A játék vezetõ fejlesztõje Matt Firor, aki korábban a Dark Age of Camelot készítésében vett részt. Részletek majd az újságban várhatók, de annyit tudni lehet, hogy három frakció fogja gyepálni egymást az egész világra kiterjedõ PvP-ben. Platformok: PC és Mac. Megjelenés 2013-ban.
ha lehet benne wood elfeket fájdalmas, megalázó és kegyetlenkedést kimerítõ módokon halomra ölni, jöhet.
Csak legyen benne FPS view és action based combat. Ha ezek adottak, akkor kb. soha többet nem állok fel a gép elõl. De mivel MMO, sajnos attól tartok, hogy klasszikus tab targeting rendszerrel lesz dolgunk...Fõleg mivel ha jól emlékszem, akkor a ZeniMax Online még 2007-ben megvásárolta a hero enginet (KOTOR is azzal készült). Az pedig csak tab targetre képes...
De a remény hal meg utoljára.
Igen, de azota a Bethesda felvasarolta az id-t is, vagyis eppenseggel lehet sajat motor is, nem a Hero. Kiderul hamarosan mi fogja hajtani.
A sztori viszont nagyon jo lesz, mert kb 1000 evvel Skyrim idosikja elott erdekesen festett Tamriel :) Es amit evek ota mondok, mondunk, bizunk benne, vegre lesznek elo es egeszseges Dwemerek is. Ok fogjak a "fuszert" adni a jatekhoz.
Annyi keresem hadd legyen a topik inditojahoz - amennyiben van ra modja -, hogy javittassa ki a cimet, es tegyen be egy The-t az elejere, megis csak megerdemli a sorozat, hogy pontosan irjuk le a nevet.
Lesz. Velhetoen az elfek (wood es high, vagyis az akkoriban alakulo Aldmeri Dominium) lesznek az egyik frakcio, legalabbis adna magat a dolog. A masikra a Talos (Tiber Septim) fele Cyrodiilra gondolok, ekkor kezdi meg vilaghodito karrierjet az oreg. A harmadik vagy a Dark Elfek, vagy az ekkoriban meg sehol sem jegyzett ork+kahjiit+argonian fele nepseg.
Belegondolva, ha a 2E kozepen fog jatszodni, akkor Dwemerek mar megint kimaradnak :(
nnneeeeeee mért nem maradhat meg a sorozat a single player kalandozás biztos talaján. még annyi minden van benne, amit be lehet dobni.
nem akarom, hogy egy olyan gagyi, havidíjas, elnagyzolt szart csináljanak belõle, mint amilyen az sw:tor lett egyáltalán mióta fejlesztik, hogy már jövõre megjelenik?
Matt Firor direktor: "Rendkívül kielégítõ érzés, hogy végre bemutathatjuk azt, amin az elmúlt néhány évben dolgoztunk. Az egész csapat elhivatott aziránt, hogy minden idõk legjobb MMO játékát készítsük el - egy olyan játékot, amely méltó a The Elder Scrolls franchise-hoz."
SWTOR-t ne szidjuk pls mar itt is. Azt ne felejtsd el, hogy a jatekot mas csapat fejleszti, olyanok, akik csinaltak mar ilyet, es nem a "hagyomanyos" TES csapat. Persze kozos munka, de direkt ezert alapitotta meg a Zenimax az Online reszleget.
A singleplayer pedig ugyanugy megy tovabb, folytatodik a sztori. Az MMO sztorija 1000 evet ugrik vissza, oda, amirol eddig csak konyvekben olvastal. Az MMO lesz az elozmeny, a singleplayer pedig a jelenkor, emiatt ne aggodj.
Hm érdekes lesz nekem ez mindig egy solo játék lesz elsõk kedvenc rpg-k egyike mint morrowind. Hát érdekes lesz. Ráadásul szerintem az idegrendszere a belsõ nézetes dolgok sokkal durvábban hatnak. A conanba is észreveszi az ember hogy megy fel a pulzusa ahogy koncentrál a pvpnél itt meg a felét se fogom látni ami körülöttem történik. Persze van hátsó nézet.
- "X-et és Y-ont sajnos lehetetlen átöntetni a klasszikus TES játékokból MMO-ba."
- "Tudjuk, hogy ezzel vagy azzal sok TES rajongó nem fog egyetérteni."
- "Úgy alakítottuk a játékot, hogy az tetsszen a klasszikus MMO playereknek. De azért a Skyrim playerek is találjanak benne szórakozást.
Szóval a franchise eddigi rajongói csak másodlagosak, eh? Pénz beszél, a kutya ugat. Nem tudom miért vagyok meglepve.
Nem masodlagosak, de keptelenseg a TES jatekok rendszeret es a gameplayt atultetni egy mmo-ban, ezert inkabb meg sem probaljak. Aki a hagyomanyos TES jatekra vagyik, az megkapja hamarosan a Dawnguardot, majd par ev mulva a szeria kovetezo reszet, a TES VI-t. A ket stilus elfer egymas mellett, az mmo-ra inkabb tekints extra ajandekkent.
Marmint megprobaljak atultetni a TES lenyeget, de ami nagyon necces, azt inkabb nem teszik bele az mmo-ba, mert jobb ha nincs, mint ha szarul sikerul es elmegy az ember kedve az egesztol.
A hagyományos TES az jelenleg az mmo-hoz még túl erõs de multit szerintem fognak bele rakni mert az is sok pénzt hoz. Szerintem egy Mount and Blade típusú multi lesz benne majd. Van egy olyan réteg, elég széles, akik csak multit vagy mmot vesznek ahol nem egyedül kell játszani.
"A hagyományos TES az jelenleg az mmo-hoz még túl erõs "
Jah, fõleg ha az elejétõl kezdve nem is volt cél, hogy átöntsék :). Mert egy másik tudod melyik MMO célközönségének akartak megfelelni. Most elsõsorban a combat systemre gondolok. Mert azért lássuk be, elég sok olyan MMO van (régebbi és új is), amiben azért megtudták oldani az action based rendszert. DDO és Tera-tól kezdve az összes Unreal 3 engines MMO-ig, pl. DCUO vagy Mortal Online (az utóbbi az fullosan First Person).
Bocsi a sok negatívkodásért, most már visszafogom magam. Csak kicsit mellbe vágott. Talán az elsõ ingame videó után pozitívan csalódok.
Jelenleg a harcrendszerben a stamina lesz az egyik alap, mint a singleplayerben. Minden egyes blokkolas, powerattack vagy barmi utan fogy a "szufla", ahogy az a singleben is, es ha elfogy a stamina, most is csak pislogsz es kapkodod a levegot egy ideig. Probaljak atultetni a rendszert, amit megszoktuk, de azert lesznek valtozasok.
Egy mmo-ban nincs pause, ezert nincs az, mint a singleben, hogy halalod elott ket seccel gyors "feliszod" magad :D Ezert is fogjak bevezetni az actionbart, amely alapvetonek tunik egy-egy mmo-ban, de ugye a TES jatekoktol egyelore idegen volt. De ellensulyozando a pause+inventory ugyeskedest, most lesz helyette actionbar, vagy hotkey.
Megegyszer erdemes hangsulyozni, hogy a jatek egy "vadhajtas" a TES vilagaban, direkt nem is viszi elore a sztorit, hanem visszanyul egy, eddig csak konyvekben olvasott idoszakba. Lesz tovabbra is csucsgrafikas AAA szintu TES jatek is, ez csak egy kis extra lesz azoknak, akik szeretik a vilagot.
kérdés hogy most akkor ez a real-time combat model pontosan mit jelent náluk. mert az írják hogy a TES vonalat követik de az fps harcrendszer volt. remélem nem a halál unalmas és gagyi ideje múlt target lockos baromságot erõltetik.
wow copy a tes világban, mit nem lehet ezen érteni ? :D
ami jól bejáratott "blizzes" elem helyett nemhiszem hogy kísérleteznének mással
Jo kerdes. Elmeletileg lesz hotkeyes fps es actionbaros tps nezet is, mindketto mukodo es harckepes lesz, de a konkret harcrendszerrol sok info nincs. MMO-rol beszelve (es ismerve a HE motort) felek, hogy itt is "hokoveto fireballok" lesznek, es nem tudod kitancolni azokat, mint mondjuk a singleplayerben. Okosabbak leszunk par nap mulva, bar bizok benne, hogy a Beth/Zenimax a vegletekig ragaszkodik a hagyomanyokhoz, es csak akkor mond le roluk, ha azt teljesen lehetetlen megvalositani.
2006-7 korul licenszeltek, meg az Oblivion es a Shivering Isles utan. Mivel azt irjak, hogy 4-5 fejlesztik, ha csak nem csinaltattak egy motort az idokozben felvasarolt id-vel, es/vagy nem licenszeltek ujabbat, akkor "felo", hogy a Hero Engine lesz a motorja. Ha hozzaertok fejlesztik, amire megvan az esely, akkor ez jol is elsulhet. Ha nem, hat az keserves 2013-as evet hozhat, nekem legalabbis mindekeppen.
Meg nem mondom neked, tegnap este ota ugralok egyik cikkrol a masikra, a legtobb ugyanaz - erhetoen -, de itt-ott irnak par ujdonsagot is. Azert is irtam oda, hogy "elmeletileg", mert mindaddig, amig nincs hivatalos allasfoglalas vagy prezentacio a jatekrol/bol, addig minden csak pletya, fikcio vagy vagyalom. De ez a szep benne, hogy a premierig hetrol hetre valtozik minden... :)
hmm itt meg ezt írják : "due to online latency, the combat system will not be the same real time combat the Elder Scrolls games are known for." akkor ha jól értem nem olyan lesz a harc mint TES-ben :(
A szkenben is ezt irtak, hogy nem tudjak teljesen ugyanazt prezentalni az mmo-ban, mint a singleben, de megprobaljak osszehozni az arra a leheto legjobban hasonlito rendszert. Hogy ez mit jelent, a fene se tudja egyelore. De mivel nem lesz aggro/threat jelen allas szerint, valoszinuleg nem a "hagyomanyos mmo" utat kovetik.
"nem lesz aggro/threat " Darkfallban ez jó móka volt :D mondjuk ott fps/tps harc van ( melee tps , archer/mage fps ). ha vmi olyasmit hoznának össze mint DF akkor nem lenne rossz.
Elvileg ma lesz videoanyag is - bar szerintem max egy teaser, semmi ingame jelenet, vagy max az is csak kepkent, de bizzunk benne lesz valami kezzelfoghato is, es tobbet fogunk tudni a harcrendszerrol :)
Gondolom a GI cikk elott nem akartak nagy dolgokat mondani/mutatni (ezert is vetettek le a kepeket), ha mar egyszer a GI megint fizetett egy szep osszeget a world first preview-ert. Na majd a cikkben es az E3-on kapunk az arcunkba mindent.
Szerintem a grafika, a motor már a conanhoz is nagyon erõs vas kell és a skyrimé erõsebb talán de ez csak így gondolom.
nem tudnának olyan széles réteget lefedni ami jó bevételt produkál. de ha jól tudom te is ismered a mortal online az is belsõ nézetes és az is eszméletlen modon eszi az erõforrást. Ha jól tudom quake vagy unreal motort használ. És elég kevesen is vannak meg bugos mint az atom. Szerintem az mmo mint ipar még gyerekcipõben jár.
akkor ezt most még egyszer , magyarul és érthetõen. köszi
UE3 engine-el nincs semmi gond , ezt a TERA most bebizonyította. szép és nagyon jól fut. a Mortal alapvetõ problémája az hogy amatõr programozók próbálták az elképzelésüket megvalósítani. túl nagy fába vágták a fejszéjüket.
Nos megnéztem nagyon kíváncsi leszek a javasolt igénnyel hogy fut, egy Core2 Duo sem alap mindenkinek még. Ez a játék egyértelmûen nem a WOw babérjaira törik. De tényleg szép.
Az SWTOr sem véletlen ennyire alacsony pixel bontást használ. Egy mmo nagyon sokba kerül és jelenlegi átlagos felhasználói gépek nem a Core 2 duo jellemzõ. Pontosan látom a conanál is sokan egyszerûen a magas gépigény hiánya okozta alacsony fps miatt hagyják abba, pedig most már egész jó minimumon nagyon jól el fut egy átlagos gépen de persze az ember ilyenkor a maxot akarja azt meg nem tudja csak egy Core2 duo 2GHz meg legalább egy HD5xx-es kártya a jobbikból. Ez nem átlagos gép ma még.
"Core2 duo 2GHz meg legalább egy HD5xx-es kártya a jobbikból. Ez nem átlagos gép ma még. " de , sõt lassan átlag alatti. csak nem itthon.
Nos nem tudom,de sok helyen nyugaton ahol megveszik az xbox-ot meg mellé valami gépet szövegszerkesztésre meg levelezésre pláne a puritán országokban. Ott nem ölnek sokat a pc-be. A nyugati ismerõeim zömme a conanba HD5570-estv agy milyet használ nagyjából van egy olyan gépük mint nekem vagy gyengébb inkább meg persze a full extrás xbox. Amelyik egyáltalán játszik solo játékkal. De igen õk megengedhetik maguknak. Mindegy szerintem ha igazad lenne teljesen akkor az SWTOr nem egy ilyen gyermeteg grafikával hozta volna ki.
Szóval ki lehet adni TERA szintû grafikával mmokat de az ugyanaz az effekt mint a conan nem lesz tömeg mmo ha más okból is. A felhasználók zöme nem számítógép mániás szerintem és nem is akar komoly pénzt ölni egy gépbe egyszerûen leül este és játszik egyet azzal ami fut a gépén és ez talán világszerte igaz. Ez volt a zseniális a wowba hogy ezt nagyon jól kihasználta. A Biowarenak talán nem sikerült. De szintén szerintem ezért döntött egy viszonylag gyengécske grafika mellett. Szóval még 5-10 év mire az átlagos gép olyan lesz hogy nagy tömegeket lehet elérni a Skyrim szintû mmo-val. Persze ez szigorúan saját magánvélemény.
100v100 terveznek,eddig nem esett szó nagy tömegrõl.Azt írták erre megfelelõ lesz az engine
2013 megjelenés lesz addig igazán be lehet szerezni egy megfelelõ pc-t.Aki 1 év alatt nem oldja majd meg az így járt:)
Nos ez nem kevés ha emlékszel a conanba az 50vs50 ostromok is komoly terhelést adtak a szerverre beszartak már a csúcs gépek is rajta minimumnál magasabb terhelésnél. Nos mire kijön talán nem lesz hasonló gond mint nekünk a conba volt. Mert 2 éve bizony még minimumon is teljes halál volt. Pedig a funcom szerverek elég jók 2000 felett is bírják még.
nézd a TERA-t ilyen gépen próbáltam ki : C2D 2.1 Ghz , 4 gb ram , 4870 512mb ram. fullHDban high/medium beállításokkal szépen futott. nem mellesleg a skyrim is highban. és ez még itthon is egy átlag gép már szerintem.
Külföldön meg bemész a boltba pc-t venni akkor olyat dobnak az orrod elé,hogy itt megirigyelné bárki is..
Igazad van ebben nem is vitatkozom. kicsit félreérthetõ voltam talán. A Gond akkor van amikor komoly pvp event van nagy létszámmal ott nagyon nem mindegy a grafika. Tehát Tomy az jól érzi a problémát. Merto tt már nagyon számít a vas meg a kapcsolat. Nem az a kérdés hogy egyedül jól megy e. De persze én csak a Magyarországi viszonyokat ismerem és gondolom kelet európa is hasonló nekünk ez nem egy átlag gép egy pcs eladó is mondta bizony még a Core 2 duo elött tartunk.
egyébként meg ha feltételezzük hogy az eddig látott képek valósak akkor minõségben a Rift-hez áll a legközelebb. az a lentebb írt gépen nálam max beállításokkal sem akadt még rift eventeknél sem. csak egy jól optimalizált engine kell . ennyi a titok nyitja.