Volt arról hír, hogy a jármûvek kapnak egy tolatás gombot. Tesztelte már valaki? Hogy mûködik?
Ez lehetséges, viszont a nyugatiak meg az életben nem szálltak volna partra a keleti-front nélkül(ahol a német hadsereg 3/4-e harcolt). Úgyhogy azt mondom, hogy a szövetségesek nagyon is egymásra voltak utalva, hogy legyõzzék Németországot.
Persze hogy tudom hogy egy oldalon harcoltak, de õket külön szokás emlegetni.
A közvetlenül a háború utáni történések (pl: nyugat berlin blokádja) és a hidegháború fényében, inkább úgy mondanám hogy az Szovjetek érdekei egy nagyon rövidke idõre egybeestek a nyugatéval. De hogy ideológiai és szellemi téren nem volt azonos csoportban velük, az tuti.
Szar oroszok még a Lend Lease szállítások visszafizetését is megtagadták a háború után. Pedig, elnézve a Lend Lease keretében átadott cuccok listáját, könnyen lehet hogy elbuktak volna a németek ellenében nélkülük.
Nem baj, nézzük a jó oldalát a dolognak: A COH2-ben halomra lehet majd lõni a szovjeteket a németekkel.
Akkor ez a baj, nekem ott a felsõ sor tiszta szürke, nem tudom használni, mindegy maz holnap keresek mást, vagy váltok németre vagy oroszra vagy hátha van más pálya... azért thx a videót.
Mivel játszol? Orosz vagy német? Ebben a videóban a ygerek némettel játszik és láthatod hogy épít. Gondolom ugyan ezen az elven megy az orosz is, nincs kedvem tovább böngészni a dolgot.
Ez a gond, semmi fejlesztés nincs amibõl eljutok a harckocsikhoz, ez az egy nyamvadt bunker van.
Így látatlanba az alapegység, nem tudom játékba mi a neve, talán ott is pioneer, engineer és nyomd meg a B betût. Minden rts-ben coh1-ben is az. Gondolom építeni kell valamit, ahogy eddig, pl. barakk.
Igen, akkor úgy teszem fel a kérdést, hogy mi kel? Mert maga a fõépületbõl csak katonákat tudok, ami nem vezet sehová, az elsõ részt kijátszottam kiegészítõkkel, ez valszeg másképpen megy, mert ott rányomtam a fõépületre és akkor elsõre azt dobta ki hogy milyen melléképületeket akarok fejleszteni....
Csabi1987-nek köszönhetõen (KÖSZI a KULCSOT) én is kipróbáltam és hát nem nagyon jött be az elsõ benyomások után. Lehet hogy csak az egóm miatt (normal AI lenyomott 1v1-be, pedig COH1-ben már 15-ös voltam...) Remélem megszokom az újításokat.
Egyébként meddig tart a BETA?
Pontosan mely menüpontokon kell keresztül mennnem hogy gép ellen játszhassak?
Szóval úgy gondolod, az oroszok nem szövetségesek voltak... áhá... :)
szereztem kulcsot ma leszedem, meg tudod mondani hogy vajon lehet-e npc ellen nyomni? vagy csak pvsp-be? Vagyis gép ellen is lehet-e vagy csak élõ személyek ellen?
Man, GDC 2013 keeps delivering. SEGA announced today that Company of Heroes 2, the eagerly anticipated strategy game from Relic, will be running an exclusive, early access beta phase which will go live Tuesday 2nd April. Company of Heroes 2′s beta will be hosted on Steam and will take advantage of Steamworks’ various features (such as match-making and friend list).
Nagy newbie vagyok, múlt héten vettem meg az elsõ részt, de már most érdekelne két kérdés a második résszel kapcsoltban: 1. CoH2 multiban játszható marad Amerika, Anglia és a Panzer Elite? 2. Béta kulcsot hogy lehet szerezni, hol lehet igényelni?
köszi! Bár szerintem több lesz 10e-nél, de akkor is megveszem. Nyugodj meg, rendelhetsz majd gyûjtõit is ha van zsé-d :D
Igen, elfoglalsz egy pontot és te döntöd el mit termeljen, olyat építesz rá ami kell. A saját taktikádhoz igazítod, ammo vagy fuel igényesebb fejlesztések stb. Ha az ellenfelét elfoglalod, le is rombolhatod és mást építhetsz a helyére. A pontos felépítése még szerintem nem végleges, biztos lesz finomhangolása. Mi mennyibe kerül stb.
Ez nagyobb szabadságot fog adni a nyitójátékba. Mert most látod, ugye az ellenfeled milyen pontokra startol rá.
Nem hinném, hogy annyira butítva lesz. Újdonságokkal akarnak próbálkozni persze. Az új "látókör" is ezért van, csak azt látjuk, ami nincs takarva. Ezzel is a taktikát akarják fokozni, hogy nem tudhatjuk mi van a sövény másik oldalán.
A személyre szabható nyersanyag pontok, mondjuk felfoghatóak egyszerûsítésnek is. De van benne valami, amit a készítõk nyilatkoztak, hogy ezáltal változatosabb lehet a harc, mert mindig alkalmazkodni kell az ellenfeleknek egymáshoz. Nem az van, hogy egy pályát kiismer az ember és jönnek az elõre költött lépések a gyõzelem érdekében.
Manapság pár éve a végtelenül lebutított játékok a nyerõek, hogy a mai fiatal hülyegyerekek 5 perc alatt meg tudják tanulni és élvezzék a játékmenetet.
A Company of Heroes a legjobb stratégiai játék a szememben(beleszámítva a starcraft2t is) pont azok miatt a dolgok miatt amik összetetté tették rengeteg taktikázási lehetõséget kínálva(fedezékrendszer, különbözõ doktrínák stbstb).
Nagyon remélem, hogy nem lesz egy csodaszép de butított játék a második rész, de sajnos egyelõre nem nagyon bizakodom, meglátjuk.
Akkor jól értettem, bár nincs okom reklamálni, hisz még az 1-es rész elsõ kampánysorozatában elakadtam, azaz inkáb abbahagytam és még a németet sem kezdtem el :-)
akinek van kedve/ideje leirhatja ide magyarul is a lényeget ebbõl
Igen, tehát nem "reinforce" kérsz az egységre, idõt és mp-t áldozva rá, ráadásul visszavonulni ahol ez végrehajtható, hanem gyak. csapatösszevonást csinálsz a meglévõ egységek felhasználásával.
Gondolom ez azt jelenti, hogy az alap gyalogost be lehet épiteni mondjuk egy mortar, HMG, anti tank gyalogos egységbe. Ilyen eddig nem volt.
Ez az idézet a cikbõl van de nem értem mert eddig is ki lehetet potolni az elesett egységeket a a teljes egységbõl vagy én nem emlékszem jól?Idézet: "Az orosz alap gyalogos egység képes beolvadni más egységekbe „utánpótlás” formájában, tehát a korábbról ismerõs felvesszük a fegyvert a földrõl funkció, kap egy megerõsítés jelleget, ez igazán örömteli, hiányoltam sokat ezt az elsõ részbõl."