Ha peldat akarnek mondani, akkor nezzuk a Skyrimet.
Alduin elleni csatadat, a szabadulastol egeszen a finaleig egyedul fogod megcsinalni. Mint a "hos". Viszont, a Tolvaj/Magusok/Harcosok Cehet illetve Dark Brotherhood kuldeteseket, vagy a Stormcloak kontra Imperial konfliktust, esetleg a helyi fovarosok lakoi altal kapott kuldeteseket, egyszoval minden mast, ami nem a foszallhoz tartozik, na ezeket tarsakkal fogod.
A fo sztori lesz szolozhato, es az 100% solora lett kitalalva. Ez a tortent, miszerint a lelket vesztett "hos" visszaszerzi azt. Ez egy kuldetes, amely vegigkiser lvl1-tol 50-ig. De ez a kuldetes csak egy, a tobbi szazbol, amelyet tarsakkal fogsz lenyomni public dungeonokat jarva, vagy instance raideket tolva.
Skalazas csak a pvp teruletre vonatkozik. A PVE content themepark jellegu valahol, vagyis kalandozhatunk es csinalhatunk barmit, de az adott zonaknak fix szintjeik lesznek - legalabbis ilyesmit nyilatkoztak, mint a Morrowindben, ahol ketszer is meggondoltad, mikor kibe kotsz bele, mert seperc alatt agyonvertek, ha rosszul dontottel. (Ezert is utaltak Oblivionabn a karakterszinthez igazitott "szornyeket")
hmm hát azért a durvább helyek remélem nem lesznek solozhatóak:d elvégre mmo meg minden. mármint oké mindenhova elmehetsz és bemehetsz, csak a kérdés, hogy egyedül életben maradsz e akár 5 fõsre tervezett instákban (bár nyilván maga a TES világa stb nagyon jól adja a singleplayer játékmenetet ahogy te is mondtad, azért az se lenne rossz ha a raid instanceokon kívül kisebb több fõsek is lennének. Igazából ez részletkérdés már...ha a nagyrésze simán egyedül is vihetõ nekem az se baj ugye...mert eddig is azt csináltuk.
Meg talán akkor instázásnál is lesz skálázás, ha többen mentek akkor erõsebbek lesznek vagy ilyesmi ? ^^ nem lenne újkeletû dolog, bár akkor valami értelme kell hogy legyen hogy ne 1edül menjek, hanem 4-5en - azon kívül, hogy többen ölni jó érzés, mert ha ergo:
1 ember kipucolja 15 percet alatt 5 ember meg 45 perc alatt ugyanazt és ha semmi különbsíg a kihíváson kivül, akkor lehet nem fogja megérni úgymond többen...
bár ez így hülyeség tudom, csak hirtelen felmerült bennem. részletkérdés, ígyis úgyis jó lesz ez valószínü, ugyhogy no para:D
Nekem sem tetszik, hogy nem lehet atmenni. Azert csinaltak igy, hogy mindket stilust kereso emberek megtalaljak a maguk szamitasait ugy, hogy barmikor bele tudjanak nezni/kostolni a tobbi stilusba.
Elvileg az alap koncepcioja az egesznek, hogy a szintezes haboritatlanul haverokkal, ismeretlenekkel, guilddel, stb - coop szinten -, az kiszolgalja azokat, akik szeretik a TES jatekstilust, es hianyoltak mar regota a multi lehetoseget. Ez ki fog tartani 50-es szintig (a 10-es szintet kb 15-20 ora jatekidovel eri el az ember, igy nagyjabol lehet majd saccolni, hogy mennyi ideig fog tartani 50-ig - 50-et elerve pedig kb a jatek harmadat teljesitettuk, a tobbi utana jon).
Akik viszont pvpzni akarnak, azok kapnak egy kb akkora Cyrodiili tartomanyt, amelyet ritkan latni mmo-ban, es ott lehet utni egymast, illetve harcolni szabadon. Megaserver leven, nagyon sok jatekos fog egyszerre egy nagyon nagy teruleten pvpzni, es ez lesz inkabb egy ujabb hadi jatek, mint egy gyors warzone/battleground, ahol nem figyelsz 10 masodpercig, es halott vagy (bar lesznek ezek is, akiknek ez kell). Nem hiaba lesz a csaszari titulus fontos es egyedi, nem valoszinu, hogy naponta osztjak ki. Kiderul, mindez csak tipp, ami biztos, hogy k*rva nagy lesz a pvp zona es mindent lehet ott csinalni, amit egy hadjaratban/haboruban el lehet kepzelni.
Vagyis, kulonszedtek a dolgokat es egyszer kapunk egy Morrowind/Oblivion/Skyrim szeru jatekmenetet egy openworld vilagban, Cehekkel, fovarosokkal, barlangokkal, favagassal, banyaszassal, millionyi felfedeznivalokkal, ahol nem csak egyedul mi kalandozunk, illetve kapunk egy massziv "taktikai" pvp zonat, ahol szinten varnak rank a kuldetesek, felfedeznivalo es tarsai, de immaron zajlik a harc, es arra is figyelni kell a videket jarva, vagy keresve a csapatainkat, hogy epp ki tart felenk, es mit akar.
De hogy miert kellett a karaktereket frakcionkent burokban nevelni, amikor pl a WoWban is at lehet menni fejvesztes es instant attack terhe mellett (valamit valamiert) az ellenseges fovarosokba? A sztori miatt valoszinuleg. A solo/coop, vagyis a PVE reszben a vilag ugy alakul, ahogy te es frakciodban a tarsaid dont(enek), emiatt lehet egyszerubb megvalositani, ha elszeparaljak egymastol a frakciokat.
Az egyik deadra Herceg unalmaban gondolt egyet, es ugy dontott, most o probalja meg elpusztitani a vilagot. O volt Molag Bal, lelekrablo nekromata isten. Hogy e terve sikeruljon, lepaktalt a hatalmert barmikor barmire kepes Imperial nep par vezetojevel (tehetos csaladok a felso tizezerbol), akik segitsegevel lenyegeben atjarokat nyitott a helyi pokol (Oblivion) es Nirn (a vilag ahol jatszodik, ezen belul majd Tamrielen fogunk bolondozni) kozott, osszemosva a ket vilagot, ami miatt az osszes "pokolbeli" demon atruccant hozzank garazdalkodni.
Ha ez nem lett volna eleg, akkor Molag Bal - erejet bemutatando - konkretan megolt millio host, es/vagy beszipkazott millio es millio emberi es mer lelket (lelket elnyelni a TES sorozat egyik fontos resze), egyuttal szolgava teve a lelkek gazdait, akik jelenleg a Tamrielen pusztito Daedrak mellett a skeleton es zombi seregben szolgalnak, es pusztitjak a tuleloket.
Kb innen indulunk, a jatekos is elvileg egy ilyen "slave", aki valahogy magahoz ter, es elindul, hogy felszabaduljon, vagyis visszaszerezze a lelket, majd jol s*ggberugja Molag Balt, es az Imperial csatlosait a Cyrodiil tartomanyban zajlo nagy ossznepi tancmulatsag vegen.
vedd el kislány nyalókáját, ez a lore nem errõl szól
tényleg, Fred: van valami részletesebb leírás a játék alapkoncepciójáról, a story-ról? meg említettetek valami nekró fõmuftit is, róla sem tudok semmit
running neked hatalommániád van? keress már otthon a kiccsaládnál valami elfoglaltságot minthogy a neten próbálsz kiskirálykodni.
Ez az, ami kialakitas alatt all egyelore.
PVE contentben lvl1 es lvl50 kozott csak a sajat regiodban tudsz kvesztelni, nem talalkozol a masik ket frakcioval. (sajnos). Emiatt ugyan lehet egy guildben barki, de maximum csetre hasznalva a dolgokat, leven segiteni nem tud. Viszont, ahogy pvpre kerul a sor (50-esen vagy 50-esre skalazva Cyrodiilben), felmerulhet az "osszeferhetetlenseg" dolog is, hiszen igy olyan csapatmozgasokat is tudhatsz gchatrol, amelyeket nem lehetne, illetve tudjuk nagyon jol, hogy ellenseges frakciok kozotti kommunikacio sose volt egy irodalmi felolvaso est, kar lenne ezzel probalkozni, halott ugy.
Szerintem - mivel tobb guildhez is csatlakozhatsz -, frakcionkent lesz egy recruit hatar, vagyis barki belephet barmilyen guildbe, de csak az adott frakcio beli alttal(karakterrel) fogja latni a gchatot, vagy tudja elvezni a guild elonyeit (bonuszok, gbank, stb). Hasonlo elven, mint a GW2 "represent" elve.
Passz. A valasztott faj meghatarozza eleve a frakciot, lehet nem kell ezt kulon ket lepcsoben majd kivalasztani. A karakter generalasrol egyelore annyit tudni, hogy testsulytol a korig, arcelemeitol a kiegeszitokig bezarolag eleg reszletesen be lehet allitani amit akarunk, majd utana jon a class valasztas.
Sokan lesznek, akik nem egy nagy tarsasaggal erkeznek majd jatszani, hanem egyedul vagnak neki a kalandoknak, vagy max 2-3 barattal. Nekik jol johet, ha elotte latjak, kb milyen guildek, milyen felfogasban lesznek a jatekban, melyik oldalon, milyen kriteriumokkal, esetleg milyen nemzetiseguek, stb.
http://esorecruiting.webs.com/ na ezt elég nagy hülyeségnek tartom, még fb-n is lehozták - nemzetközi guild recruiter...elég lámaságnak hangzik, legalábbis azzal a szöveggel amivel reklámozták, most meg még oly fölösleges is.
jelen infók szerint jól (tehát a játékosok 95%-a az Ebonheart Pactban lesz )
Jól gondolom, hogy guild szinten a 3 frakció közül kell egyet kiválasztani, aztán abból a fajt kiválasztani?
Köszönöm szépen a támogatásokat, egy darabig én leszek a HG. A banner alatt elhelyeztem pár linket, és egy figyelmeztetést is.
esküszöm nem trollkodásból, de pl. én elsõ blikkre egy az egyben átugrottam az utóbbi ~50 hszt tudjukki miatt, viszont ezekben a hszekben érdemi infó van:
omg <3 toppp & so much reference like lotr - deveregetiazérzést^^:3
Na pickpocket pl nem lesz lehetseges baratsagos NPC-tol, csak elvileg ellensegtol, illetve sajat teruleten belul marad a "sima" stealing. Emiatt a Crime/bounty rendszer, amin gondolkodtak, az is lehet kimarad. Apro kis infok ezek, egy-egy interjuban elhangzo egy-egy mondat, de a betaig nem lesz maskent, ezzel kell beerni.
Amit fred ír igaz pl a craft nincs kész és pár dolog szintén kivitelezés alatt.De a Zenimax/Beth nem ad ki félkész játékot egy ilyen méretû játék teszteléséhez minimum egy év kell tehát zömében meg kellenek legyenek, ha nem akkor csúszni fog jelentõsen. Ami nincs kész arról nem is írtam semmit. Szerintem ami jelentõs dolog, az a craft, mennyire nincs kész nem tudom, a guides oldal azt közölte, hamarosan a craftról is több info lesz. Ha nagy gond lenne akkor hamarosan csúszás bejelentés lesz elvileg, szerintem.
Mi lenne, ha kicsit lepihennél végre, keresnél valami más elfoglaltságot, mint hogy elméleteket gyártasz és telefosod a topikot oldalakkal teljesen fölöslegesen, mert kb senki el sem olvassa már amit írsz... Ha fel szeretnéd hívni magadra a figyelmet, ez nem az a hely erre, ha meg nem, akkor meg kapcsolj takarékra, a saját érdekedben.
Mi volt baromasság? A tes rendszer? az hogy nem látni milyen player guild lesz ha lesz? Az hogy gw2-es quest rendszer lesz esetleg az npc-k élni fognak? Hogy határ lesz a frakciók között és járhatatlan lesz vagy mi?etc.,etc. Az meg a te véleményed hogy a real-time blokkolás az bagatell egy mmo pvp-ben és én hülye vagyok meg legfeljebb béna, a különbség az hogy én nem hülyéztelek le azért mert nem így gondolom és ehhez jogom van!
Hihetetlen, beírásaim zömében magam védem. Magyarázom amit írtam most is a végén semmi köze ahhoz amit írtam. Foglalkozok vele te mit írsz vagy más mit ír? Egyetlenegyszer leszóltam valakit a véleményéért? Legfeljebb leírtam szerintem ez nem így lesz. Annyira nem vagytok képesek mint én hogy tiszteletben tartsátok a másik véleményét? ennek a kibaszott sok felesleges beírásomba magam védem, meg magyarázkodok. Láttatok tõlem egyetlen egyszer is hogy nem tartottam tiszteletben a beírásotokat? A világ amiben játszok meg akikkel játszok egyszerûen nem teszi lehetõvé hogy ne tartsam tiszteletben amit te írsz mert nincs ilyen. Legfeljebb ha felhúzzátok az agyam. Keresetek már olyat hogy egyszer is azt írtam volna hogy baromságokat írsz vagy miért írsz ilyet? Nincs jogom hozzá ? Zavar hogy jósolgatok? És? Igen néha sokat írok enélkül is ha magyarázkodnom kell kitörlitek és kész. Egyetlenegyszer nem fordult elõ fred hogy nem tartottam tiszteletbe amit írsz és lehülyéztelek. Meg lekicsinylõ megjegyzések. Megkéritek a rendszergazdát és törli. De ez a mostani is. Persze nem csak rád vonatkozik.
De msot erre hogy reagaljak? Direkt mondtak, hogy lesznek guildek, es - kapaszkodj meg - egyszerre tobb guildnek is a tagja lehetsz. Lasd GW2. Amit maguk a fejlesztok sem tudnak, hogy az adott illeto lehet e tag egy masik frakciobol, leven az account(szemely) csatlakozik a guildhez, es nem egy karakter, vagyis egy-egy masik frakcios alt eseteben kerdeses a megvalositas.
Ellentetben veled, vagyok olyan barom es idiota, mint regi jatekos, aki szereti a TES vilagat, hogy az elmult honapokban vegigolvastam majdnem minden cikket, megneztem minden videot, vegighallgattam online streameket, stb. Ezert is korrigalok, ha hulysegeket irsz vagy gondolsz. Csak, te ezeket nem vagy kepes elfogadni, vagy megerteni, vagy nem tudom.
Ha az autopalyan napok ota szembe jon veled mindenki, dudalnak, integetnek, razzak az okluket feled, akkor lehet el kellene kezdeni gondolkodni azon, hogy nem udvozolnek, hanem a rossz savban megy...
Jó Fred szerintem így is leszóltok hogy sokat írok tételezzél fel rólam annyit hogy nem keverem össze. Õk az egyik alap réteg akiknek fontos a social. De a GW2 social része nem csak rájuk épül mindenkire aki csak jól akarja magát érezni és még a questek nélkül is elvan egy játékba. Nagyon sok ilyen ember van nem véletlen játszanak többen mmoval mint solo játékkal. De láttom élvezed hogy belém rúghatsz lehet nem nagyon bõ a szókincsem mindent kifejezni mint neked. De állj hozzá pozitivan én is azt teszem veled kapcsolatban.
Valojaban eleg sok infot lenyilatkoztak mar, millionyi dev interju, fejlesztesi naplok, szinte minden heten nyilatkozik valaki faszbukon vagy twitteren feltett kerdeseket megvalaszolva, stb. Amikor az elozo kollega azt irta, hogy kesz van a jatek, akkor pl hatalmasat teved, mert nagyon sok minden jelenleg is fejlesztes alatt all. Pl teljesen hianyzik a jatekbol a crafting, az egyes jatekstilusok is folyamatosan formalodnak (melee, ranged, caster), vagy a sneaking - amelyre minden karater kepes - szinten kialakitas alatt. A crime rendszer is (mivel lesz bounty a gyilkossag es tolvajlas miatt) is gyerekcipoben meg. Es meg lehetne sorolni.
Azt pedig nagyon de nagyon felve merem megjegyezni, hogy direkt beepitenek minden jelenleg elerheto social featuret a jatekba, hogy a leheto legkonnyebben lehessen majd baratokat es tarsakat talalni, es kialakuljon a kozosseg (lasd twitter, google+, faszbuk vagy tarsai ingame jelenlete). Persze, mint ma megtudtuk, egy game attol szocial, hogy van benne emote meg kis pet, de valoszinuleg lesznek ilyenek is... (lol)
Arrol nem tehetek, hogy a kollega osszekeveri az mmo-k szocialis ficsorjeit a szerepjatek ficsorokkel, es ez alapjan valoszinusiti, illetve attol teszi fuggove a szocialis ficsorokre valo igenyt, hogy kepes e vedekezni a jatekos a pajzzsal/vagy kiterni egy tamadas elol, vagy fakezu es nem...
Lehet. saját meglátásom, és ez a Bethre igaz volt. Arról nem beszélnek amire nem helyeznek nagy hangsúlyt ez nem azt jelenti hogy ha lesz nem lesz jó. Azért tettem be a wikis linket. Nagyjából a váz már megvan. Van számomra pár hihetlen dolog még. amit pár helyne olvastam és ebbe is benne van miszerint az npc-k élni fognak mint a tes-be kb. Nekme úgy tûnik igyekeznek maximálisan vissza adni a TEs világát egy mmo-ba aztán majd kiderül ez mennyire sikerül. Ami esetleg érdekes az az hogy hasonló quest rendszer lesz mint a Gw2-be vagyis group invite nélkül is a területen lévõ minden résztvevõt beszámolja. Egyenlõre nekem úgy tûnik ez a játék guildok nélkül is mûködne.
En mar feladtam. Abban bizok, hogy barki, aki nem ismeri a jatekot, nem veszi komolyan egyetlen mondatat sem a sracnak. Turelmes ember vagyok, de egyszeruen keptelenseg ezeket lereagalni. Olyan, mint egy szovivo, akitol kerdezhetsz barmit, mondhatsz barmit, csak az elore megirt 3 mondatot hajtogatja, mikozben a studion kivul mar meg akarjak lincselni...
Könyörgöm...szerinted ez most azt jelenti hogy nem lesznek benne plyer guildek vagy azt hogy nem osztották még meg velünk ezt az információt így nem tudunk róla semmi ( mint sok minden másról )!?
Wiki Ez szerintem egy nagyon nagyon jó rövid összefoglaló. Jó kis kép milyen lesz kb agama. egyetlen egy kis infot nem tudtam össze szedni, annyit hallottam lezs esetleg player guild de ebben se vagyok biztos semmit nem találni . Nem foglalkoznak ezzel a részel annyira de ha beírod a keresõbe a guild szót lehet egy oldalt se kapsz rá egy hete próbáltam semmi nincs. És a playerek kérdései közt se nagyon. Lehet Fred tud róla õ nagyon sok infoval rendelkezik. De 10 hónappal a megjelenés elõtt amikor már szinte csak a tesztelés elõtt azért ennél több kellene. A Gw2-rõl miszerint esetleg lesz dinamikus social event 1 évvel a megjelens elõtt olvastam. itt meg szinte semmit nem tudok összeszedni még a hivatalos oldalról se.
Nagyon jó a banner, bárki munkája is. Az animációban a fejek fantasztikusak, szinte emberiek. A Dead Space 3 launch trailer végén is szinte valódi a feje.
Megint ott tartok hogy magyarázkodok.:) A GW2-nél elõre beszéltek róla hogy kiemelt lesz a social tartalom az egész a lore, a kis companionok a "bugyuta" petek meg minden része annak hogy sikeres lett mint egy social játék hiszen az mmo ezt is jelenti. És igen ha megvan az a rész akinek ez fontos akkor azt fent lehet tartani. Semmibõl nem keletkezik. Vannak csodálatos rp eventek a Progenitoron is az SWTOrba de attól még az SWTOr nem egy social mmo. Hogy vannak benne social részek minden mmo-ba vannak. de egyetlen egy rps ismerõsömtõl sem hallottam hogy az swtor után sírt volna a GW2-vel játszva. Csak fordítva. miért nincs ez miért nincs az etc. .
social Ezt egy volt guild társ küldte, példaként anno amit hiányolt nálunk. Vannak random guild eventek. Talán nem is a készítõktõl függ ez igazán, hanem akik játszanak vele. Mindegy ez az én véleményem. Persze az üzemeltetõ az igényeknek megfelelõen fejleszt. Miután mutatóba nekünk is van már guild hall eventekkel. De az igazi amikor erre egy készítõ hangsúlyt fektet. Persze csak akkor van értelme ha van érdeklõdõ. Nálunk sincs rá nagy érdeklõdés. Igaziból pont a role playerek azok akik nagyon igénylik ezt a fajta részt. Leírtam miért gondolom így aztán majd kiderül. Elég sok minden bejött a korábban elõre leírt véleményem amit tényleg elolvastam, pl Guild wars kapcsán anno. Elõtte Riftre is jól eltaláltam milyen lesz. Úgy gondolom a TES kapcsán se fogok tévedni. Benne van a lehetõség hogy esetleg A Zenimax megpróbálja kivenni a védekezõ rész fontosságát mondjuk nem lesz differencia a védet vagy nem védet ütés között, vagy nagyon leveszi a karakterek mozgási sebsebégét. És lehetne folytatni De ezt nem gondolnám hogy ténylegesen meg mernék tenni. Nagyon sok ember van aki pont emiatt várják a TES-t. És annak idején Frednek teljesen igaza volt amikor írta nekem ne várjam el hogy más legyen egy TES. Ennek errõl kell szólnia :)
Hatalmas nagy targyi, de legfokepp fogalmi tevedesben vagy, ami nem gond, de potolni kellene a hianyossagokat, mert igy bar te azt hiszed, korrekt kovetkezteteseket vonsz le, pedig nem. Kozel sem.
Sokra nem nem is kell komolyan venni én se veszemm megégettem már a skyrmnál magam többet képzeltem mint ami lett. itt ha nézed fenti kis videot ahogy körötnek egymás körül a történet minden ebbe az irányba mutat. :) nem mondom hogy nem lesznek emotok meg social part de ez nem egy GW2 lesz már csak azért sem mert nehezebb a harcrendszerre legalábbis ez a véleményem. Igaz csak vidok alapján tudom a gw2-t elemezni de azt még rpgnek nevezném hagyományos értelembe ez nem az lesz. Nem érzem hogy a TEs veszélyeztetné a GW2-t Jól meg fognak férni egymás mellett. Aztán majd kiderül
Ez csak vélemény, És az alapja mindössze az hogy nem gondolom hogy a Zenimax fog erre hangsúlyt fektetni. Én így gondolom aztán majd kiderül. Tény kevés az info ehhez még. De amit a leendõ játékos rétegrõl elképezlek az sem az ami alapján tennék erre fogadást. Ez kemény harc rendszer lesz. Azt meg tudom hogy az Európában levõ roleplayer ismerõim ez kb300fõ, aki még játszik, zöme most a GW2-ben van :) Õk ezt várták :) Csak a szociál rész érdekli õket. Erre a GW2 wiki volt amit olvastam a kedves kiadó hangsúlyt is fektetett. Nem hiszem hogy az akiknek ez a harcrendszer feküdni fog érdekli a social dolog. De meglátjuk :) Nem azt mondom kizárom de nem fogadnék rá most mint arra hogy tutira kemény start lesz :) Valóságos rohanás ki éri el elõsször a fõvárost :) Erre viszont fogadok :) Ez errõl szól nem a social feelingrõl :)
Mondjuk a GW2 megjelenés elõtt pont az SWTOr-ba lettem leszúrva mikor azt mertem írni technikailag jelenleg a Gw2 les a csúcs az mmok között. Akkor pont a quest rendszer újításairól meg a guild rendszerrõl olvastam, még gondoltam is rá ha egy normális loréval jönne ki nem békaemberekkel meg fenne tudja mikkel, akkor még érdekelne is :) Nos a TES-nél a lore is rendben van.
nos ez remek dolog, a gw2 pvprõl nem olvastam pont, mivel a lore nem érdekel. A quest rendszer az tudom hasonló lesz szintén a TES-be a gw2-höz. Igen ez alapján ezek szerint arra hasonlít leginkább csak a harcrendszer lesz más egy kicsit. És nyilván ez nem egy social játék lesz mint az.
Szerintem a lényeget megoldották a legsúlyosabb, a pvp powerlevel itt már biztos nem fog mûködni. Ennyi elég is lehet egy részét olvastam amit írtál, szerintem mind jó lehet. Ha tényleg jól mûködik a level scaling akkor minden megoldás jó lehet. Amit mai szinten ki lehet találni azt a Zenimax megtette. Ennél többet nem várhat senki sem.
omfg, minel elobb kell hazigazda, Runningra+1, altrot hozzaszolasai es folyamatos spamnje mar most kezd eltantoritani a topiktol, pedig meg csak annyit tudunk majd lesz egyszer egy teso.. Fuck Connan!!
gyere állj át a sötét oldalra, vedd meg, nem fogja elvenni minden idõdet ...!
ki sem próbálom, meg sem veszem...megint évekig játszanék egyetlen játékkal ezt már nem engedhetem meg magamnak. de tényleg.
Van megoldas, lasd GW2 fele rendszer. Bar a pvp ott is korlatozott helyeken erheto csak el, de pl a skalas rendszerrel siman kivedheto a genkeles. Ha egy max level ugy dont, hogy visszamegy b*szogatni a kicsiket, akkor egy ilyen skalazos rendszernek koszonhetoen, nem 50 kontra 10-es szintu gyilok lesz, eselytelenul a kicsi szamara, hanem 11/12 kontra 10-es. Es ha esetleg egy masik lowlvl karakter is csatlakozik, akkor bizony a genkelni vagyo ketszer is meggondolja, hogy marad e. Ezzel elkerulheto lenne az, ami anno ment a wowban vagy mas nem vedett zonas mmoban.
Ami a TESO pvp csatait illeti, harom oldalrol fognak csatlakozni a jatekosok. De, hogy a valoszinusithetoen tobb tizezer egyszerre pvpzni akaro jatekos hogy lesz elosztva (instanceolt Cyrodiil, vagy egy map es queue, vagy megnovelt jatekos szamot elbiro rendszer es egyszerre mindenki mindenkivel), nem tudni. Annyit mondtak elojaroban, hogy az olyan esetekre, amikor az egyik oldal lenyegesen kevesebben van bejelentkezve Cyrodiilba/ra, akkor a gyengebb oldalt a rendszer erositeni fogja picit. Vagyis a letszamhatranyt ellensulyozando, lesznek extra npc-k, vagy az adott objektum (erod, siege weaponok, resource bazisok, stb) eletereje megno, esetleg gyorsabban jon a resource az epitkezeshez, stb megoldasokkal probaljak elerni azt, hogy ne legyen olyan szituacio, mint amit hasonlo mmo-kban tapasztalhatunk, hogy kialakul egy 10% vs 30% vs 60%, ahol a 10 es a 30 instant kapja a szopoalarcot. (es csak remelni lehet, hogy picit nehezebb lesz az eu francia szervereken jatszo "kanadaiak" munkaja is :))
Lehet neked van igazad, nem tudom, de ez szerintem a három frakció harca csak pvp szinten képzelhetõ el. Pve szinten hogy valósítod meg? egyszer te rohanod le a fõvárost a másik héten a másik szövetség? Pve szinten csak is raid lehetne egy imperial citys. Pvp szinten viszont az elfoglalt várost meg is kell tartanod :)