Így van. Érdekes hogy bemenni betudsz aztán az egyik rendszerben beragadsz. És már csak akkor jössz ki ha war-van. :) asszem erre mondják hogy ez egy casus belli :)
Van egy olyan bug/feature benne, hogyha nem a saját területeden van a flottád vagy ott van és olyanra akarsz menni akivel se nem harcban, se nem szövetségben vagy, hanem valami köztes állapotban akkor képtelen vagy mozogni.
Szóval a legegyszerûbb a Declare War mindenkinek és nem lesz ilyen bajod :P
Arra van valami ötlet hogy a féregjáratokon néha miért nem tudok közlekedni? A fejlesztés megvan, egy jó ideig tudtam is használni, aztán 1x csak nem tudtam tovább a wormholeokon közlekedni....
Az akadémiát is bal oldalon kell fejleszteni, de az messze van, ha rázoomolsz akkor ufó fejek jelzik ezt a technológiát. A játék alakulása maga hozza mit kell fejleszteni szal csak az eleje a biztos: Kasimir efekt. Amig nincs meg terraformálás, de errõl letévedni nem szabad. Ha megvan ez a féregjárat cucc akkor adja magát hogy terjeszkedéshez kell e még terraformálós tech, vagy lehet katonaságra gyúrni :) ami Cruiser, és torpedok, illetve jobb oldalon kell a titanium. Ha elkezdjük gyártani a Cruisereket akkor bal oldalt kell kifejleszteni 3. tech-et hogy több hajó férjen egy flottába. Az inváziós modult ne felejtsük el fejleszteni mert addig mig nincs háború de építeni sincs mit gyártsunk foglalós hajót :) amin csak is invázisó modul van semmi más.
A bolygó fejlesztést manuálisan érdemes csinálni, nekem most kb 20 rendszerem van de kibirom, mert had döntsem már el hogy hol fogok hajót gyártani hol kutatni a többi meg pénzt gyárt. Viszont ami fontos hogy minden egyes új bolygónál pénzért vegyük meg azt az épületet ami ad +10 gyártást. Hõsöket folyamatosan venni 3-ig. 3 hõs szvsz elég, az elején mig nincs harc jól jönnek a rendszerekben. Lehetõleg 3hajós(flottás) hõst vegyünk, esetleg pilot-ot.
Diplomácia: én senkivel semmit, még csak békét se fogadok el. Maradok Cold War-ban :) arra a kis idõre :)
Aztán mikor háború van akkor nézni kell egy olyan pontot amin keresztül 'bejön' a területünkre és ezt védeni egy flottával, a hangárba meg erõsítést betenni és cserélgetni a sérülteket a frissre. Ha már jól feltápolódott a hõsünk kb 15.szint :) akkor másik hõst veszi át a védekezést és a nagytudású hõsünkkel mehetünk egy rendszerrel arrébb. Ekkorra legyen pár flotta foglaló hajó.
Az Akadémiát mivel fejleszted, hogy több hõsöd lehessen? Mert a techfán sohasem célirányosan fejlesztek, hanem mindig csak azt amihez éppen a legkevesebb idõ kell. Szerintem meg amúgy feleslegesen sok fejlesztenivaló van benne, fele ennyi is bõven elég lett volna.
Jópofa a hajóépítés, de az vicces amikor neked még csak 15 pontos flottád lehet akkor az ellenfél már easy fokozaton is 19-nél jár és ilyen 25-30k erõsségû flottákat mozgat az ütközõbolygókra. Hogy ezeket hogyan lehetne leverni elfogadható veszteség mellett azt nem tudom.
A bolygófejlesztésnél amúgy én mindig azt csináltam, hogy a fejlesztést valamilyen beállított fejlõdésirányra állítottam. Ha nem volt semmi extra akkor Balanced ment, ha alacsony volt az Approve akkor az annak megfelelõ.
A hõsöket meg mindig odatettem ahol be tudtak segíteni, ha nem maradt ilyen hely akkor mentek az ütközõbolygókra védelmi képességekkel.
Ötödik, hatodik? Mik voltak elõtte?
Jó lene már vmi fasza kis 4x, de úgy tûnik ennek is nagyobb a füstje mint a lángja :(
Star Rulerrel bíbelõdtem egy kicsit, az nem ennyire csilivili de egész korrekt. Csak az meg tényleg RTS, azaz real time megy az egész buli, pár kolónia után elveszek benne :D
Itt vannak, a lényeg hogy a Craverseknek más a tech fa, nekik más adja :) All Factions have four technologies that increase the Command Points Cap, all on the Diplomacy and Trading technology tree. The technologies are identical for the Hissho, Horatio, Sophons and United Empire, however the Cravers' technology tree differs slightly. Other FactionsEdit Improved Fleet Management - +2 Command Points Cap on Empire Quantum Communications - +2 Command Points per new Ship Class unlocked, Finally +8 Directed AI Computing - +3 Command Points Cap on Empire Galactic Trade Center - +4 Command Points Cap on Empire CraversEdit Improved Fleet Management - +2 Command Points Cap on Empire Quantum Swarming - +2 Command Points per new Ship Class unlocked & +2 Command Points if all Ship Classes unlocked Distributed Hives - +4 Command Points Cap on Empire Directed AI Computing - +2 Command Points Cap on Empire
Trade-root-al passz, minden bolygónál lehet látni ha van.. de eddig nem foglalkoztam vele, inkább harcolok :) Zoomolj rá a tech tree-re, a bal oldalon vannak kb 3 technologia, az egyiket gondolom megtaláltad, azt 3 lépésbõl kilehet fejleszteni. A többi már húzósabb, az egyik olyan hogy minden kifejlesztett hajó típusra ad 2 pontot.
ööö nem biztos hogy érdemes magyarosítani. Az egész olyan lapos, imádom a 4X játékokat, de ezzel még annyit se lehet jóízûen játszani mint a galactic civilizationnal. Nem érzem mikor kéne támadni, fejlesztek jobbra balra, a játék elején legyártottam 1 db cirkálót tele rakéttákkal asszem (fuzios) és komplett flottákat szedek szét vele úgy hogy még hõst se tettem rá (felfedezõnek szántam, fasz se gondolta hogy végigüti a galaxist :D). Nem tetszik a diplomácia, szövetségben vagyok de semmi nem történik, nem hívnak harcolni, engem se támad meg senki.. nyugdíjas game.
Bakker a fordíthatóságát néztem meg gyorsan, hát û és õ még nem megy, csak ü meg ö.
A betûtípus lehet a probléma, mert nem fagy tõle a játék, csak kihagyja a betûket, pl. árvíztûrõ tükörfúrógép helyett azt mutatja, hogy árvíztr tükörfúrógép
Na majd megnézem, érdemes-e fordítani az ötödik/hatodik 4x RTS játékot ;D
Tudtommal nincs ilyen funkció. A kereskedelem teljesen automatikus, én úgy láttam nem lehet beleszólni azon kívül hogy fejlesztésekkel tudod növelni az egy naprendszerbe vezetõ "utak" számát. sajnos logikát nem láttam benne hogy mûködik.
kereskedni nem tudok a saját birodalmamon belül, hogy a kajában gazdag csillagrendszerektõl adjak egy keveset a kevésbé bõvelkedõknek?
Milyen nehézségi fokon tolod? Vedd esetleg vissza 1-2 szinttel ha probléma van :)
--------
Én is belekezdtem, a felhasználói felület tényleg nagyon jól ki van dolgoznva, szinte minden magáért beszél és világos, és az hogy mindenütt vannak tooltipek egyszerûen csodálatos. Sok nagy kiadó tanulhatna tõle.
A birodalom managelése jól áttekinthetõ, de sajnos nincs benne semmi kirívó, olyan átlagos.
Fejlesztések dettó, sõt, igazából a technológiák elég laposak és unalmasak (különösen a fegyvereknél, ágyú, erõsebb ágyú, még erõsebb ágyú, nagyon erõs ágyú, szuper erõs ágyú). Nincsenek meglepetések, olyan dolgok amiért érdemes lenne hajtani a kutatásban mert esetleg alapjaiban forgatják fel a rendszert (mint a MOO-ban a repair kit, vagy a Space Empiresben a vadászok, droneok esetleg a ringworld építés lehetõsége vagy a bolygó/naprendszer robbantó fegyverek).
A csatákban a rakéták uralma tényleg feleslegessé teszi a másik két fegyvernemet, mert ugyanazt tudják, csak a 2. illetve 3. körben lesznek effektívek - ez így sztem kinyarja az egész hajófejlesztést és harcot. Maga a csata koncepció egyébként egész frissitõ (kicsit féltem hogy nagyon szar lesz de megvan az elõnye a gyors csatáknak), bár még mindíg szeretnék látni egy olyan 4xet ahol a MOO2/Space Empires taktikai csatái megjelennek - mert ot van értelme ahajóü designnak.
Összességében azonban nem tartom hosszú életûnek a játékot. A stratégiai rész jó iparosmunka, de maga a játékélmény átlagos, felejthetõ. Nekem szerintem lesz 2-3 meccsem, aztán ennyi, nincs benne meg az a plussz ami hosszú távra élvezetessé tehetné singlében.
A hõsökre visszatérve én úgy csinálom hogy ha olyan a hõs hogy hoz legalább 10 kaját akkor megveszem, sajnos jó sokáig csak 3 hõs lehet pedig nagyon kéne a rendszerekbe!
-Mindjárt az elején csak olyan bolygókat foglalni ahol sok a kaja (jungle,terran, ocean) -Hõsbõl rögtön megvenni azt amelyiknek kaja a jele. Ezt gyorsan felfejleszteni +20 gyártást kap meg +20 kaját (aztán +20% is) na ez OP. Bedobálod mindig abba a rendszerbe ahol gyorsan kell építkezni. -Fejleszteni az elején (alul)azt amilyen bolygó van körülötted sok (tundra vagy artic) aztán rögtön kaját fejleszteni (balra), hogy szaporodj gyorsan. -Adód mindig a lehetõ legalacsonyabb szinten tartani -Ha már nagyon elégedetlen a nép akkor balra lehet épületeket fejleszteni, lefelé vannak olyan tudományok amik csökkentik az elégedetlenséget globálisan (építeni sem kell) - Az elején nagyobb hajó sem kell (a végén sem) csak azért fejlesztem ki mert van olyan tudomány (balra)ami minden ismert hajótestért ad CP-t. CP pedig nagyon fontos mert annyi hajód lehet egy flottában. - Harc egyszerû, csak rakétát fejleszted és csak azt rakod a legkisebb hajóba. Így olcsó nagy flottád lesz és letol mindent persze hullani is fog de mivel olcsó, könnyen pótolható. Igazából az AI nagyon buta, és csal. Nincs kihívás sajnos, remélem fejlesztik majd, meg változtatni kell azon is hogy ne a legkisebb hajó legyen a leghatékonyabb.
Hát azért érdekelne te mit okoskodtál, illetve más hogy kezdi a gémet. Én egyenlõre ami biztos és jó: Déli fa-ágon lehetõleg elmenni a Crusier-ig (gas-terraforming) közben 1 kör alatt a bal fán a Xenology. Ha nincs idõ, háborús fenyegetés miatt akkor destroyer, illetve északi techfán rakéta,laser,meg valami páncél feltéve ha van hozzá ásványod, passz a neve :) Késõbb jó lenne bõvíteni az 1 flottába tartozható hajók 'számát'. Illetve az akadémiát is jó lenne bõvíteni(Futuristic Game Theory,Permanent Advantage). kb ennyi tõlem :)
Tökmindegy mit fejlesztesz,meg okoskodsz....az ellen mindig erõsebb!Én még egyszer nem kezdem el!Kár érte jó lett volna!
Bakker lehet hogy nem vagyok még toppon az ûrcsatás részben :) mert lejátszottam a csatát elõszõr úgy hogy én irányítottam, 1 hajóm élte túl a csatát az is épp hogy. Visszatöltöttem, rátettem auto-ra erre veszteség nélkül megöltem az összes ellenséget :D
Ennél jobban én se tudom összefoglalni, így van. Eljátszok vele a Pegasus megjelenéséig(August 14, 2012.) mert szuperül néz ki és nagyon barátságos a kezelése, de nem õ az aki az IG helyébe lép. Sõt az MO2vel egybevetve is zörög a léc, ugye ott olyan harcok voltak hogy pár HUGE hajóval amin van ADV Repair System és Black Hole Generátor ellehetett kenni egy kb 30x túlerõt, vagy kezdetekben rakétás hajókat pajzsnélkül hátultartani csak pajzsos hajókat elõre aztán vagy elég rakétám volt vagy nem, szal a harc egy sakkmeccsel ért fel.
Szép meg minden, de nem az igazi... a hajó fejlesztés és felszerelés kb vicc, a csaták pedig azon túl, hogy gyakorlatilag szinte automatikusak, még unalmasak is. Kiválasztod a kártyáid, aztán malmozol. Még kicsit küzdök vele, de hiába a fasza ui, és az igényes kivitelezés, momentán az akadozós, és fél év után is félkész swots2-vel is jobban szórakozom.
Gyerekek ez állati jó játék. Grafikában is csodaszép és a játékmenet is nagyon kifinomult. Elég sokat játszottam már vele, de buggal még csak nem is találkoztam. Elképesztõ, magába szippantott.
Én ma játszottam vele egy picit. Na egy ilyen fajta játék hiányzott az életembõl! :) Eddig tetszik...
Na kinek hogy tetszik, én is beszereztem, videók alapján nagyon jó.
A jatekban a stringek nevet nem a tartalalmat irja ki :S pl %MainMenuTitle na ez miert lehet?
A soundtrackot nem tudjátok honnan lehet letölteni ? Elvileg olyan variációt vettem, ahol jár hozzá!
Akkor lehet csak pont sok minden futott a háttérben, ma megpróbálom mégegyszer!
Én is bepróbáltam az armadát, de a taktikai csata része annyira borzasztó, pár mecs után inkább ráhagytam a gépre. Úgy meg az egész viszont hihetetlenül gyenge...
Durva hogy egyszerre jelenik meg a Legends of Pegasus-al. Egyébként én most a Armada 2526 SuperNova-át tolom, de kb egy rícs for sztárszerü game, nem ér fel az IG vagy MO szintjére.
Ez egy nagyon jó kis játéknak ígérkezik én már nézegettem steamen. Amúgy nem tudom, hogy most, hogy van, de amikor még alpha állapotban volt a game akkor a készítõk tettek egy olyan lépést, hogyha elõrendeled steamen akkor az alpha verzióval már tudsz játszani! Szerintem ez egy marha jó ötlet.
Ezért is írtam hogy a harcon dõl el hogy érdekel -e vagy nem.
Itt egy videó a harcról és jó alpha játékmenet 18 perces videók. Akik SoSE szintû úr-rts-re számít az téved. Nagyon nem.
Egyelõre úgy néz ki hogy igen. A stratégia részrõl és a kezelõfelületrõl hozsannákat írnak, a tetszés-nem tetszés része valószínûleg ott fog mindenkinél eldõlni hogy a harc tetszik -e. Egyfajta kártyajátékként írnak a harc részrõl. A játékot folyamatosan fejleszteni fogják kiadás után, és a kérdésekbe bevonják a játékosokat is.
Igen, nekem is bejön a játék zenéje, a fenti trailer pl. BSG hangulatára emlékeztet.
"This game is absolutely fantastic. Seeing as how it was an indie game on steam, i wasn't expecting it to be quite as overwhelmingly good as it actually is. Never judge a game company by it's size guys. These people sure know what they're doing. It contains everything i love about a good RTS like civilization, Homeworld or Haegemonia. The game play is fantastic and the graphics are beautifully done. This will be one of their flagship games and i expect we'll be seeing a lot more of amplitude."
"The existence of a Cold War diplomacy setting is perhaps the single greatest new feature I’ve come across. The ability to skirmish outside of owned space, eject non allies from your own territory forcefully and even take control of outposts before they develop into fully fledged colonies, all without going into a state of open war makes conflicts in the game that more interesting, especially in the beginning of the game. In a game like Civ if someone settles near me or is sending scouts to far into what I deem my territory I have to declare open war in order to push back, with Cold War you can start setting up boundaries without both sides having to go into full war production."
A Born Leader: Guide one of eight civilizations as you strive for galactic dominion. Will you control the entire galaxy through subtle trade and diplomacy, explore every corner of the universe to find powerful artifacts and resources, overwhelm other civilizations with your advanced technologies, or destroy your enemies with massive armadas?
Endless Discoveries: With hundreds of star systems to explore, different planet types, luxuries and strategic resources to exploit, the mysteries within the Dust to master and a host of strange scientific phenomena to deal with, the player will have no lack of challenges. Hire heroes to become fleet admirals or system governors and discover five hero classes and their unique ability trees and specializations.
Space Opera: Experience Endless Space with state-of-the-art graphics and interface, switch between strategic battle decisions and long-term planning. Optimize each fleet for epic battles around contested stars. Create the perfect combinations from dozens of unique ships per civilization. Customize your ship with modules, armament, engines and special mods. The player has a plethora of choices of how to best destroy or dissuade his enemy. Take on the Universe: Play against up to seven opponents and build up – or break – alliances at will. Discover an innovative and dynamic simultaneous turn-based gameplay. Permit instant jump-in for your ongoing online games. Define your own custom civilizations and confront the ones created by your friends.
Endless Replayability: Control every new game’s scope, from a quick match-up to an endless war. Generate an infinity of random galaxies where every start begins a new adventure. Modify the size, shape, density, age and a lot more to create your ideal galaxy. Choose from different victory conditions and adapt your strategy on the fly.
Creating GAMES2GETHER: Track the dev team’s objectives, progress and achievements. Participate in the creation of the game via the GAMES2GETHER initiative. Access early versions of the game and give your feedback to the dev team. Discuss actual and future game features and expansions with the dev team.