Szerintem a pedál összefügg a nulla ffb-vel. Az egész izommemóriából megy az ilyen játékosoknál, emiatt azt is mindig pont ugyan ott tudják tartani, körről körre ugyan úgy. És így ez nagyon kényelmes nekik, nulla erő, csak jönnek a körök. Én se lépnék vissza sose a loadcellről, nem tudnám megszokni. Meg semmi haszna se lenne számomra, vezetni is szeretek, így az itt megszerzett tudást fel tudom használni ott is.
Én sem tudom véleményezni mert igénylem az FFB-t...talán ha sokat mennék force feedback nélkül akkor rá tudnék érezni, de ez sosem fog kiderülni mert nem akarok FFB nélkül menni. De régóta tudom hogy a top-ban jópáran mennek így. Nekem is volt már hogy nem volt FFB, és nagyon sz@r érzés volt. A pedál az nálam 'ehhh' kategória, azt sem értem, mivel eszem ágában se lenne visszalépni. Utoljára szerkesztette: b-type, 2020.03.03. 20:28:06
Érdekes, főleg a pedálos dolog. Én valahogy a keményebb pedálokat sokkal kényelmesebben tudom kezelni, igaz a féknél elsőre megszokást igényel, amikor átülök egy autóba, amiben más a pedálérzet. De a kuplungnál is jobban szeretem azt, ami keményebb, lehet azért, mert viszonylag érzéketlen vagyok ilyen téren, és nagyobb erő kifejtésénél jobban érzem mi merre.
A levett FFB-ről meg pont egy mostani tapasztalatom jut eszembe. iR-ben a különböző autókhoz különböző erősséget kell beállítani, hogy még ne legyen clipping, és egy olyan kocsiból, amiben elég alacsony ez, átültem olyanba, amiben több, mint duplájára kell állítani, csak nem állítottam át. Az első megcsúszást alig tudtam megfogni, mert nem volt semmi segítség, ami jó irányba fordítaná a kormányt, mint a valóságban akár, bármennyire is szétszervózott egy kocsi, hanem a kormány ellenállása ellen kellett küzdenem, ami persze szinte nulla, de mégis nagyon zavaró volt a felhúzott, segítő FFB helyett. Ez a nulla FFB ilyen nagyon alien dolog, amikor teljes mértékig tisztában vagy az autó határával, és kvázi izommemóriából megy minden. Na nekem ez nem megy.
Első benyomásra nagyon tetszik a 2. Sok dolguk lesz azért még vele, ilyen hibákat láttam, hogy pl a Mitsubishi Lancer versenyen az ellenfelek autóinak csak a kereke látszódik, de ami megy, azok nagyon jók. Vaj simán fut VR-ban, jól néz ki, az FFB is tetszik. Bár nekem a PC2 is bejött. :-)
Úgyhogy hajrá Reiza!
Támogatóként járt a 2 mellé egy AMS kulcs, de nekem már megvan Ha kell valakinek írjon.
Most láttam hogy ma már bétáznak vele.
Tök jó belekerül a dtm is. Forma 1 is gondolom, de remélem a nascar is szerepet kap ami mégiscsak amerikához kötődik.
Minden egyes ember eszközének megvan az elnevezése. Az ismertebb eszközöknek külön kategória van létrehozva. A maradékban minden más bennevan az xbox kontrollertől, a leobodnar-al összekötött device-eken át, az osw dd kormányokig.
Érdekes, hogy az összes olcsóbb, népszerűbb, kommerszebb fajta külön fel van tüntetve, de mégis harmadik legtöbbnek az egyebek vannak a képzeletbeli dobogón. Kíváncsi lennék, hogy miből tevődött össze ez a csoport.
Hát igazából arra ránézek majd, de tényleg azért, hogy mit tudnak kihozni az egyébként jó engine-ből. A csapat képes rá, örülök hogy hozzájutottak egy modern és egyébként gyönyörű motorhoz.
Azért arra kíváncsi vagyok/leszek, hogy Reiza mit hoz ki a PC/Madness motorból az Automobilista 2-ben. Igazából azóta érdekel az Automobilista is mióta megtudtam, hogy az AM2 Madness engine-nel jön ki. Project AM2. Lehet, hogy jobb lesz a PC2-nél, de vajon jobb lesz-e a PC3 vagy PC Revolution-nál is? Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.19. 14:24:43
SimRacing Garage << Én ezt a palit szoktam nézni, elképesztő részletességgel szed szét és tesztel le mindent is! :) Ha már volt nála a kinézett darab, akkor teljesen felesleges tovább kutakodni a neten, Ő biztosan mindent elmond róla :) Automobilistához is jók a cuccok :D ON! Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.02.19. 14:01:42
Nem kell, mert a vita itt sem a játékokon ment, hanem a hardvereken, FFB-n, stb.
Nem tudom mi olyan bonyolult azon, hogy kormányos, cockpit-s vita, tapasztalat csere a kormányos, cockpit-s topikba való. Ott bárki akit érdekel utólag témába vágóan megtalálja, később keresheti... másképpen megfogalmazva, a beszélgetés hasznos, nem lesz törölve, vagy nem válik érdektelenné 1 hét múlva. :)
De már így is túl ragoztuk ezt, tényleg kár volt beleszólnom... túl naiv vagyok még mindig.
Néhány példa, hogy milyen tech van beépítve a TH kormányokba. Én erre értettem, hogy leginkább csak az anyaghasználatban maradnak el a Fanatectől. De persze én is inkább Fatecet veszek ha eljön az ideje, hogy a mostanit lecseréljem. :)
És ha ott meg meg akarom említeni az iRacinget mondjuk, akkor meg vigyem át oda a beszélgetést nem? Ez magyarázkodás te is tudod és épp ez a pár hozzászólás a rohadtul felesleges, úgyhogy részemről sg bezár, elszámol 10-ig, munka folytat inkább :) .
Erre lenne a kormányos, vagy a cockpit topik, mivel egy általános történetről van szó ami nem egy játékhoz kapcsolódik... Semmi mást nem kellett volna tenni, mint átvinni a kettő közül bármelyikbe... mindkettő hasonlóan kihalt mint ez, de ott legalább nem off és később visszakereshető. Itt a kutya nem fogja ezt visszakeresni... másképpen fogalmazva, felesleges volt, mert ráadásul közös nevező sem lett belőle, ahogy ez borítékolható volt előre... ;)
Csak ismételni tudom önmagam: "Azért szokták ezt nyilvánosan, mert képzeld lehet másnak is lesz (akár később is) észrevétele, vagy újabb gondolata ezzel kapcsolatban." Ahogy egyébként volt is, de akkor meg én nem fértem géphez :)
Mindenkivel őszintén, mindenkivel az ő szintjén. Amennyiben értenél az értelmes szóból, akkor azt alkalmaznám... anno próbáltam, nem ment, meguntam.
A világért sem szeretnék gátja lenni a rendkívüli szaktudásról tanúbizonyságot adó párbeszédeteknek, folytassátok nyugodtan a témába illő privát beszélgetéseteket egy nyilvános topikban, így kell ezt. Ja igen, elnézést, hogy megzavartam...
Esetleg miattunk nem tudtad leírni magvas gondolataidat? Ez az Automobilista topik, ami egy autós szimulátor, amihez igenis hozzátartozik, hogy kormányokról és effélékről mehessen a vita. Nem a mi problémánk ha te nem találtad meg a szövegkörnyezetben az összefüggést. Mondhatnám, hogy ez a te bizonyítványod.
Nem tetszik -> átpörgeted. Abszolút ideillő vita folyt, ha nem is 100%-ban az Automobilistáról, de szorosan hozzáköthető témáról a szimulátorozásról és a cuccokról. Ha szerinted ez nem ide való, akkor nem tudom hova írhatnánk. A vita színvonala valóban nem csapkodta a plafont, de nem értem ez miért baj. Nyugodtan reagálhatsz a többire is. A legkevésbé ideillő hozzászólás a tiéd volt (megint). Azért szokták ezt nyilvánosan, mert képzeld lehet másnak is lesz (akár később is) észrevétele, vagy újabb gondolata ezzel kapcsolatban. Azért beszólni embereknek, mert nyilvánosan írnak egy nyilvános topikba, ráadásul a témával kapcsolatban, az szerintem a legalja. De én meg már ehhez vagyok hozzászokva, csak még átnézni nem tudok rajta :D
Maradjunk ennyiben :) Nem kell egyetértenünk, valószínűleg nem is fogunk. Kismilliárd ellenérvet tudnék hozni a PC2-re, de nem fogok attól jobban aludni, ha leírom. Nagyon mások vagyunk az biztos. Most pedig akkor jöhet az üres topik hónapokig, az legalább nem zavar senkit :D Örültem!
Két ember nem odaillő beszélgetése egy nyilvános fórumban és az a hülye aki ezt szóvá teszi... nem is vártam mást, de azért egyrészt erre van a privát beszélgetés, másrészt lenne olyan topik ahol ez nem off és nem érheti szó a ház elejét.
És, hogy miért nem ideillő? Azért mert totálisan szubjektív a történet megítélése és ráadásul ez kiderült kb a vita első 10%-ban... azóta csak a gyömöszölés megy nulla érdemi információval. Arról nem is beszélve, hogy legalább az egyik fél előélete garancia arra, hogy előbb utóbb "anyázás" lesz belőle...
Jó ennyibe maradunk, mert már megjelent az első flémer és nem szeretném, ha eszkalálódna a dolog. Szerintem, és még sokak szerint igen is szimulátor a PC2, az első résszel kapcsolatban igazat adok neked. Az tényleg csak egy simcade volt. Bár én azt is szerettem. Mondjuk azért az barokkos túlzás, hogy ezred annyit nem tud, mint az rF2. Legfeljebb vannak területek ahol alatta marad még. De vannak olyan egységek benne, ahol már rég túl is lépett rajta. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.19. 13:27:37
Szerintem az a beteges, hogy csak úgy tudsz valamihez hozzászólni, hogy egyből személyeskedni sértegetni kezdesz másokat. Szerintem amit te bármiféle értelmi színvonalnak vélsz, az nálad kábé a béka feneke alatt van. És ezt bizonyítja is a hozzászólásod, ami egyben minősít is téged és teljesen felesleges volt és természetesen most se volt összefüggésben a témával. Vagyis egy újabb flém, részedről.
A Thrustmasternek még csak most jön az első load cell pedálja, az is mellőzi az olajat még mindig, de legalább a gáz meg a kuplung már hall sensor. A teteje a TS PC Racer és 26 néven a társai meg azon a szinten van, mint egy Elite, ami középkategória, ahogy írtam. Ami a Thurstmaster teteje az a Fanatec belépője jelenleg. A CS szintjét nem éri el a DD-hez meg kár is hasonlítani. A Project Cars nem szim, de hiheted, hogy az és ezred annyit nem tud, mint egy RF2, vagy egy iR. Persze az szubjektív, hogy mit hívunk szimulátornak, mindenki máshol húzza meg a vonalat fejben. Van akinek a RaceRoom is kellően gagyi ahhoz, hogy azt mondja, hogy az nem szim. A PC széria viszont még mindig olyan sci-fi, hogy szerintem max a simcade jelzőt kaphatja, kinek mi. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.02.19. 13:16:41
Húúú! Ez nagy duma volt PC nem szim. És ezt te fogod eldönteni? Minden megvan PC-ben, főleg a 2-ben, ami szimulátorrá teszi. Van SETA tyre modell, Live track, a fizika és az FFB is már elég jónak mondható és még egy csomó dolog ami azzá teszi. Persze még van mit dolgozni rajta, de ha majd annyi ideig fognak rajta molyolni, mint az iR-en vagy rF2-ön, akkor a PC 3 vagy 4 is eléri majd azt a szintet. Mert attól, hogy még nem tökéletes, attól az még szim. És magunk közt szólva, inkább az iR és az rF2 van kicsit túl értékelve. Persze azt is meg lehet érteni, ha valaki egy rahedli pénzt kifizetett az iR-ra az nem szívesen vallja be, hogy egy PC-ben is megkapja majdnem ugyanazt a töredékéért is. De ez tényleg nem ide tartozik. Szerintem a TH cuccokkal se nagyon vagy képben. Technikailag nincsenek lemaradva a Fanatec-hez képest, csak olcsóbb anyagokat használnak az eladhatóság végett. Vagyis így tudják olcsóbban több emberhez eljuttatni.
Hova akarsz visszazökkenni? Halott az egész SG ha nem tűnt volna fel, ez a topik meg főleg :D Te mégis miről beszélsz? :D Bírom ezt a mesterkélt erkölcsi magasságot amibe meg te szoktad helyezni magadat, bár 10 éve nem értem a miértjét. Én leírom a véleményemet, esetleg a tapasztalataimat, ha valaki nem ért egyet érvelek. Ebbe semmi anyázás, semmi ronda nem volt, nincs min átnézni, max az álszentségen. Ja azt én szoktam, ezért vagyok "paraszt"-nak nézve... Bírom, hogy itt mindenki olyan okos és mindenhez is ért, de érdemi hozzászólást szinte senki nem ír sehova sem. Ha meg véletlenül páran próbálunk hozzátenni valamit, még akkor is ha nem értünk egyet, adott esetben elfogultan írunk, vagy ne adj Isten téves dolgokat, vagy picit hevesebben, akkor meg jön egy erkölcsi és tudományos istenjelölt és beírja hogy nem unjátok már??? Térjünk vissza az üres topikokhoz most! Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.02.19. 13:11:21
Nem tőled kérdeztem... a te beteges dolgaidat már megszoktam és megtanultam átnézni rajta. Azoknak szólt a kérdés akikben megvan a kellő érzelmi és értelmi intelligencia ahhoz, hogy felismerjék a szituáció abszurditását.
@Bosco: Az ilyen hozzászólások lényege, hogy az értelmesebbek visszazökkenjenek... a reménytelenek meg folytathatják tovább, mintha mi sem történt volna. Utoljára szerkesztette: Solt, 2020.02.19. 13:02:22
Amúgy esküszöm, nekem még nem volt olyan, hogy valakivel folytatott vitám kapcsán egy ilyen üzenet ne jelent volna meg :D Azt mond meg ennek mi értelme? Neked csipog az SG fórum, vagy mi? Most tök komolyan kérdezem. Lehet nem a világ legértelmesebb "vitája", de a te üzeneted feleslegesebb sajnos :D
Eleve a PC-t ne keverjük a szimulátorokhoz, nem sok köze van hozzá. Másik, hogy a Thrustmaster az jóindulattal is csak közepes cuccokat gyárt, tehát attól nagyon messze van, amiről te eddig beszéltél. A high cuccok aljának mondjuk a Fanatec ClubSportot lőném be, valahol ott kezdődik az a kategória. Az elméletem meg annyi, hogy a cuccokra fogod, hogy lassú vagy, bár nem tudom mi változik attól, hogy ezt ide beírtad és igazából rajtad kívül mindenki elmondta az ellenkezőjét. De csinálsz amit akarsz, hiszel amit akarsz. A PC, a Gran Turismo, az F1 2019 meg ezek nem szimulátorok, csak nyomokban szimet tartalmaznak. A játékosok nagyon nagy százalékának a CSL Elitet sem éri el a cucca, nem véletlenül adnak el vagonszámra T300-at meg G29-et. Te tudsz gyorsabb lenni, elhiszem, de nekem ne add be, hogy mindenki pro cuccal megy, mert az sok pénz és azt nagyon kevesen költik, vagy tudják költeni ilyesmire a lóvét. Nem véletlenül megy a sírás, hogy drága az iRacing pl... És nem, nem csak itthon megy a rinya, hanem világszerte. De gondolom a félmillás cuccal AC-zni az normál. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.02.19. 12:51:32
Nem mondtam, hogy mindenki DD-vel megy. De szinte mindenki Fanatec újabb cuccokkal, Thrustmaster újabb modelljeivel vagy akár DD-vel is és nem csak a Fanatec-ével. CARS fórumban, már az első WMD alatt, pl. alap volt hogy beírják, ki milyen cuccal megy, mert fejlesztés alatt volt és ha valaki beírt valamilyen hibát rögtön látni lehetett milyen hardware-en futtatja a játékot. WMD-sek mind beírták mindig az aktuális cuccukat. Szóval, igen csak a saját lábukba lőnek, ha csak "pénisz méregetésből" írták volna be. De látom neked tök mindegy, mert már van agy elméleted és az üt mindent.
Ahogy te jónak látod :) Tehát szinte mindenki DD-vel megy. Nem lehet inkább, hogy az epénisz méregetők írogatnak a fórumokba a cuccok kapcsán, akik legalább ennyire vakon vannak és azt hiszik attól lesz a profi gyors, hogy brutál cuccal megy? :D Ugyanaz a móka amikor a silverek teleírtak minden fórumot CSGO-ban, hogy melyik 30ezres egér a jobb és milyen füles kell az FPS-hez :D Annak a sok gyökérnek aki nem flamelt meg volt képe pofánlőni őket egy közepes gagyival. Felháborító :D Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.02.19. 12:26:09
Hát szerintem nem nagyon vagy képben ez ügyben. Csak látogass el pl. a Prohardver kormányos topikjába és nézz körül, hogy milyen cuccokkal nyomják ott a srácok. És ez csak egy magyar oldal. Vagy ugorj be pCars hivatalos topikjába és nézd meg a felhasználók aláírásában, hogy milyen cuccokkal mennek. De akár AC topikban is körülnézhetsz. Szerintem az egy százalék az, akinek régi/régebbi kormánya van mára. Egyébként Automobilistával mentem vagy 7 órát össz-vissz. :D A gyakorlásról meg annyit, hogy rF2-ben van több mint 100 órám. PC1-ben 2,5 ezer, AC-ban több mint 500, PC2-ben 980, ACC-ben eddig 65 órám. Bár mostanában keveset megyek. Inkább beülök az autómba és azzal megyek néhány karikát a Mecseken vagy csak úgy krúzolgatok. Pont ezért nem vagyok hajlandó százezreket belefeccőlni játékkormányba, és hasonlóan drága felszerelésekbe , hogy ezt megtehessem továbbra is. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.19. 12:23:13
Hát ha te így érzed lelked rajta. Én biztosan nem értem el a határaimat, folyamatosan javulok. Gondoltam hogy szélsőségekbe fogsz menni, Brands Hatchből is gondolom az Indy-t veszed alapul. Szerintem ha valaki jobb akar lenni, akkor először gyakorolni érdemes sokat :) Egy viszont biztos. Akiktől kikapsz nem DD-vel mennek 8 monitoron brutál cockpitben ülve, ahogy azt te elképzeled. A szimulátorosok kb 1-2%-a megy kb ilyen cuccokkal és azt sem Automobilistában találod. Szerintem a 200-300 játékosból, aki ezt a játékot játsza, ha párnak van ilyen már sokat mondtam. Ha neked viszont sokkal jobb lenne az ilyen cucc, akkor kívánom, hogy legyen meg és gyorsulj amennyit csak szertnél :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.02.19. 12:05:48
Biztos fordítva megyek a pályán. Például Nordon biztos javultam 1-2 másodpercet, de Brands Hatch-en csak tizedeket. Gondolom ez már bonyolítja számodra a dolgot. Természetesen nem próbáltam ki minden játékban, minden autót és minden pályát, csak azokat amiket szeretek és sűrűn szoktam használni, az összehasonlítás végett. De mindenesetre az tetszik, hogy így látatlanba okoskodsz. Igazából fogalmad sincs. Ahogy írtad is. Széken vannak fékezhető kerekek, pedál fix, asztal magasság pont jó. De pl. attól, hogy szék kereke fékezett, oldalirányba még elforog néha. És még lehetne ecsetelgetni a hátrányokat egy jobb cockpithez képest. A kormányom egy Fanatec CSR és a pedál CSR Elite, tehát kicsit már elavult a mai nagyobb felbontású kormányokhoz képest, nem beszélve a DD kormányokhoz képest. Mondom, én se bántásból, de ha te nem tudsz vagy tudnál javítani egy lényegesen jobb cuccal, akkor szerintem elérted a határaidat. Én kipróbáltam és igenis tudok jobb lenni, jobb cuccal. Ez olyan, mint az F1-ben. Vettel nyert négy VB címet egy akkor verhetetlen autóval, most nem a legjobb cuccban ül, nem is nyer. A jobb cucc mindig jobb. De mondom, próbáld ki! Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.19. 12:02:43
Minimálisan lehet, de a másodperces javulás amit írtál egy dolgot jelent, mégpedig azt, hogy most valamit nagyon nagyon rosszul csinálsz. Egyszerűen még rövid pályán sem szabadna másodperces különbségnek lennie a cuccok miatt nagyjából semmilyen autóval sem. Gurulós széket ki lehet támasztani, vagy fékezhető kereket venni rá, lehet jó magasságú asztalt választani, meg akár pár ezer forintos pedáltartóval játszani. Egy biztos, másodpercet nem szabadna javulni az általad leírt cuccoktól, az csak rosszat sejtet :( Lehet a mostani szettednél valami nagyon rosszul van beállítva, vagy fogalmam sincs. Egy viszont biztos és nem bántani akarlak, csak lerombolom az illúziót. Akiktől kikapsz, azok nagy része ugyanolyan szintű cuccokkal megy, mint te. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2020.02.19. 11:28:54
Nem lehet leegyszerűsíteni kormányra vagy pedálra vagy cockpitre, hanem ezek összessége adja össze a jobb élményt és a gyorsulást. És egyénenként is változik, hogy kinek mi a jó. Ez olyan, mint az FFB. Az is teljesen egyéntől függő, mert szinte mindenkinek máshogy jön be. Tehát, igenis lehet gyorsulni a minél jobb cuccoktól.
nyilván ez régebben volt igaz, amikor teli volt hamis FFB-vel a kormány, de manapság is gyorsabb, nem fogod megtapasztalni mert nem fogd kikapcsolni, amikor meg kikapcsolod nem akarod megszokni. fingom nincs mi van a kamionban,de meg lennék lepve ha Norbi nem átalakított pedált használna, a potis pedál egy vacak, még ha fel is tuningolod gumikkal, maga a poti kopik, és egy idő után 'remegni' fog.
Az erősebb kormány gyorsabb, ez a fő előnye. Megcsúszásokat sokkal hamarabb tudod kezelni, sőt, kvázi a kormány dolgozik helyetted, emiatt hosszú távon stabilabban vezethetsz, ami a gyorsasággal egyenlő. Én pl egyáltalán nem érzem, hogy az erős FFB lassítana, sőt, a mostani kormányom egyszerűen gyenge. De még az utcai autóm is sokkal jobb kikötött szervóval, 1100-1200 kilóhoz max valami kis áttételhez kell, slickgumival :)
Pedálról meg lehet hülyeség amit mondok, de ha jól tudom a kamionokban is a pedál út határozza meg a fékezési erőt, nem pedig a pedálon kifejtett erő, ezért ideális Kiss Norbinak az egyszerűbb potméteres fék.
Nem tudom miről beszélsz. Senki nem beszélt itt erős vagy gyenge FFB-ről. Arról meg főleg nem, hogy az erős FFB-től várnék el gyorsulást/javulást. Szerinted miért kötik be a pilótákat olyan erősen az ülésbe? Hogy ki ne essenek? Egyrészt. azért hogy ne kelljen vezetés közben korrigálniuk az ülés pozíciót, mert az komoly időveszteség lenne. Másrészt így eggyé válnak szinte az autóval és érzik minden rezdülését. Na, ezt elég nehéz szimulálni egy gurulós széken. Figyelj itt nem arról van szó, hogy három perc hátrányom van, mondjuk a legjobbaktól, hanem arról, hogy eddig az ötvenbe tudtam bejönni, de én szeretnék a húszba kerülni. Persze, ne megint szó szerint vegyél mindent! Ez csak egy példa volt. :))) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.18. 10:54:05
végigjártam, te döntöd el. ha erős FFB-t szeretnél akkor nyilván kell jó cucc és f@sza cockipt, és szeretem ezért nekem van is. Viszont az erős FFB-től nem leszel gyorsabb csak lassabb ez hozzátartozik. Ez szintén egy kicsit illúzióromboló mint amikor valaki külső nézetből vezetve lesz LFS bajnok. Nem kell elhidd, de a legvalószínűbb hogy nem használod jól a jelenlegi cuccodat. Ezért a tempódon javítana egy jobb cucc. De ez nem a jobb cucc érdeme, ...ahogy a jó minőségű ruházkodás magabiztosság és kiállásbeli javulásért sem a cuccok a felelősek. Megfogod venni, és közben sokkal jobban szórakozól(!!!), de azt is rossz technikával fogod használni.
Na jó. Nem nagyon érted a dolgot, mert látom hogy becsípődött nálad ez a kormány dolog. Szóval ha lecseréled a G25/27-edet egy T300-ra amit szintén felcsavarsz az asztalodra, az még nem előrelépés. Ha a pedált is lecseréled egy minőségibb darabra, akkor valamivel jobb, de még mindig a gurulós székeden ülsz egy asztal előtt. Persze, hogy nem leszel gyorsabb. Most ülj át egy atombiztos cockpitbe, ahol olyan erővel és úgy tekered azt a kormányt ahogy azt szeretnéd és akkor már biztos jönnek a jobb idők. Ezt még tetézd meg egy jó kis szuper pontos DD kormánnyal és az élményen túl azért már más is jobb lesz. Na! Ha így se tudsz gyorsabb lenni, akkor elérted a saját határaidat és ennyit tudsz. De amíg érzed, hogy ki tudsz magadból még olyanokat is hozni amit az asztalnál ülve egy T300-zal már nem, akkor bizony gyorsabb is és persze jóval magabiztosabb is vagy. Ja! A gyorsaságot nem feltétlen kell egy körre kivetítve érteni. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.18. 10:20:57
jó, de hát én is :D ..csak a kettő nem egyezik. DD-t nem próbáltam, de egyik kormányom után sem lettem gyorsabb, a pedál sem egyértelmű kapásból mert amikor 3pedálos szettem lett akkor az a kuplung miatt lett nem is a load cell miatt, és rajtam nem gyorsított a kuplung, én lassabb lettem vele, amikor már load cell-s lett a 3pedál akkor valamivel gyorsabb lettem. Valszeg a kormánynál is sokat számít a technika, Norbi elmerte vinni tovább az autót, mert jobb technikával korrigált. Én úgy éreztem hogy az a határ. Nem a kormány volt a szűk keresztmetszet hanem a használat, rossz technikával használtam, talán most jobb de régebben sokkal több időt tettem bele a gyakorlásba. Szal na, ellenvélemény van, szerintem nem a kormánytól leszel gyorsabb, de még stabilabb sem...hiába akármilyen, az LFS-ben is lett bajnok aki direkt nem használt FFB-t, és hiába fordul 900° vagy többet ha van aki 280-n használja. A kép és a folyamatosság az nagyon számít
Nézd én szívesen eldiskurálgatok veled, mert te azok közé tartozol akiket úgymond kedvelek itt. :))) De akkor elvárom, hogy minimum elolvasd amit írok. Nem szemellenzősen fogadom a véleményedet, hanem a saját tapasztalatom alapján állítom, amit.
szívesen, én sem szemellenzősen fogadtam a véleményeket annak idején amikor megkérdeztem azokat akik használták a DD cuccokat, vagy még drágább szintén direkt motoros cuccot. senki nem lett gyorsabb tőle a ligában hogy addig T500-l 12. volt és a DD-vel meg 10. lett. Annyit mondtak hogy fasza érzés (és nagyon jó driftre de az egy másik csoport volt) Ezért végül egy sima T300-s kormányt vettem, pedig meg volt a pénz a DD-re mert összegyűjtöttem.
Kösz, hogy megmondod, hogy tudok-e gyorsabb lenni, de szerintem továbbra is a saját tapasztalatomra támaszkodom. Jobb és konstansabb időket tudtam a jobb cuccal menni. Ennyi. Ez nem hiszem, hogy vita tárgyát képezné. Persze az élmény, az tényleg magasan jobb. Elverni tényleg nem tudtam volna azokat, akik mindig is a toppon vannak, de közelebb tudtam kerülni. És az pont elég, hogy élvezetesebb meccseket menjen az ember. A többi meg nem számít. Norbiról meg annyi, hogy ő versenyző a való életben, tehát ennyivel fölötte is van az átlagnak. Nem hiszem hogy egy-két Nornbihoz hasonló példa az annyira szignifikáns lenne, hogy rögtön elkezdjünk vele általánosítgatni. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.18. 08:42:16
Szerintem sem leszel gyorsabb, szerintem csak az élmény nagyobb. Az a kormány ami Norbinál van az alkalmas arra hogy kihozd magadból a tempót, a pedálja már nem, de szinte biztos hogy átalakított. Én amennyire tudom sosem volt jobb cucca, de képes volt bárkit megverni bármilyen szimben, egálban volt világszinten a legnagyobbakkal. ..lehetsz gyorsabb, mint ahogy lehetsz magabiztosabb egy márkás, jó minőségű ruhától is, de lehetnél az a rossz minődégű ruháidban detto. Az viszont nem fog előfordulni hogy majd megvered azokat akik addig elvertek. Nagyon fontos a képi kiszolgálás, ohgy a program folyamatosan és gyorsan fusson, kell egy jó kormány, és egy jó load cell pedál, és nem árt egy cocpit hogy ne csúszkálj össze-vissza, egy jó füles azt kész. Az igaz hogy minél jobb a cucc, annál nagyobb az élmény.
Volt szerencsém egy hónapig az említett DD/loadcell/cockpit kombóval játszani. Ég és föld. Rögtön elsőre másodperceket vertem magamra a kedvenc pályáimon. Persze amúgy se tartom magam a legrossszabbnak, de azért a legjobbaktól messze vagyok, bár nem annyira messze, mint a legrosszakhoz. Ha érted mire gondolok. Azt meg senki se állította, hogy mindenki képes lenne rá. De aki már elérte az átlagos cuccokkal a saját határait és némi tálentum is szorult belé az meglepődne, hogy egy profi cuccal mire lenne még képes. De ki kell próbálni és nem találgatás alapján eldönteni. Ja igen... és tényleg nem a kormány, pedál a legfontosabb az említett kombóban, hanem egy jó cockpit és azután jöhet a pedál és a kormány. Mondom! Ki kell próbálni! Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.18. 07:31:14
Szerintem barosmág azt feltételezni, hogy egy 60-80 ezer forintos kormánynál drágább eszköz mindenkiből képes többet kihozni. :) Ehhez ember kell, koncentráció, stb.
A kormány még nem is számít annyira, inkább csak az érzetet javítja... ami fontos, az a pedál, de ezt gondolom nem kell részleteznem. Ott tényleg lehet egy jobb eszközzel időt nyerni, de ott sem kell 200-300 ezrekért vásárolni, szvsz a Thrustmaster új pedálja már tökéletes egy átlagos felhasználásra...
Sokkal többet számít szvsz, hogy fejben mennyire van ott az ember, elkalandoznak-e a gondolatai, stb.
Szerintem ő is gyorsabb lenne egy profi cuccal. Másrészt valószínű, hogy nem ő a világ leggyorsabb szimulátorosa, így nem is hiszem, hogy bármit megcáfoltál volna ezzel az egy példával. Általánosításra meg végképp alaptalanul hoztad fel. Legfeljebb arra jó példa, hogy sokakat még ilyen amatőr cuccal is lenyom, de ez tőle el is várható.
Szerintem próbáld ki magad DD/loadcell/cockpit és utána ülj le egy íróasztalra felcsavarozott hagyományos FFB kormánnyal, gyári sima pedállal és gurulós székkel. Ha a DD-s kombóval nem mész jobb időt sajátmagadhoz képest is, akkor nézzél más hobbi után. No offense! Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.02.17. 17:35:32
Szerintem ACC-ben és iRacingben is elég ütős az AI most. Amúgy ne vedd bántásnak, de egy G29-el is lehet top időt autózni, valószínű egy DD-vel és egy Heusinkveld pedállal se lennél gyorsabb sokkal. 60% gyakorlás 30% talent és kb 10% a high cucc, ami akkor jön ki ha már a 90%-ot elérted :) De ez csak az én véleményem, én se veszem fel a tempót a topokkal sehol, no offense :D
Az elején elég gatya volt, de a futása sokat javult. a videók meg általában epic grafikán mennek, de a részletességet nem szokták felhúzni nagyon jól látszik sokszor a fákon, 200-ra lehet felskálázni és ott már a fa törzse is kérges meg a fák levele is falevelek, brutál. de ennyit az ACC-ról.
Az jó, ha a rating működik. Én még egy virágbolti verziót próbáltam ki, de nekem is eszméletlen szarul fut, egyik másik szimulátorral sem volt még ilyen gondom. Pedig annyira nem néz ki jól.
anomáliát nem tapasztaltam, csak azt hogy nem bírja a gépem. Nem akadt vagy ilyen, de annyira levettem mindent hogy az már sok. Alapjáték Spa-ban mindent epic-re véve tudok menni egyedül 100-s részletességen, egyszer felvettem 180-ig mert elképesztően jól néz ki, viszont vezetni már nem tudtam csak replay-t néztem. Az új pályákon, főleg Suzuka-ban mentünk esőben, butára kellett csökkentenem a grafikát. A raiting működik, én jó mezőnyben voltam.
Nem is kell felvenni a tempót, el kell engedni azt kész.Megunni sztem képtelenség, max nem használod a lehetőségeidet. Elképesztő hogy mit meg nem csinálnak a modderek. AC-ban tegnapelőtt voltam lakókocsi versenyen a GTA5 kikötőjében (nem játszottam a játékkal), ott a rally, a cruise, a drift, és nagyon sokféle bajnokság. Pont a napokban gondolkodtam hogy elő kellene ásnom az LFS-t, mert rengeteg moddolt autót mutattak hozzá. Az ACC-t is próbáltam online esőben...és akkor még az F1 szezon el sem indult. Ott is megvan a 2019, és alig tudtam menni vele, a Wreckfest is qva jó lett...ott roncsderbizhetsz vagy állatkodhatsz.. elképesztő kínálat van.