és akkor még egy, bár lassan már úgy érzem magamban beszélek
Giana Sisters: Twisted Dreams - ???/10 nem én vagyok a célközönség attól tartok. a célközönség szereti a platformereket, kontrollere van, és szopni akar. igazából elsõ kettõ opcionális, utolsó nem. és nem kicsit akar szopni, hanem úgy, mint az a bizonyos vadász, a játék szerint csak ezért jön. de tényleg. kezd egy sima egyszerû kis platformerként, aztán pár pálya alatt kb eléri a nehézség a "fejjel a kõfalnak, amibõl tüskés mûpéniszek állnak ki" szintet, és amikor a kétlábú már lassan egy órája szenved a második bossal (eddigre már a "mû" rész kiveszik, és mind egy igen kanos Ron Jeremy-hez tartozik, arccal együtt), miközben századmásodperces idõzítésen áll vagy bukik a dolog... na maradjunk annyiban, h itt hagytam inkább rá.
viszont, h pozitívumot is említsek: ki-bebaszottul gyönyörû, elképesztõen jól néz ki a két világ közötti váltogatás, kifejezetten vicces a lebegés/pattogás, és a zenétõl miniorgazmusai leszek a kétlábú fülének, ráadásul ahogy váltogatsz világok között, az is vált veled, de csak a hangszerelése, és... kurvajó. tényleg.
ha ehhez játszható is lenne, és nem azt tették volna meg a kedves alkotók célnak, h vért hugyozzon a játékos, még kifejezetten jó is lehetne.
Far Cry 3 - 7.5/10 a felfedezgetés és a harcrendszer/fejlõdés nagyon rendben van, fegyverek szintúgy (bár annyira kiegyensúlyozott mint egy nyeletlen balta), a sziget szép de üres, Jészon a lehetõ legantipatikusabb köcsög videojátékok történetében akit valaha láttam, visszasírja tõle a kétlábú a mélykussban lévõ fõhõsöket. ó, és a történet egy szörnyûséges nagy rakás fos, szinte minden mellékszereplõvel együtt - akik meg szórakoztatóak, azokat a kis buzeráns fõhõsünk szép sorban kinyírja... ettõl függetlenül remek szórakozás elején említett okokból, de azért elég sok lóláb kilóg elég sok helyen.
FTL - 9.5/10 ûrszimulátor, nem a "tyú-tyú-tyú" kategóriából, hanem inkább az "óbazdmegóbazdmegóbazdmeg szétlõtték az létfenntartó rendszereket, minden ég, mindjárt megfulladunk mindannyian!" utat követi, elképesztõen addiktív, ki-be-baszottul kurvajó. eléggé alapszintû grafika, de tökéletesen megfelel, jópofa zene, felfedezés öröme a köbön, és rengeteg variáció játékstílusra. egyetlen bajom a hosszával, és az elképesztõ véletlenszerûségével van. (kellett volna opció ami lazán megduplázza a játékidõt és kevésbé kell tõle a kétlábúnak a random number god kegyeire támaszkodnia)
Baldur's Gate Enhanced Edition - 7/10 mint újrakiadás, 9.5/10 mint játék az alap BG1 egyik favorit crpg-m, zseniális karakterekkel, vérpisálósan nehéz harccal, alacsony szinten mókázással, ahol a limitált eszköztár miatt minden apróság baromi sokat számít. ez meg is maradt - csak az "enhanced" rész bukott meg, de istenesen. bedobtak pár új karaktert, akik többé-kevésbé jók, bár jóval "mélyebbek" mint a meglévõek, sokkal több szövegük van és saját küldetésük - ez nem feltétlenül baj, de kicsit kilógnak. viszont... a UI-n semmit nem változtattak, és biza még mindig förtelmes. megmaradt az esetlen varázslás, a nevetségesen limitált inventory, a retardált és nem állítható csapatkiválasztó gyorsgombok... megközelítõleg minden, ami szar volt eredeti BG1-ben.
summázva: nem sok extra van benne egy BGT/tutu modhoz képest, de ami van (Neera!) az jó, és biza a BG1 alapból is kurvajó. de mint "továbbfejlesztett újrakiadás"? na, úgy nem sokat ér.
Omerta - City of Gangsters - 7.5/10 Tropico 3-4 alkotóinak új elmebaja, 1920-as évek amerikája, szesztilalom, gengszterkedés. jópofa alapfelállás, kellõen addiktív, nagyjából szórakoztató harcrendszer itt-ott elszúrt fegyverekkel, és vicces szépen lassan átvenni az uralmat a város felett... DE! tele van a lelkem iszonyatosan amatõr hibákkal: az UI egy fos, ha meg akarsz valamilyen épületet találni a városban, végig kell keresned az egész helyet, a látótér limitált, egymásra durrogtatásnál nem lehet állítani a karakterek sorrendjét (à la ToEE), az egész rövid, nevetségesen könnyû nagyrészt (végsõ harc meg olyan, mintha fejjel rohannál egy kõfalba), és... üres. annyi mindent ki lehetett volna ebbõl a témából hozni, h az ijesztõ.
felsorolt negatívumok ellenére viszont bõségesen megér egy nekiugrást, veszettül szórakoztató kis játék, csak... lehetne jobb. sokkal, sokkal jobb.
hopp 1 valamit kihagytam, a történet. De sajna a fejlesztõk is, mert olyan szinten semmitmondó hogy hihetetlen :)
Ghost Recon Future Soldier Megjelenés: 2012 Fejlesztõ: Ubisoft Paris Platform: PC Stílus: Taktikai/Akció
A megjelenést követõen kb 20-30 percet játszottam a cuccal. Ennek oka hogy baromi sz*rul ment a régi kártyámmal, illetve nem is tetszett igazán, (lehet pont a szaggatás volt az oka, nem tudom) valahogy számomra egy tök átlag cod szerû shooternek tûnt. Ám a napokban elhatároztam hogy némi hw és játékfrissítés után, adok neki még egy esélyt, és hát nem csalódtam, sõõõt.
Játékmenet röviden: Az eddigi PC-re megjelent részekkel ellentétben, itt már nem fps, hanem tps nézetben kell osztani az észt, ami elõször szintén nem igazán tetszett, de késõbb beláttam hogy jó ez így, nagyon is. Az elsõ 1-2 pálya után kiderül hogy itt szó sincs menjél elõre és rambózzál stílusról. (sõõt ha rusholni akarunk, nagyon hamar otthagyjuk a fogunkat) Még ha nem is szimulátor szinten, de bõven lehet/kell taktikázni. A játék során egy 4 fõs csapat áll rendelkezésünkre (ebbõl az egyik mi vagyunk) akiket utasíthatunk az adott célpontok likvidálására. A csapaton kívül segítségünkre van még egy kis drone is, ami a pályák felderítésénél lesz hasznukra. A fejlesztõk nem spóroltak a fegyverekkel se, egészen bõ a repertoár. A küldetések során lehetõségünk lesz lopakodni (lesz is olyan bõven ahol mást nem is tehetünk, mert ha megszólal a riadó [megtalálnak egy hullát, vagy épp egy ellenség látja hogy a társát épp hidegre tetted] akkor mission over) helikopterrõl osztani a fejeseket, fegyveres állások segítségével védeni magunkat. Ez így annyira nem hangzik izginek, de higgyétek el, az. A játéknak valami fantasztikus hangulata van, nem is tudom mikor került a kezeim közé utoljára ilyen jó kis taktikai tps :)
Grafika: A látványvilág nagyon felemás. Az erdõs, hegyes-dombos részek kifejezetten ocsmányak, és ez fõleg a rettentõen kis felbontású texturáknak köszönhetjük. Ellenben az északi sarki, a belsõ teres, esõs pályák nagyon jól néznek ki, megkockáztatom hogy sokszor alulról súrolják a bf3 szintjét
Hangok: Nincs velük baj, mint a szinkron, mint pedig a fegyverhangok jól sikerültek.
...és akkor ami nem tetszett: - Kezdeném mindjárt a legszörnyûbbel, az átvezetõkkel. Nem a játék közbeni, hanem a prerenderelt átvezetõkkel. Ezek valami iszonyatosra sikeredetek. Komolyan mondom nem is értem hogy hogy adhattak ki ilyen munkát a kezükbõl. - Pár túlságosan elnyújtott idõhúzó rész. (védjük az adott pontot x percig, miközben 720 helyrõl szarrá lõnek minket)
valaki nem tud valami jó kalózos játékot?:) olyan rpgre gondolok.
Vigyázz, PC-re csak most jelent meg - a játék valójában 2008-ban jelent meg, konzol exkluzív játékként. Csak, manapság, az aktuális konzol generáció kihalása felé vezetõ út végén, már kiadnak PC-re is játékokat a régiek, exkluzívok közül.
Gyerekek ez mi? :D Autós játék oké és amúgy nagy ívben leszarom a grafikát, mert nem érdekel mekkora hype grafikája van egy játéknak. De ez miiii? Lényegében az irányításon vagyok kiakadva, mert vezetem az autót, az meg magától fordulgat...na nem olyan durván de érzem hogy húz a másik irányba miközben én nem arra szeretnék menni :D Na most amúgy jó még ez is belefér...de ezért a játékért 10 euro? Na megszoptam..
Torchlight II - 7.5/10 szórakoztató kis hack'n'slash móka, vicces képességekkel, jópofa harcrendszerrel, és szerintem kurvaszép grafikával... viszont a balansz a karakterek között csöppet kiegyenlítetlen (távolsági > közelharcos, mert módszeresen egy ütés = halál), de sajnos a képességek között is, kismágusnál végképp. viszont egynek jó, megéri nekiugrani.
Hell Yeah Wrath of the Dead Rabbit - 3/10 platformer, és fos. unalmas, minimális a puffogtatás, semmi izgalmas fegyver, dögunalom harc, túlérzékeny irányítás és minden azonnal öl, aztán vissza messzi checkpointra. egyszerûen... fos. két pályát bírtam, aztán shiftdel.
Off: Hm de jó h a spoiler sem mûködk -.-
Bocsi az offért de tökre szétvan esve az sg :S
Errõl a játékról sokmindent nem lehet mondani. Brutális elmebeteg játék :D Linkleni még mindig ne tudok, addig spoilerbe rajtem a videót. De már hamarosan lejár az 1 hónap :D
[spoiler
Galaxy On Fire 2
Eredetileg tabletekre és mobiltelefonokra jelent meg a játék, de szerencsére kiadták PC-re is. Árkádosabb sandbox ûrszimulátor, lehet kereskedni, bányászni, meg persze harcolni. Jó sokáig le tudja kötni az embert. Csak sajnos a fõstory rövid, a mellékküldetések meg egy idõ után unalmasak lesznek.
Kicsit illumináltan, napközben nemráérõsen, de annál érzelmesebben Darksiders II-t ajánlom mindenkinek akinek kimaradt. Ez egy olyan akciószimfónia amiben egy jól megkomponánált többórás szetthez hasonlóan mozgatja az elmét a játék. Próbára teszi a reflexeket, a logikát, a találékonyságot, az ügyességi megoldásokat, opcionálisan pedig akár rengeteg extra kiaknázható, mindezt úgy hogy egyikbe se fáradjon bele az ember. Egy kis gondolkodás után jön egy kis akció, vagy leleményes ügyességi szakasz, mindez úgy, hogy ha épp nincs valamihez kedve a játékosnak, megközelítheti késõbb más nézõpontból is a dolgokat. Egyetlen játék, aminél a néha agyzsibbasztó részeknél is inkább minden eshetõséget kihasználtam, de sose néztem walkthrough-t, vagy bármilyen guide-ot. Egy laza regény, egy méltó folytatás, egy igazi "Game"
9/10
Star Wars Episode 1 Playstation 1-re.
http://www.youtube.com/watch?v=Ph4PkbGLrWE
És a régmúlt idõkbõl a Dark Forces, ami nagy kedvencem volt és még most is az.
http://www.youtube.com/watch?v=SkBrkFN6QqU
Mai napra befejezõleg:
Két vadászos játék. Az egyik inkább arcade szerû viszont nekem jobban bejön az. A másik viszont grafikailag gyönyörû.
Cabela's Big Game Hunter 2009
http://www.youtube.com/watch?v=cer7mXa61iQ
The Hunter 2012
http://www.youtube.com/watch?v=Ik4tAdWnzsQ
Végül pedig egy aniációs film játék adaptációja. Nem más mint a Kung Fu Panda. Szerintem aki látta filmet és tetszett neki az próbálja ki, vagy gyerekkel egy kis délutáni játékra le lehet ülni elé.
Kung Fu Panda
http://www.youtube.com/watch?v=dIqiSIqHf7s
Persze értettem én, nincs semmi baj :) Linkelni még nem tudok, mert friss a regem, ugyhogy hiperlink nélkül lesznek egyenlõre a linkek :)
Szuper jó, igaz régi, western játék. Nekem mai napig kedvencem, fõleg hogy kevés ilyen született az évek folyamán.
http://www.youtube.com/watch?v=fzyIX72D4mw
Majd pedig amásik ilyen örök kedvenc az Indiana Jones és a Császár sírja. Tomb Raider beütésû játék, tömény kaland.
http://www.youtube.com/watch?v=c6OrHmEfZP0
Nem megsérteni akartalak, és örülök, hogy ez át is ment - kényelmesebb a linkekre kattintva közvetlenül Youtube-on nézni, mint az amúgy is betegeskedõ SG.hu fórum motor által bezárt közegben :)
Okés bocsi, meglesz. Ezt is azért raktam spoilerba h ne fogja meg az oldalt meg ne foglaljon nagy területet a két videó. Na de oksa máskor linkbe teszem :)
Én amivel játszok, általában fel is veszem. Ha linkelek ide játékot az elkövetkezendõkben, akkor az úgymond kedvcsináló videóként fog ide bekerülni, hogy meghozzam a kedveteket ahhoz amivel játszok :)
A filmet megszakította egy kis akció. Középsõ nehézségi fokozaton játszottam végig. A "film" maga is középszerû volt, a fordulataival. S egyértelmûen a Binary Domain 2-re gyúrtak [mondjuk, a Credist utáni jelenetsor meg mást sugall]. Utáltam a Quick Time Eventeket (még úgy is, hogy a második próbálkozásra szinte azonnal megvolt, ha az emberke rögvest megnyomta a gombot). Buta A.I. Kíváncsiságból a Chapter Select feloldódása után kipróbáltam, hogy mi történne, ha nem a kínai, hanem a brit csajszit viszem magammal amikor dönteni kell - semmi. Ugyanis, a drótkábeles résznél mindenképp a kínai csaj és a robot marad velünk.
Pedig, az hatalmas dobás lett volna, hogy a döntésünk ilyen szinten befolyásolta volna a sztorit...
na erre majd lehet h ránézek én is, még mikor kijött pislogtam felé, de akkor volt jobb dolgom... viszont így ajánlásod alapján "felkerült a listára"
én nem bírtam végigvinni annyira eluntam közben az agyam :)
Amivel viszont tegnap végeztem:
Developer(s):Unigine Corp Publisher(s):Unigine Corp Release Date(s): January 25, 2012 Platform(s): PC, Linux, Mac, PlayStation 3 Genre(s): Strategy
Szinte egy seggel végigvittem annyira lekötött, és mondom ezt úgy hogy soha nem vonzottak a stratégiai játékok, sõõt. Az irányítás és a kezelés elõször kicsit kaotikusnak tûnhet, de ha belejön az ember (max 20 perc) akkor rádöbben hogy igencsak egyszerû és jó. Maga a játékmenet igazából (ground control szerû) területfoglalós móka, nagyrészt vízi jármûvekkel.. Lényeg hogy kell kell foglalni az ellenség gyárait (hajó, helikopter, olajfinomító) majd ezeket meg is tartani. Egyszerûen hangzik? Annyira azért nem az. :D A játék kb a felétõl iszonyat szemét lesz, és igencsak meg kell izzadni 1-1 gyõzelemért. A harci jármûveket csak bázistól bázisig lehet irányítani (tehát nem a hasonszõrû játékokban megszokott katt ide katt oda módszer) A fentebb említett missziókon kívül kapunk majdm ég klasszikus tower deffense szerû pályákat is, amik szintén nagyon jól sikerültek. A látványvilágért a Dx11-es unigine motor felel, szal a látványra panasz nem lehet.
A végére itt 1 video a produktumból :)
A második a tower deffense szerû missziók egyikét hivatott bemutatni :)
Alapvetõen olyan érzésem volt végig, mintha kihagyott ziccerek gyûjteményét nézném. Ezt a futás animációt már a Gears of War (1, PC) sem szerettem - szinte hányingerkeltõ az imbolygás. A gravitációval játszadozás és öldöklés jópofább is lehetett volna. Cserébe, itt-ott látványos volt, a Saber Engine és a Havok tette a dolgát, ahogy azt kell. A sztori kezdetben - a majdnem "in medias res" érzéssel nyakonöntve - sablonos volt, hogy azt legyen egy "whaddafakk" a közepén, és elkezdj azon gondolkodni, hogy basszus, ebbõl milyen remek egész estés filmet, vagy sorozatot lehetne csinálni! Az egészet a linearitás és a mesterséges intelligencia nem létezése ölte meg. Kipróbáltam nehezebb fokozaton is a kábé 3-4 órás (semmi statisztika***) elsõ játékmenetet követõen. Az AI ekkor már pofátlanul jól "céloz".
*** = ez nem kicsit hiányzik a Darksiders 1-2 után.
Végigvittem anno az összes szintet, Nightmaren. :) (Vagy mi volt a nehezített fokozat.)
Sleeping Dogs - 8.5/10 sandbox, Hong Kong, mókás pofozkodás és harcrendszer, jó történet, számomra szimpatikus arcade vezetés, és gyönyörû színes, nem tipikus szürkés-barna fos. baromi szórakoztató, remek élmény volt, még ha itt-ott ki is lóg a lóláb.
Icewind Dale 2 - 7.5/10 nem egy mai gyerek, de az Infinity Engine még mindig gyönyörû dolgokra képes, fõleg úgy h az UI sokat javult Baldur's Gate 2 óta. mókás kis taktikai RPG, fõleg ha az ember "minimalista" csapattal tolja, elõdjével ellentétben nagyon mágiacentrikus, és a leghatékonyabb harcstílus... nos, mindent felrobbantani. csöppet rosszul idomul modern idõk rendszereihez, szerencsére vannak hozzá bõségesen bugfixek, de sajnos még így sem tökéletes. a történet, bár másodlagos, hajlamos idõvel csöppet katyvasz lenni, ahol a kedves karaktereink értelmetlenül mennek egyik helyrõl a másikra - mentségére szóljon, h harcra van kihegyezve. egy-két helyen kurvára és fájdalmasan leül - fõleg mikor egy karakterrel kell harcolgatni, azok a részek egy foghúzáshoz hasonlítanak. sokat dobott rajta, h megtaláltam a számomra kézreálló és szórakoztató csapatot. summázva: akiknek bejött elsõ része és BG2, valószínûleg ez is be fog. nem rossz, de nekem az elsõ része jobban tetszett.
kár hogy ennek a játéknak nincs külön topicja, tegnap kezdtem, jó lenne pár tipp.
Kingdoms of Amalur: Reckoning én is végigzúztam itteni ajánlás alapján, 7.5/10-et megér, nagyon vicces harcrendszer, okés világ, rettenetesen könnyû, legalábbis mágussal. RPG elemek nagyon gyengén vannak jelen (annyira gyengén, h inkább hack'n'slash-nek nevezném - de jónak), gyakorlatilag teljesen mindegy hogy döntesz, semmi nem fog változni. alap FOV fos, widescreen fixer helyrerúgja. látványos, szórakoztató, és egynek jó, bár kétlem h még egyszer valaha is elõ fogom venni.
Grafika nem sokat fejlõdött az elõzõhöz képest, gépigény úgy szint inkorrekt. Az ambient occolusion elég gagyi. Látótávolságot meg lekorlátozták valami hülye zöld köddel. pfejj... Játékmenet ugyan az mint az elsõ részben menj ide, menj oda, verd meg ezt, verd meg azt, szívd ki ennek meg ennek az emlékeit stb. Semmi extra csak most négerrel szaladgálunk és a fõ cél elkapni Alex Mercer-t.
Én most halásztam le az öbölbõl :) régen sokat toltam most gondoltam kijátszom :)
Régen ezzel órákat tudtam játszani heteken sõõt hónapokon keresztül :) Hasonló stílusban még ajánlott az alien és zombie shooter széria, illetve a Nation Red. (utóbbi nagyon jó pofa)
Üdv én is ajánlanék egy játékot a neve:Crimsonland Egy nagyon jó kis lövöldözõs túlélõs játék hol idegen hol különféle állatok törnek életünkre egyre nagyobb hullámban!Közben pover upokat és fegyvereket lehet felszedni az egyre növekvõ idegen had maradványaiból,közben pedig szól a metál!
Jó szórakozást de vigyázat addiktív!
Arra hogy lehet forgatni az ágyút (hülyegyerek miért is nézte meg volna a a billkiosztást ) meg hogy vannak földi és légi jármûvek, cirka 1 óra után jöttem rá.
I wanna be the Boshy Kurva nehéz platformer. Eddig 500-szor (ötszázszor) haltam meg benne, de még nem jutottam túl az elsõ feladaton. + Europa Universalis III Vitathatlanul a legfaszább stratégiai(!) játék, ever.
Toy soldiers:
Ez a játék maga az isten. :) Anno elkezdtem, eljutottam az utolsó pályáig, aztán valamiért félbemaradt. Tegnap indítottam, és rá kellett döbbenjek hogy elvesztek a mentéseim, (GFWL powa) de õszintén szólva nem bánom, újrakezdtem, és még mindig ugyanúgy élvezem mint elõször :D Sõõt így hogy már mindenre rájöttem, talán jobban is. Aki kicsit is szereti a Tower Deffense stílusú játékokat, mindenképp próbálja ki. Nálam az "indy" kategóriát nézve abszolút gyõztes alkotás. (másik meg Renegade ops :D)
Akrham Asylum-ot imádtam! Le sem bírtam rakni! Ezzel kicsit lassabban haladok, de ugyan úgy élvezem sõt még jobban a nagy szabadon bejárható város miatt és a küldetések sem laposodnak el mint a mai legtöbb játékban! A Grafika gyönyörû, a pályarészek szépen kidolgozottak és ritkán látni 2 egyforma elemet! Minden kis részletre odafigyeltek a készítõk! A zenei aláfestés nagyon passzol a játékhoz! Macskanõ pedig... uh :D Nem is tudok negatívumot mondani! 10/10 Ilyen játék kéne több!
Néha tud rohadtul idegesítõ és nehéz is lenni, de alapjába véve nem rossz. :) Jó kis logikai/ügyességi játék.
Így van amúgy, de a 2-be valahogy odaillõbb animációk voltak, még mai szemmel is élvezetesebb a szememnek.
Kingdoms of Amalur: Reckoning - Másodszor vettem elõ megjelenése óta. Igazi szórakoztató light-RPG, mégis több rpg elemmel mint akció, aminek manapság csak örülni lehet. Sidequestekkel gameplay mérhetetlen sok idõ, de most másodszor már nem is nagyon érdekel hogy mindent elfogadjak, max ha valami olyat találok amit az elsõnél nem, ami a játék hosszából kifolyólag nem nehéz :) Tökéletes játék arra, hogy csak ellegyen az ember pár órára egy sajátos univerzumban, abszolut nem a sztori oldalra van kihegyezve, mégis hajtja a világ a játékost hogy fejlõdjön. Negatív oldala, hogy nem ösztönöz annyira felfedezésre mint a Skyrim, mert ahhoz mérten eléggé egysíkúak a helyszínek, és a "dungeonokba" sem éri meg annyira betérni, mert egyrészt majdnem mindegyik sidequesthez kötött, másrészt a loot se lesz jobb mint akármelyik random helyen. Grafikára nem is térek ki, nem valami korhû, de nem is csúnya. Az animációk jók, viszont a kameraszögbõl nem igen látni be a táj lényegét.
FEAR 3 -nak nevezett szemét: Nagy hiba volt egy sok potenciállal bíró címet egy másik csapat kezébe adni.Ugyanaz a motor van benne, ami nem lenne gond hanem, hogy csúnyább sokkal mint az 1. rész, ráadásul ordít róla a konzolport.Az idõlassítás nevetséges, mesterséges intelligencia mint olyan nincs, balanszírozatlan "gunplay" (értsd semmi ereje a fegyvernek, nem élvezet lelõni az ellent). A coop móddal nem lenne rossz, de nem ebbe való és teljesen lerombolta egy sima lövöldére a játékot.
up, mert ötletes topic
Mass Effect 3 újrajátszás bár az EC visszaállította valamennyire az "egyensúlyt az erõben", még mindig a trilógia legrosszabb része. a harcrendszer jó (sõt, kiváló!), pörgõs, és látványos, de sajnos a harmadik részre nagyon háttérbe szorultak az RPG elemek és a dialógusok, ami nekem baromira nem jött be. a befejezéseknél meg megpróbálták amit lehetett, de szarból nem lehet várat építeni. (az eredeti befejezés íróját pedig ki kellene rúgni. egy repülõgépbõl. 10000 méter magasan. ejtõernyõ nélkül)
Spec Ops: The Line ajókurvaéletbe ez mennyire zseniális. a borító és a címe senkit ne tévesszen meg, ez nem a Battleduty: Modernfieldcall-t és hõs amerikai katonákat majmoló n+1-edik durrogtatás, sõt - pont azoknak az apró cafatokra szedése, egy olyan történettel, hogy a magamfajta sztoribuzi még a lábujjait is megnyalja utána. csak példa kedvéért, CoD szerintem minden részében van egy olyan rész, ahol egy helikopterbõl durrogtatsz a monitoron megjelenõ kis fehér figurákra - na ez itt is feltûnik... annyi különbséggel, hogy itt a játék gyönyörûen bemutatja a pusztítás végén maradó megcsonkított/szétégett emberi maradványokat... igen hatásosan. ahogy halad elõre a történet, szép lassan a fõszereplõk is átalakulnak viccelõ, professzionális katonákból elállatiasodott, sebek által permanensen elcsúfított elmebetegekké, a játék meg mindeközben a töltõképernyõkön a játékoson *gúnyolódik* ("Do you feel like a hero yet?"), és minden szépen lassan egyre rosszabb lesz. kibaszottul zseniális, egy 9/10-et simán megérdemel, az az egy pont híja is csak azért, mert a fedezékrendszer még erõsen csiszolásra szorult volna.
Egy régi játékot vettem elõ a neve pedig BATTLEZONE II. Szépen szalad 1280x1024-ben WIN7 64 bit-es rendszeren. Teljesen beszippant az utóbbi két napban csak ez volt terítéken.
From Dust (video review) - istent játszani jó móka, és kifejezetten szórakoztató a tereprendezés amit itt alkotni lehet. optimizáció középszar (Ubisoft...), irányítás meg erõsen consolitisban szenved, mivel a kedves portolok elfelejtették, h PC-n van egér + billentyûzet, nem csak egy kar amit rángatunk. ettõl függetlenül jópofa kis játék, bár elég rövid.
ja, és Ubisoft, szóval a szokásos "folyamatosan legyél csatlakozva internethez" köpedék... legalábbis amíg az ember nem crackeli.
Az a baj hogy már nem nagyon van egyáltalán olyan játék ami hozza a régi 8-10-12 éves játékok színvonalát. Elkorcsosult úgymond a játékipar is, teljesen más irányba tolódtak a fejlesztések. Na de amúgy nem akarom szétoffolni a topicot szóval részemrõl befejeztem ezt a témát :)
amiket felsoroltál azok igazából pont csak a körítésként szokott jelen lenni "rendes" RPG-kben, inkább a lényeg azon van, h kedves karakterednek személyisége van, amit "eljátszol", a döntéseinek/cselekedeteidnek meg következménye.
de igazából már a "szaksajtó" (kac-kac) mindenre ráakasztja az RPG jelzõ amiben fejlõdésrendszerre emlékeztetõ dolgok szerepelnek, teljesen elfeledkezve arról h valójában minek is a rövidítése, szóval... sajnos amit írtál annyira nem is áll olyan távol a valóságtól.
Ebben is kell taktikázni, mert mindegyik fajta zombi ellen más módszer mûködik, a walkereket lehet egyedül sima H&S módszerrel megölni, de pl. a thug elé már hiába állsz oda csapkodni mert pofánvág úgy hogy elterülsz és leveszi a fél életed, ugyanígy a suicider közelében tuti meghalsz ha melletted robban fel és így tovább.
Miért ne lenne köze? Van benne karakterfejlõdés, craft-rendszer, tonnányi quest, tonnányi lootolható fegyver... Akkor RPG elemekkel tûzdelt Open-World Survival Horror. Megfelel? :)
Men of War: 2. vh-s stratégiai játék. Egyik legjobb, amivel valaha is játszottam (igen még talán a company of heroes-t is veri) Vigyázat: Nagyon nehéz és nagyon addiktív. Csak saját felelõsségre.
Dead Island. Utóbbi idõk egyik legjobb RPG-je szvsz, ezt a Single alapján mondom. Szép, tartalommal teli, hosszú (50-60 óra egy végigjátszás). 1.30-as patch kötelezõ. Kezdõknek Sam B karaktert javaslom, utána Xian :)
attól függ kivel nyomulsz négy alapkarakter közül kettõ gyenge nagyon szvsz, Roxy (airstrike) vicces, Diz EMP-je iszonyat erõs. DLC/bónusz karakterek közül Gordon nem rossz, Crystal-t passzolom, Blazemo meg valami gusztustalanul erõs, hardcore-on végigzúztam vele mind alapjátékot, mind Coldstrike DLC-t.
Én is egy keveset írok róla: A portalhoz hasonló stuff, annyi hogy itt nem a nyitott portálokkal, hanem egy ISD nevû eszköz segítségével, a gravitációval, idõmanipulálással, és egyéb érdekes dologgal kell trükközni. Jól összeállított logikai fejtörõvel, sok sok poénos beszólással és helyzettel találkozhat a játékos.
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - taktikai TPS puffogtatás, gyorsan ráhagyva, bughegy konzolport, közepesen pocsék optimizációval és nevetséges FOV-al, amire közölték a kedves készítõk, h eszük ágában sincs rendbetenni. vicc.
Topic +fav. Kezd igényes mini-metacriticcé avanzsálódni :)
TERRARIA
Végleges Collector's Edition változat már kellõképp kiforrott. Abszolut random generált világ minden indításkor, ezernyi tárgy és kombináció, többszáz egyedi ritka tárgy és a kincsek felfedezésének páratlan öröme jellemzi. Olyan szinten unalomból raktam fel, és annyira nem vonzottak a trailerei meg a review-ok, hogy azóta se térek magamhoz hogy kattanhattam rá ennyire. Talán tényleg a megmagyarázhatatlan varázs, ami miatt több mint 1 Minecraft klón: fejlõdés "bronzkor"-ból mindent alázó, világot formáló félisten katona/varázslóvá fejlõdés, és az hogy amikor már azt hittem hogy minden kiszámíthatóvá válik, akkor olyan dolgot - esemény, tárgy, hely - tapasztalok, amire abszolut nem is gondoltam volna. Aki úgy vélekedett eddig róla, mint én, hogy "blöáh, minecraft klón, fujj" / "mi ez a gagyi pixelfesztivál", azt arra bíztatom, hogy 2 órát fektessen bele és fogadok 40 óránál meg sem áll :)
Quantum Conundrum
Isten :)
Többen az sg minusz gombjával játszottak épp, de nem is kommentelték be a topicba :(
Jóó. Itt láttam elõször, aztán megnéztem torrent oldalon, 3 gb, lehúztam és tetszik Bár idegesítõ amikor utolsó körben odarak egy taposó aknát és emiatt leszek utolsó. Még ezek mennek:
egy Cod mindig van a gépemen, haverokkal el lehet benne lenni
Aki motokrosszozik annak ez kimaradhatatlan játék...
Szintén motoros
Unalomûzõnek jó. Lehet egybe most így soknak hat, de ha van rá érdeklõdés még van egy rakat ps3 játékom.
Elõ került megint hisz itt a nyár én teljesen nyári játéknak érzem a sok napsütéssel és poros homokos pályákkal. Még mindig elszórakoztat! Zenék, rendezvény feeling pörgõsség, üde színek jellemzik. Az irányítás közel sem szimulátor, de kikapcsolódásra és veretésre pont ideális ez az árkádos beütés! A negatívumokat nem sorolnám hisz nem mai gyerek szerintem mindenki tudja mit hagytak ki belõle és mi nem kellett volna bele. A DiRT sorozat legjobb darabja számomra! 8/10
jóktól lopni nem bûn. :) (Mondjuk a Crashday szo-szo :D)