Az AMS esszenciáját az olyan autók és pályák adják, amelyek más szimekben nincsenek benne. Ha téged a Caterham érdekel és a GT3 (ami ebben is lesz a későbbiek során), akkor valóban felesleges ezt beszerezni.
na csinaltam egy osszehasonlitast, marmint csak magamnak :) pcars2, ams2, rfactor2, ac. szerintem utobbi kettonel pcarsbol loptak a palyat, de igazabol nem is lenyeg, es mindegyiken ugyanazzal az autoval catherham. Teljesen kompatibilisek egymassal az utobbi harom, barmelyikbol barmelyik atulve, eleg hasonlo erzes fogadja az embert, vezetesi elmeny kapcsan, persze ki lehetne emelni kulonbsegeket, de azon sosem filozik senki, hogy kb 1-2 ember almodja meg ezeknek a fizikajat, rendszerint mindegyiknel mas emberkek, de ahhoz kepest nagyon hasonlot hoztak ossze. Ami nagyon kilog a sorbol , tiszta nfs az utobbi haromhoz kepest az a pcars2, eleg huek maradtak az nfs shift szeriajukhoz. Aztan korozgettem vartam a meglepit az izgalmat, de ra kellett jonnom mindegy melyiket inditom el, dog unalom az auto, semmi jatekossag (leszamitva, hogy minden kanyart keresztbe be lehet venni vele, ha nagyon akarja az ember) de betonstabil, tul jora epitettek nincs mese :) Szoval maradva a topik temajanal az elso ketto koszono viszonyban sem volt egymassal. Viszont a masik harom kupacbol ams2-ben volt 1-2 olyan helyzet, amit nem tudtam hova tenni, miert igy viselkedik az auto. de hat csak a tobbi szimbol tudok ugye kiindulni. Igazabol csak kellene valamit villantaniuk, olyat amit a masik ketto (rfactor, ac) nem tud, mert meg igy mindig a minek kategoriaba teszem, amikor a masik kettotol nem kulonb, akkor minek korozzon ezzel az ember, mert ha sokaig nezegetem, tempoban sokkal jobban megy az utobbi ketto, megha oskuvoletnek is mondjak ezeket.
Én nem is mertem megvenni ,egyrészt elég erős a forint mert jó sok eurót ér, másrészt én pc2 fizikájától azért félek látatlanba ... Valami warezt majd meglesek előtte ...
Hat ezt jelen pillanatban egy total konverziónak mondanám, nyugodtan lehet vele várni. Kiváncsi leszek akik vérbe fikázták az AC/ACC kezdő felületét menüjét itt mit fognak mondani :D Nem ez a lényeg nade ez jelen pillanatban F1C mod színt.
Logitech tulajoknak kis infó, hátha segít nekik a jobb force feedback elérésében. Gain: 55 Low force boost: 80 (nem tudom, hogy ez mit csinál, de biztos nem azt, amit a neve sugall) FX: 40
Nem tudtam kihagyni a lehetőséget, hogy ingyen kaptam egy 48" táphibás 4k TV-t :). Majdnem minden fut 4k 60 fps-el simán. A sokat szídott rf2 120 fps röcc nélkül. De bármi ami UE4 motort használ az siralom. ACC, WRC 8, Borderlands 3( ez még random kressel memory leak meg driver error miatt is). Ezek csak 75% felbontás skálázással futnak tűrhetően medium/némely cucc high beállítással. Wrc 8-ban vicces amikor berongyolok az erdőbe elkezd akadozni a kép és lófütyit sem lehet érzékelni a sebességből. Mondjuk a Dirt 2.0 sem piskóta de ott az ember érti hogy miért.
ACC-t én ezért hagytam ki teljesen, GTX960-on a virágbolti verzió játszhatatlan. Mondjuk így, hogy a steam-en vissza lehet kérni az árát egy órán belül, vagy mennyi idő, lehet megérné kipróbálni most milyen, de az alapján esélytelen, hogy játsszak vele, pedig még csak nem is 4K, hanem 1080p.
Off: Jó téged is látni cimbi remélem minden rendben :), mikor máskor legyen ínhüvely gyulladás a lábfejemben amikor itthon esz a fene és mehetne a brümm-brümm
On: Szerintem megéri a 26 eurot. Csiszolnak rajta faja lesz :)
Egyenlőre csak a V8 Supercart próbáltam ki esős Adelaide-on, nekem tetszik, FFB-vel nem éreztem különösebb bajt, jól érezni a kocsi súly mozgását meg a futómű mit csinál. Végig lehetett korcsolyázni a vizes pályán Viszont a legnagyobb kellemes meglepetés hogy High grafikán 4k felbontással röccenés mentesen megy(és még szép is pláne a fény kezelés), sajnos az ACC és egyébb UE4-motoros játékokban ez nem sikerült 1080 Ti-vel. Amit hiányolok a kormányszög beállítás de lehet én vagyok vak.
Jó lesz nekünk az 1-is addig. Nyomhatnánk valami bajnokságot.
nagyjabol ossze lehet ollozni a steamrol is az ertekeleseket, mindenki ir egy kis igazat. az mar egyeni preferencia kerdese, kinek mi, mit nyom a latba. Valamelyik auto kb egy az egyben pc fizika atemelve, az eleg hangulat rombolo. Persze lehet, csak betettek, amig nem tuningoljak meg, hoyg legyen valasztek, de ezt csak ok tudnak megmondani. Tipikusan, alulkormanyzott a kocsi, ahh olyan nincs, tekerj meg fel fordulatot, vagy a koppanasig, maris megvan a kanyar :) Valamelyiket elmeny azert vezetni leginkabb az openwheel-eket, amiket probaltam. Grafikat itt is ugy le kell butitani vr-ben, hogy menjen, hogy ranezni is rossz. (a tobbi szimhez kepest) Az ffb sokkal direktebb, de hogy miert nem lehet allitani, na meg erezni, hogy felpuhul a kormany csuszashataron azt nem tudom, nagyon hianyzik. Es tenyleg igaz amiket olvastram, valahol alapbol tok mashol fog a fek, mint mas jatekban. A fuvon 1/10 gazon is porog forog minden nem is ertem, bar ez legyen a legnagyobb baj. Most igy hirtelen nem is erzek ingert, hogy ezzel kuzdjek, a kivancsisagom elmult :) Aki meg gt3-mat keres benne (hala a jo egnek nincs :) ) annak meg ott az acc, meg a tobbi mint alternativa, annal azert nem kell jobb. Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.04.01. 21:46:17
Egyelőre az alapjátékot veszem meg, és főleg kíváncsiságból. De nagyon bízom a srácokban. Ez a középpontos mozgás kicsit riasztó azért. [PH!-t holnaptól offolom] Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.04.01. 20:48:22
Teljesen egyetértek, az autóknál néha még van valami fura mozgás, és szerintem ez az FFB nagyon messze van akár a raceroom akár az AC-tól. Az autóválaszték is szerény (most még), de legalább van sokféle gokart. :D
"Ami viszont elszállt, azok a DLC pakkok, vagy a season pass ára. Nah ne vicceljünk már... +3 pályáért?" Valamit nagyon félreértettél. Ezek csak azok, amiket már biztosan tudunk, hogy jönnek. De nyilván ennél sokkal többet fogsz kapni a pénzedért.
b-type: bemásolom PH-ról az én véleményemet: "Nos, eddig 2 órát mentem a programban. Az FFB alapból közel sem olyan feszes, mint a LUT-tal megtámogatott AC/ACC, de bízok benne, hogy idővel ehhez is lesz valami FFB okosítás, mint ahogy a PC 1-2-höz is voltak. Ettől függetlenül nincs baj vele, meg tudtam fogni a csúszásokat, érzem, hogy mit csinál az autó, csak az a bazi nagy ffb lyuk.. :(
A programról: érződik, hogy ez még közel nem nem 1.0. Korona vírus ide, koronavírus oda ez normál esetben sem lett volna 1.0 Március 31-re. Vannak autók, amik nagyon jók, de soknál éreztem azt a számomra leírhatatlan hülye mozgást, amit a Project Carsban is érez az ember, amikor megcsúszik az autó. Mintha a megcsúszáskor az autó a középpontjánál rögzítve lenne az aszfalthoz és úgy pörögne. Nem tudom jobban leírni. Remélem ezt kigyomlálják majd belőle.
Az irány az jó. Hangok szerintem teljesen rendben vannak, de azok az előző részben is nagyon jók voltak. Ami viszont nagyon hiányzik, az a Boxer Cup, vagyis a Porsche GT3 Cup." Utoljára szerkesztette: guftabi96, 2020.04.01. 19:39:39
Par hete feltettem a pcars2-t, hogy mire szamitsak legrosszabb esetben, hat valmi olyan borzaszto rossz elmeny volt legutobb(vezetesi elmeny), hogy erre nem mertem befizetni. Aztan csak gyozott a kivancsisag, egesz pontosab 40 masodpercet vezettem most, (el kell mennem) egy lotus 25 szeruseget probaltam, kiporog a kerek indulaskor, csuszkal a segge, nem lehet barhogy rangatni a kormanyt mert megpordul, kanyarban kicszuszik, na ezek pcars.-ban ismeretlen fogalmak, szoval orommel ulok le ele kesobb, hogy jobban szemugyre vegyem. Es meg hol van a 2 ora probaidoszak vege, ha nem tud meggyozni
Filóztam megveszem... de ebből veszek két iR pályát, ha morbid akarok lenni. :) Ami viszont elszállt, azok a DLC pakkok, vagy a season pass ára. Nah ne vicceljünk már... +3 pályáért?
Komolyan amondó vagyok, hogy inkább lehet át kellene akkor már térni egy iR-es modellre, vagy Raceroomosra. Ezt is pofozgatják majd egy-két évig, aztán úgy lesz hagyva, bármilyen is lesz akkor. Ráadásképp azért előbb utóbb befut a GTR3, az új Forza, jön a WRC9, jön a pCars3... Tudom ezek nem mindegyike normális szim, de azért biztos vagyok benne, hogy számít, hogy telített a piaci kínálat, vagy nem...
A Raceroomba és iRacingbe beölt pénzt nem érzem kidobottnak egy idő után, mert mai napig játszom velük. Ettől független az alapcsomagot meg már-már túl olcsónak tartom. Mondhatnátok, mit foglalkozom vele, a kettő kompenzálja egymást, de hát 90 euro egy season passra...
Pedig eddig is annyi volt ugye... Mondom, ennyi erőből mondhatnák azt, hogy akkor évi 30 dolcsiért kapsz folyamatos fejlesztést, tartalmakat, stb. Az olcsó is lenne, és lehet népszerű konstrukcióvá is válna...
Éjfélkor fogják, néztem egy steames tesztet de nagy részébe csak magányosan tolta. Még van a live esőbe megy versenyt most.
Frissítették végre valahára az adatlapot és este 7-kor aktiválják.
1-ső részénél mért nem érzékeli a 16 giga ramot?,azt 24 kocsi indycar 2020-nál szaggat mint az isten.
Hány órakkor aktiválják?
Ebből a játékosok csak profitálnak, úgy értem ha már eleve 40%-os kedvezménnyel indít.
1-2 hónap az kemény bár az első meg vagy fél évig volt örli.
Jelenlegi helyzetre való tekintettel Early Access-ként fog megjelenni és azonnal 40% kedvezménnyel kerül ki Steam-re. Ennek időtartama előreláthatólag 4-8 hétig fog terjedni. Szerintem jó döntés, valójában így kellett volna a kezdetektől hirdetni, hiszen őszintén szólva ambíciózus és némiképp félrevezető lett volna 1.0-nak nevezni azt, ahol jelenleg tart a projekt.
BETA3 HIGHLIGHTS: As per last week, a complementary build will be deployed tomorrow for minor updates Plenty of new content, although most will need to be rounded up on tomorrow´s complementary build Added initial support for Multiplayer (UI functional but still early WIP) Second pass for custom HUD, including virtual mirror & timing info Car Setup Menu Options Menu in-session postponed for another build to BETA4 Default & Recommended AI Aggression setting now is @ 50% Substantial Art, Audio, AI & Physics adjustments - too many highlights to list, too much work still to do but another solid step on these finetuning processes
For specific reports in each development front, please use the dedicated topics below:
NEW CONTENT - TRACKS Added Guaporé Added Velo Cittá Main Layout NEW CONTENT - VEHICLES Added Copa Truck Series Added Formula Classic Gen2 Series Added Kart GX390 Race Added Kart Gx390 Rental
GENERAL Added Beta support for Multiplayer (UI still early WIP) Fixed missing pitcrew animations (historical series use modern crews as placeholders)
UI Fixed quit confirm menu direction (pause menu) Added multiplayer browser / lobby First pass for in-game multiplayer leaderboards/menus. Fixed triple screen text entry units Fixed best lap not correctly displayed in SP session results Fixed class select list auto-filling items beyond dialog bounds Fixed retire to pits not opening confirmation dialog Fixed clutch deadzone increment button modifying clutch sensitivity Fixed multiplayer browser 21:9 alignment Fixed splashcreen background alignment in 16:10 aspect
HUD Added all HUD modes except telemetry Add position/lap info full+light Add leaderboard to Full mode Pit lane messages / timer etc Cooldown lap messages Formation lap messages / position info Various flags/messages
AUDIO Corrected idle loops on MIT LancerR, RS, Puma P052, MCR2000, Caterham Superlight, 620R Adjusted attenuation curve on all cars Increased AI car sound volume while racing Fixed missing shift sounds in F-Classics: G1M1, G2M2, G3M1, G3M3, G1M1, G1M2, G2M1, G2M2 Reverb increased slightly on all tracks. New start lights countdown volume increased (was too low in Beta2) MRX gearshift sound lowered Ultima Road decrease gearchange volume Scrape sound altered, volume buildup changed.
PHYSICS Extensive revisions to all player physics Minor tire model adjustments (most notable is fixing excessive load stiffness increment with pressure on GT & Prototype tyres - fixes the bouncing) Reduced default steering lock in formula cars Further reduced wet rolling resistance Increased default boost in F-Classic Gen1 to 80% (from 60%) Fixed error with ARC Camaro tyres having larger rear tyres (all 4 now are equal) Adjusted FFB Steering Rack Maxforce on several cars
AI Extensive revisions to all AI physics Adjusted AI code to minimize chances of it going off-track in avoidance of other cars Increased AI brake power globally Added AI Aggression Scalars to all cars, adjusting the player global setting to better suit the type of car / class in use Added some extra AI variation to generic driver personalities (for more AI action) Increased AI awareness paraameter
TRACKS Track penalties and surface physics/collision fixes: VIR, Ortona, Campo Grande, Goiania Incremental graphical/optimization update to Kyalami (more upcoming) More tweaks to overall weather/climate settings Enhanced Brands Hatch bumps in road patches (if suitable will be applied to other tracks) Fixed bug with Imola 2001 not registering lap 1 Improved AI lines for Londrina and Kyalami Historic Added trackside cameras for Jerez
VEHICLES Updated paint material for more appropriate levels of reflection for each car Updated Copa Uno Cockpit Added new liveries for Ultima Race, F-Reiza, Old Stock, Metalmoro MRX SuperV8: Fixed car shadow, cockpit holes, lights
Így elsőre elég kevés széria és pályával rajtól el.
Egyetértek. A tesztek alapján nem lesz PC2 copy, tehát érdemes lesz megvenni. Viszont a vételt csak akkor fogom megejteni, ha már az lesz a közvélekedés, hogy közel 100%-os a progi. A folyamatos befejezetlenségből van már nekem is elegem van. Nálam is a várólista elején van. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.03.08. 16:01:28
Ezt én is így látom. Már most nagyon jó a játék, és a Reizát ismerve, kihozzák a maximumot belőle. Nekem egy megvalósult álom VR-ban játszani Automobilista fizikával és pályákkal.
Örülök, hogy láttak potenciált a PC2 alapjaiban. Elnézést, de szerintem ordít egy rendes, tisztességesen BEFEJEZETT projekt után a cucc és ennél jobb kezekbe talán nem is kerülhetett volna. Igzatottan várom.
Menni fog, talán még jobban is. A bétához már sehogy, elvileg március végén kiadják.
Kijött az első frissítés, szerencsére éppen játszottam, ezért könnyű volt az összehasonlítás. Határozott a javulás. Eddig is tetszett, de most kifejezetten érezni hogy súlya van a gázpedálnak, érzetre sokat javult. A multit még nem aktiválták, engem mondjuk ez nem zavar. Utoljára szerkesztette: ManoNegra, 2020.03.05. 22:40:55
Itt le van írva minden ami kell. Szerintem jól el vannak szállva az árakkal, de biztosan lesznek majd olcsóbb megoldások is. Mondjuk, engem ez a béta cucc nem érdekel. Majd március végén a hivatalos megjelenéskor veszem meg. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.03.05. 20:21:43
Miért lenne vicc? i5 3450 és i9 9900 között vagy FX9350 fölött már mindenen fut és ugyan így, a GTX680 és a fölött már jók vagyunk. A 16 GB RAM meg már alap, főleg ha Win 10 van a gépen. Persze minél erősebb, annál jobb. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.03.05. 08:03:23
Az első részből nem lesz sajnos szerintem a grafika miatt meg nem élethű és azért. 2-ből lehet már bajnokság a VR teknológia meg élethűség miatt is, de csak kevesen lesznek mivel akiket ismerek magyar multisokat nagyon ősrégi szarjuk van és nincs hozzá gépük.
Sajnos nem vagyok egy nagy multi FUN, pedig több autós játék is megvan, PROJECT CARS 1-2, F1-ből több, a 2019 is, rFactor2 stb, de szerintem pl. a PC2 multiját soha el sem indítottam és ez a legtöbb F1-el is így volt. Ha lesz esetleg itt valamilyen szervezett verseny akkor beugrok ha tudok.
Hú még csak most jutottam el a telepítésig, jó kis csomag ez! Alap játék + 9 DLC, az igen. Továbbá van valami Automobilista Beta, az mi lenne, az Automobilista 2 BETA-ja de nincs odaírva, hogy "2"?
Szerintem a pedál összefügg a nulla ffb-vel. Az egész izommemóriából megy az ilyen játékosoknál, emiatt azt is mindig pont ugyan ott tudják tartani, körről körre ugyan úgy. És így ez nagyon kényelmes nekik, nulla erő, csak jönnek a körök. Én se lépnék vissza sose a loadcellről, nem tudnám megszokni. Meg semmi haszna se lenne számomra, vezetni is szeretek, így az itt megszerzett tudást fel tudom használni ott is.
Én sem tudom véleményezni mert igénylem az FFB-t...talán ha sokat mennék force feedback nélkül akkor rá tudnék érezni, de ez sosem fog kiderülni mert nem akarok FFB nélkül menni. De régóta tudom hogy a top-ban jópáran mennek így. Nekem is volt már hogy nem volt FFB, és nagyon sz@r érzés volt. A pedál az nálam 'ehhh' kategória, azt sem értem, mivel eszem ágában se lenne visszalépni. Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.03.03. 20:28:06
Érdekes, főleg a pedálos dolog. Én valahogy a keményebb pedálokat sokkal kényelmesebben tudom kezelni, igaz a féknél elsőre megszokást igényel, amikor átülök egy autóba, amiben más a pedálérzet. De a kuplungnál is jobban szeretem azt, ami keményebb, lehet azért, mert viszonylag érzéketlen vagyok ilyen téren, és nagyobb erő kifejtésénél jobban érzem mi merre.
A levett FFB-ről meg pont egy mostani tapasztalatom jut eszembe. iR-ben a különböző autókhoz különböző erősséget kell beállítani, hogy még ne legyen clipping, és egy olyan kocsiból, amiben elég alacsony ez, átültem olyanba, amiben több, mint duplájára kell állítani, csak nem állítottam át. Az első megcsúszást alig tudtam megfogni, mert nem volt semmi segítség, ami jó irányba fordítaná a kormányt, mint a valóságban akár, bármennyire is szétszervózott egy kocsi, hanem a kormány ellenállása ellen kellett küzdenem, ami persze szinte nulla, de mégis nagyon zavaró volt a felhúzott, segítő FFB helyett. Ez a nulla FFB ilyen nagyon alien dolog, amikor teljes mértékig tisztában vagy az autó határával, és kvázi izommemóriából megy minden. Na nekem ez nem megy.