Én mikor felvettem nem felezte a HP-ját a karakteremnek, csak negyedével csökkentette, ami nem felelt meg a képesség leírásának. Ez meg kombinálva a gyorsabb AP visszanyeréssel (ami különösen akkor jó ha maradt is az elõzõ körbõl) már túl erõs nekem. Így visszatöltöttem inkább és választottam mást a képesség kipróbálása után. Így sem nehéz a játék ahogy írtad is, hát még ha a glass cannon-t felveszi az ember.
Egyébként sem számít sokat a HP csökkentés, mert vagy nem találnak el vagy nem sebeznek eleget az ellenfelek. A harmadik területre érve a karaktereim mindegyikének az alap 4 ellenállása 100 fölötti (valamit kezdenem kellet a felesleges esszenciákkal és rubinokkal) így nem is sérülnek a sima varázslatoktól. Cuccok miatt a poison és tenebrium ellenállásuk minimum 50%-os így az ilyen sebzések fele létre sem jön. Marad a fizikai sebzés ellenük ami koptathatná õket de annyira jól meg nem sebeznek az ellenfelek (na a titánok más tészta, õvelük egy élmény volt bunyózni, noha elkerülhetõ lett volna de így több XP jött és kaptam pár érdekesebb cuccot is) és gyakran ütnek mellé.
Glass cannonnak akkor lenne értelme, ha a harcosok, vagy valami defender class meg tudná védeni a mágusaidat. De persze ez itt nem igaz, az ellenfél képes átkúszni a harcosaid között és a mágiahasználókat írtja. Szinte mindig. Meg 360 fokból körbetámadnak, sok az íjász, mágus stb. Így bezony a mágusaim épp annyi sebzést szenvednek el sokszor, mint a harcosok (sõt), ergó KELL az a HP, mint egy falat kenyér. Értelme nuku így a hp felezõdõs, de sok az ap-m dolognak. Szvsz.
Hiába is állnak hátul. A harcosok meg nem tudnak személyt, vagy területet védeni/blokkolni. Az attack of opportunity meg egy közröhej erre (amúgy másra jó).
õõ glass cannonról mesélj még én úgy láttam, pontosan megfelezi a bónusz hpt, és pont 2x annyi apm van a 2. körtõl, mint glass cannon nélkül mit látok rosszul?
A nagyobb sebzés nem minden és nem akkora nagy az eltérés. Csináld csak nyugodtan a saját fegyvereket és vérteket. A nyers ütõerõre meg szükséged lesz még. Míg a harmadik területen csak a banditák és orkok között mászkálsz, ott tulajdonképpen egy 5 szinttel gyengébb csapat is simán elvan. Majd mikor már az erdõben bandázol, de még inkább a romoknál, na ott majd jól jönne a magas védelem és nagyobb pusztítóerõ mikor beesik egy csatába mondjuk 2-3 lovag, meg 10+ egyéb ellenfél vegyesen. A mocsár egy vicc lesz, szegény küklopszok annyira gyengék hogy egy vicc kategória mindegyik.
Én nem használok glass cannon képességet pont azért, mert nem akarom tönkretenni a játékomat. Sajnos a leírással ellentétben nem felezi meg a képesség a HP-t és a leírtnál nagyobb bónuszokat ad. Most speciel csak a két fõ karakterrel nyomulok (és már a harmadik terüelten járok én is, most megyek a templomhoz), mindkettõn ott a lone wolf és így ha nem is nehéz de legalább végre egy kis odafigyelést igénylõ a játék mert nem 4 + x idézett figura mászkál a csapatomban hanem max 2 + 2 idézett lény (bár eddig egynél többet nem kellett idéznem sehol). Hátrányba még nem kerültem amiatt, hogy csak két karakterem van (mivel õk több ability point-ból gazdálkodhatnak és szívósabbak).
baromira tetszene, amit leírsz, csak egy valami miatt nem állok neki kovácsolni: így is annyira könnyû a játék (hardon megyek), hogy még jobb cuccokban félek, hogy 1-2 helyen már-már unalmas lenne a harc
4 karakterembõl 3 glass cannon, vannak csaták, amiket a 2. - 3. körben megnyerek úgy, hogy sebzést sem kapok :
3. területen rohangálok, gondolom ennél már nem lesz nehezebb a játék
Bizony. :) Ezért is írtam, hogy megéri a crafting és blacksmith skill-ekbe invesztálni. Hát még ha 5-ös lenne a skill-ed (akkor mindenféle bónuszokat tud még adni pluszban). Blacksmiths kell a készítéshez, crafting az élezéshez, páncéloknál meg tuningoláshoz. Páncél tuningoláshoz kellhet olajos kupa (üres kupa + olajos hordó), ez növeli a mozgékonyságot és mérsékli annak negatív hátrányait, a metal scraps-al bizonyos páncélok védelmi értéke tuningolható illetve kalapáccsal kombinálva vagy ez vagy a plate scraps egy egész jó metal armor-t ad (ennek tuningolásához már plate scraps kell). Üllõn is lehet erõsíteni a vérteket (a fémeket mint a mail/scale és metal/plate armor), a bõröket meg mobile kitchen-re ráhúzva lehet tuningolni.
Gyöngyöket érdemes megtartani és jobb, eladásra szánt páncélokba beépíteni, mert jelentõsen megnöveli azok eladási értékét. Jobban mint amennyit a gyöngyért kapna az ember.
Amikor valamit készítesz azt az adott karakter szintjéhez igazítja, de alapvetõen igaz, hogy amit magad készítesz az jobb mint a vele azonos szintû, boltban vehetõ cuccok többsége. Fegyverek és vértek esetében legalábbis. Érdemes összehozni egy mágikus tût és spulnit is és abból bõrvértet (bõrbõl) illetve mágus rucit gyártani (ezt meg a mindenféle ruhaanyagokból). Csizmát a bõr üllõre húzásával lehet kreálni.
A kard és fejsze viszonylatban a fejsze mindig jobb, nagyobbat sebez, csak általában 1 vagy 2 ponttal nagyobb a STR igénye. Large bar-okból meg kétkezes fegyverek készíthetõek. Large iron bar-ból (passzints össze 2 sima iron bar-t) lesz kétkezes kard, large steel bar-ból (large iron bar használva a kemencén) meg kétkezes balta. Ezek meg fokozottan jobban teljesítenek mint a velük azonos szintû boltiak, mi több, gyakran 2-3 szinttel magasabbakat is lekörözik.
Szintlépés és skill növekedés után (5 fölött már nem számít csak a karakter szintje) érdemes megismételni az élezést mert némi módosulást fog hozni, pláne ha applikál az ember valami esszenciát is a fegyverre aztán élezi.
Most elkezdtem craftolgatni és vicces, hogy 3-as bs-el egy darab szaros fémrudat ráhúzok az üllõre és csinál belõle egy jobb kardot, mint a még két szinttel késõbb használható legendary fegyóm, vagy mint amilyet eddig egyáltalán találtam. Az élezés utáni állapotáról nem is beszélve.
De most csináltam fejszét, az még brutálisabb.
Na meg összeraktam most lvl 12-esen a Buffalo Sabre-t (medál meg kard összerakás), élezve lett belõle 1h 101-158 ... eddig még 90 feletti egykezeset is alig találtam, nemhogy 158-asat. Most a fighterem max sebzése 245 ... ehhez képest a két kezes unique fegyóval operáló Madorának 299 ... már oda az eddigi 2x sebzés elõnye :)
Lehet akkor csak rosszul emlékszem, eddig nem szaladtam bele.
Viszont megvolt most az elsõ bugom, egy harc után fel akartam szedni a cuccokat, a kurzor átváltott a marokra és többet már vissza nem ... nem tudtam mozgatni a karikat, semmit sem. Vissza kellett töltenem egy állást.
Vigyázzatok, még vmi ... olvastam a patch leírásban, de most meg is szívattam magam vele ... a vértócsára is hat az elektromos stunolás, azaz mostantól nem csak a vízben terjed, hanem a vérben is.
Ha van két karinak Feather Drop-ja, akkor oda-vissza dobálva egymást érdekes helyekre el lehet jutni :) A havas helyen a nyugati kastélynál dobáltam magam szirtrõl szirtre ahol a nyuszi mutatta az utat, és találtam is itt egy ásható helyet.
Úgy tûnik az imáitok meghallgatásra kerültek, mert ma volt egy 9MB-os patch, és szerintem most kerülhetett be, hogy már 5 skill sor van, és alapból az R és F billekkel lehet köztük fel/le váltogatni (állítható) :)
Ott is van kavics, az is megteszi. :) A lényeg, hogy a bajból csak kavics tud kigyógyítani, más nem. A bajt megelõzni nem a skill tudja.
De igazából sok haszna nincs a skill-nek a védelmen túl ami megvédi a tenebrium hordozóját a rot hatásától. A fegyverek látszólag ütõsek de nem turbózhatóak sehogy. Nem tuningolhatóak, sebzésük és ellenállásuk nem növelhetõ, szóval az ember jobban jár egy sima fegyverrel amit kombinál egy tenebrium bar-ral (így adva neki ilyen extra sebzést) aztán tuningolja (a tuning ugyanis kihat az alap sebzésen túl az elemiekre is, de hogy mitõl nõ meg egy elemi/tenebrium sebzés amiatt mert új ideget tesz valaki az íjára/új moonstone-t épít a botjába vagy kifeni a fegyverét az elõttem rejtély).
Igazándiból a beavatás során lehet leszedni amikor szándékosan megfertõznek vele de ki is gyógyulsz belõle ugyanazon a pályán vagy ha elhasználsz egy blood stone-t. A bányában (ha ez alatt a lovagok és élõholtak meg immaculate bujkálók benépesítette bányát érted és nem a beavatási helyszínt) nem szedik le rólad.
A másik megoldás, hogy megcsinálod Brandon feladatát és viszel neki a spéci ládikájában legalább 2 db tenebrium bar-t. Akkor õ minden karakterednek megtanítja ingyen a tenebrium skill-t és utána már nem fogsz mérgezõdni. Ha meg mondjuk felveszed az immaculate faluban a varázslónõ házában lévõ tenebrium könyvet, akkor aki elolvassa annak 1 pontot növel a könyv a tenebrium skill értékén (ha nem volt neki akkor 1-es skill-t kap, ha volt akkor az aktuális szintje ugrik 1 pontot mint ha ability pontból vásároltad volna csak ez nem került neked pontba).
:DDDDDDDD az nice én most azon aszalok, hogy vajon mikor, és minek a hatására fog lejönni a rot karaktereimrõl, mert ugye én voltam az, aki már 15-20assával tárolta a tenebrium követ az összes karakternél szétdobálva... :) a mine vége felé járok, feltételezem, hogy lassan történik valami, amitõl lejön a Rot (?!)
Kellemetlen dologba sikerült belefutnom. Ha az ember tenebrium fegyvert passzol el egy kereskedõnek akinél ilyesmi amúgy nem fordulhatna elõ, azzal ki is nyírhatja szegényt, mert megfertõzõdik a delikvens a Rot-tal és szép lassan elfogy az életereje. Véletlenül sikerült így 2 kereskedõt is kinyírnom a második településen mikor eladtam nekik ilyen eszközt. Érdemes figyelni a dologra, nehogy véletlenül kipurcanjon egy ilyen malõr miatt egy fontos utánpótlás ellátó ember.
hát, én max akkor használom, ha több, egymástól messze lévõ ellenfelet akarok sebezni, mert mondjuk nincs már sok életerejük és bõven elég a bot sebzése,vagy ha az adott körben az utolsó 4 akciópontom is sebzésre akarom felhasználni, de arányaiba elenyészõ a használata
Ti is úgy látjátok hogy a mágusoknak kb. mind1 milyen bot van a kezükben? Ha nem ad valami jó kis plusz inteligence-t vagy bármi más jó statot, akkor akár üres kézzel is mehetnének harcolni mert annyi varázslatuk van és olyan jók hogy soha nem lövöldözök a bottal. Vagy valamit nem tudok?
igen, a Magicka-ban is jól ellehetett kombózgatni, csak ott nem körökre volt osztva, azonnal kellett reagálni, itt meg jól átlehet gondolni a lehetõségeket
na igen, ezek a jatekok mind nagyon nagyon kiralyak nem mondom, hogy ez (a divinity) van olyan jo, mint azok, de ha csak egy pici lepessel is, de kozelebb all hozzajuk _szerintem_, mint a wasteland2 :)
ertem en, hogy alpha vagy beta vagy micsoda, amivel mar tolni lehet, es meg javul meg csoda lesz meg moziba visz meg minden, de szoval az alapveto hangulata nem jott ugy at, mint ennek igazabol ami nagyon eros erzes bennem, az az, hogy ott a csata egyaltalan nem tetszett, vontatott, rengeteg a miss, kevesebb lehetoseg, stb. - itt a csata nagyon tetszik szerintem nekem a wasteland 2 nem lesz valo, meg akkor sem, ha a kedvenc stilusaim egyiket kepviseli, ami egyebkent elegge.. pang mostansag sajnos :(
Én az ilyen játékoknál egyenként nézem a kis sztorikat, nem feltétlen a fõszálat, a nagy sztorit. Azt amúgy is csak húzni lehet és úgyis az a vége, hogy valami gonoszságosat szét kell zúzni. Viszont a kis mellékes sztoriknak ezer féle kimenetele és megoldása lehet. Ezt a játékot is a kis sztorik színesítik, meg a világ, a játékmenet :) A hasonló játékokban sokszor el is felejtem mi is a fõsztori, mert közben élek egy életet a világban :)
57h és végére értem. Egy erős 8 pontot adok neki mert a harc és a hangulat nagyon ott van a topon de a többi erősen közepes és itt föleg a storyra gondolok. Ebben a stilusban a Wasteland 2 lesz a övetkezö amit várok.
nem az a baj, hogy akadályozna a harcban, hanem hogy klasszisokkal jobb megvalósítások vannak kb minden más (jobb-rosszabb) játékban, és semmiféle negatívummal nem járna, cserébe rohadtul kényelmes lenne
Minden körben megnézem a karimnak milyen spelljeit tudom elnyomni és az alapján építem fel a következõ lépést. Jó lenne egyben látni, vagy egyszerûen átgörgetni, mert így mindig végiglépegetni ... szarakodok mással is eleget :)
De végül is mindegy, mert a gyakran használtak ki vannak rakva elõre, és eddig is azért megoldottam minden csatát :)
Mi a gond vele? Nem real time a harc, hogy ilyenre ne legyen idõ, meg aztán egy billentyû lenyomása, két kattintás és mehet a buli. Nem kell mindennek egy billentyûre vagy többre leosztva lennie ahhoz hogy jól mûködjön a játék. Nem MMORPG ahol egy pillanat mûve az elhalálozás és ahol szükség van a gyors billentyûzésre. :)
Laza: Tuti. Elég sok cuccot így sikerült csak a karaktereimre aggatnom, mert nem volt meg nekik a szükséges tulajdonság követelmény. Ilyenkor adok neki kegy megfelelõ löttyöt amivel épp elérik a kérdéses értéket, gyorsan rájuk adom a cuccot és lehet örülni.
A quickbar-ral nekem nincs gondom. Csak mert nem fér ki minden egy sorban az nem érdekel, mert akármikor lenyomható a k billentyû amire felugrik a teljes ismeretanyaga a karakternek és kiválasztom ami kell belõle. Mivel idõ van, nem ütnek közben így nem gond ha egyszerre csak 10 dolog fér ki.
meg rosszabb mint a pockot nyomkodni :D aprosag, de tenyleg sok vele a szopas, mindig amulok, amikor egy alapvetoen kurvajo produktba ilyen egyszeruen javithato, es banalis hibat, hianyossagot pakolnak a keszitok.. :)
Ugye ha belegondolunk, hogy kellenek a support varik, a gyógyító varik, a kalandozáshoz szükséges varik, a különbözõ elementál varik, a cc-k stb. akkor kijön, hogy a három sor is kevés. Ezt nem tudom hogyan gondolták mégis.
nekem is betelt a 3 sornyi quickbar :(
Laza, a hotkey-eknél nézd meg, valamelyik kombinációval asszem elõcsalhatóak
mittomén shift + 0 -> shift + 9; ctrl + 0 -> ctrl + 9 , pontosan nem tudom, én rákattintgatok a pöcökre, de mintha láttam volna a key listában
bár tényleg a hotkey bar legyen a legnagyobb baja a játéknak (:
Vagy állítható szabadon az ui szélekre, alulra, többszörösen, széthúzva, akár háromféle is stb., mint az swtorban.
Néha nekem még az ellenfél köreinek gyorsíthatósága is elkélne, mert mikor sokan jönnek rám, mindig kivárni amíg megcsinálják amit akarnak, letelik a naptár :)
Nem lehet valahogy megnövelni a lenti skill bar hosszát? Mert egy rakás cucc másik sorban van, és sokszor el is felejtem mik vannak ott, mert nincsenek szem elõtt.
nekem inkább a Baldur's Gate-tel eltöltött éjszakába nyúló játszadozásokat eleveníti fel (:
a Guardian ellen én idéztem egy tûzelementált meg egy páncélos csontvázat.. utóbbit ütlegelte, addig az elementál meg jól megsütögette.. a tûzmágiában jártam máguscsajom közbe szórta rá az áldást, az íjászom meg tüzes nyílvesszõkkel kínálgatta..
Edes Istenem ez a jatek... Mar 3 napja jatszom egyfolytaban es meg mindig az elso varoskaban vagyok,jelenleg 7-es szinten. Szemetladak,utalom a kiadot,programozoi gardat,mindenkit.Az alvas most nem opcio egy darabig.
(komolyra forditva:valami elkepeszto jo ez a game,utoljara ennyire a DAO elso resze szippantott be)
Ez tuti? Mert pl erõcsökkentõ varászlatot nyomnak rám, akkor pl a harcosom leveszi a mellvértjét. A boostnál ez nem mûködik ha lejár?
Ja hgoy ez a probléma. Szoknyából elsõsorban ilyenek vannak. Néhánynak, a leggyengébbeknek, nincs elõfeltétele, de ha van feltétel az szinte mindig INT, nem erõ és nem DEX. Szóval ha jobbat szeretnél akkor ha mást nem hát hörpintsen fel a felvétel idejére egy INT booster piát a harcosod. Ha már rajta van a cuccos akkor amíg el nem veszed tõle addig rajta is marad akkor is ha a stat leesett a szükséges érték alá.
Na, akkor helyesbítek ... szóval csak olyanok esnek, amiknek int a felvételhez szükséges feltétele. Bármilyen statot ad, a legkevesebb is 7 int volt eddig, mint feltétel. Ezt meg ugye a harcosoknál nem nyomom. Az egyiknek van talán +1, azaz 6, mert egy legendary amulettbõl kap azt is.
Nekem nincs gondom ezen a téren, inkább túl sok is van belõlük, de itt is ugyanaz a jellemzõ mint az öveknél. Kimondottan azokat használom amik resistance-ot adnak (elsõsorban tenebrium és poison, mert a többit megoldom essence és rubin által). Amúgy meg örülj neki, hogy kapsz Int-eset, kell az a harcosnak is ha netán nem csak a harcos spell-eket akarod nyomni vele.
Ha kevesled a dex és str értékeket akkor meg rakj soul-t (azt a vörös és fekete elnyújtott fejszerû vacakot) a fegyveredbe és máris lesz ezen tulajdonságokra bónuszod. Minél magasabb a szinted annál magasabb lesz a bónusz.
Az a szagos az másra való, feladathoz kapcsolódik (kutyeszzal lehet így azonosítani Jake feltételezett támadóját), ahogy a sál, a zsebkendõ meg más szagos ruhadarabok.
Övekbõl meg lesz majd mindenféle. Vagy most a lelógó szoknyaszerû vacakról van szó? Az is akad majd szép számmal. Én mondjuk ezeket a kiegészítõket inkább arra használom, hogy a resistance értékeket tornásszam fel velük (megy beléjük az essence azt jön az extra resistance). Az csak egy kis plusz ha valami tulajdonságra vagy skill-re adnak extrát. De például az elsõ területen a az élõholt lovagnál keleten, a két neves ládából meg a trón melletti kicsibõl mindig sikerült olyan övet kihorgásznom ami legendary volt és giant nevû (ez ad a harci skillekre +1 pontot, meg van egy másik típus ami a fizikai tulajdonságokat nyomja meg 1 ponttal). Ja meg mikor beszélek valakivel és van neki kereskedõ ikonja akkor mindig megnézem mi van nála, akkor is ha haldoklik, akkor is ha bunyó lesz belõle. Így is jó cuccokhoz lehet jutni.
De ha ez ennyire fontos akkor mikor mész egy boltoshoz, ments egyet és ha nem tetszik a készlete töltsd vissza. Ez majd az end of time-ban lvõ boltosnál eredményezhet jó dolgokat ha legalább 3-4-es a szerencse faktora az éppen vele diskuráló karakternek.
Meg ahogy Sir Quno Jedi is említi, készíteni is ehet ám magadnak kötél és megbûvölt mindenféle alkatrész segítségével övet ami extrákat ad.
Hogyne, a bugyi helyére mennek az övek/kötelek pl. Abból van stength-es uniqe egy rakás, ad pajzsot, egykezest, craftot, balcksmith-et stb. Sajnos kétkezest azt nem nagyon (tán egyet találtam?)
Ezek szerint a 2 és 5 barter között ekkora a különbség? Akkor így tudtok sokat spórolni és több pénzt keresni :) Na majd megkeresem a lehetõségét, hogyan tudnám feljebb nyomni.
5-ös barter-rel 5000 arany darabja. Tárgyakból és trait-bõl ez összehozható gond nélkül.
A teleport kapcsán a fejlesztõk oldalán írták a dolgot, miszerint direkt nem lehet majd pályák között közlekedni vele. A két kavicsnak meg lesz majd szerepe a játékban, lesznek helyek amikre ezeket okosan használva lehet majd csak eljutni.
A tárgyak kopása... nekem más a tapasztalatom. Nem ritka hogy csata közben is javítanom kell úgy, hogy amúgy megvan a my precious képesség is ami miatt kevésbé kopnak a cuccaim. De csak fegyvereket. Más tárgyam még nem sérült csak egyszer és akkor is csak 1 pontot.
Fogadjunk, hogy a tükörhöz hasonlóan a javító kalapács sem törik el ha használom? :D Szintén nem használtam még eddig, de azért bezsákoltam egy csomót más játékokból jött szokás alapján :)
Szerintem a démon az hasonló okból lehet ott, mint a másik helyen a tükör, hogy tudj módosítani a karin ha más irányba mennél ... de aztán ki tudja. A csaj is csak annyit mond róla, hogy ad valamit, de cserébe kér is.
Elkezdtem én is feljárogatni a könyvekért, de nálam 9k/db ... lehet az alacsony, csak 2-es bartering miatt. Arra nem tettem, csak cuccokból. Persze a csere csak egy lehetõség, mert a könyvek jók, de ugye csak 1-1 van belõlük :) mondjuk én sem piszkáltam ... azaz mentettem egyet és kipróbáltam, de mivel nem akartam rontani a karimon, inkább nem pakoltam újra a pontjait, jó ahogy van.
A kis extra táskáknál nem is néztem a csuszkát, majd meglesem.
A teleportos dolog nem tudom mennyire szándékos ... miért lenne az, ha amúgy is telepakol mindent kapukkal? A Divine Divinity-ben mûködött. Szerintem itt nem akartak extrát trükközni a piramys helyének mentésével a különbözõ, külön töltést igénylõ helyszínek között és egyebekkel, vagy nem tudom ... semmi logika nincs abban, hogy melyik helyszínek között mûködik, egyedül annyi, hogy ahol külön tölti be, nem a fõ helyszín részeként, ott egyszerûen visszateszi a zsákba. Na mindegy, itt egyébként is halomra vannak a teleport kapuk (mondjuk ez fura, de a mai játékosokat is ki kell szolgálni), ráadásul bárhonnan lehet ezekhez portolni, nem is értem minek van bent a két kõ, szerintem nagy nosztalgiából.
Eddig most javítottam a kb 70 óra alatt elõször ... nem is nagyon kopik semmi sem, csak a melee fegyver, de még az sem túl gyorsan, csak ez már régóta nálam van. Nekem egyébként ez fura ... a bétában drága volt az identify, a rendesen koptak a cuccok, azért is elkértek azért rendesen, most meg nagy nehezen leamortizálódik egy fegyver (régóta ez van nála) 10/70 körülre, és 27 pénzért javítják meg. Minden egyéb meg csak 1-2 pontot kopott.
Nem mindegy melyik részét akarod ütni a beomlott szakasznak. Lenyomod a Ctrl-t és mozgatod a kurzort akkor látni fogod mit üthetsz. A jelszót egyébként megtudhatod a dutyiba zárt imp-tõl is. Sõt, még le is van írva egy könyvben is ami meg a csapdákkal teleszórt úton megközelíthetõ utolsó bujdosó csoportnál van.
A piramisra meg nincs szükség. Elég ha az alsó teleport kapuig eljutsz, akkor a lovagok nagyját megkerülted már, onnan meg sétagalopp. Csak elsasszézol a megtisztított útvonalon körbe a csapatoddal és ennyi.
Én pont este lefekvés elõtt voltam a Guardian-nál ... kb 3 körönként sebzett, akkor is ilyen 60 körül, szóval lótúró ... viszonyt sebezni csak a tûzvarázslatokkal tudtam, egy flare 100 körül sebzett rajta ... csak egy emberem jártas a tûzvarázslatban lövés szinten ... de a melee harcosok csak karcolgatták, a tüzes fegyverek miatt sebeztek rajta 10 körül ... lehet legalább a Flare-t meg kéne tanítsam a tûzben is jártas warrimnak :) dobáltam még a teleporttal meg a nagy égbõl hulló kõvel (earth), és így szedegettem le a 'kis' életét :)
mert az ajtó, amit írtál, az zárva van és csak jelszó nyitha...
jelszót meg a zombik ismerik, de azok meg nem mondják meg, csak ha balra majd lefele menve lesz egy rész, valami bloodstone vagy totem vagy mi a csuda van ott a kultistáknál, és azt szét nem vered..
bár lehet, hogy más módon is megszerezhetõ a jelszó, nekem csak így jött össze, addig felesleges átkommandózni a hídon..
az egészbe az viszont a legnagyobb szívatás, hogy a barlangban nem mûködik a piramis, így minden társad át kell juttatni gyalogosan..
Ez akkor most a program bosszúja. :) De nagyon rövid részrõl van szó, ennyi talán kibírható. Én a ranger karakteremet használtam erre, neki volt 1 pont a scoundrel skill-en és megkapta onnan a "láthatatlanságot". Vizes nyílvesszõkkel eloltottam vele távolról a a fáklyákat és egyéb világító vackokat (jó kis régi Thief-es idõket idézve fel ezzel) és óvatosan osontam vele. Egyszer kellett csak viszatöltenem az állást mert nem sikerült elmenekülni vele a harcból mikor meglepték a lovagok mert elbambultam. Amúgy a lovagok elõl elfutás sem rossz ötlet harcban, mert lassúak és elég rövid a "követési távolságuk" ameddig még utánad mennek. Ezt a hiányosságukat majd amúgy ezen a pályán használni és kihasználni is kell.
Tudom. Azért írtam, hogy egy karakter leválaszt és csak vele menj. A felsõ részen ha végigmész akkor az út majd visszakanyarodik, de ott ki lehet õket kerülni, könnyebben mint ha alul mennél a ketrec (akarom mondani dutyi) felõl. Ja és olts el minden fényforrást, amiatt lehet lebukni lopakodás közben, mert azok közelében még láthatatlanság és lopakodás kombóval is kiszúrnak, ám ha leoltod akkor nem.
Ezen az útvonalon a lefelé kanyarodás után mászkált egy deathknight nálam fel és alá, aztán a peremen el tudtam úgy jutni a hídhoz hogy csak elfogadható távolságra közelítettek meg lovagok. A hídnál várni kell majd kicsit mert az egyik lovag az pont járkálni szokott rajta és csak akkor kell rámenni ha már elhagyta.
Illetve az sem mindegy hogy a scoundrel vagy a varázslatbeli láthatatlanság van használatban. A ima láthatatlanságban valamiért könnyebben kiszúrnak mint a scoundrel skill book megfelelõjében.