Én az összes Crytek játékot megjelenéskor vettem meg már ami jött PC-re és egyiket sem bántam meg, ez most kicsit bosszantó hiba de van más amivel játszhatok a patchig,
Engem a pro -k nem zavarnak! Te félreérted az egészet szerintem. A profik ellen legalább sokat lehet tanulni, illetve igazi élmény õket egyszer - egyszer elkapni! :) Az csak jó nagy kihívás ami nem baj tulajdonképpen "amatõrök" ellen játszva nem lehet fejlõdni, az csak állatkodás. Engem azok a nyomorultak zavarnak akik a játékkal kapcsolatban felmerülõ unfair hibákat, egyenlõtlenségeket kihasználva sokszor hatalmas, nehezen kivédhetõ elõnyhöz jutva szopatják a fair módon játszó társaikat. A vicc az, hogy csak a játékos közösségen múlna, hogy mennyire jó/élvezetes egy játék és ezek a közösségek viszont nem hogy jobbá hanem általában idegesítõvé teszik a játékot. Komolyan mi a baj az emberekkel? Ahelyett, hogy a játékot amit elvileg szeretnek próbálnák játszhatóbbá tenni éppen hogy bomlasztják? Szerintetek nem szomorú dolog ez?!
De te csak 1 vagy a sok közül, a másik 100 meg lehet csak a multi miatt vette meg és a single-re rá sem nézett. Na eézrt van benne multi is, neked a single a jó, másnak a multi. Én sem vagyok oda a mindenhez rakjunk multit is elképzelésnek de szerintem itt kifejezetten szórakoztató lett és mivel elég sokan játsszák (kérdés meddig :)) ezért gondlom nem csak én gondolom így.
"hát lényegében ez egy játék célja, hogy szórakoztasson, nem?"
arra ott a single, esetleg coop... kajak értelmetlen ilyen sztori alapú játékoknál energiát pénzt fektetni a multiba, hiszen úgysem tudnak úgy mellé állni ahogy kéne (vs. pl. egy kifejezetten multiról szoló játék)...
FC3/Future Soldier erre pl. jó példa... a coop még érdekes aztán már nem... (utóbbinál az ingyenes sokkal jobb multiban)...
Mindenkinek adott a lehetõség a fejlesztésre és a testreszabásra. Minden játékban megvannak a prok akik napi hosszú órákat tolnak a játékba és a profizmusukkal rontják az egyszerû játékosok játékát. Van elég sok multi a piacon ahhoz, hogy mindenki megtalálja a neki megfelelõt. Én is jobban szeretem a taktikásabb kevésbé gyors multikat pl anno a CS most meg a GRO de szerintem a Crysissal is el lehet szórakozni egy darabig, csak nem kell túl komolyan venni, elsõ 1-2 mapon engem is zavart, hogy folyton lelõttek de utána túltettem magam meg rájöttem pár apróságra és máris jobb élvezetesebb lett a játék és hát lényegében ez egy játék célja, hogy szórakoztasson, nem?
Nekem errõl egyetlen egy dolog jut eszembe így hirtelen. Hogy nem szeretnék benne részt venni! :) Ezek biztos nagyon örülnek maguknak, hogy milyen ügyesek (pedig nem), és tényleg nem fogják fel, hogy egy csomóan megutálják miattuk a játékot?! Mondjuk ez most eléggé hidegen hagy mert a Crysis 3 multija amúgy sem érdekelt különösebben.
Én nem szeretem az ilyen esztelen lövöldét inkább a GRO de ez most valahogy bejön a hibák ellenére is.
Lol... :D Jah, és látod amúgy a ping -emet?! Simán az egyik legjobb a szerveren. Csak a szerverkeresõben listáztasd egyedül az európai szervereket. Ott jó lesz a ping -ed. Nekem szinte mindig ennyi körül van. Szóval nem azért van az íj baromsága, annak tényleg komoly assist -ja van. Hunter módban én is sokszor nyomok olyan kill -eket amirõl látom, hogy kamu.
Én meg az unfair, csaló játékosok mellett nem nagyon tudok elmenni, mert önzõ, arrogáns módon kárt okoznak vele a tisztességesen játszó közösségnek. Szerintem bármilyen magatartás addig nézhetõ el amíg másnak nem ártasz vele. Ebben gondolom a többség egyet is ért. Csakhogy a tisztességtelen elõnyöket kihasználó és/vagy csaló játékosok megkeserítik a "normálisak" életét mivel azok azt látják, hogy megszakadhatnak akkor sem tudnak elérni ellenük semmit. Szóval a gond az, hogy ezek a vér istvánok téged, meg engem használnak a multiplayer "ágyútöltelékeinek" mint te single -ban a botokat. Szóval multiban tényleg nem egy halhatatlan gyilkológép vagy, hanem te vagy a rohadékok golyófogója. Hát, én akkor inkább már a halhatatlan gyilkológép szerepére szavazok! :) Persze azért vannak tisztességes meccsek is, csak elég sok a szánalmas sajnos. :(
Engem szerencsére ez nem érdekel.Ha valakit az izgat fel hogy 200 méterrõl egy helyben láthatatlanul lõ mindenkit esetleg még csalást is használ hát tegye.Ha neki ez örömöt okoz akkor csinálja.
Multiban legalább érzem hogy halandó vagyok nem mint singlebe ahol két évente ha meghalsz még legnehezebb szinten is. Nekem tetszik bár nem vagyok nagy multis (mert mindig kell a torrent upload és az mellett nem lehet )
Pedig ez a multi ezer sebbõl vérzik! És csak, hogy én mennyire leszarom a K/D arányt:
Szóval elég brutálisan én lettem az MVP úgy, hogy a K/D ratio -m bûn rossz. Amúgy ez a kép és az értékek átgondolása azt is megmutatja, hogy miért rühellem már szinte MINDEN ilyen játék multiját. Szóval én inkább az olyan játékmódokat kedvelem ahol van valami cél és nem csak egymást kell teljesen átláthatatlan módon mészárolni. Viszont ezekbe a játékmódokba a játékosok többsége éppen, hogy óccsó' killekért jár. Elvégre a (mondjuk) a crash site -nál pontosan tudja pistike, hogy a tényleg korrektül játszó játékosok hol lesznek. Persze ennek a fajtának eszébe nem jut a cél közelébe menni elvégre akkor meg lehet murdelni. Hanem szépen távolról lelövöldözgetik a célra . Egy szó mint száz én már ott tartok, hogy a multiplayer játékok messze legrosszabb "alkatrésze" a sok primitív játékos. Majdnem minden játékban vannak bizonyos unfair dolgok (akimbo, GL, stb...) amik rongálják a játékélményt és éppen, hogy egy pici intelligencia kellene, hogy ezeket ne használja az ember. De nemhogy ezeket használja a legtöbb vér istván, hanem még csalnak is. Szóval ne haragudj, de szerintem az átlag multi FPS player -nél a Crysis AI vezérelt ellenfelei is intelligensebbek. (Hatalmas tisztelet a ritka kivételnek!)
Nekem semmi bajom a multival jól szórakozok annak ellenére is hogy full low szinten tolom mert egy fos vagyok benne.
De nekem nem a kill/death arányszól semelyik game multija sem hanem a hangulat stb meg hogy nem a hülye AI ellen tolom hanem inteligens emberek ellen!
Ezt a mellélövés dolgot én is látom mindig a killcam-ben ,de szerintem ez a 300-as pingnek köszönhetõ mert normális szerveren még sosem voltam. Láttam olyat is nagyon sokszor hogy aki lelõtt engem úgy mentem felé hogy csúszok a talajon vigyázzállásba a kezembe meg nincs is fegyver, holott lõttem rá mint a barom!
Sajnos a multi szerintem(!) majdnem teljesen komolyan vehetetlen. :( Teljes CoD kopi csak itt még meg is van fejelve az egész a nanoruha lehetõségeivel. Na ha a CoD kaotikus akkor nem tudom ez micsoda..? Mindenki össze - vissza szaladgál, jó részük láthatatlanul, akkorákat ugrik mindenki mint valami szuperbolha, az armor mód miatt a lövöldözés is valami komikus tunkolássá silányul. Arról nem is beszélve, hogy szarvashibákat követtek el a készítõk! Most komolyan a még single -ben is OP íjat tényleg egy az egyben be kellett tenni a multiba?! A kedves gyökér játékosok egy elég komoly hányada azzal szórakozik hogy cloak -ban ücsörög egy lehetetlen magaslaton és nyilazgat le mindenkit. Ráadásul az íjnak akkora csaló aim assist -ja van, hogy az gusztustalan. Az ilyen elhalálozásaim közel felénél egyértelmûen mellém lõ a delikvens, de mégiscsak eltalál. Ebben szerepet játszik az is, hogy a hitbox (még egy CoD feature!) nagyobb mint mi magunk és mintha nem is teljesen mozogna együtt velünk. Lehetetlen módon ráadásul egy fair fegyverrel amúgy is nehéz az íjászokat lenyomni mert elég sokat kell beléjük tunkolni, de az a szar meg one hit -el! Következõ idiótaság az air stomp. Ettõl komolyan eszem megáll. Gyakorlatilag jóformán észrevehetetlenül felülrõl rád zúdul az ellen és esélyed nincs védekezni ellene. Obj. based játékmódokban ahol területet kell védeni rendesen Benny Hill -show lesz emiatt a játékból. Egy csomó alkalommal a cél olyan helyen van ahova könnyedén be lehet ugrani. És mivel az air stomp szinte biztos 1 - 2 kill(!) ezeken a helyeken mindenki ezt is csinálja. Ami ilyenkor megy az komolyan szánalmas... Persze nem a játékosok tehetnek errõl, hülye a rendszer. Aztán sajnos rettentõ brutális kombó a shotgun + futok, ugrálok mint a veszett kenguru. Baromi hangulatos a látvány, meg azok a közelharcok amit ez eredményez. A játék lehetõségei miatt könnyedén a közeledbe kerülnek és ott már tehetetlen vagy a shoti ellen. (Jó, nem teljesen, de nagy mák kell ellene. Vagy shoti...) És ezek csak a játék marhaságai, arról már ne is beszéljünk, hogy már most elég sûrûn összefutok olyanokkal akik aim -oznak. Szóval tényleg frankó lenne egy olcsóbb, és multi nélküli változat, én is inkább abba fektettem volna be. De hát könnyû belátni, hogy az nagyon nem érdeke a készítõknek anyagilag.
Maxtreme sötét pályás dolgát meg nem értem, volt 2 éjszakai pálya, meg a barlangos Hol itt a probléma? Játék nagy része világosban játszódott.
Hát mivel a single-t nem tudom egyelõre befejezni ezért multizam vagy 4 pályát és meglepõen jó a dolog, nagyon pörög az egész, és hát sajnos elég sokat is haltam de azért sikerült majdnem annyit ölnöm is :) Nyerni is sikerült már, nem rossz ez :)
Megnéztem, jól döntöttem mikor elég. A végén akkora csavar van benne mint a Rumcájszban...
Hát nem tudom lesz-e kedvem folytatni a bohóckodást... a buta Svejket nem szeretném többet látni, - így a sztoritól se várok sokat - az alpha cept (meg a másik fõboss is ilyen volt) harc rémunalmas... mivel szinte semmit se kell használnom a suit adta lehetõségekbõl...
A multira talán még ránézek - bár õszintén az ilyen játékoknál ha lenne no multi opció vételkor, szívem szerint olyat vennék...
Elég könnyû hekkelni a játékot egyébként, bár rádobták a securomos entigritás figyelést, szart se ér mert könnyû megkerülni... plusz az értékeket nem védi/nézi semmi elég freezre tenni pl. az ammot és sose fogy el... (de még így se bírtam rászánni magam az alpha cephtre.) :)
Ha esetleg megis meggondolod es megnezned pontosan mi is van az Alpha ceph legyakasa utan. Ajanlom figyelmedbe a kis szosszenetet a credits utan, ami eleg hosszu de jo zenek mennek alatta: Crysis 3 ending and credits
Na bebugzott a játék a végén. Alpha Ceph aztán nem jött elõ senki csak forgott a féreg lyuk és kész semmit nem tudtam sebezni, remélem újratöltés segít a dolgon! Ráadásul ez már a friss patchhel.
Be kéne jelenteni a Crytek-nek a hibát, hátha javítják.
- a grafika/engine nagyon jó, fõleg a nagy tereknél teljesített szépen, ellenben lett pár hely (fõleg a szûk, alagutas részek) ami azért elég igénytelenre sikerült: béna textúrák, modellek.
- elég bugos - bár a patch már javított belõlük sokat, azért sikerült a kettõben is meglévõ pár enginere jellemzõ bugot átmenekíteni
- effektek: néhol nagyon jók lettek, bár némelyik pályán annyi van, hogy konkrétan játszhatatlan a játék, fõleg a vége fele a super nano suit feltöltés a sötétben minden, csak nem jó.
- kiegyensúlyozatlanság: ez sajnos sok elemére igaz. Én örültem volna sokkal több fegyvernek és annak is ha jóval használhatóbbak - a legjobb példa pl. a HL 1 ahol szinte minden fegyvert érdemes volt használni itt kb. a kettõhöz hasonlóan fogunk max 2-3-at használni mivel hol nem lesz hozzá kiegészítõ vagy nem lesz hozzájuk ammo. Kérdés persze, hogy a nyíl mellé mi értelme van másik fegyvert használni, mivel kb. sose fogyunk ki belõle. A fejlõdésnek kb. semmi értelme nincs annyira rövid a játék, köztük is azok hasznosak amelyikkel lehet csökkenteni az energia felhasználást pl. (cloak). A harcok egyébként nagyon könnyûek, ráadásul néhány helyen elég átfutni a checkpointig lövés nélkül... ettõl függetlenül voltak érdekes pillantok csak kevés van belõlük.
- történet: meggyõzõdésem, hogy az EA-nal van vmi sötét kazár aki ezekbe beleszól, meghatározza, mert a sztori balfékségével sok párhuzamot véltem felfedezni a többi EA-s (Bioware) játékkal. A Svejket azért fogjuk a legjobban utálni mert folyamatosan belemászik a pofánkba és onnan harákolja a blõdségeit...
Egyszer érdemes végigjátszani, de nekem pl. a kettõ sokkal jobban bejött.
Így pár pálya után azt mondom: ez igen. Ebbe benne van minden, ami a 2-bõl hiányzott és ami benne volt az 1-bõl. Sõt még az elsõ Far Cry-ra is hasonlít néhány elem. Így kell ezt! Ja és nem utolsó sorban amilyen átvezetõk vannak benne, meglesném FULL MAX-on mondjuk egy olcsóbb kivetítõn :)))
Hali. Hogy tudnak azon a palyan tulemenni ahol lezerek lovoldoznek ram ? mar 20X megprobaltam,sehogy sem sikerul :(( .ja amugy hogy tudok screen shotot csinalni ?
2,5-éves a gépem és most elõször fordult elõ,h full grafikán csak 15-20fps-el megy a játék Mit érdemes elõször visszább venni amitõl magasabb lesz az fps,de nem rontja annyira a látványt?
Nem csak a Scorcher volt uj egyseg, hanem a scanner ropkodok amik cloak-on keresztul is lattak Prophet-et es emp robanassal semlegesitettek a ruhajat, de az alien mastermind is egy uj "boss" volt. A jatek konnyu de ez nekem jo volt mert nem torte meg a tortenet lenduletet. Nekem egyertelmu a tortenet, de ahogy latom sokan mast ertenek/mashogy ertik vagy nem akarjak erteni. Az en verziom:
Akik nem ertik a tortenetet, azok abban buknak orra, hogy Prophet nanosuit-ja mar reg nem a Crysis elso reszeben szereplo nanosuit, sot mar a masodik reszben is 2es verzioszama volt(nanosuit 2.0) es akkor meg nem is vettuk szamitasba a tunguzka iteraciot, amivel az a nanoruha nem kicsi generacios ugrast hajtott vegre. Igy egyaltalan nem olyan meglepo hogy a ruha mintegy lemasolta korabbi viselojet, es amikor Alcatraz elmeje megsemmisult, az ures babot/testet a ruha feltoltotte Prophet emlekeivel/lenyomataval, es az uj entitas Prophetkent azonositja magat a Crysis 2 vegen. Hangsulyozom, nalam egyertelmu hogy a masodik resz vegen a nanosuit mar egyfajta szimbiota de meg elnek a nanoreszecskekre kihato korlatozasok, amiket a 3ik reszben teljesen feloldanak.
Szerintem kerek lett Prophet tortenete es a katartikus befejezes is nagyon utott. Ami szemely szerint zavart hogy talaltam olyan kommenteket mas oldalakon, amik arrol szolnak, hogy lesz meg 3 resz, ez kicsit hazavagta nekem az egeszet, mert igy most kerek a tortenet(a lemeno nap fenyeben a maganyos hos ellovagol - They called me Prophet. Remember me) nem kell ezt sehova se folytatni.