Olyan kérdésem lenne, hogy Johnt nem lehet az alap játékba visszavinni?Tudom nincsen benne alapból.
Helló!
Nem ment a játék az ellenörző pontoknál. Próbáltam profiles és save mappákat csinálni az out mappában de mind hiába. Pedig szívesen játszanék vele de 4x kezdeném újra 10%-ról. Sikerült már valakinek megoldást találni erre az apró problémára?
Sziasztok! Valaki tudna adni mentést? Windows újrarakás miatt elveszett kb 50%körül jártam, legjobb lenne ha ekörül tudna adni. Nem szeretnék elölrõl kezdeni újat. Pm-ben írjon,pls Elõre is köszönöm: samu126
Noha az eleje jobban indult a végére hasonló módon éreztem magam mint az 1-ben. Párszor érdemes végigjátszani - kínai csajjal nyomtam, de az új szereplõvel még egyszer végig nyomom - de nagyon repetitív, alkalmankénti kikapcsolódásnak azért jó összegészében megérte az árát.
Amit sajnálok, hogy több odafigyeléssel igazi kult játék lehetett volna - lsd Fallout - mindkét részre jellemzõ, hogy az elején legélvezetesebb a játék, ahogy szeded fel a skilleket és jön az egyre több ismétlõdõ feladat úgy csökken a felfedezés varázsa. A lopakodás mint egy falat kenyér úgy hiányzott az egész játékból és az állandó respawn halálosan frusztráló - ráadásul rosszul van megírva.
Nevetségesen hülyék voltak pláne Sam Hardy. Micsoda értelmetlen halál volt, ráadásul a helikopternek azonnal fel kellett volna robbannia az M72-estõl:D:D
Serpo is a végén ott kapálódzott a kerítés elõtt mi meg simán felálltunk a dobozokra és onnan a kerítésen túl voltunk:DDDDDDD Nem bírt volna felmászni a dobozókra és átugrani áá nem. Az is jó kérdés miképp került az a csóka az erõdítménybe úgy, hogy közben tele voltak zombikkal:D Tele van az egész logikai buktatókkal. Nem értem mi lett az 1. részbõl a néger csajjal vagy, hogy hova tûnt és Kevin a rab, aki segített nekünk?:D
Mozi tetejére felkerülõ zombik is a realitást képviselik:D
No comment ennél én is különbet tudok összeszedni.
amúgy egy optimalizálatlan szar az engine,most cseréltem videókártyát nemrég,az alap DI simán elmegy rajta,ez meg belassul ha komolyabb effektek jönnek elõ (a Far Cry3 gond nélkül fut DirectX11-ben a kártyámon high beállítások mellett)
a vége meg egyenesen gagyi volt! hajnalban vittük végig,de ilyen szar befejezést még egy 80-as évekbeli filmben sem láttam.látszik jól összecsapták a végét a fõellenségnek sem nevezett csajnál,meg úgy lelassult a játék a rengeteg tüzeffekt miatt hogy vissza kellett venni a részletességet hogy elfogadható futás legyen
..lelövik a helikoptert a LAW-val ott azért elgondolkoztam, hogy normálisak-e. Tele voltak fegyverrel, simán felmehetett volna valamelyikük a néger helyett és akkor nincs ez a felesleges és értelmetlen hepaj.
67. szinten, 1853-as sebzésû boxerrel, soti, sniper és különféle fegyverek és vagy többszáz robbanó anyag használatával kivittük coopban a Riptide-ot.
Elején úgy tûnt jobb ez a Riptide minden szempontból, de aztán ahogy haladtunk elõre annál nagyobb csalódás lett tömérdek buggal és hibával. Ahogy tomsolo írta könnyebb is az egész sokkal több pénz felszedhetõ, sokkal gyorsabb regeneráció, amik az elõnyünkre válik. Ellenfelek voltak jócskán és sikerült a screamerrel és a wrestlerrel is "újítani", azért verhetõek voltak. Fegyverekben annyi változás van, hogy beletettek egy M72-es rakétavetõ szerûséget és egy Bolt snipert, ami hasznos is. Lõszerek kicsit több helyen elõfordulnak, mint a sima DI-ben ez pozitívum volt.
Küldetések egyáltalán nem voltak változatosak, a sztori terén is gyenge maradt a játék továbbra is, és még úgy éreztem rövidebb az egész szóval itt nem történt változás.
Reméljük a 2 jobb lesz. Azért még a többi kihívást és elérni valót megcsinálom és coopban továbbra is nagy élmény marad. Ha lesz kedvem újra elõveszem.
10/7
Hát 5 óra taposás, püfölés után kikapcsolódásból muszáj volt:
lvl 52 nálam a végén a csaj... lecsaptam félig, beadta szurit magának (élet tele) lecsapom félig, (megint bejátszás, élet tele) félig lecsapom, de msot már bejátszés nélkül is csak felfelé megy neki... az undorító az, hogy a fegyverek kopnak elkopott szarral meg hiába ütöm.
Undorító a játékban a fejlõdési rendszer, nincs értelme fejlõdni mert az ellen mindig keményebb lesz nálad minnnél jobban fejlõdsz õ akkor is keményebb....
Sziasztok,tudnátok segíteni,felraktama a játékot,tunnglet,a tunngle oldaláról lanfixet meg minden okosságot,amit írnak,chapter1 kész,játék multiban lanban,tunngle ugyanaz a szoba,ugyanott állunk a szigeten,game lobby és nem találjuk egymást,mi lehet az oka? elõre is köszönöm a választ
Haverokkal toljuk úgye 3-an mint korábban már írtam. Játszunk és monja a másik kettõ valmi dolguk van kicsit lelépnek.Nem léptünk ki csak felmásztak valmi biztos helyre én meg mászkáltam.Az egyik visszajött írtjuk a respawnolo zombikat amikor hirtelen látom ököllel ütõm a zombit.
A két legjobb fegyverem eltûnt nincs nálam.Aztán az egyik tõlem távol egy kuka mellett tudtam felszedni de oda hogy került és miért tüntek el tõlem nem értem :-(
véletlenül rányomtam:D
Szóval egyetértek van 1-2 idegesítõ dolog benne, de a coopos játékélmény minden hibára orvosság;)
Küldetések se rosszak csak én kevésnek érzem az 1. részhez képest és ráadásul ötlettelenek. 1-2 újítás van ott is, de rendben kárpótol a sok zombi és egyebek. Screamer nagyon genyó ellenfél lett, de ötletes viszont butcherbõl nagyon kevés lett...
kb 40-es szinttõl a kibaszott késdobáló zombik akik 100% életrõl azonnal megölnek, jaja, a legalapabb ellenség a szaros barkácsolt vajazó késével veszélyesebb mint bármi más az egész játékban
Komolyan nem értem, ez a játék annyira jó lehetne ha várnak vele még pár napot mert kb annyi idõ lenne a bugokat javítani, ugyan ez volt az elsõ résznél is, egy rakás szar megjelenésnél de pár patch múlva már szuper játék
A bugokban az a legidegesítõbb hogy egyik sem game breaking hanem csak ilyen apró könnyen javítható szarságok amiket pár perc játék után azonnal lát az ember, minimap nem mûködik, gps nem mûködik, menübõl visszaváltva véletlenszerûen fegyvert vált, suicider bezárt szobából a bezárt ajtón keresztül felrobbant, ja és a kedvencem, kb 40-es szinttõl a kibaszott késdobáló zombik akik 100% életrõl azonnal megölnek, jaja, a legalapabb ellenség a szaros barkácsolt vajazó késével veszélyesebb mint bármi más az egész játékban
mindenek ellenére imádom a játékot de tartanom kell pár nap szünetet mert megint túlságosan felbasztam magam ahhoz hogy folytassam
Elvbe ki lehet kapcsolni - hackolni - a felvett skilleket - nem feltétlen kell újra kezdeni.
Riptide jóval könnyebb lett mint a sima - inkább akció játék mint horror már...
tettem be egy bannert hogy ne legyen annyira snassz :) Semmi extra, kerestem egy képet google-n
Nem tudom hogy szándékos-e de Xian Spectre skillje túlságosan(?) láthatatlanná tesz, a zombik többé nem támadnak, csak akkor vesznek észre ha közvetlen melléjük állok.
Egy Thug-ot úgy nyírtam ki hogy 4-5 méterrõl lövöldöztem rá a jelzõpisztollyal az meg csak állt egy helyben, nem vette észre hogy ott vagyok...
Lehet inkább újrakezdem a Spectre nélkül mert így nulla kihívás a játék.
Hmmm ez érdekes. Nálam 11365-t sebez a távcsöves és 9550 környékét a Medium auto rifle. Azért van eltérés. Ha a távcsövessel lelövök valaki messzirõl akkor azonnali halál és nagyon poén is:D
Van azért bõven hatótávolság és pl, ha fent vagy valahol magasan és a zombik nem érnek el simán szedegethetsz.
Nem láttam túl sok értelmét a távcsövesnek, a gépfegyverem sebez nagyjából annyit mint az és mellette a tûzgyorsasága lényegesen jobb...másrészt a látótávolság rémesen kevés a játékban az érdemibb mesterlövészkedéshez. :)
fõküldetés. Dr Kessler üvegházas küldije után ki kell szivattyúznunk a vízet a Santa Maria "erõd" alsó szintjébõl és amikor ez megvan (meg kell védeni a bázist konkrétan) akkor lemehetünk az alagútakba. Sima Dead Islandben félelmetesebbek voltak a csatornák, de azért ez sem volt kutya. Szóval az alagút végefele lesznek fegyverek, töltények is bõven.
szerintem is elég volt a jelzõfegyver. Viszont már a prológusban is kaptunk fegyverarzenált az külön tetszett:)
Egyébként a jelzõfegyver egy idõ után már használhatatlan értékét veszti az elején jó. Szögbelövõ nem tetszik, és a harpoon (nyílpuskaféleség) sem. Bár annak annyi elõnye van h a lõszert amit ellõttem újra fel tudom venni a földrõl avagy a zombiból.
Ami nagyon tetszik, hogy rengetegféle bomba van benne. Húsi bomba nagyon vicces nem tudom volt-e nálad olyan. A legbrutálisabb pedig a szónikus bomba, meg a különbözõ aknák.
Santa Maria küldetésnél azon a bázison van lõszer dögivel és nincs is messze Paradisetól. Sõt Haileben is lehet találni lõszert. Aztán idõvel egy bizonyos sötét részen nemcsak lõszer, de tömérdek fegyver is a rendelkezésünkre fog állni.
Az elején nem pisztolyhoz jutunk hozzá, hanem jelzõfegyverhez. Muníciót meg venni lehet az adott kereskedõknél, nincs ám tele szórva a sandbox pálya velük.
Máskülönben a kéne még, hogy a Dead Island lõfegyverekre összpontosítson. ott halna meg a széria, ahogy van. Moddolni kell ezerrel a közelharcos fegyókat. A lõfegyveres részek meg pont jól vannak adagolva, nincsennek eltúlozva, úgy jó ahogy van.
Az elején meg eléggé csodálkoztam, hogy rögtön kapunk egy jelzõpisztolyt, nyilván a készítõk a sok sírósok miatt tették bele az elejére. Elég lett volna a szögbelövõ simán, kezdetnek.
Nagyon odabaszott ez a minden király meghal szöveg:D
igen, de kicsit rövidebb volt, mint a sima DI-ben. Nekem is vannak képeim:)
Kicsit beparáztunk.D
Készítõk tisztelegnek a Valve (steam) elött egy kis Half-Life pályarésszel:
Ez a csatornás pálya odabasz rendesen!!
Így van, a zombik tudnak a vízben futni mi nem...
Hajóval az a probléma, hogy a fuldokló zombik egy szempillantás alatt felkelnek olyankor és elkezdenek futni és hirtelen bugszerû mozdulattal le tudnak rántani menet közben. Ez csak akkor van, ha a motorral nem zúzom szét õket és sajnos elõfordult már párszor. Gyalog jobban megéri menni, mint hajóval hiába gyorsabb a csónak.
Amúgy a víz is akkora baromság benne,gyalog átszeljük mindig azt,gyorsabb mint a hajóval kinlódni.A rohanó zombi meg a vizben kész röhej,a fizikának is ellentmond.A Thugot meg kinlódás a vizben lenyomni bármivel.Jópárat odavágott,mert lehetetlen elugrani elõle.Csak gránáttal,vagy bombával célszerü azt hatástalanítani.