Én is így vagyok vele, két változat van. Illetve ahol lehet ott az elit gyalogosból van légiszállítású és szárazföldi is. Lényegében a légiszállítás arra jó hogy gyorsan megvesd a lábad valahol. 4-5 darab elég belőle. Utána már jó a szárazföldi is. Olcsóbb. Jungle law-on pl. a szélen lévő városkát szoktam gyorsan légi szállítással elfoglalni több kevesebb sikerrel. Persze ha full helispammel jön akkor szopó.
Nektek egy alapdecknek hány fajta variációja van? Az 5 slot limit egyszerűen annyira durva, hogy a kedvenc deckjeimnek két alapváltozata van már a gyalogás miatt. Az egyikben szinte minden légiszállítású, a másikban meg nem. Nagyon térkép és játékfüggő, hogy melyik kell...
Amíg vártam a válaszra igen rájöttem, hogy az amcsikkal partra kell szállni. Sajnos a képlékeny angol tudásom az okozója a bajnak. Én azt hittem, hogy a koreaiakkal kell elfoglalni Szöult, hogy be tudjanak az amcsik szállni. Amúgy a legtöbb győzelem total victory, egy pár majorrel, és minimális draw-val. Köszönöm azét a segítséget.
Megvan mire gondolsz. Az első hadjáratbana pirossal sraffozott részre nem léphetsz. Szöult a 2 körben érkező CV + Marines egységekkel partaszállva kell visszafoglalni. Ezzel kényszerítik ki, hogy legyen értelme annak a sok munkának, amit a Navy-ba raktak. Más hadjáratban is lesz ilyen kényszerítése, de nem ennyire erősen.
Pedig annak a nehézsége pitiáner szintű. A baj az lehet, hogy nem nyersz meg komolyan egy csatát sem, ezért soha nem szabadul fel egy meződ sem, hogy legyen mozgáspontod és lehetőséged mozogni.
A fenti linken van szó hadjárat mozgáspont alapjairól. Írtam egy frissítést, de sajnos a HTKA elfelejtette hónapok óta feltenni. Amikor a térképek kijönnek, akkor a fenti írtás bővített változata elérhető lesz. (Mármint a banner alatt.) Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.09.20. 11:11:46
A koreai kampányt kezdtem el előszőr, de az lenne a cél, hogy vissza foglaljam Dél-Koreát amíg az amcsik megjönnek, de nem tudok támadni. Hiába nyerem minden csatámat minden körben csak védekezek az északiak ellen. Mire lépnék ő már támad rám. Akkor mégis hogyan tudnám megcsinálni a küldetést?
Nálam pont fordítva hétköznap. Este 6 előtt haza nem fogok érni a következő hetekben úgy, hogy kora reggeltől húzom az igát...
Ez az a játék, ahol semmi szükség nincs magyarításra, mert nincs se tutotorial, se semmi... Az egység statokon kívül gyak semmit sem fogsz olvasni. A hadjáratban megjelenő szövegek meg kb. Örkény egypercesek.
A fenti magyar nyelvű bemutatóban az alapvető dolgokon is túl mindent megtalálasz. Tudtommal nincs magyar változata.
A gép ellen gyakorolgatásnak semmi értelme, mert teljesen rossz dolgokat tanulsz meg. Ha tanulni akarsz, akkor tudok ajánlani olyan replay-eket, ahol láthatod, hogy mi a jó és mi a rossz.
Ha van kedved, akkor néha hozzám csapódhatsz, de akkor TS-en keresztül kellene dumálni, mert folyamatosan mondanám, hogy mit csinálj és mit ne. Ilyen szoros kooperációban többnyire kezdővel is siker van, mert elsőre úgyis egyszerű feladatokat osztanék rá. Ma nem jó nekem, de holnap evileg igen. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.09.19. 08:52:34
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a Red Dragon magyarul is kijött vagy sem? Az Europen Escalation nál láttam megvan a magyarítás,de ennél sehol sem találom. Nagyon megtetszett a játék,de egyenlőre azon gondolkodom melyiket vegyem meg,mivel totál kezdő vagyok ezért csak a gép ellen gyakorolgatnék. Válaszaitokat előre is köszönöm!
Na ez jó hír, ha kijönnek akkor megint játszom. Már egy hónapja nem toltam mióta megkezdődött az iskola. Csak az a baj hogy az ősszel kijön a Hearts of Iron 4 is.... (a szokásos novemberi Football Managerről nem is beszélve... :D )
Ennyi új térkép lesz, ennyinek kérték a fordítását egzotikus nyelvekre a közösségtől.
Highway to Seoul Heartbreak Ridge The Crown of Crags 38th Perpendicular ["38th Parralel" map being rotated ...] Punch Bowl Mud Fight ! Death Row Operation Chromite Battle of Yuchalnok Pass Wreaks & Rocks The Green Mile Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.09.18. 15:51:06
Hát, a szovjet nem jött be. Egyszerűen nincs rendes gyalogsága. A Specn. csak drága és hulladék helin jön és csak anti inf. tank ellen nem jó... Shock gyalogság nincs is...
A kék oldalon talán az Eurocoprs lesz kipróbálásra érdemes.
Faszán bevált volna, de idiótákkal toltam megint. Elfoglaltam a fél Korea Rocks pályát egyedül, aztán mindent elbasztak... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.09.08. 20:38:44
Egészen elképesztő, annyira megteszett a gyalogási és kétéltű használat, hogy mecha deck után összeraktam az első motorized deckemet. Kíváncsi leszek a végére.
Mostanában váltottam és hanyagolom az armored decket. Kétéltű IFV és olcsóbb egységekkel tolom. Nagyon fasza egészen egy esetig. Ha ellenfél top tier tank jön szembe, akkor sajnos legtöbbször megáll a tudomány, különösen a vörös oldalon. Egyszerűen a 22-23, de még a 20 AV-s Leclerc ellen a kíniai egységet leszámítva (méregdrága és egy fuvallat is megöli meg nem játszok Red Dragonnal) nincs más, csak AGM repcsi vagy top tier tank. Még a Konkurs-M 23AP-ja is vicc ezekkel szemben, egyszerűen még spammelve is legyakja a felét a tank, aztán röhögve visszavonul legtöbbször. Az Arkan egyenesen meg szart sem ér.
Amdedig viszont csak medium és a nehéz kategória alja van, addig a BMP-3 és az sima Konkurs vagy Konkurs-M-es IFV olyan, mint valami varázsszer, főle mecha deckben. Az viszont valahol vicces, hogy a szovjet mecha deckben sock inf. nincs és Spetznaz csak helin. Nem is használom. Viszont a szovjeteknek sokkal jobb hk-i vannak.
Kék oldalon a helyzet picivel jobb a TOW2 miatt. Azok spammelve képesek legyakni a legerősebb veres harckocsikat is. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.09.05. 13:43:18
Igazából a SAS-t nem az LSTR-hez hanem az FJB-hez lehetne hasonlítani tekintve hogy nagyjából vele van egy szinten, az LSTR-t lehet használni viszonylag jól Gyalogság ellen,tankok ellen és AA-ként is, az FJB és a SAS inkább csak Manpadként szuperiorál ami meg tudja magát védeni más ellen is.
Na mindegy szóval 7 iglás elit gyalogos meg mellé 2*7 sztrelás elit gyalogos elég brutál. Nem nagyon van ehhez fogható univerzális gyalogság a játékban.
Az a gyalogos kedvencem, de sajnos csak single card van belőle. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.31. 20:00:44
Bocsi lehet rosszul írtam, és a szarabb sztreláról van szó. A keletnémet elit infantryra gondoltam, hogy légvédelme van. Lehet hogy sok indítás kell, de legalább indít valamit. Más gyalogosok mellé meg külön kell manpad infantry. Itt is szoktam hozni azt is, de ha netán kinyiffan akkor van még mivel a heliket lepörkölni. A MiG-31 esetében is pontatlan voltam, a MiG-31M-re gondoltam természetesen. Szerintem nagyon hasznos, még ha nincs is akkora acc. Persze a szu-27pu lenne a nyerő, de nagyon ritka az hogy úgy van időm fordulgatni vele hogy még SAM távolságon kívül maradjak, de az ellenséges gép meg ne tudjon rám indítani (a hasonló hatótávú rakétáját, legyen egy amraam mondjuk) mert kívül vagyok a DLZ-n. Ugyanis mondjuk közben épp rohamoz az ellenséges gyalogság harckocsikkal megtámogatva, de a mortarokat vagy a hvy artyt is mozgatnom kell arrébb nehogy bemérje, illetve kikapcsolni a radarokat mert jön a sead gép. Valljuk be azért nem ritka az ilyen helyzet pláne ha jobbak ellen játszik az ember. Na most ekkor jön jól a mig31m mert szépen a hátországban cirkálgat és biztos távolból majdcsak talál valamelyik rakéta a hatból. Ha meg le akarják szedni akkor hát jöjjenek be a SAM ernyő fölé...
Iglás gyalogos? Ugyan már, akkor Grom. Mistral-os indítási távolsága van. :) A MiG-31 továbbra is hulladék A cat környezetben. Még egy only IR Rok F-16 is leöli. A 30% base ACC egy vicc, a MiG-31M sem túl hasznos.
No, hát a múltkor mikor mondtam a B-5-öt akkor még leszaroztad... :) Én mondtam hogy nagyon jó. Sok minden jó, csak meg kell tanulni illetve szokni a használatát. Nagy dilemma nekem is hogy vagy keleti blokk az ondava és az iglás gyalogos miatt, vagy pedig B-5 és Buratino, MiG-31 stb. az orosz koreai dekkben... Mostanában az utóbbit használom, a keletivel már elég sokat játszottam.
Tegnap kipróbáltam a Sovkor decket a B-5 miatt. Annak ellenére, hogy koplett idiótákkal játszottam valami eszméletlen aratást tudnak csinálni párban MiG-25 és vadász támogatással. Bloody ridge pályán a városokat gyakorlatilag tisztára nyalják...
(A noob camperek viszont legalább annyit értek, hogy a vadászaimmal kétszer (!) csaltam be SAM ernyő fülé az ellent. Egy két Szu-27PU így leszedett vagy 5 top tier gépet egy veszteséggel és azt is csak azért vesztettem el, mert a quiterek miatt már ide oda ugráltam.)
A sniper recon-t meg újra elkezdtem használni, nagyon bejön. (Miután állandóan szétszopattak vele...) Apró hiba, hogy armored deckben sajnos nincs ilyen... :(
Viszont egyre inkább kezdek eltávolodni az eddig deckjeimtől és néha egész meglepő. Eddig szinte soha nem használtam helis gyalogságot, de most már szorítottam neki helyet. A nagy térképeken félelemtesen jó. A sniper recon + Legion '90-nel elég érdekes dolgokat tudtam összehozni.
Viszont hiányzik már a csapatjáték veletek skacok... :( Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.31. 13:41:27
Jaja azt én is nézem, hogy a lobbynál van e valami szint kiírva, akkor be sem próbálok lépni, de sajnos a többiből is kidobnak a legtöbb esetben. Tanulni meg single-ben nem olyan könnyű.
Vannak olyan lobbyk ahol közlik, hogy milyen szintű vagy winrates játékost várnak. Ha te hozol létre lobby-t, akkor érdemes beleírni. Sajnos a közösség nagy részénk balfaszsága miatt egy kezdő vagy lassan bárki nehezen talál értelmes játékot. Egyszerűen orrba szájba megy a pubstomping és a magas győzelmi arányhoz tapadás....
Tegnap is 4 v 4-ben csinálhattam én bármit jól egy balfasz miatt vesztettünk, pedig megszorongattuk őket úgy, hogy 65% win rate alatt nem is volt ellen, nálunk meg 56%-kal én voltam a plafon. Vicc, hogy a win ratemmel 70+ %-os játékosokkal is felveszem a versenyt, de egyszerűen a sok béna játékos miatt a csapat úgyis veszt, csinálhatok bármit. Ezért is lenne jó, ha a magyarok egymás ellen is tolnák, mert legalább minimálisan balanszolt lobbyt lehetne csinálni és tanulni is lehetne egymástól.
Mint kezdő játékos, milyen játékokba érdemes csatlakozni, mert pl 4v4-ben vagy 3v3-ban nem látnak szívesen még. 10v10 pedig elég kevés van, vagy csak amikor kerestem nem volt szerencsém. Statot meg játékszámot úgy pedig nehéz növelni, hogy kidobálnak a lobbiból mert még kezdő vagyok.
B vagy C kat játékra kaphatóak vagytok? Nekem az is megfelel, ha egymás ellen toljuk.
Kétszer próbálkoztam ilyen helispammel. Úgy pattantak le a vörös helikről, hogy az öröm volt nézni. A túloldalról...
Szerintem nincs igazad. A kék AAM helik lényege érdekes módon pont az ,hogy olcsóbbak és több van belőlük. Például ott van az MH-60DP vagy OH-58(asszem). Ezekkel könnyen lehet olcsó első lépcsős támadóerőt létrehozni, amit hátulról supercobrával lehet támogatni. (esetleg kialakuló heliharcban bedobni egy Nighthawkot vagy clustert , de ez gyakran túlkomplikált). És ez csak az USA. Ott van a franszoáknál a celta ami az egyik kedvencem a mistralokkal és a nagy sebességgel. És még a tigrisek is ott vannak. A japán ninja meg úgy öl meg, hogy észre sem veszed csak az első lövése után.
Az összes kék AAM-es heli hulladék. Esélyük sincs a 8-10HP-s vörös szörnyetegek ellen, amin R-60 is lehet és tömegével Igla és hasonló vagy jobb cuccok.
A destruction egyik alapszabálya, hogy ha egydül vagy így, akkor szard le, hogy befoglahatják az egyik oladlsó zónát. Lerak egy rakás egységet és minimális incomb bószuszt ad. Aztán a szállító és AAM heli platfromok kidobott pénzt jelentenek. Soha nem fogom megérteni, hogy minek nyomnak heli rusth destructionban... Alig várom, hogy leszálljanak és aztán halomra ágyúzom és bombázom a kitett egységeket, mert ugye senki nem gondolja komolyan, hogy a MANPAD megállít egy komoly légitámadást. Aztán a harkocsis és ném gyalogos átgázol rajtuk. Nagyon kevés olyan 10 v 10 heli rush volt, ahol nem tapostam el, csak akkor ha total noobok voltak. Egyszerűen hiába van zónájuk komoly erőt nem tudnak behívni leszállás után és ha két játékos és oda egyszerre és egyinek van HE rocket arty, akkor beteríti az egész zónát...
Nekem gyak. egyik deckembe sem fér be helis szállítású gyalogság, mert 5 inf. slot egyszerűe luxus. Ha viszel helis gyalogost, akkor minimum két fajta gyalogosnak kell heli, mert ATGM nékül nincs pct. elhárítás. Viszont akkor recon inf-ből is kell helis... --->motorized vagy airborne deck kivételével nincs heli. Motorized deckkel soha nem tolok mert az én szememben hulladék. Én a harckocsi hadviselést tolom igen magas szinten.
Tegnap is olyan ellenlökéseket csináltam, hogy total noobokkal vesztve TD-ben egyedül én voltam igen pozitív killben.. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.26. 10:56:12
Köszi. Tegnap mentem egy 10 v 10-et Asgardon, de míg szöszmötöltem az egységválasztással, nem vettem észre, hogy a kezdőhelyen lévő társam áttelepült máshova, így egyedül maradtam bal szélen. Akik meg szembe voltak Csak helit hoztak, kb 2 perc alatt ki is végeztek.
Ha Ka-52 jön, akkor szigorúan nem radaros egységgel. Mixed deckkel Crotale és AMX-30 Roland a barátaid. Ha nincs Ka-52, akkor a legfejlettebb német Gepard valami eszméletlen durva, ahogy Stingerrel és a legpontosabb AAA-val aprít. Alapvetően ne nyílt terepen legyen a légvédelem, hanem rejtve.
USA légvédelme egy rakás szar. Hiába az Avenger olcsó ára, 2x4 rakétája, ha olyan range és 0 páncélzata van, hogy egy köhintés elfújja. Chapparal dettó... A kanadai ADAST jó lenne a 7HE, sok rakéta miatt és magas range értéke miatt,, de 45% base ACC miatt csak mecha deckben jön szóba. Euro deckben a Crotale lekapja a Ka-52-őt és utána a Gepardok vagy a Stinger C (Fligerfaust legjobb váltzata) onnantól fogva arat, de van ott Mistral MANPAD (2625m 60% base ACC) és REC kétéltű gyors kerekes járművőn is van. Az Eurocorps légvédelem a long range kategóriát leszámítva hülyére ver bámilyen kék nemzetet vagy koalíciót. Vagy SEAD immúnis, jó AAA, Crotale meg maga az emberiség elleni bűntett. 60% base ACC max. range és C cat? Ááááááááááááá, nem franciák csinálták a játékot....
Egyébként a heli rush egyre ritkább, végjátékban fordul elő, amikor még ellenáll valamennyire a vesztées felé álló fél, akkor eg kombinált heli rush brutális tud lenni. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.26. 09:35:07
Sziasztok. Még viszonylag új vagyok, és főleg single gamet játszottam, csak nemrég kezdtem el multizni. Kérdésem az, hogy Redfor Heli rusht hogyan lehet counterezni? Főleg Koalíciós deck-el vagy USA -NORAD-dal megyek.
Na tegnap játszottak a többiek 4v4-et én meg mondom megyek ellenük random csókákkal (30% win rate kevés meccs) és hát az f16 bloc 52-k szét alázták a vörös légierőt mindenre pontot raktak kivétel a yak-141-esek mert azok mindig elfutotak. (a képek összeollozásának minőségéért felelősséget nem vállalok)
Itt az SG-n? Sehogy.
Angol lévédelem és erős....? A fő ok, amiért nem játszom angol / COMMW deckkel az, hogy a légvédelmük az én szememben egy hígfos. A rapierek olyan lassúak én páncélozatlanok, hogy az ember a fejét fogja. Ha cska egy pillanatra megállnak lőnio a top tier arty és mortar azonnal megöli őket. Az sem számít, hogy mozognak, mert olyan tetves lassúak, hogy eléjük célzok.
Marksman? Papíron jó, csak offline állapotból olyan lassan tér magához, hogy az égvilágon semmit sem lő le.
Most játszottam a 38th paralellen egy olyan fasza conquestet, hogy ihej. Kb. 20%-kal volt alacsonyabb a csapat win ratio (én voltam a 55%-kal a legkeményebb...), de olyan csapatmunka volt, hogy ihaj. Volt kétéltű hadművelet, amit akar az ember. A meccs középán bántam, hogy nem tettem be Osa-át Neva helyett.
Ez volt az angol deckem. A Tornado F.3-at kipróbálásként raktam be általában sima Tornado van benn. Csak mindig variálom, hogy több vagy képzettebb F.2 legyen bent vagy inkább az F.3. Szóval az változik. A többi nagyjából fix. Oh és kihagytam az előzőből, hogy a Challanger Marksman egyszerűen durva. Mint légvédelem nagyon erős csak hamar kifogy a lőszerből. A páncélzata miatt a gyengébb SEAD rakétákat kibírja és gyalogságot is remekül pucolja ha kell.
Mentünk 3-an egy jó 10 vs 10-et. Gerappa eurocorp airbornal kinyírta az ellenséges heliket én meg Ranger pedig tankkal gépágyús IFV-kel SAS-al meg légvédelemmel mentünk utána. Mondanom sem kell végigrongyoltunk rajtuk asszem Asgardon. Whyskinél szétváltunk (jobbról érkezve) Ranger letolta a közepét hátulról az ott lévőkkel együtt mi meg Gerappával befejeztük a maradékot. Egyszerűen imádom az angol decket. Szuper repülők, tankok király légvédelem közép és kis távon amit az SAS tovább erősít. Egyszerűen remek. Ranger meg a Dél- Koreai deckjével iszonyatos mennyiségű tankot kitolt magából.
Ui.: Én amúgy MarcellHUn vagyok ez csak egy nagyon régi nickem. Meg lehet ezt valahogy változtatni?
Low cost / tacticalban elég sok a 300 CP... Nem Asgardon volt a 10 v 10 hanem Bloody Ridge-en.... A statot meg sem nézted mi? Két játékos volt komolyan pozitívban a 9-ből... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.14. 10:44:13
300 cp 10v10-be el se tudom képzelni hogy bírtad ki ezt a rengeteg kiesést, még jó hogy te ott voltát nekik és megnyerted nekik a meccset
Váááááááááááááá, volt egy 10 v 10 C cat játék. Vörös oldalon voltam, győztünk, letoltuk az ellent pedig kb. tökegyforma erőséggű stattal bíró csapat volt.
Látható, hogy ki hozta le meccset. Mivel majdnem mindenki más armored deckkel toltam, ezért én sima szovjetet hoztam. A két Uragan és hathatós egyéb supporttal a többiek tudtak dolgozni. Persze füstöt rajtam kívül senki sem használt, várták a sült galambot....
Az összes zónát és foglaltam be CV-vel, ami miatt túl sok harci egységet nem tudtam venni, csak a CV-re elment majdnem 300 CP.
Köszi a válaszokat egyelőre az a cél, hogy megismerjem a pályákat és közben kialakítsak egy használható deck-et, kék oldalra.
Múltkor a chosin reservesen volt egy nem mindennapi játékom. Egy noob ellen 1v1ben. Soha nem szoktam egyébként sem ezen a pályán sem 1v1-ben játszani. Sajnos rosszul választottam meg a decket, eurocorps mechanized volt asszem. Ennek ellenére azért vezettem bőven ezer pont felett. De a végére sajnos elfogyott mindenem gyakorlatilag, légvédelem sem maradt. 2 perc volt hátra mikor megláttam keletről a helispamet.... nem tudtam mit tenni és kb fél perccel a befejezés előtt kilőtte az egyetlen CV-t.... Na olyan ideges már rég voltam... :)
A Floods számomrma túl nyílt, túl kevés a folyó és egy részén a mellette levő erdős és az megmászhatatlan emelkedő miatt a kétéltűek is bajban vannak.
A Paddy Fieldet kevés játékos, de nagyon utálja. Nem tudom, hogy miért. Az egyik legjobb pálya, mindenből van benne. A Back to Inchon viszont szerintem nem túl jó. Csak egy air corridor van ás kurva széles. A Paddy field keskeny és kettő..
Wonsan harbor tényleg hulladék, és a gunboat diplomacy is bár azt régen szerettem, de ha a városi részen gebasz van akkor teljesen bejönnek a zónába. Paddy field a nyerő nálam is, apocalypse viszont a folyó miatt gyakran torkollik tüzérségi párbajba. Jungle law is nagy királyság, tough jungle viszont a körben lévő erdő miatt nem szeretem, utálom amikor beszivárognak. úgy általában utálom az ilyen pályákat. Hop and glory is jó szerintem, frankó nyílt terep. 38 parallelt én csípem. A nagy kedvencem még Floods 4v4-ben.
És még egy jótanács. Néhány pályát került el, mert gyakorlatialg játszhatatlan vackok. A közösség nagy része szeritn a Gunboat Diplomacy és a Wonsan Harbor hulladékok.
WH szinte csak gyalogságról sé tüzérség spamről és némi légicsapásről szól. Manőverező harcászatról szó nincs. A GbD-nál a zóne kiosztás nagyon egyenlőtlen és a zónák megközelítése is teljesen el van cseszve.
A legnépszerűbb pályák között van Bloody Ridge, Paddy Field, Another D-Day, Apocalypse Imminent, Jungle LAW és Tough Jungle.
A Cold War Z-t, A Maze in Japan-t és a fenti két pályát szinte mindenki utálja, de valamér sokan nem csípik a 38th Parallelt a folyó miatt. Chosin Reservoir-t sem sokan tolják.
10 v 10-nél Asgard viszi a pálmát, a Gjöll-t alig tolják. Én sem szeretem, mert nincs a kezdetihez képest új erősítési zóna, ami miatt az egész pálya szerintem egy rakás szar. Egyszerűen egy ponton túl nem lehet támadni, hiába próbálod akár CV-vel semlegesség tenni a zónákat....
A mecha deck valami brutálisan erős, amíg nem jön szembe top tier tank. Ott lehetnek gondok, úgy értem veszteség nélkül azt már nem mindig lehet letakarítani és, ha az használjó nem idióta, akkor csak gyors ellenlökéseket csinál vele és fedezékbe megy. Ez ellen az ATGM tehetetlen és a M1A1 labdába nem rúg. Ezért van bent 2 A-10.
Az ADATS és TOW2 25 AP-je valami iszonyatos tűzerő a 15-17 AV-s hk-k ellen, és a TOW2 70% base ACC + 24% bonus mellett alig megy mellé.
Néhány deckem. Néha picit variálom őket a térkép szerint, de ez a gerincük.
Szimplán mikrózni kell a gyalogságot, a euro moto deck meg counter artira is képes a caesar miatt. Meg mivel ez egy csapatjáték, más tud tankot hozni ha kell. De ha nem lenne, akkor is ott az air support ami be tud segíteni.
Az armored deckben a legszarabb 50CP-s arty érhető el vagy 80CP-s M109 kategória, esetleg a német /Ejuro deckben talán a 100CP-s. Még a legócskábból is egy 3-4 csoport corr shottal és 2x3-4 lövéssel garantálnan minden gyalogos morálját 0-ra húzza és öl is. Mortarral meg lefüstölök 20-30 sec alatt több száz métert nemhogy egy-két épületet. Ha a tankok mögött meg egy exceptional optikás cucc, akkor azelső ATGM indítás után a tankok szarrá lőnek mindent, két fős ATGM team az 0 nekik még akkor is, ha négyesévle rakod őket. Még a 25CP-s spammelt elit T-55/62 is jó erre. Ha meg közepes tankod van, azok mozgás közben is szarrá lövik az ATGM-et. Emberemlékezet óta nem vesztettem gyalogos ATGM-től komoly tankot armored deckben.
Nem spec deck ellen, ami nem mozog, az meghal a top tier arty tüzében. A jenkiknél meg az CEV garantált 1 shot = 1 kill ATGM ölő. Még spot sem kell neki. Megcélzom a város szélét és paccs... Egy 155 milis ágyú tűzereje mortat pontossággal. Múltkor tactical játékban a blokkok közepébe is be tudtam lőni manuálisan és nyírtam ki a hátrébb levő spetznazt.
Armored decckel soha nem az ATGM inf a zizis, hanem a mozgékony platfromok, amik akárhonnan indíthatnak és egy side hittel top tier hk-t kinyírnak. Két oldalról meg egy hk-ra egy-egy ilyen és a tank nem tudja, hogy melyik felé forduljon a unit AI meg segghülye... A kétéltű TOW2 platfrom 25 AP-vel garantáltan ölt oldalról mident.
A milan 3 meg legendásan szar, messze a várható találati arány alatt van valamiért a tudása. (Az, hogy van többöszörös ATGM hit roll az nem tiszta még ma sem, az Eugen meg hallgat.) Van erről egy topik, holnap megkereshetem. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.11. 23:57:30
Nem feltétlenül kell tank, ha van milan 3 és egy városod amibe beteszed. Ha egy moto deck bevesz egy várost, akkor kb ki se lehet pakolni őket onnan. Az angol meg elvan a légvédelmével, amíg ők tudják a legtöbb vadászt behozni. A svédeknél meg kb mindenen van autocannon, meg ott az olcsó infra, aztán jöhetnek a helik. Utoljára szerkesztette: Szpecnyaz, 2015.08.11. 23:39:21
Motorized decket az ALB óta nem raktam össze. Egyszerűen nem értem, hogy harckocsik nélkül hogyan lehet játszani...
Az angol/Commw. decket azért skippelem, mert még a jenkinél is szarabb légvédelmük van, ami nagy szó. Pedig a harkocsijaik nagy része kőkemény. A Chieftain nem gyors, de borzalmas tűzereje van az Mk.10/11-nek az áráért. 120-130 CP-s hk-on van olyan löveg, mint azokon. A 14-es páncélzat sem éppen papírból van a közepes hk-k lövege ellen. Apró hiba, hogy visszavonulni és üldözni nemigen lehet velük semmit... A Chally-k közül a legolcsóbbnak nincs tűzereje, a többi egész jó. Az ADATS jó lenne, ha nem 45% base ACC-ja lenne. Mecha decken kívül életképtelen. Abban viszont majdnem emberiség elleni bűntett néha, amit művelnek az M1A1-gyel karöltve.
A svéd deck addig erős, amíg nem jön USSR helo spam. Akkor véded van, mint a botnak, mert hiába jó papíron a radaros AAA a Ka-52-ő telibeszarja...
A jenki armorednek, ha valaki ad légvédelmet és CAP-et, akkor az valami brutál, nyílt terepen mindenki esélytelen szinte, még az ATGM/gun váltás exploittal nyomuló USSR armored is. TOW2-es recon M2A3 és spammelhető TOW2 platfrom és elite tankok? Minden páncélos hullik, mint a légy, még a T-72BU is. Szovjet oldalon a BMP-3 csinálja ugyanezt a közepes tankokkal. Csodálatos nézni, ahogy az egeik felmagasztalt (szerintem hulladék) 60 CP-s Leo1A5-öket egy 35-be kerülő egység gyakja le...A T-62MV-1 gun/ATGM váltással minden kék közepes hk-t gyak zárójelbe tesz, ha tartod a távolságot. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.11. 23:30:57
Svéd, francia, angol, amcsi. Most hirtelen ezek jutottak az eszembe, mint erős nemzeti deckkek a kékeknél, amikkel bármit bucira lehet verni. De igazából egy jó játékos kezében mindegyik megállja a helyét. Specializációból meg olyat érdemes, amivel egy meglévő erősséget tudsz még tovább buffolni, pl: Landjut armored, Eurocorp motorised stb. Általános érvényű szabály, hogy ha valami gyenge egy bizonyos téren. akkor azt nem specializálod arra, pl a gyalogos terén gyenge amcsiból hülyeség motorizáltat vagy mechanizáltat (de főleg az előbit), mert semmire se jó.
Gyakorlatilag csak koalíciót érdemes tolni vagy nationalt A cat deckben, mert a X-dik DLC óta a mixed deck olyan alcsony AP-vel és proto nélküli, hogy A kat játéban semmi értleme. Egy kivétel van az A cat airborne, mást nem találtam. pre 85/80 deckben max szinte csak a mixed BLUEFOR és USSR decknek van értleme, de 0,01%-a tol a játékosoknak kb. era játékot. Kb. télen volt erre utolsó példa nálam...
A spec deckek kurva erősek tudnak lenni. Én szinte csak olyannal tolok. NORAD Mecha, USSR armored, Eurocoprs armored.
Nah én is belekezdtem. Nyomtam pár meccset, igaz egyelőre csak gép ellen mert még vissza kell szoknom. Kék oldalon érdemes nemzeti paklit összerakni? Egyáltalán bármilyen specializál paklit?
Nem volt ennyire jó kill arányom, ennyivel dötnetlen lett volna simán úgy, hogy mi mentünk volna a győzelemért. 2600 / 1800 körüli volt. Ebben benne volt az, hogy a unit AI egy kalap szar. A T-72BU-mat egy ATGM egy lövéssel nyírta ki, mikor elvileg frontpáncélos találatnak kellett volna lennie, mikor ment előre. A szög alapján kizárt, hogy oldal találat lett volna. Max. HP-ról mégis egy lövéssel meghalt. Csak arra tudok gondolni, hogy a hülye MI az előre ment során valahogy mégis megfordította a tank testét... Ha ez nincs, akkor ott a T-72BU pillanatok alatt földbe taposott volna mindent...
Sajnos a legtöbb játékos nem tudja értelmesen használni a mortart és füstöt. Nem jönnek rá arra, hogy stun helyett sokszor értelmesebb a füst. Le tudod korlátozni a csatábaj résztvevő egységek számát. Hiába vagytok ti kevesebben adott esetben, a füsttel kitakarva kis csoportokban is agyon lehet csapni nagyobb erőket... Ráadásul a WG érdekes modellezése miatt a füst gránátokat majdnem kétszer (!) gyorsabban lövik az egységek. Még az ősrégi szar arty is pillanatok alatt befüstöl mindent. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.11. 14:32:00
Nem bírtam screenshotot csinálni az istennek sem. Nekem lett a legtöbb killem, viszont a veszteségem még a killnél is nagyobb volt pedig ez nálam sem igen szokott előfordulni(3500/4100, a tied pedig 2600/800 asszem). De sajnos a sok seggfej quitter miatt rámb.szta az összes egységüket. A jobb szárnnyal egyáltalán nem is tudtam foglalkozni, sőt jó sok idő után vettem észre hogy nekem már vannak plusz egységeim is a térképen.... Az a durva hogy a kékeknél talán 1 vagy 2 30 fölötti volt az összes többi totál noob. Nálunk is voltak, viszont mi 4-en voltunk 50% felettiek. Mégsem nyertünk. Pedig az elején azt hittem sima lesz... A végén már szartam bele, küldtem a vadászokat egyszerre majd lesz valami alapon. De azért becsületből végig nyomtam, pedig mikor a félúton láttam hogy már 1K ponttal mennek akkor tudtam hogy ez bukó lesz... Ha tudtam volna hogy a balszélen nem nyomulnak akkor én is mentem volna középre segíteni. De hát ez van.
Láttam mikor kiléptem, hogy írtál valamit. :) A vörös csapat nagy része elég béne volt, de a kékek is. 2-szeres bevétellel alig bírtak lenyomni. Én voltam asszem az egyetlen vörös játékos komoly pozítiv kill aránnyal szokás szerint és 2. legtöbb killem volt...
Az imént játszottunk paddy fielden. :) Én voltam liverp00l.
Volt, hogy a magyar srácokat 3 v 3-ban két olyan random noob-bal nyomtam le, akik közül a win ration egyiknél sem votl 40% felett. Hogyan? Úgy, hogy halgattak rám. :)
10 v 10-ben, ha velem egy oldalon csak egy értelmes személy van a és többi nem teljesen ütődött akkor a legtöbbször elég a győzelemhez. A kettőnk együttműködésével vagy átviharzunk az ellenfél zónájáig, de olyan is volt, hogy ketten NÉGY (!) játékost állítottunk meg úgy, hogy a kettőnk kill aránya 1:4-1:5 között volt. Nem haladtunk előre egy tapodtat sem a szárnyakon, de akkora erőforrást kötöttünk le, hogy ez elég volt. Az más kérdés, hogy olyan tempója volt a játénak, hogy a meccs után polót kellett cserélnem és az napra több játékot nem vállaltam be.
Egy pillanatra sem álhattak meg a tankjam, mert jöt a cluster arty és minden szar és folyamatosan rotálni kellett a túlélő és javítás alatt levő egységeket az éppen harcban állókkal. A legtöbb játékos egyszerűen baszik arra, hogy rotálja az egységeket és halálukig hajta őket javítás helyett. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.08.07. 11:04:31
Nem szoktam sead kiséretet adni csupán járom a frontvonalat oda vissza. A légvédelmet kerülöm azt iktassák ki azok akiknek van tank. Pont erről szólna a 10v10. Egyébként a kb 100 10v10 jatekomban egyszer sem találkoztam még olyan taktikával amit leírsz. Pont ez az hogy a sok különböző jatekos miatt úgysrm jön össze a tökéletes game. Az akulatol se szarok be a nemradaros légvédelem legyűri azt is. Az hogy közben odavesznek páran? Na bumm.. sohasem egyféle légvédelmet viszek. Tökéletes recept nincs ebben a jatekban a terep az aktualis helyzet is befolyásol sokmindent. Az meg hogy ha profik lennének akkor... ilyen ugysem jön össze mert teamek ellen jatszani hülyeség. Nem lehet legyőzni őket úgysem hacsak nem ti is hasonlo team vagytok TS-el stb. Amíg pedig nem ismered kikkel vagy addig a szoros együttműködés ritka mint a fehér holló.
Ez nem erről szól. 10 v 10-ben kicsit is értelemes ellenfél ellen olyan légvédelem van, hogy te adhatsz akár két SEAD gépet is kíséretnek a Longbow mellé a Tunguska akkor is lemészárolja azokat és azok csak pislognak a SEAD immúis eszközre. (Ami egyébként sanszosan hülyeség, mert a valóságban az RPK jelere képes rámenni a HARM...)
Ha az ellenfél annyira béna, hogy egy ennyire megkötésekkel játszó airborne decket nem képes megállítani, akkor baj van. Én gyak. soha nem mertem behívni a Longbow-ot, mert egyszerűen soha nem volt rá reális esély, hogy az árát visszahozza. A csúcs Tunguska leszedi, mint a huzat...
Jenki decckel már nem is játszok a US marine decket leszámítva a Strait pályán, mert teli van a faszom azzal, hogy képtelenség szárazföldi erőidet légicsapás ellen megvédeni a borzalmas TOT / fuel arány miatt. Még az F-16C is szarabb (4000L), mint bármelyik szovjet vas 90-100 sec + 3000L kombó, az F-15C 90 sec + 6000L értéke egy vicc. Modjuk már a strait pályán is eltöprengek azon, hogy ott sem kellene erőltetni a marine decket... Hiába rinyálnak sokan az ATCAMS és Patriot miatt kicsit is képzett ellenfél ellen egyik sem ér szart sem. Patriottal olyan rikán szedek le bármit, hogy arra szavak alig vannak, mert kritikus sebéz esélye marha alacsony és két találat top tier gép ellen két indításból reménytelen. A 2 db HAWK esélyesebben lő le bármit. Két Patriot árából meg több HAWK jön be. Igen, csigalassúak... ATCAMS? Öt percenként lőhet kettőt, de mikor mikrózod közben a fronton meg szétvernek. Azok ellen akik kicsit is mozognak szart sem ér. Longbow? Tunguska és Tor zárójelbe teszi és a kék oldalnak nincs SEAD helije csak repcsije és az is csak a Tor ellen jó...
A jenki decket sikerült szarrá nerfelni. Az egyetlen csábító egysége a teljesen egyedi M1A2 24AP-es lövege és 22-es páncélja. A játék legerősebb harkocsija. Tudsz mellé tenni még jó hk-at, de kb. ennyi. Gyalogsága egy kalap szar, csapatlégvédelmi szintén. A PIVADS lővtája szart sem ér, Ka-52-környezetben soha egyetlen tűzmegnyitásra és killre nincs esélye. Legjobb Chappy? Jön belőle 4 db és 5HP + páncélozatlan, ez első fuvallat kinyírja.
SUP? ATCAMS miatt még HE rocket arty sincs... A Top Tier ágyúk közül a Paladin a legszarabb. Ha hajlandó más adni légi fedezetet és légvédelmet, akkor az jenki armored deck tud erős lenni. Az MBT-70 szegény ember BMPT-je és olcsóbb hk spammel átgyázolnak minden gyalogoson a nagyobb Abramsek mozgás közben is pontosak, soha nem kell megállni, mindenki legküzdenek. Csak éppen az AGM gép spam ellen tehetetlen a jenki deck mert nem tud CAP-elni..
Ha jók és szervezettek akkor nemigen vered bucira őket. Két airborne decknél ne legyen több egy 10v10 jatekban. Ha meg idiotak akkor lehet barmilyen deck a hülyék úgyis elhullanak...
Feltéve hogy a te csapatodban nem idióták vannak...