Azt olvasom, hogy az Illum shader okozza, de akkor ti mire szoktátok állítani? A Hair pl nem tükröződik, de most tényleg haj shaderre állítsak mindent?
Valamit nagyon elronthatok, mert semmit nem találok erről a jelenségről.
Nem tudjátok mitől lehet, hogy beimportálok egy fbx fájlt, a texturákat hozzáadom diffuse mapként és úgy tükröződik minden felület, mintha tükör lenne? kep Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.03.23. 18:23:02
Reference image-re allítottam a shadert és úgy néz ki, hogy így jó. Így meg nincs árnyék... Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.03.10. 16:42:42
A Cryengine 5.4-ben hogy lehet kikapcsolni a tárgyfelületek tükröződését? Illum shaderen vagyok, a diffuse feher, a specular fekete, de még így is látom, hogy tükröződik a ház fa fala.
a link persze lemaradt xd http://www.youtube.com/watch?v=butBqfE_lnY&list=PLE9A45FAD9F35DCD3&feature=plcp modSDK hoz vannak ezek de jo a sima sdk hoz is :)
na ennek a gyereknek a tutorjaibol is meglehet tanulni használni a cryenginet részletes és jó ;P
amúgy valakinek van 5 lete hogy az ai miért nem támad? Generálom az all ait nmeg a triangulumot is vagy mit waypontotkat is de nemjó sehogysem akar menni lehet hogy az a baj hogy 32 Bites op van? win 7 mert olvasom h sok a probléma a 32bit el
valszeg lassabb lesz amúgy ettõl, de végleges megoldás csak a következõ verzióban lesz. ami feltehetõen hoz majd 3 másik ilyen bugot
robotnyk akkor egymás segittségére is lehetnénk ha addsz valami eláérhetõséget szivesen elmagyarom a terrarian részt mert azt már értem csak az ai meg a track line a nehéz:\\ am angollal hogy állsz?:) csakmert magyar tutort nemtaláltam hozzá :\\
nm am esetleg nem lenne kedved segiteni az ai beállitásában? csakmert nagyon khmkhm hulemulék xd ott állok melletuk ésss észre se vesznek néha csakha rájuk lövök .. :\ éshát nemrétem xd
Ati vidikarim van, lehet/biztos az a hiba. Az r_geominstancing az micsoda vagy hol találom, hogy átírhassam 1-rõl 0-ra?
csak jelzem amúgy, hogy ATI kártyákon az új verzió nem mûködik DX11 shader hibája miatt. r_geominstancing 1 kapcsolót 0-ra kell állítani betöltés elõtt amíg nem jön hotfix
mindkét verzióval probléma van? (32bit, 64bit) DirectX, visual studio 2008, 2010 redistbõl van friss a gépen? ha ez a user account control aktív akkor próbáld meg kikapcsolni azt, vagy admin módban futtatni. tûzfalon ki kell engedni, és pl AVG-vel is összeakadhat... most így hirtelen ennyi
Az elnne a problémám, hogy nem indul el a progi. Azt írja ki, hogy a CryENGINE mûködése leállt, és ezt írja:
Probléma-aláírás: Problémaesemény neve: BEX64 Alkalmazásnév: Launcher.exe_CryENGINE Alkalmazásverzió: 3.4.0.3696 Alkalmazás idõbélyegzõje: 00000000 Hiba – modul neve: StackHash_377d Hiba – modul verziója: 0.0.0.0 Hiba – modul idõbélyegzõje: 00000000 Kivétel – eltolás: 000000003e800000 Kivételkód: c0000005 Kivételadatok: 0000000000000008 Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Területibeállítás-azonosító: 1038 További információk 1: 377d További információk 2: 377d270b83d688d33887cf5a28e2118b További információk 3: 1fcb További információk 4: 1fcb1111801dea588d5a8cdaa25f6a1f
Az lenne a kérdésem, hogy nálatok volt/van ilyen probléma? HA van akkor tudnátok segíteni vagy tudja mi a probléma? A választ és a segítséget elõre is köszönöm.
itt találtam hozzá egész jó tutorial videókat bemutatja az egész progit + hogy mi mire való aztán a map szerkesztést és így tovább... itt
másnak is van olyan problémája hogy nem tud lerakni AI-t?
Sziasztok, letöltöttem egész szépen mûködik csak az egyik ilyen beállító panelt véletlen kinyomtam amikor szerkesztgettem a terraint, jobb oldalon szokott lenni... valakinek volt már hasonló problémája? van rá valami meg oldás?
Üdv! Az engine nagyon jó, csak egyelõre az a baj vele, hogy elég lassan jönnek a frissítések. Sokkal kezelhetõbbnek tûnik, mint az UDK, például. Minden realtime, nem kell a fények miatt újra renderelni a pályát. Ha utólag módosítasz egy textúrát, az azonnal frissül a pályán belül is. Az Eat3Dnek van egy nagyon jó bevezetõ tutorialja, 3 DVD, az egyik crytekes level artist az "oktató"
Hello, nemrég találtam rá,hogy a Cryengine 3 SDK-t is le lehet tölteni a Crytek oldaláról, lehet,hogy régi hír, de én csak most hallottam róla. Na mindegy a lényeg az,hogy leszedtem és elég összetett toolnak tûnik. A kérdés az,hogy van-e már tapasztalatotok vele kapcsolatban, esetleg korábbi verziókból, ha igen akkor milyen? Hallottatok-e már említésre méltó garázsprojektekról? http://www.crydev.net/dm_eds/download_detail.php?id=4