Eljutottam oda, hogy kipróbálom a játékot. Kijátszottam, és hát... Gondoltam írok róla egy jó hosszú hozzászólást, mert lenne mirõl. De inkább maradok három szónál. Eszméletlenül. Brutálisan. Király.
A történet, a játékmenet, a grafika, az animációk, a karakterek, a voice acting, minden, minden 10/10 nálam.
Az Aliens: Colonial Marines után ez valami elképesztõ játék. Én nem is gondoltam volna róla, eszem megáll, hogy eddig elkerülte a figyelmem hatalmas sci-fi fanatikus létemre...
Jó türelmetlen ember lettem de a boss-harcok kiakasztanak....:D
Én is végigvittem a játékot, nekem is tetszett. Igaz nem vagyok oda az ilyen jövõben játszódó játékokért, de ez valamiért megfogott.
bar elegge klisea tortent, de evek ota az elso jatek, ahol a sztori is erdekelt es vegig is neztem(plusz jatszottam ezert)! Kar, hogy a vegefele nem lehet jobban befolyasolni a tortent szalat, ott elegge linearissa valik, de igy minden percet megerte, ilyet is reg mondtam. Gyakorlatilag sokan tanulhatnanak a gameplay keszitesbol is, meg a nagy "mass effect" is. Amni szamomra hihetetlen bena a legtobb teren.
Ha elég magas,akkor a végén feltûnik õ is és segít a fõboss-nál. Ha Big Bo-val is jó magas,akkor Cain fogja "feláldozni" magát Faye-ért,de õ életben marad,lévén robot. SZóval mindenki túlélheti
Cainnal mi történt? Vagy nem volt elég magas a Trust?
Miben térhet el a sztori ha pl nem elég magas a csapattársak bizalma?
én pc tolom,megnyomom a tabot a válaszoláshoz utánna melyik billentyûvel kell a kérdések között választani?
"Ráadásul ebben pár másodpercig akkor is gyönyörködhetünk, mikor lemászunk a létráról, leesünk kisebb magasságról, illetve mikor "újraélesztenek" minket"
? Nem jött elõ ilyen esetekben, ez megint vmi pc port sajátosság :)
Az átvezetõkkel nincs is baj, azok tényleg hangulatosak. De mikor a legnagyobb harc közepette kell velük dumálni, hátõ.
Azon a párbeszéden amúgy besírtam mikor: Faye.... ne ordibálj már, csak egy vállöves.... (aki eljutott addig tudja mirõl beszélek :D)
Amúgy ja. Cain valóban baromi nagy figura. :) Igazából Faye, Cain, Big Bo aki említésre méltó e-téren, a többiek csak úgy vannak. :))
A másik amit már meg szerettem volna kérdezni. A Konzolosok vakok? De tényleg. Mi a lószarért kellett full képernyõ méretû weapon select hudot belepakolni a játékba? Ráadásul ebben pár másodpercig akkor is gyönyörködhetünk, mikor lemászunk a létráról, leesünk kisebb magasságról, illetve mikor "újraélesztenek" minket.. MINEK? Abban a 2-3 sec-ben semmit nem látni a képbõl. Baromi jó ez mikor egy fõboss ellen harcolsz pl.
hali, van egy olyan gondom hogy, patch elött fix 60an ment a játék, azóta leesik a harmadára felére ha harc van, ha nincs fix 60 ismét...másnak ilyen problem? vagy mit vegyek lejebb?
gépem: x4 955 4ghz, hd5850....felbontás meg csak hd ready
Ez igaz. A néger meg Cain is nagy arc.
Nem izgulna egy cseppet sem értük az ember ha arctlan szûkszavú társak lennének.
Csak az alapfegyódat tudod fejleszteni,illetve a többieknél is csak egy adott fegyverüket. Az állandó pofázás, mesélõs játékmenet meg inkább elõnyére vált szerintem ,mert ezek a sokat pofázós karakterek viszik el a hátukon a játékot, ha ezek nem lennének akkor egy alsókategóriás lövölde lenne csak
Emberek. Fegyvereknél csak a géppityut lehet upgradelni? (mert felvettem egy snipert, de annak a bõvítését ne ajánlja fel a boltban)
Amúgy nem lenne rossz ez a játék, de szvsz harcok elõtt ez az emberre rákényszerített folyamatos pofázás (és hogy addig semmit nem is tudsz csinálni) nagyon sokat ront a játékélményen. Ez nem rpg basszus. Akkor csináltak volna azt..
Ráadásul engem kifejezetten idegesít a társunk folyamatos megállás nélküli pofázása. Nem azt mondom hogy néma legyen, de kb 5 olyan másodperc ninxs hogy ne dumálna.
Sziasztok segitenétek???Most kezdtem a játékot és rögtön elakadtam van az elején egy olyan mikor van három kapu amit szét kéne löni.Mutatja hogy valami m3 vagy valami ijesmit kéne nyomni de nemcsinál semmit ha megnyomom.Tudnátok sewgiteni mit kell nyomni hogy széttudjam löni a kaput.Elöre is köszi
Nézd meg a hivatalos és nem hivatalos fórumokat és megérted, hogy én meg azt nem értem, hogy e mit nem értesz a rossz egér+bill irányításon :D Nem véletlen javítottak rajta. Ami mellékesen még mindig kaztassztrófális, csak egy pici fokkal jobb, mint volt. Ugyanõgy begyorsul, belassul az egér, szóval nem folyamatos a sebessége, hanem változó és néha meg tapad valahova-valamihez, mintha mágneses térbe került volna :D Tipikus butított irányítás, ami a kontroller pontatlanságára és lassúságára van kitalálva és ezt ültették át egér+billre, ahelyett hgoy egér+bill irányítást csináltak volna. Tisztán látszik. (Na meg a FOV is hiányzott. Így már jól be lehet lõni 16:9-re, 16:10-re, 4_3-ra is. Mondjuk ettõl még játszható volt teljesen, nem úgy mint a szar egér billlel.)
Közel egy idõben jött ki az RE: Operation Raccon City és Binary Domain. Kb mindkettõ ugyanarról szól de a RC egy rakás irányítatlan fos a Binary meg egy élvezhetõ hangulatos játék.
Ha nincs mikrofonom hogy a fenébe válasszam ki a megfelelõ válaszokat? Nyomom a tabot ki is jönnek a megfelelõ válaszok de sehogy sem lehet választani õket bármit nyomok.
Mit kell csinálni?
Valamint a intró az késõbb bejön vagy esetleg várni kell a fõmenüben?
Eddig is normális volt, nem vágom mit sírtak. Ez ne olyan fov mint egy fps-nél, itt a kamera a háta mögött van nem pedig a "fejében"... Csak szokásos sírás volt.
De mind1 akinek eddig ez volt a baj most mehet játszani.
Mint írtam errõl nem tudok nyilatkozni nálam nem volt semmi gond nem vettem észre semmi ilyet. Elvileg oroszok megoldották a fordíthatóságot.Ha lesz magyarítás még1x végigviszem!
Végigjátszottam. Az év meglepetése. Nagyon kellemes csalódás volt. A játékmenetben volt számomra 1-2 zavaró, esetlen rész, de ettõl függetlenül nagyon tetszett. A sztori nagyon jó és a játék hangulata magával ragadó.
Binary.Domain.Update.1-SKIDROW
Changelog:
- FOV options have been added in the Configuration Tool for Aiming and Normal views. - Fixed Configuration Tool crash when modifying options for DirectInput control pads. - Restored missing Controller Sensitivity options to Configuration Tool. - Added basic keyboard and mouse navigation to the menus. - Updated mouse sensitivity; mouse aiming should generally feel more comfortable now. - Added Volume option in the Configuration Tool. - Changed the Screen Size setting to be 100% by default. - Changed the default button prompts to the keyboard icons. - Fixed a crash on game exit.
az 1680x1050 is 16:10, ezért szoktam ingázni e között a két felbontás között.
Annyira nem izgat, majd lesz 5 euró is... Másnak egyébként milyen a felbontás, ha a monitor max felbontásától alacsonyabbra veszi? Ritkán használom, mert csak egy felbontás van ,ami 16:10 arányú -> 1280x800, de már ezen is majszos a szöveg, homályosabb és fehéres. Mint anno, mikor 640x480-on kellett tolnom a MOH demóját. :P
Jogos megértelek. Nekem 6670 van 1-2 játéknál nekem is kell kompromisszum de én annyit nem játszok akkora igényekkel hogy ettõl a meghúzott 20ft os határ felett vegyek vga-t. :D
alapjáraton még meg vagyok vele elégedve, többnyire e kettõ között szoktam válogatni, hogy mondjuk tolok valamit 1680x1050-ben, netán alacsonyabb részletességben kicsit, vagy ha úgy már húzós, ahogy a binary domain annak bizonyult, akkor 1280x800-ban jobban felnyomja, úgy viszi ezt is fullban. eddig még a normálisabban optimalizált játékoknál nem kellett sehol sem annyira drasztikusan lecsupaszítani, de nyilván mondjuk egy witcher 2 mindenhogyan játszhatatlan szinte.
hát nem tudom, nekem a dead space 2 pl. 1680x1050-ben is futott maxon quad core, 4gb ram meg ati hd6550d mellett, erre már kevésbé volt jellemzõ, ezért 1280x800-ban tolom a képarány miatt.
Az érdekelne engem ,hogy ha teszem azt Faye helyett valaki mást viszek mindig magammal akkor arról derül ki az ami kiderül, vagy tök mindegy a történet ugyanúgy alakul?
Na most, hogy így mnegoldottam a problémákat és megszoktam az irányítást, no meg tovább jutottam a chapter 1-en (3-asban vagyok), azt kell mondjam, hogy a chapter 1 csupán egy gyengécske bevezetõ volt. A játék óriási!!! Nagyon jól kidolgozott karakterek, (mint egyéniségek), óriási poénok (sok sírva röhögõs, mint pl. mikor robbantja az ajtót Rachel és hangsúly ahogy mondja: fire in the hole, majd ami utána történik behalás), Nagyon jól megtervezett, szép helyszínek, gyönyörûen, részletesen kidolgozott karaktermodellek, kiemelkedõ "törésmodell" a robotoknál stb. Ráadásul egy folyamatos interaktív akció sci-fi film rulajdonképpen. Én pedig szeretem az ilyeneket, fõleg ha hasonló módon igényes a kivitelezése. Erõsen ajánlott játék, csak az elsõ chaptert bírják ki akik netán kételkednek benne :)
Hali. A csapattagokkal történõ kommunikációt hogy lehet billentyûzetrõl megoldani? Az megvan hogy megnyomom a tab-ot bejönnek az opciók de utána mit kell nyomni ? Már végigzongoráztam a billentyûzetet de semmi :S
Ha valki rajtam kívül használja úgy, hogy kontrollere is van és kikészíti az ilyenkor jelentkezõ billentyûzet és egyéb vezérlõ eszközök megbolondulása, az a kontrollert kikapcsolhatja a következõ módon anélkül, hogy állandóan ki kéne húzogatni az USB-bõl: A játék könyvtárban a savedatában van egy UserCFG.txt. Keresd meg benne notepad-ben megnyitva a <controllers num="1"> sort és írd át a számot nullára. Probléma megoldva. Nekem így minden jól mûködik.
na a végére értem kicsivel több mint 8 óra játék idõvel,nem volt ez rossz kérem szépen,itt egy kis gameplay tõlem:
Na azért ne túlozzunk már. A környezet tényleg nem nagy szám, de a karakterek és az effektek elviszik a látványt a hátukon.
Valaki írta hogy shooterként közepes a játék. Szerintem van olyan jó, mint a GoW. A tûzharc kellõen kidolgozott és szórakoztató. A csapattársaknak van AI-ja, ami ritkaságszámba megy manapság. Itt is megvan a mindenféle szófosás akció közben, ami megdobja a hangulatot. Nem mellesleg a játékmenetre is kihat a karakterek közötti kommunikáció. Ha pl. valakit folyamatosan leoltasz, akkor egy idõ után leszarja majd a fejedet, és nem segít ki harc közben illetve nem teszi amit mondasz neki. A bossfight-ok élvezetesek, szórakoztatóak. A fegyverek változatosak, ez igaz a játékmenetbeli elemekre is. Az átvezetõk igényesek, a sztori érdekes. Összességében az egész játékon érezni, hogy a készítõk igyekeztek mindent komolyan venni. A zene néha kicsit repetitív szvsz, fõleg harc közben. De összességében azért nem rossz. Nekem nem igazán jött még be újkori japán játék a Metal Gear Solid/Silent Hill/Resident Evil sorozatokat leszámítva, de ez most betalált.
Egyetértek a GeoW az pixeltõl pixelig profi. Míg azért itt a környezet nem feltétlen pazar.
A karakterek viszont baszottszépek, nem merem állítani hogy a geow karaktereknél szebbek azt sem hogy az szebb ettõl, inkább azt hogy 2 eltérõ grafikai stílus.
Mind2-ben szépek a karakterek, itt mondjuk a fegyók sokkal szebbek, de a GeoW-ban a technikai erõ eloszlik, míg itt látszik hogy a karakterekre nyomták el a grafikus motor nagyobb részét.