Hello, nemrég találtam rá,hogy a Cryengine 3 SDK-t is le lehet tölteni a Crytek oldaláról, lehet,hogy régi hír, de én csak most hallottam róla. Na mindegy a lényeg az,hogy leszedtem és elég összetett toolnak tûnik. A kérdés az,hogy van-e már tapasztalatotok vele kapcsolatban, esetleg korábbi verziókból, ha igen akkor milyen? Hallottatok-e már említésre méltó garázsprojektekról? http://www.crydev.net/dm_eds/download_detail.php?id=4
Üdv! Az engine nagyon jó, csak egyelõre az a baj vele, hogy elég lassan jönnek a frissítések. Sokkal kezelhetõbbnek tûnik, mint az UDK, például. Minden realtime, nem kell a fények miatt újra renderelni a pályát. Ha utólag módosítasz egy textúrát, az azonnal frissül a pályán belül is. Az Eat3Dnek van egy nagyon jó bevezetõ tutorialja, 3 DVD, az egyik crytekes level artist az "oktató"
Sziasztok, letöltöttem egész szépen mûködik csak az egyik ilyen beállító panelt véletlen kinyomtam amikor szerkesztgettem a terraint, jobb oldalon szokott lenni... valakinek volt már hasonló problémája? van rá valami meg oldás?
másnak is van olyan problémája hogy nem tud lerakni AI-t?
itt találtam hozzá egész jó tutorial videókat bemutatja az egész progit + hogy mi mire való aztán a map szerkesztést és így tovább... itt
Sziasztok!
Az elnne a problémám, hogy nem indul el a progi. Azt írja ki, hogy a CryENGINE mûködése leállt, és ezt írja:
Probléma-aláírás: Problémaesemény neve: BEX64 Alkalmazásnév: Launcher.exe_CryENGINE Alkalmazásverzió: 3.4.0.3696 Alkalmazás idõbélyegzõje: 00000000 Hiba – modul neve: StackHash_377d Hiba – modul verziója: 0.0.0.0 Hiba – modul idõbélyegzõje: 00000000 Kivétel – eltolás: 000000003e800000 Kivételkód: c0000005 Kivételadatok: 0000000000000008 Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Területibeállítás-azonosító: 1038 További információk 1: 377d További információk 2: 377d270b83d688d33887cf5a28e2118b További információk 3: 1fcb További információk 4: 1fcb1111801dea588d5a8cdaa25f6a1f
Az lenne a kérdésem, hogy nálatok volt/van ilyen probléma? HA van akkor tudnátok segíteni vagy tudja mi a probléma? A választ és a segítséget elõre is köszönöm.
mindkét verzióval probléma van? (32bit, 64bit) DirectX, visual studio 2008, 2010 redistbõl van friss a gépen? ha ez a user account control aktív akkor próbáld meg kikapcsolni azt, vagy admin módban futtatni. tûzfalon ki kell engedni, és pl AVG-vel is összeakadhat... most így hirtelen ennyi
csak jelzem amúgy, hogy ATI kártyákon az új verzió nem mûködik DX11 shader hibája miatt. r_geominstancing 1 kapcsolót 0-ra kell állítani betöltés elõtt amíg nem jön hotfix
Ati vidikarim van, lehet/biztos az a hiba. Az r_geominstancing az micsoda vagy hol találom, hogy átírhassam 1-rõl 0-ra?
ebben nem vagyok biztos, mert eleve el sem indul. amúgy a programon belül van konzol, ott lehet beírni
nm am esetleg nem lenne kedved segiteni az ai beállitásában? csakmert nagyon khmkhm hulemulék xd ott állok melletuk ésss észre se vesznek néha csakha rájuk lövök .. :\ éshát nemrétem xd
õszintén szólva én addig el sem jutottam, inkább csak a terrain, brush, volumes témakört néztem, AIt nem
robotnyk akkor egymás segittségére is lehetnénk ha addsz valami eláérhetõséget szivesen elmagyarom a terrarian részt mert azt már értem csak az ai meg a track line a nehéz:\\ am angollal hogy állsz?:) csakmert magyar tutort nemtaláltam hozzá :\\
a terrain része megy, csak egy kicsit most félretettem egyéb dolgaim miatt. amúgy megy az angol :)
amúgy valakinek van 5 lete hogy az ai miért nem támad? Generálom az all ait nmeg a triangulumot is vagy mit waypontotkat is de nemjó sehogysem akar menni lehet hogy az a baj hogy 32 Bites op van? win 7 mert olvasom h sok a probléma a 32bit el
na ennek a gyereknek a tutorjaibol is meglehet tanulni használni a cryenginet részletes és jó ;P
a link persze lemaradt xd http://www.youtube.com/watch?v=butBqfE_lnY&list=PLE9A45FAD9F35DCD3&feature=plcp modSDK hoz vannak ezek de jo a sima sdk hoz is :)
A Cryengine 5.4-ben hogy lehet kikapcsolni a tárgyfelületek tükröződését? Illum shaderen vagyok, a diffuse feher, a specular fekete, de még így is látom, hogy tükröződik a ház fa fala.
Reference image-re allítottam a shadert és úgy néz ki, hogy így jó. Így meg nincs árnyék... Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.03.10. 16:42:42
Nem tudjátok mitől lehet, hogy beimportálok egy fbx fájlt, a texturákat hozzáadom diffuse mapként és úgy tükröződik minden felület, mintha tükör lenne? kep Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.03.23. 18:23:02
Valamit nagyon elronthatok, mert semmit nem találok erről a jelenségről.
Azt olvasom, hogy az Illum shader okozza, de akkor ti mire szoktátok állítani? A Hair pl nem tükröződik, de most tényleg haj shaderre állítsak mindent?