, de nem csináltad meg Whittier-t, úgy emlékszem hogy nem kaphatod meg az LA felső részét elérhetővé tevő sugárvédelmi ruhás beszélgetést a bázison. Vagy talán ha le is adod neki a dolgokat, elmondja a figura hogy x időn belül elkészül, de a ruha elkészülte nem aktiválódik Whittier nélkül. Mintha szívtam volna vele anno... Amúgy ja, szereti a játék bonyolítani az életedet, már-már nyakatekert kalandjátékos módon. A vezető karakternek érdemes magas percepcióval rendelkezni, hogy minél több interakciós lehetőség megcsillanjon, de alapvetően az egérkurzor is elárulja őket, ha a megfelelő helyre mozgatod a valós percepciódat használva. A quest itemek agyalást igénylő manuális használata pedig amolyan retro dizájn elem, manapság is használják elvétve a legbátrabb fejlesztők a legrétegebb játékokban. Talán a 3. részre már automatikus lesz, ahogyan a harcot is mainstreamesen élvezhetőbbre veszik... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2019.02.01. 19:29:31
Tyí, annyi quesetet dob rám a játék, hogy az durva. A nagy részét eddig ötletem sincs hol és hogyan lehetne megoldani. A játékmechanikától viszont sokszor agyfaszt kapok. Nemhogy nem használja automatikusan a quest itemeket, de sokszor még jelölni is cseszik a játék, mint a horgot a kutas mintavételnél...
A Whittier helyszínt valaha meg lehet csinálni és van értelme? Olyan sebzéseket tolnak, hogy ehaj hiába veszem le a páncélt, ha esetleg az lenne a baj. Mondjuk elővéve a sok RPG féle fegyvert lehet, hogy könnyű lenne, csak nem akarok pazarolni, ha nincs értelme a semmiért...
A Mannarite és Robinson konfliktuson és embereken viszont beszarok. Tiszta elmegyogyó. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.02.01. 10:50:06
Nem tudom, hogy mi a békés, de nálam hetbe torkollot annak ellenére, hogy egy ideig ment az intrika, aztán rosszul választottam. Nem tőtöm vissza...
Amúgy is a szívemnek ez volt közeli. Odabaszok a sok népnyúzó köcsögnek. Azt kapták, amit megérdemelnek.
Ej, ez kis spoiler volt. :) Érdekes módon eddig elég volt a medikit és egyebek, de most azért elkezdett fogyni, néha azért egy két emberbe elég durván belelőttek, de komoly veszély azért persze nem volt. A questek ömlenek, de egyelőre egyiket sem tudtam megoldani. El leszek még ezzel egy darabig, de most meg van hozzá a kedvem. Üdítő megint RPG-zni.
Ja, nekem is volt egy ilyen véletlenül harcba bonyolódós majd negyedórán át városirtós, visszatöltéssel végződő kalandom Rodia-ban. :D 99% hogy elkaszálta volna a békés Rodia endinget.
#1342: Energiafegyverekkel, robbanószerekkel, minél jobb felszereléssel. :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2019.01.22. 22:15:26
Érdekes hely Rodia. Csak poénból kipróbáltam, ha nem fizetek kapusarcot. Ja, hogy az egész város ellenem fordulna? A vicc az, hogy a végén le is tudnám hentelni őket, de egy idő után inkább nem folytattam, hanem visszatöltöttem, mert a történetből asszem így sok kimaradna.
Kis átfegyverzéssel a robotok is hullanak, mint legyek.
Az armornak eddig értelmét nem láttam. 20-30-40-es sebzések mellett a 3-5 az olyan, mintha ott sem lenne.
Nyerken végigvittem a DC-t anno. Meglett a legjobb befejezés + LA-ben is béke és hapyend volt. Ha hazaérek lövök pár képet linkbe a csapattagokról mibe voltak a végén és kik is voltak.
Páncéllal vigyázz. A nehéz páncélban megsütnek az energia fegyverekkel. Én végig max bőrpáncélban toltam, amolyan igazi ranger módon (perk/skill is van rá) :)
Csak óvatosan, mert a hús-vér ellenfeleknél az energiafegyverek legalább annyira előnytelenek, mint a robotoknál a kevésbé erős lőfegyverek. Bár ha van 2 használható sniper, 2 AR, a többiek játszadozhatnak szinte bármivel... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.07.31. 18:22:12
Nem vészes a helyzet, csak most már eseménytelen harc helyett mondjuk 2 emberbe belevágnak -50% HP-t úgy, hogy az egyik segítő szart sem ér, akinek bionikus karjai vannak.
Pénzem hegyekben áll, skillpont is, átállok energiafegyverre. Eddig kettő ilyen kari volt, most lesz 4.
Elég éles váltás LA, az arizónai sztori vonal végére az ottani viszonyokhoz képest elég komoly felszerelést lehet összeszedni és egészen nagy királynak lehet lenni, aztán LA elején meg örülni lehet annak is, hogy az emelt szintű óriás borzok csak pár HP-ra és véres gatyára kaparják le a csapatot, nem instant halálra (supreme jerk tapasztalatok)... LA kezdete hasonlóan kemény tud lenni, mint a játék legeleje, amikor még alig van felszerelésed. LA-ben pedig van, csak némelyik már nem ér többet annál, mintha parittyáznál... Aztán ha 1-2 csapattagnak lesz egy-egy jobb AR, sniper fegyvere, megint kissé az az érzés fog el, mint amikor Angela babysittelte az inkompetens sűrűn lő, ritkán talál csapatot a játék elején...csak itt már találnak is, de hát a sebzés... -.-
shotgun eleve olyan fegyver, hogy általában közelre hatékony és páncél nélküli személyek ellen, nem csak a Wasteland-ben.. a robot meg eleve fémből van, azok ellen a sörét semmit nem ér..
LA-ban amúgy kábé minden durvább, nem csak a robotok (: jóformán a komplett fegyvertárat le kell ott cserélni..
Azért itt már durvább robotok vannak, nagyhirtelen elfogytak a gránátjaim. Az energiafegyverek mellett a durva sniper puskák még érnek valamit és a 7.62-es géppuska, csak az eszi a lőszert. A M16 és shotgun szinte semmit sem érnek.
Tinkert véletlenül legyaktam és a műszíves kiscsaj is megmurdelt. Lesz ennek nagy kihatása?
Útban vagyok visszafelé a HQ-ra, de szóltak rádión, hogy akkor kezdjek valamit a börtönnel, ahol áttörhetetlen védelem van. Pislogtam, hogy mivel és hogyan, mert semmi sem változott... Itt kicsit csaltam, mert ennek a leírását megnéztem, hogy Tinker után egy rakás gépegység alkatrész maradt, de nem quest itemek voltak és eladtam őket, amikkel valami robotot lehet feltámasztani, ha jól értem...
Na, haladok haladok, már Damontában vagyok pont a rádióállomás előtt, csak előtte még bejárom a térképet. Félelmetes, hogy az 50 HP-s robot mennyire könnyűvé teszi a játékot. Az ellen nem lövi őt - eddig kb. egyszer tette - ezért borzalmasakat arat nem számít, hogy robot vagy nem robot.
Az energiafegyvert azért adtam már egy embernek, csak hogy lássam mit tud. 100 fölötti sebzéseket oszt ki a robotokra és kétszer is tudok lőni egy körben. Két embernek is tudnék adni olyat 40 feletti alapsebzéssel és 5-6-os skillel.
A 2. szinten kvázi nem tapasztalok nehézséget a játékban minden téren a sztori viszi csak a hátán a játékot, nem a mechanikája... Lőszer hegyekben áll, gránátok, rakétavető, ami csak kell. 9k körüli pénzem van. A dokinőnek meg valami 27 skill pont talonban, lehetne energiafegyveres ő is. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.06.11. 15:51:04
Felajánlotta mindkettőt, csak én azt hittem, hogy eltérő lesz az eredmény fizikailag. Tehát az egyiknél leszedem, a másiknál meg csak hatástalanítom.
A kanyon területét illetően nincs igazán happy ending, a pártatlan maradsz és nem adod a bombát senkinek csak a szürke egyetlen árnyalata...én is azt választottam egyébként minden más végkimenetel tudatában. A fanatikusoknak elküldős verziónál felrobbantanák az egész kanyont, a milícia pedig kegyetlenül szétadóztatna minden áthaladót, lényegében egy kulturáltabb raider banda vezénylésével működne a hely...a monkok legalább alapvető egészségügyi ellátást, ételt, vizet adtak minden rászorulónak, ha elég elb4szott figurák is voltak...de az első megérkezéskori relatív rend és biztonság már nem érhető el semmiképp.
nem csak ott, sok esetben van átfedés skillek között, max nem ajánlja fel automatikusan .. annó találkoztam számkódos széffel, ami nyitható volt Computer Science -szel, nem csak Safecracking-gel.. másik széf meg Lockpickinggel.. sok ajtót nem csak utóbbival lehet nyitni, hanem Brute Force-szal is.. (vagy éppen bombával..) valahol vascsövek rozsdás kerekeivel lehetett elzárni a savas zuhát, ott is pölö működik a Brute Force mellett a Repair (többet ésszel, mint erővel)
szóval a játék készítői igyekeztek több lehetőséget, megoldást 1-1 témára.. ugyanígy sok küldetés megoldható ésszel, erővel vagy "trükközéssel", stb..
A Silo 7-es quest nálam hiperegyszerű volt. Nem találkoztam más frakcióval, odamentem és disarm. Csak nem tudtam, hogy a robbanóanyag és repair skill egyformán jó ezért egyik tagnál erre elmentek skillpotnok. Mindegy... A reakciót még nem tudom, mert Damontába belépés előtt csináltam meg.
Basszus jó sok választás van. A végén még megér ez majd nehezebb szintű újrajátszást. Csak naaaaagyon hosszú a játék. Már most 40 óránál vagyok...
Most éppen egy fickó közli, hogy az egyik tagjuk kattanant és egy másik silóból akar önállóan akcózni. Érdekesek ezek a nevek, a régi idők atomhordozói és egybei a vallás és nevek fő elemei. :)
Annyira érdekes ez a játék. Valahogy semmi extra, de mégis beszippant úgy, hogy kihagy az ember majd 2 hetet.
Viszont nehéznek nem mondanám, legalábbis 2 .szinten biztosan nem az. Úgy, hogy újrakezdtem a skillek miatt eddig kb. ujjgyakorlat az egész. A játék eleje óta kb. senkit nem kellett sebésszel feltámasztani. 6k+ pénz, úszok a lőszerben és medkitben, mindenkin legalább 4-es vért, 200HP táján mindenki, rakétavetővől is van vagy 3-4 db, egy rakás kézigránát és csőbomba. Esélye nem volt senkinek eddig még robotoknak sem úgy, hogy a spcéi robottársat a telep kitakarítása után találtam meg... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.06.03. 15:21:40
Nem vettem fel a csajt. Minden segítő olyan harmatgyenge volt, hogy maradtak az eredetiek. Most nincs Angela, de nem mentem vissza. Damonta előtt vagyok még.
A végső harcnál nem lesznek veled segítségként Jan és a mutánsai ha elárultad őket. Esetleg ha felvetted a mutáns csaj követőt /már ha volt olyan statod hogy megjelent/ talán akkor is lehet belőleg gond.
A Titánok istene egy Titan ballisztikus rakéta lesz? :)
Nagy difi van a sztoriban, ha a mutánsokról elárulom az igazságot és nem rejtem elő őket?
Direkt mentettem előtte. Spéci a tárgy, nem is látszik. Ha felveszed, nem kerül be sehova, csak a fő statok között mindenki megkapja a +2 radiation az egész csapat, elég egy darab belőle. Legalább két helyen meg lehet venni.
Haladok szépen előre. Pénzből és lőszerből is annyi van, hogy belefulladok, de azért nem költekezem és beosztom a lőszert, ki tudja, hogy mit hoz a jövő...
Az miért van, hogy a +2 rad suit mellett is az 1-es számú mezőktől vesztek HP-t?
A legjobb talán a This War of Mine volt, de a 3. végigjátszás táján ott is találtam zavaró dolgokat, de összeségében azt tartottam eddig talán a legjobbnak.
A legjobb AAA játékok harcrendszerének, lootrendszerének sincs kb. semmi értelme. Pl. a Witcher 3 egy fantasztikus alkotás, van benne egy iszonyatosan sok elemmel dolgozó rendszer....
...aminek semmi értelme, mert semmi szükség rá. Végig arról polemizálnak, hogy egy Witcher szegény, a háború pusztít, ehhez képest hegyekben áll minden és nincs értelme semmit craftolni. Csak hát a többi 5*-ös. De micsoda istenkirályság lett volna, ha sok tárgy csak craftolható lett volna és számítana is.
A Gothic széria harcrendszere/varázslatrendszere is nevetséges, de a sztori és a grafika mindig jó volt az adott korban. (Bár a CP 1.74-gyel lett a játék befejezve, az alap rendszer egy rakás szar.) Craftolni itt sem volt értelme. Mai napig a hasamat fogom a röhögéstől, hogy pl. a 3. részben kitakarítom a bányát, hogy kovácsolhassak egy kb. +10% sebzést adó kardot. Anyám... Kb. semmit sem volt értelme craftolni. A 2-ben a tulajdonságokat növeli potit volt, itt már azt sem... Fegyvert a 2. részben csak pénztermelésre.
Az NWN +1 skillt támogat, de az alapsztorihoz szar sem kell. A legjobb modokban van olyasmi, minit a Wasteland 2-ben a skillekkel. Van egy tök komplex rendszere, amit néhány modot leszámítva nem használ ki semmi...
Ellenpélda a Project Zomboid. Ott meg nagyon túltolták, túl részletes, de szükség is van rá.
stb. stb.
Remélem érthető, hogy mi az, ami zavaró számomra. Csak illúziót adnak legtöbbször a fenti dolgok, de valódi funkciót választással nem. Ezzel együtt lehet élni, pedig mit ki lehetett volna hozni ezekből... Nem sikerült megtalálni az egyensúly a funkcionalitás, a szabadság, a valódi választás és ilyenekhez. Pedig ehhez nem milliós vas és erőforrások, hanem kb. papír és ceruza kell. Meg agy... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.05.22. 00:58:17
De most oszinten, mennyire lenne kiabrandito h lelossz egy borzot es kiesik belole 5 dollar? :)
Amugy kivancsisagbol megmondod mi volt az 20onsok eve aminek a rendszeret kielegitonek talaltad? (Nem az h nem ertek egyet/kotozkodom, pusztan kivancsisag)
Eddig csak hétvégén toltam hosszabb etapokat. A játékok a sztori viszi el, a játék szabályrendszere hiperprimitív határán van. Nincs benne craftingolás, mivel idő sem telik a fegyvereket szétszereled és érdemes visszavinni a Citadelbe. A sok junk tárgynak kb. semmi értelme, ennyi erővel instant pénzt is lehetne találni. A harcrendszer sem túl komplex.
Mondjuk végiggondolva nem nagyon láttam visszanézve 20+ évet olyan RPG játékot, aminek a rendszerével alapvetően elégedett lettem volna vagy láttam volna bármi értelmét a benne levő funkcióknak.
Nem gond a felhalmozott skill pool, sok képességnél nem érdemes elkölteni előre, legfeljebb pár harci skillre, a többit meg amikor aktuális. 10 körüli skill pont magas szinten már kb. csak egy újabb szintre elég, így ha 2-3 skillhez kellene még 1 szint, akkor már rögtön szűkös az is, ha kezdetben soknak is tűnik. Mászkáltam 50 szabad skill ponttal is LA-ben, az sem sok. Arizóna mindenestől 60% mondjuk, LA is még rengeteg idő lesz, de az már valamivel rövidebb, ami W2 mértékben még mindig több tíz óra...leülni 1-2 órát Wasteland-ezni per nap kb. olyan mint pislogni vagy leülni az asztalhoz reggelizni majd felállni egy harapás után. :)) Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.05.21. 19:33:25
Jól érzem, hogy ez irgalmatlan hosszú játék lesz? Még csak a két törzs közötti viszálynál tartok, Damontába nem mentem el. Ez olyan 20%-a lehet eddig a teljes játéknak? 12-14 szintű karaktereim vannak már...
Rgr.
Rosenak 15 (!) el nem költött skill pontja van úgy, hogy 4 alatt kvázi semmilyen skillje nincs, de van ami már 7-es...
Jól értem, hogy csak úgy menekühet meg, ha Angela nincs a partiban? Ideiglenesen ki lehet tenni a szűrét a csajnak addig? Mindig ott lesz Haas, amíg nem dumálok vele? A hard ass elég magas Angela miatt, de a smart ass csak 5-ös.
Van bármi következménye halálának?
Érdekesen balanszolja a játék, hogy miből hányas skill kell.... Simán el lehetne lenni 3-4-gyel mindenből, de ebből 6 kell ennyire a játék elején...?