A minap ebbe a videóba futottam bele, és gondoltam kipróbálom, végigcsináltam a videóban látottakat, és hát azt kell mondjam, hogy szerintem egész jó a kapott eredmény. Sajnos olyan túl nagy összehasonlítási alapon nincs mivel bevallom, nem sokat autókáztam mostanában, utoljára valamikor a V1.3.1.1 megjelenése után próbálgattam a játékot, de azt is csak leginkább formula autóval, ráadásul nem is azzal amivel most próbálgattam, kvázi ugyanazzal mint ami a videóban látható. De mentem mentem most ezzel a custom FFB-vel GT3 autókkal is, az is nagyon tetszett. Ha gondoljátok, próbáljátok ki Ti is, annyit mindenképp megér!
A T300-amhoz ha jól rémlik ezeket az értékeket állítottam be:
Magától értetődően - Custom Gain - 75 Low Force Boost - 15 FX - 50 Damping - 15 Menu Sring Strength - 40
Nyilván lehetne még finomítani rajta, és autótól függően is változhat, de ezt így egész jónak éreztem.
Én mostanság valamiért az R3E-vel hasonlítgatom össze és ez most jobban tetszik, érzem, hogy él az autó, viszont kis setupolással elég jól be lehet állítani.
Nekem ez most kivételesen tetszik. Igaz, többet kell a kormánnyal és a gázpedállal gépészkedni, de így sokkal több "élet" van az autókban. De nem érdemes ehhez szoktatni magunkat, mert a január végi frissítéssel ez is változhat. A komolyabb változást az okozhatja, hogy felfedeztek egy bugot a differenciál beállításokban és ezt kijavították. Ez felboríthatta az egyensúlyt a legtöbb autónál. Most utána kel ennek is menniük, hogy mind jó legyen.
Ezzel a v.1.3 update-el, tényleg nagyon belenyúltak a fizikiába. Főleg fékezésnél, amikor már a fékút vége felé vagy, elkezd sodrodni a kocsi, viszi a farát kifelé. Vissza kell venni a fékerőből. Egyenlőre ez annyira nem jött be, a fék beállításokat eléggé útána kell húzni, és még nem sikerült tökéletesre. Még tesztelem, de első blikkre kissé Project Cars-os "jégen csúszós" beütése van a dolognak. A korábbi verziókban elég stabil volt ezen a fronton a vezetési élmény.
Remélem javítják a gumi állapotjelzőt, mert egyes autóknál mintha nem megfelelően mutatná. Érzésre jobban kopottak a gumik X kör után, mint azt a HUD gumi állapot kijelző mutatná.
1-2 hete futottam bele ebbe a szituációba. Kíváncsi voltam, hogy néz ki ősszel a Red Bull ring ezért egy pár évvel ezelőtti őszi dátummal töltöttem be a pályát. Aztán csodálkoztam, hogy az erre a pályára belőtt setupommal, nem tudom felmelegíteni a gumikat a megszokott módon. Vagy nem annyira. Akkor esett le, mikor jobban megnéztem a pálya adatokat, hogy az őszi dátum mellé betöltötte az akkori levegő és pályahőmérsékletet is, ami vagy 15 fokkal volt hűvösebb, mint amit megszoktam.
Raceroomban csúszik és pörög alattad az autó ok nélkül? Ez fura, nálam nincs ilyen gond, sőt a nagy FFb update óta tökéletesen érezni a határokat, gumi út viszonyát, könnyebb korrigálni egy kisebb hibát. Ha sokat forognak alattad az autók, akkor lehet, hogy nem tudod üzemi hőmérsékletre melegíteni a gumikat, vagy a setup nem a legjobb.
AMS2 - minden autó egyforma? Ez komoly, vagy költői túlzás? Azonos kategóriában lévők hasonlóak, de nem értem mit értesz ez alatt. Most direkt mentem Imolában pár versenykört a McLaren Mp4-el és a P2 Rocco-val. Mindkettő nyitott kasztnijú, de más kategóriát képviselnek. Eléggé eltérő volt a vezetési modelljük. Ráadásul ez még egy folyamatban lévő szim, minden update-el javítanak dolgokat. Az a pár grafikai, animációs probléma is javítva lesz biztos vagyok benne.
Igen, erre emlekszem, hogy te szereted, bar nem probaltam szerintem az idei verziot, de ez a rajtracsos baleset 1-2 evvel ezelotti valtozataban ugyanugy megvolt mint az rfactorban :) Persze verseny kozben mas. Bar pont az f1 sorozat ahol nincs kello tapasztalatom, de az ams2-ben (palya auto fuggo) hihetetlen izgalmas pillanatokat tud szerezni az a.i, mar mar neha elfeledteti egy egy "harc" soran nem ember ellen kuzd. Persze neha kijon a gyengesege, de probald ki, ha mar ugyis single-ban tolod. Van benne eleg formula auto is ehhez.
ui: sok ilyen pillanatban lehet reszed mint a videoban, max annyi a vegen el is huz melletted, amikor belehibazol, mint ez a csoka itt. Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.12.27. 11:38:45
na meg egy utolso felesleges gondolat, regen sokan emlegettek az rfactor a.i-jat, mint valami hude jo dolgot, Szerintem mindig is total szar volt, mivel a legalapvetobb dolog hianyzik belole, mintha te nem is lennel a palyan, ugy mennek, pedig valahol pont ez kore kellene felepulnie az egesznek. Aztan nem olyan reg kijott valamelyik gagyi indycar jatek, ami rfactor ketto fizikaval hirdettek, meg emlekeim szerint a.i-val is. Ha egyezo, ha nem, el sem kellett indulnom (nem erzekelte a gazpedalt) ezert nem indultam el rajtnal. Pont ugyanaz jatszodott le, mint az rfactorban, az OSSZES mogottem levo a.i nekem jott, es addig lokdostek mig le nem toltak a palyarol, sem kikerulni sem tolatni nem tudtak ertelmesen. totalis kaosz lett az egesz, eddig tartott nalam a "tesztelese" a jateknak. Ezek utan mit varhat az ember, ha egy centikre meno 20+ autos versenyjatektol az ember.
Azon jot mosolyogtam multkor valaki emlegette a raceroom-ot, mennyire elethu, mert a legnehezebb az uton tartani.(Es szerinte ez ami az ismerve a jo szimulatornak) Ismet futottam vele egy kort, ismet mi ez a szar erzes fogott el, (kozben ez is eleg eros multiban) aztan visszajott egy tizen x eves emlek, hogy pont mindig ugyanaugy mindegy milyen tipusu autoval mesz, csuszik meg porog meg az auto alattam (reszben ok nelkul). Mire is emlekeztet, a jo oreg GT legendsre. hat persze, hogy ugyanaz a ketto alapja, csak kozben eltelt 1x ev, es mit sem valtozott ez :) Kozben pont volt gt legends "bajnoksag" ac-ben, bar annak nehez nevezni gt-mastersen, mert lelkes amatorokkel nincs tele az orszag, leszamitva a padlogaz, padlofekes versenyeket, és ott annyira gyonoruen kijonnek az autok kozotti apro kulonbsegek, szinte ordit, ha iranyitja az ember ezeket, mindegyiket csak a sajat hatarain lehet belul lehet pimp-elni. Na ez az ams2-ben nem letezo fogalom egyelore, pont az elobb leirtak szerint. egy kaptafa sok-sok kategoriat ativeloen az autok.
Mindig azt gondolná az ember, hogy fizetett hirdetesek ezek, Én is szoktam jatszani vele, (van benne 60+ óram) de azért azon nem tud tullendulni a jatek, hogy kb van benne 3 autotipus, amire ra van huzva a tobbi. Amig szabadabban lehetett allitani a setupot, addig kb 1 autotipus volt, es mindegyikbol barmelyiket ki lehetett hozni ha kello iranyba tologattad a csuszkakat:) Igen micsoda reszletetk, pont beletekertem mutatta a levego beomlot, de ha vegigmennek az osszes kocsin, szerintem a mai napig az autok felenel minimum, az emberke laba, vagy atszurja az ules, vagy a gaz pedal, vagy a nem letezo pedalokat nyomja :) Az uj autoknal mar figyeltek ra. Ha mar vr-ben tolja az ember.
Ezt mar valoban lehet szeretni a project carssal ellentetben, de meg mindig nem all ossze egy egyseges valamive. Amit azert megmutatja a nem letezo multiplayer kozosseg is. Viszont a.i-vel vegre el lehet mar bohockodni, szerintem erre hasznalja a legtobb ember, meg a naplementeket nezegetni.
ui: tovabbra is ebben a legjobb az a.i az autos jatekok kozul, ( a legtobb tekintetben). De akinek nem attol lesz merevedese, hogy "tokeletes kanyarbevetel" "drifteltel 20 metert, kapsz erte 200 pontot", "kiutottel egy kaktuszt 100 nyaloka jar erte" meg egyeb ovodas dolgok (A'la horizon' ) akkor gyakorlatilag CSAK a multiplayer ami eletet tud ezekbe lehelni. Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.12.27. 11:08:27
Én, speciel letöröltem a teljes játékot és a mentéseket is és újra felraktam mindent.
Igen, persze, de még a készítők is az autók viselkedése miatt írják törlést, a grafikai beállítások szóba sem kerülnek.
"it will be critical to reset all your setups one more time upon deployment of the next update - failure to do could result in some very odd setups that will most definitely spoil the cars´ handling"
Mindegy, nem vitatkozni akarok, úgyhogy biztos ami biztos majd jól kitörlök mindent :) Mondjuk volt már korábban törölve, igaz akkor nem is rémlik, hogy olvastam volna, hogy erre szükség is van, de akkor is, biztos ami biztos alapon tettem, és akkor is töröltem mindent, meg azért is mert akkor sem tudtam, hogy pontosan mire vonatkozik ez a törlés dolog amiről már korábban is olvastam. gondoltam most kiderítem :)
Igazad lehet! Ha nem mentettél el semmi setupot, akkor azért nem jött létre a jelzett mappa. Így tényleg fölösleges törölnöd bármit is. Ami a célzott törlést illeti az az utolsó frissítésre érvényes, nem tudom mióta nem frissítetted a dokumentumokat, azaz törölted-e, mióta megvan a játék. Egyéb más dolgokat is tárol és ütközhet emiatt az új és újabb buildekkel. Például grafikai frissítések. De persze szuverén jogod úgy használni, ahogy akarod. Ezek csak ajánlások.
Azt vágom, de konkrétan amit megcéloz a törlés, nálam olyan nincs, igaz nem sokat játszottam vele, mint ahogy mostanában más szimulátorral sem nagyon. Na meg aztán a grafikai beállításokért felelős graphicsconfigdx11.xml-t amit mondjuk már belőtt magának az ember, gondolom felesleges törölni és újra beállítani mindent, mert kb. nem sok köze van az egészhez.
Töröld ki nyugodtan az egész Automobilista 2 könyvtárat a dokumentumokból. Létrehoz majd egy újat, miután beállítottál újra mindent a játékban.
Nekem ott csak 2 mappa van, ghosts és profiles, nem úgy mint pl a lenti videóban:
"IMPORTANT: You must delete your Automobilista 2\savegame\[User Profile Number]\automobilista 2\tuningsetups to reset your car setups to their original settings - failure to do so may result in a broken driving experience (it is not necessary to delete your other game settings).
IMPORTANT: The extent of the physics changes means that a reset of Time Trial leaderboards will finally taking place in the coming days, so don´t bother much with previous lap times & setups."
Nagyon jó hallani hogy tetszik. Biztonsági autó van benne?
Itt most az autók beállításaira gondol, de minden ilyen nagyobb update után jobb békesség és törölni a teljes ams2 mappát a documents and settings-en belül. Az a biztos. Szerintem óriási ugrásokkal fejlődik ez a szim, már többet megyek ezzel, mint bármi mással.
Et hogyan kell értelmezni pontosan?
"It does also mean however it will be critical to reset all your setups one more time upon deployment of the next update - failure to do could result in some very odd setups that will most definitely spoil the cars´ handling."
Itt most az autók egyedi beállításaira gondol, hogy azokat kell reset-elni játékon belül vagy a Dokumentumok\Automobilista 2\ mappában bekül is kell csinálni, törölni valamit, pl. az ffb_custom_settings-et? Utoljára szerkesztette: Danecay, 2021.12.15. 13:57:35
jó, persze van igazságod.. Lassan már luxus dolog lesz PC-n játszani ...
Mert nincs választék csak 3 közül a többi még drágább alatta meg hulladékok.
Matemetikus ! :D
És ezt a következtetést miből vontad le?
Hát igen kevés embernek van kormánya azért elég drága mulatság de hát mit adnak ma már ingyen.
Természetesen én sem így értettem! Kár, hogy ennyire kihalt a topik, igaz a többi sim-es is az. Igaz az utóbbi időben én is elég keveset tekergettem a kormányt, de lehet ha nagyobb aktivitást látnék én is motiváltabb lennék.
Egyetértek, patchről patchre egyre jobb a szim.
Ez nem a játékot minősíti, hanem az SG-t. Nagyon jó lett az új frissítéssel a játék és még idén jön a frissítés másik fele. Ma jelenik meg az Amerikai pack második része, 3 pályával és néhány legendás Indycar-ral, különböző érákból. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2021.12.03. 09:10:50
Hát nem követte túl nagy ujjongás itt az 1.3-as verzió megjelenését :) Próbálta már valaki. Én még csak most vettem észre, hogy be van sorolva a letöltésekhez.
Amik vannak a bajnokságokban pályák most már nem crashel ki egy sem?
Ez egy hosszútávú projekt, azt se gondolta senki az elején, hogy ennyi GT3 autó kerül bele. A megjelenés óta nagyon sokat fejlődött és még mindig van hova. Szerintem lesznek itt még tartalmak a következő években.
Jók ezek a feature fejlesztések, és content update-ek, de növelhetnék a liszenszelt márkák és autók számát, méghozzá mai, reveláns típusokkal és kategóriákkal. Ez mellett az olyan pályákra kellene még rámenni, amelyek népszerűek a többség számára. A PC2 ha másban nem is, de ebben mintaszerű volt. Persze mindezek mellett AL2 egy nagyszerű szimulátor, jó az irány, és a vezetési élmény, de ha ez párosulhatna erőteljesebb tartalmi bővítéssel, akkor ez a program lenne az etalon mindenki számára. Persze a probléma ismert, a Reiza egy brazil fejlesztő, nyilván nem dúskálnak a pénzben, nincsen mögöttük egy erőteljes támogató / kiadó, ennek ellenére szükség lenne a húzóbb tartalmakra.
CONTENT Added BMW 2002 to Vintage Touring Cars Tier 1 class
GENERAL Split Mini 1965 & Lotus 23 into a separate Vintage Touring Car tier from Corvette C3 and BMW 2002 Fixed source of CTD when going into the pits with Copa Truck Updated recent Real Weather data
UI & HUD Fixed issue that resulted in stale status data being displayed on pre-race leaderboard. Fixed camera toggle incorrectly displaying on pre session leaderboard Fixed pre session multiplayer chat issue Pre-session screen now foces camera to player
PHYSICS & AI Minor tire tread adjustments to BMW Procar, Group A, Group C, Vintage Touring Cars, Opala 1979, Opala Old Stock, F-Vee, F-Classic Gen3, P1 Slightly reduced slick tires tread adhesion with water Revised crankshaft mass of all cars for more accurate engine speed inertia Revised wheel bearings for street cars Mclaren 720S GT3: Revised aero; minor weight distribution & engine torque curve correction BMW Procar: Moved default brake bias slightly rearwards Adjused LSD differentials fos C3 & C3-R Revised brake torque for F-Trainers, F-Vee, Lotus 23, Mini 1965 Adjusted steering lock range for high steering rotation cars (same default setting from before, lower minimal setting) F-Vintage: Adjusted default final drive for Gen 1 model 1 Adjusted FFB Max force for Corvette C3, BMW 2002, Mini 1965 Revised Lotus 23 chassis inertia values Group A: AI callibration pass Further decreased AI Strength in the 70-100% range Monza 1991: Adjusted AI performance
AUDIO Fix redundancy causing double entries for water splash sound
TRACKS Monza 2020: Performance optimization & LOD pass; Added drain material to curbs for Livetrack functionality: Increase track limits at t3 runoff of Monza Junior layout Monza 1991: Performance optimization pass, LOD pass, Minor fixes; Updated trackside cameras Monza 1971: Move 10k rolling start location to mid point oval back straight; Fixed S/F Score Tower Z-fighting Curitiba & Londrina: Rebuilt concrete walls to sort strange collisions"
Nem szoktam a.i ellen komolyan jatszani, de kb 2 hete pont toltam a jo oreg 7x-es porscheval (szerintem az egyetlen igazan jol fickandozo auto) nordschleife-on, 100 % ai ellen, 15 auto utolso hely, persze az elejen elengedtem oket amig benaznak, de nem volt eleg egy kor, hogy az ember elso legyen. A multkori ai lassitassal, mar boven eleg volt, erre ma megint lassitjak oket, kerdem en minek. Elotte pont ugy ereztem, mint amikor a top versenyzok ellen megyek, amit meg egy ugyesebb ember kihoz a palyabol, kb ahhoz volt merheto a 100%-os a.i szerencsesebb palyakon.(na meg autokkal) miert kell ezt folyton baszkuralni, vegye lejjebb az akinek gyorsak, ennyi.
Automobilista 2 has now been updated to v1.2.1.0 - this is another complementary update to our v1.2 release, following a good week of bug-hunting and further improvements.
The update also expands visual seasonal variations to a new location, as all versions of Silverstone now feature seasonal foliage.
V1.2.0.8 -> V1.2.1.0 CHANGELOG
GENERAL Fixed an issue that could lead to CTD on loading screen when using French localization in some instances Fixed an issue that could lead to CTD when selecting an existing championship save in some instances Fixed real weather in championships sometimes loading from wrong location. Fixed incorrect track info when saving vehicle setups in championship mode Added default compound assignments to various series that didn´t have one, fixing bug that could cause CTD during pitstops Fixed inconsistencies in various similar material settings which could cause slick tires to become completely gripless in certain surfaces when very wet
UI & HUD Added "ENABLE ANALOGUE INPUTS IN MENU" option to 'Controller > Configuration' options screen to disable analogue inputs in menus. Defaults to disabled for wheels with presets available and can be set per input type
PHYSICS Added updated traction control scaling for cars that have the device Fixed error in Caterham Supersport tire tread Minor adjustments to GTE, GT3, Stock Car tire treads Minor suspension geometry & wheel rate multiplier adjustments for cars in GTE, GT3, GT4, GT5, Ginetta G40, Stock Cars, Sprint Race, F3 classes Adjusted front splitter height sensitivity for Ginetta G55, Camaro GT4R, BMW M4, Stock Car 2020/2021 Minor diffuser aero revisions & BoP pass to GT3 cars Minor aero revisions for Ultima GTR Race Fixed error in camber ranges of Metalmoro MRX, Montana Various aero & default setup adjustments for Metalmoro MRX, Roco Adjusted default power ramp angle in Mclaren GT4, GT3, C8.R, Sprint Race & Stock Cars Mclaren 720S GT3: Revised diffuser, front brakes, ride height range & default settings Mclaren 570S GT3: Adjusted rear ride height Fixed corrected GTE fuel capacity from a previous build which had been reversed by accident Enabled onboard adjustable roll bars for MCR2000 Reenabled refuelling in formula series that shouldn´t have them allowed (this will be added back as an option later)
AI GTE, GT3 AI performance callibration pass Adjusted speed AI can sustain while running off the ideal racing line Increased 2020 AI Grip at Silverstone 2020 Adjusted AI for slightly lateral swerving in urgent reaction at max aggression / slightly higher concede drops, lower boosts during overtaking conditions
TRACKS Added seasonal foliage to Silverstone (all versions) Long Beach: Fix tire wall adverts material issue; removed wandering fence poles from T8 runoff; Revised pit lane exit limits, Cheat block follows the yellow (was blue) pit exit line. Hockenheim Historics: Minor performance pass; Revised startlight glows Slight zoom tweaks to Long Beach & updated FOV at Interlagos trackside cameras to minimise shimmering
VEHICLES Ginetta G58 P1: Added 6 new liveries Added day running lights to Porsche Cup, Metalmoro AJR, Stock Cars Porsche Cayman GT4: Add Pirelli tire branding to the sidewall
GENERAL Fixed an issue that could lead to CTD at session start in some cases Fixed an issue that could cause a CTD when using pit strategy selection list in multiplayer sessions Adjusted Livetrack Grip Range Minor revisions to shadow cascading parameters from cockpit view Increased number of hourly real weather forecast slots to allow simulated 24 hour sessions with no slot re-use
UI & HUD Fixed incorrect help text on some instances of Live Track Preset option Fixed missing localization of Damage > Rear Aero input label on pit strategy editor Fixed German localization typo on pite exit blend line tip text Fixed French text displaying on German localization on telemetry HUD tip Updated various environmental/technical terms in Spanish localization
PHYSICS & AI Further tire tread fine-tuning for Proto classes, GTs, Stock Cars, F-Retros, Procar, Group A, Group C, F-Ultimate Mercedes AMG GT3: Adjusted default engine brake map F-UItimate: Increased FFB Max Force range; adjusted default diff settings Fixed error in Mini dampers & disabled redundant fast damper range AI: Adjusted aggression scalars and care with player for tintops; reduced throttle response time for GTE & GT3; callibrated GTE, GT3 & StockCars Adjusted AI Grip for Imola & added corner-specific speed boosts to Piratella, Acque Minerali, Rivazza Cascais Added AI corner boost to last corner Interlagos: Adjusted AI lines & corridor changes at Mergulho and Arquibancadas for improved behavior; Added speed slowdowns on pitlane exit path
AUDIO Adjusted rumble strip sound frequency Further surface sound optimizations Surface sound filtering present only on roadnoise/skid sounds (Grass & dirt excluded)
TRACKS Spa-Francorchamps 1993: Add dynamic cones Velopark: Center start trigger across track and pit lane width Added seasonal foliage to all Imola variants Laguna Seca: Fixed curbs uv1/uv2; Add more remaining trackside objects; adjusted glow on the start lights Imola: Fix wall collision error
VEHICLES Camaro GT4.R: Added 3 new liveries Helmet cameras: Reworked the helmet cams meshes and materials for the Modern formula, GT modern, club, 70s and 80s. now support triple screen/ultra wide (54 to 89 degrees of FOV) Fixed RPM LED ranges for Mclaren 720S, F309, F301, Metalmoro MRX P3 Updated Porsche GT4 Cayman & Ginetta G55 tire material fixing issue with tires disappearing in certain circunstances
A Brazil stock autóknál (2019-20-21), hogyan működik pontosan a boost? Mikor feltölt és ott a villámjel, akkor előbb meg kell nyomnom a rábindelt gombot egyszer, erre a villámjel eltűnik. Ezután többször is meg kell nyomnom a gombot, hogy végre működjön. Ekkor boostol ameddig el nem fogy (gondolom nem lehet vele gazdálkodni, hogy ameddig nyomom csak annyi fogy és spórolok vele)? Vagy ez csak a pálya bizonyos szakaszain működik csak? Google nem sokat segített, örülnék ha valaki megírná a működési elvet. Köszi. :)
Átugrani nem lehet?
Nálam az összes VIR pálya és a Londrina pályák is gond nélkül futnak.
Nem az itteni, hanem a többi topikban elkövetett hozzászólásai miatt is kérdeztem :) Mindegy, nincs jelentősége, nem veszekszik, nem háborog, csak kérdez :)
Én követem a fejleményeket, de mivel nincs kormányom így marad a nézése.
Mondjuk ez engem is erdekelne hany eves, de biztos nem a kora miatt ilyen amilyen, hanem komolyabb problemak vannak a hatterben, de mivel artalmatlan es senkit nem bant, akkor vagy tobb nala, ha nem baszogatod, csak elengeded a dolgot, ahogy mindennki teszi :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.05.09. 11:09:19
na kicsit kaosz lett a lenti szosszenet, de lejart a javitasi ido... sorry. na meg ez megis csak egy kihalt forum, mar par eve a kutya sem olvassa sajna.
Tessek, akkor ide teszem be, nem az iracing topikba, bar onnan a intravenasan taplalt elvakult idiotak mar kikoptak. 2 napja, ugy tizedjere elofizettem a iracingre, ugy 10+ ev alatt, kihasznalva a 20 dollaros eves dijat. Mindig varom a csodat, egyre jobban, aztan egyre nagyobbat csalodok. Kezdve az ultrabena ui-tol a fut a menu, de kilep, ha letoltesz valamit, majd ujrainditja magat, majd elinditod a jatekot, majd minden egyes vr iditasnal a HATTERBE feldob egy ablakot, hogy biztos vr-ben inditom, amit elo kell halaszni stb. Persze joval klasszisokkal kiforratabb mint az rfactor uj menuje ketseg kivul, de gyakoraltilag orrba szajba csak azt tolja vedd meg ezt vedd meg azt, amig par perc alatt ki nem talalod, hogyan lehet megszabadulni ezektol. Az elozo evezredes kulsoje azert megvan termeszetesen. Egy dirt-os reszt, gyakorlatilag nem tudtam elinditani AI-val, de azzal is meggyult a bajom, hogy egyaltalan egy ures palyan tudjak menni a megfelelo autoval ami "dirt" vagy rallycross. De mivel engem ugye csak a vezetesi elmeny erdekel letojom a fentieket, letojom a endurace raceket, csak elvezzem. A grafika nem mai, kb assetto alap gyari szintu, de meg annal is kevesebb poligonnal. a 10 eve is benne levo ingyenes lime rock palya (amit tudtommal sokszor feljavitottak) tele van grafikai illesztesi hibakkal a fuvon nagyon, de az egyik verziojaban meg az aszfalton is csak egy nagy kek lyuk fogad... Mas palyan nem futottam bele ilyesmibe, de a kobaltaval faragott kanyar ivek azert meg nekem is fajnak, persze cserebe jo gyors igy hasonlo beallitasokkal tudtam tolni vr-ben mint assettoval, ez ugye pl az ams2-re nem mondhato el. A gumicsikorgas, vagy hivjuk barhogy ami jobban hasonlit ket smirglipapir osszedorzsolesehez a mai napig ugyanolyan szar mint 10 eve volt es az osszes autonal amit probaltam ugyanaz. Persze aki ezen nott fel annak biztos szogaltat informaciot mennyire megy a csuszas hataron, nekem ismet semmit, de ez talan szokas kerdese. Erdekes modon mas jateknal nem esett nehezemre megfejtenem, mikor es hogyan es miert nyikorognak ezek a gumik. Vegre mukodott az ffb, mint kiderult anno a regi kormanyokkal sosem volt alapbol mukodokepes nekem, mig egyszer valamiert tenyleg ugy indult el, hogy tette a dolgat. Nem jartam utana jobban hiszen addigra elment tole a kedvem mas okokbol, szoval mondjuk egyeni hibanak. Igy DD-s kormanyt hasznalva semmi extra nincs benne, mukodik, nem zavaro, teszi a dolgat. Nagyreszt ez is szokas kerdese, de mivel az olyan szintu finomhangolas illetve megoldas egyik jatekban sincs mint amit assettobol ki lehet hozni, igy konfiguralas teren meg mindig az az etalon vegeredmenyt nezve.
A lenyegre terve legalabbis szamomra a vezetesi elmeny (ami szinten fugg ki melyiken nott fel) nem hogy az rfactor, de egy ket jobban sikerult ams 2 autohoz kepest is szar. Az sem valtozott, hogy az egyik legnepszerubb ingyenes auto mx 5 is joval konnyebb uton tartani mint pl assettoban meglepo modon es ez az iracinges elerem a csuszas hatart, majd vilagvege erzes sem valtozott, tehat alapjaiban vezetni ugyanolyan volt mint reges-reg. Az oval palyan startnal balra lecsuszo dizel (jetta talan), meg igen vicces. AMS rajongoknak mondom itt nincs tultolva a fuvon autokazas, utcai gumikkal teljesen iranyithato marad minden, nem ugy mint az ams korcsolyapalyaja :)
Biztos vannak erossegei a jateknak, kozvetites teren, endurance lebonyolitas, kulonfele aprosag, gumi melegedes aki erre izgul, fekhofok stb. De vezetesi elmenyben sehol nincs egy rfactor-hoz kepest, legalabbis, ahogy az autok mozognak, sot igazabol egyik jatekhoz kepest sincs elorebb, gondolok itt akar ams2-re, assettora, Mindegyik kicsit mas, mindegyikben valamelyik auto jobban sikerult mint a masik, csak ha ez nagysagrendekkel dragabban adjak a tobbinel elvarna az ember nyujtson is valamivel tobbet a fizetett reklamokon kivul amivel tele van a net, de igazabol nem. Sot hosszu lenne a lista amiben elmarad a tobbitol, de kinek mi a fontos, biztos mas meg ugyanilyen pozitiv listat is ossze tudna allitani amit a tobbi nem tud, csak azok lathatoan engem pont nem erdekelnek egy jatekban :) Mig regen volt egy olyan teveszmem, ha mar ennyi penzt kidob valaki erre, akkor azert csak rendelkezik valami szimulatoros multtal, plane itt az elsokent bevezetett incidens szamlalo miatt. De a ket nap alatt az egyetlen multis probalkozasom (igen mx5 mazda) a madj 20 emberbol 5 vegig sem ert a palyan a harmadik hely mar 2 masodperccel lassabb koridoket ment mint mi az elen, a masodik hely meg kb 4 szer probalt kiforgatni az elrol ezzel 7 incidens pontot osszehozva nekem, szoval itt sem jobb a helyzet mint egy publik need for speed szerveren. Persze erre jon a szokasos reakcio ha magsabb divizioba megyek, akkor az mas vilag, igen ugyanugy mas vilag mint az ingyenes srs app-pal assettoban, felteve, ha itt meg ott is osszejon eleg ember, hogy tobb split induljon. (es esetleg nincs szinthez kotve az indulas) Osszegezve aki hasonloan gondolkodik mint en, aki nem veszi tul komolyan ezeket, csak random idoben a leheto legtobb fele versenyen, a legjobb tarsasaggal, gyakorlatilag gyonyoru jatekkal (hala a kozossegi shader patcheknek, + content manager) a legolcsobban, a legtobb minosegi auto+palya komboval akar jatszani, a leheto legtobb online emberrel akkor assetto meg a mai napig merfoldkovekkel elorebb jar ilyen-olyan okokbol a tobbitol, szoval azzal nem lehet mellenyulni. Persze jo lenne mar igy 6 ev utan ujat latni, hasznalni, igy ezert inditgatom az ams2-t. De lathatoan a tulfizetett gyari kulimunkasok akik keszitik ezeket a tartalmakat a jatekokhoz, jo par lelkes modder felulmulja, mint autok, mind palya teren, plane, ha osszeallnak harman negyen.
A sok eve beharangozott a.i is nekem csak par palya-auto komboval jon be, meg csak nem is az osszes ingyenes tartalommal lehet elocsalni... Gondolom most par nap alatt szereztek tobb ezer elofizetot, nem csodaq koztuk nekem is a nevem mellett mar jo nagy szam szerepel, mert ugye azt nem engedi atirni, hanem (szerintem amit a bankartyanal megadsz) hasznalja. Bar ugye ha emlekztem volna ra oda is azt irok amit csak akarok, senki nem ellenori. Sz
Mindig megfogalmazódik bennem a kérdés, a Te hozzászólásaidat olvasva, hogy vajon hány éves lehetsz! Már ne is haragudj. Kormány nélkül ez a játék nem is neked szól. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2021.05.04. 19:53:09
Kár, hogy ez az egyetlen és majdnem kizárólagos téma itt a játékkal kapcsolatban, hogy kijött az új PATCH :( Reméljük közben vannak akik játszanak is vele!
GENERAL Fixed custom livery overrides not respecting duplicate livery rules Adjusted crowd/character visibility in various game modes and session types Fixed issue where only LODb of some meshes would hide based on session type Small fix to G923 Initialization Added Game launch command line switch "disableTF" for users with issues running Logitech G923 TrueForce to fallback to legacy mode
UI & HUD Fixed onboard roll bars and brake bias both showing brake bias value on vehicle browser Fixed punctuation on some loading screen tips plus some small German string tweaks Fixed clipping on HUD warning message Added extra batch of loading screen tips Corrected various innacuracies in vehicle information
PHYSICS & FFB Adjusted rear wing base drag for F1, Prototype & GT cars Adjusted Mini JCW tire tread Adjusted CoG height for Group A, Procar, Mini, Porsche Cup Camaro SS: Adjusted brake torque & CoG height Roco 001: Adjusted chassis inertia & unsprung mass Reduced brake fade range when under optimal temp range for all cars Enabled onboard adjustable brake bias for MCR 2000 Slightly reduced FFB resistance when car is stopped
AI Increased AI qualifying pace Increased AI prudence against human players Callibrated AI rolling resistance for R-Retro Gen1 & Gen2 Reduced minimal AI Strentgh range (results in slightly slower AI in the 70-99% range) Adjusted AI Grip multipliers in Donington, Bathurst Silverstone 2020/2001/1991: Adjusted AI performance at Maggots, Becketts, Chapel Imola: Adjusted AI performance at Tosa, 2nd Acque Minerali leg and Variante Alta
TRACKS Silverstone: Added outer terrain to all track detail levels; fixed unsafe pit exit error in modern layout Montreal: Added missing DRS zone2 line; Fixed floating walls; Updated livegrass texture; Performance pass Hockenheim 1988 Short: Fix missing csm curbs; Remove unwanted fence bit at T3
VEHICLES Added liveries for driver helmets & suits Camaro SS: Fixed obstructed rear view looking back from cockpit F-Ultimate 2019: disabled DRS light until functionality is implemented" Utoljára szerkesztette: sertrex, 2021.05.01. 09:30:56
Mit értesz legújabb gyárin? Az eredetin is próbáltad? De most hogy mondod, engem tényleg nem zavar, mert ha leülők ezzel vagy egy másik játékkal egy-két órára, akkor azt nem azzal töltöm, hogy összehasonlítgatom őket. Amúgy is, mindegyik különbözik valamiben. Fizikában, FFB-ben, pályakidolgozásban, stb... A pályavonal meg pont olyan, hogy úgyse járok az eredetin. Szóval ki tudja, hogy melyik a jó? Ebben a játékban ez áll rendelkezésre. A többi autó/autós is ezen a nyomvonalon megy. Tehát... Amúgy is mindig változtatnak valamit a játékon, tehát még az általad nehezményezett eltéréseket is orvosolhatják, ha valóban szükséges. Ha ebben a szoktad volna meg a nyomvonalat, akkor a másik lenne furcsa. A videók alapján meg eléggé hasonlít az igazi Nordra és a másik videón is elégedett a srác, igaz az az rF2-vel hasonlította össze. Kisebb eltéréseken kívül ő se talált komolyabb hibákat, ráadásul azok is olyanok voltak ami a pályafizikájából vagy az autók fizikai eltéréséből is adódhattak. Legfeljebb annak szúrja a szemét, aki ezzel akarna felkészülni egy versenyre, de szerintem akkor az úgyis azon megy, amelyiket élethűbbnek találja. De ez meg az ő baja.