Nem olvasom a Steam fórumot, ezért maradt ki. Meg sosem ittam ilyen kávét. Jó?
Szerintem akkor egyetértünk. Aki valamit MOST akar, MOST kell neki és most éppen nincs, akkor dönthet, hogy fizet, vagy leküzdi a kényszert és vár. Ha megfigyeled, én - mint elvakult CoH-os - sem akartam mindenáron rábeszélni Balenixet, hogy most vásároljon, pedig vállalom a vasvillát is, ha kell.
Én előrendelve vettem annó az alapjátékot (12K volt talán, vagy ilyesmi), meg a WFA-t, pedig tudtam, hogy legkésőbb 1 év múlva már a feléért is megvehetem. De megvettem, mert AKKOR akartam játszani vele. Akkor, amikor a legtöbben játszanak, amikor a legtöbb szó esik róla, mert egy focimeccset is csak élőben jó nézni. (sajnos igazam lett, mert azóta sem volt annyi az aktív játékos). Ha jól értem, te bundle-ban vetted, az pedig jóval a megjelenés után lehetett csak. Lehet, hogy neked azért nem annyira jó és értékes ez a játék, mert kevesebbet melóztál érte :) Jól van, nem akarlak én bosszantani, de szájkarate helyett játszhatnánk valamikor egyet.
Azért azzal vitatkoznék, hogy a Men of Warhoz nem kell túl sok ész. Mondjuk, ha arra gondolsz, jobban kell ismerni az egységeket a és az időtényezőt a COH-ban akkor igazad van. Lehet több "munka" van egy COH multiba, de eléggé el is tér a 2 játék felépítése (ahogy írtad).
Nekem mindkét játék tetszik (COH 2 a gépigénye miatt felejtős). AS2 nekem bejön. A Men of War-ba nincs kasszikus kő- papír- olló felépítés, és nincs benne úgymond olyan balanszt, hogy ha ellenfél X egységet hoz és akkor arra Y-nal, esetleg Z-vel válaszolok.( COH-ba megteheted, hogy rátolod a gyalogságot az AT-gunra, ez MoW-ba egyenlő a halállal).
Inkább a pozícionálás számít, meg, hogy ki látja meg előbb a másikat és hogyan reagálja le (ez közelebb áll a valósághoz is). Van annak egy feelingje mikor egy 10 MP-be kerülő gyalogossal levadászol egy 1500 MP-es nehéztankot.
MoW-ba azt nehezebb belőni (számomra), hogy mennyire éri meg babusgatni az egységeket és mikor megy figyelem rovására. COH-ba összes egységre érdemes vigyázni, az alap. Utoljára szerkesztette: wednes, 2015.07.03. 12:58:17
Nem értem miért gáz ha másként funkcionálnak egyes dolgok mint a valóságban. A COH nem realisztikusságra törekszik hanem kiegyensúlyozottságra és egyenlő esélyekre, leginkább a sakkhoz tudnám hasonlítani, de asszimetrikus sakk, úgyhogy úgy kell fentartani a balanszot, hogy az egyes oldalak eltérő egységekkel játszanak.
Szeretem a Men of Wart, de a régieket, ahol rendesen kidolgozott küldetések voltak, az Assault Squad féle üssük szét egymás fejét című dolog marhára nem tudott megfogni. Azt is látni kell, hogy azért a Men of War sorozatnál a COH koncepciója jóval szofisztikáltabb, sokkal több gyakorlás és gondolkodás kell hozzá hogy jó legyél benne. A Men of Warhoz nem kell túl sok ész. Mindkét sorozatot bírom, de szerintem butaság őket összehasonlítani, ennyi erővel egy második világháborús témájú FPS-hez is hasonlíthatnád a COH-ot, annyira eltér a két sorozat koncepciója.
Öt Starbucks kávé ára, ezt se felejtsd ki, Steam fórumon ez is marha divatos hasonlat. Nézd, tudom hogy Magyarországon jól élünk, és dübörög a pannon puma(ha nem így lenne, már foglalt lenne minden lámpavas Felcsúttól Kápuáig..),de egy bundle kosárba hullott cuccot akkor sincs pofám teljes áron ajánlani, hogy aztán két hét múlva szerencsétlen balfékek megint a -75% vagy valami még olcsóbb bundlitól kapjanak agyvérzést, és rontsanak nekem vasvellával, miközben én a játék nagyszerűségét ecsetelem ahogy a szuflám engedi. Men of War Assault Squad 2-t én lényegesen jobb játéknak tartom(igen oos bugokkal együtt is), de azt sem ajánlanám úgy többet 9000 forintért, hogy múlt héten még 1500-ért is meg lehetett kapni.
Japánokkal meg semmi baj nincs RUSE-ban, MoW játékokban, Axis and Allies-ban, Sudden Strike-ban, Blitzkrieg-ben, stb. Pont CoH-ban akadnának egyensúlyi problémák amikor ott is valóságban tök azonos eszközök játékban különböző egységeken teljesen másként funkcionálnak? Egy Type 3 Chi-Nu miért ne tudna lenyomni egy M4 Sherman-t, és miért ne kergethetne meg egy Type 4 Chi-To egy T34-85-t? Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.07.03. 11:13:39
Már új nem lesz a nap alatt, vagy kelet vagy nyugat mind a két patront ellőtték, marad Afrika vagy a Csendes óceáni hadszintér, utóbbi kicsit érdekes lenne a szinte harcértékkel nem rendelkező japán tankok miatt. Vagy lesz egy újragondolása az első két koncepciónak, amúgy az első részből baromira hiányoztak a ruszkik szerintem, az egysíkú normandiai pályák már uncsik voltak, viszont az tuti hogy életem egyik legjobb játéka volt a coh1. Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.07.02. 17:08:00
Egyetértek, van olyan ember aki több(tíz)ezer forintot elkölt egy hónapban cigire/piára, akkor már inkább legyen ez.
Amúgy én az első részt még mindig a legjobb taktikai RTS-nek tartom ami valaha készült, jobb mint a második, csak hát azt már nem játszák, most ezt játszák, most ezt kell jászani, ha COHozni akar az ember.
Ami nagy hibája a második résznek, az a SEGA féle idióta DLC politika (mert tény hogy bizony van néhány vérópé fizetős commander) és az indokolatlanul brutális gépigény, ami miatt eleve sokkal kevesebben tudnak játszani vele mint az első résznél. Plusz hülyét tudok kapni a havas/Bllizzardos és hidas ranked pályáktól, remélem a harmadik részben elfelejtjük az oroszokat és a keleti frontot.
Egy brit/olasz kiegészítőnek azéért még tudnék örülni. Utoljára szerkesztette: bgabor911, 2015.07.02. 16:10:00
Az igazság az hogy szeptemberben vennék laptopot, és arra szeretném a CoH-t. Így akkor veszem meg amikor kedvem tartja- persze ha akció van akkor rávetem magam.
Én majdnem 20 at adtam ki érte mert megvettem mind a két kieget, de nem bántam meg 160 óra multinál jár a steames számláló és még csöppet sem unom.
Megszólítva érzem magam, mint elvetemült CoH hajlamú :) nem játszom mondjuk egész nap, sőt minden nap sem, de ha lenne még pár életem, az egyiknek jelentős részét kitenné ez a játék (amit így valszeg hamarabb megunnék...). Mi pénz, mi nem pénz. Csak magamban összeszedtem, hogy miért ad ki ma az ember 6-7000 forintot. 1. Elmész a csajoddal moziba és megnéztek 1 filmet. 2. Elmész egyedül színházba és egy jó helyről nézed az előadást. 3. Elmész bulizni és mivel az első burzsuj balf@sz elkezdte, te is kénytelen vagy fizetni egy kört az egész haveri társaságnak. 4. Veszel egy slágerkönyvet, amiről most mindenki beszél. 5. Veszel egy olcsó, de még nem hulladék futócipőt. 6. Veszel egy kézi súlyzót / kettlebellt. 7. Bevásárolsz hétvégére, hogy a haverod balatoni nyaralójában legyen mit enni, inni. +1 a Szigetre ennyiért már be se engednek még egy fél napra se... stb., stb. szóval, hogy mi pénz, mi nem pénz, az ugye relatív, de sokakat ismerek akiknek ez a játék több élményt adott, mint a fent felsoroltak során megélt katarzis együttvéve. Ez egy rétegjáték, mert a nagy egójú emberek hamar pattintják, mert gyakorolni és érteni kell, hogy jó legyél benne. Lényeg: 6-7000 forint bizony pénz, nem is kevés, de egy jó játékért, amibe unalom nélkül több száz órát bele lehet tenni, simán megéri. Ha most kell neki, vegye. Ha tud várni az akcióig, várjon.
Épp egy hónapja volt Humblén 4500 forintért az egész CoH2 bizbasz+fél Dawn of War II bizbasz. Ha belerúgsz bármelyik kulcssefterbe ezüsttálcán fogják kínálni neked az alapjátékot 3000 forint körül, ha találsz normálisabb embert, akkor Western Front Armies-zal együtt. Miután a CoH2 alapjátéka kényelmesen elhelyezkedett a leértékelt cuccok gyűjtőketrecében, 6-7 ezer forint az alapjátékért csak az elvetemült CoH hajlamúaknak nem pénz, akik mással sem játszanak egész nap.
Rebesgetnek valami új kiegészítőt britekkel még a nyáron. Ilyenkor az alap játék és régebbi kiegek Steam ákciójára is lehet számítani, szóval ha van még időd, akkor várj. Egyébként a játék többet is megér, mint 5990 pénz, de én elfogult vagyok. :)
Üdv urak! Szemezgetek a CoH2-vel, de a megvételénél még habozok, ugyanis nem tudom hol érdemes megvenni. A Steam-es eléggé drága, az 576-ban láttam 5900-ért. Tudtok ajánlani valami olcsóbb helyet?
Egy bejegyzést találtam eddig erre: http://www.coh2.org/topic/2615/explaining-manpower-income-and-upkeep max pop cap = 100 0-25 pop cap = free upkeep 26-75 = 4 upkeep per pop cap 76-100 = free upkeep
Ez alapján upkeep costot nem fogunk találni az egység statok között, mert egységesen a fenti szisztémában kerül kiszámításra. A popcap igényt pedig megtalálod a táblázatokban. pl: 1 pio (5) + 2 gren (2x7) még ingyen van, a 3. gren már 4-et levesz az MP income-ból, stb.
Sony most írta a fansite-ra, hogy frissült a stat oldal az új patch-re.
Köszönöm! SonyBlack-nek és csapatának tisztelet a terebélyes munkáért! Most kezdtem nézegetni és találtam néhány érdekes adatot, ami más megvilágítás alá helyezi a dolgokat, pl.: a célpont mérete egy grenadier-nél 4 főre 4, míg a kübelwagen-re 14, ami azért nem elhanyagolható. Illetve a gyártási időt mindenképp érdekes számmal kifejezve látni. Viszont amit hiányolok az a fenntartási költség, ami azért egy alapvető adat volt számomra amikor a coh 1 időben, az egységeket nézegettem a fansite-on. Volt egy trükk amivel elég sok mp-t lehetett spórolni a wermacht-tal: ha jól emlékszem 14 pop.cap-ig nem volt költség :)
Valaki tud olyan oldalt, ahol lehet találni részletesebb leírást az egységek tulajdonságairól? Itt most nem a képességekre gondolok, hanem pl.: az életerejére, arra hogy mennyi a fenntartási költsége, vagy éppen a fegyver lehűlési időre stb.
Nekem se tetszik ez az üzletpolitika, de gondoltam szólok, hátha valakinek kell. Az amerikai frakció szerintem konkrétan jászhatatlan a fizetős Rifle doktrína és a benne lévő E8 Sherman nélkül, mert 75mili shermannal és Jacksonnal senki se fog meg egy valamirevaló late game német páncélostámadást. (2vs2 és felette helyzetről beszélek)
"All unit" moddal ráadásul a tisztekkel behívható általában ütős egységek gyárthatók, így szerintem kár is pénzt kiadni értük, mondjuk aki kizárólag emberi játékosok ellen játszik és csak modok nélkül annak lehet megéri.
Messze a Wehrmacht a legkönnyebben játszható nép, ahogy az előző részben is az volt. A T1-T2 épületekből kihozható egységekkel gyakorlatilag minden helyzetet meg tudsz oldani, amit a játék prezentálni tud, még doktrínát se szükséges választani. Aztán ha feltétlenül szükség van rá, mész T3-ba a Panzer4ért, blobozás esetén Ostwindért és kész. Remek kis frakció, de azért elég könnyű.
Ja és amúgy most Steam nyári vásáron féláron vannak a fizetős doktrínák(izé, commanderek) Steamen kemény két Euróért darabja, most érdemes beszerezni az ütőseket (Wehrmacht - Mechanized Assault, USA- Rifle).
Számos helyen lehet olvasni különféle stratégiákról. Én is szoktam ezen agyalni, most pl.: az jár a fejemben hogy a wermacht-nál, T2 után mivel érdemes játszani. Tudom hogy ez függ a pályától is, tehát azt is számításba véve mit használtok gyakran a féllánctalpast, vagy inkább a scout car-t? pl nagy pálya esetén ha nincs okw a pályán érdemes-e egy előretoltat létrehozni egy medic bunkerrel és egy halftrackkel, vagy 2 scoutcar az mennyire éri meg? esetleg inkább csak a gyalogosok játszanak, és az at? Ha van valami érdekes játékstílusotok, osszátok meg kérlek, (röviden) szívesen olvasnék róla, magyarul is. :)
Obercommandonak skin-t lehet szerezni? Store-ban nincs.
Min 1$: -Warhammer 40,000: Dawn of War II -Warhammer 40,000: Dawn of War - Game of the Year Edition -Company of Heroes Complete Edition -Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: Oberkommando West -Company of Heroes 2 Soundtrack -Bonus Digital Extras
BTA: -Company of Heroes 2 -Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: US Forces -Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution -Warhammer 40,000: Space Marine
15$: -Company of Heroes 2 - Ardennes Assault
Gyengébbek kedvéért: 4500 forintért az egész Company of Heroes hóbelevancot be lehet zsákolni, és még adnak egy rakás extra játékot is hozzá. DLC nincs közte, az csak a zsírosparasztoknak jár. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.05.28. 23:20:52
Én még nem töröltem egyet sem, valószínűleg nem hozható vissza.
Csak a commander. És véletlenül töröltem járműskineket. Hogy hozhatom vissza? Be volt állítva és delete. Azt hittem csak a slotból törli de nem. Utoljára szerkesztette: MrPredator, 2015.05.26. 09:27:01
Ami biztos, hogy jön a játék egy új kiadása Vulkan API-val SteamOS alá év vége környékén, így biztos látunk még valami megvehető-megveendő tartalmat, talán épp új kiegészítőt, hogy visszaszedjék a port árát.
A Wehrmacht-nál van olyan lehetőség tankokra hogy "hull down" vagyis a pio(útász) egységgel körbepakolhatjuk homokzsákokkal a tankot védelmi pozícióban, a kérdésem az lenne hogy ilyenkor kap páncél bónuszt vajon? Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.05.18. 18:50:32
Hát, tőled nem féltem a tiniket, mert az értő visszaolvasás az neked sem megy.
Innen kezdődött a fingreszelés: Skaternorbart #1401 2015.04.14. 22:10 "Sziasztok! Hány évesek vagytok? A haverom szerint csak tizenévesek játszanak evvel a játékkal."
Ami a haverja szemszögéből teljesen igaz lehet, a játékosok nagy része tényleg tizenéves, a felnőttekről meg az online disinhibition effect, illetve a csoporthoz alkalmazkodás miatt viselkedésükből nem tudod megállapítani hogy azok, és mivel a koruk miatt nem éreznek kényelmetlenséget(legalábbis még, és nem úgy), nem keresnek egykorú társakat sem mint a fiatalok, így az életkorukat sem posztolják ki mindenhova.
Az meg hogy egy döglődő, fiatalabbak által már nem is ismert fórumon hány öreg csontot tudsz összeszedni a 20+ Gaming Master Race nagyobb dicsőségére, az tök irreleváns abból a szempontból, hogy milyen videojátékokat milyen korosztályok preferálnak világszinten. Ilyen életkor soviniszta baromságot Slitherine/Matrix Games, Battlefront, meg esetleg DCS fórumon még elnéznék, de pont egy Company of Heroes topikban kell fényezni magad?
Viszont, egy ilyen játéknál már lehet, hogy a 30-40 éves korosztály a tapasztalatát a rutinját használja inkább, mint az egyre kopó reflexeit és amíg ez a kettő kiegyenlíti egymást, addig versenyképesek. A SAS-l is lehet olyan beosztás, ahol nem a feltétlenül a jó reflex, hanem a valós tapasztalat megléte dominál, amiben meg az "idősebb" korosztály élvez, behozhatatlan előnyöket...
Én sem értem, miért akarják eltemetni a 30 fölöttieket. Még az SAS-től is csak 40 éves kor után szerelik le az embert, vélhetően úgy gondolják hogy addig a pontig a kora bizony nem befolyásolja a teljesítőképességét. Márpedig ott némileg gyorsabb reakciót és helyzetfelismerést, "szem -kéz koordinációt" várnak el az emberektől, mint holmi gagyi FPS vagy RTS játéknál.
Nem tudom neked mi bajod van, de én bizony így látom a dolgot (és nem csak én, mint a reakciókból láthattad). És bizony az durva lesz, amikor ez a korosztály, aki működésképtelen az okostelefonja nélkül, könyvet életében nem látott, és a világon semmibe sem hajlandó energiát fektetni, felnőttként kijut majd a munkaerőpiacra. Az egy vicces helyzet lesz, de nem nekik lesz vicces.
Úgy beszéltek a 30 év feletti játékosokról mint valami vénemberekről járókerettel, tehát akkor egy 38 éves swat kommandós már tompa reflexel rendelkezik? ugyan már 30 év felett is úgy kell kattingatni mint 20 évesen
Ó b+, mellényed is csak azért ekkora, hogy támogassa az egódat, nehogy leessen a magas lóról, igaz?
"Szerintem a mai 20 év alatti korosztály egyenesen alkalmatlan arra hogy egy ilyen összetett játékot kitanuljon ÉS még magas szinten is műveljen." Akkor egy Men of War-hoz különbözeti vizsga kell, a Graviteam Tactics és Combat Mission játékokhoz meg egyenesen csapattiszti képzés?
A számítógépes játékok messze legnagyobb felhasználói a 20 év alatti fiatalok, és nem azért mert lenézik, mert a hanyatló nyugaton(nem a balkánon) teljesen elfogadott szórakozási forma vagy jó 15 éve már a videójáték(gyakorlatilag ahogy a NES-Commodore generáció felnőtt), csak a felnőtteknek nincs annyi szabadidejük mint a gyerekeknek, tanulás van, munka van, házimunka van, család van, mindenféle faszság van, és ha NEM CSAK a gép jelenti a kikapcsolódást, akkor állandó játékra kurvára nem futja. Közben öregszik is az ember, reflexek tompulnak, szem-kéz mozgáskoordináció lassul, memória, látás romlik, és a csak fizikai, vagy monoton szellemi munkánál, gyenge szociális kapcsolatok mellett bezony még az általános értelmi képességek is, hogy az esetleg random fellépő betegségeket ne is említsük.
De bezzeg bgabor, jaj bocs, bgabor911 a 20+ Gaming Master Race élén leveri a kisköcsögöket CoH2-ben, és ha már ott van, megdugja a barátnőiket hadizsákmányként.
Általában igazad van a 20 év alatti korosztállyal kapcsolatban, valószínűleg minket is ugyanígy megvetettek a nálunk 20 évvel idősebbek, mikor tinédzserek voltunk, viszont kapásból mondok neked 2 klasszist, DevM, Lollypop, akik bőven 20 alatt lettek top playerek. 30 felett viszont, bár bölcsebb és megfontoltabb a játékos, de már messze nem olyan gyors, mint a tízes, húszas éveiben.
Szerintem a mai 20 év alatti korosztály egyenesen alkalmatlan arra hogy egy ilyen összetett játékot kitanuljon ÉS még magas szinten is műveljen. A kitartást hírből sem ismerik, mindig az újra vágynak, ami új kitanulására nem akarnak tíz percnél többet szánni. Nem véletlenül faék egyszerűségűek a mai játékok.
Akik a COH2-höz hasonló játékokat profi szinten művelik, az éppen hogy a 25-35ös korosztály. "nem hitték el nekem, hogy rajtam kívül is vannak még korombeliek akik nyomják ezt." Egyszerű, idősebb emberek körében makacsul tartja magát az a tévhit hogy számítógépes játékot csak gyerekek játszanak. Ami baromság, mert szórakozásra, kikapcsolódásra nem csak a gyerekeknek van szükségük. Ez se másabb semmivel mint az olvasás vagy a sorozatnézés.
Sziasztok! Utólagos engedelmetekkel egy videót tennék közzé itt, amelyet a játékról készítettem. Company of Heroes 2 Breaktrough
Gyanús hogy ez a játék nem is kifejezetten a 18 alattiaknak készült, szerintem :) Legalábbis a fanok legtöbbje a történelmi hátszél miatt/vagy is játszik a játékkal, és a tizenévesek zömének lövése sincs a történelemről, ergó nem érdekli őket a coh Utoljára szerkesztette: Savaran, 2015.04.15. 18:22:59
Kissé offenzívnak hatott a bejelentkezésed. Néha napján betérnek ide trollkodni a gyerekek. Nem tudom miből gondolja a cimborád, hogy ezzel csak tízen évesek játszanak. Azért ez nem egy Call of Duty.
Sőt továbbmegyek, nézzétek el nekem a kérdést is. Van úgy hogy nem jut eszembe rákeresni, és inkább rákérdezek.
Köszönöm a választ! Egyébként én 30 vagyok, és nem hitték el nekem, hogy rajtam kívül is vannak még korombeliek akik nyomják ezt. Köszönöm az "evvel" helyett "ezzel" kijavítását is. Megjegyzem.
Multiplayer csatákban ha az oroszokkal vagyok, néha női mesterlövészek jönnek, ha "gyártok" mesterlövészeket, mi alapján jönnek nők? És néha a tank legénység is női hangon szól!
Szerk.: utólagos infó, hogy az ingyenes demó sajnos már nem elérhető... Így érdemes megvárni egy komolyabb leárazást, akkor (szinte) ingyen vihető. Utoljára szerkesztette: conshilla, 2015.03.25. 14:04:52
Az igazi játék a multiplayerben van, mert semmilyen AI nem tud olyan ravaszul, ötletesen, változatosan játszani, mint egy ember. Akinek új a játék, és szépen, apránként akar megismerkedni a részleteivel, nem akar rögtön a mély vízbe menni, annak először kampány, aztán skirmish, aztán multi. A kampány menetében jó pár dolog másképpen van, mint a multiban, és ha valaki túlságosan hozzászokik a kampányhoz, sokat fog kínlódni a multival - ez legalábbis a saját tapasztalatom, mert én egy bő évig csak kampányoltam a coh1-gyel. Azután, hogy elkezdtem multizni, rájöttem, hogy eddig nem is játszottam igazán, és nem ismertem a játék lényegét. Az igazi sikerélmény és izgalom a multiban van, de a többi játékmód is ad persze sok szép játékórát. Skirmish (1v1 VP-re a gép ellen) azért jó, mert egyenként, időnyomás nélkül, kipróbálgathatod az egységeket, mit tudnak, hol jók, hol nem, szokhatod az építési sorrendet, mikrózást, hogy telik az idő, hogy jön a nyersanyag, ilyesmit. Ugyebár ebben a játékmódban lehet Pause-t használni. Én csak azt mondom, hogy könnyű ehhez a "tét nélküli" módhoz hozzászokni. A multiban ugye már a "bőrödre" megy a játék. Ha egy ember elver, azt már nem szívesen ismeri el a játékos (legalábbis sokan nem tudnak veszíteni), gépre meg ráfoghatod, hogy biztos magának "csalt". :) Hallottam ezt már egy párszor. Jobban fáj az egónak multiban kikapni, sajnos ez az igazság. Azért is király ez a játék, mert megtanít veszíteni, kitartónak lenni, tanulni a hibáidból. Hajrá!
lehet hogy kicsit pontatlanul fogalmazok; egészen pontosan azt fejtegetem, hogy annak idején amikor még teljesen új volt a játék, a campaign-t játszottam persze a tutorial után, és már nem is tudom úgy a 10 misszió környékén jelent meg először a Victory point kérdés. emlékszem sokat szenvedtem vele, és onnantól kezdett igazán kikristályosodni hogy miről is szól a játék, ez az élmény szükséges volt nekem hogy megismerjem és a kedvencemnek valjam ezt a játékot, miután ezen a felfedezésen túl jutottam, én is mint mindenki más a skirmish-el játszom, hiszen a játék így marad örök érvényű klasszikus
Akkor én vagyok az egyik ritka kivétel, bár kipörgettem vagy kétszer az egynek a kampányait de 99% ban skirmish-t játszottam
Szerintem ne beszéljétek le a campaignról, mert neki még ismeretlen a játék, és megfigyelheti az egységeket miközben játszik, ezt skirmishben nem teheti meg, illetve easy ellen persze igen. Nem mellesleg a küldetések olyanok mint egy tv sorozat, szerintem fordulatosak és érdekesek az átvezető videók, jók az eligazítások és a játék közbeni párbeszédek stb... ezt lehet hogy az öregebb játékosok már el is felejtették, pedig valószínűleg ők is a campaignba szerettek bele, még annak idején a coh 1 nél.
a kampány nem jó a gyakorlásra a scripttenger miatt, skirmish játék először a gép ellen egy mentorral ill. tanácsaival :)
Mivel kb. két napja kezdtem el vele játszani, ezért úgy gondolom, hogy egyelőre a multi kicsit még messzi dolog. Szeretném legalább a minimális alapokat single playerben elsajátítani.
Green Man Gamingen volt akció, lehet még van is. Beszereztem az alapjátékot, illetve a Western Front Armiest. Mit mondjak? Az orosz kampány nagyon tetszik, főleg az a sniperes küldetés, talán a 4. volt asszem'. ;)
szeintem az alapjáték és a western front armies is sok tartalmat ad sőt jó időre elegendőt is
Sziasztok! Beszereztem a Company of Heroes 2 - Ardennes Assault részét. Tetszik a játék, a második VH is érdekel, szóval szeretném tovább "pimpelni", viszont nézegetve a különböző helyeket, ahol lehet vásárolni kiegészítőket, rengeteg verzió van feltüntetve. Ti, hogyan lépnétek a helyemben tovább?
Az alapjátékon gondolkodom, de utána miket érdemes még megvenni?