Játéka válogatja hogy mire helyezi a hangsúlyt, ha emberközelivé akarja tenni a karaktereket, akkor elkerülhetetlen hogy a szexualitás is megjelenjen. Mint az élet része. De attól ez még játék, a harc a lényeg meg a történet, az évődés NPC-kel maradjon csak opció. A meleg dolgokat meg főleg ne tolja a képembe, ne legyen minden utcasarkon egy transzparens az egyenjogúságról meg egyéb zöldségekről, és ne kelljen kézen fogva sétáló férfiakat látnom. Remélem ilyenfokú szabadosság sose lesz semmilyen játékban, felelős gondolkodású emberek nem csinálhatnak reklámot a homoszexualitásnak, ne tegyünk már úgy mintha ez normális dolog lenne... Igen, csinálhatsz ilyen karaktert és lehet szerelmi viszonyod bárkivel, de ez maradjon a TE választásod, a játék NE buzdítson erre, nekem csak ez a fontos.
Rövid vélemény. Aki a meleg / transz dolgokat keveri a zoo / pedo dolgokkal az vagy 70 alatti iq-val rendelkezik, vagy szándékosan mos össze dolgokat, és emiatt politikai pedofíliát követ el. Szememben nem sokkal ér többet, mint egy valódi pedofil. Az legalább beteg. Ez meg csak próbál indulatokat szítani. Undorító. Szex, stb a játékokban. Miért ne? A szex sose zavart, nem vagyok álszent. Az olyan országok, amik tiltják... Érthetetlenek számomra, mint pl a japán cenzúra. Tegyük hozzá. Láttam nagyon durva japán, német, magyar, francia, amcsi pornókat. MESSZE a japán a leg betegebb. Hogy a cenzúra miatt, vagy ellenére, döntse el maga mindenki. (Dolgoztam egy ideig olyan helyen, ahol ez a munkakör része volt. Hamar el is jöttem.) Am, valószínűnek tartom, ezek az országok majd kapnak egy cenzúrázott verziót, vagy egy megvágottat. A meleg, transz dolgok sem zavarnak majd. Míg kikerülhető, nem kötelező. (És miért lenne az, egy lehetőség?) Az pedig, hogy mivel játszik egy gyerek, az mindig a felnőtt felelőssége. Sokat vagyok a négy és fél éves unokaöcsémmel. Imádja a fallout 4-et. De még nem látott benne erőszakot. Ha épp azzal játszom mikor jön vagy azonnal kikapcsolom, vagy akkor mikor harcra kerülne sor. Beül mellém, bekapcsoljuk a "Paw Patrol On A Roll"-t, asphalt 9-et, Forza Horizon 3-4-et, The Crew 2-t... stb. A PS4 esükhöz nincsenek felnőttes játékok. Jó még fiatal. Pár év és már magától töltöget majd le dolgokat. Épp ezért már most különbséget tesz a képernyőn látott és a valós dolgok közt. Nagyon jól tudja, hogy ami a képernyőn van, az nem valódi. Ha filmet lát, akkor sem. (Bár, egyenlőre még a rajzfilm az ő terepe) A híradóra még ráérünk, bár 90%-ban az sem valódi... Akárki akár mit mond, óvoda ide, iskola oda, a nevelés a szülő felelőssége, a megfelelő értékrend kialakítása szintén. Ma sajnos az óvoda, iskola ellenére, pedig együtt kellene, de sajnos, beleszól a politika...
Igen, elkepzelheto, hogy nem pontosan fogalmaztam. Az en, mint fejleszto/kiado/tartalomgyarto/stb. produkciomat az iparagra es esetleg egyes orszagokra/tartomanyokra jellemzo korhatarbesorolo rendszer fogja osztalyozni. Ennek a vegeredmenyet az esetek 99%-ban elore tudom, hiszen ugy fejlesztem, ugy toltom meg tartalommal, hogy tudom, mit szabad es mit nem.
Viszont pont ezert nekem innentol kezdve nem kell torodnom azzal, hogy a M besorolast kapott, 17 ev alatt nem elerheto jatekomat beszerzi egy 10 eves is es mondjuk az egyik szexjelenetben az egesz kepernyon premier planban mutatott elsodleges es masodlagos nemi jellegektol, vagy mondjuk egy laza mozdulattal harom embert fejbe lovo es azt szinten premier planban mutato jelenettol harom napig remalmai lesznek es csak sokara tudja feldolgozni szakemberrel, mert ez mar a szulo felelossege (meg akkor is, ha nem tudott rola, hogy a csemetej mit toltott le es hogyan). Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.29. 14:05:04
Akkor még egyszer: gog-on nem akciós CP. A linkelt oldalon meg már 2 vagy 3 napja igen. Arra voltam kíváncsi valaki ismeri e ezt az oldalt. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.11.29. 13:53:22
Srácok instang gaming oldalt valaki ismeri? Ott most 42 eur a CP2077 (GoG-os). Kicsit fura, h ott ilyen "olcsón" adják. Meg az is, hogy a nyelveknél nem szerepel a magyar (pedig felirat lesz az tuti).
Es szerinted a CDP ostoba ennyire, mint amennyire Nordan gondolja, akar tisztaban van az altala leirt kifejezesek jelentesevel, akar nem?
De kiadóként nagyon is érdekel ha ilyen országok mint ausztrália, meg japán meg stb betiltják mint a postal-t teljesen mindegy milyen besorolást adsz rá, egy szint felett már bant kap és kitiltják az érzékenyebb helyeken.
Csakhogy kiadokent es fejlesztokent pont telibeszarom, ha gyerekek ulnek le jatszani "jogtalanul", mikozben en "M", vagy kirivo esetekben "A" kategoriaba soroltatom be a jatekomat/filmemet/produkciomat a tartalma miatt. Ha nem tudsz uszni es megfulladsz a Duna kozepen, az nem feltetlen a viz hibaja... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.29. 13:03:21
Nem vagy prűd, csak pedofíliával "poénkodsz" melegek mellett, szóval maradjunk annyiban, hogy egy idióta vagy.
Az pedig, hogy "kiskorúak" játszanak egy 18+-os játékkal, a hozzád hasonló idiótáknak köszönhető, akik gyereket vállaltak, és megengedik ezt nekik. Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.11.29. 12:46:53
1: Ultragáz, h a melegeket egy kategóriába sorolod a pedofilokkal és a zoofilokkal. 2: RPG-ről van szó, ahol a választás a lényeg. Ha nem akarsz meleg szexet, nem kapsz meleg szexet. Aki meg akar, annak hagy legyen meg a lehetőség.
Sajnos egyáltalán nem irónia, egy darabig a kutyát nem érdekelné, ám nagyon sok esetben az az igény, hogy ez legyen az alap, és a normál opciót kelljen külön választani.
A CP eldobható jövő képének pedig igen is része a szex és annak egyedi meélése, beleértve, hogy az is egy eldobható termék, amit simán fogyasztasz. (VR porno agyi interfészen keresztül...)
Ez irónia akart lenni ugye? Nyilván lesz egy határ, hiszen gyerekek milliói fognak vele játszani, hiába kap magasabb besorolást a "mosom kezeim" hozzáállás nem volna kifizetődő. Engem mondjuk zavarni szokott a szex bármilyen jelenléte egy játékban, annyira azért nem kell életszerűnek vagy nem életszerűnek lennie hogy bármit megtehess benne.
remélhetőleg nem marad el a meleg, transz, pedofil, animal és a maradék 48 féle gender szexjelenete sem nehogy ne legyen PC a játék..................és valakit megbántsanak vele
"A CD Projekt Red megerősítette, hogy a The Witcher 3-hoz hasonlóan a Cyberpunk 2077-ben is lesznek szexjelenetek, és ezek mindegyikét FPS-nézetből élhetjük majd át, ahogy az összes átvezetőt, a készítők ugyanis nem akarják megbontani a beleélést. Kiderült, hogy szexjelenetekhez egy csomó motion capture felvételt is csináltak, úgyhogy mindenképpen érdekes lesz a dolog, főleg, hogy milyen korhatár besorolást kap majd a játék."
Köszi! Akkor még megálmodom, hogy megvárjam e az új konzolokat, vagy egy új vga-t szerváljak e be.
Az határeset, szóval szerintem előrendelni nem kéne. Ki tudja lehet az első 2 óra kis sceneken lesz, aztán lejár a refund és mégsem tudsz játszani mert a 3. órában bedob a városba.
Ja hogy, mostmár csak Vicc volt.... így 2 nappal később.. ok... Biztos én értettem félre valamit... Valamiket.. Több hosszú kommentet másokkal egyetemben......
Ne sértődj meg de te hány éves vagy? 15? TOPS? kb akkor van ez, hogy ha koppanok, más kibúvót keresek....
Húúú ez az élmény de megVAAAN.. lemezezni, Dark Forces... 70 mega, 48 Floppy :D:D:D persze a fele beszart mire oda ért hozzám, szal azt ujra copy.. DEE honnan lesz 70 megám a HDD-n, ++++ kicsomagolni is kell! Na ez volt a fogas kérdés...
FPS-ekben is volt olyan, hogy kulcsot kellett szerezni egy ajtóhoz, ami egy mellékjáratban volt található. De itt egy liftrendszer volt, és odáig 10 esetből 10-szer ha már egyszer lelifteztem valahova, akkor nem kellett visszaszállnom a liftbe, mert az adott szinten vezetett tovább az út. Teljes anomália volt, hogy lejöttem valaminek a legalsó szintjére, és nincs kijárat. Angolul nem tudtunk nagyon, nem is emlékszem, hogy valami szöveggel utalt volna bármire, nem jelölte kis bizbasszal, hogy merre kellene mennem, segítség nem volt, még talán internet se volt. És akkor bámultam magam előtt a folyosó végén a falat, és teljes tanácstalanság. Egyébként ezt egyszer lépi meg a játék, szóval szerintem nem tudatos trükközés volt ez, hanem inkább pályaszerkesztési hiba volt, mert odáig csőlineálisan vezetett a játék, és onnantól is. Nem voltunk felkészítve erre a lehetőségre. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.11. 22:03:33
Hátöööö, ez csak azért lehetett számodra új, mert nem játszottál pl. korabeli kalandjátékokkal. Azokban alap volt, hogy adott esetben vissza kell menni a megoldásért. Maga az ötlet tehát nem volt innovatív, maximum az, hogy FPS-ekben más még nem alkalmazta a HL előtt.
Jah, simán el lehetett akadni. Akkoriban egy továbbjutáshoz szükséges rejtvény az valóban a továbbjutáshoz szükséges rejtvény volt, mert segítség nem volt. Egyszer valami fontos játéknál felhívtam a PC Guru szerkesztőségét, a főszerkesztő srác vette fel, elmondtam a problémát, ő pedig visszahívott 20 perc múlva a megoldással. :D De még a Half Life is meg tudott lepni. Odáig csak olyan fps-ek voltak, hogy teljesen lineális, egy út van, előre. Half Life-ban meg ide-oda liftezni lehetett, lementem valami generátor aljára, összeszedtem valamit, és nem volt tovább út. Az hogy vissza kell menni 1-2 szintet és majd onnan lehet tovább menni - ilyen tapasztalatom egyszerűen nem volt. Csak álltam a véget ért folyosó falánál, és méláztam, hogy ez mi. De hát erre kell menni, nem? Nincs tovább. Emlékszem egy nálam értelmesebb haverommal vitattuk meg a kérdést, arra jutottunk, hogy vissza kell menni valameddig. Na de ez egy olyan szokatlan dolog volt, hogy egyszerűen nem tudtuk befogadni. Ha egyszer lejöttünk idáig a lifttel, akkor erre kell tovább menni. Aztán végül csak visszamentem, és felkutattam az összes lehetőséget, és álmélkodva vettem észre a kijáratot, és akkor tátott szájjal meséltem, hogy bazmeg micsoda kreativitás, nem az alsó szinten van a kijárat, hanem feljebb, ááá nem hiszem el, micsoda játék, ezek a fejlesztők istenek!! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.11. 18:04:33
Jó hát az nagyon más kor volt, kezdjük ott hogy angolul sem tudtunk és meg voltunk lőve hiába mondta a játék merre menjünk ha nem értettük, ha véletlenül elakadtunk nem az volt, hogy felütöttük a youtubeot max valami végigjátszást olvashattunk már ha volt magyarul az adott játékhoz és pont részletesen leírta az adott részt, persze így nem is volt akkora élmény játszani és egy újabb cím könnyen elvitt máshová. Szerintem akkor a megkezdett játékok több mint felét nem vittük végig, ez mára már úgy néz ki hogy csak akkor nem visszük végig ha nem tetszik.
Anno kisgyerekként nekünk is alap volt, hogy a Doom-nál egyből mindenki nyomta az "iddqd, idkfa" kombót, mivel azt sem tudtuk, hogy amire entert ütöttünk a kezdő képernyő után, az a nehézségi szint volt. Azt sem tudtuk pl, hogy van valami sztorija. Floppyn cserélgettük a .arj fájlokat, és sokszor többet kellett fordulni bicajjal a haverhoz, mert csak 1-2 lemezünk volt :-) Viszont szerintem egyikünk se vitte így végig sosem, mert elveszett az élményfaktor. Játszottunk vele, jött valami más, letöröltük, bicajoztunk, pár hónapra rá visszatettük, és iddqd... azt hittük azt csak vérprofik játszák enélkül.
Az a hab a tortán, hogy te ezt komolyan vetted. :)
Lapozzunk szerintem, kijött a Greedfall. Megnézem, hogy konzolparancsos vagy traineres a csalás benne. A trainereket utálom, megjegyzem. Jó kis konzolparancslistáért imádkozom! (vicc volt, mielőtt ebbe is belelélnéd magad)
Azon kívül evvel semmi gond nincs az ég világon amíg valaki nem áll neki fennhangon hirdetni, és kb mekkora balfék aki nem így tesz (hisz 9.000 ember szintén leszedte a modot - ok, hogy több millió játszott ezekkel a játékokkal moddolás nélkül), illetve ahogy MOLNI barátunk is kifejtette, ez egy átgondolt, kitalált struktóra mentén haladó fejlődési rendszer. Ezt nullára redukálni kb csak el B-szás. Teljesen más pl valamihez HD grafikai MODOT adni, vagy az egész kaszt/fegyver/fejlődés rendszert kiiktatni, ami az egyik alapköve pl Dying-nak.
Továbbá az már csak hab a tortán, hogy " hozom a 9000 embert és majd jól elintéz titeket" módon reagálok valamire... Itt lehetne elkezdeni közéleti példákat vagy politikai példákat felhozni, de SZERENCSÉRE ez a fórum nagyon messze elkerüli ezeket a területeket!!!! Utoljára szerkesztette: gregoryan, 2019.09.11. 14:51:06
A nagy különbség az, hogy az általad emlíett WIII modok nehezítenek a játékon és értelmet adnak a dolgoknak. Ahogy már leírtam, a W III összes játékmeneti eleme csak dísz. Legyél kb. azonos szintű, mint az ellenfél. Ennyi. Onnantól fogva lecsapod az ellent és kész.
I. barátunk ellenben egy faszán működő és amúgy sem végletesen nehéz rendszert állna neki moddolni, aminek racionális háttere és sokkal jobb kimenete van, mint a W3-ban. Mert pl számít azért, hogy milyen fegyvered van... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.09.11. 14:17:09
Srácok, komolyan abba álltok bele hogy valaki a singleplay játékában beállítgat ezt-azt? :O Azért ez elég meredek szerintem. Witcher 3at én is modoltam. Nem tetszett az új rendszer. Preparationnal megint meditálni kell és kellenek hozzávalók is mindenhez nem csak automata az egész. Meg Ghost mod is fentvan ami egy complett overhaul. Hozzányúl mindenhez kb. Ha neki így tetszik, hát játsza így Nem is értem. Még ha MP lenne...
Én inkább meghekkelem a Steam (vagy akárhol fog kijönni) profilomat,. hogy azt lássa mindenki, Megvettem a játékot, beletoltam az első napon 638 órát, ésminden Achivment kilockolva. És egy fillérembe sem kerül és nem bajlódtam az " elcseszett" skillezéssel, amit csak "javítással" lehetne orvosolni..
Játékról:
Én mint már régebbe kifejtettem, csak azt remélem hogy ennek az alulírott SZAR Witcher3 nak a mintáját követik, és legalább ennyire igényes lesz, és tele nyakig tartalommal, és legalább 2 Kieggel ami darabja 15-20 órás.... akkor már 1, nagyon hosszú időre meglesz a BEZZEG példa ismét 2, A CD projekt egy másik ligába kerül legalábbis a reputációt illetően, mert bebizonyítja, hogy nem csak a Witcher seria-val tudtak remekelni.
Komolyan ezt kívánom nekik... Hallgassátok a Podcastet amit belinkelt lejjebb egy kolléga.. marhajó és tanulságos a lengyel srácokról..
Nem.. ezalatt a 150+ óra alatt MÉÉÉÉG nem vettem észre.. szerintem az ön készülékében van a hiba.. nekem semmi ilyen problém nem volt.. épp ellenkezőleg. Maximum az volt a"probléma" mivel én maximalista voltam hogy minden küldit meg akartam csinálni az adott szinten, de gyorsabban fejlődtem mint a küldetéseket lenyomtam volna így a végén 4-5 szinttel kissebb küldetéseket nyomtam már mint a szintem önhibámon kívül. AZTÁN jött a megváltás, a szintezés egy patchel, hogy felhúzta az ellenfeleket mégha kissebb küldi is volt. Ismét küzdeni kellett, nem pedig csak agyatlanul legyakni midenkit. Nekem a Witcher 3 óriás kaland volt/van még mindig mrt még mindig van benne rengeteg kb 50 órányi tartalom amit le szeretnék játszani.
Nem hiszem, hogy így lassan 30 évnyi játszás után lesz olyan amit egy kis Hekkeléssel tudsz nekem bizonyítani, hogy jobb volt. Elnézést
Alapvetően igazad van, csak mivel épp nincs új tartalom a játékhoz, senki nem maradt le semmiről, illetve nem is feltétlen a fórumon tudjuk meg az új tartalmakat, itt már inkább csak beszélünk róla. Lényegében most is ez történt, a lehetőségeken agyaltunk egy picikét. :)
Szerintem engedd el ezt a dolgot Ion. Rajtad kívül senkit nem érdekel, hogy hogyan fogsz szétmoddolni egy még meg sem jelent játékot. Sokkal érdekesebb az, hogy mit fognak még bejelenteni és mik kerülnek még be a játékba, mint az, hogy milyen überfasza karaktereket lehet/tudsz összemoddolni más játékokban. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.09.10. 18:19:37
Jaj má, ez a fórum túl kis minta, vagytok kábé hárman, akik berzenkedtek. A nexuson a Dying Light "no weapon degradation" modot letöltötték több mint 9000-ren. Idehívom mindjárt ezt a bandát! :D A sok kis koreai telecsapja a topikot az ákombákomaival, de hívok ide Kínából, sőt biztos forrásból tudom, hogy 3 eszkimó is letöltötte. Sajna azok csak bálnákat tudnak rajzolni mer analfabéták, de úgy szét bálnázzák a topikot, hogy megéri a moderátor bannolni őket! :-D Ezt akarjátok?? :D
Mondjuk azt a szabadsagot hagyjuk meg (legalabb itt) a forumon, hogy mindenki donthesse el maga, hogyan szorakozik egy singleplayer jatekkal :) Meg ha (NAGYON) nem is ertunk egyet a modszereivel, de szive joga igy jatszani.
Ezt hívják RPG-nek öregem. Ha nem tetszik, akkor reload. Ha meg vérbeli RPG-s vagy, akkor kiszenveded magad. Én a Nehrim elején tudtam alig kijönni az egyik Dungenöből, de mai napig élmény ezért.
Szerinted a Skyrim 65. dungeonjéből mire emlékszem?
Te, nekem a jött le, hogy te simán nem érted a játékok. De rohadtul....
1. A DY-ban bőven elég mindenre a fegyver, minimális agytornára késztet a játék.
2. Tökéletesen elfogadod a fegyver degradációt célhardvereknél (a kard az), de DIYS összefércelt fegyver élettartama, amit szigszllag meg ilyesmi tart össze az nem jó.
3. A Witcher 3-ban az a főzet a kritikus helyzetekre van, a harcra. Másra meg ott a fáklya.
Bocs, de ez LOL. Nem tudsz játszani, inkább moddolsz szénné mindent ész nélkül.
Nincs választási lehetőség, a 3. macskafőzet csak a játék egy későbbi szakaszában jön, ráadásul az adott küldetés agyon van csapva, főleg ha nem vittél be fáklyát, és a kijárat visszafelé lezárult. Én konkrétan jártam így, besétáltam a barlangba a macskáimmal, mert volt egy olyan tapasztalatom a korábbi Witcherekből, hogy elég szokott lenni, fáklyával mint tárggyal meg még odáig nem találkoztam, ezért eszembe se jutott hogy lehet olyat használni. És magamra maradtam a sötétben. Fáklya egyébként harc közben nem használható, szóval nem tudja pótolni, főleg ha fél percenként valami barlangi szellem előbukkan és zaklatni kezd. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.10. 16:15:49
Normális tanulság: legközelebb több/jobb macska főzetet készítek/viszek Ionvard verzió: konzolparancsokkal felturbózunk mindent nehogy véletlen valami apróság zavarjon később
Való igaz a W3 skillrendszere inkább csak mutatóban volt, hogy indulhassanak az év RPG-je címért de azért van egy határ ahol vagy azért modolsz, hogy nehezebb legyen vagy azért, hogy 0 befektetett munkával érezd magad a faszagyereknek a játékban.
Ezt már a Pillars topikban is elmondtam, hogy semmi gond nincs azzal, hogy kicsit változgatsz itt-ott de amikor már olyan dolgokon változtatsz amikből amúgy nincs semmilyen valós hátrányod az már rém ciki de legalábbis aggódásra ad okot.
A Witcher 3 el van baszva ilyen (és sok más) tekintetben, nem vetted észre? Olyan dolgok voltak benne hogy...pl. bementem a barlangba az alap macska főzetemmel ami kábé 2 percre volt elég és volt belőle 3 darab. A küldetés meg 20 perces. 15 percet sötétben botorkáltam végig. :D Szóval nem csak a karaktert kell átszabni, hanem például macskából egyből a legerősebb főzetet kell hozzá csapni, ami több percre elég és 5 van belőle. Azzal már úgy éreztem magam a sötétben, ahogy egy witchernek illik éreznie magát. :) Na és akkor ilyen hülyeségből van egy halommal még, ha nem nyúlunk bele. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.10. 15:44:56
Ja hát az meg a másik, hogy limitált a javíthatóságuk. Azzal verték ki igazán a biztosítékot a moddereknél szerintem. :D Én ezzel az egész cirkusszal, mármint javítás meg craftolás, nem voltam hajlandó bíbelődni, egyrészt gyors és végleges tönkremenetel miatt a legjobb fegyverek tekintetében is, másrészt mert ez átvitte a játékot fantasyba, és nehezebben éltem bele magam. De például a Kingdom Come-ban teljesen oké, hogy a csapkodásban kicsorbul a fegyver. Egy-egy nagyobb harc után mentem a kovácskőhöz és kiéleztem. Látod ott nem kerestem rá modot, mert értelmesen volt megcsinálva.
Meg érted, szóval van végre egy kurvaszép katanám, és akkor nem mehetek el vele zombit hentelni éjszakai túrára, mert tartogatnom kell a főküldetésre. Na nem! Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.10. 15:30:19
1. Nem pár ütéstől mentek tökre még a játék legeleji fegyverek is, hanem inkább 15-20-tól és 2-3-szor javíthatóak. 2. Ezek a szutyok fegyverek kb. végtelen mennyiségben elérhetőek. 3. A fejlettebb fegyverek alapból tovább bírják és lehet olyan elemet betenni, amivel több ezer ütésre feltornázható a teljes élettartam. De mivel a fegyverek egy része gyorsan elavul... A jobb igen durva összerakott fegyverrel ennek ellenére a fél játék letolható.
Attól, mert valaki nem tud játszani nem kell szénné moddolni azt, ahol nincs hiba.
Az, hogy valaki a W3-at szénné moddolta, mert a játék skill, LVL és harcrendszerének 0 hatása van, az egészen más...
Nem én szabtam át, ezeket a modokat mások csinálták, nyilván igény szerint. :) A pár ütéstől tönkremenő fegyverek rombolják az összes játékban az élményt. Nekem egy olyan közelharci fegyverre volt szükségem, ami nem lángol, nincs körülötte misztikus mérgező köd, nem füstöl, és nincs benne áram, ami ott villog az orromba, nem kétkezes kalapács, és legfőképpen nincs belőle 6 darab, mer úgymond tönkremennek. Azért, mert én egy gyors, háztetőkön ugráló faszi vagyok a játékban, ezért egyetlen normális fegyverem lehet a hátamra kötözve. Ezen kívül egy íjam. Én így harcoltam végig a komplett játékot, ismétlőfegyvert csak akkor használtam, ha elszedtem az ellenségtől, és akkor helyben lelövöldöztem a többit, majd a fegyvert eladtam. Íjban egy dolog zavart, hogy túl könnyen csináltam hozzá vesszőket. Ha nehéz lett volna beszerezni és egyszerre 5-10 darab visszenyerhető vesszővel gazdálkodhattam volna, az lett volna számomra a tökéletes. Egyébként nagyjából így is játszottam, kevés nyílvesszővel, és amit kilőttem azt megpróbáltam visszaszerezni, csak probléma volt, hogy erősen lőtte ki és miután áthatolt a hullán, olyan messzire is repülhetett, hogy nem találtam meg. Na és most képzeld el, hogy a saját szabályaimmal tökéletesen végig tudtam ezt játszani, vagy háromszor minimum. :P
Gregory : A Witcher 3-nál teljesen alap, hogy a játék elején felépítünk magunknak egy witchert, konzolparancs segítségével. :D
De most kipróbálom azt a verziót, hogy egy magas szintű mentéssel kezdek, hogy reményeim szerint a lényeket feltolja a szintnek megfelelő erősségre már az elejétől. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.10. 15:18:54
Te.. nem tudom nem gondolod, hogy evvel a MODDOLÓS dologgal a fórumon kicsit destruktív lennél? Eddig mindössze 3 játékról beszéltél, ebből a Dyingot megmoddolod, a Cyberpunkot ami ki sem jött most aláírom, hogy így fogod tolni, a Witcher 3 at ha jól emlékszem nem csináltad, de ...... biztos vannak számodra lehetőségek abban is... miért kell neked mindent moddolni? Szeintem ultrabéna.. kb még az lehetne, hogy mindent Trainerrel játszol, és akkor sosem halsz meg, nem fogy el a Staminád, stb... Valahogy nem tudom megérteni... csak a játék értéke vész el, ha a balanszírozást kiveszed....mindenből..
A DY alap kiadásában nem volt íj. Az EE változatban röhejesen egyszerűvé tette a játékot, mert hang nélkül halomra mészárolható volt vele mindenki. Sőt, még face to face is hátrálva headshotokat tolva.
Az emberekkel alapjátékban lőfegyvernél vagy molotov nélkül a közelharc nagyon veszélyes. Íjjal meg 3-4 lövés és csá.
A játék legnagyobb ökörsége volt beletenni...
A fegyverek tönkremenetele rohadtul nem zavart, mert a játék lényege nem az ölés volt, hanem ölés nélküli haladás, csak létfontosságú esetben köll ölni. Esete mozgás és magas survivor LVL miatt olyan sebességgel avulnak el a fegyverek, hogy telibeszartam, hogy tönkremennek-e. Soha nem volt olyan, hogy "úristen, mivel fogok ölni".
Éjjellátóra nem emlékszem.
Tényleg egészségtelennek látszik az, hogy szájízed szerinted a jelek szerint átszabsz minden játékot.
ON Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.09.10. 13:53:22
Grindolás talán rossz szó rá, mert a mellékküldik közbeni ugrabugra és zombiölés sokmindendre elég volt. Számomra két dolog kellett csak hozzá, az egyik egy elemes éjjellátó készülék, ami helyett volt az az ital, ami számomra immersion romboló volt. Éjjellátót sajna semmilyen modban nem csináltak, legalábbis nem találtam. A másik a fegyverek tönkremenését kellett megszüntetni. Ilyen mod volt. Még egy profi íjat iktattam be a játék elején, szintén moddal, és onnanttól az apokalipszis-túlélés talán még semelyik játékban nem volt olyan élvezetes.
Sajnos azt nem ismerem nálam a zombis téma nagyon off, szóval ki fog maradni, de érdekesen hangzik. Szerintem megvan annak is az előnye ha nem lehet maxolni a skillfát, akkor legalább el kell dönteni merre fejlődünk de ilyen esetben a skill reset lehetőség az kell mert simán félre lehet fejleszteni valami köztes karaktert és a végén jövünk rá hogy nem lehet maxolni :D
Nem érteztem a DL-ban a grindolást. A mellék küldik nagy része érdekes volt, nekem tetszett nem a "farmolás" miatt csináltam meg azokat.
Ha csak játék közben szedted fel a dolgokat, akkor sem kellett farmolni. A zombikat halomra ölni sem volt értelme. Második végigjátszásra eszméleten sokat mozogtam éjszaka és ezzel a survivor LVL messze a többi felett volt és gyorsan fejlődtem.
A skillek nagy részére viszont ott sem volt szükség, nekem legalábbis nem. A játékot a grapple hook viszont nevetségesen könnyűvé teszi. Mindenhonnan szinte azonnal ki lehet vele menekülni.
A DL életem egyik legnagyobb pozitív csalódása. Úgy ültem le vele játszani, hogy "na lássuk" és kétszer toltam végig, bár ebből egyszer a kiegje miatt, ami viszont már tényleg "meh" kategória volt.
Dying Lightot tudom felhozni jó példának. Abban szerettem a grindolást, és az érte járó jutalmakat. Egy csomó skill rakott bele érdekességet, extra mozdulatsorokat, gyorsaságot növelt, stb. , és mindegyiket ki lehetett játszani záros határidőn belül. Witcher az egy katasztrófa ilyen szempontból, szinte semmi érdekes képesség, csak a meglévő skillek erősségét növelte. Kábé két dolog érdekelt benne, a gyors támadásnál az a folyamatos pörgő mozdulatsor, meg a tűznél mikor gúla alakban tudott égetni. Utóbbit aztán ritkán használtam, mert túl lassú volt. Deus Exben is sok az érdekes képesség, de itt jön be a faktor, hogy limitálja a skillpontokat. Amelyik játék ezt meglépi, annál garantált, hogy nem tartjuk be a szabályokat. :)
Hogy így csinálták meg mert ez egyszerűbb volt az egy dolog, de az RPG mit jelent? Szerepjáték, szóval az RPG nekem arról szól, hogy kialakíthatok a karakternek egy fajta stílust és bizonyos módon befolyásolja ez a történetet. Akár teljesen lineáris is lehet egyetlen szállal, bár azért jó ha van valami érdekes mellékes is de a mostani játékokban egyszerűen annyi a lehetőség, mert a közönség amúgy sírna hogy jaj nincs tartalom, hogy simán elveszel benne. 4-5 szálon még kényemes követni valamit, de most pl úgy van 21 questem az említett játékban, hogy nem is veszek fel mindent, direkt kerülöm mert ha x nap múlva kezdek bele nem quest logból akarom megtudni hogy is kezdődött. Szeretem ha elkezdem, befejezem és flowban vagyok. Igaz az AC nagyon nem igazi RPG, de már megjelentek az elemek benne és volt döntésemnek hatása, ha kicsi is, de szerencsére a Cyberpunknál se a grindolástól nem kell tartanunk, se az unalmas és sablonos mellékküldetésektől az is biztos. Witcherben is szépen ugráltuk a szinteket és ott nem érződött feltartásnak a mellékküldetés mert bár ott is sietnünk kellett volna a megmentéssel, mindig volt idő mikor kihült a nyom és csinálhattuk a kis dolgainkat. Utoljára szerkesztette: Palinko, 2019.09.09. 23:37:49
Ööö, de hisz mindig is erről szóltak az RPG-k, hogy már csak a főboss van hátra, de te még elmész mellékküldetésezni, meg rejtett bossokat ölni... Nem?
Pont az említett AC-t fikázzák sokan mert kell ha nem fizetsz, minden fenét csinálgathatsz hogy haladhass a főbb szálakkal. Csak most a grindolás mellékküldetésnek van álcázva. Persze lehet mondani hogy hű ez tartalom, szerintem meg a mellékküldetések túlnyomó többsége repetitív unalmas töltelék, meg nagyon nem is illik bele a játékokba, épp mentjük meg a világot, de közben majd pont kergetjük valakinek az elkóborolt kecskéjét, meg keresünk 3 kórót. Persze lehet mondani hogy ott lehet hagyni ne foglalkozzunk vele de akkor meg az az érzésed van hogy kimarad valami és hátha egy jó sztori kerekedett volna a mellékküldetésből ami sablonosan indul. Na a Witcherben így volt sok játékban meg csalódottan fejezed be és látod pont az történt amire számítottál.
A régi ős jrpg-ket leszámítva nem nagyon tudsz olyan rpg-t mondani, ahol kellett grindolnod a továbbjutáshoz. Azokon meg (FF1-2-3, Dragon Quest 1-2-3) már rég túlnőtt az ipar.
Az, hogy te nem akarsz X-szer próbálkozni a továbbjutáshoz, hanem ugyanezt az időt inkább más mobokat ölve töltöd (hogy majd aztán túlszintezve kidobd a játékot az ablakon, mert nincs benne kihívás), ugyanúgy egyéni szocprobléma, mint az, hogy valaki teljes skillfát bekebelezve akarja kijátszani a saját vélt vagy valós problémáját. :-) Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.09.09. 22:25:37
Nem is kell tenned. A Mass Effect és a Witcher is úgy működött, hogy végigjátszás után a kifejlett karakterrel lehetett ismét végigjátszani. Egyikben sem lettünk félistenek, csak mert egy szélesebb repertoárral indítottunk. Főleg hogy még a sztorihoz is passzolt, hogy egyikben sem kezdők vagyunk az induláskor.