Igen, az ásható dolgokra ha ráviszed a kurzort, akkor villognak vagy vmi hasonló jelölés van rajtuk, meg talán fogaskerekek is.
Nézd meg pl a városban a temetõben a sírhelyeket, ott lehet ásni ... meg talán ott van elõször ásó ... legalábbis a bétában nekem ott írta az ásás tutorialt.
Találtam ásót, lesz majd valami jelzés hol kell ásni?
ajaja olyasmi picit, mint a shadowrun returns jellegre, ez nekem speciel annál sokkalsokkal jobban bejövõs :) itt kapásból érzek újrajátszási faktort legalább egyszer, tökmás classokkal
nem tudom mennyire fér meg itt a warez téma, mindenesetre a délután kijött reloaded verzió az legit, nem béta egy fél óra játék után megyek is megvenni a lent említett ga2.com-on (köszi az ötletet)
Ha jól látom nem töltött le ma semmit, mégis eltûnt a fõmenübõl a béta felhívás ... amivel nincs is baj, mert ugye dátumra be lehet ezt állítani ... de hogy a meglévõ profilt patch hiányában miért kellett törölni, azt nem tudom. Rögtön új profil létrehozással indít a játék. Mondjuk szerencsére pont emiatt nem kezdtem neki jobban a játéknak, csak a hétvégén csináltam új karit meg bementem a tanuló dungeonba ...
Divinity:Original Sin released - Full version now available június 30. - lar Hi Everybody,
The full English version of Divinity:Original Sin is now available. We want to thank all of our Kickstarter backers and everybody who participated in Early Access for all the support and feedback. Without you it would've been impossible to make this into the game it is. We hope you're going to have a great time exploring the world we prepared for you.
Have fun!
15$/eur áron is hozzá lehet jutni ... én két hónapja vettem 15$-ért, de most is lehet szerezni Steam Trading oldalon, van aki 9db TF2 kulcsot kér érte, ami a Steam Piacon most 1.56 eur ... na, lement annak is az ára egy kicsit, nemrég még 1.7 körül volt.
Sõt, közben látok olyat aki 7 kulcsot kér csak. Van 8 kulcsért is ... van egy rakat.
Nem mindegyik ... de baromi sok van, ami több mint egy éve EA állapotban van, és már alig csorog rá valami. Az a normálisabb, ha van egy kitûzött elkészülési cél/idõ, de mint béta teszt EA-ban nyomni lehet.
Én sokszor azért veszek meg így játékot, mert olcsóbb ... de manapság egyre ritkább ez a modell is. Ezt is azért vettem meg elõbb, mert 15$-ért meg lehetett szerezni ... de pl mikor belenyomtam 2 hónapja vagy 20 órát, akkor még erõsen béta állapotú volt, kezdve a kezeléstõl a hangokon át.
Amúgy a sok panasz miatt a Steam már ki is adott új szabályzatot, illetve az EA játékoknál is kiemeli, hogy mindenki saját felelõsségére vegye meg, és vegye figyelembe, hogy van rá esély, az adott produktum az életben nem fog elkészülni ... volt ebbõl nemrég kisebb 'botrány'.
Én is beszívtam anno a WarZ-vel (aminek azóta új neve van), ahol a sok kamuval felmarkolták a rengeteg pénzt, majd elutaztak nyaralni .. és a játék azóta sem olyan, mint amit az elsõ kiadás utáni 1-2 hónapra ígértek ... azóta már új vezetés kezében van a projekt is, de még mindig gagyi.
Hát azt már nem fogadjuk el, elõre kell bejelenteni :) Vagy az early access -es játékok tulajdonképpen sosem készülnek el 100%-osan, és csak egy állapotot neveznek el annak (ami a fizikai adathordozóra is kerül)?
Nem hiszem, hogy eltolják. A hétvégén volt egy 800MB-os patch, és akkor azt mondták, hogy a megjelenés elõtt már ez az utolsó. Mivel még rajta van a béta pecsét, meg a kiírás, hogy az updatekkel nem kompatibilis a mentés, inkább nem kezdtem el újra (a 1.5GB-os patch óta nem nyúltam hozzá, az törölt mindent), már megvárom a megjelenést.
Remélem ez a mentés törlés a késõbbi patcheknél már nem lesz, mert elég idegesítõ tud lenni több 10 óra játék után.
ˆ Jimmyke | ma 03:06 | privát | válasz | #56 Elég sok varázslat van benne, és lehet kombinálni az effekteket, nem csak varázslattal, például robbanó nyilakkal is. Tócsára rávágsz villámot, aztán tûzlabdát és elektromos ködfelhõvé válik. :D
Ultima 7 ihlette a Larian fejlesztõgárdáját, sok mindent lehet benne csinálni, több úton lehet megközelíteni a küldetéseket. Modernebb példaként említeném az Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura RPG-t Troikától, nekem erõsen ugyanolyan beütése van, körökre osztott harc meg tárgykészítés miatt fõleg. Mondjuk az steampunk, ez meg fantasy.
Elõzõ Divinity játékokat érdemes pótolni (elsõt mindenképp), ha másért nem, csak azért, hogy szokja az ember az egyedi humorát a fejlesztõgárdának. :) Válasz 'shadar619' üzenetére (#55)
Én a modernebbeket annyira nem ismerem régen én az ice dale 2-vel, Baldur gate's és a Neverwinterrel játszottam sokat. Remélem hasonlít rá
Elég sok varázslat van benne, és lehet kombinálni az effekteket, nem csak varázslattal, például robbanó nyilakkal is. Tócsára rávágsz villámot, aztán tûzlabdát és elektromos ködfelhõvé válik. :D
Ultima 7 ihlette a Larian fejlesztõgárdáját, sok mindent lehet benne csinálni, több úton lehet megközelíteni a küldetéseket. Modernebb példaként említeném az Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura RPG-t Troikától, nekem erõsen ugyanolyan beütése van, körökre osztott harc meg tárgykészítés miatt fõleg. Mondjuk az steampunk, ez meg fantasy.
Elõzõ Divinity játékokat érdemes pótolni (elsõt mindenképp), ha másért nem, csak azért, hogy szokja az ember az egyedi humorát a fejlesztõgárdának. :)
Most gondolkodom hogy vegyem-e meg vagy sem. Olyan kérdésem lenne hogy - lehet-e kombinálni a varázslatokat-e? - mennyi varázslat van? - Melyik játékhoz hasonló mivel én még nem játszottam az elõzõ Divinity szériával?
Elõre is köszi a választ
Nem tudom akkor mennyiért lesz, de én 15$-ért vettem 1-2 hónapja tradertõl ... best buy volt :)
Kaptam early access kódot, oda adtam havernak mert nem akarom kínozni magam kiadás elõtt. Srác 1 órát játszott és a tutorialon sem tudott túljutni mert mindig meghalt. Majd utána érdeklõdök.
Mondjuk neki nem fekszik a körökre osztott harc, én meg már általánosban X-comoztam, szóval lehet ott a hiba. :)
Nem is olyan regen azt olvastam egy Steam-es ertekelesben, hogy a jatek nehezsege hagy meg azert kivannivalot maga utan. Konkretan az illeto arra panaszkodott, hogy a legutobbi nagyobb patch utan iszonyat benehezedett a jatek es hogy nincs ilyen teren balance.
Ma kapott a játék egy monstre 1.5GB -os frissítést 300+ módosítással és mindenféle okossággal: Here is the changelist for version 1.1.28 now available on Steam Early Access
Complete overhaul of loot generation matrix. Expect much cooler treasure. Added 135 music tracks, including some all-time favourites from previous Divinity games Added a new “Way of the Rogue” ability and a variety of new Rogue skills Full overhaul of your Homestead at the End of Time You can create different user profiles, so your little brother or sister can play, too. Difficulty settings have been added, so players can pick which sort of experience they prefer. Added formations, both in turn-based combat and in real-time, for optimal tactical positioning All players playing Divinity: Original Sin can now chat with each other, making it easier to form multiplayer groups within the community. Added an “Illusionist Mirror” through which you can change your player’s looks in-game Replaced “repair” with “blacksmithing” and charm/intimidate/reason abilities by “charisma” Amended stats of “Way of the Ranger” skill Skill stats now level up with the characters, e.g. a level 1 flare is still useful at level 15. Added plenty of new skill visual effects Skills now have certain requirements. You can still learn a skill by boosting the relevant ability artificially, but once you lose the boost, you won’t be able to use the skill anymore. Full overhaul of all lighting, shading, and zoom. Get up close and personal! You can now give commands to each party member independently. Commands will be executed even if you’re focused on another party member. Party members avoid traps. Traps can be disarmed with disarm trap kits (an alternative solution to blowing up the trap, which may destroy neighboring objects). Journal now tracks the recipes you’ve learned. You can switch between party members while trading. There is now an interface to assign companions to other players in multiplayer. Several stability and performance fixes were made, in addition to loads of bug fixes. Most of the remaining networking issues should be solved now, too.
Of course there's much more than that. As a matter of fact, here are over 300 extra changes, listed on the Larian forum[www.larian.com] because it's too long for an announcement.
Divinity: Original Sin - Before and After Kickstarter Trailer.
Megjelenés június 20.
Szegény játék hemzseg a bugoktól ... pedig iszonyatosan jó, mintha újra élném a Divine Divinity korszakot.
A legzavaróbb a hangoknak a bugja, van h minden elcsendesül és kb semminek nincs hangja, zene sincs ... reload megoldja. Meg volt, h egy felvett társ miatt nem lehetett többet beszélgetni senkivel, mert akadt mondanivalója (felkiáltójel), de onnantól nem lehetett senkivel beszélni. Visszatöltés és az aktuális akció elõtt elküldtem, h ne legyen kérdése :) Vagy pl a teleport piramisok közül csak a pirossal lehet a földrõl utazni, a kéknél csak a felvesz ikon jelenik meg, ezzel kvázi tönkretéve a mûködését, csak zsákból megy.
Viszont a harc nagyon jó ... ez, hogy a terep manipulálását behozták, jó kis taktikákat lehet kitalálni. Pl a varázslóm föld és tûz mágiás ... az ellenfelek alatt oljata locsolok szét és flare-vel meggyújtom ... az élõhalott vidéken ez durván bejön. Pl volt egy kis boss arra felé, 5x mentem neki a csapatának, de mindig mindenkit feltámasztott ... aztán láttam a közelében van egy tüzes hordó, inkább beszakadtam és rágyújtottam ... a bosst, aki egyébként a távolból matatott meg sem kellett ütnöm, 3 kör alatt elégett :)
Mondjuk az is érdekes, mikor egy harc után ezek a területen lévõ effektek rögtön elmúlnak ... de van h végleg ottmaradnak ... pl van egy átjáró aminél ég a föld, meg van egy jó nagy mérgezõ tócsa és köd ... lehet el tudnám tüntetni vizes hordóval vagy esõvel, de szerencsére ki lehet kerülni :)
Na szóval vannak még itt bajok ... remélem megcsinálják ezeket, mert a játék nagyon jó.
Még mindig ömlengek, nem nyugodtam le a kellemes meglepetések sorában :)
Azt is jó volt látni, hogy visszahozták ugyanazokat a teleport köveket, mint a Divine Divinity-ben ... az egyiket eddig a tetõn keresztül láttam egy házban, aztán mielõtt kiléptem este akkor néztem, h a másik fele ott bújuk az inventoryban :) Este elsõ dolgom lesz használni :)
DD-ben nekem a nagy térkép kis piacos városának fegyverárusánál volt az egyik kövem, oda szaladgáltam vissza eladni, annál mindig jó pénz volt :)
Egyelõre bejön a játék 1-2 változástól eltekintve mintha egy kipofozott DD-vel játszanék.
Egyébként aki jót akar minél elõbb tanulja meg a Pet Pal talentet, mert az állatokkal való beszéd igen érdekes és kár kihagyni ... pl a patkányok igen hasznos titkokat szoktak kifecsegni, de más állatok is viccesek :)
Egy kérdés, van a városban az az elhagyatott ház ...
... ahová egy barlangrendszerbõl és egy tüzes csapdás pincébõl lehet feljutni csapóajtón. Na itt a kandallón van egy kulcs, ami gondolom az ajtót nyitná, de baromira nem lehet hozzáférni és levenni ... ez bug?
8 órát játszottam eddig vele, de kb egy helyben toporgok, a város körül :) Tisztára mint a Divine Divinity, nagyon tetszik ... kár hogy nehézkes az irányítás és bugok is vannak ... már volt h egy tüzes csapdás szobán majd megõrültem, 20x töltöttem vissza :) szar az útkeresésük, a követési rendszer, a haladás, a klikkelés, minden ... ráadásul nekem a második karim nem csinálja meg a skilles dolgait, mint az indentify meg a lockpick ... megy a csík de nem történik semmi. De a játék kva jó, még azt is elnézem, h körökre osztott harc lett benne ... de hogy a nyomorult irányítás, mikor pl ki kéne szaladni a tûzbõl vagy mérgezésbõl, de csak totyog vagy meg sem mozdul ... na az felbasz :)
Nálam a hangok is bugosak, nem kicsit.
Én is megvettem, 15$-ért jó áron volt, a Divine Divinity egyébként is nagy kedvencem, és azóta sem jött ahhoz fogható a sorozatban ... de erre azt ígérték, hogy visszatérnek a gyökerekhez, vártam nagyon :)
Az irányítása kissé nehézkes, a karakterek is lassúak, ráadásul inkább elõre tolom a képernyõt és úgy megyek velük, mert ha a közelükbe klikkelek sétálnak, baromi lassú. Érezni rajta, hogy nem százas még, de nem baj, jó lesz ez :)
Nekem igy is megfelel. Par esztetikai hiba, mint a kamera nem forgathato teljesen, ami hianyzik csak es a mar emlitett szintlepes problema.
Nekem is nagyon tetszik, de a szintlépés szerintem sem tökéletes. Hogy kinyiss egy komolyabb ládát elég sokáig csak a zárnyitásra kellene pakolni. Ez kicsit erõs.
Egyébként én is inkább félreteszem. Majd a fullal.
(Egyébként még nem full egyáltalán, bár a betaval a featurök nagyobb része bekerült.)
Amugy nem rossz, jol el lehet vele szoszmotolni. Sot kifejezetten olyan RPG, ami a lassu lefolyasu, nem akcio orientalt. Kifejezetten tetszik ez benne, hogy az osszetettsege nem rohanossa teszi a jatekot.
En speciel annak is orulok, aminek egyesek a steam forumain nem, hogy nem mukodik a quest marker (bugos) es emiatt oda kell figyelni a parbeszedekre es gondolkozni kell. Nem csak futas a marker fele.
A kombinaciok is jok benne, bar a fejlodes az szerintem tulontul korlatozott. Itt peldaul a karakterosztaly skilljeire gondolok, ami a szintjenek megfelelo skillpontot igenyel.
Teszem azt peldaul withcraft elso szintje 1 pontot igenyel, a masodik viszont mar kettot ami azt jelenti, hogy a karakternek 3. szintunek kell lennie, hogy a szintet 2-re tudja emelni. 3-as szinthez 6-os karakter es igy tovabb. Ez szerintem kisse tulzo, ugyanis szinte nem lehet igy fejleszteni semmit. Na de ez van.