Tegnap elkezdtem 1v1 rankedet tolni, mert elegem van a lobbykból. 20 perc alatt (!) is képtelenség balanszolt lobbyt találni. Akkor legalább tanulok újat még ha sokszor pofán is csapnak az 1v1-ben. Ott totál más játékstílus kell.
Ehhez képest tegnap volt 3 győzelmem és 2 vereségem. Ebből az egyik vereség egy majdnem 1800 pontos ellenfél ellen volt és azt mondta, hogy igencsak meglepődött, hogy milyen nehéz volt lenyomni, adott pár tippet 1v1-re. (Mondjuk sok újat nem mondott, de azért érdemes volt mástol is hallani.)
Más esetleg nem jönne 2v2 rankedbe? Hátha jön értelmes ellenfél.
" (tudom hogy az elméleti valószínűsége 25% felett van, de az esetek többségében már alapból sebzett a tank mire odaér a repülő szóval pont nem az az 1 hp fog számítani, gyakorlatilag rosszul játszik az ember, ha gyakran full hps tankokat szembe lőnek repülővel) "
El kell kerulni ezeket a szituaciokat, fedezek, line of sight megtorese, smoke, ASF. Sok mod van, a superheavy a himes tojas. Nekem tenyleg nem jon ez elo gyakrabban mint 2-3%ban. Az utobbi 1-2 honapban kifejezetten emelkszem, hogy egy kahu volt, amit alabecsultem es kint hagytam a tankot. Valszeg az is elite volt.
Egyebkent ha idoben kezd toltani a tank, meglepoen gyakran ki lehet erni a recon hatosugarabol, csak igy siman.
Szu-27M. Elite XP-vel eszméletlen gyakran talán két rakéta. 80% felett van a CTH. Nem véletlen hivják insta tank removernek a fórumon. 85%-kal a két siker esélye 72% ami bocsika, de rohadtul nem 2-3%. 80% esetén is 62% a dupla siker esélye, majdnem 2/3. És nem csak ezt negálja. Lényegében 24 AV ellen nincs használható veres ATGM.
Vedd figyelembe azt is, hogy ez a verzió soha nem volt véglegesnek szánva. Szerintem a Maglach pl úgy keletkezhetett, hogy: " Na hát kéne valami új, hmm elite recon + atgm még nem volt. Ok, akkor itt a spetz gru 30 pont, akkor ez most legyen öttel több, beírom a ticketbe, hogy ezt még azért meg kell nézni később, mert kicsit OP egyelőre. "
Én nem gondolom, hogy 200 pontért olyan hatalmas probléma lesz a merkava. Az esetek nagy részében nem talál mint két missile, tényleg nagyon ritka, hogy egy superheavy lemenjen full hprol szemből. Most az hogy 100ból 2-3 alkalommal bejön nem game breaking. (tudom hogy az elméleti valószínűsége 25% felett van, de az esetek többségében már alapból sebzett a tank mire odaér a repülő szóval pont nem az az 1 hp fog számítani, gyakorlatilag rosszul játszik az ember, ha gyakran full hps tankokat szembe lőnek repülővel)
Ööö, ha nekem és cirka 50 fórumozónak egyből az, akkor nekik is illene annak lenni.
A Specz GRU 35 CP. Egy hasonló recon unitnak egy baszottt durva ATGM-mel azono árat adnak. Mennyire kell vaknak lenni ehhez...?
A 24FAV hatását ennyire nem látják, mikor örökké fennáló probléma az AGM suicide...? Ez meg a top tier AGM gépek két találatát is kíbírja max HP-n. Mennyire kell vaknak lenni ennek fel nem ismeréséhez főleg úgy, hogy ez már volt Chally 2-nél beta alatt...?
A gépek idióta loadoutjai?
Az AIM-7F/M problémát, ha ötször nem posztoltam már nekik, akkor egyszer sem.
stb, stb...
Ez nem egy hiba. Koncepcionális hibák mellett egy rakás más probléma.
Nem feltetlenul trivialis feladat 100 egysegnek kiosztani a statokat elsore jol, plusz meg rabalance-olni a meglevoket is. Gondolj bele, hogy leulsz a gep ele, ott van 2500 stat amit ki kell osztanod, ugy hogy gondolj az osszes szituaciora meg a mar meglevo egysegekre is. Szerintem ertheto, hogy hibaznak.
A szomorú az, hogy a fejlesztők ennyire nem látják azt, hogy mi mennyire tud szar lenni...? A saját gyermekük legalapvetőbb játékmechanikáját nem fogják fel...?
Pontosan azt irta MadMat, amit en is sejtettem, hogy nem is a vegleges verziot jatszottak es meg tovabbra is lesznek changek. En elore nem aggodok, a modellek tetszenek, az uj egysegek is (Merkava + grenade launcher eddig a kedvencem), a statokat meg majd meglatjuk ha kijott a dlc.
Yes, it will be included in the major balance patch coming alongside the Nation Pack's release. Recon APCs such as the V-150, BTR-40, ... will be re-roled from "Recon vehicle" to "Recon transport".
Ez jobban érdekel talán, mint az Izrael DLC.
Micsoda pubstompot lehet majd tolni a release után. Beáll majd négy haver a vörös oldalra és várja az IDF-es játékosokat...
Ez alapján az USA AIR tab-at kurvára át kellene dolgozni (meg amúgy is), mert ez egy vicc így.
Akkor AIM-7F és AIM-7M elnevezést még mindig nem oldották meg, hogy ezek külön rakéták legyenek..? Ha 40%-ra nerfelik le az USA F-15-öt, akkor kardántengellyel kellene pofáncsapni őket.
A 160 mm-es mortat is, ha 120 mm sebességgel fog üzemelni, akkor welome in the new artyspam era fog jönni. 6HE-s cucc... A 105/122 mm arty még inkább a lószar kategória lesz.
Néha az az érzése, hogy szellemi hadirokkantak fejlesztik ezt a játékot...
Igen, mostanában kezdtem megint, de nem viszam azért túlzsába, mert mást is csinálok. Egy klán vagy mittomén mi 10 v 10 tactical szervert üzemeltet, és van pre 1980 gamma is. Sikerült sima lobbiban is tolni egy olyat. Jó volt.
az eugen honlapján van egy mondat hogy jelenleg két játékot fejlesztenek. gondolod megveszek 60-100 ezren a DLCket ? szerintem ha egy 0val kevesebben veszik meg már annak is örülnének
Ki mondta, hogy van új játék? :) A WG4 lehet, hogy csak egy poén volt az AoA kapcsán...
Ahogy rákattantak a naton packekre és további megpatchekbe és úgy érzem, hogy a RD még egy darabig el lesz... Ezekből minimális munkával szakíthatnak iszonyatos pénzeket. 10 EUR-t mindeki kifiez, csakhogy esetleg kirpóbálja 1-2 játékra ezeket. A nationok egységeink nagy része carbon copy, nem kell új 3D modell sem. 2 ember lefejlesztei a statokkal együtt és eladnak belőle 60-100 ezer DLC-t. Számold ki. Aranybánya ahhoz képest, hogy a 3 mega DLC-t ingyen kellett csinálni...
Láttam, hogy 45k pontos 10 v 10 szervert csináltatok. Hogyan lehet szervert csinálni? Ha más nem, akkor én megpróbálnám az '80s 10 v 10-et csak kicsit más pont beállítással.
C cat tactical szerver kettő megy, folyamatos, állandóan játszanak, de general pre '80s lobbyba nem jönnek az emberek. A franc sem érti ezt a sok fura játékost...
Online DB. Sajnos nem teljesen aktuális, de ha éppen nincs otthon az ember és fórumozik. :) Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.07.25. 17:29:28
Valojaban az osszes nswp orszag szárazföldi ereje vicc volt a szovjet és jenki szinttel osszemerve. A nswp orszagok t55am és t72 valtozatait hulyere pofoztak volna az M1IP, M1A1 és Leo2 valtozatok. Az itow és Tow2 reggelrie megette volna oket. A szovjetek mellett az nswp orszagok szintej legtobbszor a segedcsapatok szintjen volt. Es ez csak a techinka. A magyar lovesz kikepzesre 2x30 db losszerrel kapott kiképzést. A szojet meg egy 1000 darabos rakasszal lőtt...
Az osszes nswp orszag rohejesen felul van modellezve a valosaghoz kepest...
Annyira nem vagyok jártas, hogy a valóságban Kína és Észak-Korea milyen kaliberű egységekkel rendelkezik, de személy szerint örülök, hogy bekerültek. Még nem játszok a játékkal, de én egyértelműen a Keleti blokkot favorizálom, itt legalább esélyem lesz hátsóba rúgni a kihasználó nyugati hatalmakat.
Személyes sértésnek fogom venni, ha a román egységeket játszhatóvá fogják tenni, úgy tudom mi magyarok már kifejezetten a 3. világháborúra rendezkedtünk be, míg ők a Fekete-tengeren hűsöltek.
Ha belek kerülnek, akkor sincs értelme. Totál fantasy egységek fognak rohangálni ott is, ahogy Kína és DRPK esetén is, hogy legyen minimális esélyük. Így se játszik senki DRPK, de még RD deckkel sem.
Sajnos engedtek a populista idióta követeléseknek. Az ALB timeframe sokkal jobb volt.
A Holland nemzeti pakk előtti találgatásokra utaltam. Egyesek kész tényként kezelték a Next Wargame-t. Amúgy nem értem minek tették bele Izraelt, teljesen hülyén fog kinézni ahogy a koreai/japán dzsungelben megjelenik a Merkava, nem? :D Jobb lett volna külön játékot szentelni ezeknek a frakcióknak (Irán, Irak, Egyiptom, Izrael), mert ugye csak idő kérdése, de a későbbiekben belefognak kerülni.
Én olvasom a fórumot, de ilyen WG4 bejelentés pletykával nem találkoztam. Hol olvastál róla? Engem is érdekelne.
A WG sokkal összetettebb, mint egy sakk, mert nem körökre osztott és nem egyenszilárd a játéktér és nem látsz minden résztvevőt a táblán.
Már hetek óta figyelem/tanulmányozom a játékot. Az a helyzet, hogy gépet kellene hozzá vennem, de olyan pletykák terjengenek az Eugen fórumán, hogy legkésőbb szeptemberben bejelentésre kerül a WG4! A gameplay videókból nagyon látni, hogy ráférne a játékra egy vérfrissítés (Iriszoom) Egyébként jól sejtem, hogy a Wargame gyakorlatilag a modern sakknak felel meg? :)
Új nation packak. Hát, kb. semmi értelme az egésznek, de megkapjuk jugót és a finneket. Olyan fantasy és sci-fi egységek várhatóak, hogy az valami röhejes. lesz, a valóságban ezen nemzetek harcértéke még a többi NSWP és NATO minorhoz képest is lószar volt... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.06.23. 16:08:24
Valaki benne lenne olyan játékban, hogy csak minor nation és B/C cat deckkel?
Kb. kéttucat játék után a véleményem. Kevés olyan OP koalíció van jelenleg, mint a GER+NL. Még armored deckkes megszorítással is olyan cuccaik vannak, hogy az ember összeszarja magát.
2 card VALÓDI top tier hk, Leo2A5. Hosszú játékokban valami atombrutál mennyiség. Vagy ha nem a mennyiségre gyúrsz, akkor is nagyon magas XP-vel van 2 db. A holland L2A4 21 AP-s ágyúval és 19 FAV-val elég fincsi. Emellé jön a L2A1 és alap Leo2.
Mi az, ami pofátlanul erőssé teszi? Recon tank very good optics stattal. Ráadásul két card és nem T-55 szintű gagyi szarból, hanem a Leo1A5-ből. Azt hk-ként nem nagyon éri meg, de recon egységként kb. az emberiség ellen bűn, amit csinálnak... És emellé jön még jó rec inf.
Igaz, hogy nem csak hollandnak, de armored deckben vagy végre top tier arty. (Itt az orosz 2 card Mstája az, ami "kicsit" OP).
Gyalogságnál elérhető Stinger C és kurva jó shock inf.
A légvédelme az, ami nem túl erős, csak Roland 3, ami Ka-52 ellen gázos ahogy a Gepard is, de anélkül heliknek meszeltek és a legjobb Gepardon van Stinger is.
A légierőnek komoly csapásmérő képessége nincs is, de nem is szorul rá a deck. A játék legjobb 120 mm-es mortarja van a Nona után, top tier arty mellé nem nagyobb kell repcsi, csak szükség esetére pl. conq-ben öngyilkos módon CV-t lehentelni. A Tornado ECR SEAD támogatásnak jó és a öngyilkos AGM gépek ellen az F-4E KWS/ICE elég jó és 0/3/0/0/2 az elég gyilkos mennyiség.
VHC részben szükség esetén meg a Wiesel helyett van a hollandus TOW2 platfrom sokkal jobb autonomy értékkel, nem kell még a fuelra sem figyelni.
Nem véletelnül játszik annyi ember GER+NL armored deckkel és szovjettel is mostanában... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.06.13. 09:54:18
Ma este multi valaki?
Nektek sikerül értelmes játékot találni? Nekem nem nagyon.
Akárhány lobbiba megyek be a sok idióta mindig más irányba akar menni. Képtelenek felfogni azt, hogy összpontosítani kell az erőket. Aztán kurvára meg vannak lepve, amikor az egyedül támadó erőket másodpercek alatt leirtja 2-3 játékos egyesített ereje és jön a ragequit.
A recon system egy vicc. Az exceptional cuccok sem látnak szart sem. A 3375 m-es anti helo range értékkel ahol nem tükörsima a terep a légvédelem egyszerűen minden helit kinyír, mert ekkora távolságból sem látják őket. Mi a fasznak kell ekkora range érték? Külön vicc, hogy még olyan esetben is messze nagyobb range értéke van az anti helonak, ahol a valóságban egymáshoz közeli értékek vannak.... Viszont, ha terep van, akkor a földi egység meg nem lát be a magasabb helyre...
A tüzérség modellezése úgy szar, ahogy van. A top tier artyk a világ végéről is szétlőnek mindent, mert azok szórása állandó a távolsággal.
stb.
Valahogy az egész játék egyre inkább az elkúrás jeleit mutatja. Annyi hibája van az ALB-hez képest, hogy lassan felsorolni is sok. Kár érte... :(
Nem rémlika tömeges quit. Ellenben RD-ben még stat button mellett is van ilyen.
Mindig eszébe jut valakinek, hogy milyen jó volt ALB-ben amikor nem volt view stat button. Viszont azt elfelejtitek, hogy mit okozott a view stat opció hiánya. ALB-nek az volt az egyik legnagyobb baja, hogy majdnem minden játék elején tömegesen hagyták el az emberek a játékot amikor az első nehézségbe ütköztek. Ez azért volt, mert úgy érezték, hogy náluk sokkal jobb játékosok ellen játszanak, és így nem fair a játék, ezért kiléptek. A view stat elméletben arra jó, hogy kiválaszthatod magadnak azt a lobbit, ahol hasonlóan jó játékosok vannak ellened. Az RD-ben valóban nem akkora probléma a játék eleji tömeges kilépés, mint az ALB-ben. Helyette jóval több idő játékot találni, vagyis mindkét lehetőség szar, csak másképpen. Ha elvennék a view stat-t, akkor csak a korábbi probléma jönne vissza. Valójában matchmaking kellene, de valamiért ezt ellenzik a fejlesztők.
Én sem tervezem előre. Amikor van kedvem és időm akkor felmegyek, ha van valaki akkor játszok, ha nincs akkor nem. ( Általában) . Amúgy jogos igény az, hogy te egyedül is szeretnél játszani, viszont ezért írtam, hogy el kéne különíteni, azokat akik csapatban játszanak és azokat akik nem. Más módon nem nagyon lehet ezt elkerülni.
A WG:RD-nél soha nem volt több egyszerre több, mint 2-3 ezer játékos, nemhogy most. Ha csak a játékos számot állítod be és dest/conq-ot akkor sem találnál a legtöbbször játékot nemhogy a többi opciót nézve.
Potosan ez a bajom. Nem lehet csak úgy leülni és balanszoltan szórakozni. Az Eugen egyszeres gyáva szar nem lebénítani a satot.
Az ALB játékosállománya tizede a RD-nek, de még úgy is balanszoltabbakat játszottam 6-9 hónapja, mert senki nem tudta, hogy ki kicsoda. 4 játékból átlagban 3 balanszolva volt és ott is legtöbbször én voltam a mérleg nyelve. Tehát 4 v 4-ben voltak kb. azonos eredményességű játékosok és majdnem én pofoztam hülyére mindenkit. Csak a statomon nem látszik a skillem... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.05.30. 14:39:54
COH2-őt tudnám példának hozni, hasonló játék. Ott van automata matchmaker, neked csak azt kell megadnod hogy hány játékosos csatát akarsz, melyik néppel akarsz menni, esetleg haverral együtt, és kapsz néhány vétót a nem preferált térképekhez. Aztán rányomsz a szép nagy gombra, vársz(alt tabolva nyugodtan), és játszol, ha van kapás, és ez másfél percnél nem szokott toább tartani. Elképesztően kényelmes, nagyon idejétmúltnak tűnik mellette a Wargame ki-be lépegetős lobbyja. Ugyanakkor ott stabilan van 5000+ játékos minden nap, és nem hibátlan a rendszer, néha össze-összevág vérprofik ellen, és az nem jó.
Lehet hogy nem érdemes, de én pl. család meg munka meg egyéb hobbik mellett nem tudom előre megtervezni hogy mikor érek rá. Csak számítógépes játékok terén érdekel még jó néhány játék. Egyszerűen mikor van egy két szabad órám szeretnék egy jót játszani. De így ezzel sajnos nem lehet.
A lobby és térkép beállítások miatt rohadtul nincs elég játékos a matchmakinghez most sem, nemhogy később. Én a térképek kb. felén nem vagyok hajlandó játszani annyira szarok. Ezt a lobby nem tudja figyelembe venni. És akkor még ott van a játékosok száma, a játék mód és kezdő pont és income, mint fő változók, még szóba sem került az era és egyéb korlátozás. Ilyen paramétereknék 10k alatti aktív játéksszám alatt kicsit is átlagostól eltérő beállítással az életben nem találnál partnereket matchmakinghez.
Nem túl sok. Egyszerűen csak az kicsit is átlagosabb játékosok a random noob és keződk ellen stackelnek, de rohadt erősen. Oszt persze mikor néha találkoznak velem és együttműködő alacsonyabb winratesekkel, akkor azért el van kenve a szájuk.. :)
Ez hülyeség, ezt a játékot nem érdemes csapat nélkül játszani. Sokkal jobb csapatban a játékélmény. Nem olyan nehéz találni pár embert akivel lehet együtt játszani. Szerintem a matchmaking lenne egyedül megoldás. Abba bele lehet tenni azt is hogy figyelembe vegye hogy csapatban van anélkül játszik az ember. Abban viszont nem vagyok biztos hogy elég ember van hogy jól működjön a matchmaking. Tekintve hogy játékban elég sok beállítás van és néha szeretnek gyökér beállításokkal lobbyt indítani.
Szerintem sok haver van aki TS-en összebeszél és stackolnak. Ezek ugyanúgy szétvágják a játékot. Ehhez kevés a view button elhagyása. Valami random sorsolásos dolog kellene, de ez is vet fel aggályokat az a baj.
Csak simán le kéne blokkolni az a rohadt view stat buttont...
Azért népszerűek a minor nemzetek mert a játékosok 99%-a nem ért különösebben a fegyverekhez csupán műértők. Ők csak annyit látnak hogy hurrá megint van valami új. Te aki sokkal jobban érted a dolgokat persze hogy zavar a sok leegyszerűsített dolog. Egyébként igazad van a sok felvetésben, én is szívesebben játszanám úgy. De azzal a melóval amit belefektetnének, nem nyernének lényegesen több játékost. Én már hónapok óta nem játszottam, de én a sok idióta miatt. Egy meccsmotor már sokat dobna az élvezeti értékén.
A probléma az, hogy nem tudod változatosság tenni. A bekerülne pl. Magyarország semmiféle olyan harceszköze nem lenne, ami másnak volt. Semmi. BUL és YUG dettó ugyanez. Ha betennél valamit, akkor vagy nevetségesen felülmodellezet szart lenne vagy alapból hulladék.
Az igazság az, hogy az RD-vel is az a baj, hogy röhejesen felül modellezi a minor nemezeteket mindkét oldalon. Az ALB fényévekkel jobb volt ezen a téren.
Szerintem meg teljesen jo, sok embernek tetszik, nekem ugy jon le hogy az emberek nagy reszenek tetszik. Ez a mostani foleg a hollandoknak, nyilvan. Redforba meg szerintem azert lenne jo par uj nemzet/koalicio, mert jelenleg nem eleg valtozatos. En sokkal hamarabb megunom a redfort, mint a blut. Utoljára szerkesztette: Kaeblo, 2016.05.29. 11:23:34
Nem hivatalos és egyikre sincs szükség. Sajnos a sok - már elnézést - idióta az hiszi, hogy van értelme új nemzetnek. A NL is oda vezetett, hogy overbuffolt német hk-ik vannak, hogy legyen értelme az hollanduséknak. Ha az nem lenne szar sem játszana velük. Minden második hollandos deck GER + NL armorded. Izé... tökéletesen megjósolható volt...
Szavazas a kovetkezo uj nemzetrol, a vegen meg lehet nezni az eredmenyeket is (ez nem hivatalos, csak ilyen erdeklodes jellegu felmeres): Link Utoljára szerkesztette: Kaeblo, 2016.05.28. 09:04:19
Ma este jó lehet nekem, utána legközelebb talán vasárnap.
Egy közös játékra ki mikor ér rá? A faszom teli van a stackerekkel és pubstomperekkel. Ha ők csapatban tolják, akkor tolhatjuk mi is. 7 játékkból 6 ilyen volt. Gyakorlatileg még nem tudtam normálisat játszani az új patch óta. Vicc...
Az Eugen meg szarjon sünt, hogy nem kapcsolja ki a view stat gombot... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.05.25. 16:28:51