Majd aki megveszi egy fejleszteshez, osszerakja rendesen;) De sajnos kicsi vagy minimalis az eselye hogy megvegyek:( Max valami budget ceg, valami egyszerubb, ismeretlen cuccokhoz.
A videóban 1:16-nál jobb elsõ a abroncs átmegy a felette lévõ idom alján. Fizika nincs benne? Hát van még mit fejleszteni
Ez hasonloan profi cucc, mint az XMR, de ez is elsosorban engine alapnak van. Nem tudom mennyi a liszenszdij, de egy-egy profi modder csapat raaallhatna valami ilyesmire is;) Bar ezeknel altalaban a „jatek” szolgaltatasokkal szokott gond lenni, de valszeg az is megoldhato.
A CarX Technology által fejlesztett engine-rõl van szó, amelynek fejlesztése már hosszú évekkel ezelõtt elkezdõdött, és az elsõ kipróbálható változattal még 2008-ban jelentkeztek a készítõk.
Azóta szinte minden terülten fejlõdést ért el a team, így kezd összeállni egy meglehetõsen komplex versenyszimulációt biztosító motor, ami lehetõséget ad olyan csapatok számára, akik már régóta tervezik, hogy belevágnak egy komplett versenyjáték elkészítésébe. Az elmúlt idõszakban számos olyan funkció bekerült a fejlesztés alatt álló engine-be, ami akár az ismertebb játékfejlesztõk fizikai motorjaival is képes lehet felvenni a versenyt.
A CarX nemrég megjelent új, 2.0-ás változata a korábbiakhoz képest továbbfejlesztett gumifizikát tartalmaz, ami ráadásul a vizuális deformációt is támogatja. Ezenkívûl a kocsiszekrény tehetetlenségének szimulációja is magas szintet képvisel. A csapat szerint a Force Feedback is sokat fejlõdött, ami a visszacsatoláshoz szükséges adatokat többek között az abroncs, úttal való érintkezési felületének mértékébõl kalkulálja. A CarX ráadásul számos grafikai engine-be integrálható, mint például az egyre népszerûbb Unity3D! Egy próbát megér a legújabb tesztváltozat, amely során ízelítõt kaphatunk a fizikai engine-ben rejlõ lehetõségekrõl! Ha tehát kedvet kaptál egy kis száguldáshoz, akkor látogass el a következõ weboldalra: carx-tech.com (simracing.hu)