Tudna valaki segíteni, abban, hogy most teljesen felpatchelve milyen verziójú a játék, és hogy a legutolsó foltot letölthetem - e direkbe valahonnan, mert nem akarom autoupdatelni.
Ahogy látom még mindig megy a blitz képesség a német tankoknak sérült motorral, utóbbi srácnak még meg is javult a motorja tõle...eltûnt a dmg ikon.
Tiger Ace commander a vehetõ veteránsággal elmehet a fenébe.
Egyébként a p4-nek kéne valami nerf mert még mindig pazarul muzsikál. Fõleg hogy úgy érezni, mintha nerfelték volna a consricpteket az új vet rendszerrel. Szóval belehalt a 2 csillagos cons egy szimpla p4 megdobásába (álló helyzet, nem mozgott, hurrá is volt, dobás után futás is volt)
Tiger Ace meg... konkrétan egy lövéssel kilõtte a 6 fõt, ágyúval együtt...
Más kérdés, hogy ha bejön a saját veszteségeit nem tudja pótolni...
meg a 70-80 euros gyujtoi valtozatban sincs? 30 euroert lehet upgradelni ilyenre
Ebben az új szovjet parancsnokban (1v1-ben fõleg) lesz fantázia offmap érkezõ géppuska, ami a gépeket is öli, meg gyalogsági akna olcsóért, és egy kis tankelhárító ágyú, így lehet életképesebb lesz a T1 építés.(Soviet Defensive Tactics vagy mi a neve.) A német gren+halftrack és használhatónak tûnik elsõ blikkre. Ha már itt a peccs:)
Ha most meg kitalálják hogy csak Hookups csoportból fogadnak el jelentkezést, belehugyozok a szájukba.
Nah igen az elég erõs túllövés volt, mármint a COHO (bár ott a commander összeállítás nekem bejött)
Hát igen értem amit mondasz, meg azért nem véletlen aktív a support, itt most folyamatosan generál bevételt a játék. Nehéz egy ilyen játékipari szemléletváltást átélni, de legalább content az van.
Azért hozzá kell tennem, lassan-lassan hatékonyan oldom fel a assault spamet, mondjuk ehhez kell az, hogy rosszul használják õket.
Meg az átlag germán játékos valami panzer mániában szenved:) 2v2-ben minek kell 3 tiger a pályára...aztán nincs embere foglalni, meg próbálkoznak baserape-el...
Múltkor sikerült megúsztatni 2 párducot, 1 tigrist semoskyen, a drága t34-85-el:) (meg egy katyushával) Az ilyet öröm nézni! Téli pályák egyik pozitívuma:)
KV-1-el haverom supportol, nagyon jó cucc, egyik leghasználhatóbb orosz tank. (mint egy német tank)
KV-1 szerintem soha nem lesz ingyenes, ha szerepelni is fog más commanderben, az is fizetõs lesz. Attól még vonzó, "más", én is elõbb utóbb beszerzem, mert megnézném mit tud a kezem alatt.
Bármit veszel, az különbözik az ingyenestõl, sõt bármitõl is különbözik. Attól még van balansz, így aki költeni akar, költsön, nem vesz magának gyõzelmet. Másképp hogy ambicionálnál embereket, hogy vásároljanak? A játék színesebb lesz, az ötlet kiváló, sokkal életképesebb a COHO kétes rendszerénél: nem fog soha bazookás engie kezdeni...
Engem nem zavar hogy bizonyos commanderekért fizetni kell, az zavar, hogy ezek a commanderek egyedi képességekkel rendelkeznek. Nem zavarna a dolog, ha a kV-1 más doktrinában is lenne, ue. assult grenre, de sok érdekes kombináció elzáródik az embertõl. Meg a trend amit a temérdek commander eredményez az végén valami "moba" lesz...
Azt mondtam, hogy tök mindegy veszel-e commandert, attól még nyerhetsz, ha jobb vagy. A paytowinre vigyáznak, ha van OP szag, eltüntetik, ha van kevésbé használt unit, majd erõsítik. Nem lehet panasz még a szupportra.
Hát a keddi streamben lehetett látni a "teljes" commander felhozatalt, (a következõ patchben érkezõ 4-en kívül(amibõl persze csak 2-t mutattak be))
Ha lesznek akár új egységek is a commanderekben, akkor is ügyelni fognak a balance-ra, amiatt senki se aggódjon. Viszont pontosan az fogja adni a játék tartósságát, hogy idõrõl idõre meglepnek mindet új vezérekkel és mapokkal.
Viszont,ami nem tetszik hogy vásárolnom kell commandereket mert nélküle szar leszek? Csak kérdezem,ezt eddig nem tudtam kihámozni. Gondolom nem kötelezõ,de ha nem veszek akkor lemaradok?
Nekem a coh2 az elsõ stratégia játékom és nagy élvezem. Néha kikapok néha nyerek, de hát ez már csak ilyen. Szerintem mindenképpen érdemes megvenni annak aki szereti a 2. világháborús játékokat és annak is aki szereti a stratégia játékokat legyen az pro, vagy "amatõr" játékos.
Az elsõ része megvan. + ha már így mondod a SC2+heart of swarm is. De pont hogy nem azt a játékot kerestem... COH2 nagyon tetszett,viszont a "prók" itt is úgy nyomják mint a starcraftot? HOgy zongoráznak a billentyûn? ÉS az gyõz akinek gyorsabb a keze a billentyûn?
van kereso de ki tudja mennyire mukodik. megvegyed-e vagy sem.. kerdes hogy mit keresel ...
neha estenkent szoktam vele jatszani multiban 2v2 vagy 3v3at es azt kell mondanom, hogy van miert ele ulni ... annyian nem toljak mint a starcraftot az tuti
megveheted az elsot is, neha szoktak 1 dolcsiert osztogatni neten minden kiegeszitovel
Nos lehet azért tetszik nekem mert nem tudtam hozzáhasonlítani az elõdjéhez. Elõbb játszottam a második résszel,amíg béta volt. Majd csak ezután tettem fel a COH1-et. Picit nekem egyszerûbbnek tûnik a 2 de lehet hogy ezzel más nincs így. Lehet hogy ezért is tetszik jobban,mert nem vagyok valami stratégiai játék "mágus" és még a magamfajta amatõr is el-el volt vele... A fene tudja :) De akkor többen vagytok amellett,hogy felejtõs és hogy ne vegyem meg igaz? Plusz valamelyikõtök néhány hsz-el ezelõtt említette,hogy a második részét kevesen játsszák viszont aki tolja,az elég pro... És nehéz lenne versenybe szállni akárkivel is. Ez mennyire van így? Szóval nincs a játékban egy beépített keresõ,hogy megtalálja a velem egyszintût?
Egyáltalán nem mondanám teljesen másnak.
hogy erted h teljesen mas? ... nekem a teljesen az egy uj jatekot jelent.. annyiban azert nem valtozott :)
A COH1 és a COH2 közt azért vannak számottevõ különbségek: doktrinák helyett folyamatosan változó és pénzért vehetõ commandereket kaptunk. A játékmenet is változott, alapvetõen nem igényel haláli mikrózást, mint az elsõ és gyorsan lehet techelni, hamar van tank.
Viszont továbbra sem a kezdõk játéka, ha multiplayerre vágysz: mivel kevesebben játsszák, mint anno, több a jobb player. Haverral persze el lehet vele szórakozni. Most úgy tûnik, valóban a CDGalaxisban a legolcsóbb. Ott alapcsomagot kapsz, pár commanderrel.
Nem szeretek afganisztáni kulcsosokat linkelni de a Hookups 15 dolláros ajánlata messze a legolcsóbb amit láttam és még viszonylag megbízható. Benne van a Case Blue DLC is, illetve szintén a retail preorderhez tartozó 4 parancsnok és két skin is.
Sziasztok! Valaki tudna nekem válaszolni néhány kérdésre? Mindössze arról lenne szó,hogy mi vagy mik a számottevõ különbségek a COH1 és a COH2 között. Amíg nyílt béta volt addig játszottam a 2-vel és nagyon megtetszett. Sajnos egyiket se ismerem eléggé,plusz elég kezdõ vagyok. A cd galaxis oldalán láttam hogy 6990 ft most a játék és nagyon gondolkozom rajta hogy megvásároljam e. Aki úgy érzi szívesen "kioktatna" az válaszolhat privátban is.
Elõre is köszi,üdv D.
A gond az a SU 85 modellezéssel hogy tényleg kurva lassan fordul ellenben gyorsabban tolat mint ahogy a Panther elõre megy :D
GRI szerintem a végjátékban is hasznos tud lenni. Amikor az ellen behozza a párducokat vagy a tigrist jó szolgálatot tesz a Button Vehicle, miközben a SU-85 szépen sebzik õket.
Köszi szépen! Kipróbálom. "penal batallion flamethrowerrel felszerelve, 1-2 consript squad ha lehet a gepfegyverrel upgradelve, meg megy egy engi szinten flammel"
Érdekes egyébként h az utóbbi 2-3 ilyen 2v2 csatánkban kb ugyanez a spamming panzershreck taktika ment német oldalon.
360-ért PB helyett hasznosabbnak találtam a GRI-t. Marad a sniper, ami miatt leraknám T1-et, de csak amiatt nekem nem éri meg. Maxin sztem nagyon kell, ahogy Mortar is és ágyú is. Emiatt spórolok a benzinnel és kihagyom T1-et. T2 után nagyon durva cucc a kis T70-es, viszont csak amiatt nekem nem éri meg lerakni a T3-mat. T34 nem jön be. Úgyhogy T2 -> T4
mostanaban ez eleg meno, hogy Panzer 4 helyett ezeket hozzak ki.. azt tudni kell, hogy a panzerschrek 120 muni, ami nem epp olcso .. foleg ha tobb is van belole akkor ez arra vezet hogy mas upgradeket elnapolt az ellenfel
mondjuk en ilyennek kifejezetten orulok mert ezt eleg konnyu counterelni orosz oldalrol
penal batallion flamethrowerrel felszerelve, 1-2 consript squad ha lehet a gepfegyverrel upgradelve, meg megy egy engi szinten flammel
hasznos ha tudod harckozben oket mozgatni korbe korbe hogy ne tudja az ellenfel eldonteni kit lojon :)
Múltkor mentünk egy 2v2 a cimborámmal, orosz oldalon. Az elsõ harmad rendben volt, foglaltunk, T34 stb. Viszont megjelent 3-4 osztag panzershreck-es, akikkel igazából sokmindent nem tudtunk kezdeni. Artillery elöl kifutottak, folyamatos mozgásba voltak. Az elején meg jól felturbóztuk õket csillaggal is uhogy ilyen terminátorokként rohangáltak a pályán. Mit ajánlotok? milyen ellenszere van ennek? (sniper, flamethrower, stb).
Köszi
Ha a tényleges méreteket venné figyelembe a motor. Valójában egy eldugott elvont adat, amit most megváltoztattak a játékegyensúly állítgatása közben. Ha nincs benne a javítás listájában, talán sosem tudjuk meg hogy ilyen létezik.
CoH2 fórum: "Accuracy is not the only stat that determines if a shot hits. To calculate the real chance to hit a target, you multiply accuracy by target size.
Infantry has a target size of 1, so when shooting infantry, accuracy is equal to the chance to hit (accuracy*1=accuracy). for tanks it varies. If an AT gun is shooting at infantry, it only has a 3 to 5.5% chance to hit depending on range (excluding hits from scatter). if a shot misses, scatter is calculated, and could still result in a hit, depending on where the shot lands.
When shooting a vehicle at max range with target size 20, AT guns now have a 60% chance to hit (.03*20=.6). before the patch, they only had a 50% chance (.025*20=.5)"
Pedig milyen egyszerûen nagyszerû lenne, ha tényleg csak a pontosság kerülne számolásra, majd a lövedék szépen ki lenne számolva ahogy végigszáguld a játéktérben, aztán amilyen modellben megakad, ott megakad. Mint egyes más játékok csinálják, khm, khm.
en is erre gondolok, de nem ertem ezzel hogy lehet jatszani .. egy targy akkora amekkora .. ugy ertem mindennek aranyaiban egy kicsinyitett masanak kene lennie
Laikusként mondom, de szerintem a találati valószínûséget takarhatja. Kisebb célpontot ugyebár nehezebb eltalálni, de javítsatok ki ha mellétrafáltam volna.
Pl alapból ugye minden jóízlésû gamernek wasd-on van a keze. Innen könnyen el lehetne érni minden hasznos gombot, ha máshogy nem, hát úgy, hogy elötte bindelsz, mert az alap beállítás - tömören - egy szar. Pl a legfontosabb: Tactical Map. Keypad Ins??!!!! Hogy gondolták? Csak hogy a legfontosabbat említsem. Továbbá szórakoztatnám magam azzal is, hogy a pedáljaimra (kuplung és gáz) tudjam forgatni a kamerát balra-jobbra. Ez a leg kevésbé fontos, de én örülnék neki. Így megemlítettem a számomra leg- és legkevésbé fontosat, de mégis hasznosat. Hogy ez egyeseknek felesleges vagy sem, engem nem érdekel. Nem egy kivitelezhetetlen atomeffectre vágyom, csak egy egyszerû key binding lehetõségre, ami minden egyes játékban megtalálható (sc2-ben is). Csak ebben nem. És invert mouse?? Nagyon bonyolult kódolást igényelhet.....
Naja. Nincs sok értelme a szintezésnek, hacsak nem a bulletinek miatt. Egyébként azt sem értem, hogy miért nincs külön szintje a két nemzetnek? Mondjuk felesleges is, hiszen úgysem a szintemnek megfelelõen kapom az ellenfeleket.
És egy bónusz értetlenség: miért nincs még mindig key binding és invert mouse?!
Akkor tényleg kevesen játszanak, az ember azt hinné, most jobban megy a 2v2 és feletti játék (mondjuk a lag kibírhatatlan ranked esetén). Én 1v1-nél tapasztalom, hogy nehezen kapok ellent, és teljesen random, hogy HolyHammert, vagy egy olyat, aki tegnap vette meg.