Én is a google-ba írtam be és valamelyik fórum dobta a színsorrendet... bocs, elfelejtettem, hogy más is belefuthat ebbe a problémába :)
Sziasztok! A fáklyákat milyen sorrendben kell meg gyujtani?2-1pályán.Angolom kicsi ezért nem értetem mit mond a mester.
Nem :)
1 berserker csapatot es 4 magus csapatot hasznalok, a berserkerek odamennek utni, mig a magusok 54es sebzessel megkuldik a nepet tuzlabdakkal, nem elnek sokaig az ellensegek:)
Nem is gondoltam volna, hogy ekkora a különbség...
A kampány kb 6. pályáján ha a csapat elérte a lvl 3-at, akkor lehet hozzá rendelni egy új tulajdonságot, +10% attack, deffence vagy a harckészültség folyamatos újratöltése. Attól kezdve, ha a harckészültséget választod, nem kell kajáltatni õket tovább.
Azt észrevetted, hogy a csapatok különbözõ összeállításáért különbözõ skill kombinációkat kapnak?
Ha teleportal kuldod oda be oket akkor is kajalnak.
A narancs harckeszultsegi csikot es eleterejuket tolti fullra. pl egy berserker sebez full harckeszultsegben 24-et asszem, ha viszont lemegy a csik, akkor 5-ot. Ezert minden csata utan elkuldeni oket kajalni, meg 3 percenkent azert az gaz.
Nincs automatikus kajáltatás, csak Te tudod elküldeni õket a "fleet menü"-bõl akármi is az ingame neve :) - bár azt még nem néztem meg, hogy milyen staton mennyit javít, ha jollakottak...
Most van a negyedik palya vege, ki kell nyirni a lich queent. Szobat utanna engedett epiteni, miutan leoltem az elleneket.
Profile, meglesem. Az epitkezes katarsztrofa a hely miatt.
Nem lehet megmondani az egysegeknek hogy kajaljanak ha visszajottek raidrol?
Utána itt tudod is aktiválni, illetve a Dungeon szintjét tudod növelni, ha a jobb oldali listán található elvárásokat teljesíted (ha a kis ikonokra viszed az egeret, akkor mutat még további elvárásokat):
bocs a tripla post-ért, szóval ha nem full screen-ben tolom, akkor engedi a prtscr-t:
A rune-kat szerintem véletlen szerûen dobja, sajnos nem tudom megmondani, hogy mikor és hol találtam meg :S
Két kampány között ahol amikor el tudod költeni Baal pontjait, akkor van egy options gomb, ha jól emlékszem ez a neve, na arra klikk, alapból Baal kinézetén lehet változtatni, a következõ fül az egységeket mutatja be, a harmadik pedig rune-kat. Meg mutajta, hogy a 3 szinten mi az a 3-3 rune ami aktiválva van, tõlük jobbra pedig, hogy mi van unlockolva, esetleg equipped. Az 5. csapat rune-ja a 3. szinten található, azok között keresd majd.
Amúgy, hányadik pályánál tartasz? Nem emlékszem, hogy mikor engedett elõször Dive szobát építeni, de azt kellene tudnod minden további gond nélkül, ahhoz nem kell unlockolni semmit, max még nagyon az elején vagy.
A runas megoldas erdekel. 1. megtalálod azt a rune-t (kártyát) ami ezt adja: Hol? objektivekber, raidekben? 2. ha a profil-ban hozzáadod az opciók között, ahol ki tudod választani, hogy a következõ pályára melyik kártyákat/rune-kat hozd át: Menyik opciok kozott? ahol unlockolom a szornyeket, lvl2es pancelt, meg +xps ikont ott nem lattam mast, mar minden unlockolva van. 3. ha aktiválod a dungeon pontokból.: az a Dungeonis ablak? ott mar minden unlockolva van.
Baal-t eddig 1x tudtam szintet leptetni, de ott nem volt runa csak skillek es spellek.
A 1-3 as chapterben(3. palya) ad wizard/warlockot, ki is unlockolom, de kell hozza Dive szoba amit meg nem tudok epiteni, mert nincs a Dungeonis pontok kozott...
Akkor hogy is van ez? :)
Kampány módban sem tudsz mindent építeni, csak lépésrõl lépésre oldja fel õket, de akkor is csak úgy tudod megépíteni egy részét, ha aktiválod a dungeon pontokból. (prison, forge, stb...)
Igen, 3-as a max szint, utána nem fejlõdnek tovább az egységek, legalábbis a kampány 6. vagy 7. pályáján még annyi a max, és nem tudom, hogy lesz-e magasabb a határ.
Az 5. csapatot akkor tudod összeállítani, ha 1. megtalálod azt a rune-t (kártyát) ami ezt adja, 2. ha a profil-ban hozzáadod az opciók között, ahol ki tudod választani, hogy a következõ pályára melyik kártyákat/rune-kat hozd át, 3. ha aktiválod a dungeon pontokból.
A létrák ellen nincs védelem, ha ki is iktatod az összes létrát, akkor bejönnek a fõkapun. Illetve, ha eléred a 8+ szintet a dungeon lvl-ben, akkor x idõ után, jön egy masszív ellenséges csapat is, ahová minden egység kell :)
wiki-t, howto-t nem kerestem eddig. De kérdezz még nyugodtan, és ha tudom a választ, megosztom :)
Egyebkent ez ellen a letras megoldas ellen hogy lehet vedekezni? Lerak 4 letrat es 20 masodperc mulva valamin bejonnek.
Az 5-odik csapat osszeallitasahoz valami runak kellenek, azt hogy lehet megszerezni?
nincs valami wiki vagy alap howto hozza?
en kijeloltem a csapatnak, hogy edzoterem, meg prison, de az ellenseget miutan levertek nem vittek be 1-3 nal tartok, de nem tudok extraktort epiteni, hiaba van meg hozza a nyersanyag. mi lehet a baj?
A jobbklikkes teleportal baalt tudom teleportalni, csapatra vonatkozolag nem is lattam.
3as a max szint? par raiddel elerem es akkor annyi?
Dive-ot is kene epitenem, ahhoz is elviekben megvan a nyersi, de nem tudom felepiteni, nemertem miert. igy nem tudok warlockot kepezni sem. A dungeonos lapon mar megvettem az egysegetet, es az armort is.
lehet kampany modban nem elerheto minden csak bizonyos objektivak teljesitese utan?
Sajnos nagyon korlátozott a gyorsbillentyûk kiosztása, valahol a menüben megtalálhatóak, igazából semmilyen "használható" funkcióhoz nincs gyorsbillentyû, vagy legalábbis én nem találtam...
Amúgy jobb klikk ahová szeretnél teleportálni, és ott kiválasztod, hogy melyik csapat.
A training-re akkor tudod állítani, ha már építettél training szobát, ahol 2-es szintre fel tudják küzdeni magukat a hõsök. Ha megölsz egy támadót, úgy, hogy training van kijelölve, akkor beviszik a training terembe a hõst, odakötözve valami forgó kerékhez, és azon feledzi magát a Te hõsöd 3-asra. 3-as fölé nem lehet fejlõdni a hõsökkel.
A prison-ban félre lehet tenni a hõsöket, és egy bizonyos idõ után dobnak nyersit azt hiszem, ehhez értelemszerûen prison-t kell építeni.
A harmadik választás, hogy egyszerûen bedarálják az ellenséges hõsöket és ezért a barlangod szintet lép, és kapsz pontokat, feltéve, hogy már felépítetted az ehhez szükséges szobát, extractor, vagy mi :D
Dungon pontot szinte mindenért kapsz, hogy hány termet építettél, hány egységet képzetél, hány csapdát raktál le, stb... ezeket meg tudod nézni a dungeon menü jobb szélén, ott van egy lapozható kis rész, ahol bejelöli, hogy mibõl, hol tartasz.
Sajnos a lvl 10-es dungeon szintért kapott pontok száma sem elég ahhoz, hogy minden féle egységet tudj építeni, illetve, hogy az összes kártyát aktiváld :S
Nem lehet egyben kezelni a csapatokat, vagy én nem találtam meg a módját...
Nincs valami gyorsbillentu a csapatok teleportalasahoz? vagy F6 es egyenkent lehet vagy a csapat jobbklikk es ugy teleport egyesevel?
Lehet allitani hogy a csapat amikor ol akkor mit dobjon az ellen: material, training, prison meg meg valami. Na en a materialon kivul nem tudom a tobbi mire valo.
A 3adik palyan vagyok, es ot egy csomo epulet, de nem tudommegepiteni, hiaba van materialom hozza. Mik azok a dungenian pontok amikbol lehet skilleket venni azt miert kapom?
Lehet egyben kezelni az osszes csapatot?
P
Hmm, nem mondasz hülyeséget, hiszen a pap csata közben úgy vettem észre, hogy nem gyógyítja õket, csak a csata végén áll neki, akkor meg "mi értelme" van? Este, ha lesz idõm, akkor ki is próbálom ezt a papmentes összeállítást :)
Nem tartom kizártnak, hogy én tévedek és neked van igazad. Mindössze én arra az érdekességre figyeltem fel, hogy idõvel egyre több létra lett lerakva amikor jelzett ezzel kapcsolatban a program, mindegy mennyi volt a csapataim aktuális száma. :)
Ha nincs pap akkor is elég gyorsan gyógyulnak a népek (egy-két percnél hosszabb idõre eddig sosem volt szükség, ennyi idõ alatt meg nem jön újabb támadó hullám és az esetleg lestrapált csapatot simán ki tudod teleportálni biztonságos helyre gond nélkül). Legalábbis eddig nem volt gondom azzal, hogy valaki sérülten ment volna harcba mert nem gyógyult fel pap hiányában. Szóval papra én nem költök. Akkor már inkább 2 shaman vagy warlock legyen 1 champion és egy agyonpáncélozott csóka mellett egy bandában (damage dealing téren nyomulok a csapatok összeállításában és eddig bevált). ;) Õket amikor kell akkor egy tripla villámmal simán ki tudja segíteni a varázsló specialista Baal-om...
Én még nem vettem észre ezt a csapat mennyiség és létraszám összefüggést, ám ettõl még teljes mértékben igazad lehet a dologban. Nekem elég gyakorta van több létrás letámadásban részem és több létra szokott lenni általában mint amennyi csapatom van (nem kreálok feleslegesen csapatot, max 2-vel tolom le a pályákat hiába lehetne több is. Legyártva meg vannak lények akikbõl aztán pótolom a veszteséget. Többen mint amennyi csapatom van (normál nehézségen játszom egyenlõre).
Ha nincsenek harcban maguktól is gyógyulnak a lényeid. Elkószálást meg eddig nem tapasztaltam. Az õrjáratozni küldött lények mindig közel maradtak eddig ahhoz a ponthoz, ahol megkapták a parancsot. Szóval nem is zargatom egy ideje patrol-ba a csapatokat, mert nem járnak be mindent csupán egy kis területet.
Õrjáratra inkább csirkéket szoktam küldeni. :) Ugyan viszik a helyet a csapdák elõl de azok száma fejlõdés során növekszik, plusz ahogy egyre több gonoszkodási pont gyûlik és egyre több cuccot szerez Baal, úgy idõvel nõ ezek száma is (nem nagyon de azért nõ).
Hmm, az lehet, de a létrák számára külön felfigyeltem, mert eleinte nem lehetett megcsinálni a 4. csapatot, csak 3-at, majd amikor meglett a 4. csapat, utána egybõl 4 létra lett. De tényleg, sokkal valószínûbb, hogy a dungeon szintjétõl függjenek a támadók erõssége.
Nem mintha attól, hogy erõsebbnek hiszi a dungeont, attól még jobbak, erõsebbek a védõk... Csapdát nem lehet sokkal többet letenni, az egységek szintje is korlátozott. Sebaj, a teleport sokat segít :)
Ha csak külön kószálnak a lényeid, akkor nehéz megtalálni, kijelölni, stb-t csinálni, illetve a létráktól függetlenül, úgy is jönnek támadók, szóval nem biztos, hogy nyerõ taktika :D Továbbá a papok ahogy észrevettem, csak a saját csapattársukat gyógyítják :S
Én úgy tudom, hogy a dungeon level szintjétõl függ a kalandor csapatok ereje és mennyisége (legalábbis ha ráviszi az ember a dungeon Xp csíkra a kurzort akkor emlékeim szerint ezt ki is írja) nem attól hogy aktuálisan mennyi csapata kószál a játékosnak (plusz amennyiben ez az összefüggés él, úgy nem kell csapatot alkotni, csak hagyni egyedül járõrözni a védõket). Magyarán minél magasabb szintû az aktuális saját dungeon, annál több és erõsebb kalandort vonz majd.
Miért, attól még ugyanúgy csak 1 helyen jönnek be. Én azt csinálom, hogy 2 csapat meg Baal felfedez és takarít együtt, 1 csapat, meg otthon csücsül és járõrözik. (ha megvan a pénz a 4. csapatra, akkor 3+1-es a felosztás)
Ahol betörnek, oda meg beteleportálom az összes egységet, aztán kész. Többnyire veszteség nélkül megoldják a dolgokat, max 1-1 dolgozó hal meg, azt meg ingyen pótolja az ember.
Miután elmúlt a veszély, a megmaradó létrákat meg az otthon maradottak majd szépen kipucolják. A létrák száma meg úgyis mindegy, mert ha az összes létrát kipucolod, akkor a "fõbejáraton" jönnek be a hõsök...
Egy próbát mindenképpen megér a játék, még ha nem is 10/10-es :)
"Azt vettem észre, hogy ahány csapatot állít össze az ember, annyi létra lesz, illetve annál erõsebbek a betörõ hõsök."
Na ezzel el is vetted a kedvem ettol a jatektol.
Nem Majesty rendszerû, hanem Majesty világában játszódó :)
Hétvégén játszottam vele egy kicsit, most a 4. vagy 5. pályát kezdtem el, igazából nem kapkodom el, ahol lehet körbejárok minden zugot és csak utána csinálom meg a fõküldetést. Remélem, hogy a csapataink lvl 3 fölé is tudnak fejlõdni, és nem csak addig...
Azt vettem észre, hogy ahány csapatot állít össze az ember, annyi létra lesz, illetve annál erõsebbek a betörõ hõsök.
Jaja, az mûxik. Igazából eddig azt tudom mondani, hogy nem rossz. Nem egy Dungeon Keeper, de nem rossz. A videóval ellentétben nem a Majesty rendszerén alapul a dolog, ki lehet jelölni a támadandó ellenséget, mint bármilyen standard stratégiában.
A sztori kicsit bugyuta, és itt-ott talán erõltetett, nincs meg benne a DK hihetetlen sármja,de aranyos. A DK rajongóknak mindenképp megér egy próbát sztem.
Igaz, a fickó, aki bemutatja a játékot nagyon gáz... Szerintem egy szerencsétlen programozót raktak oda, ami hiba, és tényleg lehet, hogy nagyon alfa szinten volt a játék. De akkor is. Nem egészen ezt vártam, holott szerettem anno a Majesty játékokat.
Bár a hivatalos oldalát még nem találtam meg, de a paradoxos oldalát itt találjátok.
Impire Description
Deep in the underworld of Ardania, a threat of the most evil nature grows and multiplies with an appetite for destruction that is unsurpassed. Summoned from the depths of the Bottomless Pit, the (once) mighty Báal-Abaddon has been torn from his throne of skulls and imprisoned in an earthly body of less-than-imposing stature (he's an Imp, OK?) to serve the none-too-competent sorcerer Oscar van Fairweather. But unfortunately for Fairweather, the luck of the damned is on Báal's side and he soon breaks free to build his own dark and majestic... Impire.
In Impire, you take control the of demon Báal-Abaddon as he attempts to rebuild his mighty hell spawn form. With the aid of dozens of evil creatures big and small as well as an arsenal of spells, you will help him construct a dungeon underworld of limitless evil and nastiness to stop all those pesky Heroes of Ardania from ruining his return to greatness! Features
Incarnate a demon of the abyss; make him evolve into a powerful dungeon lord and customize him through weapon and armor upgrades. Dig your own dungeon, build different types rooms, and craft wicked traps to stop your enemies. Beat up the heroes who attempt to thwart your plans, or even better, crush their souls and use them as resources to build up your dungeon. Recruit a vast array of creatures, level them up, and upgrade their equipment. Terrorize the surface of Ardania by raiding different locations, collecting treasures and riches along the way. Unlock unique magical item cards and mix and match them to build a deck that suits your playing style. Play the campaign in solo or in coop mode; or confront friends in different multiplayer game modes.
+fav
Várós kis játék, a Dungeon Keeper 2 nagy kedvenc volt...:)
A Majesty világában játszódik az Impire
A játékban nem tudtuk közvetlenül irányítani a csapatainkat, hanem csak megadhattuk a feladatokat és õk tetszõlegesen végezték el azokat. Például egy szörnyre nem tudtunk ráklikkelni és lecsapatni valakivel, hanem vérdíjat tûztünk ki a fejére és vártuk az eredményt. Nos, ebben a világban játszódik a Paradox Interactive és a Cyanide legújabb stratégiai alkotása, az Impire is.
A játék amolyan Dungeon Keeper klón lesz, melyben szintén a birodalmunkat kell megvédenünk a hõsöktõl. Ennek érdekében minden rosszaságot bevethetünk és számos lényt küldhetünk a nyakukba. A fõ karakter a Báal-Abaddon nevet viseli és egy vérbeli démon lesz.
Az Impire jövõ év elején jelenik meg.
Forrás: SG ----
A történet azzal kezdõdik, hogy egy gonosz varázsló, Oscar van Fairweather át akarja hívni az egyik legfélelmetesebb gonosz lényt, Báal-Abaddont a másvilágról, azonban a varázslat egy kicsit félresikerül és a hatalmas bestia helyett egy inci-finci törpe imp képében sikerül a gonoszt megidéznie, akinek ehhez persze egy cseppet sem fûlik a foga. El is határozza, hogy ha törik, ha szakad, csak feltápolja magát igazi szörnnyé. Itt kezdõdik számunkra a játék. Az Impire egy egészen érdekes bázisépítõs RTS, RPG hibrid, valójában nagyon nehéz bárhova is besorolni, kicsit mindenhonnan kilóg. Például az imp karakterfejlõdése RPG-szerû, de ha több harcossal együtt elindul kalandozni, az már RPG és RTS keverék (mert az imp ekkor is tapasztalati pontokat gyûjt), míg ha egy-egy kóbor portyára küldi csapatát, az inkább RTS jellegû. Ez alatt az impünk építgeti földalatti birodalmát, ami egyszerre RTS és bázisépítõs stratégiai menedzsment. A föld alatti építgetés mellett impünk is felmehet kalandozni a felszínre, de felküldhetünk rablócsapatokat is, míg ezalatt a mélyben építkezhetünk, kutatgathatunk és harcolhatunk. A játék nemcsak egyjátékos, hanem max. négyszemélyes multiplayer módot is tartalmazni fog. A Cyanide Studio játéka várhatóan 2013 elsõ negyedében kerül a boltokba.