Kicsit lassan indul be, de ahogy nyílnak meg az új képességek egyre izgalmasabbá válik. Tetszik hogy az ütéskombók személyre szabhatók, képességek és ellenfelek kellően változatosak. Cyberpunk hangulat nagyon adja, techno-disztópia, szeméthegyek, mutánsok, androidok, szélsőséges társadalmi rétegződés, stb. Történet is rendben van. Ami talán zavaró hogy nagyon csőjátékszerű, nincs lehetőség elkalandozni.
Sziasztok! Sok évvel a vásárlás után kedvet kaptam a játékhoz és végigvittem. Alapvetően nem volt rossz, egyedül ez az emlék mixelgetés kergetett az őrületbe.. De az nagyon. :D
Pont most vettem elő újra a játékot, és az első töredékek egyike amit felszedsz, arról szól, hogy milyen kutatással is kezdődött az egész 2012ben (két ember agyának összeköttetése, érzelmek megosztása).
Lehet nálam a bibi vagy csak ott hogy többnyire ilyen utánzat controllerekkel szórakoztam most pl van egy Media-Tech MT1504 amivel kísérletezgetek de annyira nyekereg hogy az fáj.Állásban elöregedett:)
Nem sem feküdt évekig, ezért is vettem rá magam csupán 3 éve. Aztán pont a Remember Me volt amivel először elkezdtem bohóckodni kontrollerrel, azóta ami nem FPS vagy polipkiosztás, azt kizárólag hátradőlve kontrollerrel játszom, mert piszok kényelmes.
OFF Én a 2013-as Tomb Raider-en szoktam hozzá az X360-as kontrollerhez. Azóta, amit lehet, ezzel játszom. Nem volt nehéz átállni! Igaz, korábban próbáltam pár "kompatibilis" kütyüt, de valami soha nem stimmelt! Vagy az irány, vagy a kamera, vagy valamelyik gomb... Az X360-nal soha ilyen probléma nem volt! (Saját kutyája kölyke :Đ) Azóta már van egy XOne kontrollerem és egy jó nagy leárazás óta, egy Steam kontrollerem is. Na ez utóbbit szokni kell, de rengeteg funkciója van és mindent átprogramozhatsz, profilonként, játékonként! ON Utoljára szerkesztette: Gary, 2017.08.21. 18:54:56
-- igen pont ez volt a sorrend ütés, kitérés, rúgás. :) Tudom nem egy mostani játék, de mivel a 10 évvel ezelőtti gépkonfigom feldobta a pracskert és azon a konfigon nem volt szívem szenvedni vele. Most hogy új a vas ideje elő bányászi a régi játékokat is köztük eme gyöngyszemet is. Sajna én is azon játékosok közé tartozom akik inkább szenvednek a klaviatúrán ha konzolos jellegű játékon játszik mert egyszerűen idegen számomra ez a gépezet (hiába porosodik a polcom mélyén) nem tudom lekezelni az egyik ujjammal az irányba nézést a másikkal meg a karakter irányítást. Bármely más kiegészítő irányító konzolt elviselem kormány joystik de ez valahogy nem:)
Tisztában vagyok vele hogy PC-hez is lehet kontrollert csatlakoztatni. Igazából azért fűztem hozzá, hogy anno játszottam konzolon és már akkor sem feküdt a kontroller, tehát nyilván PC-n se fog. Az éjjel még toltam egy kis Spec Ops: The Line-t, ami szintén konzolport. Egyrészt látszik magán a játékon is, az irányitáson is, meg anno olvastam róla a cikket is. Miközben pörgött a "ha ezt a jelet látod akkor éppen ment a játék", azon gondolkoztam, hogy az utóbbi időben szinte csak ilyenekkel játszottam, ami ugye a konzolportok egyik hozadéka és önkéntelenül is összevetettem az egyes játékokat egymással. Mivel régebben (is) inkább a stratégia/rpg/fps vonalon mozogtam, nekem ez az irányitás eleve kicsit fura (a Future Soldier-t a mai napig nem sikerült végigvinnem és a Wildlands sem győzött meg) de amig pl egy Black Flag-ben ez nem megy annyira játék rovására, addig itt igen. De hogy ne csak ezzel példálozzak, hasonlóan néz ki a Mad Max is, szintén mostanában vittem végig. Az kifejezetten tetszett, már csak azért is, mert szerettem anno a GTA-t és a posztapokaliptikus hangulattal is meg lehet venni, de néha ott is sikerült úgy forognia a kamerának, hogy nem láttam a mögöttem rohamozó ellenfelet, aki ezzel sikeresen megszakitotta a kombómat. Viszont ott legalább tudtam, hogy ha megnyomok egy billentyűt, akkor merre fog mozogni a karakter, nem az volt hogy a hülye autoaim miatt mindig találgatnom kellett, hogy hol van az ellenfél és milyen irányban vagyok hozzá képest, mert attól függött hogy milyen irányba próbáljak kitérni. De ez sajnos nem csak harc közben zavaró, hanem akkor is, amikor mászni-ugrálni kell. Ezt spec a BF-ben sem szerettem, ott is jópárszor nem oda vagy arra ugrott a kari amerre szerettem volna, ráadásul néha beadott olyan távoli kameranézetet, hogy azt se tudtam merre/hogyan kéne menni. Ugyanez volt itt is. (az meg végképp a halálom, amikor a fél méter magas akadályra nem tud felmászni a karakter, mert hát az nem lett leprogramozva és találd ki, hogy mire gondolt a pályatervező, amikor éppen az adott részen ügyködött, hogy onnan hogyan lehet továbbjutni)
PC-s vagyok, tehát nálam is csak egér+bill játszik. Még középiskolásként játszottam párszor X Boxon, nekem nem jött be a kontroller. De azt már a játék elkezdése előtt tudtam hogy ez egy konzol port. Ami elvileg nem is lenne baj, mivel per pillanat is egy konzol port játékot tolok, ennek az irányitásától is felállt a szőr a hátamon (eleve a TPS-eket sem nagyon szeretem, de mostanában elég sok kivételt tettem) de még igy is fényévekkel jobb mint ezé. Az elmúlt években talán egyetlen rosszabb játék került csak az utamba, tavaly a Valkyria Chronicles. Annak még ennél is gagyibb harcrendszere van, nem is játszottam vele többet 99 percnél. Ojcsón vettem, de igy utólag pénzkidobás volt. Nem igazán értem, miért olyan nehéz rendesen átportolni az irányitást is konzolról. Mondjuk eleve a boss fightokat se nagyon szeretem, épp tegnap toltam végig a Shadow Warriorst, hát nah! Tipikus példája egyébként annak, hogy az rossz irányithatósággal meg a gagyi kamerakezeléssel hogy lehet játszhatatlanná tenni egy játékot.
Még a megjelenésekor töltöttem le a játékot és vittem végig mind a három nehézségi fokon. Ekkor még, egér és billentyűzet használatával. Később, jó áron "legalizáltam" a Steam-en és végig is játszottam, mind a három nehézségi fokon. Már kontrollerrel. Ég és föld a különbség! Sokkal könnyebb kezelni! A kombók nem véletlenül vannak benne! Ha jól állítod össze a sort, az sokat tud használni a nehéz pillanatokban! :) A boss harc és memória mixelés is csak addig nehéz, míg rá nem jössz, hogy mit hogyan kell csinálni! Esetleg, a magyarítás is segíthet teljesebbé tenni a játékélményt! Tény, hogy különbözőek vagyunk! Neked ez nem jött be, nekem, esetleg az, amivel Te töltesz sok időt... Ja, a története is elég jó! :) Utoljára szerkesztette: Gary, 2017.08.21. 01:15:43
Gratulálok! Lesz még rosszabb! :) Az volt a megoldás, ami a videóban is látszik, hogy ütés, kitérés, rúgás? Olyan, mint az Assassin's Creed-ben volt, hogy nem a gombot jelezte, csak kéz, fej, láb...
Egyébként nem beszólni akarok, de XMas-t még én is le tudtam verni, asszem másodikra sikerült talán. Pedig én nem bohóckodtam semmit, az első kombó ütés-gyógyitás-bigyatöltés volt (vagy mi a rák), meg csináltam még egy kombót, mert kötelező volt, de őszintén szólva ez az ütés ilyen gomb, rúgás olyan gomb... a verekedős játékokban is ezeket a billentyűkombókat utáltam a legjobban, mindenkit sima ütésekkel-rúgásokkal vertem le. Sajnos a játék harcrendszere és kamerakezelése olyan szinten szar, hogy én az aknamezőn feladtam. A poén az, hogy nem is a bossok szopatnak be, hanem volt valami rammolós genya, aki körül ilyen kis minionok ugráltak. Nah most hála az auto aimnek soha nem azt az ellenfelet sikerült támadni, akit szerettem volna, a kitérés is olyan, hogy oké hogy hátrafelé akarsz kitérni, de hiába a hátra gombot nyomod, ha nem megfelelő ellenfél van kijelölve és a kameranézet is úgy úgy áll, akkor mindenfelé ki fog térni, csak arra nem amerre szeretnéd. Az AC:BF irányitása sem volt valami testhez álló, de azt meg lehetett szokni, plusz annak jó volt a története. Ebben az egyetlen érdekes dolog a memória mixelés lenne, de én már az elsővel is vagy háromnegyed órát elbohóckodtam, mert nem igazán volt egyértelmű a dolog, báradásul amikor láttam hogy hol lehetne megállitani, persze sosem akart megállni, inkább le is töröltem a rákba, nem idegesitettem vele magam feleslegesen. Utoljára szerkesztette: Darun, 2017.08.21. 00:16:08
Hmm... A control menüben láthatod, hogy melyik gombokon van az ütés, rúgás, kitérés! Az alábbi kép szerint, alapesetben, az ütés a bal egér gomb, a rúgás a jobb egér gomb, a kitérés a SPACE... Vagy, amikre Te beállítottad!
a 7:00 percnél történő ringből való kidobás még megy, de utána milyen gombot kell nyomkodni a klavin hogy ne kerüljek a szorítófogásba az lenne a kérdés:)Pont ezt a videjót lestem én is, de ebből sajna nem derül ki számomra milyen billentyűt kéne megnyomni a wasd közül a kombó kiosztásom is valami ilyesmi csak nálam az utolsó a medik. Amúgy tetszik a játék maga. Tisztába kéne lennem a wasd billentyűk mit is képviselnek harc közben. De egy értelmes klavikiosztás beállítás nincs a játékban:(
Hu remélem figyeli valaki a fórumot:) Xmash kiütése okoz gondot az elején a játéknak. Addig eljutok hogy bekómál és az első ütést be tudom vinni azaz kiteül de amint megjelenik a második sárga kis kör xmash megszorít majd kidob a ringből és kezdődik elölről a buli. ha esetleg valaki tudja mit hogy kéne nyomkodni megköszönném ha leírná. Ja Klaviatúra és nem gamepad.
A 7. fejezet puzzle-jét kénytelen voltam megnézni. Egyszerűen nem értem, hogy hogy a frászkarikába jön ki az a három karakter... Az első ilyen riddle is kicsit felbaszta az agyam, mert a sense szónak a rossz jelentésére gondoltam és úgy nem volt értelme....
Már régen túl vagyok rajta, ep7. :) Mikor az autós jelenet volt és szólt az zene, akkor akkorát koppantam, mikor leeseett, hogy kik is ülnek a kocsiban. Epic pillanat volt.
Én PC-n, X360 kontrollerrel játszottam, és amikor megjelenik a megnyomandó gomb a képernyőn, utána van egy rövid időd (gondolom, nehézségi szintenként változhat az időtartam hossza), hogy lenyomd.
Hogy a frászba kell az első főbosst megölni? A faszom teli van n+1 játék olyan quicktime eventjével, ami nincs legymagyaráza, hogy akkor hogyan és mikor kéne azt az egy kibaszott gombot lenyomi. a Tomb Raidernél az egyik bossnál 2 órám ment el erre a nevetséges dologra...
ezt a robotot amit spammerel kell legyõzni ugyan hogyan kell mert meglövöm a karját majd mire újratölt a spammer addigra regenerálja
merlinW úrral vitatkozzál inkább a idõjárásról vagy ilyenekrõl, szakmai kérdésekben nagyon otthon van. engem már kisegített olyannal kapásból, hogy arra magamtól sose jövök rá, pedig azért én is konyítok valamicskét a géphez....
Ma elolvastam a Remember Me: The Pandora Archive könyvet és meglepõen jó lett. A játék elõtt játszódik a története és természetesen Nilin a fõszereplõ. Igaz, nem túl hosszú, mindössze 130 oldal, de végig mozgalmas, izgalmas és van benne pár érdekes fordulat is. Akinek tetszett a játék és szeretne még egy kicsit elmerülni a világában, annak bátran ajánlom. Az a 4 dollár nem olyan sok érte. :)
UE3 már 1+ éve tudja a Dx11-et alapból és azért a deffered lighting és tesselation elég jó dolgok, csak igen, fõleg utóbbi gépigényes. A Remember Me mondjuk nem tudom mikori buildet használ, ha régebbit, akkor nem lehet ráerõszakolni, mivel egyszerûen nincs még az engineben a támogatás. De ha benne is lenne, semmi értelme bekapcsolni, hogyha egyszerûen nem támogatták a készítõk, mivel az anyagok, fények, stb úgysincsenek belõve erre.
1. Azért mert felesleges. DX11-el csak minimálisan lehet szebb látványt varázsolni, lévén 5 darab új "effekt"-el tud többet, mint a 10.1. 2. Az új effektek gépigényesek 3. UE3 engine-be körülményes belekalapácsolni a DX11-et.
A probléma, hogy fogalmad sincs mi is valójában a DirectX illetve hogy mi a különbség a 32 és 64bit között. Ha lenne nem írnál ilyen sületlenségeket.
Sziasztok!Nekem is az elsõ"agyi remix"-nél van gondom.Belassítom,visszatekerem amíg lehet,csak azt nem engedi amit kellene.Ki kéne lazítani a bilincset és levenni a maszkot.Na hát ezeket nem tudom megcsinálni,mert nem megy oda a kamerával.Ezeken kívül minden megy,csak hát ugye ezek kellenének.Segítsen aki tud,legyen szíves!!
Sziasztok
Megvettem a játékot a CDGalaxistol, s kaptam egy Combo lab pack nevû dlc kódot. Amire a steam elsõre azt mondta, hogy még nem elérhetõ, de valahogy betette a DLC listámba. Viszont úgy tûnik, hogy még sincs meg, mivel csak két kombót (xxx yxyxy) tudok használni. Vagy lehet, hogy majd egy nagyobb szinten tudom csak elõhívni? (Jelenleg épp a bokszbajnokon vagyok túl)
Valakinek megvan ez a pack?
Köszi
megvan,bal gomb,space,jobb gomb.
Az elsõ fõellenségnél milyen gombot kell nyomni az "e" betû után mindig elhasal a csaj :( ?
Véleményem szerint elég élvezhetõ játékot hegesztett a Dontnod. Én nem vártam tõle eszeveszett minõségi, forradalmi játékot és így nem is csalódtam benne. Nilin segge elég jól néz ki szóval mi baj lehet. Laughing soft 5. fejezetnél járok jelenleg, van még pár óra tenni valóm benne.
Jobb ám, ha magadtól jössz rá, de azért itt van...
- Kapszula adagolót átállítani, hogy a doki rosszabbítsa az állapotát az injekcióval. - Maszkot levenni, hogy tudjon beszélni és a doki se maradjon olyan nyugodt. - És végül az ágybilincset kikapcsolni, hogy rá tudjon támadni a dokira.
Doki erre ráparázik és kinyírja a fickót és ugyebár ez volt a cél, hogy Olga a céget hibáztassa valami fontos dologért.
Ne használj minden memory glitchet és kerüld el, hogy a csaj meghaljon, ami nem nehéz, mivel szerintem csak egyetlen glitch van ami azt okozza. :) Most anélkül, hogy konkrétan elmondanám melyik glitchet használd egyébként úgy csináld, hogy tekerj vissza a legelejére és onnan indulj neki a jelenetnek, ne visszafele, valami nem jól sül el tekerd vissza addig, ami azt okozta és legközelebb ne használd.
az elején a játéknak ott amikor az elsõ agyi remixet kellene végrehajtani a szöszin, ott mi a prézlit kell csinálni? több mint 1 órát szoptam vele, mindenféle kombinácioban modosítgattam dolgokat de még mindig 1: nem jöttem rá a lényegére 2: nem találtam el, vagy meghalt a csaj, vagy memory fullal kezdhettem elõrõl.
valaki el tudná magyarázni nekem a memory remixnél mit kell csinálni??
angol* bocs a hibákért.
Hello.Nem tudja valaki,hogy a játéknak van-e,vagy készülõben van-e a magyarítása ? Mennyire szükséges hozzá az algol tudás,hogy követni lehessen a sztorit ?
Te támadtál be, mondtam hogy troll vagy???????
Minek kell felkapni a vizet, ez a játék így tökéletes ahogy van.
Haha és persze még én vagyok a troll... nyomorúságos... itt sem bírja pár okostojás hogy ne személyeskedjen... TROLL=személyeskedõ csicska... további sok sikert a fórum szétcseszéséhez idióták...
Hagyd nem ért hozzá, csak elég ha odairták volna neki hogy dx11 on off, még ha nem is van kihatással a játékra, enki elég lett volna a tudat, hogy ki-be kapcsol valamit a menüben.
Igen, mivel kezdõ fejlesztõk. Így nem fejleszthetnek azonnal CryEngine vagy Frostbite motorral. Unreal 3-as motor már régi és valószínûleg "olcsón" hozzájutottak. Ehhez képest is elképesztõ, amit kihoztak az Unreal 3-as motorból. Gyönyörû látványvilággal bír a játék és egyáltalán nem zavaró, hogy csak DX9.
Ezzel a taggal pedig nem kell foglalkozni. Kitört a vakáció és ellepték a fórumot a trollok! (Amúgy nem is értem, hogy sírhat az, aki nem is fizetett az adott játékért... Ha még kicsengette volna érte a 9000 Ft-ot, akkor picit megérteném a sírását, de így?)
Hát figyelj, nem tudom mikor kezdted a játékipart, és mennyire vagy tisztában a körülményekkel, de igen, így kell játszani 2013-ban mert tudod a dx11 nem gyorsabb mint a dx9.
Továbbra is várom a választ a kérdésemre, hogy DIRECTX11-et nem tud a történet??? Vagy nem tud erre itt senki sem válaszolni??? Amúgy már ezt a kérdést megírtam direktbe a fejlesztõknek is emilben és nem válaszolnak egyelõre már egy hete erre.. Létezik hogy egy zsír új szuperszép-szuperjó game directx9-ben 32 biten kell hogy cammogjon 2013-ban, amikor kb 15 éve létezik 64 bites kódolás és kb 5 éve létezik directx 11...??? Véletlenül nem gáz ez így egy kicsit????
Megnéztem egy youtube-os videót a játékról, s nagyon fura volt a csaj feje mögött az a sárga "tükörtojás". Gondolom hozzátartozik a világhoz, de nagyon kiábrándító. Ki lehet azt kapcsolni?
Gyönyörû. Majd egy hete írtam, hogy rakják spoiler-be, de még mindig nem történt meg a dolog.
? Másik csajjal? Nem arra gondolsz, amikor elõször hackelsz memóriát? Az Olga "Hogyishívjáknak"? Vagy mire? Ha arra, akkor az egeret kell körkörösen mozgatni a visszatekeréshez. Írja, hogy mivel kell gyorsabban tekerni, fejbõl nem tudom, gamepad-dal játszottam. A lényeg az, úgy változtass különbözõ dolgokon az emlékében, hogy az történjen, amit feladatnak ír.
hogyan lehet vissza pörgeti benne mit kell csinálni (amikor egy másik csajjal vagyok még az elaje fele)
Nálam szerencsére nem jött elõ, de sokaknál úgy tûnik, hogy igen. Azonban van még 1-2 bug, amit még mindig nem javítottak. Pl. az 5. fejezetben nálam párszor elment a hang.
Jöhetne egy átvezetõk átugrását támogató patch is. :) Végig szeretném még1x játszani a közeljövõben, hogy 1-2 acsit összeszedjek, többek között a legnehezebb fokozaton végigjátszásért járót is, azt ugyanis nem kaptam meg, mivel talán a 2. fejezetnél váltottam át legnezebb fokozatra, elõtte közepesen játszottam. Azonban már fárasztó századszorra is végignézni az átvezetõket. Láttam õket elõször, amikor warezt eljátszottam a 6. fejezet közepéig, aztán az eredetivel elejétõl kezdtem és ott ismét, plusz minden pályát 2x játszottam végig, hogy összeszedjem a kimaradt cuccokat és fárasztó lenne már negyedszerre is megnézni minden átvezetõt. Ráadásul volt olyan, amit különben is már láttam 4x, mivel végigjátszottam egy epizódot, elindult a következõ, kiléptem a játékból és legközelebb, amikor beléptem, még1x meg kellett néznem.
- Fixed issue during the last QTE event of the Madame fight - Fixed an audio issue where cutscenes played in mono on 7.1 systems
+ negatívum: nem lehet átugrani az átvezetõket, ami elég zavaró tud lenni, amikor másodszor kezd neki egy pályának az ember, hogy összeszedje a kimaradt összegyûjthetõ cuccokat.
+ még kiemelném, hogy az a 2 (illetve 3) rejtvény, ami volt benne, azok is tetszettek. Nem kalandjáték nehézségû, de pont olyan, ami egy ilyen típusú játékba kell. Kellemesen megmozgatja az ember agyát, de nem úgy, hogy közben a fülén keresztül elfüstöl az agya. :)