A petició eredménnyel járt így augusztusban megkapjuk a pc-és verziót, Dark Souls: Prepare to Die Edition cimmel. Új boss és gamepad támogatás is lesz.
Na majd most megtudjátok hol lakik az Atyaúristen !! :D
Sajnos nem... a Demon's Souls nehezebb, nem is kevéssel. Másrészt pedig ha F5-F6-al mentenek/töltenek akárhol, akkor a Dark Souls egy teljesen átlagos nehézségû játékká redukálódik.
Mondjuk az megnézem, amikor WASD+klikkparádé kombóval gyakják Gwyn Lord of Cinder-t.
Nekem megvan ps3-ra a játék és ha normális egér+bill irányitást kap pc-re steamen megveszem ezt a portot is. Ha csak gamepaddal lehet majd normálisan tolni akkor nincs értelme megvennem arra ott a konzolom. Kiváncsi leszek melyik területre rakják be az uj bosst...
Mindkettöre van példa a resi4-be pl még csak egeres irányitást se tettek ezzel szembe a resi5 meg példás pc-és portot kapot szerintem, majd kiderül mit kapunk. Egy ilyen nehéz játéknál duplán szivatás lenne ha gamepadra kényszeritenék a pc-seket akik többnyire a bill+egérhez szoktak.
Ez derék hír:P Merem remélni, hogy nem könnyítik le a játékot, mert a Demon's Souls után az csalódás lenne:P Egyébként 12K manapság egy wireless 360 s egy vevõ, de 8K-ba a sima vezetékes változatot is megkapod, szóval ezek után bõségesen kiszolgál majd a kontroller.
Egy megszokot rpg-hez mérten mint mondjuk a skyrim nehéz lesz egy átlagos gamernek.
Elöször is nincs quick save és autosave menteni csak a tábortüzeknél lehet amiket meg is kell találni, többnyire ez nem nehéz. Minden mentés után respawnolnak a monszták kivéve a bossokat és mivel az elején nagyon gyakran meg fogsz pusztulni / késöbb már csak simán gyakran/ ez eléggé huzóssá teszi a haladást.
Másodszor türelem kell a játékhoz nem is kicsi mert ki kell ismerni a mobok mozgását és képeségeit.Magas szinten is kitud nyirni egy mezei monszta ha nem figyelsz oda.A pajzsot rengeteget kell használni ez is uj lehet mert ezt se mindenki használja más rpg-ben. A bossharcok egy-két kivételtõl eltekintve elsõre az átlagnál nehezebbek.
Ebben az egészben az a jó, hogy másodjára már minden sokkal könnyebbnek tünnik majd...
Baszki ne speedrunokat nézzél ezeket már sokadik végigjátszásra csinálják garantálom neked , hogy nem fog igy menni elsõre. Ráadásul igy nem szórakoztató végig rohanni egy játékon meg tele is van spoilerrel a videó. Ennél azért jóval összetettebb a játék ha érdekel tölsd le innen a Complete Strategy Guide pdf-et és meglátod.
Igazából a játék a kellõ kiismertségig nagyon nehéz, mert valóban boss leöléséig nincs mentés a világban. Persze a statok, páncélok, fegyverek dobnak majd a hõsünkön, de nem lesz halhatatlan tõle. Ráadásképpen sok helyen erõsen ajánlott beidézni magad mellé arcokat, mert anélkül még újabb szintre képes emelni a nehézséget 1-1 boss. Gatya felköt , idegnyugtató belõ s úgy játszik majd:P
Istenem mikor volt utoljára igazán nehéz játék a kezeim között! Kell ez pc-re mint egy falat kenyér!
Nehézség miben merül ki egyébként? Nagyokat ütnek a mobok, speckó képességeik halálosak? Vagy csak simán sokat kell gurulgatni, elugrani, pajzsot használni? Fegyverek, páncélok remélem kopnak, mert azoknak akkor van érteleme.
Most ami hirtelen eszembe jutott és pc-s az a Severance Blade of Darkness. Ott sem lehetett eszetlenül csapkodni, mert bizony lenyomtak, mint a bélyeget. Elugrani, pajzsot, kardos védekezést, sõt néha elfutást is kellett alkalmazni.
Ehhez hasonlóra kell számítani, vagy teljesen más a DS?
Konzolom elkezdem majd (ha máér megvettem az xboxot ne porosodjon)! Amúgy nézem nem kell félni a lentebb leírt visszaspawnolnak a monsztáktól mivel ellenszere a videóból leszûrhetõ.Fussál wazeg fussál! Az nem tetszik hogy a harc nagyon gyökér.Kb fél évig suhint mindenki a karddal.Az oké legyen a kardnak súlya de akkor ne spinteljen vele 1000-el.
Hasznos a futás, csak nem mindig jön be,mert követnek. A harc pedig a legjobb a zsánerben, figyeli a felszerelés súlyát, futás sebessége is kisebb, ha teli vagy pakolva. Elugrálni sem lehet ha túlsúlyos vagy, inkább egy Bud Spenceres bukfenc lesz belõle :D Ha viszont kevés cucc van nálad,akkor flikk flakk, meg vetõdés, mindent tudsz. A fegyverek,felszerelések meg kopnak ahogy kell, bár a javításuk nem olyan költséges, késõbb már te magad is meg tudod csinálni a tábortûznél, nem kell kovácshoz futkosni.
Jól mozognak, pluszba nagyokat sebeznek :) A Severance Blade of Darkness hasonlat jónak mondható, ott sem lehetett bambulni,mert kicsináltak hamar. Itt is ez van, ki kell ismerni az ellent, ellentámadni a megfelelõ idõben. Utána már akár könnyûnek is mondható
Attól erõsek, hogy te nem hõs vagy, hanem húsvér ember :P Szóval amikor 1 100x nagyobb, erõsebb mob eltalál azt valóban érezni fogod. Ezért elsõsorban ügyességre kell apellálni s az idõzítésre
De azért nem, hogy korlátozva legyen, mennyi cucc lehet nálad. Legalább is én ezt láttam. Ha meg így van, akkor nem kicsit nevetséges dolog ez egy RPGnél.
Vegyük mondjuk 100 pontnak a teherbírásod. Ha 25 pont vagy alatt vagy akkor gyors vagy minta villám, ha 25-50 között akkor csak simán gyors, ha 50-100 között vagy akkor meg lomha. A fegyverek,felszerelések stathoz vannak kötve. Bár tudod használni a nehéz cuccokat is, de ha a statod nem megfelelõ,akkor szerencsétlen lesz vele a karaktered. Pl a kétkezes kardot csak vonszolja, fél perc vele egy ütés, vagy pl sima egykezes kardoknál is van nehéz,amit mondjuk csak két kézzel tudsz használni rendesen(igen, van ilyen lehetõség is, egykezes kardokat lehet 1 vagy 2 kézzel is fogni, és ez más-más taktikát igényel a harcokban, lévén a másikban ilyenkor nem foghatsz pajzsot)
Értheted úgy is, hogy a staminából fogy minden egyes sprint, bukfenc, gurulás, pajzs s fegyver használat. Ugyebár van egy határ, ami után Seth általi határok következnek. Pl. könnyû páncélzat, gyors fegyver esetében gyors s mozgékony leszel, viszont bekapott sebzés drasztikusan nagyobb. Robusztus páncélban s 2 kezes fegyverrel meg éppen fordítva. Pajzs pedig egy külön misét megér, mikor s hogy kell használni, mert az egyik legfontosabb item amit magadnál hordozol, fõleg amíg ismerkedsz a játékban.
Arra gondoltam, hogy inventoryban nincs korlátozva, mennyi dolog van. Vagy de?
Ott nincs, csak azt figyeli ami rajtad van éppen. Ha nézné az már baromi frusztráló lenne szerintem, bár életszerûbb,illetve a Demons Souls-ban is így volt, nekem nem hiányzik, hogy visszafutkossak a raktárba lerakosgatni a felesleget vagy kirakodóvásárt rendezzek vmelyik pályarészen
Feltétlenül ránézek! Nagyon felcsigáztatok most ezzel a sok infóval. Elkezdtem várni. Szeretem a kihívásokat és szeretem, ha nem kapom olcsón a gyõzelmet. Sajnos az ilyen játékok manapság nagyon ritkaságszámba mennek pc-n.
Habár most úgy látom, hogy Alan Wake sikere láttán eléggé elkezdtek gondolkodni a konzolos címek áthozatalán pc-re (Binary Domain, Blades of Time).
Ja igen, remélem meg lehet oldani, hogy ne tudjanak invasionozni engem. Kurva nagy gyökérségnek tartom ezt a dolgot.
Igen a játék online része megér egy misét mert egyrészt nagyon jó az egymást segitö vagy éppen félrevezetö üzenetek és a segitség behivása miatt. Néha viszont frusztráló, hogy gyak köpni se tudsz egyet nyugodtan mert állandóan betámadnak a kis pöcsök.
Több okból is érdemes human formában maradni, pl sokkal ellenállobb leszel és társakat is csak igy tudsz behivni segitségnek valamint az npc-k is szivesebben traccsolnak egy emberrel mint egy zombival.
Végére értem a Strategy Guidnek kivéve walktrough leirásokat. Nagyon jónak tünik az egész játék felépités és rendszer egyre jobban várom az augusztust.
Azoktól kérdezném akik már végigtolták mik a tapasztalatok az full ijász kariról mert nekem az a kevenc kasztom de nagyon ugy tünik, hogy itt az nem lenne életképes.
A full ijász azt itt elfelejtheted itt csak kiegészitésnek jó az ij.
Viszont vannak bossok pl a ceaseless-discharge meg a Hellkite Dragon akiket ijjal a legegyszerübb kinyirni.
...ahogy az idióták miatt pedig érdemesebb elõholt formában játszani. Gyakran 2-3 perc se kell egy fekete fantom megjelenéséig, ami egy kezdõnek igazi fájdalom minden szempontból.
Ijászal lehet one shotolni más játékosokat? pl. öli a csontvázakat, én meg a várfalrol rálövök? :D
A multi módban néha szellemalakokat látsz, vagy vértócsákat ahol haláluk elõtti utolsó mp-eiket látod. Ez van elõholt módba.
Élõ módba szimbólumokat is láthatsz már a földön, melyek kvázi utat nyitnak a co-op mód elõtt. Ebben az állapotban a black fantomok (másik játékos) átléphetnek a világodba és az életedre törhetnek, de egyszerre csak 1! Összesen így 3 játékos lehet max 1 világban (társad, támadód, te magad).
Tehát a várfalas példád nem igen mûködik, hacsak a társad éppen nem egy tank és feltartja a fantomot.
One shot? Sokadik szintûként kimaxolt bow-val esetleg lehet szerencséd, de lvl sokadikként nem lvl5-el kerülsz össze, egyszerûen nem ad rá lehetõséget a program.
Csak 3 ember lehet majd pcn? youtubeon elég sok videot láttam ahol kb 2-3 kék szellem védte az embert, meg olyat is hogy a kék szellemeken kivül több vörös vagy fekete fantom is volt.
A várfalast ugy értettem hogy amig öli az npc-ket akkor hátba támadom. Ha jól emlékszem akkor a videokon valami láthatatlanná tévõ gyürüt használtak, ésmindig hátba szurták az ellenséget. :D
És az igaz hogy néha lehetünk ellenséges bossok más játékosoknak?
Az a baj, hogy én 0-day toltam, pre-order játékkal... elképzelhetõ, hogy azóta patchelték (állítólag a szaggatós Blighttown-on is javítottak már).
De azt tudom, hogy drága mulatság más világába bemászkálni, mert drága is ritka is a hozzá szükséges eszköz, még akkor is ha jó szándékkal co-op módra mész.
Van egy olyan gyûrû amivel szinte észlelhetetlen vagy, de aki játszott már ezzel a játékkal, annak a hátán is szeme nõ... volt már próbálkozó, de így még nem tudtak beszívatni. Már csak azért sem, mert jelzi a progi, ha valaki belép a világodba.
"És az igaz hogy néha lehetünk ellenséges bossok más játékosoknak?"
Ilyenrõl semmit nem tudok... talán ez megint egy patch hatása?
Megtörtént a hivatalos bejelentés ezek várhatók a pc-és verzióban:
New Bosses - Including Artorias of Abyss, Chimera of Tomb, and more PVP Online Matchmaking System - Quick matching for co-op or PVP New Areas – Including Oolacile Tomb, Old Ruins and more New Enemies – Including Abyss Guard, Chained Prisoner and more New NPCs – Including Hawkeye Gough and more New Weapons and Armor – Equip some from the new bosses, enemies, and NPCs
Megjelenés Augusztus 24.
Asszem ez lesz az a játék, amit ha nem eszem is megveszek.
Azonnal nem veszem meg, megnézem hogy sikerült a port, elsõsorban az irányitás, ha azt elbasszák akkor maradok a konzolos verziónál, ha nem, akkor viszont egész biztosan megveszem pc-re.