Nekem az a bajom, hogy korábban ez érzésre volt sokkal jobb is. Még Mi is beszéltünk róla, hogy ez vagy az a jobb, miközben én szimuláció terén inkább az AMS2 mellett tettem volna le a voksomat, de én eddig ezt, a nagy fizikai UPDATE ellenére inkább rosszabbnak érzem mint jónak. Nyilván, tegyük hozzá gyorsan, hogy én csak az említett 2 szériát próbáltam, és azokat is csak emlékezetből hasonlítottam össze, de én akkor is éreztem ezt sokkal, de sokkal jobbnak mint az F1-et, de most érzésre, rosszabb annál. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2023.07.16. 16:23:31
Én elég régen mentem vele, de épp emiatt a minden négykerékkel sodrodni akar dolog miatt hagytam ott...abszolut pcars feeling. -maradtak volna rf2 motornál...
Érzésre, nekem volt már merevebb, feszesebb, tapadósabb, hihetőbb a játék ezekben sorozatokban, miközben természetesen a valós körülményekkel nincs összehasonlítási alapom, de az a mostani nekem olyan szó szerint sínautós. Írtam előző hozzászólásomban az oldalcsúszást, de az is leginkább placebo, mármint, hogy van, de abszolút kontrollálható, ami persze nem lenne baj ha az ember eleve számol egy bizonyos fokú sodródással, de itt nem erről van szó elég rövid tapasztalataim alapján, hanem arról, hogy egyszer csak váratlanul elkezd sodródni, vagy keresztbebicskázni az autó, ami ha váratlanul is jön, egy gyors ellenkormányzással simán kivédhető. Én direkt kikapcsoltam a törést a gyakorlás miatt, de nem kerültem olyan szituációba ami ezt indokolta volna. A videó leírásából én azt a következtetést vonnám le, hogy a sráca az 1.5-üs update Release Candidate kiadását próbálgatja és elemezgeti, viszont én is frissítettem legutolsó RC kiadásra, de nekem a verziószám v1.4.8.1, szóval ezt sem igen vágom, hogy hogy kerül szóba az 1.5-ös verzió, amikor még az v1.4.8.1 is RC fázisban van. Persze lehet én nem vagyok elég tájékozott, mert tényleg több hónapja köröztem a játékkal utoljára, de akkor meg nem értem :)
Már rég játszottam vele, de most rápróbáltam a Formula Calassic Gen 4-re és a Formula Ultimate Gen 2-re, de mindkét esetben ugyanazt éreztem, azt, hogy nagyon túlkormányzottak az autók, olyan mintha a cockpit elejében leszúrt gombostű körül fordulnának és hajlamosak az oldalcsúszásra. Csak alapbeállításokkal próbálgattam, de furcsa, hogy mindkét generációnál, amik között több mint 30 év van, ugyanazt éreztem.
Na vegre valami, azota nem is koroztem massal hihetetlen nagy elmeny az a.i kozott drifetlve poziciot szerezni! Nagyon, nagyon jo lett. kb minden szavaval egyet ertek a csokanak, igy legalabb nem kell leirnom :)
Ja értem, állítólag lehet az egyet is vr ba tolni. Kár hogy gyenge a neted nincs másik csomag?
Bocs, de nem. 34GB szükséges szabad lemezterületet ír, ami még csak meg is lenne, viszont rohadt lassú netem van, és egyébként pedig nem játszanék vele, tekintve, hogy ott az AMS2, ami a mellett, hogy sokkal jobban néz ki, még egész jó is, és amióta VR tulaj lettem én is, az sem mellékes, hogy tudja ezt az opciót is. E mellett pár kivétellel az összes népszerű szimulátor is megvan eredetiben, így a problémád megoldásában történő segítse nyújtáson kívül, nem igazán lenne indokom feltelepíteni, viszont mivel mint ahogy írtam, a relatíve nagy méret és lassú internetem miatt, ne haragudj, de nem fogom letölteni. Na meg aztán ki tudja, lehet ugyanúgy nálam sem menne.
Sajnálom, ez esetben nem tudom megnézni. Egy időben egyébként ingyen osztogatták a játékot, nekem is így lett meg a FULL-os csomag :), de jelenleg nincs telepítve. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2023.02.28. 16:42:30
Jaja, ezért jobb az 1. Megvette az egyik tagom is azt nyomnánk vele egy jó kis nascarral.
Hát valóban nem egy gMotor-ra épülő játék az AMS2, még ha az alapja onnan is györeredzik. Elvétve azért erre is vannak MOD-ok, még ha nem is olyan számban mint az AMS1-hez. Amúgy én írtam korábban, hogy majd ránézek, de ezek szerint elkerülte a figyelmemet, hogy az első résről van szó.
Egyszerűen az istenért se működik ez a multizás, már mindent megnéztünk semmi. Mikor létrehozom a pályát akkor nem is tudok a pályára gurulni sem. Hát ilyet nem basztam még.
Múltizni hogy lehet vele?,nem látjuk egymást mért?
Megnéztem a beállításokat én marha nem kapcsoltam be a kipörgésgátlót :D:D
We are still working on our complete dev plan for 2023, but a few bullet points are already well-defined:
Multiplayer is still an area users have been urging for further improvements on, and we´ve been spending a lot of time over the last few months looking for the structural reforms needed for a more robust multiplayer experience – although not many fruits have come from it yet, we´re confident we have learned enough to achieve some significant progress over the course of 2023 – once we do, offering scheduled races will be the logical next step (we are already experimenting with it in Beta).
On the Content front, the Adrenaline Pack DLC will bring dirt track & rallycross racing for aMS2 along with other types of extreme motorsports, bringing some new dimensions to the sim.
2023 is looking to be an exciting year for Endurance Racing, and AMS2 will reflect that with further development to endurance gameplay features and some exciting endurance content
Modding Support – As has been stated from the beginning, AMS2 and the Madness engine was not designed as a modding platform but that does not mean modding isn´t welcome – we are aware of how critical modding is for the longevity of any game, and we are pleased to see that some intrepid modders are already taking on the challenge, with some success cases beginning to pop up.
Because the game was not designed as a modding platform, both creating and installing mods for AMS2 still is a somewhat cumbersome process, and while it´s unlikely it will ever be as smooth as other platforms designed for that purpose, we are looking into some achievable measures to try at least reduce some of those difficulties, and also plan on offering some resources/information for serious modding teams looking to bring their scratch-made content to the sim. We will also soon offer an AMS2 Modding subforum for users to share info and resources for modding in AMS2.
Tudja valaki, hogy milyen életpályát szánnak még a játéknak? A 2020-2022 Season Pass gondolom csak azokat a DLC tartalmakat takarja amik még idén jönnek, de mik a további tervek?
Ma nyomtam egyet, és azt vettem észre a legvégén beküldték az SC-t mióta van benne?
"Automobilista 2 V1.4 is coming out this Saturday 27th around 15h GMT - the new update packs a mega list of game-changing improvements, new features, cars and a great surprise - the 2022 reform of Spa-Francorchamps will available with V1.4 as a free addition to the existing Spa-Francorchamps DLC!
We´d like to take this time to present a video overview of the game as of this release and go over some of the game-changing improvements being brought to the sim and demonstrate how AMS 2 V1.4 is an experience not to be missed by any sim racer - check it out!"
Mire godolsz? Arra, hogy a T300 annyi ideje van a piacon? Nmhisemhogy baj lenne ha egyszer jól működik. Ennyi erővel a Ligitech G923 pedig legalább 15 éves, már ha a technológiát vesszük alapul és a G25-től származtatjuk, és nem megyünk jobban vissza az időben, pl. Driving Force GT. Ez mind ugyanaz a technológia, apróbb csiszolásokkal, de mivel egy Driving Force GT is egy mai anpig nagyon jól használható kormány aminek jó áron javasolt is a megvásárlása, úgy egy T300 is tökéletesen megfelel a kor követelményeinek.
Valójában a Fanatec a legjobb, fényévekkel élethűbb megoldás bármelyik más gyártóval szemben, de nyilván drágább is. De ha a Logitech vs Trustmaster között kell választani, akkor igen, az utóbbi. Utoljára szerkesztette: Axtros, 2022.06.23. 17:40:46
Ha megteheted és van választási lehetőség, akkor igen, egyértelműen azt, csak mint ahogy írtam, mindenképpen valamilyen 3 pedálos verziót, vagy ha úgy sokkal drágább, akkor egy 2 pedálos verziót, majd használtan, sokszor szinte teljesen újonnan, venni hozzá legalább egy T3PA pedált, mert a 2 pedálos verzió szerintem eléggé, hogy is mondjam, gagyi. A T3PA-kat olyan 20e Ft örül szokták adogatni, de a napokban láttam egyet 10e Ft-ért is.
A G923 csak annak jó, aki olyan szimulátorral játszik, ami támogatja a Logitech Trueforce megoldását. A sima szoftver által vezérelt FFB ebben a kormányban gyenge, és nem túl élethű. Nemrég próbáltam ki ACC után az AM2-vel, nem túl valósak az FFB visszajelzések.
Boxba kimenéskor ha sérülés lesz akkor hatalmas hátrányba kerül az ember ahogy elnézem.
Ja értem.
"a 248 as ami a 300 at váltotta éppen"
A Thrustmaster T248-as, a T150-es utódja voltaképpen, nem a T300-asé, ugyanúgy hibrid (fogaskerék és szíj) hajtásos mint a T150, a T300 teljesen szíjhajtásos.
Igen azt is nézegettem a t300 at. És ez a 248 as ami a 300 at váltotta éppen.
Új kormány vásárlása esetén, Logitech fronton jutányosabb inkább egy G29 vagy G920, lévén 30e Ft-al olcsóbbak mint a G923, tudásban pedig nincs nagyon köztük különbség a marketingen kívül. Amúgy meg inkább egy T300-as beszerzését ajánlanám, sokkal jobb vezetési élményt nyújt mint a Logitech kormányok. Sokan az olcsóbb Thrusmaster T150-et vagy TMX-et is jobbnak mondják mint a Logitech kormányokat, amit sem megcáfolni, sem megerősíteni nem tudok, mert nem próbáltam még ilyen kormányokat, viszont ezekből érdemesebb a 3 pedálos verziók, tehát Pro-k között nézelődni, mert a 2 pedálos kivitelek elég gyatrák, már ami konkrétan a pedálokat érinti. Ez utóbbi viszont saját vélemény, a T300-asom alapjáraton 2 pedálos volt, úgy vettem külön egy T3PA pedált, amit aztán Load Cell-esre alakítottam át, de az már más téma. Tehát a T300-asra visszatérve, itt is a 3 pedálos kivitelt ajánlom.
Jó igaz, de a valósághoz hozzátartozik ezek a dolgok.
Neked miért éppen azok az elemek hiányoznak az egyes játékokból, amiket alapvetően a legtöbb játékos kerülni szeretne? Itt a Safety Car-t hiányolod, az F1 játéknál pedig a piros zászlót. Mégis mennyit ülnél szívesen a monitor előtt a semmit bámulva verseny megszakítás miatt? A Safety Car is jópofa dolog ha bejön időnként, lehetőleg azért ne minden versenyen, de az az igazság, hogy az ember hamar megunja a mögötte történő körözgetést. Egy szimulátor játéknál pedig valahol érthető, hogy nem billenytűzetre hegyezik ki az irányítást és alapvetés, hogy azt kormánnyal játsszák, mert billentyűzettel kb. nincs értelme szimulátorozásról beszélni, márpedig a Reiza azt csinál, vagy arra törekszik. Én azt mondom, hogy ha érdekelnek ezek a játékok, tegyél magadnak egy szívességet és szerezz be egy kormányt, hidd el, sokkal nagyobb élmény nyújtana mint a Safety Car vagy a piros zászló.
Továbbra se lehet billentyűzettel tolni.
Jött az újabb patch. Biztonsági autó van már benne?
Ellenőrizd, hogy a c:\Users\FELHASZNÁLÓNÉV\Documents\Automobilista 2\graphicsconfigdx11.xml, nem e írásvédett véletlenül! Ide menti el a játék a grafikai beállításokat, viszont amennyiben valamiért írásvédett lett a fájl, ezt nyilván nem tudja megtenni.
Spotter ugye nálatok sincs, mármint, hogy menüben be lehet állítani de nem működik?
Sziasztok!
A minap ebbe a videóba futottam bele, és gondoltam kipróbálom, végigcsináltam a videóban látottakat, és hát azt kell mondjam, hogy szerintem egész jó a kapott eredmény. Sajnos olyan túl nagy összehasonlítási alapon nincs mivel bevallom, nem sokat autókáztam mostanában, utoljára valamikor a V1.3.1.1 megjelenése után próbálgattam a játékot, de azt is csak leginkább formula autóval, ráadásul nem is azzal amivel most próbálgattam, kvázi ugyanazzal mint ami a videóban látható. De mentem mentem most ezzel a custom FFB-vel GT3 autókkal is, az is nagyon tetszett. Ha gondoljátok, próbáljátok ki Ti is, annyit mindenképp megér!
A T300-amhoz ha jól rémlik ezeket az értékeket állítottam be:
Magától értetődően - Custom Gain - 75 Low Force Boost - 15 FX - 50 Damping - 15 Menu Sring Strength - 40
Nyilván lehetne még finomítani rajta, és autótól függően is változhat, de ezt így egész jónak éreztem.
Én mostanság valamiért az R3E-vel hasonlítgatom össze és ez most jobban tetszik, érzem, hogy él az autó, viszont kis setupolással elég jól be lehet állítani.