De igazad van,még nem kéne temetni Rocketet várjunk aztán majd meglátjuk mi kerekedik ki a végén belõle... Reméljük a legjobbakat,és hogy vállalható idõn belül történik meg :)
Én is azért játszom inkább azt, teljesen rendben van és amiket összefoglaltak most, hogy milyen fejlesztések lesznek betéve belátható idõn belül... hát az na :) Lassan körözi a DayZ-t szerintem, nem beszélve arról, hogy 5-6 éves configokon 1920x1080 ultra grafon simán megy :) Na de off off :) Akit érdekel a Rust a játék topikjába látogasson el :)
Azért ennyire ne utáld, mégiscsak letett az asztalra egy játszható bétát. Ha nem csinálta volna, most azt sem tudnád, ki õ, nemhogy keresztre akarnád feszíteni...
Amúgy meg ennek a játéknak nem csak idõre van szüksége,hanem egy normális csapatra aki foglalkozik vele,és ameddig ez a senkiházi Rocket vezeti az egészet... Addig marad ilyen amilyen most. Semmi elõrelépés nem lesz.
Ahol felüti a fejét a kereslet ott elõbb utóbb elõkeveredik a kínálat ... A kínálat pénzhozamot eredményez és a velejáró vérszemet ... A vérszem okozza a kínálat ,kereslet nélküli megjelenését ... Ami a jelenhelyzetet vonja maga után ...
Még talán annak is jobb a supportja mint a Dayz-nek..
Ezt is mondjuk mondta elõre, hogy nem enged "beleugatást". Egy szintig érthetõ, sõt, támogatható hozzáállás, de amit helyenként mûvel az már nem az "eltökélt, céltudatos ember" hatását kelti, hanem a "csökönyös fasz"-ét.
Itt le van írva, mikor lehet számítani a bejelentett dolgokra. Türelem.
Hálistennek még nem vettem meg,és Rocket hozzáállása sem ösztönöz rá... Gyûlölöm azt a palit,és nem azért mert be van sózva a seggem,és nem birom kivárni a végterméket. Hanem mert telibe leszarja az embereket,akik problémát jelentenek be,esetleges változtatásokat találnak ki. Nem nyit a játékosok felé... Egyáltalán nem..
Én néhány ilyen alfa/fizetõs béta játékba beszálltam az elmúlt évben, ha az egyiket megunom, megnézem, hogy hol tart egy másik. Türelmetlenkedéssel csak magamat szivatnám, közben meg annyi más játék van, hogy több élet kevés lenne.
Eh, mindegy, nem tudom, mire vagyok kíváncsi, meg több idõ lenne kideríteni, hogy mikor hagytam abba, és hogy azóta mi történt, mint amennyit érdemes rászánni.
Annyiból meg nem nagy baj ez, hogy mutatott egy irányt, ami népszerûnek bizonyult, lett is hirtelen egy csomó koppintás a témában. Talán egyszer kapunk egy kidolgozott, jó játékot is ebbõl a sandbox zombis alapkoncepcióból. :)
Mondjuk az eddigiek siralmasak, a Dead Island (kérdés, hogy klón-e) egy Diablós grindfest, a State of Decay szinglipléjer, az Infestation Survival Stories meg még a DayZnél is nagyobb átbaszós lehúzás negyedkész játékkal. De legalább próbálkoznak...
Most a mod-ra vagy a SA-ra vagy kíváncsi? Mert a modot oct 23.án frissítették utoljára. Itt van a changelog:http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/149928-dayz-mod-1803-hotfix/
Az SA-hoz viszont semmi új... Csak egy lista,hogy mit terveznek. Elszomorító... :(
Nem tudom, nekem is nagyon vontatottnak tûnik ez a fejlesztés. Ami azt illeti, fura is, hogy a mod hirtelen a semmibõl meglepõen játszható állapotban érkezett, aztán gyakorlatilag azóta semmi érdemleges nem történt vele. Amit én a kb egy hónap játékom alatt fejlõdést láttam, az annyi volt, hogy elvették a kezdõ makarovot és babot, meg került a játékba balta. Talán még valamit a tárakban lévõ golyók számolásán mókolt, meg sûrûbb lett a bab. Ennyi, kész, többre nem emlékszem.
Ja, meg bejelentette, hogy lesz kutya. Az belekerült végül? Meg látom, hogy lett konzervnyitó, hát az valami csodálatos.
Csak érted... Nehogymár azután menjen el tõle a kedve,hogy bezsebelt nem kis pénzt,és igérgetett nem kis dolgokat utána. Figyeld meg,eltelik most X idõ,és valamikor majd hó végén elõáll egy 2mb-os fixel ami nem javít majd semmit csak elõhúz még nagyobb problémákat (tudom hogy alfa) de amikor megjelent a játék a rá következõ 3 napban 3 update egybõl jött hozzá,nem kis listával. Mostanra hová lettek ezek?
Ez a csóka saját kis hobbiprojektje volt, valószínû így, hogy kötelesség lett belõle, a kedve is elment tõle rögtön.
Egyébként tehetséges a csóka, mint dizájner, de nem zseni. Az alapötlet kiváló, a hangulat nagyon el lett találva, a játékmechanikák egy része teljesen frappáns... egy másik részük idegesítõen idióta, és a végjáték végképp koncepciótlan. Egyéni projektnek példás, igazi, "nagy" játéknak meg kevés. Ahhoz szerintem kéne mellé egy nagyobb fejlesztõgárda, egyszemélyesnél kicsit nagyobb kreatív stábbal. A haladáshoz meg egy csapat programozó.
Nekem picit úgytûnik,hogy most hogy elérték az egymillió eladott példányt még jobban nem akarnak foglalkozni a játékkal. Rocket-nek is a twittere nincs tele mással mint hogy ide utazok oda utazok... De ha valaki rákérdez a játékra,vagy talán csak egy újabb frissítésre semmire sem válaszol. Értem én hogy nem megy ez egyik napról a másikra,de legalább valami életjelet adnának.. Brutálisan rossz a support. Teljesen az az érzésem,mintha csak muszájból csinálnák a játékot...
Akkor pedig elnézésedet kérem, nem vagyok tisztában a Modos verzióval, le ragadtam akkoriban az ISSnél , a Mod kimaradt az életembõl, és így elsõ neki futásra a SA bejött, sok fantázia van benne, új dolgo volt nekem ez a minden zsebembe fér valami "kincs" , konzerv kinyitás, eltört láb sinbe rakása stb.. igaz viszonyítási alapom csak az ISShez meg a State of Decayhoz van.
A modot toltam hónapokkal ezelõtt, nem az SA-t, nyilvánvalóan.
Azt meg nem tiltottam meg, hogy neked tetsszen a dolog, csak leírtam, hogy nekem unalomba fulladt a végjáték céltalansága miatt, és hogy elég szomorú, hogy azóta sem változott ez a dolog, még gondolati szinten sem.
Helló Sziasztok ! Tegnap meg vettem végre én is a SA. nekem nagyon tetszik, sokat ISS-eztem elötte, ég és föld a kettõ.
Az elöttem szólót nem értem, azt mondod hónapokkal ezelött abba hagytad a játékot, egy hónapja sincs a SA steam storeban, amúgy meg picit vissza pörgetve a fórumot mindeki elégedetlen ,hogy így rossz úgy rossz, le volt írva mit vásárolsz vagyis egy nagyon kezdetleges BUGhalmazt, valahol még olvastam bétába is év végére tervezik majd át tenni,
na mindegy kár újra és újra leírni, én nem gyõzõm csodálni még ezt az alphát is, mindig is tetszettek az ilyen szabadon bejárható túlélõs játékok, mindig a GTA korszakra gondolok vissza amikor kidobták a San Andreast, hatalmas bejárható terület, rengeteg tenni való, Dayzhez kanyarodva meg a zombik. ISSel töltöttem el elég sok idõt, de sajnos nagyon nagy csalódás tele nagy kijelentésekkel amibõl jó ha a 1/3 elkészül és bekerül, remélem , hogy ennek a játéknak nem ez lesz a sorsa.
Olyan, mintha hosszú távra terveznének egy engine-t. Megcsinálják, hogy majd évekig jó lesz. Aztán nem használják évekig, minimális tartalmat még kibasznak hozzá, aztán elkezdik megint mókolni a grafikus motort.
A Flashpoint még jól mûködött ebbõl a szempontból, az tényleg évekig fasza volt, és sorban jött is hozzá az anyag. ArmA1-gyel már úgy jártam, hogy "jól van, félreteszem, mire lesz rá gépem", és mire lett rá gépem, már az ArmA2 volt az aktuális.
"Ha kicsit népesebbek lesznek a szerverek és némi értelme is lesz játszani"
Én soksok hónappal ezelõtt pont ezzel a reménnyel függesztettem fel a játékot. Hogy idõvel talán lesz majd értelme, nem csak egy iszonyat körülményes deathmatch. Azóta nem nagyon érzem, hogy fejlõdne a dolog.
Igazából a DayZ-vel nekem jelen állapotában annyi bajom van, hogy értelmetlen és unalmas a számomra. Rohansz rohansz rohansz, lelõnek a semmibõl kezded elõrõl... Nekem ez nem pálya. Ha kicsit népesebbek lesznek a szerverek és némi értelme is lesz játszani (Beta, vagy Release), akkor biztos fogom tolni a DayZ-t is. Rustban egyelõre több fantáziát látok :) Na de bocsi az offért :)
A Rust a Garry's mod készítõinek az új játéka, bár a DayZ-hez hasonlóan Alpha verziós tapasztalataim alapján sokkal inkább játszható és élvezhetõ. Kicsit olyan mint ha a DayZ megszeretkezte volna a Minecraftot :)
Ettõl mondjuk agyfaszt is lehet kapni, általában vagy két évvel késõbbi, jelenleg még nem létezõ konfigra fejlesztenek, de mire a világ hardverteljesítménye éppen behozná a motor igényeit, kiadnak egy újat, ami szintén használhatatlan lesz még két évig.
Következõ frissítésrõl van valami hír? Nem különösebben új contentre gondolok,hanem esetleges létezõ hibák javítása stb.. Elég nagy csend van most a játék háza táján.
Egy próbát szerintem megér. Én most néztem meg egy elég gyenge konfigon : AMD Athlon x64 4400+ 2.3 Ghz 4 Gb ram de még csak 32bites Win7 van fent szóval 3 gb-ot lát Radeon HD 6670 1 Gb DDR5 vram
1280*1024-es felbontással mindent kikapcsolva vagy alacsonyra véve szépen futott akadás nélkül.
Szerintetek van arra esély, hogy szaggatás nélkül, minimal-grafon elfusson a játék ezen a gépen? Core2Duo E7400 (2,8) 2GB RAM GF 7650 GS (256)
Én a nemre szavazok, de hátha?
Nem tudom, hogy volt-e pár általános tipp a fórumon. Amiket én tapasztaltam:
1. A legfontosabb, hogy legyen kajapia elég. Én most végre elértem, hogy regenerálódok, ehhez megittam két tele üveg vizet, és megettem nagyjából 15 konzervet. A visszajelzés: "my stomach is filled", és ehhez hasonló fehér betûs spam a képernyõn. Így viszont úgy láttam, hogy jóval gyorsabban visszatér az élet, mint amiket a neten találtam. Kb 10 perc alatt szürkésbõl full színes lett ismét minden.
2. Szerintem egyéb fontos tárgyak: csavarhúzó, vagy konzervnyitó. A kaják nyitásához kell valamelyik. Víztisztító por, amit elsõsegély ládákból lehet kiszedegetni. Kötszereket szintén. Vér cuccokkal nincs értelme a helyet pazarolni. Defibrillátor is max akkor kell, ha többen mentek együtt. Minél elõbb érdemes egy fejszét találni, melee távon elég keményen odavág. Lõfegyverbõl a magnum szinte felejtõs, nagyon ritka hozzá a lõszer. A 45ös pisztoly jó, ahhoz lehet tárakat találni. Én mindig 3 tárral megyek, kettõ elõkészítve, egy a fegyverben. Sokkal gazdaságosabb a lõszereket kiszedegetni, mert 40 darabig stackelõdik, és így 3 slot helyett 1-et foglal. Én találtam egy fasza farmhelyet, mégpedig Zelenogorsk déli részén van egy kisebb military base, a város része. Itt szinte senki sincs soha, nyugodtan lehet ugrálni és szedegetni dolgokat. M4A1 Carbine a fõ fegyverem, 3x60as tárral, hangtompítóval. Lõszeres láda se árt.
Ezek ha megvannak, akkor már van bárhol bárki ellen esély.
A zsákpakolgatás: egy hátizsákba be lehet tenni még egy fullt, de ennél több esetén a játék játszhatatlanná válik. Ma egy teljes zsák tartalmát inkább hagytam elveszni.
Nagyjából ennyi. :)
Nem tudnak egyutt jatszani az SA-sok es modosok. A masik kerdesedre #4300 korul van 1-2 valasz.
Nem túl jó ötlet, állítólag a sok táskában táska is hozzájárul a desync gondokhoz. Ami viszont biztos, hogy néha eltûnnek "mélyebben" lévõ táskák server resetek után.
SA-sok és modosok tudnak együtt játszani? Melyiket éri meg megvenni? Melyik jön ki olcsóbban? Gondolom majd ha kijön az SA akkor a modot nem fogják tovább fejleszteni, vagy de? Vagy hogy van most ez az egész?:D
Jah, én is ilyen mountain hátizsákokat csomagolok egymásba. :D
Nekem még nincs meg sajna a gém, de fél-hivatalos guide-okban azt olvastam, hogy akkor lesz regen, ha healthy "egészséges" állapotban van a karaktered, amihez persze bazi sokat kell enni és inni, hogy odáig jusson.
Amúgy próbálja valaki "hõsként" játszani a játékot? Így elsõ látásra szimpatikusabbnak tûnik ez a hozzáállás a KoS-banditáénál.
hát nemtudom SACRIEL twitch streamjén tegnap fejbelõtték 300 méterrõl...elájult,de mákja volt,mert nem mentek oda hozzá így elszaladt....majd kötözött,rohadt sokat evett+ivott és elkezdett healing-efektbe kerülni! ekkor mondta a közel 5000 nézõnek,hogy van regen,de bazi sokat kell enni meg inni hozzá
Srácok, számít az, hogy nekem külön, dobozosan megvan az ARMA II és az Op. Arrowhead, vagy mindenképpen a Steam-rõl letöltött Combined Operations-nek kellene meglennie?
Nem, harapás és vérveszteség után volt, azon így nem tudtam segíteni. De most bekészleteztem a délutánra megint. :)
Én a minap megvettem, és azóta nem is nagyon tolom mással. Igen, fullos felszerelésem is volt már vagy 4 alkalommal, és öltek is meg. De ettõl lesz érdekes. Sok a hiba, de látni, hogy jó az irány. Én elszórakozok vele. :) Egyedül nekem a blood regen nem létezése zavar, mert ha egyszer elhomályosul a kép, akkor onnan nincs visszaút.
Srácok láncfûrész végül belekerült a játékba? Mert eddig csak a trailerben láttam,egyik gameplay videóban sem. (Lehet csak az én figyelmemet kerülte el)
kinek mi ér többet....tegnap nézetm Twitch-en LIRIK DAYZ streamet és kb mindeki lehurrogta a TESO-t:P
Köszi a válaszokat srácok! Igazából a gépem miatt kérdezem. Mert a modot gond nélkül tudná futtatni, viszont az SA-hoz már jobb vas kell (nálam mondjuk az OP rendszer a legnagyobb gond, XP-s vagyok még mindig :( De ha úgy is pár hónap múlva talán jobb lesz a SA, akkor inkább türelmes leszek és inkább gépet fejlesztek. :)
Ha van Armád, akkor mod elsõnek ingyé. Ha nincs akkor lehet hogy SA. Ellenben Arma 2 freevel lehet ingyen is tudsz modolni.
Na, ez mondjuk elég sokat segítene valóban, így talán még érdekelne is. (De most már csak Oculus Rifttel, azt megvárom. :P)
És hát ja, itt jön be az, hogy a Rakéta nem hagyja, hogy "beleugassanak" a játékba. Ez ugye legtöbbször pozitív, mert kreatív szabadság, meg ilyenek, de amint látjuk, van hátulütõje is...
Mondjuk lehet, ha lennének fix frakciók, bázisokkal, ahova hordani lehetne a szajrét s ahová respawnolni lehetne sokkal kiegyensúlyozottabb lenne a játék.